Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Podział punktów na Fritz-Walter-Stadion

12 lutego 2011, 20:55, Neo
Podział punktów na Fritz-Walter-Stadion

W meczu kończącym serię sobotnich spotkań Borussia Dortmund mierzyła się z FC Kaiserslautern. Na Fritz-Walter-Stadion po dobrej pierwszej połowie i bardzo słabej drugiej piłkarze Kloppa zdołali ugrać zaledwie punkt i tym samym zmniejsza się ich prowadzenie w lidze nad rywalami. Pierwsza część meczu zakończyła się bezbramkowym remisem jednak gra mogła się podobać. W drugiej odsłonie pomimo dwóch goli spotkanie wyglądało bezbarwnie. Po końcowym gwizdku to gospodarze mogli się cieszyć z rezultatu 1:1 gdyż dla nich każdy punkt może decydować o pozostaniu w Bundeslidze.

Mecz rozpoczął się od ataków BVB. Już w 4 minucie mogło być 0:1 w Kaiserslautern a to za sprawą ładnej akcji Lewandowskiego i Barriosa, jednak Paragwajczyk trafił tylko w słupek. Odpowiedź gości była niemal natychmiastowa. Trzy minuty później z około 30 metrów na bramkę Weidenfellera uderzał Tiffert ale futbolówka uderzyła w poprzeczkę. W 20 minucie kolejna dobra okazja Żółto-czarnych. W dogodnej sytuacji znalazł się Großkreutz ale zamiast strzelać zdecydował się na pociągnięcie piłki i akcja została udaremniona.

Dziesięć minut później znowu szansa dla piłkarzy Kloppa. Götze zagrywał z narożnika boiska wzdłuż bramki jednak Barrios nie zdołał skierować jej do siatki rywala. Tuż przed końcem pierwszej odsłony indywidualna akcja Roberta jednak strzał był zbyt słaby aby mógł zaskoczyć bramkarza Kaiserslautern. Na przerwę piłkarze schodzili przy rezultacie 0:0.

Druga cześć meczu podobnie jak pierwsza zaczęła się ataków BVB. W 54 minucie przed szansą na zdobycie gola stanął Mario Götze, który dostał ładne podanie od Kevina jednak młody Niemiec trafił wprost w Sippela. Po tym wydarzeniu nastąpił brzydki fragment gry, w którym królowały nieskładne akcje i dalekie wybicia oraz gra faulem.

Na kilkanaście minut przed zakończeniem spotkania na placu gry pojawił się Mohamed Zidan, który zmienił Roberta Lewandowskiego jednak pozostał na nim zaledwie kilka minut, gdyż doznał kontuzji pleców po faulu przez rywala. W 81 minucie szał radości w sektorze fanów BVB. Sven Bender po akcji Łukasza Piszczka wyprowadza swoją drużynę na prowadzenie. Trzy minuty później Borussen musieli radzić sobie w 10, ponieważ Florian Mayer uznał, że Neven Subotic faulował przeciwnika i pokazał mu drugą żółtą kartę a w konsekwencji czerwoną i odesłał go do szatni.

Na minutę przez zakończeniem regulaminowego czasu gry ponad 40 tysięcy kibiców cieszyło się z wyrównania przez ich drużynę. Strzelcem bramki został Moravek, który nie dał szans Weidenfellerowi strzałem z obrębu pola karnego. Do końca meczu wynik się nie zmienił.

Borussia wywozi dziś tylko punkt z Kaiserslautern pomimo iż od utrzymania korzystnego wyniku dzieliły ją sekundy. Za tydzień u siebie będzie podejmować drużynę St Pauli i chcąc utrzymać dystans do rywali nie pozostaje im nic innego jak zdobyć komplet punktów.

1. FC KAISERSLAUTERN - BORUSSIA DORTMUND 1:1 (0:0)

1. FC Kaiserslautern:

Sippel - Petsos, Amedick, Rodnei, Jessen - Tiffert, Bilek - Ilicevic, Moravek, Hlousek - Lakic.
Borussia Dortmund:
Weidenfeller - Piszczek, Subotic, Hummels, Schmelzer - Bender, Sahin - Götze, Lewandowski, Großkreutz - Barrios.
Zmiany: 62. Rivic za Hlousek, 84. Nemec za Bilek, 86. Hoffer za Rivic'a - 75. Zidan a Lewandowskiego, 82. da Silva za Zidana, 86. Santana za Götze.
Bramki: 0:1 Bender (81., Götze), 1:1 Moravek (90.).
Rzuty rożne: 6:3 (3:2).
Sytuacje strzeleckie: 3:5 (2:3).
Sędzia meczu: Florian Meyer.
Kartki: Ilicevic (żółta) - Subotic (85., czerwona za drugą żółtą)
Widzów: 48.500 (komplet).


Źródło: - / Foto:
72 komentarzy ODŚWIEŻ
13 lutego 2011, 09:32
No jak na ten sezon to zbyt dobrze nie zagraliśmy, ale nie wiem za co sędzia wyrzucił z boiska Nevena to jest nie dopuszczalne.. i nie wiadomo czy byśmy nie utrzymali tego wyniku. Moim zdaniem sędzia po części wypaczył wynik meczu. Moje oceny.:
Weidenfeller- 2 - zdecydowanie najlepszy piłkarz. Pewny siebie , Grał na swoim poziomie,
Piszczek- 3,5 moim zdaniem najgorszy mecz Piszczka w tej rundzie. Trochę mu się nie dziwie bo gra w każdym meczu po 90 minut.. Za mało akcji w Ofensywie , jedna i odrazu gol.. w Defensywie przyzwoicie oprócz tego podania do Nevena.
Subotić - 4.5 kilka razy kiwnięty , mało pewny , no i ta Czerwona kartka.
Hummels- 3,5- Przyzwoicie , ale nie na swoim poziomie.
Schmelzer- 3,5- niczym się nie wyróżniał, Sytuacje z ostatnich minut co padł gol wyjazd do przodu na ich połowę i po sprawie po tym aucie zrobił się róg i gol..
Bender- 2.5 - Zdecydowanie najlepszy piłkarz z pola BVB walczył w swoim stylu i ten gol niczym rasowy napastnik.
Sahin- 4.5 obok Nevena moim zdaniem najgorszy piłkarz BVB , chociaż nie można mu zarzucić że nie walczył.
Grosskreutz 4,5 - Walczył ale za te dwie nie strzelone sytuację w pierwszej połowie należy mu się taka ocena.
Gotze 4 - Wiadomo że chłopak nie będzie grał na tym samym poziomie przez cały sezon to jest nie realne.. Przyzwyczajony już do tego środkowego pomocnika widać że tam go ciągneło..
Lewandowski- 3,5 - wyrózniający się piłkarz w pierwszej połowie , w drugiej sam się chował kilka złych wyborów. 90 minut w Kadrze zrobiło swoje.
Barrios 4- Co z nim dzieje to ja nie mam pojęcia już od meczu z Franfurtem co mecz to gorszy nie wiem czy to nie jemu przydała się ławeczka bo nawet tych swoich główek nie wygrywa jedna sytuacja ( strzał w słupek) to za mało jak na tego co strzelił 15 bramek w tam tym sezonie . Miejmy nadzieje że się przełamie..
-------------------------------------------------------------
Ogólnie rzecz mówiąc słaby mecz naszych , przyzwyczaili nas do gry innej , ale także staram się ich usprwiedliwić bo gra co 3 dni po 90 minut + dojazdy napewno dla takich młodych organizmów jest to jakiś znak na zdrowiu.. Za tydzień koniecznie muszą być 3 punkty. Pozdrawiam.:)

0 0
13 lutego 2011, 09:32
najgorszy mecz borussi w tym sezonie!
lewandowski kompletnie zawiódł, to nie ta ruchliwa 10 co gotze, on wogóle nie biegał nie starał sie (ja tak to odebrałem) podejrzewam, ze jakby od 1 minuty zagral zidan, a w 2 polowie robert za bariossa napewno by cos ukąsil :D
rozczarowanie: sahin, z nim jest jak z fabregasem, jezeli gra dobrze- druzyna ma dobry wynik na bank, jezeli nie trudno o fajny rezultat, chyba ze ktos robi za playmakera ;d jak gotze
0 0
13 lutego 2011, 10:09
piterson - lucas strzelił w tamtym sezonie w Bundeslidze 19 a nie 15 bramek :)
0 0
13 lutego 2011, 10:16
Może i najgorszy mecz a może Kaiserslautern grało jak natchnione.Gdy przyjeżdżają do nich faworyci to się cholernie napinają .Tam właśnie zmoczył Bayern i zmiażdżyli schaise04 !!!
0 0
13 lutego 2011, 10:30
Co do murawy to czasami w normalnym tv tego tak nie widać ale w HD już tak. Była naprawdę dramatyczna. Nawet przy akcji bramkowej dla BVB piłka skakała przy linii Piszczkowi masakrycznie.
0 0
13 lutego 2011, 11:13
Znowu remis:(. Trzeba przyznać słaby mecz naszych. Gdy oglądałem mecz to muszę przyznać, że kilka razy serce mi mocniej zabiło po akcjach Kaiserslautern ale jak Bender strzelił to mi ulżyło i już cieszyłem się z 3pkt, niestety do 90minuty kiedy Moravek strzelił na 1:1. Do tego jeszcze kontuzja Zidana i czerwona kartka Subo. Panowie teraz pełna mobilizacja na St. Pauli.
Jak dla mnie to Weidenfeller 2.5 - Piszczek 3.5, Subotic 3.5, Hummels 3, Schmelzer4 - Bender 2.5, Sahin 4 - Götze 4, Lewandowski 4, Großkreutz 4.5 - Barrios 4.
Kuba! Wracaj szybko do zdrowia bo nie mogę już patrzeć na grę Großkreutza
0 0
13 lutego 2011, 11:15
Niestety dla drozyny ktora gra krotkimi podianiami i szybka pilka, takie boisko to po prostu DRAMAT. Trzeba troche rozgrzeszyc chlopakow.Mysle, ze bedzie im sie lepiej gralo na eleganckiej murawie w Monachium, niz w Kaiserslautern.

Poza tym niektorym juz sie w glowie tutaj poprzewracalo... Mamy 10 punktow przewagi, a Ci juz placza. To jest naprawde olbrzymia przewaga i nie wierze, ze ja calkowicie roztrwonimy.

Mamy juz za soba bardzo ciezkie mecze z Bayerem, Schalke, Wolfsburgiem... Bayern i Bayer beda musialy grac ze soba i Schalke...
Chyba nie sadzicie, ze Bayern i Bayer beda do konca wszystko wygrywac :D:D:D

Nie panikujcie - bedzie dobrze :)
0 0
13 lutego 2011, 11:20
steeeven ma rację 10 pkt to ciągle duża przewaga a to że nie wyszedł jeden czy dwa mecze... trudno, teraz trzeba sie skupić na najbliższym meczu i go wygrać. a co do mistrzostwa to się nie obawiam, będzie nasze.
Heja BVB! ;)
0 0
13 lutego 2011, 11:39
Duża ale nie gwarantująca nic, jeśli Bayern dojdzie nas na 6pkt to zobaczysz jaka będzie presja na naszych i jaki szum w mediach.
0 0
13 lutego 2011, 11:51
Maczuga nie pękaj! Będzie dobrze na razie jest 10pkt a nie 6 więc nie ma co się martwić na zapas. Trzeba grać swoja piłkę jak do tej pory i będzie wszystko ok ;p
A po za tym nie wierzę żeby Bayern wygrywał wszystko do końca sezonu.
0 0
13 lutego 2011, 11:57
Nie wiem nawet co myslec o tym meczu. Bender byl najlepszy, swietnie sie zachowal przy bramce, zeby tak robil czesciej to stalby sie zawodnikiem kompletnym ;)

Nasza kolejna strata punktow przez nieskutecznosc, okazji moze i bylo mniej wiecej rowno, ale te nasze setki, gdzie Kevin przeklada sobie na prawa... Barrios gdyby strzelil to ten mecz by sie inaczej skonczyl.
Moim zdaniem to nie my zagralismy slabo, ale Lautern zagralo swietny mecz, byli bardzo aktywni, wysoki pressing, grali tak jak my w obronie. Mozna tez miec pretensje do sedziego, ze wyrzucil Subo, bo faulu to tam nie tylko ja nie widzialem, ale takze moj towarzysz w ogladaniu ktory tak naprawde sie liga niemiecka nie interesuje. Moze gdyby Subo byl, to daloby rade powstrzymac strate bramki, bo ewidentnie nie mial kto zostac na 16 i pokryc tych kilku graczy. Mowi sie trudno, ale nasza przewaga narazie znaczaco sie nie zmniejszyla, takze nie ma co przezywac.

Jesli wygramy z Pauli, to przewaga sie nie zmniejszy, a na Bayern mam nadzieje wszyscy beda na maxa skoncentrowani, zeby cos ugrac, a wtedy mozemy od nich odskoczyc, ale jezeli przegramy, to koncowka bedzie nerwowa... Dlatego licze na slowa Kevina ze z Bayernem w najgorszym wypadku remis!
0 0
13 lutego 2011, 11:58
Spadek formy, brak Kagawy robi różnicę :(
0 0
13 lutego 2011, 11:58
Oj to zacznij wierzyc, Maczuga ma racje, oni sa zawieci , jak sie upra to wygraja wszystko ( a w tej chwili maja niesamowity sklad, z Hoffe pojechali jak z amatoramii). 10 pkt to duzo ale nic nam nie gwarantuje jezeli znowu bedziemy tracic punkty. w ostatnich 4 meczach raptem jedno zwyciestwo, i nic nie wskazuje na to by mialo sie cos poprawic. fajnie ze w wiekszosci jestescie optymistami ale ta pewnosc siebie juz niejednego zgubila , trzeba sie wziac mocno do roboty ( znaczy ze Jurgen musi cos wymyslec )
0 0
13 lutego 2011, 11:59
Damian jak będziemy grali swoje to będzie dobrze, wczoraj graliśmy jak nie BVB... A co do Bayernu to ja sam się z nich śmiałem bo oglądam ich prawie wszystkie mecze ale teraz jak wrócił "Robbery" to jest możliwe, że wygrają wszystko. Bayern to można powiedzieć drużyna turniejowa grają dobrze wtedy gdy jest już na nich ciśnienie. Jeśli ta dwójka się nie rozsypie bo wiadomo jak z nimi jest to jest duże prawdopodobieństwo, że mogą wygrać wszystkie mecze do końca albo przynajmniej 90% z tej puli
0 0
13 lutego 2011, 12:01
dokladnie Bayern jeszcze ma LM 2 mecze z Interem ktore beda ich kosztowac sporo sil !
0 0
13 lutego 2011, 12:39
Jeden z słabszych meczów w naszym wykonaniu w tym sezonie. Fatalnie dzisiaj grał sahin, a jak jemu nie idzie to całą drużyna gra kiepsko.
Oceny
Romek-Bardzo dobry mecz, pewny w swoich interwencjach- 2.5
Piszczek- przeciętnie, nie włączał się do akcji ofensywnych w defensywie też nie najlepiej, Była by nieco wyższa ocena ale nieodpowiedzialnie podał do subo co poskutkowało wyrzuceniem serba z boiska- 3.5
Subotic- Fatalnie! brak pewności w grze, beznadziejne długie podania do przodu- 4.5
Mats- lepiej niż neven, ale bez rewelacji- 3.5
Schmelzer- przeciętnie, niby włączał się do ofensywy ale tak naprawde nic z tego nie wynikało- 3.5
Sahin- Najsłabszy obok subotica na boisku, zero pomysłu na gre.- 4.5
Bender- zdecydowanie najlepszy zawodnik na boisku.-2
Kevin- drewno drewno i jeszcze raz drewno, ja nie wiem co w nim widzi kloop, od kliku meczy gra totalny piach a mimo to wychodzi w pierwszej 11. -4.5
Gotze- zupełnie bezbarwny, podobnie jak sahin nie miał pomysłu na grę. -4
Lewy- jak zwykle się starał i jak zwykle nic z tego nie wynikało, widać było że do kagawy mu trochę brakuje. -3.5
Lucas- słabo, od kilku meczy gra totalny piach i wtym meczu inaczej nie było.-4

Mam nadzieję że w następnym meczu chociaż na ławce usiądzie ginczek, bo w tej chwili nasz atak jest na poziomie drużyny z polskiej ligi, a ginczek może wniesie trochę świeżości.
Na plus- roman, bender
Na minus- sahin, kevin, subotic
0 0
13 lutego 2011, 12:56
mowicie zeby popatrzec na tabele i kto jest lepszy
lepiej zobaczcie na przeciwnikow bayernu w ostatnich latach barca milan man und itp
a kto wygra to sie okaze nie koniecznie lepszy bo bayern bedzie zmeczony po meczu z interem
0 0
13 lutego 2011, 14:00
Problem nie jest w braku Kagawy bo jego zastąpił Gotze a to gra tak samo jak on a nawet ma lepsze podanie. Problem w tym, że gdy Mario zastępuje Shinjiego to jego już nie ma kto zastąpić. Jeśli Kevin będzie nadal w pierwszej 11 tak to będzie wyglądało. On z dnia na dzień nie zamieni się w technika a Barrios w sprintera. Potrzebny skrzydłowy. Zidan do dawnej formy motorycznej w tym sezonie już raczej nie wróci. Ławka zbyt krótka... Ciekawi mnie w jakiej formie jest Dede... Wczoraj oglądałem derby Manchesteru jak 37letni Giggs zapierniczał na lewym skrzydle...
0 0
13 lutego 2011, 14:02
Giggs to klasa sama w sobie. Ponoć joga jest sekretem jego formy:)
0 0
13 lutego 2011, 15:50
Kolejny raz popieram Maczugę. Nie możemy liczyć na to że inni będą gubić punkty i się nawzajem tępić. Jak sami nie zaczniemy grać swojego to ta przewaga zniknie w okolicach meczu z Mainz (27 kolejka).
0 0
<  1  2  3  4    >

sklep z częściami samochodowymi online – iParts.pl

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 34 25 7 2 82
2. Bayer Leverkusen 34 19 12 3 69
3. Eintracht Frankfurt 34 17 9 8 60
4. Borussia Dortmund 34 17 6 11 57
5. SC Freiburg 34 16 7 11 55
6. FSV Mainz 34 14 10 10 52
7. RB Lipsk 34 13 12 9 51
8. Werder Brema 34 14 9 11 51
9. VfB Stuttgart 34 14 8 12 50
10. Borussia Mönchengladbach 34 13 6 15 45
11. VfL Wolfsburg 34 11 10 13 43
12. FC Augsburg 34 11 10 13 43
13. Union Berlin 34 10 11 13 41
14. FC St. Pauli 34 8 8 18 32
15. TSG 1899 Hoffenheim 34 7 11 16 32
16. 1. FC Heidenheim 34 8 5 21 29
17. Holstein Kiel 34 7 6 21 27
18. VfL Bochum 34 5 7 22 22
cała tabela
Partnerzy: Portal rolniczy, Portal ogrodniczy, Portal motoryzacyjny, Portal o zwierzętach, Portal lifestyle, Portal dla nastolatek, Portal dla kobiet
shoutbox
Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 3 godzin temu

Sverre Nypan, 18 lat, ofensywny pomocnik. Będzie skandynawska kolonia?

wola
wola Wczoraj, 18:44

Przez 2,5 roku wziął udział w 27 meczach, najczęściej po kilkanaście minut. Niektórzy nie nadają się po prostu do gry na takim poziomie.

DD102
DD102 Wczoraj, 18:09

No to pieknie, super sie zapowiada poczatek sezonu...

97BVB
97BVB Wczoraj, 17:48

Kontuzja barku

97BVB
97BVB Wczoraj, 17:46

Duranville wypada na kilka miesięcy

ryś
ryś 1 dni temu, 2025-07-07

"żadne takie ,on ma grać"

dawid2468
dawid2468 1 dni temu, 2025-07-07

Oby z nami nie zagrał

dawid2468
dawid2468 1 dni temu, 2025-07-07

Media spekulują że przerwa potrwa 4 miesiące.

dawid2468
dawid2468 1 dni temu, 2025-07-07

"Badania przeprowadzone przez sztab medyczny mistrzów Niemiec wykazały, że ofensywny pomocnik złamał kość strzałkową, a urazowi towarzyszy złamanie stawu skokowego - czytamy w komunikacie klubu." O Musiali

ryś
ryś 1 dni temu, 2025-07-07

wola Ten "balast" ma za wysokie kontrakty i tu jest problem. Drugi to jest taki, że trzeba myśleć już przy zawieraniu kontraktów i obwarować je dodatkowymi klauzulami np. ilością minut na boisku w sezonie , bo niektórzy nawet się specjalnie nie starają ,bo i tak kasa leci...

Kot13
Kot13 1 dni temu, 2025-07-07

@wola Dokładnie Sammer był znakomitym piłkarzem, dośc dobrym trenerem ale jest żałośnie słabym działaczem

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 1 dni temu, 2025-07-07

Teraz priorytet to uporządkować chaos w ataku. Jeśli trener chce grać na 2 napastników- ściągnąć napastnika. Jeśli z tymi "pół dziesiątkami" to kogoś pasującego tam

wola
wola 1 dni temu, 2025-07-07

Balastem są oczywiście też Sammer i kilku innych, ale oni są nietykalni.

wola
wola 1 dni temu, 2025-07-07

ryś najpierw trzeba pozbyć się balastu w klubie. Sam Haller zarabia ok. 10 mln. Myślę, że warto się go pozbyć już teraz dopłacając nawet kilka milionów do tego ''dealu''. Po za tym Ozcan i Reyna czakają w kolejce.

Alex3110_
Alex3110_ 1 dni temu, 2025-07-07

Nie tylko w zeszłym, ale dwa sezony z rzędu.

ryś
ryś 1 dni temu, 2025-07-07

Gra w środku pola Sabitzerem i Brandtem w obecnej ich formie to sabotaż . Mówienie, że klub nie wymaga wzmocnień przed sezonem zakrawa na kpinę z kibiców. W połowie sezonu znów się okaże, że jesteśmy w środku tabeli , bez szans na przynajmniej podium ,bo straty punktowe będą nie do odrobienia. Czy chcemy aby znów napawać się walką do końca o Ligę Mistrzów i gloryfikować autorów takich wydarzeń. Jeszcze raz powtórzę, że w ostatnim sezonie mieliśmy mnóstwo szczęścia, że gramy w LM. Czy chcemy powtórki z rozrywki ?

Walczi09
Walczi09 1 dni temu, 2025-07-07

Potrzebujemy absolutnie środkowego obrońcy, prawego skrzydła i wzmocnienia na lewą obrone.. svenson coś probuje ale to chyba nie ten poziom, przynajmniej poki co. O srodku pola nie wspominam bo jest to oczywista oczywistość. Chukwu powinien grac duzo wiecej jesli bedzie zdrowy bo gosc umiejetnosci ma na wysokim poziomie. Trzeba pozbyć się sabotażystów tj. Utyty bezambitny Sule, Sabitzer, Brandt, Couto, Anton. Masakra co tu sie dzieje z tym klubem- jest tylko gorzej i gorzej

FilipSantana
FilipSantana 1 dni temu, 2025-07-07

Dopóki nie będziemy mieć nowej 10 6 i SO to nie ma Co liczyć na jakieś fajerwerki w przyszłym sezonie - jak mówi przysłowie z gowna bata nie ukręcisz ale tutaj mimo wszystko duży minus dla Kovaca za wystawianie non stop Brandta i Sabitzera. Jakby jeszcze nie było żadnej alternatywy to ja rozumiem ale prawda jest taka że Brandt nie musi cały czas 75 albo 90min Może grać też chukwuemeka przynajmniej te 45min. To samo Sabitzer tutaj nawet Jobe który przyszedł z drugoligowca i ma dopiero 20 lat jest wyraźnie lepszy nie mówiąc już o Nmechy który chociaż profil ma inny to piłkarsko daje znacznie więcej niż Sabitzer. No ale wiadomo dla Kovaca podobno Marcel jest ?Walczakiem? a Brandt to ten sam poziom co Wirtz i Musiala

ryś
ryś 1 dni temu, 2025-07-07

04RTRIDG3 Ja Hallera wymieniłem jako przykład chybionego transferu pod względem sportowym, a nie medycznym.

Adam76
Adam76 1 dni temu, 2025-07-07

Na razie nie ma co panikować ale wypowiedź Rickena trochę niepokoi

Adam76
Adam76 1 dni temu, 2025-07-07

Zgodzę się że niektórzy zarabiają u nas trochę na wyrost mimo wszystko nie wierzę że nie ma kasy na wzmocnienia nie tylko my płacimy piłkarzom a jak na wielki klub jakim bez wątpienia jesteśmy trochę te transfery u nas kuleją

Danzig
Danzig 1 dni temu, 2025-07-07

W KMŚ Borussia udowodniła, że grała dwie różne połowy.Mecz z Realem był dowodem końcowym.Do Adam76: więcej kasują niż wydają.Proszę zwrócić uwagę na podwójne znaczenie słowa "kasują".Piłkarze świetnie zarabiają, a udziałowcy to co : kijek od kaszanki?

piotrullo
piotrullo 1 dni temu, 2025-07-07

Witaj z powrotem, @Adam76

Alex3110_
Alex3110_ 2 dni temu, 2025-07-06

Ten błysk to ma dać Jobe

Adam76
Adam76 2 dni temu, 2025-07-06

Na dziś potrzeba wzmocnić defensywę konkretnego kreatywnego środkowego pomocnika oraz kogoś kto da błysk z przodu

Adam76
Adam76 2 dni temu, 2025-07-06

Witam mój poprzedni nick Kapolini76 jakoś nie mogłem się zalogować na swoje konto więc musiałem się na nowo zarejestrować z innym nickiem. Teraz do rzeczy mam nadzieję że Ricken nie mówił serio że kadra jest dobra bo nie tylko będzie potrzeba dobrego trenera ale także sporo szczęścia w sezonie nigdy tego nie zrozumiem że taki klub ciągle nie ma kasy jeśli co sezon więcej kasują niż wydają

Alex3110_
Alex3110_ 2 dni temu, 2025-07-06

Tak jak @wola uważam, że będą transfery do klubu, mam nadzieję, że jakieś konkretne, a nie zawodnicy jednego sezonu. Nie kupienie nikogo przy takich dochodach, to kompromitacja totalna.

Mattii
Mattii 2 dni temu, 2025-07-06

Duranville wczoraj znowu kontuzja? Czy dostał "wędkę"? Ogólnie liczyłem, że zobaczę w akcji na KMŚ naszą młodzież, zwłaszcza jak to szumnie ogłaszano, że dostaną szansę gry. Nie zagrał żaden z tych młodych chłopaków.

piotrullo
piotrullo 2 dni temu, 2025-07-06

@wola Dodałbym jeszcze jedną, tym razem dwuosobową grupę, wiecznie kontuzjowanych zawodników- są nimi Duranville i Filippo Manę

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 2 dni temu, 2025-07-06

(oczywiście zgadzam się z tym że teraz trzeba go sprzedać)

statystyki
Użytkownicy online:
Gości online: 57
Zarejestrowanych użytkowników: 10294
Ostatnio zarejestrowany: Adam76
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem