Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Guirassy może opuścić Borussię Dortmund. Latem będzie dostępny za niższą kwotę

10 października 2025, 08:00, KP
Guirassy może opuścić Borussię Dortmund. Latem będzie dostępny za niższą kwotę

Borussia Dortmund stoi przed poważnym wyzwaniem. Choć Serhou Guirassy jest dziś jednym z filarów drużyny, już w przyszłym roku może opuścić klub. Napastnik z Gwinei ma w kontrakcie klauzulę odstępnego, która od lata umożliwi jego transfer za znacznie niższą kwotę niż obecnie.

Obecnie BVB może cieszyć się formą swojego snajpera, jednak działacze muszą zachować czujność. Według informacji Sky, Guirassy będzie dostępny w znacznie bardziej atrakcyjnej cenie — nawet o kilkadziesiąt milionów euro taniej niż w poprzednim oknie transferowym. Taka okazja nie mogła umknąć uwadze europejskich gigantów.

Na liście potencjalnych klubów zainteresowanych transferem znalazła się FC Barcelona. Trener Hansi Flick jest podobno wielkim zwolennikiem sprowadzenia 29-letniego napastnika i widzi w nim idealne uzupełnienie katalońskiego ataku.

Nie można jednak wykluczyć, że wkrótce pojawią się kolejne oferty. Guirassy to jeden z najskuteczniejszych zawodników Bundesligi, a jego kontrakt z Borussią Dortmund obowiązuje do końca czerwca 2028 roku. Jeśli jednak napastnik zdecyduje się na zmianę barw, BVB będzie musiało poszukać nowego lidera ofensywy.

Źródło: Sky / Foto: Borussia Dortmund
0 komentarzy ODŚWIEŻ

sklep z częściami samochodowymi online – iParts.pl

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 9 9 0 0 27
2. RB Lipsk 9 7 1 1 22
3. Borussia Dortmund 9 6 2 1 20
4. VfB Stuttgart 9 6 0 3 18
5. Bayer Leverkusen 9 5 2 2 17
6. TSG 1899 Hoffenheim 9 5 1 3 16
7. 1. FC Köln 9 4 2 3 14
8. Eintracht Frankfurt 9 4 2 3 14
9. Werder Brema 9 3 3 3 12
10. Union Berlin 9 3 2 4 11
11. SC Freiburg 9 2 4 3 10
12. VfL Wolfsburg 9 2 2 5 8
13. Hamburger SV 9 2 2 5 8
14. FC Augsburg 9 2 1 6 7
15. FC St. Pauli 9 2 1 6 7
16. Borussia Mönchengladbach 9 1 3 5 6
17. FSV Mainz 9 1 2 6 5
18. 1. FC Heidenheim 9 1 2 6 5
cała tabela
Partnerzy: Portal rolniczy, Portal ogrodniczy, Portal motoryzacyjny, Portal o zwierzętach, Portal lifestyle, Portal dla nastolatek, Portal dla kobiet, Konin portal mieszkańców, Portal biznesowy, Portal modowy, Pozycjonowanie stron Swarzędz
shoutbox
wola
wola 3 godzin temu

ryś DOKU, klasa światowa!!! Na tym polega rola trenera, przy Guardioli tak rozwijają się zawodnicy. Doku na pewno robił to na każdym treningu, ale trener musi dać mu wiarę, że w PL też może.

wola
wola 4 godzin temu

;-)

ryś
ryś 5 godzin temu

wola Zgadzam się. Humorystycznie jeszcze dodam , że jak ojciec i jak matka jednocześnie. Pozdrawiam serdecznie

wola
wola 5 godzin temu

ryś zgadzam się z tobą. Zawód trenera to nie sielanka, spędzanie czasu od rana do wieczora z tyloma harpaganami wymaga poświęcenia i tylko nieliczni na świecie odniosą sukces przez duże S. Powtórzę to, co pisałem niżej, ''trener musi mieć charyzmę, zdobywać zaufanie piłkarzy i być dla nich autorytetem.'' Dla młodych Kovać powinien być jak ojciec.

ryś
ryś 6 godzin temu

Tak naprawdę tylko trenerzy z "dużymi" nazwiskami i sukcesami mogą sobie pozwolić na lekceważenie pewnych zasad ale tak naprawdę to oni niczego nie lekceważą.

ryś
ryś 6 godzin temu

Kot 13 Nie do końca taki aspekt komediowy w tym co uprzednio napisałem. W zakresie obowiązków trener ma min. dbanie o właściwą współpracę i o dobre relacje z zawodnikami czyli budowanie tzw. atmosfery w drużynie, bo to zapewnia efektywność szkolenia. Dlatego też wielu trenerów po przejęciu drużyny ma dobre wyniki, a póżniej wraz z upływem czasu bywa już różnie min dlatego, że następuje proza życia oraz wzajemny proces poznawczy , a wiele decyzji może być niewłaściwych czy też wręcz szkodliwych. W grę wchodzą tu wzajemne interesy i po prostu ludzkie charaktery. Trener to nie "szef" w pełnym tego słowa rozumieniu. To przede wszystkim owszem bardzo istotny, ale zawsze tylko "trybik" w ogólnym projekcie. Niestety, a może "stety", zawsze łatwiej i taniej jest wymienić trenera niż przynajmniej część zespołu i tak się zazwyczaj dzieje. Na sukces pracy trenerskiej składa się także oprócz warsztatu jego osobowość. U Kovaca ja niestety nie widzę odpowiedniej "szerokości sceny" , jeżeli chodzi o warsztat, ( ilu piłkarzy się przy nim rozwinęło ? i jak bardzo poprawiła się gra zespołu ), a ostatnio co widać było na żywo przy karnym Guirassego , nie bardzo panuje nad relacjami w drużynie. Oczywiście mogę się mylić - czas pokaże. Pozdrawiam

wola
wola Dzisiaj, 15:11

co napisałem tydzień temu: kopiuj - wklej Tej drużynie brakuje jakości. Nie będę wymieniał nazwisk, bo każdy wie o kogo chodzi. Do Kovaća można mieć szacunek za to, że postawił nas na nogi po eksperymencie z Sahinem i dał nam LM w tym sezonie. Teraz czas na następny krok, ale z tymi piłkarzami ciężko będzie osiągnąć coś więcej. Bez jakości nie wygramy pucharu, w LM może jakoś awansujemy do fazy pucharowe, a w BL maksymalnie 3-4 miejsce.

auman
auman Dzisiaj, 15:02

Borussia dała dupy? Nowe nie znałem

dawid2468
dawid2468 Dzisiaj, 14:25

Stety niestety skończymy na drugim miejscu Bundeslige i Kovac zostanie z nami. Nie jestem za tym żeby go zwolnić, ale ktoś mu musi zdjąć klapki z oczu. Macie numer do niego?

Kot13
Kot13 Dzisiaj, 13:51

"To daje do myślenia pod kątem czy Nico Kovac tak naprawdę daje się lubić i czy jego metody są w pełni akceptowane przez piłkarzy" Czyli co przyjdzie do nas kiedyś klasowy trener np Guardiola i zostanie zwolniony w połowie sezonu bo piłkarzom nie będą odpowiadać jego metody treningowe ? To brzmi jak absurd z Monty Pythona albo komedii Mela Brooksa

wola
wola Dzisiaj, 13:42

Coś tu jest źle: po zdobycia gola przez nas...

wola
wola Dzisiaj, 13:33

Wypowiedź Schlottiego po meczu, takie mecze nie zachęcą go do podpisania nowe kontraktu: ?W zasadzie nie pozwoliliśmy im na wiele. Po zdobyciu gola przez przeciwnika straciliśmy kontrolę. Musimy grać trochę bardziej w piłkę, bo w końcówce nie udało nam się uniknąć straty gola''.

wola
wola Dzisiaj, 13:08

Ostatnio oglądałem konferencje prasowe Nico Kovaca. On brzmi w nich bardzo spokojnie, argumenty są wyważone i logiczne. Dzień przed meczem HJW mówi: '''Niko był dla nas łutem szczęścia. Wykonuje bardzo, bardzo dobrą pracę, jest bardzo spokojny i mamy wyjątkowo dobre relacje - to zdecydowanie plus. Ale musi udowadniać swoją wartość co trzy dni, najlepiej zaczynając w tę sobotę w Hamburg''. Jednak coś tu nie gra. Kovać był konfliktowy i nagle stał się gołąbkiem pokoju? Moim zdaniem trener musi mieć charyzmę, zdobywać zaufanie piłkarzy i być dla nich autorytetem. Granie na 1:0 i obrona wyniku w Hamburgu burzy to wszystko. Jako kibic BVB oczekuję jakości na każdej pozycji. Trzymanie niektórych zawodników na boisku, a nawet w kadrze, obraża inteligencję kibiców.

ryś
ryś Dzisiaj, 11:21

Sinusoida znów w dół. Tak się zastanawiałem jeszcze przed meczem z MC, czy "mental" pójdzie w górę i przynajmniej wrażenie ogólne będzie dobre czy też będzie to co zaobserwowałem w meczu z Hamburgiem. Czy mamy bunt w szatni ?. Na pewno przynajmniej kilku piłkarzy od kilku gier gra poniżej swojego minimalnego nawet poziomu. Ostatnio dołączył do tej grupy Adeyemi. Może się jednak mylę i nic takiego nie ma miejsca i mamy do czynienia z poważnym regresem formy . W tym miejscu przypomnę sytuację Kovaca w Bayernie , gdy miał otwarty bunt w szatni i wyleciał z hukiem po porażce notabene z klubem , który poprzednio prowadził czyli Eintrachtem Frankfurt , aż 5:1 . Tu zauważam, że jego poprzednio prowadzeni podopieczni z Eintrachtu, niejako załatwili mu "dymę". To daje do myślenia pod kątem czy Nico Kovac tak naprawdę daje się lubić i czy jego metody są w pełni akceptowane przez piłkarzy. Jesteśmy obecnie pod ścianą i najbliższe mecze pokażą w którym miejscu jesteśmy. Ja przypuszczam, że skończy się to nie za dobrze i pożegnamy Kovaca i co niektórych "grajków" tak "forowanych" przez niego. Mam tylko żal do działaczy , którzy dbając o swoje stołki udają, że tego nie widzą.

wola
wola Wczoraj, 19:56

Ekspert stwierdził, że przygotowanie kondycyjne i szybkościowe leży u nas ''na łopatkach''. Też odniosłem wrażenie, że mamy ciężkie nogi. Tłumaczyłem sobie to tym, że wszyscy są w środku, a biegają wahadła. Ale jak tydzień temu zobaczyłem pojedynek biegowy Adeyemieniego(wszedł w 90 minucie) z obrońcą Augsburga, który grał cały mecz w ostatniej akcji meczu, to zrozumiałem gdzie jesteśmy.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:52

Strzały z dystansu też nie istnieją

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 19:46

To prawda, ale stale fragmenty u nas nie istnieją, schematy też nie. DefenZywa jak mawia jeden ekspert ale to zasługa wahadeł które się cofają do obrony

T-Mac
T-Mac Wczoraj, 19:35

Gross i Brandt bijący rogi to gwarancja, że gol dla nas nie padnie, więc jest spokój...

T-Mac
T-Mac Wczoraj, 19:34

Schlotterbeck dobrze bije rogi, ale żeby Borussia czasem za dużo bramek z tego nie zdobywała, to sprzedano śpiewkę, że Nico bardziej jest potrzebny w polu karnym do polowania na gola...

T-Mac
T-Mac Wczoraj, 19:32

Wiadomym jest, że Silva po kontuzji nie ma jeszcze sił, żeby grać jakieś grube minuty, ale te pół godziny gry chyba może dostawać, a z tygodnia na tydzień byłoby tylko lepiej...

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 Wczoraj, 19:30

Ćwiczyć do bólu dośrodkowania.I adresaci i odbiorcy. Z gry i ze stałych fragmentów.

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 19:25

Muller ciągle grzał ławkę u Kovaca, pomimo że u żadnego innego trenera tak nie było

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 19:23

Nie wiecie, że w Bayernie też był gość którego Kovac chciał zniszczyć czyli Thomas Muller

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 19:23

Bo Kovac go nie lubi

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:02

Podstawowe pytanie: dlaczego Silva gra tak mało???

wola
wola Wczoraj, 18:48

Gramy piach, dlaczego? Nasi piłkarze z kilkoma wyjątkami,nie mają jakości(umiejętności), a jako drużyna? Brakuje nam dobrze wypracowanych schematów, ale i też dobrego trenera(co oni robią na treningach?). Kovać nie panuje nad tym. Nie potrafimy wykonać nawet rzutu wolnego z 20 m. W ostatnich meczach mieliśmy po prostu za dużo szczęścia, które opuściło nas dzisiaj w Hamburgu. Dlatego wcześniej nie było widać, że kryzys w Dortmundzie już jest. Mamy 21 punktów i super, bo udało się przepchnąć mecze z Koeln i Augsburgiem po 1:0. Bez tego mielibyśmy tyle samo punktów co rok temu z Sahinem. Następne mecze ze Stuttgartem, Leverkusen i Hoffe potwierdzą tylko ten stan. Jesteśmy bez formy, a pozbycie się skrzydłowych było strzałem w kolano. Jaki trener do nas przyjdzie, chyba że Terzić. To jest całkiem możliwe. Wróci Sancho i jakoś będzie się kręcić...

Walczi09
Walczi09 Wczoraj, 18:42

Gramy wahadlami mimo, ze Ci pilkarze die do tego kompletnie nie nadaja? Svensoon i Ryerson to kompletne sredniaki i do tego bardzo bardzo wolne sredniaki. Masakra i tyle

Walczi09
Walczi09 Wczoraj, 18:41

Jestem z Toba Wojtyla (xD) Kovac to po prostu beznadziejny trener. Tu jest kim grac. Jak wytlumaczycie Mi trzymanie Grossa,Guirassiego Ryersona i Bellinghama do konca meczu? Dlaczego do 50minuty nie zrobil zadnych zmian skoro widzial ze na boisku gramy fatalnie i taki Guirassy nawet nie mial checi na boisku. Po drugie: Jak mozna zamurowac sie przy wyniku 1-0 grajac na Hamburger?? Zamurowalismy sie WSZYSTKIMI pilkarzami i tylko wybijalismy pilke. To jest taktyka DOBREGO TRENERA w meczu z beniaminkiem ktory gra slabo? Jesli tak to Ja na pilce jednak sie wogole nie znam. Kibice widzą wievej, wyciagaja lepsze wnioski i zrobili by lepsze zmiany niz ten kompletny idiota. Chcialbym zeby kovac polecial DZISIAJ w trybie natychmiastowym, ale niestety na to nie ma szans. Beznadziejny trener bez wizji gry i zarządzania meczem. Idiota i koniec

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 18:41

to jest chore zeby Beier ciagle gral

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 18:40

Trener ma klapki na oczach

statystyki
Użytkownicy online:
Gości online: 42
Zarejestrowanych użytkowników: 10337
Ostatnio zarejestrowany: HS
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem