Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Guirassy kluczowy dla Borussii. Barcelona obserwuje sytuację

25 września 2025, 18:25, KP
Guirassy kluczowy dla Borussii. Barcelona obserwuje sytuację

Serhou Guirassy jest dziś jednym z najważniejszych zawodników Borussii Dortmund. Jego skuteczność sprawia, że klub nie wyobraża sobie ataku bez niego, ale jednocześnie zawodnik przyciąga uwagę gigantów europejskiej piłki.

W obecnym sezonie 29-letni napastnik kontynuuje formę z poprzednich rozgrywek. Dzięki jego bramkom BVB po czterech kolejkach plasuje się na drugim miejscu w tabeli. Władze z Westfalenstadion nie chcą słyszeć o sprzedaży swojego strzelca, choć pojawia się pytanie – co w przypadku oferty sięgającej niebotycznych kwot?

Według Bilda, potwierdzającego informacje z Hiszpanii, zainteresowanie Guirassym wykazuje FC Barcelona. Kataloński klub miałby rozważać transfer opiewający na około 100 milionów euro. To budzi wątpliwości, ponieważ media od miesięcy wskazują na istnienie klauzuli odstępnego w wysokości od 60 do 75 milionów euro. Jak podaje Sky, Barça jest jednym z klubów, które mogą z niej skorzystać.

W Barcelonie reprezentant Gwineii mógłby zostać naturalnym następcą Roberta Lewandowskiego. Kontrakt Polaka obowiązuje tylko do końca sezonu, choć zawiera opcję rocznego przedłużenia.

Na razie nie wiadomo, czy kataloński klub zdecyduje się na konkretny ruch. Trener Hansi Flick (jak pisze Bild) jest zwolennikiem transferu Guirassy’ego, ale prezydent Joan Laporta ma marzyć o jeszcze większym nazwisku. W jego orbicie zainteresowań znajduje się Erling Haaland, gwiazda Manchesteru City.

Źródło: Bild / Foto: Borussia Dortmund
2 komentarze ODŚWIEŻ
26 września 2025, 10:18
Ktoś ma info czy klauzula Guirassego wygasła?
0 0
27 września 2025, 04:23
Z tego co wiem, klauzula Roberta, została aktywowana i wszedł on już w ten opcjonalny rok kontraktu teraz.
0 0

sklep z częściami samochodowymi online – iParts.pl

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 9 9 0 0 27
2. RB Lipsk 9 7 1 1 22
3. Borussia Dortmund 9 6 2 1 20
4. VfB Stuttgart 9 6 0 3 18
5. Bayer Leverkusen 9 5 2 2 17
6. TSG 1899 Hoffenheim 9 5 1 3 16
7. 1. FC Köln 9 4 2 3 14
8. Eintracht Frankfurt 9 4 2 3 14
9. Werder Brema 9 3 3 3 12
10. Union Berlin 9 3 2 4 11
11. SC Freiburg 9 2 4 3 10
12. VfL Wolfsburg 9 2 2 5 8
13. Hamburger SV 9 2 2 5 8
14. FC Augsburg 9 2 1 6 7
15. FC St. Pauli 9 2 1 6 7
16. Borussia Mönchengladbach 9 1 3 5 6
17. FSV Mainz 9 1 2 6 5
18. 1. FC Heidenheim 9 1 2 6 5
cała tabela
Partnerzy: Portal rolniczy, Portal ogrodniczy, Portal motoryzacyjny, Portal o zwierzętach, Portal lifestyle, Portal dla nastolatek, Portal dla kobiet, Konin portal mieszkańców, Portal biznesowy, Portal modowy, Pozycjonowanie stron Swarzędz
shoutbox
T-Mac
T-Mac 29 minut temu

Doku, Doku, to jest skład, Doku, Doku...

wola
wola 4 godzin temu

ryś DOKU, klasa światowa!!! Na tym polega rola trenera, przy Guardioli tak rozwijają się zawodnicy. Doku na pewno robił to na każdym treningu, ale trener musi dać mu wiarę, że w PL też może.

wola
wola 5 godzin temu

;-)

ryś
ryś 6 godzin temu

wola Zgadzam się. Humorystycznie jeszcze dodam , że jak ojciec i jak matka jednocześnie. Pozdrawiam serdecznie

wola
wola 6 godzin temu

ryś zgadzam się z tobą. Zawód trenera to nie sielanka, spędzanie czasu od rana do wieczora z tyloma harpaganami wymaga poświęcenia i tylko nieliczni na świecie odniosą sukces przez duże S. Powtórzę to, co pisałem niżej, ''trener musi mieć charyzmę, zdobywać zaufanie piłkarzy i być dla nich autorytetem.'' Dla młodych Kovać powinien być jak ojciec.

ryś
ryś Wczoraj, 16:22

Tak naprawdę tylko trenerzy z "dużymi" nazwiskami i sukcesami mogą sobie pozwolić na lekceważenie pewnych zasad ale tak naprawdę to oni niczego nie lekceważą.

ryś
ryś Wczoraj, 16:11

Kot 13 Nie do końca taki aspekt komediowy w tym co uprzednio napisałem. W zakresie obowiązków trener ma min. dbanie o właściwą współpracę i o dobre relacje z zawodnikami czyli budowanie tzw. atmosfery w drużynie, bo to zapewnia efektywność szkolenia. Dlatego też wielu trenerów po przejęciu drużyny ma dobre wyniki, a póżniej wraz z upływem czasu bywa już różnie min dlatego, że następuje proza życia oraz wzajemny proces poznawczy , a wiele decyzji może być niewłaściwych czy też wręcz szkodliwych. W grę wchodzą tu wzajemne interesy i po prostu ludzkie charaktery. Trener to nie "szef" w pełnym tego słowa rozumieniu. To przede wszystkim owszem bardzo istotny, ale zawsze tylko "trybik" w ogólnym projekcie. Niestety, a może "stety", zawsze łatwiej i taniej jest wymienić trenera niż przynajmniej część zespołu i tak się zazwyczaj dzieje. Na sukces pracy trenerskiej składa się także oprócz warsztatu jego osobowość. U Kovaca ja niestety nie widzę odpowiedniej "szerokości sceny" , jeżeli chodzi o warsztat, ( ilu piłkarzy się przy nim rozwinęło ? i jak bardzo poprawiła się gra zespołu ), a ostatnio co widać było na żywo przy karnym Guirassego , nie bardzo panuje nad relacjami w drużynie. Oczywiście mogę się mylić - czas pokaże. Pozdrawiam

wola
wola Wczoraj, 15:11

co napisałem tydzień temu: kopiuj - wklej Tej drużynie brakuje jakości. Nie będę wymieniał nazwisk, bo każdy wie o kogo chodzi. Do Kovaća można mieć szacunek za to, że postawił nas na nogi po eksperymencie z Sahinem i dał nam LM w tym sezonie. Teraz czas na następny krok, ale z tymi piłkarzami ciężko będzie osiągnąć coś więcej. Bez jakości nie wygramy pucharu, w LM może jakoś awansujemy do fazy pucharowe, a w BL maksymalnie 3-4 miejsce.

auman
auman Wczoraj, 15:02

Borussia dała dupy? Nowe nie znałem

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 14:25

Stety niestety skończymy na drugim miejscu Bundeslige i Kovac zostanie z nami. Nie jestem za tym żeby go zwolnić, ale ktoś mu musi zdjąć klapki z oczu. Macie numer do niego?

Kot13
Kot13 Wczoraj, 13:51

"To daje do myślenia pod kątem czy Nico Kovac tak naprawdę daje się lubić i czy jego metody są w pełni akceptowane przez piłkarzy" Czyli co przyjdzie do nas kiedyś klasowy trener np Guardiola i zostanie zwolniony w połowie sezonu bo piłkarzom nie będą odpowiadać jego metody treningowe ? To brzmi jak absurd z Monty Pythona albo komedii Mela Brooksa

wola
wola Wczoraj, 13:42

Coś tu jest źle: po zdobycia gola przez nas...

wola
wola Wczoraj, 13:33

Wypowiedź Schlottiego po meczu, takie mecze nie zachęcą go do podpisania nowe kontraktu: ?W zasadzie nie pozwoliliśmy im na wiele. Po zdobyciu gola przez przeciwnika straciliśmy kontrolę. Musimy grać trochę bardziej w piłkę, bo w końcówce nie udało nam się uniknąć straty gola''.

wola
wola Wczoraj, 13:08

Ostatnio oglądałem konferencje prasowe Nico Kovaca. On brzmi w nich bardzo spokojnie, argumenty są wyważone i logiczne. Dzień przed meczem HJW mówi: '''Niko był dla nas łutem szczęścia. Wykonuje bardzo, bardzo dobrą pracę, jest bardzo spokojny i mamy wyjątkowo dobre relacje - to zdecydowanie plus. Ale musi udowadniać swoją wartość co trzy dni, najlepiej zaczynając w tę sobotę w Hamburg''. Jednak coś tu nie gra. Kovać był konfliktowy i nagle stał się gołąbkiem pokoju? Moim zdaniem trener musi mieć charyzmę, zdobywać zaufanie piłkarzy i być dla nich autorytetem. Granie na 1:0 i obrona wyniku w Hamburgu burzy to wszystko. Jako kibic BVB oczekuję jakości na każdej pozycji. Trzymanie niektórych zawodników na boisku, a nawet w kadrze, obraża inteligencję kibiców.

ryś
ryś Wczoraj, 11:21

Sinusoida znów w dół. Tak się zastanawiałem jeszcze przed meczem z MC, czy "mental" pójdzie w górę i przynajmniej wrażenie ogólne będzie dobre czy też będzie to co zaobserwowałem w meczu z Hamburgiem. Czy mamy bunt w szatni ?. Na pewno przynajmniej kilku piłkarzy od kilku gier gra poniżej swojego minimalnego nawet poziomu. Ostatnio dołączył do tej grupy Adeyemi. Może się jednak mylę i nic takiego nie ma miejsca i mamy do czynienia z poważnym regresem formy . W tym miejscu przypomnę sytuację Kovaca w Bayernie , gdy miał otwarty bunt w szatni i wyleciał z hukiem po porażce notabene z klubem , który poprzednio prowadził czyli Eintrachtem Frankfurt , aż 5:1 . Tu zauważam, że jego poprzednio prowadzeni podopieczni z Eintrachtu, niejako załatwili mu "dymę". To daje do myślenia pod kątem czy Nico Kovac tak naprawdę daje się lubić i czy jego metody są w pełni akceptowane przez piłkarzy. Jesteśmy obecnie pod ścianą i najbliższe mecze pokażą w którym miejscu jesteśmy. Ja przypuszczam, że skończy się to nie za dobrze i pożegnamy Kovaca i co niektórych "grajków" tak "forowanych" przez niego. Mam tylko żal do działaczy , którzy dbając o swoje stołki udają, że tego nie widzą.

wola
wola 1 dni temu, 2025-11-08

Ekspert stwierdził, że przygotowanie kondycyjne i szybkościowe leży u nas ''na łopatkach''. Też odniosłem wrażenie, że mamy ciężkie nogi. Tłumaczyłem sobie to tym, że wszyscy są w środku, a biegają wahadła. Ale jak tydzień temu zobaczyłem pojedynek biegowy Adeyemieniego(wszedł w 90 minucie) z obrońcą Augsburga, który grał cały mecz w ostatniej akcji meczu, to zrozumiałem gdzie jesteśmy.

Alex3110_
Alex3110_ 1 dni temu, 2025-11-08

Strzały z dystansu też nie istnieją

dawid2468
dawid2468 1 dni temu, 2025-11-08

To prawda, ale stale fragmenty u nas nie istnieją, schematy też nie. DefenZywa jak mawia jeden ekspert ale to zasługa wahadeł które się cofają do obrony

T-Mac
T-Mac 1 dni temu, 2025-11-08

Gross i Brandt bijący rogi to gwarancja, że gol dla nas nie padnie, więc jest spokój...

T-Mac
T-Mac 1 dni temu, 2025-11-08

Schlotterbeck dobrze bije rogi, ale żeby Borussia czasem za dużo bramek z tego nie zdobywała, to sprzedano śpiewkę, że Nico bardziej jest potrzebny w polu karnym do polowania na gola...

T-Mac
T-Mac 1 dni temu, 2025-11-08

Wiadomym jest, że Silva po kontuzji nie ma jeszcze sił, żeby grać jakieś grube minuty, ale te pół godziny gry chyba może dostawać, a z tygodnia na tydzień byłoby tylko lepiej...

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 1 dni temu, 2025-11-08

Ćwiczyć do bólu dośrodkowania.I adresaci i odbiorcy. Z gry i ze stałych fragmentów.

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 1 dni temu, 2025-11-08

Muller ciągle grzał ławkę u Kovaca, pomimo że u żadnego innego trenera tak nie było

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 1 dni temu, 2025-11-08

Nie wiecie, że w Bayernie też był gość którego Kovac chciał zniszczyć czyli Thomas Muller

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 1 dni temu, 2025-11-08

Bo Kovac go nie lubi

Alex3110_
Alex3110_ 1 dni temu, 2025-11-08

Podstawowe pytanie: dlaczego Silva gra tak mało???

wola
wola 1 dni temu, 2025-11-08

Gramy piach, dlaczego? Nasi piłkarze z kilkoma wyjątkami,nie mają jakości(umiejętności), a jako drużyna? Brakuje nam dobrze wypracowanych schematów, ale i też dobrego trenera(co oni robią na treningach?). Kovać nie panuje nad tym. Nie potrafimy wykonać nawet rzutu wolnego z 20 m. W ostatnich meczach mieliśmy po prostu za dużo szczęścia, które opuściło nas dzisiaj w Hamburgu. Dlatego wcześniej nie było widać, że kryzys w Dortmundzie już jest. Mamy 21 punktów i super, bo udało się przepchnąć mecze z Koeln i Augsburgiem po 1:0. Bez tego mielibyśmy tyle samo punktów co rok temu z Sahinem. Następne mecze ze Stuttgartem, Leverkusen i Hoffe potwierdzą tylko ten stan. Jesteśmy bez formy, a pozbycie się skrzydłowych było strzałem w kolano. Jaki trener do nas przyjdzie, chyba że Terzić. To jest całkiem możliwe. Wróci Sancho i jakoś będzie się kręcić...

Walczi09
Walczi09 1 dni temu, 2025-11-08

Gramy wahadlami mimo, ze Ci pilkarze die do tego kompletnie nie nadaja? Svensoon i Ryerson to kompletne sredniaki i do tego bardzo bardzo wolne sredniaki. Masakra i tyle

Walczi09
Walczi09 1 dni temu, 2025-11-08

Jestem z Toba Wojtyla (xD) Kovac to po prostu beznadziejny trener. Tu jest kim grac. Jak wytlumaczycie Mi trzymanie Grossa,Guirassiego Ryersona i Bellinghama do konca meczu? Dlaczego do 50minuty nie zrobil zadnych zmian skoro widzial ze na boisku gramy fatalnie i taki Guirassy nawet nie mial checi na boisku. Po drugie: Jak mozna zamurowac sie przy wyniku 1-0 grajac na Hamburger?? Zamurowalismy sie WSZYSTKIMI pilkarzami i tylko wybijalismy pilke. To jest taktyka DOBREGO TRENERA w meczu z beniaminkiem ktory gra slabo? Jesli tak to Ja na pilce jednak sie wogole nie znam. Kibice widzą wievej, wyciagaja lepsze wnioski i zrobili by lepsze zmiany niz ten kompletny idiota. Chcialbym zeby kovac polecial DZISIAJ w trybie natychmiastowym, ale niestety na to nie ma szans. Beznadziejny trener bez wizji gry i zarządzania meczem. Idiota i koniec

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 1 dni temu, 2025-11-08

to jest chore zeby Beier ciagle gral

statystyki
Użytkownicy online:
Gości online: 33
Zarejestrowanych użytkowników: 10337
Ostatnio zarejestrowany: HS
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem