Od przyszłego sezonu Borussia Dortmund zyska nowego głównego sponsora – Vodafone. Partnerstwo z ośmiokrotnym mistrzem Niemiec zostało zawarte na co najmniej pięć lat, a jego charakter wykracza daleko poza tradycyjny sponsoring.
Współpraca między BVB, a Vodafone to aktywny sojusz – wspólna wizja, zorientowana na rozwój, technologię i emocje. Już w sezonie 2025/26 kultowe żółte koszulki Borussii Dortmund będą zdobić czarne logo Vodafone. Ten symboliczny detal podkreśla szacunek dla tożsamości klubu i jego fanów oraz zapowiada trwałe i autentyczne partnerstwo.
– Jesteśmy dumni, że staliśmy się częścią rodziny BVB. Łączy nas pragnienie, aby być lepszymi każdego dnia niż wczoraj – zarówno na boisku, jak i online. To partnerstwo to nie tylko sponsoring, to oświadczenie o wzroście i fuzji dwóch marek o międzynarodowym zasięgu – powiedział Marcel de Groot, dyrektor generalny Vodafone Germany.
Hans-Joachim Watzke, CEO Borussii Dortmund, zaznacza, że wspólne wartości i aspiracje obu organizacji odgrywają kluczową rolę: – BVB konsekwentnie grało w Lidze Mistrzów przez ostatnią dekadę, a Vodafone niezmiennie reprezentuje najwyższy poziom w swojej branży. Cieszy nas, że zdecydowali się z nami współpracować właśnie teraz, w trudnych ekonomicznie czasach.
Partnerstwo będzie widoczne nie tylko na koszulkach. Obie marki planują wspólne działania na rzecz cyfrowej transformacji doświadczeń kibiców – zarówno na stadionie, jak i poza nim. W planach są innowacje w aplikacjach, usługach cyfrowych oraz inicjatywach łączących sport z technologią.
– Vodafone to globalny gracz z ogromnym potencjałem innowacyjnym i silnym zaangażowaniem społecznym. Te elementy będą wyraźnie obecne w naszej współpracy. Już sama decyzja o czarnym logo na żółtych koszulkach BVB pokazuje, że to nie będzie zwykła relacja biznesowa – to wyjątkowe partnerstwo – powiedział Carsten Cramer, dyrektor zarządzający Borussii Dortmund.
Zapowiedzi współpracy towarzyszy film promocyjny w mediach społecznościowych, który już wywołuje poruszenie wśród fanów i pozostawia pole do spekulacji o nowym projekcie koszulki. Vodafone zapowiada, że wniesie do zespołu nie tylko swoje logo, ale całą technologiczną energię.
– Borussia Dortmund to pasja, dynamika i wyjątkowa więź z kibicami – tak jak my. Dzięki tej współpracy nie tylko pojawiamy się na koszulce, ale też wnosimy innowacje prosto do gry – powiedział Matthias Lorenz, szef Vodafone Private Customers.
– Razem atakujemy: Na boisku, w sieci i w sercach ludzi.
Bo to samo chciałem napisać!
Trudno się ekonomicznych czasach to co mam powiedzieć klub który w poprzednim sezonie zdobył mistrzostwo Niemiec.
Wasze nieudolne zarządzanie tym klubem spowodowało że jesteśmy w trudnych ekonomicznych czasach.
Problem polega na tym że wasze transfery są beznadziejne pompujecie w piłkarzy którzy nic nie wnoszą na boisku a dostają miliony miesięcznie.
To są problemy nieudolnych zarządów nieudaczników którzy dorwali się do władzy biorą kasę a nie rozwijają klubu sportowo i ekonomicznie!
Na szczęscie mamy Jego, Prezesa!
Wodzu, prowadź!