Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Marius Wolf o ostatnich tygodniach i zbliżającym się meczu

17 marca 2024, 11:19, Stanley
Marius Wolf o ostatnich tygodniach i zbliżającym się meczu

Marius Wolf o negatywnych komentarzach w mediach społecznościowych: – Patrzę na to coraz rzadziej. Zdaję sobie sprawę z komentarzy, ale tak naprawdę nie jestem nimi zainteresowany, ponieważ wiem, co potrafię i co zrobiłem. Znam swoje mocne strony, więc skupiam się na nich. Jeśli ktoś ma coś negatywnego do powiedzenia, to to powie. Ogólnie rzecz biorąc, komentarze i wiele rzeczy w mediach są negatywne, niezależnie od tego, czy dotyczą mnie osobiście, czy innych rzeczy. Wszystkie platformy to miejsca, w których ludzie mogą się teraz wyładować, ponieważ nie mogą tego zrobić w inny sposób, co jest problemem. Ja sobie z tym radzę, ale może inni nie. Może ludzie powinni dwa razy pomyśleć o tym, co robią innym poprzez negatywne komentarze. Myślę, że niektórzy ludzie nie zdają sobie z tego sprawy, ale niestety tak to już jest!

Wolf o tym, że nienawidzi takich komentarzy: – Często myślę, że ludzie czasami publikują rzeczy, które są poniżej pasa lub posuwają się za daleko. Nie zdają sobie sprawy, że inni ludzie będą nimi dotknięci, a ja chcę zwrócić na nich uwagę, ale nie za bardzo, bo nie powinni tego dostać. Ale jak mówię, niektórzy ludzie mogą nie być w stanie poradzić sobie z tym zbyt dobrze i mogą wziąć sobie pewne rzeczy do serca. Staram się więc uświadamiać ludziom, jaki negatywny wpływ mogą mieć na kogoś. Czasami ludzie posuwają się za daleko, a w ogóle o tym nie myślą. To może być problem, ponieważ nie zdarza się to tylko nam, ale czasem także dzieciom. Myślę, że to trochę za dużo.

Wolf o otrzymywaniu odpowiedzi zwrotnych: – Tak, kiedy tak się dzieje, ludzie często przepraszają, ponieważ nie spodziewali się tego, że odpowiem, są zaskoczeni, że faktycznie czytam te rzeczy. Jak mówię, myślę, że trzeba być odpowiednią osobą, aby to zrobić i chcieć to zrobić, więc rozumiem, dlaczego niektórzy ludzie w ogóle nie korzystają z mediów społecznościowych, to ich prawo. Z każdym dniem coraz bardziej rozumiem, dlaczego ludzie z nich nie korzystają. Nie chodzi o mnie osobiście, bo rozmawiamy o tym również w zespole i z innymi ludźmi. Ludzie często się z tym zmagają, podczas gdy ja jestem kimś, kto mówi: Śmiało, obrażaj mnie - gdybyś stał przede mną, nie powiedziałbyś tego. Wiem o tym, ponieważ często znajdowałem się w takiej sytuacji. Dlatego mówię, rozmawiałem z ludźmi, którzy niestety naprawdę biorą to sobie do serca. I to jest problem, jeśli ktoś się przez to rozpada.

Wolf o usunięciu aplikacji społecznościowych: – Co masz na myśli mówiąc przerwa? Jeśli nie chcę z nich korzystać, to nie będę. Nie, nie zrobiłbym sobie przerwy, ale po prostu nie używam aplikacji, jeśli nie chcę, i używam ich, jeśli chcę. Jak mówię, myślę, że potrafię dobrze oceniać te rzeczy. Dla mnie media społecznościowe to coś, czego być może powinno się uczyć w szkole. Ponieważ są one częścią naszego codziennego życia od najmłodszych lat, więc dzieci dorastają z nimi, więc powinny być o nich uczone. 

Wolf o meczu z PSV: – Myślę, że był to zacięty mecz. Zaczęliśmy naprawdę dobrze, a potem nasz poziom skuteczności spadł. Mieliśmy trochę szczęścia, że Eindhoven nie wykorzystało tej wielkiej szansy w końcówce, ale w Lidze Mistrzów potrzeba trochę szczęścia. Tak, jest inaczej niż w Bundeslidze - to widać, słychać. I myślę, że odegrało to kluczową rolę w naszym awansie.

Wolf o tym, co mogą wynieść z tego meczu: – Wiele. Przeszliśmy dalej i jesteśmy jedną z ośmiu najlepszych drużyn w Europie, co jest naprawdę fajne. Oczywiście dodaje nam to pewności siebie i energii i myślę, że można to poczuć. To stało się tuż przede mną (dopingowanie chłopaków z linii bocznej), więc pobudziłem ich do działania. Zrobiłem to, czego oczekiwałbym od innych w takiej sytuacji i myślę, że to zawsze jest ważne, a zwłaszcza w meczach pucharowych. Szczególnie w takich momentach czujesz, że musisz to zrobić. Miałem w głowie tylko pozytywy!

Wolf o tym, że nie grał zbyt wiele: – W piłce nożnej jest tak, że wszystko zmienia się z dnia na dzień. Nie jestem już najmłodszy, więc jestem do tego przyzwyczajony. Wiem jak to jest i myślę, że każdy ma swój własny sposób na radzenie sobie z tym. Oczywiście może być ciężko, ale jak mówię, to część futbolu.

Wolf o pierwszym meczu z Frankfurtem i podobieństwach między tymi dwoma klubami:  – To był szalony mecz! Był rzut karny, który moim zdaniem nie powinien zostać podyktowany. Potem walczyliśmy dalej. Frankfurt to dobry zespół, który w tym roku znów dobrze sobie radzi. Widzieliśmy to w pierwszym meczu, a atmosfera we Frankfurcie jest zawsze gorąca. Nasi fani i fani Eintrachtu zawsze tworzą niesamowitą atmosferę i jest to coś, czego możemy oczekiwać w niedzielę. To będzie dobry mecz i chcemy zagrać tak, jak w pierwszych 30 minutach przeciwko Eindhoven przez cały mecz. To ważne, więc myślę, że to będzie dobry mecz. Myślę, że jest wiele podobieństw, jeśli chodzi o fanów, atmosferę, stadion. Zawodnicy cieszą się domowymi meczami obu klubów i grą na wyjeździe w obu klubach! To wsparcie i siła fanów to coś, co moim zdaniem czyni oba kluby wyjątkowymi. Myślę, że oczekiwania są różne, także od kibiców. To główna różnica w szerszej perspektywie. Myślę, że jeśli grasz dla Dortmundu lub Frankfurtu, powinieneś cieszyć się każdym meczem u siebie, ponieważ nie będzie to trwało wiecznie - to szybko mija. I zawsze jest wyjątkowe.

Wolf o tym, co trzeba zrobić przeciwko Frankfurtowi: – Pierwsze 20-25 minut przeciwko Eindhoven było naprawdę dobre i jeśli zagramy tak przez pełne 90 minut, będziemy trudni do pokonania. I o to właśnie chodzi: musimy grać tak przez całe 90 minut. Dobre 25 minut nie zawsze wystarczy - tak było w środę i mieliśmy trochę szczęścia. Oczywiście chcemy grać dobrze przez cały mecz i jeśli to zrobimy, jestem przekonany, że odniesiemy kolejne zwycięstwo u siebie z Frankfurtem.​​​​​​​

Źródło: www.bvb.de / Foto: www.bvb.de
5 komentarzy ODŚWIEŻ
17 marca 2024, 13:26
Czemu mamy hejtowac Wolfa? To że ktoś go ściągał kierujac sie kosztami a nie umiejętnościami zawodnika... drużyny z top 5 Bundesligi to nie poziom Wolfa
0 0
17 marca 2024, 14:58
Grubciu przyjeżdża dziś do Dortmundu,a każdy wie, że to miś o bardzo małym rozumku.
0 0
17 marca 2024, 16:07
Ciekawe jeszcze, co w jego akurat przypadku kryje się w worku bez dna nazywanym hejtem?
0 -1
17 marca 2024, 20:47
Patrząc z perspektywy meczu z Eintrachtem, jeśli ów hejt na Wolfa polega na pisaniu, że nie nadaje się on do gry w BVB, bo nie ma wymaganych do tego umiejętności, to oficjalnie zapisuję się do grona "hejterów" tego gracza i serdecznie zapraszam do tego gremium.
0 0
18 marca 2024, 08:10
W czym kontrowersje ? Gość jest zwyczajnie za słaby na BVB a Wolfsburg czy Freiburg to max jego możliwości. Tyle w temacie
0 0

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 19 15 3 1 48
2. Bayer Leverkusen 19 12 6 1 42
3. Eintracht Frankfurt 18 11 3 4 36
4. VfB Stuttgart 19 9 5 5 32
5. RB Lipsk 19 9 5 5 32
6. FSV Mainz 19 9 4 6 31
7. VfL Wolfsburg 19 8 4 7 28
8. Werder Brema 19 7 6 6 27
9. SC Freiburg 19 8 3 8 27
10. Borussia Dortmund 19 7 5 7 26
11. FC Augsburg 19 7 4 8 25
12. Borussia Mönchengladbach 18 7 3 8 24
13. Union Berlin 18 5 5 8 20
14. FC St. Pauli 18 5 2 11 17
15. TSG 1899 Hoffenheim 18 4 5 9 17
16. 1. FC Heidenheim 19 4 2 13 14
17. Holstein Kiel 19 3 3 13 12
18. VfL Bochum 18 2 4 12 10
cała tabela
shoutbox
dawid2468
dawid2468 godzinę temu

Te 4 mecze Sahina w tym roki to gwóźdź do trumny i brak ligi mistrzów. Jal można było tak długo go trzymać, a tak szybko zwolnić Fravre? W Bayernie Sahina zwolniliby już w listopadzie. Teraz byleby nie spaść do drugiej BL co wcale nie kest śmieszne, zaangażowanie naszych piłkarzy nawet w Guardioli do końca tego sezonu będzie minalne, bo o co tu grać? O nic. Ja już kazdego meczu nie oglądam tylko sledze wyniki bo nie warto

artur1973
artur1973 Dzisiaj, 00:47

Najbardziej śmieje się z tego że kilka osób, które teraz krytykują strasznie BVB wyzywało mnie od czci i wiary, jak pisałem że po meczu z Mainz coś we mnie pękło. Przegrana w finale z Realem była wkalkulowana w koszty. Przegrana mistrzostwa w meczu z Mainz uświadomiła mnie że BVB nie dorosło by konkurować z moją rodziną. Oni nie są tego warci. Siedzę teraz na Teneryfie z rodziną i zwijam boki ze śmiechu z całego syfu, który narodził się w Dortmundzie. Niestety można było mówić po stokroć i jak grochem o ścianę. Watzke ze swoją koncepcją nie wiadomo czego doprowadził ten klub do zapadu. Jak to możliwe, że klub pozwala frajerzynie z Monachium być jakimś konsultantem, który nic nie robi nic nie pomaga a teraz mówi, że w BVB jest źle? Jak można zatrudniać gościa, który o trenowaniu nie ma bladego pojęcia? Dobrego ciągle dusigroszstwo ciągle lizanie dupy Gelsenkirchen i Monachium. Dosyć panowie, dosyć. Nie mam ochoty na takie ?zabawy? ani dziś ani jutro. Dlatego jestem tylko zwykłym obserwatorem

wola
wola Wczoraj, 22:39

no właśnie, dlatego takie decyzje powinni podejmować bezpośrednio trener z dyrektorem sportowym, a nie skłócona 5-osobowa Elefantenrunde. Nie można grać 3 obrońcami mają w kadrze 3 ŚO. Np. teraz Schlotter ma czerwoną kartkę, Sule jest kontuzjowany, a Anton ciągle niedomaga.

libero180
libero180 Wczoraj, 22:27

Nie chce nikogo obrażać ale trzeba być idio*** żeby kupować Couto na prawa obronę i myśleć ze on się tam nadaje do gry ,po co był tak drogi transfer. Przypomnijmy historie gdzie grał najlepiej Hakimi.Jak kupujesz zawodnika za 25 i znasz jego charakterystykę to ustawiasz pod niego skład i zamiast Beier kupujesz kolejnego środkowego obrońcę i grasz na 3,w razie czego masz 4 na zmianę i ewentualnie 5 z rezerw czy kogoś młodego.

wola
wola Wczoraj, 21:57

być

wola
wola Wczoraj, 21:57

Couto miał być PO, jako PO on nie istnieje. Drewniany Ryerson jest od niego o klasę lepszy. Za to byłby świetnym wahadłowym. Ale BVB raczej nie będzie grała w takim ustawieniu.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:46

Statystki Couto jak ktoś nie wie ,dalej będziecie pisać ze on taki słaby. pbs.twimg.com/media/GiKYW0IW0AAQtYD?format=jpg&name=large

wola
wola Wczoraj, 21:34

Ryersona można porównać do Schmelle. Pamiętam jak Jurgen wyciągnął go z rezerw BVB. @Wojtyła z Dortmundu Dla Kloppa najważniejsza była drużyna i ciągle stawiał na te same nazwiska, bo innych nie miał. Nawet mając takich zawodników jak: Schmelzer, czy Grosskreitz można zdobyć Meiterschale.

wola
wola Wczoraj, 21:16

libero180 Jude to jest w ogóle inna historia. Ja też oglądam często Real ze względu na Juda i Angelottiego też. Bellingham w BVB nie wyglądał źle fizycznie. Bez przesady. On już w BVB był jednym z najlepszych na świecie.

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:13

Ja wiem, że nie powinno się wracać do przeszłości ale gdzie się podziała BVB której boki obrony zasuwały przód tył i dawały nam wiele radości

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:11

Bensa tez moim zdaniem jest zbyt słaby na BVB

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:11

Dla mnie obydwa boki obrony powinny zostać wzmocnione, ktoś mnie tu zgani że Ryerson walczy itd ale samą walką to on może nadrabiać w Unionie a nie BVB, gdyby go porównać do Piszczka czy Hakimiego to Norweg wypada w tym porównaniu zdecydowanie najgorzej

wola
wola Wczoraj, 21:09

Guirassy i Haller też nie grzeszyli zdrowiem przy podpisywaniu kontraktu. BVB uwielbia takie wyzwania. Tu pasuje tylko jedno słowo. Wahnsinn.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:08

Każdy pisze ze nasi zawodnicy źle wyglądają to jest fakt na przykładzie Bellinghama mam potwierdzenie on w BVB nie wyglądała nawet w połowie tak dobrze jak w Realu a oglądam każdy mecz jego, pod względem przygotowania fizycznego to jest kolosalna różnica.

wola
wola Wczoraj, 20:54

Nmecha przyszedł do BVB już kontuzjowany. Przez rok dochodził do formy i teraz zaczyna się ''powtórka z rozrywki.'' Niektorzy może jeszcze pamiętają, ''60 minut na godzinę''.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:38

ŚP też słabo wygląda

wola
wola Wczoraj, 20:19

chyba, że chcemy być w środku tabeli.

wola
wola Wczoraj, 20:18

Nmecha jest jak na piłkarza bardzo wysoki. Nie wiem, czy jego kolana są w stanie znieść takie obciążenia, a szczególnie na ''szóstce''. Bensa, max. jako zmiennik. Moim zdaniem BVB powinna szukać LO.

FilipSantana
FilipSantana Wczoraj, 20:09

na ten moment nie mozna jeszcze skreślić nikogo z transferów no może oprócz grossa bo ten już jest stary ale poza nim reszta jest do oszlifowania. Ja bym np. po ostatnim sezonie w życiu nie powiedzał, że nmecha i bensebaini zaczną dobrze grać

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:05

Beiera bym nie skreślał jeszcze. Od kilku lat nie mamy trenera z prawdziwego zdarzenia, który potrafiłby wyciągnąć coś więcej z zawodników. I to też jest problem. Terzic jechał na Haalandzie, Bellinghamie i Sancho, oni od razu dali jakość drużynie. Wybaczcie, ale Gittensowi sporo do Nich (jeszcze) brakuje. Haaland i Bellingham właściwie od razu stali się graczami na których opierała się cała gra.

wola
wola Wczoraj, 19:59

Zgadza się. Schurle, albo Schulz, nie mówiąc o ostatnich jegomościach typu Beier albo nawet Nmecha(30 mln???). Kontrakt 14 mln dla Sule.

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:47

U nas problem jest taki, ze nawet jak damy jakis (heh) konkretny pieniadz, to nie dajemy go na jakosciowego grajka, tylko jakas parowe, ktorej wyszedl jeden sezon i nagle och ach. a jeden sezon to wiecie.. nawet i polskim druzynom w europie czasem wyjdzie...

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:46

Co do mlodych, to tez juz chyba powoli tracimy te umiejetnosc...

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:46

Beier jest totalnie niewidoczny, Anton z Grossem potrzebni jak kurtyzanie majtki. Co do Guirassyego bylem sceptycznie nastawiony, zwlaszcza, ze kosi pieniadze za kontrakt jak za zboze, ale w meczach widac, ze gosc jest ambitny i totalnie nie pasuje do tej naszej amatorszczyzny.

wola
wola Wczoraj, 19:45

nie to chyba 55 jest

wola
wola Wczoraj, 19:42

Oczywiście, że problemem są transfery. BVB od kilku lat robi transfery dla samych transferów. 1. Młodych, żeby na nich zarobić 2. takich, którzy wyróżniali się w innych klubach. Nasze letnie transfery zrobione przez Kehla były perfekt. Beier, Couto, Anton, Gross i Guirassy to były top-nazwiska, ale w ubiegłym sezonie. Ale czy my ich potrzebowaliśmy? Couto i Beiera na pewno nie. 30+25=75 mln poszło się jeb....

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:38

Dokładnie

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:35

Kiedys smiali sie niektorzy, jak kilka lat wstecz pisalismy, ze zmierzamy wlasnie do tego punktu, w ktorym teraz jestesmy. Dzis piszemy, ze jak nic sie nie zmieni to sie spotkamy na derbach ze smerfami, dzis moze sie wydawac smieszne i nierealne, ale jak to mowi klasyk: potrzymaj mi piwo.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:35

Tylko, że dobry i doświadczony trener miałby swoją wizję i swoje oczekiwania personalne, a to już nie leży w kategoriach Echte Liebe :)

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:32

Najzabawniejsze jest to, że na odpady z Monachium Watzke pieniądze ma, ale na dobrego, doświadczonego trenera już nie.

statystyki
Użytkownicy online: Mati1909, NigHTmaRE
Gości online: 101
Zarejestrowanych użytkowników: 10233
Ostatnio zarejestrowany: deblin12@onet.pl
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem