Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Porażka 0:2 w Stuttgarcie. Koniec przygody w DFB Pokal

6 grudnia 2023, 21:42, Stanley
Porażka 0:2 w Stuttgarcie. Koniec przygody w DFB Pokal

Kolejne spotkanie na zasadzie a może się uda. Tak można podsumować dzisiejszy mecz.

Chociaż gospodarze nie mieli wielu okazji do zdobycia bramki, to i tak mieli znaczną przewagę w kontrolowaniu gry, zawodnicy BVB tracili piłkę już po dwóch, trzech wymienionych podaniach, nie mieli żadnego pomysłu. Zaskakując wszystkich, to właśnie oni doprowadzili do pierwszego strzału na bramkęw tym pojedynku, a autorem był Marcel Sabitzer, który zza pola karnego trafił w poprzeczkę. Chwilę później czujnością na linii bramkowej popisał się Kobel, broniąc strzał z główki Undava. Sam Niemiec w 43. minucie znalazł się na bardzo dobrej pozycji ofensywnej, bo biegł wraz ze swoimi dwoma kolegami w stronę pola karnego czarno-żółtych, a na ich drodze był tylko jeden defensor, który samodzielnie zablokował niechlujne podanie napastnika VfB. W doliczonym czasie gry z pierwszej piłki uderzył Karazor, ale jego szczur nie sprawił problemów goalkeeperowi.

Obraz gry niestety pozostał ten sam, gospodarze kreują, Borussia Dortmund czeka. Jednak w tych 45. minutach podopieczni Sebastiana Hoenessa byli o wiele groźniejsi. Już w 52. minucie Kobel zastopował najlepszego strzelca Die Schwaben, czyli Guirassy'ego. Gwinejczyk nie dał się zatrzymać trzy minuty później i wyprowadził swój zespół na prowadzenie. Minęło kolejne 180 sekund, a identyczny strzał, jaki oddał w 52. minucie Guirassy, ponownie obronił szwajcarski bramkarz, tym razem strzał autorstwa Millota. Swoją premierową kontrę w drugiej połowie wyprowadzili gracze Borussii, ale kończący akcję Bynoe-Gittens wpakował piłkę w rękawice bramkarskie. Anglik strzelił niedługo gola, ale jego stopa zznajdowała się zza linią piłki i sędzia odgwizdał spalonego. W 69. minucie celne dośrodkowanie na głowę dostał napastnik z Gwinei, ale nie znalazł przestrzeni, gdzie zasięg Kobela by nie sięgał. Ostatni akcent w tej rywalizacji należał do Silasa, który wyprzedził Nico Schlotterbecka i spokojnym zwodem skierował futbolówkę do siatki.

DFB Pokal 1/8 finału
VfB Stuttgart - Borussia Dortmund

VfB Stuttgart: Nübel - Vagnoman (80. Stergiou), Anton, Zagadou, Mittelstädt - Karazor, Stiller, Millot (90+2. Jeong), Führich (71. Silas), Undav (71. Rouault) - Guirassy (90+2. Leweling)
Rezerwa: Bredlow, P. Stenzel, Haraguchi, Kastanaras

Borussia Dortmund: Kobel - M. Wolf (46. Bensebaini), Hummels, N. Schlotterbeck, Ryerson - Özcan (79. Reus), Can, Adeyemi, Sabitzer (46. Brandt), Bynoe-Gittens (71. Malen) - Moukoko (25. Füllkrug)
Rezerwa: A. Meyer, Blank, Meunier, Papadopoulos

Bramki:
1:0 Guirassy (55.Millot)
2:0 Silas (77. Mittelstadt)

Żółte kartki: Anton, Karazor - Bensebaini
Sędzia: Benjamin Brand
Widzów: 54 500

Źródło: www.borussia.com.pl / Foto: www.bvb.de
19 komentarzy ODŚWIEŻ
6 grudnia 2023, 22:46
#Terzićout
4 0
6 grudnia 2023, 22:46
#Watzkeout
5 0
6 grudnia 2023, 22:48
Brawo trener,ściągasz najlepszego zawodnika w pierwszej połowie Sabitzera a teraz trochę o stylu o męczącym dla oka stylu,głęboka obrona ,tak się nie da grać i wygrać,brawa dla Sttutgartu...
2 -1
6 grudnia 2023, 23:00
Sabitzer prawdopodobnie kontuzja.
Widziales zapewne jak mu łydkę w lód okładali zaraz po gwizdku do szatni.
1 0
6 grudnia 2023, 22:51
Kobel chłopie idź do Bayernu, bo szkoda twoich umiejętności na tych partaczy. Ahhh szkoda cos tu komentować. Ja nie wiem o czym Sammer rozmawia z Akim, ale na pewno nie o Borussii. Teraz musimy bać sie każdej drużyny, której piłkarze potrafią w piłkę kopnąć
Edytowano dnia: 6 grudnia 2023, 22:53
2 0
6 grudnia 2023, 22:54
pewnie obliczali razem ile zostanie teraz pieniędzy po odpadnięciu i czy z terziciem w następnym sezonie będzie co do skarpety włożyć
7 0
6 grudnia 2023, 22:53
Żeby taki VfB Stuttgart nas tak ośmieszał na całej linii? Katastrofalny mecz naszych.
8 0
6 grudnia 2023, 22:55
Nie udzielałem się tutaj od dłuższego czasu. Co mogę powiedzieć ... Otóż, klub staje się taki zramolały jak sam Wacek.
5 0
6 grudnia 2023, 23:00
Słaby i żle taktycznie rozegrany mecz w naszym wydaniu. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że do tej rundy poprostu jesteśmy słabo przygotowani pod względem fizycznym co jeszcze bardziej widać jak gramy co trzy dni. Zdecydowana wiekszość zawodników człapie po boisku zamiast biegać i stąd to cofanie się pod własne pole karne i przestoje w grze. Na tle szybko grającego Leverkusem czy Stuttgartu wyglądamy jak niedżwiedzie starające sie biegać za sarnami. Dlatego tak odbijał sie ostatnio swoją "innością" od reszty drużyny Ryerson i mam tu na myśli jego zwinność i szybkość. Dzisiaj już biegał słabiej i oby nie przypłacił meczu kontuzją. Dlatego też dzisiaj w wyjściowym składzie trener postawił na względnie najszybszych i młodych zawodników w ataku ale to nie zdało egzaminu , bo nasza młodzież gra bardzo chimerycznie. Szkoda Pokalu, lecz grając w taki sposób nie mieliśmy większych szans na awans z tak dobrze wybieganą drużyną jaką jest Stuttgart.
7 -1
6 grudnia 2023, 23:01
Jedno jest pewne Herr Wacuś kocha Edina Terzica ale bardziej niż kogokolwiek kocha pieniądze, byćmoże perspektywa ich braku w jakiś sposób skłoniłaby starego Mackwacza do zwolnienia wuefisty?
7 0
6 grudnia 2023, 23:05
Totalna porażka. Mecz identyczny jak z lever a nawet gorszy. To ile strat piłki odnosili nasze orły, sokoły to jest po prostu dramat. Nie przystoi to naprawdę takiej drużynie jak BVB. Zespół jest totalnie niezgrany ze sobą. Zaangażowanie jak na pucharze Tymbarka. Jedyne możliwe trofeum do zdobycia w tym sezonie poszło się jeba…. Nie wiem do czego zmierza ten klub i co jeszcze musi się stać, ile jeszcze takich kompromitacji żeby to wszystko szło w dobrym kierunku.

Co do terzicia to mam już brak jakichkolwiek pozytywów na przyszłość. Gość chyba serio nie dźwiga tego ciężaru. Cały czas pieprzy na konferencjach o wyciąganiu wniosków a potem wszyscy widzimy to samo i tak jest już od kilku dobrych sezonów.

Echhh… te wyniki w lidze mistrzów to tylko złudzenie na to gdzie tak naprawdę jesteśmy i w jakim dołku się obecnie znajdujemy.

Nie mam żadnej nadziei na lepsze BVB dopóki ten klub nie przejdzie gruntownej zmiany.
9 0
6 grudnia 2023, 23:07
Jestem kibicem BVB od 95 r....
Nie pamiętam by ktoś ( poza Bayernem) dominował grę kiedy graliśmy mecz ( Bundesliga).
Aż żal patrzeć jak Terzić sprowadza ten zespół do średniaków...
10 0
6 grudnia 2023, 23:40
No cóż ta żenada była do przewidzenia. Odkopcie wpisy po meczu z Schott Mainz na którym byłem i pisałem że zespół jest nie przygotowany do sezonu . Gramy tragiczną piłkę o mówcie co chcecie ale scenariusz jest prosty. Odpadliśmy z Pokalu w następnej rundzie odpadamy z Ligii Mistrzów. Dopiero jak spadniemy na 7-8 miejsce Watzke skapnie się ze nie będzie pucharów bo o LM możemy w przyszłym sezonie zapomnieć. Wtedy zwolni Terzica i jeśli przyjdzie ktoś z jajem może uratuje sezon. Ale co to da? Główny księgowy i tak nie zrobi wietrzenia szatni bo na to potrzeba pieniędzy.
I wyjaśniam niektórym Userom. Kibicować nadal będę BVB bo 32 lata zobowiązują. Tylko „po Mainz” mam wszystko w dupie. Możemy grać nawet w 2 Bundeslidze tam przynajmniej będą nowe ciekawe wyjazdy. Ale niech nikt mi nie mówi, że jest cacy i takie tam podobne. Oglądam ostatnio 2 Bundesligę i jak widziałem derby Hamburga to stwierdzam że nie wygrali byśmy dzisiaj ani z HSV ani z St.Pauli. Nasza gra jest do wyrzygania. BVB Favrea to była poezja dla oczu przy tym co mamy dziś.
Panie Watzke może uratowałeś BVB przed bankructwem 20 lat temu ale dziś swoim sknerstwem i minimalizmem spychasz ten klub na dno.
11 0
7 grudnia 2023, 00:05
Terzic OUT
4 0
7 grudnia 2023, 01:41
Niestety taktyka "Wajta Wajta" zawiodła, ale dlaczego? Może dlatego, że zawsze zawodzi.Brak wypracowanych schematów, wolne skrzydła plus, ospałe rozgrywanie dają taki właśnie efekt.Ta drużyna, to emocjonalny trup. Kolejny zespół mecz po meczu pokazuje jaki dramat się rozgrywa. Pomyśleć, że kiedyś my tak graliśmy, jedna z ostatnich akcji meczu gdy oni szli czterech czy pieciu, na jednego obrońcę, to obecna nasza drużyna.
4 0
7 grudnia 2023, 07:21
Terzic musi odejść. Jakość juz się nie poprawi
4 0
7 grudnia 2023, 11:30
Mnie specjalnie nie dziwi , że grający co 3 dni i trzymający grę obronną Hummels wczoraj już trochę osłabł. Dziwi mnie natomiast jak kilku innych ,grających mniej jak chociażby Ozcan nie uniosła ciężaru gry. Ozcan to truchtał po boisku najchętniej zaś grałby w tzw. parterze aby tylko nie musiał biegać.
Podobnie Malen ,który wchodzi na podmęczonego przeciwnika i snuje sie bes sensu . Podobnych przykładów,może mniej jaskrawych było więcej, a to bradzo żle świadczy i wróży na przyszłość.
2 0
7 grudnia 2023, 11:46
...tak jak było do przewidzenia zostaliśmy zweryfikowani. Zgadzam się z przedmówcami, że ilość punktów w BL była lepsza niż sama gra. Dlaczego? Układ meczów.
W sobotę gramy z Lipskiem, który wczoraj odpoczywał. A u nas szpital znowu się robi... Zgadzam się, że drużyna źle wygląda fizycznie. Cytując Hansa Klossa: ''ruszają się jak muchy w smole''.

nt. Watzke i ET ''szkoda strzępić ryja''

Najciekawsze jednak jest to, że w LM może nie gramy inaczej, ale wszystko nam wychodzi. Przy kontrach piłka jakoś wpada do bramki, a piłkarze biegają zadziwiająco szybko. Wygraliśmy 2x z Newczastle, z Milanem na San Siro. Mamy awans do 1/8 finału. A co tu chodzi??? W BL grają lepsze drużyny???
1 0
7 grudnia 2023, 17:53
W tym meczu kilka obrazków idealnie podsumowało BVB tego sezonu...

Mimika twarzy Watzława, jakby popuścił w pieluchomajty. Pewnie tacy, jak aguero82 biją pokłony przed tv/monitorem, jak widzą swojego nieomylnego wodza, który jak szalony rozwija ten klub. Ja niestety nie potrafię już patrzeć ze spokojem na tę twarz pozbawioną myślenia i kontaktu z rzeczywistością...

Hurtowe wręcz ilości strat i ślizganie się na murawie naszych asów, jak na lodowisku. Czy w tym klubie nikt nie potrafi nawet butów dobrać zawodnikom ?
Gość, który okładał nogę Sabitzera lodem też miał jakieś problemy z owinięciem, jakby pierwszy raz to robił. Amatorszczyzna goni amatorszczyznę. W sumie przykład idzie z góry, że jedziemy po najmniejszej linii oporu, jak najtańszym kosztem...

Adeyemi to już w ogóle mistrz piłkarskiej nonszalancji i psucia dobrze rokujących akcji ofensywnych. Albo Terzic go nie nauczył, co ten ma robić z piłką w konkretnych sytuacjach, albo gość jest po prostu umysłowym betonem. Coraz bardziej wszystko wskazuje na to, że tutaj nawet najlepszej klasy psychiatra może nie pomóc...

Wypadałoby zacząć szukać wzmocnień, które potrafią pressować i które potrafią coś wykreować pod pressingiem przeciwnika. W poprzedniej edycji DFB-Pokal w kompromitującym starciu z Lipskiem, jeden jedyny Bellingham potrafił przytrzymać piłkę i uspokoić grę, ale to dopiero w II połowie, jak wszedł z ławki. Reszta tylko ośmieszała się. Tamten mecz idealnie pokazał wszystkim, że wystarczy wybieganie, dobre przygotowanie fizyczne i skuteczny pressing, a BVB nie ma na boisku...

Zimą albo konkretne wzmocnienia, albo płacz i zgrzytanie zębów za pół roku, kiedy Borussii zabraknie w fazie grupowej Champions League...
2 0

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 19 15 3 1 48
2. Bayer Leverkusen 19 12 6 1 42
3. Eintracht Frankfurt 18 11 3 4 36
4. VfB Stuttgart 19 9 5 5 32
5. RB Lipsk 19 9 5 5 32
6. FSV Mainz 19 9 4 6 31
7. VfL Wolfsburg 19 8 4 7 28
8. Werder Brema 19 7 6 6 27
9. SC Freiburg 19 8 3 8 27
10. Borussia Dortmund 19 7 5 7 26
11. FC Augsburg 19 7 4 8 25
12. Borussia Mönchengladbach 18 7 3 8 24
13. Union Berlin 18 5 5 8 20
14. FC St. Pauli 18 5 2 11 17
15. TSG 1899 Hoffenheim 18 4 5 9 17
16. 1. FC Heidenheim 19 4 2 13 14
17. Holstein Kiel 19 3 3 13 12
18. VfL Bochum 18 2 4 12 10
cała tabela
shoutbox
Gentoo100
Gentoo100 44 minut temu

@johnBVB BVB to od zawsze był klub bardzo podobny do Bayeru czy innego BMG czyli życie tego klubu to głównie promowanie młodych i zarabianie na transferach, i akurat to robią bardzo dobrze, żaden inny klub w BL nie zarobił tyle na transferach wychodzących, a to że sprzedając zawodnika za 100mln nie zawsze się uda kupić drugiego Dembele czy Bellinghama za 15 czy 20mln to już jest ryzyko zawodowe, bardziej niż odchodzący jakościowi zawodnicy martwi brak mentalności i koncentracji, bo nawet jak mają mistrzostwo na wyciągnięcie ręki tak jak te dwa sezony temu gdy Bayern grał bez napastnika, mieli mistrzostwo na wyciągnięcie ręki, a i tak z tego nie skorzystali i się wywalili, to problem, a nie to że jakościowi zawodnicy odchodzą, bo z Bayeru największe gwiazdy też odejdą tylko że Bayer mając szanse wygrać trofeum ją wykorzystuje BVB niestety nie.

libero180
libero180 44 minut temu

My to mamy mieliśmy szanse stać się naprawdę klubem stałego top 3 BL ale brakło odwagi zamiast ciągłego bazowania na sprzedaży i kupowaniu anonimowych zawodników i liczeniu ze ciągle wypali. Brakło odwagi aby przebić szklany sufit.Smerfy pokazały jak może się skończyć złe zarzadzanie klubem z klubu który walczył o LM stali się nikim i tułają się na zapleczu 2 BL. Jak się w porę nie opamiętamy to skończymy podobnie. Już rok temu mieliśmy ostrzeżenie , cudem jesteśmy w LM, teraz powoli się zbliżamy do braku gry w LM.A to będzie miało poważne konsekwencje. Odejdą gracze którzy coś tam potrafią a nowych zawodników w miarę dobrych będzie piekielnie ciężko przekonać. Nie mówiąc o budżecie który się uszczupli znacząca i BVB będzie na musie żeby załatać dziurę itd. Będzie jedna wielka katastrofa.

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 60 minut temu

Nie wiem co BVB widzi w tym Schade, Wissa czy Mbeumo mają znacznie lepsze liczby a na nich nawet nie spoglądamy

Kapolini76
Kapolini76 godzinę temu

Też jestem mega rozczarowany tym sezonem i mocno się zastanawiam co z naszym skautingiem kiedyś potrafili wyszukać w Brazylii Czechach Polsce czy gdziekolwiek indziej teraz tylko anglia

Alex3110_
Alex3110_ 3 godzin temu

Watzke i Jego ludzie muszą dostać przysłowiowego plaskacza, tylko wtedy może się coś zmienić - póki co wszystko zmierza w tym kierunku.

johnBVB
johnBVB 3 godzin temu

Kapolini no tak, ale wiesz.. ina sytuacja jak jestes np kibicem Werderu, czy jakiegos Hoffenheim, bo tam wiesz, ze nie masz sie czego spodziewac, nie masz przede wszystkim warunkow do zbudowania czegos i niczego nie wymagasz od swojej druzyny. A u nas jednak zaslugujemy na cos wiecej a dostajemy tylko pindole w tylek. JAk z druga polowka, mozna dawac szanse mozna sie starac, ale ilez mozna jak druga strona ma Cie w tylku. Mnie serduszko zawsze mocniej zabije jak przeczytam jakis news na jakiejs stronie sportowej gdzie bedzie napisane BVB, ale niestety nie czekam juz caly tydzien, zeby obejrzec mecz z zaciekawieniem.

johnBVB
johnBVB 3 godzin temu

Dlatego tez u nas nie ma super transferow, bo zaden szanujacy sie pilkarz tutaj nie przyjdzie. Nasza karta przetargowa to duzy kontrakt i na tym bazujemy. Jestesmy taka Mini arabia saudyjska dla pilkarzy, ktorym nie wyszlo. zbnieramy SZrotowe znane nazwiska, ktore nie powinny dostac nawet polowy tego co maja, a dostaja za naazwisko, bo nic innego ich tu nie pchnie.

Kapolini76
Kapolini76 3 godzin temu

Kurcze tylko problem w tym że nie jesteśmy kibicami bayernu tylko BVB nawet kiedy jest gorzej trochę was nie chwytam ale stawianie rodziny jako numer 1 jak najbardziej rozumiem też tak mam

johnBVB
johnBVB 3 godzin temu

@Kapolini76 oczywiscie, ze kadry nie mamy az tak slabej, polowa pilkarzy na ktorych kazdy wiesza psy, to solidni pilkarze, pokazal to niejeden mecz w ktorym zasuwali jak za czasow kloppa pelne 90 minut (nie wiem od czego to zalezy). U nas jest tak jak pisalem niejednokrotnie, rodzinna atmosfera - przychodzisz - cos mozesz/nic nie musisz. Skoro pracodawca Cie klepie po tylku, to po co narazac zdrowie? Skoro nikt nie wymaga od Ciebie czegos wiecej, to tego nie dajesz, chyba, ze jestes jeszcze mega ambitny sportowo, jak na przyklad Bellingham, u ktorego w kazdym emczu przed odejsciem widac po twarzy, ze gosc ma serdecznie dosyc grania w tym syfie. Ale jak juz jestes ambitnym pilkarzem, to po prostu z Dortmundu odchodzisz.

johnBVB
johnBVB 3 godzin temu

@artur1973 ja mam to samo, ale juz od dobrych kilku miesiecy, czara goryczy sie przelala i teraz nawet zdarza mi sie nie wiedziec, ze jest dzien meczowy, zerkne tylko pozniej w wynik, usmiechne sie pod nosem, bo juz nawet zly nie jestem, zerkne w tabele i robie swoje. Zatrudnienie trenera z dupy to nasza dewiza, od lat myslimy, ze nagle drugiego Kloppa trafimy, ale drugi Klopp trafi sie moze za 20 lat i to nie w naszym klubie. u nas jest typowy polski urzad, kolesiostwo, stolki poobsadzane kims z rodziny i mamy co mamy. W bayernie probowali byc rodzinni zatrudnili Kahna i Salihamidzicia ZDOBYLI MISTRZOSTWO, ale w nijakim stylu i goscie polecieli az milo... mimo sukcesu... Bo tam sa ambicje nie na dociulanie mistrzostwa, tylko rozdupieniu tej ligi, totalna dominacja! A my wiecznie jestesmy cieplymi kluchami.

Kapolini76
Kapolini76 3 godzin temu

Spoko ale teraz nie pozostaje nam nic innego tylko czekać czy ktoś wyrzeźbi coś z tego co mamy bo po przygodzie z Sahinem jesteśmy 3 kroki wstecz nie wierzę że mamy aż tak słabą kadrę mimo skąpstwa Watzke

johnBVB
johnBVB 3 godzin temu

Kapolini76 o przepraszam, dla mnie transfer Beiera od zawsze byl bez sensu :P

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 5 godzin temu

Problem w tym, że Beier gdzie nie gra to sobie nie radzi natomiast Couto zawsze był i będzie wahadłowym, a my nawet nie gramy takim systemem. Generalnie ciężko wytłumaczyć to, że został kupiony wahadłowy za 25 mln kiedy my nawet nie gramy takim systemem.

Kapolini76
Kapolini76 5 godzin temu

Mamy bardzo słaby sezon to fakt, o naszym zarządzie szkoda się rozpisywać wszyscy wiemy jak jest. Pozostaje nam wiara w ten klub tego mi nigdy nie zabraknie. Teraz wszyscy ganiacie za transfery Beier czy Couto ale jeszcze nie tak dawno taka tu była radocha że fajne okienko musi ktoś to poukładać po Sahinie to nie stanie się w parę dni wtedy możemy realnie krytykować zawodników tera jest jeden dupny syf piłkarze pod formą więc tak naprawdę nie wiemy kto ile może nam dać

dawid2468
dawid2468 Dzisiaj, 07:59

Te 4 mecze Sahina w tym roki to gwóźdź do trumny i brak ligi mistrzów. Jal można było tak długo go trzymać, a tak szybko zwolnić Fravre? W Bayernie Sahina zwolniliby już w listopadzie. Teraz byleby nie spaść do drugiej BL co wcale nie kest śmieszne, zaangażowanie naszych piłkarzy nawet w Guardioli do końca tego sezonu będzie minalne, bo o co tu grać? O nic. Ja już kazdego meczu nie oglądam tylko sledze wyniki bo nie warto

artur1973
artur1973 Dzisiaj, 00:47

Najbardziej śmieje się z tego że kilka osób, które teraz krytykują strasznie BVB wyzywało mnie od czci i wiary, jak pisałem że po meczu z Mainz coś we mnie pękło. Przegrana w finale z Realem była wkalkulowana w koszty. Przegrana mistrzostwa w meczu z Mainz uświadomiła mnie że BVB nie dorosło by konkurować z moją rodziną. Oni nie są tego warci. Siedzę teraz na Teneryfie z rodziną i zwijam boki ze śmiechu z całego syfu, który narodził się w Dortmundzie. Niestety można było mówić po stokroć i jak grochem o ścianę. Watzke ze swoją koncepcją nie wiadomo czego doprowadził ten klub do zapadu. Jak to możliwe, że klub pozwala frajerzynie z Monachium być jakimś konsultantem, który nic nie robi nic nie pomaga a teraz mówi, że w BVB jest źle? Jak można zatrudniać gościa, który o trenowaniu nie ma bladego pojęcia? Dobrego ciągle dusigroszstwo ciągle lizanie dupy Gelsenkirchen i Monachium. Dosyć panowie, dosyć. Nie mam ochoty na takie ?zabawy? ani dziś ani jutro. Dlatego jestem tylko zwykłym obserwatorem

wola
wola Wczoraj, 22:39

no właśnie, dlatego takie decyzje powinni podejmować bezpośrednio trener z dyrektorem sportowym, a nie skłócona 5-osobowa Elefantenrunde. Nie można grać 3 obrońcami mają w kadrze 3 ŚO. Np. teraz Schlotter ma czerwoną kartkę, Sule jest kontuzjowany, a Anton ciągle niedomaga.

libero180
libero180 Wczoraj, 22:27

Nie chce nikogo obrażać ale trzeba być idio*** żeby kupować Couto na prawa obronę i myśleć ze on się tam nadaje do gry ,po co był tak drogi transfer. Przypomnijmy historie gdzie grał najlepiej Hakimi.Jak kupujesz zawodnika za 25 i znasz jego charakterystykę to ustawiasz pod niego skład i zamiast Beier kupujesz kolejnego środkowego obrońcę i grasz na 3,w razie czego masz 4 na zmianę i ewentualnie 5 z rezerw czy kogoś młodego.

wola
wola Wczoraj, 21:57

być

wola
wola Wczoraj, 21:57

Couto miał być PO, jako PO on nie istnieje. Drewniany Ryerson jest od niego o klasę lepszy. Za to byłby świetnym wahadłowym. Ale BVB raczej nie będzie grała w takim ustawieniu.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:46

Statystki Couto jak ktoś nie wie ,dalej będziecie pisać ze on taki słaby. pbs.twimg.com/media/GiKYW0IW0AAQtYD?format=jpg&name=large

wola
wola Wczoraj, 21:34

Ryersona można porównać do Schmelle. Pamiętam jak Jurgen wyciągnął go z rezerw BVB. @Wojtyła z Dortmundu Dla Kloppa najważniejsza była drużyna i ciągle stawiał na te same nazwiska, bo innych nie miał. Nawet mając takich zawodników jak: Schmelzer, czy Grosskreitz można zdobyć Meiterschale.

wola
wola Wczoraj, 21:16

libero180 Jude to jest w ogóle inna historia. Ja też oglądam często Real ze względu na Juda i Angelottiego też. Bellingham w BVB nie wyglądał źle fizycznie. Bez przesady. On już w BVB był jednym z najlepszych na świecie.

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:13

Ja wiem, że nie powinno się wracać do przeszłości ale gdzie się podziała BVB której boki obrony zasuwały przód tył i dawały nam wiele radości

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:11

Bensa tez moim zdaniem jest zbyt słaby na BVB

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:11

Dla mnie obydwa boki obrony powinny zostać wzmocnione, ktoś mnie tu zgani że Ryerson walczy itd ale samą walką to on może nadrabiać w Unionie a nie BVB, gdyby go porównać do Piszczka czy Hakimiego to Norweg wypada w tym porównaniu zdecydowanie najgorzej

wola
wola Wczoraj, 21:09

Guirassy i Haller też nie grzeszyli zdrowiem przy podpisywaniu kontraktu. BVB uwielbia takie wyzwania. Tu pasuje tylko jedno słowo. Wahnsinn.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:08

Każdy pisze ze nasi zawodnicy źle wyglądają to jest fakt na przykładzie Bellinghama mam potwierdzenie on w BVB nie wyglądała nawet w połowie tak dobrze jak w Realu a oglądam każdy mecz jego, pod względem przygotowania fizycznego to jest kolosalna różnica.

wola
wola Wczoraj, 20:54

Nmecha przyszedł do BVB już kontuzjowany. Przez rok dochodził do formy i teraz zaczyna się ''powtórka z rozrywki.'' Niektorzy może jeszcze pamiętają, ''60 minut na godzinę''.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:38

ŚP też słabo wygląda

statystyki
Użytkownicy online: grzegorzBVB, mixdx, mersinko2, Manolo27
Gości online: 106
Zarejestrowanych użytkowników: 10233
Ostatnio zarejestrowany: deblin12@onet.pl
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem