Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Ważna wygrana we Freiburgu!

16 września 2023, 15:27, Stanley
Ważna wygrana we Freiburgu!

Emocje od 1 do 90 minuty, ale po zaciętej walce BVB wywozi 3 punkty z Europa Park Stadion!

Kolejna bardzo słaba połowa w wykonaniu podopiecznych Edina Terzicia poskutkowała jednobramkową stratą w meczu z Freiburgiem. Chociaż już w 11. minucie po dośrodkowaniu Brandta na głowę Matsa Hummelsa było 1:0, to do przerwy gospodarze dążyli bardziej do strzelenia bramki. W 16. minucie strzał z główki rosłego napastnika Freiburga nieznacznie minął prawy słupek bramki. W 31. minucie rakieta, którą wystrzelił stoper Philipp Lienhart, trafiła w słupek. Gola wyrównującego dla podopiecznych Streicha zdobył z głowy Holer w 2. minucie doliczonego czasu, a w 6. minucie na listę strzelców wpisał się Hofler.

Strzelanie w kierunku bramki Atubolu w drugiej części spotkania rozpoczął Julian Brandt, jednak jego uderzenie nie znalazło miejsca w siatce. Dla dobra czarno-żółtych do wyrównania już w 60. minucie doprowadził po długim rajdzie Donyell Malen. W 70. minucie piekielnie mocny strzał z ostrego kąta w wykonaniu Holera został sparowany na rzut rożny przez Kobela, który nie należał w tym meczu do najpewniejszych. Szczególnie przy wyprowadzaniu futbolówki. Bardzo ważnym wydarzeniem dla przebiegu reszty spotkania miała czerwona kartka dla pomocnika w biało-czerwonej koszulce po faulu na Sabitzerze. Wicemistrz Niemiec umiał to wykorzystać, bo w 88. minucie po zamieszaniu w polu karnym do piłki dopadł Mats Hummels, który wcisnął ją za linię bramkową. W 90. minucie 100% sytuację zmarnował Moukoko, który musiał z bardzo ostrego kąta skierować strzał w światło bramki, ale błędu osiemnastoletniego Niemca nie popełnił Marco Reus, pokonując pewnym strzałem goalkeepera przeciwników.

Nie był to mecz, który wzbudza wiele pozytywnych emocji u fanów Borussii Dortmund, bo na wtorkowy mecz z PSG na pewno taka postawa nie wystarczy. Jednak, jeśli w Paryżu zagrają tak jak ostatnie 10. minut dzisiejszego pojedynku to można mieć małe nadzieje.

Bundesliga 4. kolejka
SC Freiburg - Borussia Dortmund

SC Freiburg: Atubolu - Gulde, Ginter, Lienhart, Kübler (Schmidt 85') - Eggestein, Höfler - Sallai, Höler (Adamu 77'), Doan (Röhl 85') - Gregoritsch (Grifo 28')
Rezerwa: Müller, Weißhaupt, Sildillia, Philipp, Makengo
Trener: Christian Streich

BVB: Kobel - Ryerson, Hummels, Schlotterbeck, Bensebaini (Wolf 46') - Sabitzer, Can (Moukoko 84'), Brandt (Reus 71') - Malen, Haller (Füllkrug 59'), Adeyemi (Nmecha 59')
Rezerwa: Meyer, Özcan, Süle, Bynoe-Gittens
Trener: Edin Terzić

Bramki: 
0:1
Hummels (11. Brandt)
1:1 Holer (45+2. Grifo)
2:1 Hofler (45+6. Grifo)
2:2 Malen (60. Fullkrug)
2:3 Hummels (88.)
2:4 Reus (90+2. Wolf)

Żółte kartki: Lienhart, Eggestein - Bensebaini, Wolf, Can
Czerwona kartka: Hofler
Sędzia: Tobias Stieler
Widzów: 34 700

Źródło: www.borussia.com.pl / Foto: www.bvb.de
30 komentarzy ODŚWIEŻ
16 września 2023, 17:32
59 minuta schodzi Haller, 60 minuta Fulkrug asysta.
11 0
16 września 2023, 17:34
Trudno nie odnieść wrażenia, że tego meczu nie wygrała drużyna lepsza, ale, hm, mniej słaba niż przeciwnik.
1 -5
16 września 2023, 17:34
Super... są 3 pkt... poziom gry jak za Stogera - poza końcówką spotkania, gdzie fartownie zdobyta bramka na 2:3 załatwiła mecz.

Poziom satysfakcji ze zwycięstwa mniej więcej jakby Polska wygrała 4:2 z grającą w "10" Mołdawią. Ten sam poziom i ten sam wynik.

No ale są 3 pkt. W związku z tym Terzić uratował się co najmniej do świąt, a HJW należy nosić na rękach za to zwycięstwo.
6 -3
17 września 2023, 08:33
Może jakiś artykuł/news na stronie? W końcu tylko dlatego tutaj jesteś. Do komentowania pierwszy do rozwoju strony ostatni.
0 0
16 września 2023, 17:34
nieważne jak, ważne, że 3 punkty!
Terzić opamiętaj się i nie wystawiaj Hallera w pierwszej 11...
9 0
16 września 2023, 17:37
Weźcie pod uwagę, że Freiburg jest tez w małym kryzysie i pomogł nam ich bramkarz. Ważne zwycięstwo dla naszych głów. Nie przypominam sobie, kiedy odwróciliśmy losy meczu schodząc do szatni mając wynik ujemny... Terzic ma więcej szczęścia niż umiejętności i tak gra tego klubu będzie wyglądała raz lepiej raz gorzej, bez sukcesów no chyba, że sukcesem jest bezpośredni awans do LM
11 -1
16 września 2023, 17:40
Can nie powinien grać na środku jako pomocnik
0 0
16 września 2023, 19:10
To gdzie ma grać jak on się sprawdza czasem jedynie jako przecinak. Jak grał głębiej jako stoper w polu karnym , to pachniało zawsze rzutami karnymi.
3 0
16 września 2023, 17:45
Cieszą 3 punkty , bo styl poza koncówką słaby. Nie wypowiadam się co do myśli trenerskiej ale ja poważnie przemyślałbym przydatność na boisku kilku wystawianych ciągle w pierwszym składzie zawodników ( każdy kto ogląda mecze, to wie o kogo chodzi). Dalej tak nie może być bo do słabego przygotowania fizycznego ,dochodzi po prostu brak jakichkolwiek chęci do gry, a truchtać to może ktoś cwiczący po amatorsku dla zdrowia, a nie zawodowy piłkarz.
5 0
16 września 2023, 17:49
Freiburg to jest bardzo trudny teren,wiec porównanie do meczu Polska-Małdawia średnio jest na miejscu.
2 -2
16 września 2023, 17:57
No tak... Bochum też i Heidenheim ... a nie sorry, tam grali u siebie to nie można zwalić na trudny teren. No ale tutaj tak.. masz rację.
2 -4
17 września 2023, 08:37
Nie wiedziałem, że BVB gra i trenuje na co dzień w Bochum. Coś nowego.
0 0
17 września 2023, 12:14
Przecież Mołdawia też okazała się bardzo trudnym terenem dla naszych orłów. No i jest od nas wyżej w grupie ????
0 0
16 września 2023, 17:58
Brawo drużyna, ważne 3 pkt na wyjeździe, mamy patent na Freiburg i nasza dobra passa trwa. Pozdrawiam wszystkich obsrańców, którzy od 2 tygodni srali na klub i drużynę i przewidywali sromotną klęskę. Jesteście karaluchami wy wszystkie dargosy, wojtyły, dawidki, od miesięcy tylko hejt, krytyka i gradobicie debilnych komentarzy, zresztą dargos od lat sra na BVB, a klub nie idzie drogą HSV czy Schalke, nieważne jak bardzo będzie srał.
9 -7
16 września 2023, 18:01
Możesz się spokojnie spuszczać tępy idioto! Nieprędko będziesz mieć znów okazję, ale korzystaj póki możesz debilu!
3 -2
16 września 2023, 18:16
Ty nawet po zwycięstwie nie potrafisz napisać "dobra robota, fajnie że wygraliśmy", obserwuję cię od lat pieczaro, od lat te same elaboraty i wynurzenia jak to wszystko jest źle. Od tygodnia życzysz drużynie porażki, a jak wygrali to nie potrafisz się przyznać do błędu tylko brniesz w swoje bzdury. Po co ty kibicujesz temu klubowi? Jesteś karaluchem który żywi się niepowodzeniami tego klubu, a jak idzie dobrze to i tak szukasz dziury w całym. Gówno a nie kibic.
6 -2
16 września 2023, 18:37
Nie mam zamiaru jak ty spuszczać się po gównianym zwycięstwie klubu, który od 10 lat nie potrafi NIC ważnego wygrać, a ma ku temu potencjał.

To nie jest klubik z polskiej okręgówki, żeby mu kibicować tylko po to że jest się "lokalnym kibicem" i na mecz idzie się zjeść kiełbasę i wychlać piwo - niezależnie czy przedupi czy wygra.
Temu klubowi kibicuje się z jakiegoś powodu i oczekuje się sukcesów - jak każdy normalny kibic.

Taki chojrak z ciebie, a gówno wiesz o atmosferze w Dortmundzie tylko wydaje ci się, że skoro to klub ze sloganem "Echte Liebe" to niezależnie od tego czy gra gówno (jak od wielu lat) czy odnosi sukcesy (kiedy szczałeś w pampersy) to należy mu się miłość i bezwzględny szacunek.
Szacunek to coś, co się zdobywa i można go też łatwo stracić. A kochać można również poprzez krytykę.

Mogę ci zadać to samo pytanie - dlaczego debilu nie idziesz kibicować Kaiserslautern, St Pauli albo Parmie? To też "wspaniałe kluby z wielką tradycją".
Dla mnie to ty jesteś gównem i tylko wkurwiasz ludzi, którzy myślą inaczej niż ty, obrażając ich jak tylko drużyna farciarsko wygra z rywalem, którego powinna rozbić 5:0.

Normalnie nie pisałbym z takim gównem jak ty - i zaniżać poziomu normalnej, merytorycznej dyskusji, ale mam dość ciągłego hejtowania ludzi, którzy myślą inaczej niż "wiecznie zadowoleni" i przynajmniej raz spróbuje.
8 -4
16 września 2023, 19:35
Nie wiem jakie standardy obowiązują "was wszystkich których wkurwiam", ale ja oglądam w miarę możliwości każdy mecz BVB z nadzieją, że będzie wygrany, natomiast Ty i twoi klakierzy od tygodnia sracie że na pewno przegramy z Freiburgiem i skompromitujemy się przeciwko PSG. Gratuluję podejścia panowie.
Merytoryczna dyskusja? Uważasz, że jak napiszesz elaborat na 50 linijek, to on jest z automatu merytoryczny? Merytorycznie hejtujesz drużynę zanim mecz się odbędzie? Kolejna porcja gratulacji ode mnie.
Miłość do klubu? To nie na tym polega miłość, że kocha się na dobre i na złe, w zdrowiu i chorobie? Miłość cierpliwa jest, w innym wypadku to nie jest miłość.
I owszem krytykować można i trzeba, sam krytykuję zarząd, często trenera, a przede wszystkim zawodników, ale gdy są do tego podstawy a nie dlatego, żeby wylać dzienną dawkę swojego jadu jak niektóre stacje TV, najlepiej całą dobę.
Twoje falszywe projekcje rzeczywistości, w której wszystko jest źle, klub stacza się na dno jak HSV czy Schalke, nie ma żadnego pokrycia w rzeczywistości, nie zarzucaj mi tez, że się spuszczam po wygranej albo patrzę przez różowe okulary, bo tak nie jest, tak samo nie są prawdą słowa twoich klakierów, że dostajemy lanie od najsłabszych drużyn, ostatnie nasze porażki to mecze z Lipskiem i Bayernem. Mam obalić więcej kłamstw i oszustw?
I nie mów mi jakiemu klubowi mam kibicować. Kibicuję BVB bo kocham, chcę i mogę.
8 -1
16 września 2023, 18:06
po przerwie 3:0 dla nas, ale:
gra niestety słaba, tacy goście jak Haller, Bensebaini, Adeyemi bez formy, czy Sabitzer są obciążeniem dla drużyny. Jeśli emeryci Hummels i Reus wygrywają nam mecz!!! To coś tu jest nie tak!!!!
Nmecha nie jest wzmocnieniem, więc kto ma grać.
Marco z Matsem???
2 0
16 września 2023, 18:26
Taka prawda, że taki Hummels ,choć lata już nie te stara się jak może , a taki np. Adeyemi nie wysila się specjalnie tylko gwiazdorzy. Jeżeli to prawda, że teraz bardziej zajmuje się swoim związkiem niż grą , to gratuluję poczucia humoru.
1 0
16 września 2023, 18:09
Fajnie że wygrali,choć gra znowu drażniła i to bardzo ,liczą się punkty bo są ważne w aspekcie takim że to buduje zawsze ,Fullkrug powinien grać od początku,więcej wnosi do gry , przyczepiłbym się do Cana,myślę że w tej chwili nie jest to zawodnik na pierwszy skład.Heja BVB.
3 0
16 września 2023, 18:38
Teren był trudny.Freiburg to nie jest miejsce gdzie można jechać na pewniaka po 3 punkty.Pomimo złego startu jesteśmy tylko dwa punkty za Bayernem.Haller nie zasługuje na podstawowy skład.Nic nie pokazuje.Nic groźnego od niego nie wychodzi. Z niego nic nie będzie. To napastnik raczej na max 6-8 goli na sezon.
3 0
16 września 2023, 19:49
Aż musiałem się zalogować po piekielnie trafnym porównaniu dargosa do karalucha. To właśnie tego typu człowiek.
Co do meczu to słabizna, na plus wynik i wczesne zmiany Terzica, może przejrzała na oczy co do kilku graczy żeby nie powiedzieć wkładów. Pozdrawiam.
5 -1
16 września 2023, 19:52
Dargos nie gniewaj się, ale musisz zostać kibicem Bayernu lub Realu to będziesz miał wieczne szczęście i faktycznie jesteś w jednym wielkim narzekaniu obojętnie co by nie było. Ja kibicuje BvB od 1994 roku i praktycznie śledzę wszystkie ich mecze.Trzymajmy tutaj też pozom Panowie. Po co te wulgaryzmy?
4 -3
16 września 2023, 23:13
Brawa za odwrócenie wyniku, to ważne w kontekście dalszej kampanii, no i na dodatek z trudnym rywalem. Czas na PSG które także formą nie powala.
4 0
16 września 2023, 23:39
Martwiłemm się o ten transfer Fulkrug-a jednak po tym meczu może się okazać że Haler w tym sezonie bedzie miał problemy. Ważne 3 pkt. aby do przodu bo w LM będzie ciezka walka o kazdy punkt.
Heja BVB
3 0
17 września 2023, 00:33
Mamy 3 punkty i z tego trzeba się cieszyć, jest kontakt ze szpicą, no i mimo wszystko pokonaliśmy mocnego rywala na jego terytorium. Niestety forma jeszcze nie jest idealna ale wydaje mi się że coraz więcej zawodników zaczyna łapać formę.Niestety Haller na razie nas blokuje jest totalnie bez formy powinien odpocząć od 1 składu ale nie mam zamiaru się nad nim pastwić ani go skreślać bo tak to czasem bywa z piłkarzami że nie trafiają z formą
2 0
17 września 2023, 02:38
Nasza gra, cieszy co najwyżej masochistów, bo jeśli futbol to ma być rozrywka, odskocznia od trosk. To taka gra, może pchnąć jedynie z mostu.
1 0
17 września 2023, 09:01
Jaką notę misi dostać Haller, aby go w końcu posadzono na ławce?
1 0
17 września 2023, 13:14
Bardzo ważne 3 punkty na bardzo trudnym terenie. Gra zostawia sporo do życzenia. Zbyt wielu zawodników jest bez formy. Haller w następnym meczu powinien odpocząć bo jest naszym najsłabszym ogniwem. Na plus po raz kolejny Malen oraz Hummels. Freiburg w zeszłym sezonie tylko w jednym meczu stracił na swoim boisku więcej niż jedną bramkę. A mianowicie w przegranym 1:3 meczu z BVB co pokazuje jak trudny jest to teren.
4 0

sklep z częściami samochodowymi online – iParts.pl

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 16 14 2 0 44
2. Borussia Dortmund 16 9 6 1 33
3. RB Lipsk 15 9 2 4 29
4. Bayer Leverkusen 16 9 2 5 29
5. VfB Stuttgart 16 9 2 5 29
6. TSG 1899 Hoffenheim 15 8 3 4 27
7. Eintracht Frankfurt 16 7 5 4 26
8. SC Freiburg 16 6 5 5 23
9. Union Berlin 16 6 4 6 22
10. Borussia Mönchengladbach 16 5 4 7 19
11. 1. FC Köln 16 4 5 7 17
12. Werder Brema 15 4 5 6 17
13. Hamburger SV 16 4 4 8 16
14. VfL Wolfsburg 16 4 3 9 15
15. FC Augsburg 16 4 2 10 14
16. FC St. Pauli 15 3 3 9 12
17. 1. FC Heidenheim 16 3 3 10 12
18. FSV Mainz 16 1 6 9 9
cała tabela
Partnerzy: Portal rolniczy, Portal ogrodniczy, Portal motoryzacyjny, Portal o zwierzętach, Portal lifestyle, Portal dla nastolatek, Portal dla kobiet, Konin wiadomości, Portal biznesowy, Portal sadowniczy, Portal modowy, Wiadomości Śląsk, Pozycjonowanie stron Swarzędz
shoutbox
Rebe Jankiel
Rebe Jankiel 40 minut temu

Rozumiem, że Arbeloa to tylko tymczasowy trener?

Kibic99
Kibic99 46 minut temu

Zapraszamy Alonso do nas

T-Mac
T-Mac 51 minut temu

Niedawno Amorim, dziś Alonso. Ciężki orzech do zgryzienia na lato dla wujaszka Watzława...

Alex3110_
Alex3110_ godzinę temu

Z biletem nie było tak łatwo @wola

Rebe Jankiel
Rebe Jankiel 2 godzin temu

Dawno nie dostaliśmy od Bayernu batów, obyś im "szczęścia" nie przyniós ł:D

dawid2468
dawid2468 2 godzin temu

Styczeń to granie meczy co 3 dni. W LM baty, a w BL remisy

Danzig
Danzig 2 godzin temu

Nasze asy są na 2 pozycji i moga się na niej umocnić.Oby nie było "jesieni średniowiecza" zakończenia rundy jesiennej z tą zaśnieżoną drużyną Werderu.Tylko zwycięstwo, remis to prawie porażka a przegrana to "jesień ś."

wola
wola 5 godzin temu

jutro ostatnia kolejka rundy jesiennej!!!

wola
wola 5 godzin temu

Gratuluję! Skąd takie czarne myśli? Można kupić bilet, to tym bardziej można wygrać mecz!!

Alex3110_
Alex3110_ Dzisiaj, 10:34

Po 15 latach uda mi się pojechać na klassikera, a prawdopodobnie będzie miazga...

mick82
mick82 Dzisiaj, 06:41

bayern 63 strzelone bramki w 16 meczach.... to jakaś masakra... albo bayern jest tak zajebiście silny albo cała reszta BL jest tak totalnie słaba...

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 22:24

ja juz od dawna przestalem psioczyc na trenerów BVB, Jak sie nie ma czym, to sie nic nie ugra, w najgorszym bolidzie nawet Hamilton nie bedzie punktowal. Tu sie nic nie zmieni, a dominacja bayernu tylko pcha nas w ta beznadzieje, bo teraz to nawet nie ma po co sie im stawiac skoro wyprzedzili cala bundeslige o lata swietlne. Kiedys (na co czasem psioczylem) to chociaz kupowalismy jakies talenty, ktore mozna bylo ladnie spieniezyc, a teraz to mam wrazenie, ze nasz scouting polega glownie na cyferkach z football managera, dlatego kupujemy pelno niespelnionego szrotu i w koncu dojdziemy do momentu, ze trzeba bedzie do interesu dokladac. Skoncza sie transfery z klubu za 50-70 baniek i zaczniemy kupowac kopaczy za 5 baniek max, a wtedy juz bedzie tragicznie. Czekac na cud, az urodzi sie nowy Klopp, trafi do BVB i wystruga z niczego mistrzowska druzyne mozemy nawet i do 2065 roku. A watpie, ze taki sie znajdzie. Przespalismy moment w ktorym mozna bylo pchnac druzyne dalej i stworzyc groznego rywala dla monachijczykow. Czy remis z eintrachtem jest powodem, zeby byc zlym? Czysto sportowo - nie, to dobry wynik. Tylko mam wrazenie, ze wiekszosc z nas zyje nadal w przekonaniu ze mamy ekipe Kloppa z 2012 i wygrane powinny byc na porzadku dziennym... Niestety tak nie jest, obudzmy sie i uswiadommy, ze mamy srednia druzyne i takie wyniki beda czesciej, chociaz i tak jestem w szoku, ze mamy tylko 1 porazke, a i w LM jakos sie zawsze przeciskamy do rund pucharowych. A moze mamy dobra druzyne, tylko reszta swiata zdziadziala??

Danzig
Danzig Wczoraj, 21:37

wola Dobra piłka czy nie dobra.Nie oglądam meczów z udziałem obu obcych drużyn. Czekam na wtorek.

wola
wola Wczoraj, 19:27

Dobrze, że Barca dzisiaj gra. W końcu będzie można zobaczyć trochę piłki jaką lubię. W BL praktycznie nie ma już zawodników z dryblingiem i techniką. Liczy się tylko siła, szybkość i wytrzymałość.

Danzig
Danzig Wczoraj, 18:34

wola Zgadzam się z tym, ze Ty się ze mną zgadzasz.Lizusowsko zabrzmiało, ale to prawda.Żadne odkrycie Ameryki, to jest widoczne jest gołym okiem.Myślę że mała Masję możemy mieć.Przed każdym meczem BVB w LM grały drużyny U19.Nasza BVB U19 całkiem dobrze sobie radziła (mecze w TV BVB.de).Ten kierunek powinien być dokładniej być monitorowany.Ciekawostka jest to, że w drużynach młodzieżowych coraz mniej niemieckich Niemców.Rok 2026 - zasady pisowni przymiotnków określajacych narodowość pisane z dużej litery są przeze mnie jeszcze nie opanowane.Zdania nie zaczyna się od ale.Ale zarząd ma inne priorytety.

wola
wola Wczoraj, 17:07

Zgadzam się. Typowa Borussia Dortmund. W pierwszym składzie grają zawodnicy, którzy nie zasługują na pierwszy skład. Po żenującej pierwszej połowie trener nie reaguje. Środkowi obrońcy posyłają dalej piłki na 40-50 metrów, albo Kobel wybija ''na aferę''. Jedna piłka na 5 trafia do adresata. To jest aktualny styl BVB. W końcu ok 70 minuty Kovac lituje się nad kibicami i zdejmuje Seru, Maxiego i Julka z boiska. Pytanie, czy ta trójka w ogóle powinna grać w pierwszej drużynie BVB. Borussii radzę inwestować w AKADEMIĘ, w wychowanków. Ale oczywiście nie po to, żeby nimi handlować!!! Bo BVB tylko z tym się kojarzy. Patrzymy w stronę Barcelony. W pierwszej drużynie grają: Cubarsi, Balde , Pedri, Olmo, Casado ,Yamal, Fermin. Skąd oni tam się wzięli? Proste, z La Masii. Kupowanie nowych Belinghamów z myślą, żeby na nich zarobić nic nam nie da. Co najwyżej rozczarowanie.

Danzig
Danzig Wczoraj, 15:02

Przy tym Zarządzie, a będzie on na długie lata, to wartość sportowa obecnej drużyny BVB jest wartością stałą i tak będzie wiele lat.Czasy Hitzfeldta i Kloppa szybko nie wrócą.Dzisiejsza Borussia gra ciągle tak samo przy wynikach całkiem dobrych w BL i CL..Sportowo nie jesteśmy lepsi od np.Stuttgartu,Frankfurtu czy Leverkusen.Lipsk jest minimalnie lepszy a Bayern o kilometr z przodu.Kończąc: cieszy mnie remis na ciężkim terenie we Frankfurcie.Teraz jest dobrze, lepiej nie będzie.,Żadne Manchestery,Barcelony czy Reale. Tylko Borussia Dortmund!!!

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 Wczoraj, 14:53

Quentin Timber znów łączony z BVB, za 6 msc wolny zawodnik

ryś
ryś Wczoraj, 11:53

Adam76 Wszystko Ok ,wszystko się niby zgadza. Ja tez uważam, że remis akurat z Eintrachtem jest do przyjęcia, bo to jest drużyna bardzo ofensywna i jak im wyjdzie mecz to strzelają po kilka bramek. Ja chcę zwrócić uwagę na co innego, a mianowicie , że nasza gra jest mocno minimalistyczna i nieprzewidywalna , a nadto trener przywiązał się do kilku nazwisk i przez to osłabia zespół. Pomijając już kwestie taktyczne pod danego przeciwnika , bo takich ja nie widzę - gramy ten sam schemat prawie w każdym meczu. Ja wiem, ze jest początek sezonu i nienajlepsza pogoda , że była przerwa świąteczna i n i c się nie zmieniło może tylko to, że Schlotterbeck musi przechodzić do przodu i rozgrywać piłki ( co akurat powoduje luki w obronie ), bo poza Nmechą nie ma komu tego robić. Trzymanie na boisku Sabitzera czy Brandta to wg. mnie brak szacunku dla piłkarzy pozostających w rezerwie. Mecz jak zwykle przespany w pierwszej połowie, a w drugiej gra zrywami i tak jest od pewnego czasu. Dobrze piszesz, że jedyny pozytyw to wyrównanie na 3:3 w doliczonym czasie gry. Ponadto trzy bramki stracone. Na silniejszych rywali w LM to na pewno nie wystarczy, a nasza gra taka jak obecnie na pewno nie każdemu z piłkarzy pasuje i może spowodować w niedalekiej przyszłości odejście z klubu tych najbardziej wartościowych i ambitniejszych piłkarzy.

Adam76
Adam76 Wczoraj, 10:19

ryś każdy z nas wolałby żeby BVB wygrywało wszystkie mecze ale jeśli zespół wyciąga w 96 minucie na 3:3 to jestem zadowolony z tego punktu, pewnie zaraz odpiszesz że powinniśmy byli rozstrzygnąć to wcześniej i tutaj się zgodzę,mimo wszystko nie uważam żeby remis we Frankfurcie był powodem do wstydu. Co do Kovaca już pisałem nie wszystko mi w nim pasuje ale chyba nigdy nie będzie tak żeby wszystko pasowało wszystkim, tylko kogo widzieli byście w jego miejsce bo nie sądzę żeby nasi zatrudnili kogoś kto im będzie wytykać błędy bo zarząd robi u nas nie popełnia błędów.Szkoda że Kovac nie ma na tyle jaj żeby postawić np.Sabitzera a dać szansę komuś z młodych choć ja go trochę rozumiem 2 głupie porażki i leci,a myślę że tutaj też został by zlinczowany że na mecze o punkty wystawia nie wypróbowanych piłkarzy dlatego zawsze będę mówił że dla mnie on robi robotę ponad stan. Smutne że po tym jak uratował nam sezon nie potrafimy mu kupić nawet jednego pomocnika o którego prosił

dawid2468
dawid2468 1 dni temu, 2026-01-10

Dzieki Bogu, że Bayer przegrał. Musimy liczyć na rywali bo na naszych piłkarzy nie na co

wola
wola 2 dni temu, 2026-01-10

Bayer 04

Marco Reus
Marco Reus 2 dni temu, 2026-01-10

Tymczasem Strutgart z Leverkusen na wyjedzie 4 0 do przerwy wygrywa

wola
wola 2 dni temu, 2026-01-10

ryś BVB jest klubem bez ambicji, więc zawodnicy nawet nie myślą o sukcesach, o zdobyciu patery. Jeśli Watzke przed każdym sezonem ogłaszał, że jesteśmy lata świetlne za Bayernem, to przy takim nastawieniu złość sportowa zanika. Większość z nich(piłkarzy), a nawet z nas tak myśli, że remis na wyjeździe we Frankfurcie jest dobrym wynikiem. Kovać myśli chyba podobnie. Jeśli Niko chciałby coś wygrać z Dortmundem musiałby zaryzykować i zawodników bez formy posadzić na trybunach. Ale on raczej myśli tylko o tym, żeby jak najdłużej utrzymać się na swoim stanowisku. Sukcesem dla BVB jest TOP4 i wszyscy są zadowoleni. Ostatni raz taką ''złość'' widziałem w drużynie z Judem, Haalandem, Sancho i Marco. A jeszcze wcześniej gdy był Klopp i Lewy. To był ogień. Teraz szkoda gadać, gdy zobaczyłem wczoraj pierwszą jedenastkę czułem, że ten mecz tak się potoczy.

Kot13
Kot13 2 dni temu, 2026-01-10

Dokładnie niektórzy myślą,że przyjdzie Guardiola pstryknie palcami i BVB zacznie grać jak City w 2023 kiedy zdobyło potrójną koronę, ale tak to nie działa

ryś
ryś 2 dni temu, 2026-01-10

Tu nie chodzi personalnie o Kovaca, który jest tylko kolejnym trenerem "pasującym" włodarzom tj. takim ,który im "nie podskoczy" . Bardziej chodzi o to , że tacy trenerzy ,czy też może inaczej taka sytuacja w klubie sprzyja "rozprężeniu" dyscypliny i zawodnicy to czują i pozwalają sobie na wiele rzeczy , które normalnie by nie przeszły. Mnie osobiście brakuje w naszej grze "sportowej złości" , bez której trudno mówić o sukcesach ponad miarę. Niby wszystko toczy się w pewnych ramach ale czy na pewno. Bo czy warto się wysilać jak i tak pewne priorytety się nie zmieniają i grają także ci ,którzy na to do końca nie zasługują. Przytoczę tylko publiczne zachowania Adeyemiego czy Guirassego , a pewnie są też i inne niewychodzące na światło dzienne. Widać jak na dłoni, że niektórzy zawodnicy nie dają z siebie wszystkiego ,a nawet dochodzi do pewnych niedopuszczalnych sytuacji na boisku , gdzie jeden nie "widzi" drugiego. Na takie zachowania nie powinno być przyzwolenia, ba nie powinny mieć w ogóle miejsca. Pytanie na koniec - który z piłkarzy rozwinął się sportowo przy Kovacu. Są lecz raczej pojedyncze przypadki indywidualnego rozwoju bo jako zespół gramy bardzo nierówno.

Adam76
Adam76 2 dni temu, 2026-01-10

Dawid ja niestety meczu nie widziałem ale Silvy mi strasznie szkoda że tak mało gra jeśli już naprawdę Guirassy jest bez formy to powinien dostać więcej szans.Ja nigdy nie byłem zwolennikiem Kovaca ale serio nie rozumiem czemu tutaj jest taka jazda po nim skoro wszyscy wiemy że oni nigdy nie ściągną dobrego innego trenera tylko będą po taniości szukać kogoś na chybił trafił. Nie wszystkie jego decyzje mi się podobają ale on naprawdę robi dobre liczby to przy sknerstwie naszego zarządu uważam za duży plus. Co do składu to jakoś nie widzę wiele możliwości w środku pola żeby tego Sabitzera posadzić na ławce

jasiu85
jasiu85 2 dni temu, 2026-01-10

polnischeborussen.com/dolacz-do-nas/

dawid2468
dawid2468 2 dni temu, 2026-01-10

Sam w sobie mecz nie był zly, pierwsza połowa padaka, ale w drugiej już jakoś to wyglądało i byly emocje. Fajnie, że udało się wywieźć ten 1 pkt. Szkoda, że cały czas Chukuemeka i Silva grzeją ławę

Rebe Jankiel
Rebe Jankiel 2 dni temu, 2026-01-10

Mieliśmy już innego trenera, który robił 1,5 pkt na mecz, teraz Kovac robi 2 pkt na mecz z tą samą kadrą i flopem Belinghamem za 40 mln. No ale Kovac zły, bo ma klasową drużynę, tylko ich za rączkę nie potrafi po boisku prowadzić. Adeyemi najlepszy ofensywny gracz xD od meczu z Leverkusen same katastrofalne występy. Od 4 lat nie potrafi rozegrać dobrej połowy sezonu. Jeśli na prawdę ktoś chce go za 60 mio brać, to sam mogę zasponsorować mu bilet. Krytykowanie Svensona i Ryersona, za których daliśmy śmieszne pieniądze i mieli być li tylko uzupełnieniem składu zakrawa na żart, jednocześnie gwiazdki za grube miliony albo kontuzje, albo gówno grają.

statystyki
Użytkownicy online: KP
Gości online: 29
Zarejestrowanych użytkowników: 10361
Ostatnio zarejestrowany: gttkacz
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem