Wartość wielkości rynku branży hazardu online w 2020 roku wynosiła 59,6 miliarda dolarów i oczekuje się, że będzie rosła ze złożoną roczną stopą wzrostu na poziomie 11,5%, aby stać się branżą o wartości 110 miliardów dolarów do 2027 roku.
Obecnie wszystkie tradycyjne gry hazardowe, takie jak Blackjack, Poker, Ruletka itp. są dostępne w kasyno online gra w Polsce, marketing internetowy i reklama jest ważnym aspektem prowadzenia kasyna online. Popularne kasyno wykorzystuje efektywnie do pozyskania nowych klientów i zaangażowania się w sprawy obecnych klientów, aby ich zatrzymać. Silny program marketingu cyfrowego pomaga zwiększyć ruch na stronie internetowych slotów, ale czasami bywają i problemy z reklamą. W tym poście, popatrzymy na to, jakie sandały byli w branże hazardowej powiązane z reklamą w internecie i na telewizji.
Google Ads pokazuje strony hazardowe do uzależnionych
Niedawno Google zaczął rozluźniać swoją politykę dotyczącą zezwalania na reklamy oparte na hazardzie online w Google Ads w niektórych krajach i jurysdykcjach. To dlatego, że są to teraz w pełni legalne placówki z maszyny online blik w wielu miejscach oraz inne gry kasynowe, w które można grać dokonując wpłaty za pomocą popularnych polskich płatności.. Do niedawna, reklamy hazardu wszelkiego rodzaju nie były dozwolone w Google Ads.
Jednak problem ze złagodzeniem tych polityk polega na tym, że algorytm nie został jeszcze dorobiony, aby oddzielić osoby szukające pomocy w uzależnieniu od hazardu od osób szukających hazardu bardziej ogólnie.
Jak donosi The Independent w styczniu 2020 roku, podczas wyszukiwania UK Gamestop, programu poświęconego pomocy patronom samo wyłączającym się z kasyn online, wyniki Google Ads pokazywały strony internetowe związane z hazardem jako część ich reklam serwowanych na górze strony wyników wyszukiwania. Było to nawet po tym, jak gazeta poinformowała giganta technologicznego o tych nieodpowiednich reklamach.
Artykuł mówi dalej, że "górnym wynikiem wyszukiwania Google dla Gamestop UK była reklama stwierdzająca: Nie na stronach Gamestop Popular - Get 300 percent Bonus.
Podczas gdy problem wydaje się być naprawiony, nie jest to dobry wygląd dla Google, i przypomnienie, że muszą dokładnie przetestować rollback związane z hazardem przed wypuszczeniem ich na ogół społeczeństwa.
Nie dzieci! Monopoly Themed Game w gorącej wodzie z ASA
Wiesz, co jest wielkim nie-nie, jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju reklamy gier? Mając cokolwiek wspólnego z czymś, co jest atrakcyjne dla dzieci. Niestety, to właśnie stało się z Gibraltarskim Entertaining Play, kiedy umieścili reklamę na stronie internetowej Mirror Online w 2019 roku.
Według The Guardian, w reklamie pojawił się dobrze znany Pan Monopoly, inaczej znany jako Bogaty Wujek Penny Bags. Chociaż wszyscy wiemy, że dorośli lubią czasami grać w Monopoly), sama gra planszowa jest zalecana dla graczy w wieku od 8 lat. To zdecydowanie siedzi w kategorii dzieci.
Podczas gdy The Mirror, jak również Entertaining Play argumentowały, że reklama nie przemawia do dzieci, sam pomysł, że argumentują, że znana postać z gry planszowej dla dzieci nie przemawia do dzieci jest trochę.
Mr Green marketing poprzez pocztę bezpośrednią i e-mail do graczy
Mr Green, szwedzka marka kasyna należąca do William Hill, została napisana przez Szwedzką Agencję Konsumentów w 2019 roku za wydawanie bezpośredniej poczty i e-maili do graczy..
Niestety okazało się, że mailingi były wynikiem błędów w bazie danych firmy. Chodziło o sytuacje, w których klienci nie zarejestrowali swoich numerów identyfikacyjnych u operatora. Jednak pomimo tego, że był to błąd programistyczny, nie oznacza to, że firmy są w stanie uciec od tego typu zachowań - dlatego też systemy powinny być dokładnie testowane przed wdrożeniem.
Kasyna Crown w Australii próbują ratować reputację
Z powrotem w 2019 r., Crown Casinos w Australii zostały zmuszone do próby wyskrobania się, aby uratować swoją reputację po potępiającej kampanii dziennikarstwa śledczego The Crown Unmasked, spearheaded przez Sydney Morning Herald, i podsumowane w programie telewizyjnym o wysokiej ocenie, 60 Minutes, odkrył słoną serię skandali.
Obejmowała ona doniesienia o nielegalnych wycieczkach z Chin, o zaangażowaniu zorganizowanych grup przestępczych w działalność kasynowego giganta, o przestępstwach popełnionych przez chiński personel oraz o zarzutach prania brudnych pieniędzy. Wszystko to doprowadziło do wszczęcia dochodzenia w sprawie samej firmy Crown - jednak nie wcześniej niż zarząd firmy zamieścił całostronicowe ogłoszenia w największych gazetach w kraju, szczegółowo omawiając zarzuty.
Kto był zaskoczony zarzutami wobec Crown? Na pewno nikt, kto choć raz był w grze w kasynie! Kogo przekonały całostronicowe reklamy? Prawdopodobnie również nikt.
Standard reklam w telewizji
7 stycznia firma hazardowa Ladbrokes LAD.L naruszyła standardy marketingowe w reklamach telewizyjnych dla swojego kasyna online, które pokazały śmiałków skaczących na śmierć, brytyjski regulator reklamy powiedział w środę.
Advertising Standards Authority (ASA), który otrzymał jedną skargę od członka społeczeństwa, powiedział, że reklamy dla ladbrokescasino.com przedstawiały hazard w kontekście twardości i łączyły go z nadmiernym podejmowaniem ryzyka i lekkomyślnym zachowaniem.
Ladbrokes powiedział w oświadczeniu, że reklamy były lekkie i humorystyczne, i będzie się odwoływać od decyzji. Pierwsza reklama pokazała nurka, który dołączył surowy bekon i kiełbaski do swojego mokrego kombinezonu i skoczył do zarażonej rekinami wody ubrany w kostium foki. Postać na końcu klipu powiedziała: Wszystko, co mogliśmy pogrzebać, to jego płetwa.
Druga reklama pokazała sky diver skacze z samolotu przy użyciu pustej paczki chipsów jako spadochronu. Oba klipy kończyły się słowami: Gdyby tylko zobaczył ladbrokecasino.com to ugasiłoby jego kubki emocji. Ladbrokes powiedział, że wyrok był nieprawidłowym zastosowaniem zasad standardów reklamowych i skutecznie zakazał stosowania humoru w reklamach hazardowych.
John O'Reilly, dyrektor zarządzający Ladbrokes Remote Betting and Gaming, powiedział: Ladbrokes w pełni popiera kodeks praktyk związanych z reklamami hazardu, ale to orzeczenie jest przykładem poprawności politycznej idącej za daleko. Uważamy, że reklamy są zgodne z przepisami, ponieważ są humorystyczne i pokazują ludzi w fantastycznych sytuacjach, do których nikt by nie aspirował. Konsumenci wiedzą, że nie można skakać z samolotu używając 30 gramowej (1 oz) paczki chipsów jako spadochronu - dodał. Ladbrokes został założony w 1886 roku i zatrudnia 14 000 osób w pięciu krajach europejskich, z 2 600 zakładami w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Belgii.