Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Bild: Moukoko zaakceptował ofertę Borussii Dortmund

19 stycznia 2023, 18:10, KP
Bild: Moukoko zaakceptował ofertę Borussii Dortmund

Negocjacje pomiędzy Youssoufą Moukoko a Borussią Dortmund przeciągały się bardzo długo, ale ostateczna decyzja została wreszcie podjęta.

Jak donosi Bild, 18-letni napastnik zdecydował się przyjąć ofertę BVB, a informacja ta powinna zostać oficjalnie potwierdzona przed pierwszym meczem Bundesligi w 2023 roku z Augsburgiem.

Nowe porozumienie napastnika z Borussią ma obowiązywać do 2026 roku, a łącznie z wszystkimi dodatkami, Moukoko będzie zarabiać sześć milionów euro rocznie. Ponadto zawodnik ma otrzymać premię w wysokości dziesięciu milionów za przedłużenie umowy.

Patrick Williams, agent 18-latka ma otrzymać natomiast prowizję w wysokości pięciu milionów euro i dziesięciu procent wynagrodzenia Moukoko. Borussii udało się  z kolei uniknąć darmowego transferu reprezentanta Niemiec latem.

O pozyskanie Niemca bardzo mocno zabiegało także Newcastle United i Chelsea.

Źródło: www.bild.de / Foto: www.bvb.de
10 komentarzy ODŚWIEŻ
19 stycznia 2023, 19:19
Bravo bravo kolejny co jeszcze nic nie pokazal z dużym kontraktem mam nadzieję że rozegrali to dobrze i w lato beda próbować go sprzedać za 100mln

Bo inaczej tego nie widzę on chce grać w podstawowej 11 a unas będzie Haller
1 0
19 stycznia 2023, 20:38
Wydaje się, że to wszystko kończy się OK, nastąpił happy end i wszyscy "będą żyli długo i szczęśliwie"...

Pytanie czy za kilka miesięcy nie będzie part II.
"Moukoko szaleje i rozbija się swoim nowym Ferrari. Moukoko nie stawił się na trening BVB, bo znów zamknął swoją dziewczynę i koleżankę w domu. Moukoko został zawieszony przez klub po tym, jak chciał nakarmić słonia w swoim domu i doznał kontuzji mięśniowej. Moukoko jest nieszczęśliwy w BVB bo nie gra tyle, ile by chciał i próbuje wymusić transfer...".
1 0
19 stycznia 2023, 21:25
Jak widać inflacja to problem nie tylko polskich gospodarstw domowych.
0 0
19 stycznia 2023, 21:30
nie ogarniam.. z jednej strony zarzad sknery na kazdym kroku, z drugiej rozwalaja kase na kontrakty dla takich pilkarzy...
0 0
19 stycznia 2023, 22:07
Moim zdaniem zostało to dobrze rozegrane ,pisałem żeby zaakceptować jego ofertę ale odrazu jak tylko jakas oferta się trafi to adijos , myślę że też tak chcą zrobić zaakceptowali jego warunki bo czują w lecie tym albo następnym zarobek i tak może być jak nie złapie jakiejś kontuzji
1 0
19 stycznia 2023, 22:13
I wszystko się zgadza to lato kolejna rewolucja kosztem Bellingham

Następne lato kolejna rewolucja kosztem Koko (jak mu coś nie odbije i bez kontuzji się obejdzie to jakiś ciapaty z wiadrem hajsu będzie chciał dać 100)
0 0
20 stycznia 2023, 04:58
Brawo synek, całe życie się uczył matmy, to teraz podliczył Watzka.
0 0
20 stycznia 2023, 09:06
No i fajnie.
Dobre rozwiązanie zarówno dla Moukoko jak i dla BVB (wg mediów Newcastle podobno oferowało jemu kontrakt 9 mln + spora kasa za podpis..)
Wg mnie jeśli dalej będzie grał (a nie widzę w tym przeszkód bo Modeste jest tragiczny) to będzie się dalej rozwijał. Talent zdecydowanie ma duży więc niech chłopak się powoli rozwija i strzela bramki a jak zachce kiedyś odejść.. to przynajmniej nie za darmo.
Każdy powinien być zadowolony z tej decyzji.
Właśnie o takich młodych utalentowanych trzeba walczyć, tak samo (i przede wszystkim) jak o Bellinghama, plus jest taki ,że przynajmniej na nich zarabiamy - choć każdy chciałby ich widzieć jak najdłużej w drużynie.. Niestety Bundesliga jeśli chodzi o atrakcyjność, poziom i zarobki to przynajmniej przez kolejne 10 lat nie dogoni ligi angielskiej ani hiszpańskiej - smutna prawda.

Swoich najlepszych i najbardziej utalentowanych trzeba dobrze opłacać i robić wszystko co w ich mocy żeby możliwie najdłużej w BVB zostali (każdy miesiąc to zawsze plus dla nas).
Najważniejsze to pozbycie się słabeuszy nic nie wnoszących do zespołu a widniejących na listach płac typu Meyer, Schulz, Wolf, Meunier, Passlack, Dahoud, Hazard, Modeste.. poważne zastanowienie się nad Malenem (który dalej nie odpalił a sparingi to nie wszystko..) , no i ewentualne przedłużenie ale na znacznie gorszych warunkach kontraktów z Reusem, Guerreiro czy Hummelsem. Z Moreya też raczej nic nie będzie, a Can.. też duży kontrakt a mało daje drużynie..
Jak widać lista piłkarzy "do pozbycia się" jest znacznie większa od tej "do zatrzymania na przyszłość w drużynie" więc ja tam się cieszę ,że udało się z nim przedłużyć.
6 0
20 stycznia 2023, 17:31
Moukoko zostaje, to jest fantastyczna informacja dla klubu!!!
W BVB powinno byś jak najwięcej takich piłkarzy, którzy grają w Dortmundzie od 11 roku życia.
Wychowanków jak Marco Reus, Mario Gotze, czy Kevin Grosskreutz.
Oczywiście supertalenty jak Bellingham, pomagają nam być atrakcyjnym miejscem na piłkarskiej mapie Europy, dają utrzymać nasze przychody na wysokim poziomie.
Jednak mamy za dużo nietrafionych transferów, tak jak pisze wyżej zesik. To jest zadanie dla Kehla, żeby jak najszybciej pozbyć się szrotu.
Edytowano dnia: 20 stycznia 2023, 17:33
0 0
20 stycznia 2023, 23:25
Nie podpisują umowy - zarząd zły. Podpisują umowe - zarząd zły. Niektórzy chyba nigdy nie będa zadowoleni :D :D Wole żeby grał Moukoko niż daremny Malen czy Hazard.
0 0

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 19 15 3 1 48
2. Bayer Leverkusen 19 12 6 1 42
3. Eintracht Frankfurt 18 11 3 4 36
4. VfB Stuttgart 19 9 5 5 32
5. RB Lipsk 19 9 5 5 32
6. FSV Mainz 19 9 4 6 31
7. VfL Wolfsburg 19 8 4 7 28
8. Werder Brema 19 7 6 6 27
9. SC Freiburg 19 8 3 8 27
10. Borussia Dortmund 19 7 5 7 26
11. FC Augsburg 19 7 4 8 25
12. Borussia Mönchengladbach 18 7 3 8 24
13. Union Berlin 18 5 5 8 20
14. FC St. Pauli 18 5 2 11 17
15. TSG 1899 Hoffenheim 18 4 5 9 17
16. 1. FC Heidenheim 19 4 2 13 14
17. Holstein Kiel 19 3 3 13 12
18. VfL Bochum 18 2 4 12 10
cała tabela
shoutbox
dawid2468
dawid2468 46 minut temu

Te 4 mecze Sahina w tym roki to gwóźdź do trumny i brak ligi mistrzów. Jal można było tak długo go trzymać, a tak szybko zwolnić Fravre? W Bayernie Sahina zwolniliby już w listopadzie. Teraz byleby nie spaść do drugiej BL co wcale nie kest śmieszne, zaangażowanie naszych piłkarzy nawet w Guardioli do końca tego sezonu będzie minalne, bo o co tu grać? O nic. Ja już kazdego meczu nie oglądam tylko sledze wyniki bo nie warto

artur1973
artur1973 Dzisiaj, 00:47

Najbardziej śmieje się z tego że kilka osób, które teraz krytykują strasznie BVB wyzywało mnie od czci i wiary, jak pisałem że po meczu z Mainz coś we mnie pękło. Przegrana w finale z Realem była wkalkulowana w koszty. Przegrana mistrzostwa w meczu z Mainz uświadomiła mnie że BVB nie dorosło by konkurować z moją rodziną. Oni nie są tego warci. Siedzę teraz na Teneryfie z rodziną i zwijam boki ze śmiechu z całego syfu, który narodził się w Dortmundzie. Niestety można było mówić po stokroć i jak grochem o ścianę. Watzke ze swoją koncepcją nie wiadomo czego doprowadził ten klub do zapadu. Jak to możliwe, że klub pozwala frajerzynie z Monachium być jakimś konsultantem, który nic nie robi nic nie pomaga a teraz mówi, że w BVB jest źle? Jak można zatrudniać gościa, który o trenowaniu nie ma bladego pojęcia? Dobrego ciągle dusigroszstwo ciągle lizanie dupy Gelsenkirchen i Monachium. Dosyć panowie, dosyć. Nie mam ochoty na takie ?zabawy? ani dziś ani jutro. Dlatego jestem tylko zwykłym obserwatorem

wola
wola Wczoraj, 22:39

no właśnie, dlatego takie decyzje powinni podejmować bezpośrednio trener z dyrektorem sportowym, a nie skłócona 5-osobowa Elefantenrunde. Nie można grać 3 obrońcami mają w kadrze 3 ŚO. Np. teraz Schlotter ma czerwoną kartkę, Sule jest kontuzjowany, a Anton ciągle niedomaga.

libero180
libero180 Wczoraj, 22:27

Nie chce nikogo obrażać ale trzeba być idio*** żeby kupować Couto na prawa obronę i myśleć ze on się tam nadaje do gry ,po co był tak drogi transfer. Przypomnijmy historie gdzie grał najlepiej Hakimi.Jak kupujesz zawodnika za 25 i znasz jego charakterystykę to ustawiasz pod niego skład i zamiast Beier kupujesz kolejnego środkowego obrońcę i grasz na 3,w razie czego masz 4 na zmianę i ewentualnie 5 z rezerw czy kogoś młodego.

wola
wola Wczoraj, 21:57

być

wola
wola Wczoraj, 21:57

Couto miał być PO, jako PO on nie istnieje. Drewniany Ryerson jest od niego o klasę lepszy. Za to byłby świetnym wahadłowym. Ale BVB raczej nie będzie grała w takim ustawieniu.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:46

Statystki Couto jak ktoś nie wie ,dalej będziecie pisać ze on taki słaby. pbs.twimg.com/media/GiKYW0IW0AAQtYD?format=jpg&name=large

wola
wola Wczoraj, 21:34

Ryersona można porównać do Schmelle. Pamiętam jak Jurgen wyciągnął go z rezerw BVB. @Wojtyła z Dortmundu Dla Kloppa najważniejsza była drużyna i ciągle stawiał na te same nazwiska, bo innych nie miał. Nawet mając takich zawodników jak: Schmelzer, czy Grosskreitz można zdobyć Meiterschale.

wola
wola Wczoraj, 21:16

libero180 Jude to jest w ogóle inna historia. Ja też oglądam często Real ze względu na Juda i Angelottiego też. Bellingham w BVB nie wyglądał źle fizycznie. Bez przesady. On już w BVB był jednym z najlepszych na świecie.

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:13

Ja wiem, że nie powinno się wracać do przeszłości ale gdzie się podziała BVB której boki obrony zasuwały przód tył i dawały nam wiele radości

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:11

Bensa tez moim zdaniem jest zbyt słaby na BVB

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:11

Dla mnie obydwa boki obrony powinny zostać wzmocnione, ktoś mnie tu zgani że Ryerson walczy itd ale samą walką to on może nadrabiać w Unionie a nie BVB, gdyby go porównać do Piszczka czy Hakimiego to Norweg wypada w tym porównaniu zdecydowanie najgorzej

wola
wola Wczoraj, 21:09

Guirassy i Haller też nie grzeszyli zdrowiem przy podpisywaniu kontraktu. BVB uwielbia takie wyzwania. Tu pasuje tylko jedno słowo. Wahnsinn.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:08

Każdy pisze ze nasi zawodnicy źle wyglądają to jest fakt na przykładzie Bellinghama mam potwierdzenie on w BVB nie wyglądała nawet w połowie tak dobrze jak w Realu a oglądam każdy mecz jego, pod względem przygotowania fizycznego to jest kolosalna różnica.

wola
wola Wczoraj, 20:54

Nmecha przyszedł do BVB już kontuzjowany. Przez rok dochodził do formy i teraz zaczyna się ''powtórka z rozrywki.'' Niektorzy może jeszcze pamiętają, ''60 minut na godzinę''.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:38

ŚP też słabo wygląda

wola
wola Wczoraj, 20:19

chyba, że chcemy być w środku tabeli.

wola
wola Wczoraj, 20:18

Nmecha jest jak na piłkarza bardzo wysoki. Nie wiem, czy jego kolana są w stanie znieść takie obciążenia, a szczególnie na ''szóstce''. Bensa, max. jako zmiennik. Moim zdaniem BVB powinna szukać LO.

FilipSantana
FilipSantana Wczoraj, 20:09

na ten moment nie mozna jeszcze skreślić nikogo z transferów no może oprócz grossa bo ten już jest stary ale poza nim reszta jest do oszlifowania. Ja bym np. po ostatnim sezonie w życiu nie powiedzał, że nmecha i bensebaini zaczną dobrze grać

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:05

Beiera bym nie skreślał jeszcze. Od kilku lat nie mamy trenera z prawdziwego zdarzenia, który potrafiłby wyciągnąć coś więcej z zawodników. I to też jest problem. Terzic jechał na Haalandzie, Bellinghamie i Sancho, oni od razu dali jakość drużynie. Wybaczcie, ale Gittensowi sporo do Nich (jeszcze) brakuje. Haaland i Bellingham właściwie od razu stali się graczami na których opierała się cała gra.

wola
wola Wczoraj, 19:59

Zgadza się. Schurle, albo Schulz, nie mówiąc o ostatnich jegomościach typu Beier albo nawet Nmecha(30 mln???). Kontrakt 14 mln dla Sule.

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:47

U nas problem jest taki, ze nawet jak damy jakis (heh) konkretny pieniadz, to nie dajemy go na jakosciowego grajka, tylko jakas parowe, ktorej wyszedl jeden sezon i nagle och ach. a jeden sezon to wiecie.. nawet i polskim druzynom w europie czasem wyjdzie...

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:46

Co do mlodych, to tez juz chyba powoli tracimy te umiejetnosc...

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:46

Beier jest totalnie niewidoczny, Anton z Grossem potrzebni jak kurtyzanie majtki. Co do Guirassyego bylem sceptycznie nastawiony, zwlaszcza, ze kosi pieniadze za kontrakt jak za zboze, ale w meczach widac, ze gosc jest ambitny i totalnie nie pasuje do tej naszej amatorszczyzny.

wola
wola Wczoraj, 19:45

nie to chyba 55 jest

wola
wola Wczoraj, 19:42

Oczywiście, że problemem są transfery. BVB od kilku lat robi transfery dla samych transferów. 1. Młodych, żeby na nich zarobić 2. takich, którzy wyróżniali się w innych klubach. Nasze letnie transfery zrobione przez Kehla były perfekt. Beier, Couto, Anton, Gross i Guirassy to były top-nazwiska, ale w ubiegłym sezonie. Ale czy my ich potrzebowaliśmy? Couto i Beiera na pewno nie. 30+25=75 mln poszło się jeb....

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:38

Dokładnie

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:35

Kiedys smiali sie niektorzy, jak kilka lat wstecz pisalismy, ze zmierzamy wlasnie do tego punktu, w ktorym teraz jestesmy. Dzis piszemy, ze jak nic sie nie zmieni to sie spotkamy na derbach ze smerfami, dzis moze sie wydawac smieszne i nierealne, ale jak to mowi klasyk: potrzymaj mi piwo.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:35

Tylko, że dobry i doświadczony trener miałby swoją wizję i swoje oczekiwania personalne, a to już nie leży w kategoriach Echte Liebe :)

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:32

Najzabawniejsze jest to, że na odpady z Monachium Watzke pieniądze ma, ale na dobrego, doświadczonego trenera już nie.

statystyki
Użytkownicy online: jasiu85
Gości online: 107
Zarejestrowanych użytkowników: 10233
Ostatnio zarejestrowany: deblin12@onet.pl
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem