Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Borussia Dortmund remisuje z FC Kopenhaga w ostatniej kolejce fazy grupowej Ligi Mistrzów

2 listopada 2022, 23:00, Ganc5
Borussia Dortmund remisuje z FC Kopenhaga w ostatniej kolejce fazy grupowej Ligi Mistrzów

Borussia Dortmund zremisowała w Kopenhadze 1:1 z drużyną Jacoba Nesestrupa. Była to ostatnia kolejka fazy grupowej ligi mistrzów 22/23.

Tak jak można było się spodziewać trener Edin Terzić w wyjściowej jedenastce wystawił paru zawodników którzy rzadko mogą zagrać od pierwszych minut. Był to mecz który nie dawał żadnego awansu w tabeli obu zespołom. W grze BVB nie było widać znacznego zaangażowania w porównaniu do zawodników Kopenhagi, którzy chcieli najwidoczniej godnie pożegnać się z Ligą Mistrzów. W 23 minucie spotkania do siatki po asyście Felixa passlacka trafił Thorgan Hazard, a tuż przed przerwa wyrównał dziewiętnastoletni Arnar Haraldsson. W drugiej połowie oba zespoły miały szanse na kolejne bramki, ale mecz zakończył się wynikiem 1:1.

FC KOPENHAGA - BORUSSIA DORTMUND 1:1
FC Kopenhaga
: Grabara - Diks (79. Kristensen), Vavro, Lund, Sorensen (58. Kristiansen) - Clem, Lerager, Claesson (70. Falk) - Bradghji, Haraldsson, Daramy (79. Okarsson)
Borussia Dortmund: Kobel (45. Meyer) - Hazard (72. Coulibaly), Schlotterbeck, Hummels (45. Sule), Passclack - Can, Ozcan (63. Brandt) - Reyna (63. Moukoko), Malen, Adeyemi - Modeste
Sędzia: Aliyar Agayev
Żółte kartki: Vavro, Larager - Modeste, Can
 

Źródło: www.bvb.de / Foto: www.bvb.de
8 komentarzy ODŚWIEŻ
3 listopada 2022, 00:11
Jednym słowem katastrofa
5 0
3 listopada 2022, 08:58
malem dno
5 0
3 listopada 2022, 09:53
Byłem nawet ciekawy jak zagrają bez wsparcia Bellinghama , Brandta czy Moukoko. To co zobaczyłem pokryło się w całości z moimi poprzednimi spostrzeżeniami. Taka gra to wstyd , nieporadność ,niemożność konstruowania akcji ofensywnych w pierwszej połowie i to mając za przeciwnika FC Kopenhagę. Kolejny mecz i drużyna przeciwna była od nas po prostu lepsza, chociaż nie przegraliśmy meczu ale znów szczęśliwie , bo co by było gdyby piłkarze Kopenhagi wykorzystywali swoje sytuacje , a Kobel nie wybronił by kilku strzałów.
Nie wiem czy to brak zaangażowania , umiejętności czy zwykłe lenistwo powoduje tym ,że większość piłkarzy gra co najwyżej na poziomie niszowych lig europejskich, bo to co grali wczoraj Reyna, Adeyemi, Malen, Ozcan , Can czy Modeste inaczej nazwać nie można. Panowie wczoraj przy mniejszym szczęściu mogliśmy przegrać 3-4 bramkami i byłby wstyd na cały świat.
Wczoraj odniesieniem do wymienionych "gwiazd" kupionych nierzadko za kilkadziesiąt mln euro był Felix Passlack i on jako jeden z nielicznych zdał egzamin pomimo tego, że wszyscy wiemy jaki poziom reprezentuje. To stwierdzenie jest raczej smutnym podsumowaniem wczorajszej gry zespołu przecież z aspiracjami . Ale nic mówią, że piłka jest nieobliczalna i przez to ciekawa. Zobaczymy co będzie dalej.
5 0
3 listopada 2022, 11:56
Wczorajszy mecz to taka bardzo smutna opowieść o rotacji składem, ewentualnie o przeglądzie wojsk przed ostatnimi trzema meczami w tym roku, a dla Bellinghama zasłużony odpoczynek.

Zacznijmy od plusów.
KOBEL – klasa światowa!!!
Poza tym z dobrej strony pokazali się również BRANDT i MOUKOKO. Po ich wejściu coś od razu zaczęło się dziać, mogliśmy od razu strzelić bramki.
Reszta na minus.
Nie warto nawet wymieniać nazwisk tych graczy.

Zupełne dno.
Modeste, Malen i Adeyemi, oto takich mamy napastników. Popatrzcie na ich statystyki. To jest obraz nędzy i rozpaczy!!!
Brak słów.
4 0
3 listopada 2022, 13:02
Brawo i to mi się podoba.Brawo wola.
0 0
3 listopada 2022, 15:05
Sezon 22/23;
Malen (kosztował 30 mln) - LM 5 meczów, 0 bramek, 0 asyst, BL 7 meczów, 0 bramek, 1 asysta, DFB Pokal 2 mecz, 1 bramka, 1 asysta -
Adeyemi (kosztował 30 mln)- LM 5 meczów 1 bramka, 0 asyst, BL 8 meczów 0 bramek, 0 asyst, DFB Pokal 2 mecze, 1 bramka
Modeste (kosztował 5 mln) - LM 6 meczów 0 Bramke, O asyst, BL 10 meczów 2 bramki, 1 asysta, DFB Pokal 1 mecz 0 bramek, 0 asyst

To się samo komentuje.
7 0
3 listopada 2022, 18:31
Samo to się kuzwa komentuje : 1 celny strzał na braknie w ciągu 90 minut z siermiegusami z Kopenhagi!!!! A nasz zarząd o niczym innym nie myśli jak o tym ile skasować za Bellinghama. No ja pierd……
3 0
3 listopada 2022, 19:11
Wczorajszy mecz to osobna historia, statystyka strzałów celnych 9-1 dla Kopenhagi, strzały ogółem 18-8 dla gospodarzy... Można powiedzieć, że mecz o pietruchę, niby tak ale City analogiczny mecz wygrało o Bayernie nie wspominając. Można było skasować 2,8 mln za zwycięstwo oraz punkty do rankingu. Gwiazdki chcą mieć milionowe kontrakty to niech zapracują na swoje wypłaty wygrywając takie mecze. Awans jest więc nikt od nich nie wymaga zwycięstwa? Watke płacze, że finansowo jesteśmy 50 lat za Bayernem, no tak bo na samej fazie grupowej w LM Bayern zarobił 6 x 2,8 mln = 16, 8 mln, a my chyba 8,4 mln czyli dwa razy mniej... To nas odróżnia od Bayernu, oni w każdym meczu chcą wygrać i grają o zwycięstwo a my nie - to jest właśnie na mentalność, której nam barkuje., tak graliśmy ostatnio tylko za Kloppa i dzięki temu potrafiliśmy odwracać mecze jak choćby 1/4 LM z Malagą, potem już nigdy nioe graliśmy z takim zaangażowaniem.
7 0

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 19 15 3 1 48
2. Bayer Leverkusen 19 12 6 1 42
3. Eintracht Frankfurt 18 11 3 4 36
4. VfB Stuttgart 19 9 5 5 32
5. RB Lipsk 19 9 5 5 32
6. FSV Mainz 19 9 4 6 31
7. VfL Wolfsburg 19 8 4 7 28
8. Werder Brema 19 7 6 6 27
9. SC Freiburg 19 8 3 8 27
10. Borussia Dortmund 19 7 5 7 26
11. FC Augsburg 19 7 4 8 25
12. Borussia Mönchengladbach 18 7 3 8 24
13. Union Berlin 18 5 5 8 20
14. FC St. Pauli 18 5 2 11 17
15. TSG 1899 Hoffenheim 18 4 5 9 17
16. 1. FC Heidenheim 19 4 2 13 14
17. Holstein Kiel 19 3 3 13 12
18. VfL Bochum 18 2 4 12 10
cała tabela
shoutbox
dawid2468
dawid2468 godzinę temu

Te 4 mecze Sahina w tym roki to gwóźdź do trumny i brak ligi mistrzów. Jal można było tak długo go trzymać, a tak szybko zwolnić Fravre? W Bayernie Sahina zwolniliby już w listopadzie. Teraz byleby nie spaść do drugiej BL co wcale nie kest śmieszne, zaangażowanie naszych piłkarzy nawet w Guardioli do końca tego sezonu będzie minalne, bo o co tu grać? O nic. Ja już kazdego meczu nie oglądam tylko sledze wyniki bo nie warto

artur1973
artur1973 Dzisiaj, 00:47

Najbardziej śmieje się z tego że kilka osób, które teraz krytykują strasznie BVB wyzywało mnie od czci i wiary, jak pisałem że po meczu z Mainz coś we mnie pękło. Przegrana w finale z Realem była wkalkulowana w koszty. Przegrana mistrzostwa w meczu z Mainz uświadomiła mnie że BVB nie dorosło by konkurować z moją rodziną. Oni nie są tego warci. Siedzę teraz na Teneryfie z rodziną i zwijam boki ze śmiechu z całego syfu, który narodził się w Dortmundzie. Niestety można było mówić po stokroć i jak grochem o ścianę. Watzke ze swoją koncepcją nie wiadomo czego doprowadził ten klub do zapadu. Jak to możliwe, że klub pozwala frajerzynie z Monachium być jakimś konsultantem, który nic nie robi nic nie pomaga a teraz mówi, że w BVB jest źle? Jak można zatrudniać gościa, który o trenowaniu nie ma bladego pojęcia? Dobrego ciągle dusigroszstwo ciągle lizanie dupy Gelsenkirchen i Monachium. Dosyć panowie, dosyć. Nie mam ochoty na takie ?zabawy? ani dziś ani jutro. Dlatego jestem tylko zwykłym obserwatorem

wola
wola Wczoraj, 22:39

no właśnie, dlatego takie decyzje powinni podejmować bezpośrednio trener z dyrektorem sportowym, a nie skłócona 5-osobowa Elefantenrunde. Nie można grać 3 obrońcami mają w kadrze 3 ŚO. Np. teraz Schlotter ma czerwoną kartkę, Sule jest kontuzjowany, a Anton ciągle niedomaga.

libero180
libero180 Wczoraj, 22:27

Nie chce nikogo obrażać ale trzeba być idio*** żeby kupować Couto na prawa obronę i myśleć ze on się tam nadaje do gry ,po co był tak drogi transfer. Przypomnijmy historie gdzie grał najlepiej Hakimi.Jak kupujesz zawodnika za 25 i znasz jego charakterystykę to ustawiasz pod niego skład i zamiast Beier kupujesz kolejnego środkowego obrońcę i grasz na 3,w razie czego masz 4 na zmianę i ewentualnie 5 z rezerw czy kogoś młodego.

wola
wola Wczoraj, 21:57

być

wola
wola Wczoraj, 21:57

Couto miał być PO, jako PO on nie istnieje. Drewniany Ryerson jest od niego o klasę lepszy. Za to byłby świetnym wahadłowym. Ale BVB raczej nie będzie grała w takim ustawieniu.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:46

Statystki Couto jak ktoś nie wie ,dalej będziecie pisać ze on taki słaby. pbs.twimg.com/media/GiKYW0IW0AAQtYD?format=jpg&name=large

wola
wola Wczoraj, 21:34

Ryersona można porównać do Schmelle. Pamiętam jak Jurgen wyciągnął go z rezerw BVB. @Wojtyła z Dortmundu Dla Kloppa najważniejsza była drużyna i ciągle stawiał na te same nazwiska, bo innych nie miał. Nawet mając takich zawodników jak: Schmelzer, czy Grosskreitz można zdobyć Meiterschale.

wola
wola Wczoraj, 21:16

libero180 Jude to jest w ogóle inna historia. Ja też oglądam często Real ze względu na Juda i Angelottiego też. Bellingham w BVB nie wyglądał źle fizycznie. Bez przesady. On już w BVB był jednym z najlepszych na świecie.

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:13

Ja wiem, że nie powinno się wracać do przeszłości ale gdzie się podziała BVB której boki obrony zasuwały przód tył i dawały nam wiele radości

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:11

Bensa tez moim zdaniem jest zbyt słaby na BVB

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:11

Dla mnie obydwa boki obrony powinny zostać wzmocnione, ktoś mnie tu zgani że Ryerson walczy itd ale samą walką to on może nadrabiać w Unionie a nie BVB, gdyby go porównać do Piszczka czy Hakimiego to Norweg wypada w tym porównaniu zdecydowanie najgorzej

wola
wola Wczoraj, 21:09

Guirassy i Haller też nie grzeszyli zdrowiem przy podpisywaniu kontraktu. BVB uwielbia takie wyzwania. Tu pasuje tylko jedno słowo. Wahnsinn.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:08

Każdy pisze ze nasi zawodnicy źle wyglądają to jest fakt na przykładzie Bellinghama mam potwierdzenie on w BVB nie wyglądała nawet w połowie tak dobrze jak w Realu a oglądam każdy mecz jego, pod względem przygotowania fizycznego to jest kolosalna różnica.

wola
wola Wczoraj, 20:54

Nmecha przyszedł do BVB już kontuzjowany. Przez rok dochodził do formy i teraz zaczyna się ''powtórka z rozrywki.'' Niektorzy może jeszcze pamiętają, ''60 minut na godzinę''.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:38

ŚP też słabo wygląda

wola
wola Wczoraj, 20:19

chyba, że chcemy być w środku tabeli.

wola
wola Wczoraj, 20:18

Nmecha jest jak na piłkarza bardzo wysoki. Nie wiem, czy jego kolana są w stanie znieść takie obciążenia, a szczególnie na ''szóstce''. Bensa, max. jako zmiennik. Moim zdaniem BVB powinna szukać LO.

FilipSantana
FilipSantana Wczoraj, 20:09

na ten moment nie mozna jeszcze skreślić nikogo z transferów no może oprócz grossa bo ten już jest stary ale poza nim reszta jest do oszlifowania. Ja bym np. po ostatnim sezonie w życiu nie powiedzał, że nmecha i bensebaini zaczną dobrze grać

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:05

Beiera bym nie skreślał jeszcze. Od kilku lat nie mamy trenera z prawdziwego zdarzenia, który potrafiłby wyciągnąć coś więcej z zawodników. I to też jest problem. Terzic jechał na Haalandzie, Bellinghamie i Sancho, oni od razu dali jakość drużynie. Wybaczcie, ale Gittensowi sporo do Nich (jeszcze) brakuje. Haaland i Bellingham właściwie od razu stali się graczami na których opierała się cała gra.

wola
wola Wczoraj, 19:59

Zgadza się. Schurle, albo Schulz, nie mówiąc o ostatnich jegomościach typu Beier albo nawet Nmecha(30 mln???). Kontrakt 14 mln dla Sule.

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:47

U nas problem jest taki, ze nawet jak damy jakis (heh) konkretny pieniadz, to nie dajemy go na jakosciowego grajka, tylko jakas parowe, ktorej wyszedl jeden sezon i nagle och ach. a jeden sezon to wiecie.. nawet i polskim druzynom w europie czasem wyjdzie...

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:46

Co do mlodych, to tez juz chyba powoli tracimy te umiejetnosc...

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:46

Beier jest totalnie niewidoczny, Anton z Grossem potrzebni jak kurtyzanie majtki. Co do Guirassyego bylem sceptycznie nastawiony, zwlaszcza, ze kosi pieniadze za kontrakt jak za zboze, ale w meczach widac, ze gosc jest ambitny i totalnie nie pasuje do tej naszej amatorszczyzny.

wola
wola Wczoraj, 19:45

nie to chyba 55 jest

wola
wola Wczoraj, 19:42

Oczywiście, że problemem są transfery. BVB od kilku lat robi transfery dla samych transferów. 1. Młodych, żeby na nich zarobić 2. takich, którzy wyróżniali się w innych klubach. Nasze letnie transfery zrobione przez Kehla były perfekt. Beier, Couto, Anton, Gross i Guirassy to były top-nazwiska, ale w ubiegłym sezonie. Ale czy my ich potrzebowaliśmy? Couto i Beiera na pewno nie. 30+25=75 mln poszło się jeb....

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:38

Dokładnie

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:35

Kiedys smiali sie niektorzy, jak kilka lat wstecz pisalismy, ze zmierzamy wlasnie do tego punktu, w ktorym teraz jestesmy. Dzis piszemy, ze jak nic sie nie zmieni to sie spotkamy na derbach ze smerfami, dzis moze sie wydawac smieszne i nierealne, ale jak to mowi klasyk: potrzymaj mi piwo.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:35

Tylko, że dobry i doświadczony trener miałby swoją wizję i swoje oczekiwania personalne, a to już nie leży w kategoriach Echte Liebe :)

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:32

Najzabawniejsze jest to, że na odpady z Monachium Watzke pieniądze ma, ale na dobrego, doświadczonego trenera już nie.

statystyki
Użytkownicy online: Jpm21
Gości online: 94
Zarejestrowanych użytkowników: 10233
Ostatnio zarejestrowany: deblin12@onet.pl
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem