Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Borussia Dortmund odnosi efektowne zwycięstwo w Sewilli!

6 października 2022, 07:05, KP
Borussia Dortmund odnosi efektowne zwycięstwo w Sewilli!

Po kompromitacji w ostatnim meczu ligowym z Kolonią, Borussia Dortmund zdołała przełamać się i wrócić do gry w najlepszy możliwy sposób, odnosząc efektowne zwycięstwo w wyjazdowym meczu 3. kolejki fazy grupowej Ligi Mistrzów z Sevillą 4:1.

Spotkanie w Sewilli od pierwszej minuty stało na wysokim poziomie, a obie drużyny oddały 22 strzały na bramkę w pierwszych 45 minutach meczu (dziesięć strzałów Sevilli, dwanaście Borussii).

BVB szybko objęło prowadzenie po golu Guerreiro w 6. minucie i powiększyło prowadzenie podwójnym uderzeniem tuż przed przerwą – Bellingham 41. minuta., Adeyemi w 43. minuta, prowadząc do przerwy 3:0. Słowa uznania należą się natomiast bramkarzowi Alexanderowi Meyerowi, który trzykrotnie popisał się znakomitymi interwencjami, kiedy próbował zaskoczyć go En-Nesyri.

Krótko po przerwie Sevilla zniwelowała straty, strzelając gola na 1:3 za sprawą En-Nesyriego, ale bramka Juliana Brandta na piętnaście minut przed końcem meczu zamknęła losy rywalizacji.

Na półmetku zmagań w grupie G, Borussia Dortmund zajmuje obecnie drugie miejsce z dorobkiem 6 punktów. Liderem z kompletem zwycięstw jest Manchester City.

SEVILLA FC – BORUSSIA DORTMUND  1:4 (0:3)

Sevilla FC: Buno – Carmona, Gudelj, Salas – Navas (46. Montiel), Jordán (77. Dolberg), Rakitic (63. Delaney), Telles – Suso (46. Lamela), En-Nesyri, Isco (63. Gómez)
Borussia Dortmund: Meyer – Meunier, Süle, Schlotterbeck, Guerreiro (80. Rothe) – Can – Bellingham, Özcan (85. Papadopoulos) – Adeyemi (64. Malen), Moukoko (80. Modeste), Brandt (85. Hazard)
Rezerwa: Dmitrović, Flores; Januzaj, Rafa Mir, Nianzou, Pérez – Kobel, Ostrzinski; Coulibaly, Passlack
Gole: 0:1 Guerreiro (6., Bellingham), 0:2 Bellingham (41., Guerreiro), 0:3 Adeyemi (43., Moukoko), 1:3 En-Nesyri (51., Telles), 1:4 Brandt (75., Moukoko)
Sędzia: Mariani (Włochy), Żółte kartki: Gudelj, Lamela, Salas, Montiel – Özcan
Widzów: 34.598 

Źródło: www.borussia.com.pl / Foto: www.bvb.de
16 komentarzy ODŚWIEŻ
6 października 2022, 09:28
Potencjał drużyny jest duży warunkiem jest brak nowych kontuzji i powrót wcześniej kontuzjowanych, lecz najważniejsze jest to że modeste nie może grac bo wtedy gramy w 10
5 0
6 października 2022, 14:44
wystarczy że wejdzie na kilka minut i osłabia drużynę, lepiej jakby grali oficjalnie w 10 niż z nim w "11"...
0 0
6 października 2022, 09:56
Spotkanie naprawdę fajne. Nie ma co umniejszać Borussii, twierdząc,że grali z Sevillą która jest ostatnio bez formy.. bo takich rywali w LM też trzeba umieć pokonać co już nie raz się nie udawało a na koniec wynik jest najważniejszy. Wczoraj było widać,że im zależy, fajnie podchodzili pressingiem, szybkie wymiany podań, klepki, dobre przerzuty - naprawdę spoko to wyglądało. Szczęście również dopisało bo Sevilla też miała kilka sytuacji i na pewno inny byłby to mecz gdyby strzelili na 2-3 ale mimo wszystko trzeba naszych pochwalić bo osiągnęli naprawdę bardzo dobry wynik, na wyjeździe z doświadczoną drużyną która co roku gra w pucharach.

Najbardziej obawiam się odejścia Bellinghama.. chłopak jest naprawdę niesamowity, jest wszędzie, jest mega waleczny i do tego dobry technicznie. Podania, ustawianie się - naprawdę super więc w lato czeka nas prawdziwy show jeśli chodzi o walkę tych największych klubów o niego. Osobiście obstawiam Man City lub Liverpool ale póki co oczywiście trzeba się cieszyć ,że gra dla nas i oby jak najdłużej.. :)

Oprócz Bellinghama wg mnie na pochwałę zasługują między innymi Moukoko , który widać,że bardzo chce - choć przy jego wieku i jeszcze braku doświadczenia często nie wychodzi. Przy akcji Adeyemiego troszkę zawalił bo mógł zostawić piłkę Ozcanowi ale tak często się zachowuje typowy napastnik więc nie można mieć też do niego aż takich pretensji. Wydaje się,że przy podaniu Bellinghama też mógł lepiej się zachować ale koniec końców miał duży wkład w zwycięstwo. 2 bardzo fajne asysty, szczególnie przy bramce Adeyemiego pokazał jaki ma potencjał.
Sule co mecz coraz pewniejszy w obronie i często ładnie czyści. Ogólnie większość zasłużyła na pochwały za wczorajszy mecz. Oby w meczu z Bayernem chciało im się tak samo jak wczoraj ale wiadomo,że to będzie zupełnie inny mecz.
Pozostaje mieć nadzieję,że Kobel wróci do bramki bo Meyer dla mnie jest zdecydowanie za słaby, no i ,że Moukoko nie odda miejsca Modeste.. Niech chłopak gra i się rozwija bo zdecydowanie bardziej na to zasługuje i gra drużyny też jest inna bo przy Modeste jedyne co to gra skrzydłami i wrzutka.. Moukoko zdecydowanie potencjał ma i potrzebuje jak największej ilości minut a będzie tylko lepiej, warto z nim ryzykować i trzeba koniecznie podpisać kontrakt,żeby zaraz nam jego nie gwizdnęli za darmo :/
7 0
6 października 2022, 10:49
Najlepszy mecz Bellinghama w karierze. To co wczoraj pokazał klasyfikuje go już teraz wśród najlepszych pomocników na świecie. Niebywała waleczność i inteligencja w grze pomimo młodego przecież wieku. Do tego prawie cała drużyna zagrała dobry mecz.Wreszcie im sie chciało. Na duży plus Guerreiro, Brandt, Moukoko ,Meyer, Sule i nawet Meunier . Meyer kolejny bardzo dobry mecz i nie rozumiem niektórych , którzy twierdzą, że jak grałby Kobel to byłby lepszy. Akurat wczoraj Meyer wybronił wszystko co miał do wybronienia i z całym szacunkiem Kobel nie dałby nam więcej . Stracoan bramka, to wyłącznie babol Schloterbecka, który w ogóle nie wyskoczył do piłki i w żaden sposób nie przeszkodził En- Nesyriowi , który oddał precyzyjny strzał i wierzcie mi , że żaden bramkarz by pewnie tego nie wybronił . Osobny temat to Moukoko - dużo biegał i grał tak jak powinien grać środkowy napastnik z jego warunkami fizycznymi . Asysta przy bramce Brandta , to prawdziwa wisienka na torcie i to jeszcze wykonaniu tak młodego zawodnika. Wysublimowana , miękka wrzutka zgubiła reakcje obrońców i pozwoliła na zdobycie bramki. Trochę wyglądało to jak na treningu , lecz świadczy to o wysokich umiejętnościach zarówno podającego jak i wykonawcy. Tak trzymać i to w sytuacji gdy kilku kluczowych zawodników leczy kontuzje. Myślę, że jak zagrają madrze z Bayernem i z podobnym zaangażowaniem , to możemy byc w sobotę w dorych humorach.
4 0
6 października 2022, 11:16
Ty z meyerem tak serio?
Chlop mial bardzo fajna interwencje gdzie wybronil strzal i dobitke, ale kaman... chwalic bramkarza, ze wybronil strzal jest troche dziwne, bo to jego obowiazek, jestem swiecie przekonany, ze za podobne wystepy burkiego by sie tutaj zjadlo lawiną hejtow.
Bramkarz w BVB ma robic wiecej niz przecietny golkiper, takich co czasem mieli fajne interwencje, to juz mielismy w ostatnich latach... ja osobiscie za kazdym razem drze gdy widze jak byle jaka pilka zbliza sie do tego czlowieka, jak kiedys swojego czasu z zagadou, jak mial pilke przy nodze, to sie balem ze za moment cos odwali...
W dalszym ciagu wolalbym widziec kogos innego jako bramkarza nr 2 u nas.
1 0
6 października 2022, 14:02
Wczoraj również Ruhr 24 uznało Meyera słusznie uznało za najlepszego piłkarza BVB obok Juda
2 0
6 października 2022, 11:19
Bardzo fajny wynik, spotkanie tez moglo sie podobac, niestety w naszym przypadku nie jest on zadnym wyznacznikiem formy :)
Kto kibicuje BVB, ten w cyrku sie nie smieje :) my potrafimy w srode wygrac z bayernem 10:0, a za 3 dni przegrac 0:5 z grojte furth, takze ten... ale tak czy siak, wynik cieszy :)
2 0
6 października 2022, 21:27
Szczerze? Wolalbym dac szanse nawet lotce, ktory w poprzednim sezonie w koncowce, wcale nie pokazal sie z jakiejs zlej strony, a jest mlody wiec moze z niego cos wyrosnie.
A wystawianie meyera w pamietnym meczu z City pokazal tylko tyle, ze za duzo nie tracimy w wyborze drugiego bramkarza.
1 0
6 października 2022, 11:30
Meyer przyszedł do nas jako rezerwowy i ma godnie zastępować 1 bramkarza w razie jego nieobecności i Meyer wczoraj godnie zastąpił Kobela. Z tym drżeniem to chyba lekka przesada , bo wczoraj akurat Meyer grał bardzo pewnie , a już na pewno nie stwarzał swoim zachowaniem tzw. elektryczności
To był bardzo dobry występ Meyera. W całym meczu naliczyłem 4-5 sytuacji , które wybronił , w tym podwójna sytuacja w pierwszej połowie sam na sam i strzał w 2 połowie z pół przewrotki , który końcami palców wybił na poprzeczkę. Co do Burkiego, to przypominam , że był on naszym 1 bramkarzem, a pamiętam, że nader często popełniał proste błędy . Owszem zgadzam się , że Meyer w dwóch swoich pierwszych meczach zawalił 2 bramki , w tym jedną z city, lecz teraz wygląda znacznie lepiej. Nie przeczę, ze jako pierwszy bramkarz powinien bronić Kobel, lecz cieszy mnie to ,że mamy godnego zastępcę na tej pozycji.
2 0
6 października 2022, 12:18
Z City to raczej bym mu przypisal zaslugi przy obu bramkach, bo oba strzaly lecialy mu w leb.
Z tym "godnym nastepca" to jednak bym sie tak nie zagalopowal... nawet jak na BVB powinnismy miec kogos konkretniejszego... zreszta... nie bez powodu ten pan spedzil wiekszosc zycia w nizszych ligach. Gdyby byl solidny, to zapewne by bronil w jakims budesligowym sredniaku.
3 0
6 października 2022, 19:16
John a kogo byś widział u nad jako 2 bramkarza? Zapewniam Cię ze każdy lepszy goalkeeper jest numerem 1 w swoim zespole
1 0
6 października 2022, 21:28
Szczerze? Wolalbym dac szanse nawet lotce, ktory w poprzednim sezonie w koncowce, wcale nie pokazal sie z jakiejs zlej strony, a jest mlody wiec moze z niego cos wyrosnie.
A wystawianie meyera w pamietnym meczu z City pokazal tylko tyle, ze za duzo nie tracimy w wyborze drugiego bramkarza.
0 0
6 października 2022, 12:07
...wczorajszy mecz to jakby podróż w czasie. Borussia przypomniała nam mecze sprzed 10 lat. Wysoki pressing, ofensywna gra nawet po strzeleniu trzech bramek, chcemy strzelić czwartą!!! Ostatnio tak to nie wyglądało. Z tamtego okresu, na boisku został się jeszcze tylko Isco(o 9 lat starszy). Taką Borussię chce się oglądać. Po wejściu do składu Moukoko, nagle wszystko się zmieniło, zatrybiło. Akcje nabrały tempa i wszystkie podania były kierowane w kierunku bramki przeciwnika, rzadko do tyłu lub do najbliższego na alibi.
Było dużo plusów:
Bellingham, 19 letni profesor środka pola, kapitan BVB
Moukoko, 17 latek robi ciągłe postępy. Jego przyjęcie w polu karnym i strzał pokazują, że może być piłkarzem dużego formatu.
Guerreiro, w ofensywie jest na super poziomie, a strzał z lewej nogi, to jego specjalność
Brandt rozegrał też dobry mecz
Ozcan bardzo solidnie
Meyer uratował nas w kilku sytuacjach. Gdyby nie jego interwencje, ten mecz mógłby wyglądać zupełnie inaczej
Sule wykonał swoją pracę dobrze
Natomiast reszta słabo:
Adeyemi ciągle rozczarowuje swoją grą, dobrze że przynajmniej strzelił gola. Może nabierze więcej pewności siebie.
Malen jest szybki, ma drybling i... przy takich cechach on nie daje BVB bramek i asyst!!! O co tu chodzi???
Schlotterbeck zachowuje się trochę jak zdziwiony junior, którego ciągle ktoś ubiega. W każdym meczu tracimy przez niego bramkę.
Meunier i Can są po prostu słabi. Oby ktoś chciał ich kupić w następnym okienku.
Reasumując: takie spotkania aż chce się oglądać. Czekamy teraz na Bayern!!!
2 0
6 października 2022, 12:54
wola -" Meyer uratował nas w kilku sytuacjach. Gdyby nie jego interwencje, ten mecz mógłby wyglądać zupełnie inaczej." Pełna zgoda tak jak do całego postu. Nie wiem skąd te uprzedzenia co do Meyera. Wczoraj naprawdę dużo pomógł, bo mecz na pewno wyglądał by inaczej .
3 0
7 października 2022, 09:14
Zgadzam się całkowicie
1 0
6 października 2022, 13:35
Heja BVB, w sobotę wysoki presing i mecz mamy wygrany. Pozdrawiam
1 0

sklep z częściami samochodowymi online – iParts.pl

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 18 16 2 0 50
2. Borussia Dortmund 18 11 6 1 39
3. TSG 1899 Hoffenheim 17 10 3 4 33
4. RB Lipsk 17 10 2 5 32
5. VfB Stuttgart 17 10 2 5 32
6. Bayer Leverkusen 17 9 2 6 29
7. Eintracht Frankfurt 18 7 6 5 27
8. SC Freiburg 17 6 5 6 23
9. Union Berlin 17 6 5 6 23
10. 1. FC Köln 18 5 5 8 20
11. Borussia Mönchengladbach 18 5 5 8 20
12. VfL Wolfsburg 18 5 4 9 19
13. Werder Brema 17 4 6 7 18
14. Hamburger SV 17 4 5 8 17
15. FC Augsburg 17 4 3 10 15
16. 1. FC Heidenheim 18 3 4 11 13
17. FSV Mainz 18 2 6 10 12
18. FC St. Pauli 17 3 3 11 12
cała tabela
Partnerzy: Portal rolniczy, Portal ogrodniczy, Portal motoryzacyjny, Portal o zwierzętach, Portal lifestyle, Portal dla nastolatek, Portal dla kobiet, Konin wiadomości, Portal biznesowy, Portal sadowniczy, Portal modowy, Wiadomości Śląsk, Pozycjonowanie stron Swarzędz
shoutbox
Rebe Jankiel
Rebe Jankiel 38 minut temu

Pietuszewski wywalczył karnego w debiucie. Ależ on ma przyspieszenie i zdecydowanie w grze. Szkoda, że nie potrafimy walczyć o takie talenty.

konop
konop Dzisiaj, 00:50

Byłem wczoraj na meczu w północnym londynie(sektor gości). totki są pogubione i jedyny pomysł jaki mieli to wrzutki/podania z flanki. Jak im nie idzie to panikuja i na pałe wrzuty. Spokojnie do ogrania.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:49

Przynajmniej legendy klubu potrafią coś wygrać, i to w Monachium :)

wola
wola Wczoraj, 20:06

Danzig drużyny z Londynu nie wiedzą na swoją zgubę, że z BVB trzeba grać wysokim pressingiem. Tak zagrał Werder i wczoraj St. Pauli i BVB prawie nie istniało.

Marco Reus
Marco Reus Wczoraj, 19:55

Malen w romie cos mnie ominęło haha

Danzig
Danzig Wczoraj, 19:31

We wtorek Nasza Borussia rozegra mecz w Londynie.Wcale nie musi być rzeźnia.W CL BVB jest znana, ale nie rozpracowana tak jak przez kluby Niemieckie w BL.To co Nasi mieli przegrać w CL to przegrali w City.Wczoraj i dzisiaj Bayern i Union umocnili BVB na pozycji vicelidera w BL.

Kot13
Kot13 Wczoraj, 16:44

Też myślę,że BL to już zamknięty rozdział dla Alonso poza jedynym wyjątkiem czyli ofertą z Bayernu, natomiast na ten moment będzie celował w Premier League a Tottenham byłby dobrym klubem na przeczekanie aż zwolni się miejsce w LFC w mojej opinii

wola
wola Wczoraj, 16:36

Alonso nie wróci już do BL

Rebe Jankiel
Rebe Jankiel Wczoraj, 16:31

A media mówią o Tottenhamie.

Adam76
Adam76 Wczoraj, 13:12

wola też bym chciał zobaczyć w końcu na trochę dłużej któregoś z naszej młodzieży ale nie że tylko po jednym nieudanym występie chłopak już szansy nie dostaje trochę szkoda mi Mane bo trochę mu się oberwało po jednym meczu

Kibic99
Kibic99 Wczoraj, 13:09

Alonso dzisiaj oficjalnie ma zostanie trenerem Frankfurtu

Adam76
Adam76 Wczoraj, 13:09

Tak mecz z Mainz trzeba niestety puścić w niepamięć bardzo długo to bolało i teraz też trochę boli jak sobie człowiek przypomni ale trzeba iść dalej

Adam76
Adam76 Wczoraj, 13:07

Będę się upierać że potencjał posiadamy choć wzmocnienia by się przydały szczególnie w ofensywie na już. Najbardziej szkoda mi Silvy naprawdę mi się podoba fajnie jakby się odblokował postrzelał trochę ale trzeba przyznać że to zawodnik który nie myśli tylko o zdobywaniu goli nawet kiedy ma dobrą pozycję do strzału odda koledze który jest jeszcze lepiej ustawiony

wola
wola Wczoraj, 13:05

wybory wygrywa się Końskich, a paterę z Mainz

Adam76
Adam76 Wczoraj, 13:02

Teraz jedziemy na union raczej nie podejrzewam że to będą łatwe punkty trzeba będzie wyszarpać zwycięstwo i tak będzie wyglądać to najprawdopodobniej przez większość sezonu ale wierzę w nich wczoraj było widać że walczą o te 3 pkt.Ktoś tutaj pytał co dobrego zrobił Kovac jak dla mnie to on im trochę dodał ikry nie przegrywamy mentalność się poprawiła.Szczerze to zawsze byłem wściekły kiedy przegrywamy z Bayernem ale w tym sezonie jest inaczej byłem raczej smutny i dumny z tego zespołu powalczyli już nie oddają pola jeśli przegrywamy

wola
wola Wczoraj, 13:02

np. gdyby nie kontuzja Musiali być może Lennart Karl nie trafiłby nigdy do I jedenastki Bayernu. Warto dawać szansę młodym.

Adam76
Adam76 Wczoraj, 12:52

HJW odwalił kawałek dobrej roboty ale teraz trochę nas spowalnia biznesmen z niego pierwsza klasa ale teraz naprawdę czas coś jeszcze zbudować

Adam76
Adam76 Wczoraj, 12:50

Liverpool czy MC mimo bogactwa wcale tak nie błyszczą w tym sezonie jak dla mnie podstawą jest budowa zespołu tak jak pisze wola ale przede wszystkim trzeba coś zrobić żeby tacy piłkarze jak Schlotti itp chcieli zostawać trochę im się nie dziwię że chcą odchodzić jeśli widzą że ciągle najlepszych się sprzedaje nie widzą perspektywy sukcesu bo nie tak się go buduje

wola
wola Wczoraj, 12:44

Sądzę, że w futbolu pieniądze to nie wszystko. Wiem, są ważne, że Bayern, tak samo jak inne Manchestery, mogą kupić każdego piłkarza, za każdą cenę, jednak BVB jest jednym z dwunastu najlepiej prosperujących klubów piłkarskich świata. Nie jesteśmy biednym krewnym. Wielki udział w tym ma HJW, ale nadszedł chyba czas na zmiany. Jeśli chcemy dalej być wysoko w hierarchii - nowe transfery nie powinny mieć więcej na myśli ogrania i sprzedaży z zyskiem, a raczej stawiać na swoją Akademię. Nie dawanie szans gry swoim młodym piłkarzom jest bez sensu. Pozbywanie się ich zbyt szybko(Knauff, Collins, nie mówiąc o Reusie, albo Isaku) jest wręcz głupie. Każdy z nas grał kiedyś i na pewno wie, że najtrudniejszym momentem w karierze jest przejście do pierwszej drużyny. Dlatego powinniśmy na nich stawiać nie tylko wtedy, gry połowa I drużyny ma kontuzje, ale co tydzień, a nawet w LM. Wiem, że Guardiola przeznacza na transfery 500 mln rocznie, ale gdyby BVB inwestowała w letnim okienku 100 mln i nie sprzedawała ich za 2-3 lata, wtedy kadra pierwszego zespołu, plus narybek, mogłaby wyglądać lepiej niż dzisiaj. Oczywiście musi być chętny trener do takiego zadania i przede wszystkim Lars Ricken, ale on jest przecież wychowankiem BVB, więc powinien wiedzieć najlepiej jak to zrobić!!!

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 12:41

Czy Borussia jest lata świetlne za pozostałymi 16 drużynami? Zmieńcie myślenie, bo zalatuje Watzke.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 12:40

Ludzie my remisujemy w pierwszej kolejce z st Pauli, czy za to winne są pieniądze, które mają w Monachium? Mistrzostwa nie wygrywa się meczami z Bawarczykami. Gwarantuje Wam, i kładę głowę, że możemy przegrać oba mecze z nimi w sezonie, ale wygrać pozostałe, i patera 100% będzie w Dortmundzie.

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 Wczoraj, 12:31

Trzeba dać szacunek za dobrą grę choć za każdym razem jak słucham Kompanego to odnoszę wrażenie że to idiota.

ryś
ryś Wczoraj, 11:56

W Bayernie to zaczynają się powoli "kłopoty bogactwa", bo kilku zawodników wystrzeliło z formą , a wraca jeszcze Musiala. Co do nas to nas ,to jest odwrotnie , a o wartości gry zaczynają decydować zawodnicy, których jeszcze chwile temu bym o to nie posądzał.

BVBdude
BVBdude Wczoraj, 11:19

Ja pójdę krok dalej. Bayernowi by musiała przydażyć się nie wyobrażalan klęska w postaci bankructwa (albo bycia blisko bankructwa), co sie nigdy nie stanie, a z drugiej storny my musielibyśmy się wspiąć na wyżyny odpowiednim zarządzania klubem pod kątem sportowym aby w ogóle myśleć o dogonieniu ich na jakimkolwiek polu...

Rebe Jankiel
Rebe Jankiel Wczoraj, 10:35

Przez ostatnią dekadę dwa razy przegraliśmy mistrzostwo przez swoją własną głupotę. A co z pozostałymi sezonami? Absolutna dominacja Bayernu i raz Leverkusen. My poprostu nigdy wyżej wała nie podskoczymy. Trzeba czekać kolejne kilka lat na dołek formy w Monachium. Taki obraz nasz. Nigdy nie nawiążemy na dłużej równej walki z Bayernem, bo są i będą lata świetlne przed nami. Gorzka piguła ale taka prawda.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 07:39

Szkoda, że Watzke tego nie rozumie.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 07:39

Drużynę rozlicza się po tym co ma w gablocie. Za 10 lat nikt nie będzie pamiętał, że graliśmy w finale CL.

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 03:28

Ale trzeba przyznać, że dawno tego w Dortmundzie nie było. Mental lub fart, bardziej fart. Koln, Eintracht teraz Pauli

wola
wola Wczoraj, 00:12

My z tymi słabszymi tracimy punkty notorycznie. Dlatego zmarnowalismy kilka szans na paterę.

Adam76
Adam76 Wczoraj, 00:01

Czasem z tymi słabymi gra się gorzej np.z Bayernem potrafiliśmy ich zamknąć w 2 połowie na swojej połowie chyba jako nieliczni mecz meczowi nierówny to właśnie kocham w piłce nożnej

statystyki
Użytkownicy online: schranzmania
Gości online: 30
Zarejestrowanych użytkowników: 10362
Ostatnio zarejestrowany: Aniolki2026
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem