Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Bolesna porażka po emocjonującym meczu w Kolonii

1 października 2022, 18:00, Stanley
Bolesna porażka po emocjonującym meczu w Kolonii

Niestety dwie bramki nie wystarczyły, aby wywieźć trzy punkty z Kolonii. Fenomenalny start drugiej połowy w wykonaniu gospodarzy powalił całą drużynę BVB, która nie zdołała się podnieść do końcowego gwizdka, mimo wielu znakomitych szans, które stworzyli.

W pierwszej połowie jeden zryw z piłką Juliana Brandta wystarczył, aby goście prowadzili 1:0 z drużyną FC Koeln. BVB swoją intensywną pracę w ofensywie rozpoczęła w 18. minucie, kiedy Malen zszedł z lewego skrzydła na prawą nogę, aby oddać strzał, jednak nie znalazł on drogi do bramki. Kolejna 100% sytuacja również należała do Holendra, ale tym razem posłał futbolówkę zdecydowanie nad poprzeczką. W ekipie Stefana Baumgarta największe niebezpieczeństwo sprawił Florian Kainz, który najpierw oddał lekki strzał prosto w ręce bramkarza Borussii Dortmund, a następnie po błędach defensywnych BVB oddał strzał tuż obok prawego słupka. Następna akcja Juliana Brandta była najważniejsza w pierwszych 45. minutach, gdyż to jego drybling mijający obrońców, a następnie pewne wykończenie wyprowadziły gości na jednobramkowe prowadzenie. Dwie minuty później Karim Adeyemi był bliski podwyższenia wyniku, jednakże jego piekielnie mocnego volleya obronił Schwabe. Swoją trzecią sytuację bramkową przed końcem połowy miał Donyel Malen, lecz nie wykorzystał kolejnej szansy sam na sam, a z pojedynku zwycięsko wyszedł bramkarz. 

Koziołki weszły w drugą część spotkania, jak drużyna, która walczy o mistrzostwo, nie pozwalając Borussii Dortmund na stworzenie żadnej akcji. Już w 47. minucie strzał za pola oddał zawodnik w biało-czerwonej koszulce, jednak trafił prosto w bramkarza. Na nieszczęście Alexandra Meyera przy kolejnym strzale rywali nie miał szans, bo gospodarze rozklepali defensywę BVB i do pustej bramki futbolówkę wbił Florian Kainz. Już w 56. minucie było 2:1, a gola zdobył w naturalny dla siebie sposób Steffen Tigges, czyli główkując po dośrodkowaniu z rzutu rożnego. Napastnik zdobył swoją pierwszą bramkę w Bundeslidze, w barwach nowego zespołu, do którego trafił z Dortmundu. Do wyrównania próbowali doprowadzić Bellingham oraz Brandt, jednak oba uderzenia spokojnie obronił Schwabe. 3:1 było już w 72. minucie, gdy techniczny strzał za pola karnego oddał Ljubicic, ale gdyby dwie minuty wcześniej swoją sytuację sam na sam wykorzystał napastnik gospodarzy, mogłoby być 4:1. Bohaterami drużyny Edina Terzicia znów mogli zostać zmiennicy, gdyby swoją szansę wykorzystał Hazard, a trzeba było tylko dobrze dostawić stopę, aby piłka wpadła do pustej bramki. Cichym bohaterem został Tom Rothe, który centrując futbolówkę w stronę bramki rywali, nabił obrońcę, w taki sposób, że piłka znalazła się w siatce. W końcowych minutach dobrymi interwencjami popisał się goalkeeper BVB, jednak jego koledzy nie zdołali już nic zdziałać.

W ten sposób BVB traci przewagę nad Bayernem, który zrównał się z Czarno-żółtymi punktami i następny Der Klassiker będzie wyjątkowo ważny. Jednak teraz trzeba się skupić na wyjazdowym meczu z Sevillą.

Bundesliga 8. kolejka
FC Koeln - Borussia Dortmund

FC Koeln: Schwabe - Schmitz (83. Martel), Kilian, Hubers, Hector - Ljubicic, Skhiri - Maina (70. Schindler), Duda (61. Adamyan), Kainz (70. Huseinbasic) - Tigges (61. Dietz)
Rezerwowi: Urbig, Pedersen, Soldo, Uth
Trener: Steffen Baumgart

BVB: Meyer - Meunier, Sule, Schlotterbeck, Guerreiro (77. Rothe) - Bellingham, Ozcan (70. Moukoko) - Adeyemi (61. Hazard), Brandt, Malen (77. Can) - Modeste
Rezerwowi: Lotka, Coulibaly, Papadopoulos, Passlack,
Trener: Edin Terzić

Bramki: 
0:1 Brandt (31. Bellingham)
1:1 Kainz (53. Maina)
2:1 Tigges (56. Kainz)
3:1 Ljubicic (71. Huseinbasic)
3:2 Schmitz (78. samobój)

Żółte kartki: Hubers, Duda, Schindler, Huseinbasic - Adeyemi, Guerreiro, Sule
Sędzia: Harm Osmers
Widzów: 50 324

Źródło: www.borussia.com.pl / Foto: www.bvb.de
17 komentarzy ODŚWIEŻ
1 października 2022, 17:32
Za tydzień czeka nas ciężki sobotni wieczór... :(
2 -1
1 października 2022, 17:40
Tak jeszcze na koniec. Idac tokiem myslenia Radka S. w srode przechodzimy FC Sevilla i palcem w zici:))))))))
0 0
1 października 2022, 17:41
Kolejny mecz pokazujący jak bardzo przeciętnym zespołem jest BVB. Niestety. Nie ma drużyny, nie ma charakteru, nie ma jakości. Trener jak to mówią „z braku laku”. Za tydzień świnie wybija nam z głowy mocarstwowe plany na ten rok :-) Szkoda tylko się wkur…… oglądając takie coś.
Ps. Brawa dla Kolonii bo pokazali, ze wystarczy zasuwać po murawie i panienki z Dortmundu są po prostu bezradne
8 0
1 października 2022, 17:45
Gratulacje za transfery ofensywne :Malen, Adeyemi , Modeste, Hazard. Atak tak naprawdę nie istniał i pózniej zdziwko, że wygrywamy defensywą po 1:0. Do tego Guerreiro i Meunier odwalają robotę za napastników , a w obronie obaj są bardzo słabi. Brakło Hummelsa i Kobela. Na pewno, lecz to co robił taki Adeyemi przy dwóch pierwszych bramkach to piłkarski kryminał na tym poziomie. W ogóle brak reakcji na wydarzenia boiskowe w pierwszym kwadransie II połowy , to coś co nie powinno się wydarzyć. Miały być punkty przewagi nad Bayernem i już ich nie ma.
7 0
1 października 2022, 19:27
Fani, Co jest grane? Na chwile was obserwujemy i tak marnie z konentarzami? Normalnie po meczu lawicami bylo! System2 sie wlaczyl????
0 0
1 października 2022, 19:34
Fajnie, że po tych szybkich ciosach od razu reagowali ale tak naprawdę mecz powinien być zamknięty już dawno a tak? Przegrywamy
3 0
1 października 2022, 20:02
Myślę, że teraz BVB trochę traci oglądalność ze strony polskiego widza. W dużej mierze ta wcześniejsza oglądalność (10,8 lat temu) słodowana była obecnością 3 naszych kadrowiczów + jakieś tam sukcesy na krajowym podwórku jaki międzynarodowym. Teraz BVB jest po prostu przeciętna wiec tez kibiców ubędzie a zostaną Ci którzy byli od zawsze, czyli zanim przyszły sukcesy.

Co do samego meczu, gratulacje FC Koln. Byli drużyna lepszą w każdym względzie. A my mamy gorszy start niż z Rose, leśnym dziadkiem Favre czy tym bardziej Boszem (który notabene start miał wyśmienity). Ciekaw jestem w takim razie, jak chłopaki skończą. Nie możemy wiecznie co sezon lub dwa wymieniać trenerów. To jest nie klub który szuka stabilizacji dzięki dominacji tylko stabilizacji finansowej a ambicje schodzą na plan drugorzędny. Już to pisałem ostatnio po meczu z Lipskiem czy Werderem. Trzeba się z tym pogodzić, że oglądamy klub który tylko przypomina to BVB z którym kiedyś każdy się liczył.
7 0
2 października 2022, 08:09
Przez polskie trio, ze traci to sie zgodze, ale tez styl (a raczej jego braku) robi swoje, ze ludzie przestaja ich ogladac... ja osobiscie ogladalem mecze BVB sporo przed jakims polakiem w barwach, a obecnie przed ogladaniem, czuje sie jak bym szedl do kina na jakies gonwo typu 465 dni, czy jak to sie tam nazywa. Podejrzewan ze Borussia traci kibicow w kazdym rejonie.
3 0
1 października 2022, 21:26
Dzisiaj polscy kibice czekają przede wszystkim na mecz Barcelony. To tylko my fanatycy, katujemy się meczem BVB z 1 FC Koln i pomimo kompromitującej porażki, czekamy już na mecz z Sewillą.
Borussii kibicuję od początku lat 90-tych(30 lat), ale szczerze mówiąc nie widziałem w BVB jeszcze kogoś tak dennego jak Modeste. Nawet takie 'gwiazdy' jak Paco, czy Batshuayi potrafiły wejść i z miejsca strzelać seryjnie gole. Nie wiele lepiej jest z Adeyemim i Malenem. Nasi skrzydłowi są bez formy, ale najbardziej martwią mnie ich umiejętności. Adeyemi może jeszcze czegoś się nauczy, ale zastanawiam się od kogo? Od czasów Sancho nie mamy prawdziwego skrzydłowego!!! Na skrzydłach od lat grali/grają Brandt, Reyna, czasem Reus chociaż to są klasyczne 10-tki.
Odnośnie meczu nic nie napiszę, bo oglądam mecz Barcelony.... a Lewy właśnie strzelił na 1:0.
Edytowano dnia: 1 października 2022, 21:29
4 0
3 października 2022, 09:08
Z tą różnicą,że Barcelona zawsze była w Polsce popularna niezależnie czy były to czasy Ronaldinho,Messiego czy teraz Lewego. Powiedziałbym nawet,że w czasach trio dwie najczęściej transmitowane drużyny w TVP to oczywiście BVB, natomiast drugą właśnie Katalończycy. Teraz jeszcze dostali dodatkowy atut w postaci RL9, natomiast u nas po odejściu Piszcza skończyła się pewna epoka gdzie przynajmniej od jeszcze Ebiego Smolarka był jeden piłkarz z naszego kraju w składzie klubu.
0 0
2 października 2022, 03:42
Potracimy punktów, w tym sezonie jeszcze w ciul.Takie teamy jak Werder, Koln pokazały jak z nami grać, twardo na granicy, a w drugiej połowie pękamy! To jak mało bramek strzelamy, to tragedia skuteczność jak u Mylika i jesteśmy w czarnej..
4 0
2 października 2022, 07:50
Oglądajc mecz,napiszę jedno,Jak się nie prowadzi 3-0 do przerwy (Malen dwie setki), to się przegrywa.Za tydzień łomot!!!
1 0
2 października 2022, 08:34
Nie można ciągle tłumaczyć gry Dortmundu urazami, bo owszem, brak porządnej 9 jest aż nadto widoczny bo Modeste nie ten poziom i nie pasuje w ogóle do bvb a Moukoko wciąż nie jest na tyle gotowy aby być wiodącą postacią. Tylko co z tego? Spójrzmy na Milan, tam wypada jeszcze więcej piłkarzy, wczoraj wypadło aż 3 zawodników w trakcie meczu a przed spotkaniem już kilku kluczowych graczy miało absencję, a mimo to zagrali do końca i rzutem na taśmę wywalczyli 3 punkty z Empoli. Co robi Bvb gdy prowadzi? Oddaje w pełni pole dla rywala i to nie pierwszy raz a jak przegrywa to ma problemy z odrabianiem strat i tylko nieliczni jak Brandt(który tutaj niesłusznie otrzymuje krytykę) czy Bellingham ciągną grę, a reszta graczy jak Guerreiro to tylko zwieszona głowa i brak zaangażowania. Nie zaczyna Dortmund źle sezonu ale mając taki wynik, robiąc transfery na walkę o mistrza (tak, to są transfery o miano kandydata do mistrza Niemiec) nie można grać takiego stojanowa, bo rozumiem, że nie da się grać intensywnie przez pełne 90 minut ale Dortmund nie pokazuje pazura i przede wszystkim nie wykazuje także spokoju ducha w swojej grze.

Nico po świetnym początku sezonu gra coraz gorzej, to już 3 mecz z rzędu gdzie można go uznać jako jednego z najgorszych graczy na placu gry. Niepewny w wyprowadzeniu piłki, popełnia proste błędy w kryciu (które Sule cały mecz mu tuszował), no i odziwo przegrywa za dużo pojedynków powietrznych a przecież to jego atut.

Wyglądamy przeciętnie niestety i te spotkanie z Bayernem może się skończyć wysoką wygraną Monachijczyków.
2 0
2 października 2022, 10:03
Od jakiegoś czasu powtarza się ten sam scenariusz.
BVB prowadzi jedną bramką i skupia się na dodreptaniu do końca meczu.
Drużyna ani fizycznie, ani mentalnie nie jest gotowa do walki o tytuł.
5 0
2 października 2022, 11:04
Masz całkowitą rację. W naszej grze od początku tego sezonu przebija się chaos i przypadkowość. Brak nam tzw. strzelb, a ponadto jak już coś pod bramką przeciwnika stworzymy to brakuje wykończenia. Prawda jest taka, że ugraliśmy więcej punktów, niż na to zasłużyliśmy, bo były tylko przebłyski dobrej gry. Sam Bellingham , Kobel czy Hummels nic nie poradzą, gdy inni zawodzą, a poniektóry na całej linii. Teraz będą ważne mecze i bardzo duża ich częstotliwość, a tu nie ma za bardzo kim grać , a co dopiero mówić o rotowaniu składem. Brak należytej motywacji do gry oraz po prostu brak umiejętności widoczny jest u wielu graczy. Nie mamy boków obrony, bo Guerreiro i Meunier bardziej nadają się do gry ofensywnej niż bronienia i przez to takie błędy w obronie. Nietrafione transfery i małostkowość dopełnia reszty. Najwyższy czas aby to zmienić i nie tolerować dziadostwa, bo inaczej obudzimy się z ręką , każdy wie gdzie. Najbliższe mecze zarówno w LM jak i w BL muszą być już inne.
2 0
2 października 2022, 11:44
A teraz ocena poszczególnych zawodników :
MEYER - poprawny występ pomimo puszczenia 3 bramek przy których niewiele mógł zdziałać. Swoje też wybronił bo strzałów było wiele, a część z kategorii trudnych.
MEUNIER - bardzo aktywny w grze do przodu niestety na miarę swoich możliwośći . Gra obronna jednak bardzo słaba . Przy pierwszej bramce na spółkę z Adeyemim puścili bezpańsko skrzydłem zawodnika gości co skutkowało utratą gola.
SULE - niby dobry mecz ale brakowało tego coś. Myślę , że przydało by się zrzucić kilka kilogramów i będzie ok.
SCHLOTTERBECK - to był wyrażnie nie jego dzień. Wyrażnie spóżniony przy bramce Tiggesa, a ponadto kilka niewymuszonych błędów w rozgrywaniu i ustawieniu, co wcześniej raczej mu się nie przytrafiało.
GUERREIRO - w rozgrywaniu nawet dobrze i wykazywał dużą aktywność. W grze obronnej zagubiony jak zwykle. Widać, że nie ma do końca rytmu meczowego.
BELLINGHAM - nasz kapitan w tym meczu. Próbował , szarpał jak zwykle ale nie wiele z tego wynikało. Dużo zdrowia na boisku jednak zostawił .
OZCAN - Dobra pierwsza połowa, póżniej gasł z każdą minutą , nie wiem czy w wyniku jakiegoś urazu , czy też braku kondycji.
ADEYEMI - bardzo słaby występ . Z przodu nic nie dawał , a do tego był powołany, a gra obronna to po prostu katastrofa. Przy pierwszym golu po prostu nie ruszył do wybiegającego skrzydłowego ,a to on miał zaasekurować Meuniera. Przy drugim żle ustawił się na krótkim słupku do centry z rzutu rożnego, kórą można było przy wiekszym skupieniu wybić lub nawet podbić. A tak przepuścił piłkę, którą na bramkę zamienił Tigges, przy biernej postawie Schlotterbecka.
BRANDT - acja bramkowa świadczy o jego dużych umiejętnościach . Ponadto kilka dobrych zagrań. Nie był to jednak występ wybitny pomimo, że grał wreszcie na swojej pozycji. Mówiąc kolokwialnie nie za bardzo miał z kim z przodu grać.
MALEN - w pierwszej połowie w miarę aktywny , ale zawalił 2 akcje bramkowe gdzie można było przeciwnika dobić. Druga połowa to już katastrofa. Obserwowałem go pod kątem sposobu ustawiania się i nawet samego biegania po boisku i powiem tylko, że w sposobie unikania gry jest on w tej chwili mistrzem.
MODESTE - jeżeli w tym meczu miał się wreszcie przełamać to powiem krótko, że po prostu mu nie wyszło.

rezerwowi :
ROTHE - praktycznie strzelił gola , dobrze ustawiał sie przy linii ale moim zdaniem grał wyrażnie za wysoko ale w tym fragmencie meczu i przy takim wyniku to zrozumiałe. Być może takie wskazówki dostał od trenera. Zagrał tak jak powinien zagrać zmiennik- zaznaczył swoja obecność na boisku. Tak trzymać.
CAN - coś tam biegał, próbował odbierać piłki ale znów zaostrzał co nie było całkiem dla nas bezpieczne. On jednak chyba inaczej nie potrafi grać.
HAZARD - któryś już raz z kolei nic nie wniósł po wejściu na plac gry. Miał jedną szansę ale nie wykorzystał . To daje dużo do myślenia.
MOUKOKO - za póżno wszedł na boisko . Próbował coś robić i był aktywny. Miał szanse na wyrównanie jednak jego strzał głową pozostawiał sporo do życzenia. Podobnie jednak jak Rothe zaznaczył swoją obecność i przez te parę minut zrobił znacznie więcej niż Modeste.
3 0
3 października 2022, 09:08
Zapowiada się mroźna zima. Aczkolwiek, skoro oglądałem Borussię zajmującą 13 miejsce w lidze, za Karlsruherem i Bochum z takimi tuzami futbolu jak Haedo Valdez, Brzenska i Buckley, to nie widzę powodu, dlaczego miałbym teraz przestać ???? Malen wyglądał naprawdę dobrze w PSV, niestety trudniejsza liga zweryfikowała go boleśnie. Trudno, to jeden z tych transferów, które mogły pójść w każdą stronę. Adeyemi? Dajmy mu ten sezon, żeby trochę dojrzał, chłopak może być przytłoczony atmosferą w Dortmundzie. Modesta? Dobrze wiecie, że to był transfer robiony na kolanie. Nie ma co wymagać nie wiadomo czego, ale ja bym jednak pomyślał nad graniem bez napastnika, skoro i tak go nie mamy. Brandt może od czasu do czasu coś odpalić, jak widać. Hazards trzeba było sprzedać w letnim okienku, nawet za grosze, niestety nic nie wnosi już do ofensywy. Pozostaje tylko starać się o TOP4 i przygotować na ciężkie czasy, bo niestety inwestycje się nie zwracają, a pieniądze na drzewach nie rosną.
0 0

sklep z częściami samochodowymi online – iParts.pl

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 18 16 2 0 50
2. Borussia Dortmund 18 11 6 1 39
3. TSG 1899 Hoffenheim 17 10 3 4 33
4. RB Lipsk 17 10 2 5 32
5. VfB Stuttgart 17 10 2 5 32
6. Bayer Leverkusen 17 9 2 6 29
7. Eintracht Frankfurt 18 7 6 5 27
8. SC Freiburg 17 6 5 6 23
9. Union Berlin 17 6 5 6 23
10. 1. FC Köln 18 5 5 8 20
11. Borussia Mönchengladbach 18 5 5 8 20
12. VfL Wolfsburg 18 5 4 9 19
13. Werder Brema 17 4 6 7 18
14. Hamburger SV 17 4 5 8 17
15. FC Augsburg 17 4 3 10 15
16. 1. FC Heidenheim 18 3 4 11 13
17. FSV Mainz 18 2 6 10 12
18. FC St. Pauli 17 3 3 11 12
cała tabela
Partnerzy: Portal rolniczy, Portal ogrodniczy, Portal motoryzacyjny, Portal o zwierzętach, Portal lifestyle, Portal dla nastolatek, Portal dla kobiet, Konin wiadomości, Portal biznesowy, Portal sadowniczy, Portal modowy, Wiadomości Śląsk, Pozycjonowanie stron Swarzędz
shoutbox
konop
konop Dzisiaj, 00:50

Byłem wczoraj na meczu w północnym londynie(sektor gości). totki są pogubione i jedyny pomysł jaki mieli to wrzutki/podania z flanki. Jak im nie idzie to panikuja i na pałe wrzuty. Spokojnie do ogrania.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:49

Przynajmniej legendy klubu potrafią coś wygrać, i to w Monachium :)

wola
wola Wczoraj, 20:06

Danzig drużyny z Londynu nie wiedzą na swoją zgubę, że z BVB trzeba grać wysokim pressingiem. Tak zagrał Werder i wczoraj St. Pauli i BVB prawie nie istniało.

Marco Reus
Marco Reus Wczoraj, 19:55

Malen w romie cos mnie ominęło haha

Danzig
Danzig Wczoraj, 19:31

We wtorek Nasza Borussia rozegra mecz w Londynie.Wcale nie musi być rzeźnia.W CL BVB jest znana, ale nie rozpracowana tak jak przez kluby Niemieckie w BL.To co Nasi mieli przegrać w CL to przegrali w City.Wczoraj i dzisiaj Bayern i Union umocnili BVB na pozycji vicelidera w BL.

Kot13
Kot13 Wczoraj, 16:44

Też myślę,że BL to już zamknięty rozdział dla Alonso poza jedynym wyjątkiem czyli ofertą z Bayernu, natomiast na ten moment będzie celował w Premier League a Tottenham byłby dobrym klubem na przeczekanie aż zwolni się miejsce w LFC w mojej opinii

wola
wola Wczoraj, 16:36

Alonso nie wróci już do BL

Rebe Jankiel
Rebe Jankiel Wczoraj, 16:31

A media mówią o Tottenhamie.

Adam76
Adam76 Wczoraj, 13:12

wola też bym chciał zobaczyć w końcu na trochę dłużej któregoś z naszej młodzieży ale nie że tylko po jednym nieudanym występie chłopak już szansy nie dostaje trochę szkoda mi Mane bo trochę mu się oberwało po jednym meczu

Kibic99
Kibic99 Wczoraj, 13:09

Alonso dzisiaj oficjalnie ma zostanie trenerem Frankfurtu

Adam76
Adam76 Wczoraj, 13:09

Tak mecz z Mainz trzeba niestety puścić w niepamięć bardzo długo to bolało i teraz też trochę boli jak sobie człowiek przypomni ale trzeba iść dalej

Adam76
Adam76 Wczoraj, 13:07

Będę się upierać że potencjał posiadamy choć wzmocnienia by się przydały szczególnie w ofensywie na już. Najbardziej szkoda mi Silvy naprawdę mi się podoba fajnie jakby się odblokował postrzelał trochę ale trzeba przyznać że to zawodnik który nie myśli tylko o zdobywaniu goli nawet kiedy ma dobrą pozycję do strzału odda koledze który jest jeszcze lepiej ustawiony

wola
wola Wczoraj, 13:05

wybory wygrywa się Końskich, a paterę z Mainz

Adam76
Adam76 Wczoraj, 13:02

Teraz jedziemy na union raczej nie podejrzewam że to będą łatwe punkty trzeba będzie wyszarpać zwycięstwo i tak będzie wyglądać to najprawdopodobniej przez większość sezonu ale wierzę w nich wczoraj było widać że walczą o te 3 pkt.Ktoś tutaj pytał co dobrego zrobił Kovac jak dla mnie to on im trochę dodał ikry nie przegrywamy mentalność się poprawiła.Szczerze to zawsze byłem wściekły kiedy przegrywamy z Bayernem ale w tym sezonie jest inaczej byłem raczej smutny i dumny z tego zespołu powalczyli już nie oddają pola jeśli przegrywamy

wola
wola Wczoraj, 13:02

np. gdyby nie kontuzja Musiali być może Lennart Karl nie trafiłby nigdy do I jedenastki Bayernu. Warto dawać szansę młodym.

Adam76
Adam76 Wczoraj, 12:52

HJW odwalił kawałek dobrej roboty ale teraz trochę nas spowalnia biznesmen z niego pierwsza klasa ale teraz naprawdę czas coś jeszcze zbudować

Adam76
Adam76 Wczoraj, 12:50

Liverpool czy MC mimo bogactwa wcale tak nie błyszczą w tym sezonie jak dla mnie podstawą jest budowa zespołu tak jak pisze wola ale przede wszystkim trzeba coś zrobić żeby tacy piłkarze jak Schlotti itp chcieli zostawać trochę im się nie dziwię że chcą odchodzić jeśli widzą że ciągle najlepszych się sprzedaje nie widzą perspektywy sukcesu bo nie tak się go buduje

wola
wola Wczoraj, 12:44

Sądzę, że w futbolu pieniądze to nie wszystko. Wiem, są ważne, że Bayern, tak samo jak inne Manchestery, mogą kupić każdego piłkarza, za każdą cenę, jednak BVB jest jednym z dwunastu najlepiej prosperujących klubów piłkarskich świata. Nie jesteśmy biednym krewnym. Wielki udział w tym ma HJW, ale nadszedł chyba czas na zmiany. Jeśli chcemy dalej być wysoko w hierarchii - nowe transfery nie powinny mieć więcej na myśli ogrania i sprzedaży z zyskiem, a raczej stawiać na swoją Akademię. Nie dawanie szans gry swoim młodym piłkarzom jest bez sensu. Pozbywanie się ich zbyt szybko(Knauff, Collins, nie mówiąc o Reusie, albo Isaku) jest wręcz głupie. Każdy z nas grał kiedyś i na pewno wie, że najtrudniejszym momentem w karierze jest przejście do pierwszej drużyny. Dlatego powinniśmy na nich stawiać nie tylko wtedy, gry połowa I drużyny ma kontuzje, ale co tydzień, a nawet w LM. Wiem, że Guardiola przeznacza na transfery 500 mln rocznie, ale gdyby BVB inwestowała w letnim okienku 100 mln i nie sprzedawała ich za 2-3 lata, wtedy kadra pierwszego zespołu, plus narybek, mogłaby wyglądać lepiej niż dzisiaj. Oczywiście musi być chętny trener do takiego zadania i przede wszystkim Lars Ricken, ale on jest przecież wychowankiem BVB, więc powinien wiedzieć najlepiej jak to zrobić!!!

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 12:41

Czy Borussia jest lata świetlne za pozostałymi 16 drużynami? Zmieńcie myślenie, bo zalatuje Watzke.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 12:40

Ludzie my remisujemy w pierwszej kolejce z st Pauli, czy za to winne są pieniądze, które mają w Monachium? Mistrzostwa nie wygrywa się meczami z Bawarczykami. Gwarantuje Wam, i kładę głowę, że możemy przegrać oba mecze z nimi w sezonie, ale wygrać pozostałe, i patera 100% będzie w Dortmundzie.

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 Wczoraj, 12:31

Trzeba dać szacunek za dobrą grę choć za każdym razem jak słucham Kompanego to odnoszę wrażenie że to idiota.

ryś
ryś Wczoraj, 11:56

W Bayernie to zaczynają się powoli "kłopoty bogactwa", bo kilku zawodników wystrzeliło z formą , a wraca jeszcze Musiala. Co do nas to nas ,to jest odwrotnie , a o wartości gry zaczynają decydować zawodnicy, których jeszcze chwile temu bym o to nie posądzał.

BVBdude
BVBdude Wczoraj, 11:19

Ja pójdę krok dalej. Bayernowi by musiała przydażyć się nie wyobrażalan klęska w postaci bankructwa (albo bycia blisko bankructwa), co sie nigdy nie stanie, a z drugiej storny my musielibyśmy się wspiąć na wyżyny odpowiednim zarządzania klubem pod kątem sportowym aby w ogóle myśleć o dogonieniu ich na jakimkolwiek polu...

Rebe Jankiel
Rebe Jankiel Wczoraj, 10:35

Przez ostatnią dekadę dwa razy przegraliśmy mistrzostwo przez swoją własną głupotę. A co z pozostałymi sezonami? Absolutna dominacja Bayernu i raz Leverkusen. My poprostu nigdy wyżej wała nie podskoczymy. Trzeba czekać kolejne kilka lat na dołek formy w Monachium. Taki obraz nasz. Nigdy nie nawiążemy na dłużej równej walki z Bayernem, bo są i będą lata świetlne przed nami. Gorzka piguła ale taka prawda.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 07:39

Szkoda, że Watzke tego nie rozumie.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 07:39

Drużynę rozlicza się po tym co ma w gablocie. Za 10 lat nikt nie będzie pamiętał, że graliśmy w finale CL.

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 03:28

Ale trzeba przyznać, że dawno tego w Dortmundzie nie było. Mental lub fart, bardziej fart. Koln, Eintracht teraz Pauli

wola
wola Wczoraj, 00:12

My z tymi słabszymi tracimy punkty notorycznie. Dlatego zmarnowalismy kilka szans na paterę.

Adam76
Adam76 Wczoraj, 00:01

Czasem z tymi słabymi gra się gorzej np.z Bayernem potrafiliśmy ich zamknąć w 2 połowie na swojej połowie chyba jako nieliczni mecz meczowi nierówny to właśnie kocham w piłce nożnej

Adam76
Adam76 1 dni temu, 2026-01-17

Zgadzam się co do tego żeby ta para grała razem co do Ryerson uważam że to bardzo pozytywny grajek nie sądzę by chciał iść na rezerwę szczególnie że jest nim zainteresowanie

statystyki
Użytkownicy online:
Gości online: 32
Zarejestrowanych użytkowników: 10362
Ostatnio zarejestrowany: Aniolki2026
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem