Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Kolejna wysoka przegrana z RB Leipzig

10 września 2022, 18:02, Stanley
Kolejna wysoka przegrana z RB Leipzig

"Mecz bez pomysłu" tak można posumować spotkanie w wykonaniu drużyny Edina Terzicia. Słabą formę w dzisiejszym meczu można zwalać na dużą ilość graczy nieobecnych z powodu kontuzji, jednak takiej klasy drużyna jak BVB powinna kreować więcej sytuacji. Warto również wziąć pod uwagę, że rywal jest w słabiutkiej formie od kilku tygodni i grali pierwszy mecz pod wodzą nowego trenera, dlatego ten pojedynek powinien wyglądać zupełnie inaczej. 

Mecz fatalnie rozpoczął się dla BVB, bo już w 6. minucie po wrzutce z rzutu rożnego głową zasłoniętego Alexandra Meyera pokonał Orban. Rozpędzeni gospodarze chwilę później byli bliscy zdobycia drugiej bramki, ale strzał z volleya skrzydłowego RB wylądował w rękawicach bramkarza. Przez kolejne kilkanaście minut Borussia Dortmund nie mogła wykreować sobie żadnej sytuacji, gdyż wszystkie ataki kończyły się odbiorem defensorów lub niecelnym podaniem. Bardzo dobrze spisywała się za to gra defensywna, a wzorowym tego przykładem jest interwencja wślizgiem Mariusa Wolfa z 32. minuty. Jedyny strzał, który oddali goście, należał do Nico Schlotterbecka, którego strzał przeleciał blisko słupka gospodarzy. Ostatnie 2. minuty pierwszej połowy były znakomite dla ekipy Marco Rose, bo najpierw w sytuacji sam na sam znalazł się Werner, jednak chybił. Wynagrodził to cudownym strzałem z dystansu Dominik Szoboszlai, podwyższając wynik tuż przed przerwą na 2:0.

Kibice BVB liczący na lepszą drugą część w wykonaniu ich zespołu, nie zobaczyli żadnego aspektu, który się poprawił. Jedynie podopieczni Marco Rose nie byli już tak niebezpieczni pod bramką przeciwnika, jak w poprzednich 45. minutach. Jednakże potrafili tworzyć dobre okazje do zdobycia gola, a premierowe trafienie mógł zaliczyć Diallo, lecz jego strzał trafił w boczną siatkę. Niedługo po tym jedna z niewielu akcji BVB, które zakończyły się strzałem, mogła dać nadzieję na lepszy przebieg końcowej części meczu. Gdyż ładne i piekielnie mocne uderzenie z volleya Modesta, minęło poprzeczkę o centymetry. W 84. minucie już nikt z fanów Czarno-żółtych nie myślał o wygranej, ani nawet remisie, bo Haidara po podaniu Wernera kopnął futbolówkę do pustej bramki.

Można dostrzec po zakończeniu tego spotkania, że tacy piłkarze jak Kobel, Adeyemi, czy wielu innych, którzy byli dzisiaj niezdolni do gry będą odgrywać niesamowicie ważne role dla taktyki trenera i całego pomysłu na grę. Zaakceptować trzeba tę porażkę i przygotować się jak najlepiej na środowe starcie z drużyną Guardioli. 

Bundesliga 6. kolejka
RB Leipzig - Borussia Dortmund

RB Leipzig: Gulacsi - Simakan (68. Henrichs), Orban, Diallo (77. Gvardiol) - Szoboszlai, Laimer (85. Kampl), Schlager, Raum - Forsberg (77. Haidara) - Werner (85. Silva), Nkunku
Rezerwowi: Blaswich, Halstenberg, Poulsen, Novoa
Trener: Marco Rose

BVB: Meyer - Meunier, Sule, Schlotterbeck, Guerreiro - Wolf (59. Moukoko), Bellingham, Ozcan (69. Njinmah), Reus, Brandt (59. Reyna) - Modeste (87.  Can)
Rezerwowi: Lotka, Hummels, Rothe, Coulibaly, Passlack
Trener: Edin Terzić

Bramki:
1:0 Orban (6. Szoboszlai)
2:0 Szoboszlai (45. Simakan)
3:0 Haidara (84. Werner)

Żółte kartki: Laimer, Raum - Meunier
Sędzia: Sven Jablonsky
Widzów: 47 069

Źródło: www.borussia.com.pl / Foto: www.bvb.de
32 komentarzy ODŚWIEŻ
10 września 2022, 17:31
Marco Rose z pewnością jest wysoce usatysfakcjonowany dzisiejszym wynikiem A i ja odczuwam, jak to mawiają Niemcy, Schadenfreude.
5 0
10 września 2022, 18:11
Każdy byłby usatysfakcjonowany takim wynikiem. Szkoda, tylko że w BVB nie potrafił takich meczów wygrywać i dwa razy przegrał mecz z Lipskiem. O innych nawet nie będę nic pisał bo każdy widział xD
1 0
10 września 2022, 17:39
Cieszy, że Bayern też stracił punkty- trzeci remis z rzędu, a mieli tak łatwo zastąpić Lewandowskiego. Co do naszego meczu to chciałbym wierzyć, że odpuścili mecz aby zawalczyć z City, bo gra i styl były żałosne.
8 0
10 września 2022, 17:48
() - kontuzjowani
* - Haller to niewiadoma, dlatego zakwalifikowałem go do 2 grupy, ale równie dobrze może być w 1 lub 3.
** - oczywiście mówimy o średniaku BL, na mecze z takimi drużynami jak $ity czy inne topowe ekipy wymagany jest już skład wyłącznie z 3 grupy.

1) Piłkarze klasy Z/do odstrzału/niepasujący do klubu na poziomie BVB: Unbehaun, Lotka, Meyer, Coulibaly, Guerreiro, Schulz, Meunier, (Morey), Passlack, Can, Kamara, (Dahoud), Brandt, (Hazard), Modeste, (Malen), Reyna, Hummels

2) Piłkarze, którzy są perspektywiczni i potrzebują kilku sezonów na zrozumienie o co chodzi lub piłkarze, którzy mogą grać w wyjściowym składzie, ale mając obok siebie piłkarzy na 3 poziomie: (Adeyemi), Moukoko, Ozcan, Wolf, Schlotterbeck, Sule, (Haller*), Reus

3)piłkarze na poziomie, których BVB powinno sprowadzać: (Kobel), Bellingham

Skład BVB, który obecnie mógłby postawić się takiej drużynie jak lipsk**:
bramkarz z 2 grupy - Wolf, Schlotterbeck/Sule, środkowy obrońca z 3 grupy, lewy obrońca z 2 grupy - Ozcan, Bellingham - skrzydłowy z 3 grupy, Reus, skrzydłowy z 2 grupy - napastnik z 3 grupy

Dlatego zasłużenie dostali w pupę.

Chciałbym zadedykować tą porażkę panu Watzke, który jest biedny bo nie ma pieniędzy na zarządzanie klubem, sztabowi medycznemu Borussii Dortmund i wszystkim kibicom BVB, którzy uważają że to pech i nic złego się nie dzieje.
Edytowano dnia: 10 września 2022, 17:51
7 -4
10 września 2022, 19:26
Bardzo trafna analiza. Kiedy padały głosy, ze pan ?Weiter, weiter? za Rose to ?zamienił stryjek siekierkę na kijek?- wyśmiewano się. A tak na prawdę to nie jest wina Rose czy teraz Terzica po prostu mamy przeciętny zespół w którym jedynie Schlotterbeck, Bellingham , Kobel czy Ozcan powinni grać w pierwszym składzie. Reszta to ludzie odpowiedni do zespołu poziomu śmierdzieli niebieskich zza miedzy, ludzie już pilkarsko wypleni lub po prostu połamani.
Ps. Wcale się nie zdziwię jak te siermiegi z GE skopią nam za tydzień tyłek
0 -1
10 września 2022, 20:10
A byla szansa zamienic Munier I Guerrero ale jakos ktos tam jaj niema ... Guerrero od 2 sezonow gra tragicznie ... Marco to tez juz gra bez finezji. Z tym Modest to byl niewypal straszny ...
1 0
11 września 2022, 05:20
Zacząłem sobie to czytać, w 1 punkcie zobaczyłem, że uważasz Guerreiro do odstrzału i już wiem, że nie ma sensu czytać dalej... Rafa to nasz jeden z najlepszych technicznie zawodników, jeden z nielicznych, który potrafi poklepać na dużej szybkości (do tego trzeba też mieć dobrych partnerów, szczególnie technicznie, ale niestety u nas takich brakuje) i ma świetne podanie. Chyba, że nie oglądasz meczy BVB to wtedy to rozumiem. Pozdrowionka
3 -1
11 września 2022, 08:04
Pamiętam taki jeden moment Guerreiro w tym meczu: jak to zwykle ma w zwyczaju zapuścił się do przodu skrzydłem i stracił piłkę (co zdarza mu się bardzo często), i zamiast zaraz ją próbować odzyskać, drepcze sobie truchcikiem z powrotem, nie bacząc na to, że cała lewa strona jest odsłonięta.
Może strzela bramki, ale to przede wszystkim OBROŃCA. A obrońcą on jest beznadziejnym. To już wolałem Schmelzera (który mniej strzelał, ale przynajmniej lewa strona była zabezpieczona).
Guerreiro to przykład piłkarza WAHADŁOWEGO. A BVB nie stać na grę wahadłowymi i tym dziwnym, luzerskim systemem 3-5-2. Jak już, to trzeba było tak grać jak mieli Hakimiego. Ale wahadłowy to przykład piłkarza, który ani nie jest dobrym obrońcą, ani skrzydłowym. I taki właśnie jest Guerreiro.
3 -1
11 września 2022, 08:38
Dargos - Zgadzam się z wieloma twoimi tezami zawartymi w tym zdaniu ale nie zgadzam się z Brandtem. Tamten sezon miał świetny i był jednym z nielicznych który ciągnął zespół a ten sezon także póki co ma znakomity -(choć wczorajszy mecz miał tragiczny).

Co do Rafy, hahahaha, gość w ofensywie jest bardzo dobry ale w defensywie niesamowicie kuleje i w grze na wysokiej intensywności, a tak gra Bvb Terzića. No wystarczy się zastanowić dlaczego czego akurat w tym oknie szukano nowego lewego obrońcy.
2 0
11 września 2022, 10:42
"Rafa to nasz jeden z najlepszych technicznie zawodników"

Rany, jak te słowa stały się w ostatnim czasie puste. To taki sam farmazon jak "marsz w górę tabeli" czy "Musimy, musimy, musimy".
2 -1
11 września 2022, 11:49
Wszyscy się raczej zgadzają z tym że rafa jest beznadziejny w obronie więc może dobrze byłoby spróbować zagrać nim z przodu. Byłoby to leprze rozwiązanie niż dawanie tam hazarda( o ile nie jest kontuzjowany)
2 0
11 września 2022, 13:55
Problem z Brandtem jest taki, że odkąd trafił do BVB to jest rzucany po całym boisku. A ja uważam, że jego najlepszą pozycją byłby środek pola lub miejsce Reusa. Ale skoro na siłe wciska się go na skrzydło i robi z niego skrzydłowego, to efekt jest jaki jest.
Poza tym ten środek pola to akurat najlepiej obsadzona pozycja BVB dlatego Brandt nie ma tam czego szukać (zarówno Bellingham, Ozcan jak i Reus są od niego lepsi).
1 0
11 września 2022, 17:18
@KevinG moze I na papierze jest niewiem czy ty oglądasz mecze BVB bo po twoim komentarzu mam zastrzezania.... Guerrero jest ustawuany na boku obrony to znaczy że jest odpowiedzialny za obronę wygląda dobrze bo reszta naszych pomocznikow technicznie to totalne szroty ....a od xx meczów nasze boki obrony są dziurawe jak ser ... co z tego że fajnie gra technicznie jak dupy nie wraca wystarczy prześledzić jak BVB traciła gole była szansa zamienić jego na Raum to byłby szczał w dziesiątkę
0 0
11 września 2022, 17:22
@SXVO3 wszystko fajnie takozna by było kombinować jak byłby Raum w drużynie wtedy Rafał na pomoc jaknajbardziej .... bo skrzydłowych to u nas narazie niema ...

Ja nawet bym raz zaryzykował Wolf dać na lo a Rafała do pomocy ... no ale wtedy na drugiej stronie jest Muenier ... dalej jesteśmy w dupie ...
0 0
11 września 2022, 18:19
Dargos- A radzi sobie źle? Nawet rzucany na tych pozycjach daje rady a w tym sezonie to nawet bardziej operuje jako wolny elektron. Co by nie mówić to chłopak ma póki co znakomity sezon i oby ten mecz nie był zwiastunem zniżki formy Niemca.
0 0
10 września 2022, 17:49
Jeżeli BVB traci trzy bramki, to statystycznie jest niemal pewne, że przy co najmniej jednej Meunier maczał palce.
5 0
11 września 2022, 21:16
DOBRE !!! Pokochałem ten komentarz....
0 0
10 września 2022, 22:49
Bardzo słaby mecz (żeby nie napisać tragiczny) w wykonaniu Borussii. Wynik w pełni odzwierciedla wydarzenia na boisku. Praktycznie nic nie funkcjonowało. Najsłabsi dzisiaj Guerreiro i Brandt. Niewidoczni Reus i Modeste. Na siłę można wyróżnić Bellinghama oraz Schlotterbecka, którzy jednak przy dwóch pierwszych straconych bramkach również mieli swój udział. Co do oceny naszego trenera to przyjdzie na to czas po zakończeniu rundy.
2 0
10 września 2022, 23:10
Terzic to nie trener, wywalili Rose po sezonie w którym nie miał kim grać. Jeśli nadal ktoś nie rozumie fenomenu Terzica (Sancho, Piszczek i Haaland) to jest mi bardzo przykro... Dzisiaj nasz były trener leje nas drużyną, której bilans ostatnich dwóch spotkań kształtuje się 1:8. Jesteśmy frajerami, a wszystko dzięki Panu HJW. Dobranoc.
0 0
10 września 2022, 23:56
Większej głupoty się nie dało napisać xD. Faktycznie Rose nie miał Halanda do dyspozycji. Na pewno Piszczek i ten Sancho co się w United przebić nie może zrobili różnice.
1 -1
11 września 2022, 06:22
Ile grał Haaland w zeszłym sezonie? Kto był na skrzydle? Jak wyglądała obrona? Zwolnienie Rose było największą głupotą władz klubu. Być może i tak zostałby zwolniony, ale powinien dostać szansę po minionym oknie transferowym. Myślę, że Terzic do mundialu nie wytrzyma ;)
1 -2
11 września 2022, 06:24
Dla porównania po zwolnieniu Favre: Sancho i Piszczek z mega formą i Haaland się nie łamał :)
0 0
11 września 2022, 09:59
Odklejenie lever hard, Pisz petycje do Watzke aby zwolnił Terzica i spowrotem wziął Rose. Na pewno będzie mistrzostwo.
2 -1
11 września 2022, 10:06
Terzic max do listopada. Rób screeny :)
0 -1
11 września 2022, 10:10
Zrobiłem. Już teraz mam bekę i będę miał jeszcze większą. xD
1 -1
11 września 2022, 01:38
Dziadostwo przez wielkie 'D'...

Niech Watzław z Sammerem już powoli dogadują Kovaca, żeby chociaż karuzela trenerska w Dortmundzie nie zwalniała tempa...
0 0
11 września 2022, 08:43
Żałosny mecz Bvb. Nie chodzi tylko o braki kadrowe, bo na tym cierpi zespół ale o to jak im psychika siadła po pierwszej bramce. Kurcze, wiele innych zespołów z innych lig też. potrafiło mieć szpital ale walczyć, a Dortmund? A gramy na chodzonego i ogólnie mamy gdzieś już ten wynik, byle go dowieźć.

Kibicuje Terzićowi, właściwy złowiek we właściwym miejscu ale dobija mnie to jak źle przygotował fizycznie ekipę gdzie co rusz wypada ktoś z gry po meczu i to, że jak jesteśmy pod ścianą to naszym się nie chce grać.
1 0
11 września 2022, 09:06
Na to się patrzeć nie dało,to tragedia i jeśli to jest poziom jaki będzie BVB prezentować to się nie skończy nawet wicemistrzostwem. Wygrana z Kopenhagą to raczej jedyna wygrana w LM i za chwilę ManCity nas sprowadzi na ziemię chyba że ktoś tu zepnie dupę w kroki.
0 0
11 września 2022, 11:31
Tak jak napisałem wcześniej, chciałbym wierzyć, że ta nasza gra z Lipskiem , była spowodowana faktem , że z tyłu głowy zawodnicy mieli środowy mecz z City i wobec pełnego zaangażowania drużyny Lipska i niekorzystnego wyniku, zaczęli oszczędzać siły. To oczywiście brzmi nieprofesjonalnie ale taką taktykę stosowało już wiele drużyn i w pewnym sensie idzie to zrozumieć.
Jeżeli natomiast wczorajsza gra była odzwierciedleniem naszej obecnej formy , to nie napiszę gdzie jesteśmy z uwagi na tzw. kulturę wypowiedzi.
Co do poprzednich postów, to zupełnie nie rozumiem pochwał w stosunku do Rafy Guerreiro. Przecież ten piłkarz od pewnego czasu gra ogólny piach. Bardzo trafnie jego zaangażowanie i grę ocenił DARGOS i taki jest fakt. On może i jest zaawansowany technicznie , lecz gra nonszalancko i nie wraca się
do obrony, bo tak chyba nauczyli go Akanji i Hummels, którzy wielokrotnie w przeszłości ratowali go schodząc do boku przez co odsłaniali środek obrony. A Pan Guerreiro truchtał sobie spokojnie łapiąc oddech. Dziwi mnie jedynie, że kolejni trenerzy na to nie reagowali lub może reagowali ale nieskutecznie.
To, że na Rafe nie było chętnych w okienku transferowym to też o czymś świadczy. On dalej gra u nas i pobiera niezłą sumkę i dodatku co jakiś czas leczy kontuzje. Piszę to nie dlatego, że jestem w jakiś sposób uprzedzony do Rafy, bo doceniam, ze kiedyś grał o wiele skuteczniej, lecz obecnie to jeden z najsłabszych ogniw naszego składu, ogniw, które powodują, że nasza gra na skrzydłach jest bardzo słaba. O zgrozo co zauważyłem ,że jak gramy tylko z jakimkolwiek przeciwnikiem, który nam się postawi , to część graczy kuli ogon pod siebie . W ogóle to były transfery , a gramy prawie tym samym składem co w ubiegłym sezonie i to pomniejszonym o Haalanda. Oby wczorajszy mecz był tylko wypadkiem przy pracy, bo gra z takim zaangażowaniem i niemocą jest niedopuszczalna.
3 0
11 września 2022, 14:28
Wczorajszy mecz nie zaskoczył mnie. To co pisałem w poprzednich tygodniach potwierdziło się. Kobel ratował nam dupę od początku sezonu w niezliczonych sytuacjach, aż wreszcie przyszedł ten dzień gdy go zabrakło. Wynik na tablicy 0:3.

@Dargos opisał perfekcyjnie sytuację w kadrze BVB, więc nie będę się powtarzał. Z jednym wyjątkiem. Ja nie umieściłbym Reyny w grupie piłkarzy do odstrzału. Uważam, że ten chłopak ma wielki talent i powinien dostawać swoje szanse na grę. To coś miał też Isak, ale nigdy nie dostał szansy w Dortmundzie.

Odnośnie samej gry, napiszę to po raz enty. Bez bocznych obrońców na poziomie i bez skrzydeł nie mamy szans z lepszymi drużynami. Modeste jest ciałem obcym bez dośrodkowań. Jedyny strzał jaki oddał był po dośrodkowaniu Reyny.
Już nie mogę doczekać się na mecz z City. To nie będzie spacerek. Bez Adayemiego, Malena(Reyny) i bramkarza w życiowej formie, wynik może być jeszcze gorszy niż wczoraj.
Słowa Kehla, że Haaland odszedł od nas w dobrym momencie, możemy zweryfikować na boisku. Ciekaw jestem, czy to był dobry moment dla nas, czy dla Erlinga???
2 0
11 września 2022, 17:51
Ale w czym problem ? Miał Haaland klauzulę w kontrakcie to City wykorzystało sytuacje i kupiło go za połowę ceny. Wina leży po naszej strony,że zgodziliśmy się na taki układ. A usprawiedliwianie,że odszedł w dobrym momencie jest zwyczajnie robieniem dobrej miny do złej gry.
1 0
11 września 2022, 23:30
Zastanawiałem się, czy Reyny nie dać do grupy 2, ale wydaje mi się, że kontuzje go zniszczyły, i poziomu Koln czy jakiejś innej drużyny BL ze środka tabeli już nie przeskoczy.
0 0

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 21 17 3 1 54
2. Bayer Leverkusen 21 13 7 1 46
3. Eintracht Frankfurt 21 11 6 4 39
4. RB Lipsk 21 10 6 5 36
5. VfB Stuttgart 21 10 5 6 35
6. SC Freiburg 21 10 3 8 33
7. FSV Mainz 21 9 5 7 32
8. Borussia Mönchengladbach 21 9 4 8 31
9. VfL Wolfsburg 21 8 6 7 30
10. Werder Brema 21 8 6 7 30
11. Borussia Dortmund 21 8 5 8 29
12. FC Augsburg 21 7 6 8 27
13. Union Berlin 21 6 6 9 24
14. FC St. Pauli 21 6 3 12 21
15. TSG 1899 Hoffenheim 21 4 6 11 18
16. Holstein Kiel 21 4 3 14 15
17. 1. FC Heidenheim 21 4 2 15 14
18. VfL Bochum 21 2 4 15 10
cała tabela
shoutbox
dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 17:52

Ja osobiście postawiłbym na Reyne jako ofensywny. Tylko jest to dość kontuzjogenny zawodnik

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 Wczoraj, 16:14

Piszą że młodzi są zbyt często przesuwani między drużynami i wygląda to chaotycznie Kabar już sobie nie pogra na lewej obronie. Jednocześnie Campbella na skrzydło i Watjena do środka można dołączyć na stałe

flammen
flammen Wczoraj, 11:59

FilipSantana - niestety brutalne ale prawdziwe to co napisałeś... :(((

Marco Reus
Marco Reus Wczoraj, 07:17

Guirassy piłkarzem tygodnia CL

Danzig
Danzig 1 dni temu, 2025-02-13

Podsłuchane w markecie.Kuzyn ze wsi mi powiedział.Hollerbach z Unionu na horyzoncie..

mixdx
mixdx 1 dni temu, 2025-02-13

Svensson z Guirassym w jedenastce kolejki ligi mistrzow

FilipSantana
FilipSantana 1 dni temu, 2025-02-13

na 99% nie sprzedamy niestety Cana, Sulego i Grossa. Jest bardzo mala szansa, że uda się sprzedać Sabitzera i Brandta (bardzo bym tego chcial ale raczej bez formy nikt ich nie weźmie). Antona nie ma sensu sprzedawać poza tym zarząd tego na pewno nie zrobi. A ktoś z trójki Kobel, Adeyemi i Gittens latem odejdzie na 100pro bo następny sezon bez LM. No i jeszcze zostaje kwestia Ozcana, Reyny, Hallera i Moukoko. Cala 4 ma kontrakt do 2026 roku a nie odgrywają żadnej roli w klubie. Haller nie zrezygnuje z wysokiej pensji więc u niego tylko wypożyczenie. Moukoko też zarabia sporo a po aferze z kręconym licznikiem, nikt go już nie weźmie. Ozcana da radę sprzedać ale za jakies marne grosze, Reyna zaś myślę, że pójdzie spokojnie za 15-20mln

Le0n
Le0n 1 dni temu, 2025-02-13

Krótko czy długo. Krótko to tak, mamy dużo podań, bo Kovac tak lubi jak Pep. Teraz to dało efekt bo przeciwnik wymiękł ale czas pokaże.

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 1 dni temu, 2025-02-13

W tabeli dość ciasno, 4 pkt do 6 miejsca. A później? Eintracht, Bayer i Bayern pewnie będą punktować dalej. Nie ma co się łudzić na top3 Freiburg i Mainz nie grają niczego specjalnego. Najprawdopodobniej o puchary będziemy walczyć z Lipskiem i Stuttgartem

deblin12@onet.pl
deblin12@onet.pl 1 dni temu, 2025-02-13

Ja tam czekam, aż Beier się obudzi przecież skąś te 16 goli strzelił...

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 1 dni temu, 2025-02-13

Skrzydła działały słabo więc Kovac zmienił ustawienie, tu zaplusował Cieszy dobre spotkanie Sabitzera, oby to utrzymał. Svenssona jeszcze trudno ocenić ale zrobił dobre pierwsze wrażenie

wola
wola 1 dni temu, 2025-02-13

Zobaczymy teraz, co dalej. Teoretycznie mamy kilka łatwych spotkań do punktowania. Trzeba iść za ciosem!!!

ryś
ryś 1 dni temu, 2025-02-13

To jest właśnie reakcja na grę "tu i teraz".

ryś
ryś 1 dni temu, 2025-02-13

wola Wyglądało tak, że Sporting mocno spuchł. Nie bez znaczenia na dalszy przebieg meczu miały też dość szybko strzelone przez nas dwie bramki. Ale tak naprawdę jak było wiedza sami zawodnicy. Fakt mocno rzucający się w oczy był dla mnie taki, że w pierwszej połowie Sporting grał bardzo intensywnie tj. pierwsze 40 minut ,bo pod koniec pierwszej połowy już my dochodziliśmy do głosu. Te przetasowania pozycji naszych atakujących w drugiej połowie temu dopomogły bo przy stojącym tylko w polu karnym Guirassim i tylko sporadycznych wejściach do środka naszych skrzydłowych były marne szanse na końcowy sukces. Jeżeli stał za tym Kovac to dobrze to wróży na przyszłość.

artur1973
artur1973 2 dni temu, 2025-02-13

Myron Boadu - podobniez gwiazda napadu Bochum nie zagra z nami w derbach?. Jest nadzieja ze ugramy jakiś punkt :-)

Kapolini76
Kapolini76 2 dni temu, 2025-02-13

Dzięki panowie za info oby tak dalej heja BVB

fanatyk88
fanatyk88 2 dni temu, 2025-02-12

No faktycznie, niektórzy tu pisali ze jednostronny będzie mecz Bayernu. Bardzo był jednostronny. Jeszcze w rewanżu im się mordy zapalą.

Alex3110_
Alex3110_ 2 dni temu, 2025-02-12

Dzięki

Kot13
Kot13 2 dni temu, 2025-02-12

Na kogoś z pary Aston Villa - Lille a jak przejdziemy dalej to Liverpool albo Barcelona

Alex3110_
Alex3110_ 2 dni temu, 2025-02-12

Jak to dalej jest, na kogo możemy trafić w następnej rundzie CL?

dawid2468
dawid2468 2 dni temu, 2025-02-12

Czyli rewolucje w szatni w czasie przerwy zaczyna działać, a to dobrze rokuje

wola
wola 2 dni temu, 2025-02-12

ryś to było raczej zamierzone, bo zauważyłem takie próby z Grossem już w pierwszej połowie :-) Nie wiem tylko, co wczoraj się stało, czy to Sporting spuchł, a może to my zagraliśmy perfekcyjną połówkę... ??? Najważniejsze, że wreszcie oglądało się BVB jak kiedyś!!!

Kot13
Kot13 2 dni temu, 2025-02-12

Serhou Guirassy strzelił wczoraj 10 bramkę w tej edycji LM , tym samym wyrównał rekord strzelonych goli LM dla BVB przez pojedyńczego gracza. Wcześniej podobną liczbę bramek zdobyli jedynie Robert Lewandowski w sezonie 2012/2013 oraz Erling Haaland w sezonie 2020/2021. Jeżeli Gwinejczyk zdobędzie w rewanżu kolejnego gola zostanie samodzielnym liderem.

deblin12@onet.pl
deblin12@onet.pl 2 dni temu, 2025-02-12

Bo brakuje nam kogoś takiego jak Rocco Reitz który będzie latał od pola karnego do pola karnego

ryś
ryś 2 dni temu, 2025-02-12

Panowie na razie trudno o jakiś huraoptymizm . Wczoraj odmienił nasza grę i dał sygnał do ataku nie kto inny tylko Guirassy, który zaczął się gdzieś ok. 50 minuty cofać i rozgrywać, a w jego miejsce zaczął wchodzić Beyer i Gross !. Obrona Lizbonczyków "zwariowała" , a cały ich zespół "siadł" fizycznie i zostawiali nam bardzo dużo miejsca. Czy to był pomysł na grę Kovaca czy tez samoistna inicjatywa tego nie wiem ale przyniosło to piorunujący skutek. Czy to już tak będzie zawsze przekonamy sie w najbliższym czasie.

fanatyk88
fanatyk88 2 dni temu, 2025-02-12

Pofantazjować przecież można, ja im w każdym meczu życzę porażki.

Mattii
Mattii 2 dni temu, 2025-02-12

Bądźmy poważni, w aktualnej formie Bayernu to będzie jednostronne spotkanie.

Rebe Jankiel
Rebe Jankiel 2 dni temu, 2025-02-12

Bajki z mchu i paproci. Rozłożą przed Bayernem nóżki tak jak przed nami.

fanatyk88
fanatyk88 2 dni temu, 2025-02-12

Żeby tak Celtic pokusił się o niespodziankę i walnął tych wieśniaków.

wola
wola 2 dni temu, 2025-02-12

Kapolini76 w pierwszej połowie szybka gra Sportingu i wiele sytuacji pod naszą bramką. Wszystkie strzały w Kobela i jeden w poprzeczkę. W drugiej można było przecierać oczy za zdziwienia. Tym razem szybka gra ale BVB. Często na jeden kontakt. Nagle w drużynie coś zaskoczyło. Zaczęli tworzyć sytuacje i strzelać bramki jak w najlepszych czasach. W sobotę zobaczymy, czy to potwierdzą w Bochum... czy jesteśmy na huśtawce.

statystyki
Użytkownicy online: Jonasbvb, deblin12@onet.pl
Gości online: 93
Zarejestrowanych użytkowników: 10244
Ostatnio zarejestrowany: miszczakj@o2.pl
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem