Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Sebastian Kehl o ruchach kadrowych w Borussii Dortmund

16 maja 2022, 18:58, KP
Sebastian Kehl o ruchach kadrowych w Borussii Dortmund

Pomimo pierwszych ruchów na rynku transferowym, nadchodzące lato z pewnością będzie intensywne w Borussii Dortmund. Przyszły dyrektor sportowy BVB, Sebastian Kehl wypowiedział się na łamach WAZ na temat potencjalnych ruchów kadrowych.

– Na pewno coś może zdarzyć się jeszcze w obu kierunkach – powiedział Kehl na temat letnich transferów. Na ten moment wiele wskazuje na to, że z klubem pożegna się Manuel Akanji.

– Manuel ma kontrakt do 2023 roku i nie chce go przedłużać. Póki co nie ma nic nowego w tej kwestii. Jesteśmy w bliskim kontakcie z nim i jego doradcą i czekamy, aby zobaczyć, co może się wydarzyć.

Szczególnie Manchester United ma być zainteresowany środkowym obrońcą, ale Juventus i Arsenal również mają być w grze. BVB wierzy, że może zainkasować za Szwajcara około 30 milionów euro.

W Dortmundzie należy spodziewać się także ruchów na pozycji bramkarza. Do klubu na pewno dołączy Marcel Lotka z Herthy Berlin, jednak niespodziewane odejście Marwina Hitza (prawdopodobnie trafi do FC Basel) sprawia, że klubu powinien dołączyć jeszcze jeden goalkeeper. 

– Wciąż będziemy pracować nad pozycją bramkarza. Temat odejścia Marwina Hitza został zamknięty bardzo szybko, w ciągu ostatnich kilku dni. Poprosił nas o rozwiązanie kontraktu, ponieważ ma dobre perspektywy sportowe i wieloletni kontrakt na stole. Chce ponownie grać i dlatego zgodziliśmy się na jego odejście – powiedział Kehl.

Zamieszanie wywołał z kolei sobotni wpis Youssoufy Moukoko w Social Mediach, który mógł sugerować odejście z BVB.

– Przesłanie Youssoufy było nieświadome – najwyraźniej chciał podziękować odchodzącym kolegom. W jego kwestii póki co nie dzieje się nic nowego. Ma kontrakt do 2023 roku i chcielibyśmy go z nim przedłużyć – powiedział Kehl.

Źródło: www.waz.de / Foto: www.bvb.de / Foto:
2 komentarze ODŚWIEŻ
17 maja 2022, 08:56
Szczerze? Chyba wolalbym zeby Akanji juz odszedl, jezeli za te pieniazki mielibysmy kupic hallera, za rok to juz moze byc roznie, a sadze ze ten chlop moglby sie fajnie wkomponowac do zespolu.
0 0
18 maja 2022, 05:48
A co z resztą, balastu? Jeszcze kilku pozorantów, by się znalazło.
0 0

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 19 15 3 1 48
2. Bayer Leverkusen 19 12 6 1 42
3. Eintracht Frankfurt 18 11 3 4 36
4. VfB Stuttgart 19 9 5 5 32
5. RB Lipsk 19 9 5 5 32
6. FSV Mainz 19 9 4 6 31
7. VfL Wolfsburg 19 8 4 7 28
8. Werder Brema 19 7 6 6 27
9. SC Freiburg 19 8 3 8 27
10. Borussia Dortmund 19 7 5 7 26
11. FC Augsburg 19 7 4 8 25
12. Borussia Mönchengladbach 18 7 3 8 24
13. Union Berlin 18 5 5 8 20
14. FC St. Pauli 18 5 2 11 17
15. TSG 1899 Hoffenheim 18 4 5 9 17
16. 1. FC Heidenheim 19 4 2 13 14
17. Holstein Kiel 19 3 3 13 12
18. VfL Bochum 18 2 4 12 10
cała tabela
shoutbox
Kapolini76
Kapolini76 moment temu

Mamy bardzo słaby sezon to fakt, o naszym zarządzie szkoda się rozpisywać wszyscy wiemy jak jest. Pozostaje nam wiara w ten klub tego mi nigdy nie zabraknie. Teraz wszyscy ganiacie za transfery Beier czy Couto ale jeszcze nie tak dawno taka tu była radocha że fajne okienko musi ktoś to poukładać po Sahinie to nie stanie się w parę dni wtedy możemy realnie krytykować zawodników tera jest jeden dupny syf piłkarze pod formą więc tak naprawdę nie wiemy kto ile może nam dać

dawid2468
dawid2468 2 godzin temu

Te 4 mecze Sahina w tym roki to gwóźdź do trumny i brak ligi mistrzów. Jal można było tak długo go trzymać, a tak szybko zwolnić Fravre? W Bayernie Sahina zwolniliby już w listopadzie. Teraz byleby nie spaść do drugiej BL co wcale nie kest śmieszne, zaangażowanie naszych piłkarzy nawet w Guardioli do końca tego sezonu będzie minalne, bo o co tu grać? O nic. Ja już kazdego meczu nie oglądam tylko sledze wyniki bo nie warto

artur1973
artur1973 Dzisiaj, 00:47

Najbardziej śmieje się z tego że kilka osób, które teraz krytykują strasznie BVB wyzywało mnie od czci i wiary, jak pisałem że po meczu z Mainz coś we mnie pękło. Przegrana w finale z Realem była wkalkulowana w koszty. Przegrana mistrzostwa w meczu z Mainz uświadomiła mnie że BVB nie dorosło by konkurować z moją rodziną. Oni nie są tego warci. Siedzę teraz na Teneryfie z rodziną i zwijam boki ze śmiechu z całego syfu, który narodził się w Dortmundzie. Niestety można było mówić po stokroć i jak grochem o ścianę. Watzke ze swoją koncepcją nie wiadomo czego doprowadził ten klub do zapadu. Jak to możliwe, że klub pozwala frajerzynie z Monachium być jakimś konsultantem, który nic nie robi nic nie pomaga a teraz mówi, że w BVB jest źle? Jak można zatrudniać gościa, który o trenowaniu nie ma bladego pojęcia? Dobrego ciągle dusigroszstwo ciągle lizanie dupy Gelsenkirchen i Monachium. Dosyć panowie, dosyć. Nie mam ochoty na takie ?zabawy? ani dziś ani jutro. Dlatego jestem tylko zwykłym obserwatorem

wola
wola Wczoraj, 22:39

no właśnie, dlatego takie decyzje powinni podejmować bezpośrednio trener z dyrektorem sportowym, a nie skłócona 5-osobowa Elefantenrunde. Nie można grać 3 obrońcami mają w kadrze 3 ŚO. Np. teraz Schlotter ma czerwoną kartkę, Sule jest kontuzjowany, a Anton ciągle niedomaga.

libero180
libero180 Wczoraj, 22:27

Nie chce nikogo obrażać ale trzeba być idio*** żeby kupować Couto na prawa obronę i myśleć ze on się tam nadaje do gry ,po co był tak drogi transfer. Przypomnijmy historie gdzie grał najlepiej Hakimi.Jak kupujesz zawodnika za 25 i znasz jego charakterystykę to ustawiasz pod niego skład i zamiast Beier kupujesz kolejnego środkowego obrońcę i grasz na 3,w razie czego masz 4 na zmianę i ewentualnie 5 z rezerw czy kogoś młodego.

wola
wola Wczoraj, 21:57

być

wola
wola Wczoraj, 21:57

Couto miał być PO, jako PO on nie istnieje. Drewniany Ryerson jest od niego o klasę lepszy. Za to byłby świetnym wahadłowym. Ale BVB raczej nie będzie grała w takim ustawieniu.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:46

Statystki Couto jak ktoś nie wie ,dalej będziecie pisać ze on taki słaby. pbs.twimg.com/media/GiKYW0IW0AAQtYD?format=jpg&name=large

wola
wola Wczoraj, 21:34

Ryersona można porównać do Schmelle. Pamiętam jak Jurgen wyciągnął go z rezerw BVB. @Wojtyła z Dortmundu Dla Kloppa najważniejsza była drużyna i ciągle stawiał na te same nazwiska, bo innych nie miał. Nawet mając takich zawodników jak: Schmelzer, czy Grosskreitz można zdobyć Meiterschale.

wola
wola Wczoraj, 21:16

libero180 Jude to jest w ogóle inna historia. Ja też oglądam często Real ze względu na Juda i Angelottiego też. Bellingham w BVB nie wyglądał źle fizycznie. Bez przesady. On już w BVB był jednym z najlepszych na świecie.

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:13

Ja wiem, że nie powinno się wracać do przeszłości ale gdzie się podziała BVB której boki obrony zasuwały przód tył i dawały nam wiele radości

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:11

Bensa tez moim zdaniem jest zbyt słaby na BVB

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:11

Dla mnie obydwa boki obrony powinny zostać wzmocnione, ktoś mnie tu zgani że Ryerson walczy itd ale samą walką to on może nadrabiać w Unionie a nie BVB, gdyby go porównać do Piszczka czy Hakimiego to Norweg wypada w tym porównaniu zdecydowanie najgorzej

wola
wola Wczoraj, 21:09

Guirassy i Haller też nie grzeszyli zdrowiem przy podpisywaniu kontraktu. BVB uwielbia takie wyzwania. Tu pasuje tylko jedno słowo. Wahnsinn.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:08

Każdy pisze ze nasi zawodnicy źle wyglądają to jest fakt na przykładzie Bellinghama mam potwierdzenie on w BVB nie wyglądała nawet w połowie tak dobrze jak w Realu a oglądam każdy mecz jego, pod względem przygotowania fizycznego to jest kolosalna różnica.

wola
wola Wczoraj, 20:54

Nmecha przyszedł do BVB już kontuzjowany. Przez rok dochodził do formy i teraz zaczyna się ''powtórka z rozrywki.'' Niektorzy może jeszcze pamiętają, ''60 minut na godzinę''.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:38

ŚP też słabo wygląda

wola
wola Wczoraj, 20:19

chyba, że chcemy być w środku tabeli.

wola
wola Wczoraj, 20:18

Nmecha jest jak na piłkarza bardzo wysoki. Nie wiem, czy jego kolana są w stanie znieść takie obciążenia, a szczególnie na ''szóstce''. Bensa, max. jako zmiennik. Moim zdaniem BVB powinna szukać LO.

FilipSantana
FilipSantana Wczoraj, 20:09

na ten moment nie mozna jeszcze skreślić nikogo z transferów no może oprócz grossa bo ten już jest stary ale poza nim reszta jest do oszlifowania. Ja bym np. po ostatnim sezonie w życiu nie powiedzał, że nmecha i bensebaini zaczną dobrze grać

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:05

Beiera bym nie skreślał jeszcze. Od kilku lat nie mamy trenera z prawdziwego zdarzenia, który potrafiłby wyciągnąć coś więcej z zawodników. I to też jest problem. Terzic jechał na Haalandzie, Bellinghamie i Sancho, oni od razu dali jakość drużynie. Wybaczcie, ale Gittensowi sporo do Nich (jeszcze) brakuje. Haaland i Bellingham właściwie od razu stali się graczami na których opierała się cała gra.

wola
wola Wczoraj, 19:59

Zgadza się. Schurle, albo Schulz, nie mówiąc o ostatnich jegomościach typu Beier albo nawet Nmecha(30 mln???). Kontrakt 14 mln dla Sule.

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:47

U nas problem jest taki, ze nawet jak damy jakis (heh) konkretny pieniadz, to nie dajemy go na jakosciowego grajka, tylko jakas parowe, ktorej wyszedl jeden sezon i nagle och ach. a jeden sezon to wiecie.. nawet i polskim druzynom w europie czasem wyjdzie...

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:46

Co do mlodych, to tez juz chyba powoli tracimy te umiejetnosc...

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:46

Beier jest totalnie niewidoczny, Anton z Grossem potrzebni jak kurtyzanie majtki. Co do Guirassyego bylem sceptycznie nastawiony, zwlaszcza, ze kosi pieniadze za kontrakt jak za zboze, ale w meczach widac, ze gosc jest ambitny i totalnie nie pasuje do tej naszej amatorszczyzny.

wola
wola Wczoraj, 19:45

nie to chyba 55 jest

wola
wola Wczoraj, 19:42

Oczywiście, że problemem są transfery. BVB od kilku lat robi transfery dla samych transferów. 1. Młodych, żeby na nich zarobić 2. takich, którzy wyróżniali się w innych klubach. Nasze letnie transfery zrobione przez Kehla były perfekt. Beier, Couto, Anton, Gross i Guirassy to były top-nazwiska, ale w ubiegłym sezonie. Ale czy my ich potrzebowaliśmy? Couto i Beiera na pewno nie. 30+25=75 mln poszło się jeb....

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:38

Dokładnie

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:35

Kiedys smiali sie niektorzy, jak kilka lat wstecz pisalismy, ze zmierzamy wlasnie do tego punktu, w ktorym teraz jestesmy. Dzis piszemy, ze jak nic sie nie zmieni to sie spotkamy na derbach ze smerfami, dzis moze sie wydawac smieszne i nierealne, ale jak to mowi klasyk: potrzymaj mi piwo.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:35

Tylko, że dobry i doświadczony trener miałby swoją wizję i swoje oczekiwania personalne, a to już nie leży w kategoriach Echte Liebe :)

statystyki
Gości online: 113
Zarejestrowanych użytkowników: 10233
Ostatnio zarejestrowany: deblin12@onet.pl
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem