Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Transfer Hallera coraz bardziej prawdopodobny

12 maja 2022, 12:33, FilipBVB
Transfer Hallera coraz bardziej prawdopodobny

W BVB trwają poszukiwania następcy Erlinga Haalanda, który przenosi się do Manchesteru City. Najnowsze doniesienia mediów mówią, że poważnym kandydatem do zastąpienia Norwega jest Sébastien Haller.

Kilka dni temu Funke Sport informował, że Iworyjczyk znalazł się na liście potencjalnych transferów BVB. Dziś bardziej szczegółowe informacje przekazały portale Der Spiegel i Sport1. Według wspomnianych źródeł Haller jest priorytetem Borussii, jeżeli chodzi o pozycję napastnika. Co również istotne, sam 27-letni zawodnik chętnie przeprowadzi się do Dortmundu.

Ajax oczekuje za Hallera około 35 milionów euro. Borussia na jego sprowadzenie przeznaczyłaby pieniądze ze sprzedaży Manuela Akanjiego, który niemal na pewno latem zmieni klub.

Źródło: www.spiegel.de, www.sport1.de / Foto: www.ajax.nl / Foto:
11 komentarzy ODŚWIEŻ
12 maja 2022, 12:47
Robi się ciekawie powoli :) oby więcej takich informacji o naprawdę dobrych transferach :)
1 0
12 maja 2022, 12:53
Ponoć nawet 4 transfery jeszcze może zrealizować Borussia Dortmund także No to jest rewolucja.
2 0
12 maja 2022, 13:04
tylko czy 4 transfery do czy z klubu
2 0
12 maja 2022, 13:36
Wiadomo,że 1do1 zastąpić Haalanda nie będzie opcji, no ale za Hallerem na pewno przemawia fakt ,że Bundesligę zna dobrze no i ostatnio jest w dobrej formie strzeleckiej - zarówno w lidze jak i LM. Więc nie byłby to głupi pomysł.. On + Adeyemi na skrzydle to może nieźle wypalić :) no i może w końcu Malen weźmie się w garść jak dojdzie mu 2 dobrych konkurentów.. Teraz Malen i Moukoko mają idealny czas na walkę o miejsce w pierwszym zespole i udowodnienie ,że jednak coś znaczą lub będą znaczyli w przyszłości..
Podsumowując mam nadzieję,że mimo wszystko uda się ściągnąć Hallera bo wydaje się być pewniejszą opcją niż inni potencjalni jak np Hlozek, Jovic, Ekitike , Kalajdzic, bo w transfer kogoś takiego jak Werner, J.David czy D.Nunez to nie wierzę, za drogie opcje zarówno w transferze jak i kontrakcie.
1 0
12 maja 2022, 13:56
Jak czytam o tych transferach to czasami zastanawiam się czy sen nie płata mi figla????
0 0
12 maja 2022, 14:26
Figla może spłatać trener, który nie będzie potrafił zbudować z tych klocków nic konkretnego. Liczę jednak na cud.
3 0
12 maja 2022, 16:04
To trzeba już przyznać oficjalnie , że jesteśmy świadkami rewolucji kadrowej w Dortmundzie.Zatem myślę , że istnieje spora szansa na sprowadzenie Hallera.Tym bardziej ,że sporo zawodników odejdzie i pułap płacowy mocno spadnie (Zagadou,Burki,Akanji,Haaland,Hitz,Reinier)Wszyscy chcielibyśmy , aby także Meunier,Passlack,Schulz nie obciążali budżetu klubu , ale z ich sprzedażą będzie ciężko.Kilku młodych graczy ewidentnie zasługuje na duże szanse w seniorskiej ekipie (Gittens,Moukoko,Rothe,Semic,Collins,Fink).Wielkie niewiadome sezonu , to oczywiście poziom formy (bo jak do tej pory to przeplatanka) Brandta,Guerreiro i Wolfa.Reus i Hummels , jako weterani , to już tylko solidna opcja rezerwowa na kilkanaście minut w meczu. Jak zatem widzimy - rewolucja w kadrze ma miejsce tu i teraz.
0 0
12 maja 2022, 18:30
Jeśli nasi faktycznie mocno go chcą, to niech działają szybko, bo buyern też węszy obok Hallera i może być podobnie, jak z Mazraouim...
0 0
13 maja 2022, 09:43
Fajnie to zaczyna wygladac. Mam tylko nadzieje ze sie wzmacniaja a nie wymieniaja pol skladu bo z taki mentalrm bedziemy w takim wypadku stac w miejscu, tyle ze z innymi grajkami.
Bo jak sie nagle okaze ze sprzedajemy brandta, Cana, Raphaela, Hazarda i kogos tam to przeciez zwatpie juz chyba na dobre w ten klub...
0 -1
13 maja 2022, 10:00
Połowę składu to właśnie należy wymienić bo nam wyrażnie nie szło w tym zestawieniu, a zwłaszcza tych grajków, którzy niewiele wnosili do gry w pucharach europejskich. Przecież to było dziadostwo, a kilku graczy albo nie dorastało poziomem, lub też grali bez większego entuzjazmu. Takim piłkarzem w ostatnich miesiącach był nawet Haaland, a co dopiero mówić o innych. Na przykładzie takiego Cana widac było jak nie radzi sobie grając przeciwko lepszym druzynom. Te jego babole , głupie zachowania, nadmierna ostrość w grze itp. Należy rozróżnić piłkarzy dobrych na Ligę Mistrzów, a tych słabszych, którzy jedynie wyglądają jako tako w meczach ligowych i to nie zawsze.
1 0
13 maja 2022, 10:09
Oddzielnym tematem w kwestii nowego sezonu jest trener. Ja mam co do niego nie najlepsze odczucia. Jego wyniki z zespołami ( nie tylko z BVB) na tle klasowych drużyn są wręcz katastrofalne.
1 0

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 19 15 3 1 48
2. Bayer Leverkusen 19 12 6 1 42
3. Eintracht Frankfurt 18 11 3 4 36
4. VfB Stuttgart 19 9 5 5 32
5. RB Lipsk 19 9 5 5 32
6. FSV Mainz 19 9 4 6 31
7. VfL Wolfsburg 19 8 4 7 28
8. Werder Brema 19 7 6 6 27
9. SC Freiburg 19 8 3 8 27
10. Borussia Dortmund 19 7 5 7 26
11. FC Augsburg 19 7 4 8 25
12. Borussia Mönchengladbach 18 7 3 8 24
13. Union Berlin 18 5 5 8 20
14. FC St. Pauli 18 5 2 11 17
15. TSG 1899 Hoffenheim 18 4 5 9 17
16. 1. FC Heidenheim 19 4 2 13 14
17. Holstein Kiel 19 3 3 13 12
18. VfL Bochum 18 2 4 12 10
cała tabela
shoutbox
dawid2468
dawid2468 godzinę temu

Te 4 mecze Sahina w tym roki to gwóźdź do trumny i brak ligi mistrzów. Jal można było tak długo go trzymać, a tak szybko zwolnić Fravre? W Bayernie Sahina zwolniliby już w listopadzie. Teraz byleby nie spaść do drugiej BL co wcale nie kest śmieszne, zaangażowanie naszych piłkarzy nawet w Guardioli do końca tego sezonu będzie minalne, bo o co tu grać? O nic. Ja już kazdego meczu nie oglądam tylko sledze wyniki bo nie warto

artur1973
artur1973 Dzisiaj, 00:47

Najbardziej śmieje się z tego że kilka osób, które teraz krytykują strasznie BVB wyzywało mnie od czci i wiary, jak pisałem że po meczu z Mainz coś we mnie pękło. Przegrana w finale z Realem była wkalkulowana w koszty. Przegrana mistrzostwa w meczu z Mainz uświadomiła mnie że BVB nie dorosło by konkurować z moją rodziną. Oni nie są tego warci. Siedzę teraz na Teneryfie z rodziną i zwijam boki ze śmiechu z całego syfu, który narodził się w Dortmundzie. Niestety można było mówić po stokroć i jak grochem o ścianę. Watzke ze swoją koncepcją nie wiadomo czego doprowadził ten klub do zapadu. Jak to możliwe, że klub pozwala frajerzynie z Monachium być jakimś konsultantem, który nic nie robi nic nie pomaga a teraz mówi, że w BVB jest źle? Jak można zatrudniać gościa, który o trenowaniu nie ma bladego pojęcia? Dobrego ciągle dusigroszstwo ciągle lizanie dupy Gelsenkirchen i Monachium. Dosyć panowie, dosyć. Nie mam ochoty na takie ?zabawy? ani dziś ani jutro. Dlatego jestem tylko zwykłym obserwatorem

wola
wola Wczoraj, 22:39

no właśnie, dlatego takie decyzje powinni podejmować bezpośrednio trener z dyrektorem sportowym, a nie skłócona 5-osobowa Elefantenrunde. Nie można grać 3 obrońcami mają w kadrze 3 ŚO. Np. teraz Schlotter ma czerwoną kartkę, Sule jest kontuzjowany, a Anton ciągle niedomaga.

libero180
libero180 Wczoraj, 22:27

Nie chce nikogo obrażać ale trzeba być idio*** żeby kupować Couto na prawa obronę i myśleć ze on się tam nadaje do gry ,po co był tak drogi transfer. Przypomnijmy historie gdzie grał najlepiej Hakimi.Jak kupujesz zawodnika za 25 i znasz jego charakterystykę to ustawiasz pod niego skład i zamiast Beier kupujesz kolejnego środkowego obrońcę i grasz na 3,w razie czego masz 4 na zmianę i ewentualnie 5 z rezerw czy kogoś młodego.

wola
wola Wczoraj, 21:57

być

wola
wola Wczoraj, 21:57

Couto miał być PO, jako PO on nie istnieje. Drewniany Ryerson jest od niego o klasę lepszy. Za to byłby świetnym wahadłowym. Ale BVB raczej nie będzie grała w takim ustawieniu.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:46

Statystki Couto jak ktoś nie wie ,dalej będziecie pisać ze on taki słaby. pbs.twimg.com/media/GiKYW0IW0AAQtYD?format=jpg&name=large

wola
wola Wczoraj, 21:34

Ryersona można porównać do Schmelle. Pamiętam jak Jurgen wyciągnął go z rezerw BVB. @Wojtyła z Dortmundu Dla Kloppa najważniejsza była drużyna i ciągle stawiał na te same nazwiska, bo innych nie miał. Nawet mając takich zawodników jak: Schmelzer, czy Grosskreitz można zdobyć Meiterschale.

wola
wola Wczoraj, 21:16

libero180 Jude to jest w ogóle inna historia. Ja też oglądam często Real ze względu na Juda i Angelottiego też. Bellingham w BVB nie wyglądał źle fizycznie. Bez przesady. On już w BVB był jednym z najlepszych na świecie.

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:13

Ja wiem, że nie powinno się wracać do przeszłości ale gdzie się podziała BVB której boki obrony zasuwały przód tył i dawały nam wiele radości

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:11

Bensa tez moim zdaniem jest zbyt słaby na BVB

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:11

Dla mnie obydwa boki obrony powinny zostać wzmocnione, ktoś mnie tu zgani że Ryerson walczy itd ale samą walką to on może nadrabiać w Unionie a nie BVB, gdyby go porównać do Piszczka czy Hakimiego to Norweg wypada w tym porównaniu zdecydowanie najgorzej

wola
wola Wczoraj, 21:09

Guirassy i Haller też nie grzeszyli zdrowiem przy podpisywaniu kontraktu. BVB uwielbia takie wyzwania. Tu pasuje tylko jedno słowo. Wahnsinn.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:08

Każdy pisze ze nasi zawodnicy źle wyglądają to jest fakt na przykładzie Bellinghama mam potwierdzenie on w BVB nie wyglądała nawet w połowie tak dobrze jak w Realu a oglądam każdy mecz jego, pod względem przygotowania fizycznego to jest kolosalna różnica.

wola
wola Wczoraj, 20:54

Nmecha przyszedł do BVB już kontuzjowany. Przez rok dochodził do formy i teraz zaczyna się ''powtórka z rozrywki.'' Niektorzy może jeszcze pamiętają, ''60 minut na godzinę''.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:38

ŚP też słabo wygląda

wola
wola Wczoraj, 20:19

chyba, że chcemy być w środku tabeli.

wola
wola Wczoraj, 20:18

Nmecha jest jak na piłkarza bardzo wysoki. Nie wiem, czy jego kolana są w stanie znieść takie obciążenia, a szczególnie na ''szóstce''. Bensa, max. jako zmiennik. Moim zdaniem BVB powinna szukać LO.

FilipSantana
FilipSantana Wczoraj, 20:09

na ten moment nie mozna jeszcze skreślić nikogo z transferów no może oprócz grossa bo ten już jest stary ale poza nim reszta jest do oszlifowania. Ja bym np. po ostatnim sezonie w życiu nie powiedzał, że nmecha i bensebaini zaczną dobrze grać

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:05

Beiera bym nie skreślał jeszcze. Od kilku lat nie mamy trenera z prawdziwego zdarzenia, który potrafiłby wyciągnąć coś więcej z zawodników. I to też jest problem. Terzic jechał na Haalandzie, Bellinghamie i Sancho, oni od razu dali jakość drużynie. Wybaczcie, ale Gittensowi sporo do Nich (jeszcze) brakuje. Haaland i Bellingham właściwie od razu stali się graczami na których opierała się cała gra.

wola
wola Wczoraj, 19:59

Zgadza się. Schurle, albo Schulz, nie mówiąc o ostatnich jegomościach typu Beier albo nawet Nmecha(30 mln???). Kontrakt 14 mln dla Sule.

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:47

U nas problem jest taki, ze nawet jak damy jakis (heh) konkretny pieniadz, to nie dajemy go na jakosciowego grajka, tylko jakas parowe, ktorej wyszedl jeden sezon i nagle och ach. a jeden sezon to wiecie.. nawet i polskim druzynom w europie czasem wyjdzie...

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:46

Co do mlodych, to tez juz chyba powoli tracimy te umiejetnosc...

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:46

Beier jest totalnie niewidoczny, Anton z Grossem potrzebni jak kurtyzanie majtki. Co do Guirassyego bylem sceptycznie nastawiony, zwlaszcza, ze kosi pieniadze za kontrakt jak za zboze, ale w meczach widac, ze gosc jest ambitny i totalnie nie pasuje do tej naszej amatorszczyzny.

wola
wola Wczoraj, 19:45

nie to chyba 55 jest

wola
wola Wczoraj, 19:42

Oczywiście, że problemem są transfery. BVB od kilku lat robi transfery dla samych transferów. 1. Młodych, żeby na nich zarobić 2. takich, którzy wyróżniali się w innych klubach. Nasze letnie transfery zrobione przez Kehla były perfekt. Beier, Couto, Anton, Gross i Guirassy to były top-nazwiska, ale w ubiegłym sezonie. Ale czy my ich potrzebowaliśmy? Couto i Beiera na pewno nie. 30+25=75 mln poszło się jeb....

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:38

Dokładnie

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:35

Kiedys smiali sie niektorzy, jak kilka lat wstecz pisalismy, ze zmierzamy wlasnie do tego punktu, w ktorym teraz jestesmy. Dzis piszemy, ze jak nic sie nie zmieni to sie spotkamy na derbach ze smerfami, dzis moze sie wydawac smieszne i nierealne, ale jak to mowi klasyk: potrzymaj mi piwo.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:35

Tylko, że dobry i doświadczony trener miałby swoją wizję i swoje oczekiwania personalne, a to już nie leży w kategoriach Echte Liebe :)

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:32

Najzabawniejsze jest to, że na odpady z Monachium Watzke pieniądze ma, ale na dobrego, doświadczonego trenera już nie.

statystyki
Użytkownicy online: wola, pawelkoziaty, mersinko2
Gości online: 113
Zarejestrowanych użytkowników: 10233
Ostatnio zarejestrowany: deblin12@onet.pl
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem