Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Przed meczem z Arminią Bielefeld

12 marca 2022, 22:00, FilipBVB
Przed meczem z Arminią Bielefeld

W niedzielne popołudnie Borussia Dortmund zmierzy się z Arminią Bielefeld w spotkaniu 26. kolejki Bundesligi.

Borussia ma rozegrane 24 ligowe spotkania, ponieważ zaplanowany na ostatni weekend mecz z Mainz został przełożony z powodu wielu przypadków COVID-19 w zespole z Moguncji. BVB ma na koncie 50 punktów – o dziesięć mniej niż pierwszy Bayern, ale Bawarczycy rozegrali już swój mecz tej kolejki, w którym zremisowali z Hoffenheim 1:1. Przewaga Czarno-Żółtych nad trzecim Bayerem Leverkusen wynosi pięć punktów (Bayer ma za sobą 25 spotkań). Dortmundczycy swój ostatni mecz rozegrali dwa tygodnie temu, remisując w Augsburgu 1:1. Bramkę dla BVB strzelił Thorgan Hazard.

Arminia walczy o utrzymanie w Bundeslidze. Podopieczni Franka Kramera zajmują piętnaste, czyli ostatnie bezpieczne miejsce w tabeli, mając na koncie 25 punktów. Drużyna z Bielefeld przegrała dwa ostatnie spotkania: 0:3 z Bayerem Leverkusen i 0:1 z Augsburgiem.

Borussia wygrała cztery ostatnie starcia z Arminią. W rundzie jesiennej bieżącego sezonu piłkarze Marco Rosego wygrali na Schüco Arenie 3:1. Na listę strzelców wpisali się Emre Can, Mats Hummels i Jude Bellingham dla BVB oraz Fabian Klos dla Arminii.

Marco Rose musi zmierzyć się z wieloma problemami kadrowymi. W niedzielnym spotkaniu z powodów zdrowotnych nie zagrają Marco Reus, Mats Hummels, Raphaël Guerreiro, Manuel Akanji, Dan-Axel Zagadou, Thomas Meunier, Youssoufa Moukoko, Steffen Tigges, Mateu Morey i Marcel Schmelzer. Do kadry meczowej wrócą natomiast Erling Haaland i Gio Reyna. Dortmundczycy mogą zagrać czwórką lub trójką obrońców.

W zespole Arminii występuje kilka przypadków koronawirusa, ale nie wiadomo, kogo dokładnie one dotyczą. Przewiduje się, że w Dortmundzie nie zagrają Gonzalo Castro, Joakim Nilsson, Nathan de Medina oraz Guilherme Ramos. Nieobecny może być również trener Frank Kramer.

Bundesliga, 26. kolejka
BORUSSIA DORTMUND – ARMINIA BIELEFELD

Niedziela, 13 marca 2022, godz. 17:30, Signal Iduna Park

Przewidywane składy:

BVB: Kobel – Wolf, Can, Pongračić, Schulz – Witsel – Dahoud, Bellingham – Brandt, Malen, Hazard
Rezerwowi: Hitz, Coulibaly, Maloney, Passlack, Reyna, Reinier, Haaland
Pod znakiem zapytania: brak
Nie zagrają: Reus, Hummels, Guerreiro, Akanji, Meunier, Zagadou, Moukoko, Tigges, Morey, Schmelzer
Trener: Marco Rose

Arminia: Ortega – Brunner, Pieper, Andrade, Laursen – F. Kunze – Schöpf, Vasiliadis – Wimmer, Serra, Okugawa
Rezerwowi: Kapino, Schulz, Bello, Laursen, Hack, Prietl, Klos, Krüger, Lasme
Pod znakiem zapytania: brak
Nie zagrają: Castro, Nilsson, de Medina, Ramos
Trener: Ilia Gruev (asystent)

Źródło: www.borussia.com.pl / Foto: www.bvb.de / Foto:
4 komentarze ODŚWIEŻ
12 marca 2022, 22:55
Jak na dłoni widać , kim dysponujemy w tym sezonie.Brawo dla panów fizjoterapeutów i sztabu medycznego.Klinika BVB nadal funkcjonuje na pełnych obrotach :)
2 0
13 marca 2022, 15:27
Ważne, że mają pełne poparcie zarządu :)
0 0
13 marca 2022, 05:59
Buyern stracił punkty więc to idealna okazja dla naszych kopaczy by również je stracić.
1 0
13 marca 2022, 10:40
Zauważcie, że wypadła nam z gry cała podstawowa formacja obrony oprócz bramkarza. W dzisiejszym meczu może być tragedia albo tylko lepiej. W dużej mierze będzie to zależeć od gry przeciwnika.
0 0

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 19 15 3 1 48
2. Bayer Leverkusen 19 12 6 1 42
3. Eintracht Frankfurt 18 11 3 4 36
4. VfB Stuttgart 19 9 5 5 32
5. RB Lipsk 19 9 5 5 32
6. FSV Mainz 19 9 4 6 31
7. VfL Wolfsburg 19 8 4 7 28
8. Werder Brema 19 7 6 6 27
9. SC Freiburg 19 8 3 8 27
10. Borussia Dortmund 19 7 5 7 26
11. FC Augsburg 19 7 4 8 25
12. Borussia Mönchengladbach 18 7 3 8 24
13. Union Berlin 18 5 5 8 20
14. FC St. Pauli 18 5 2 11 17
15. TSG 1899 Hoffenheim 18 4 5 9 17
16. 1. FC Heidenheim 19 4 2 13 14
17. Holstein Kiel 19 3 3 13 12
18. VfL Bochum 18 2 4 12 10
cała tabela
shoutbox
dawid2468
dawid2468 godzinę temu

Te 4 mecze Sahina w tym roki to gwóźdź do trumny i brak ligi mistrzów. Jal można było tak długo go trzymać, a tak szybko zwolnić Fravre? W Bayernie Sahina zwolniliby już w listopadzie. Teraz byleby nie spaść do drugiej BL co wcale nie kest śmieszne, zaangażowanie naszych piłkarzy nawet w Guardioli do końca tego sezonu będzie minalne, bo o co tu grać? O nic. Ja już kazdego meczu nie oglądam tylko sledze wyniki bo nie warto

artur1973
artur1973 Dzisiaj, 00:47

Najbardziej śmieje się z tego że kilka osób, które teraz krytykują strasznie BVB wyzywało mnie od czci i wiary, jak pisałem że po meczu z Mainz coś we mnie pękło. Przegrana w finale z Realem była wkalkulowana w koszty. Przegrana mistrzostwa w meczu z Mainz uświadomiła mnie że BVB nie dorosło by konkurować z moją rodziną. Oni nie są tego warci. Siedzę teraz na Teneryfie z rodziną i zwijam boki ze śmiechu z całego syfu, który narodził się w Dortmundzie. Niestety można było mówić po stokroć i jak grochem o ścianę. Watzke ze swoją koncepcją nie wiadomo czego doprowadził ten klub do zapadu. Jak to możliwe, że klub pozwala frajerzynie z Monachium być jakimś konsultantem, który nic nie robi nic nie pomaga a teraz mówi, że w BVB jest źle? Jak można zatrudniać gościa, który o trenowaniu nie ma bladego pojęcia? Dobrego ciągle dusigroszstwo ciągle lizanie dupy Gelsenkirchen i Monachium. Dosyć panowie, dosyć. Nie mam ochoty na takie ?zabawy? ani dziś ani jutro. Dlatego jestem tylko zwykłym obserwatorem

wola
wola Wczoraj, 22:39

no właśnie, dlatego takie decyzje powinni podejmować bezpośrednio trener z dyrektorem sportowym, a nie skłócona 5-osobowa Elefantenrunde. Nie można grać 3 obrońcami mają w kadrze 3 ŚO. Np. teraz Schlotter ma czerwoną kartkę, Sule jest kontuzjowany, a Anton ciągle niedomaga.

libero180
libero180 Wczoraj, 22:27

Nie chce nikogo obrażać ale trzeba być idio*** żeby kupować Couto na prawa obronę i myśleć ze on się tam nadaje do gry ,po co był tak drogi transfer. Przypomnijmy historie gdzie grał najlepiej Hakimi.Jak kupujesz zawodnika za 25 i znasz jego charakterystykę to ustawiasz pod niego skład i zamiast Beier kupujesz kolejnego środkowego obrońcę i grasz na 3,w razie czego masz 4 na zmianę i ewentualnie 5 z rezerw czy kogoś młodego.

wola
wola Wczoraj, 21:57

być

wola
wola Wczoraj, 21:57

Couto miał być PO, jako PO on nie istnieje. Drewniany Ryerson jest od niego o klasę lepszy. Za to byłby świetnym wahadłowym. Ale BVB raczej nie będzie grała w takim ustawieniu.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:46

Statystki Couto jak ktoś nie wie ,dalej będziecie pisać ze on taki słaby. pbs.twimg.com/media/GiKYW0IW0AAQtYD?format=jpg&name=large

wola
wola Wczoraj, 21:34

Ryersona można porównać do Schmelle. Pamiętam jak Jurgen wyciągnął go z rezerw BVB. @Wojtyła z Dortmundu Dla Kloppa najważniejsza była drużyna i ciągle stawiał na te same nazwiska, bo innych nie miał. Nawet mając takich zawodników jak: Schmelzer, czy Grosskreitz można zdobyć Meiterschale.

wola
wola Wczoraj, 21:16

libero180 Jude to jest w ogóle inna historia. Ja też oglądam często Real ze względu na Juda i Angelottiego też. Bellingham w BVB nie wyglądał źle fizycznie. Bez przesady. On już w BVB był jednym z najlepszych na świecie.

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:13

Ja wiem, że nie powinno się wracać do przeszłości ale gdzie się podziała BVB której boki obrony zasuwały przód tył i dawały nam wiele radości

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:11

Bensa tez moim zdaniem jest zbyt słaby na BVB

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:11

Dla mnie obydwa boki obrony powinny zostać wzmocnione, ktoś mnie tu zgani że Ryerson walczy itd ale samą walką to on może nadrabiać w Unionie a nie BVB, gdyby go porównać do Piszczka czy Hakimiego to Norweg wypada w tym porównaniu zdecydowanie najgorzej

wola
wola Wczoraj, 21:09

Guirassy i Haller też nie grzeszyli zdrowiem przy podpisywaniu kontraktu. BVB uwielbia takie wyzwania. Tu pasuje tylko jedno słowo. Wahnsinn.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:08

Każdy pisze ze nasi zawodnicy źle wyglądają to jest fakt na przykładzie Bellinghama mam potwierdzenie on w BVB nie wyglądała nawet w połowie tak dobrze jak w Realu a oglądam każdy mecz jego, pod względem przygotowania fizycznego to jest kolosalna różnica.

wola
wola Wczoraj, 20:54

Nmecha przyszedł do BVB już kontuzjowany. Przez rok dochodził do formy i teraz zaczyna się ''powtórka z rozrywki.'' Niektorzy może jeszcze pamiętają, ''60 minut na godzinę''.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:38

ŚP też słabo wygląda

wola
wola Wczoraj, 20:19

chyba, że chcemy być w środku tabeli.

wola
wola Wczoraj, 20:18

Nmecha jest jak na piłkarza bardzo wysoki. Nie wiem, czy jego kolana są w stanie znieść takie obciążenia, a szczególnie na ''szóstce''. Bensa, max. jako zmiennik. Moim zdaniem BVB powinna szukać LO.

FilipSantana
FilipSantana Wczoraj, 20:09

na ten moment nie mozna jeszcze skreślić nikogo z transferów no może oprócz grossa bo ten już jest stary ale poza nim reszta jest do oszlifowania. Ja bym np. po ostatnim sezonie w życiu nie powiedzał, że nmecha i bensebaini zaczną dobrze grać

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:05

Beiera bym nie skreślał jeszcze. Od kilku lat nie mamy trenera z prawdziwego zdarzenia, który potrafiłby wyciągnąć coś więcej z zawodników. I to też jest problem. Terzic jechał na Haalandzie, Bellinghamie i Sancho, oni od razu dali jakość drużynie. Wybaczcie, ale Gittensowi sporo do Nich (jeszcze) brakuje. Haaland i Bellingham właściwie od razu stali się graczami na których opierała się cała gra.

wola
wola Wczoraj, 19:59

Zgadza się. Schurle, albo Schulz, nie mówiąc o ostatnich jegomościach typu Beier albo nawet Nmecha(30 mln???). Kontrakt 14 mln dla Sule.

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:47

U nas problem jest taki, ze nawet jak damy jakis (heh) konkretny pieniadz, to nie dajemy go na jakosciowego grajka, tylko jakas parowe, ktorej wyszedl jeden sezon i nagle och ach. a jeden sezon to wiecie.. nawet i polskim druzynom w europie czasem wyjdzie...

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:46

Co do mlodych, to tez juz chyba powoli tracimy te umiejetnosc...

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:46

Beier jest totalnie niewidoczny, Anton z Grossem potrzebni jak kurtyzanie majtki. Co do Guirassyego bylem sceptycznie nastawiony, zwlaszcza, ze kosi pieniadze za kontrakt jak za zboze, ale w meczach widac, ze gosc jest ambitny i totalnie nie pasuje do tej naszej amatorszczyzny.

wola
wola Wczoraj, 19:45

nie to chyba 55 jest

wola
wola Wczoraj, 19:42

Oczywiście, że problemem są transfery. BVB od kilku lat robi transfery dla samych transferów. 1. Młodych, żeby na nich zarobić 2. takich, którzy wyróżniali się w innych klubach. Nasze letnie transfery zrobione przez Kehla były perfekt. Beier, Couto, Anton, Gross i Guirassy to były top-nazwiska, ale w ubiegłym sezonie. Ale czy my ich potrzebowaliśmy? Couto i Beiera na pewno nie. 30+25=75 mln poszło się jeb....

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:38

Dokładnie

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:35

Kiedys smiali sie niektorzy, jak kilka lat wstecz pisalismy, ze zmierzamy wlasnie do tego punktu, w ktorym teraz jestesmy. Dzis piszemy, ze jak nic sie nie zmieni to sie spotkamy na derbach ze smerfami, dzis moze sie wydawac smieszne i nierealne, ale jak to mowi klasyk: potrzymaj mi piwo.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:35

Tylko, że dobry i doświadczony trener miałby swoją wizję i swoje oczekiwania personalne, a to już nie leży w kategoriach Echte Liebe :)

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:32

Najzabawniejsze jest to, że na odpady z Monachium Watzke pieniądze ma, ale na dobrego, doświadczonego trenera już nie.

statystyki
Użytkownicy online: Gerard
Gości online: 102
Zarejestrowanych użytkowników: 10233
Ostatnio zarejestrowany: deblin12@onet.pl
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem