Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Borussia Dortmund przegrywa z Bayernem

6 marca 2021, 20:27, FilipBVB
Borussia Dortmund przegrywa z Bayernem

Borussia Dortmund spotkanie w Monachium rozpoczęła od dwóch bramek Erling Haalanda, ale to Bayern wyszedł zwycięsko z tej rywalizacji, wygrywając 4:2.

Borussia objęła prowadzenie już w 2. minucie za sprawą Erlinga Haalanda, który trafił do bramki Manuela Neuera silnym strzałem sprzed pola karnego. Po chwili na Allianz Arenie było już 0:2, ponieważ defensywa Bayernu nie poradziła sobie ze składną akcją BVB, którą świetnym podaniem do Nico Schulza rozpoczął Mo Dahoud, następnie piłka znalazła się pod nogami Thorgana Hazarda, a ten wyłożył futbolówkę do Haalanda, który z bliskiej odległości pokonał Neuera. Od tego momentu zawodnicy Bayernu obudzili się i zaczęli mocno naciskać na dortmundczyków. W 25. minucie mogło być 0:3, ale Thomas Meunier niedokładnie zagrał w kierunku norweskiego napastnika. Minutę później defensywa Borussii dała się pokonać – piłkę z trzech metrów do bramki wpakował Robert Lewandowski. Jeszcze przed przerwą w Monachium mieliśmy remis. Dahoud sfaulował w polu karnym Kingsleya Comana, a jedenastkę na bramkę zamienił Lewandowski.

Po zmianie stron tempo meczu spadło. W 60. minucie Haaland opuścił boisko z kontuzją, a w jego miejsce pojawił się Steffen Tigges. Z czasem Bawarczycy atakowali coraz intensywniej, aż w końcu dopięli swego. W 88. minucie piłka wybijana przez Meuniera trafiła do Leona Goretzki, który precyzyjnym strzałem po ziemi nie dał żadnych szans Marwinowi Hitzowi. Borussia próbowała wyrównać, zostawiając z tyłu wiele miejsca. Konsekwencją była kolejna bramka Bayernu, którą strzelił Lewandowski.

Bundesliga, 24. kolejka
FC BAYERN MONACHIUM – BORUSSIA DORTMUND  4:2 (2:2)

FCB: Neuer – Süle, Boateng (70. Martínez), Alaba, Davies – Kimmich, Goretzka – Sané (90. Hernández), Müller (90. Choupo-Moting) , Coman (66. Gnabry) – Lewandowski
Rezerwa: Hoffmann, Sarr, Roca, Dantas, Musiala
Trener: Hansi Flick

BVB: Hitz – Can, Hummels, Zagadou (70. Morey) – Meunier, Dahoud, Delaney (70. Bellingham), Schulz – Reus (76. Reinier), Hazard (60. Brandt) – Haaland (60. Tigges)
Rezerwa: Bürki, Moukoko, Piszczek, Passlack
Trener: Edin Terzić

Gole:
0:1 Haaland (2., Delaney)
0:2 Haaland (9., Hazard)
1:2 Lewandowski (26., Sané)
2:2 Lewandowski (44., rzut karny, faul Dahouda na Comanie)
3:2 Goretzka (88.)
4:2 Lewandowski (90., Sané)

Sędzia: Marco Fritz (Korb)
Żółte kartki: Lewandowski – Meunier
Stadion: Allianz Arena (Monachium)
Widzów: –

Źródło: www.borussia.com.pl / Foto: www.bvb.de / Foto:
38 komentarzy ODŚWIEŻ
6 marca 2021, 20:28
Shit, szkoda ale słaby mecz.
0 0
6 marca 2021, 20:29
Mozna przegrać ,ale żeby wygrywać 2 golami na wyjedzie i nic z tego nie mieć?:D
0 0
6 marca 2021, 20:30
Najgorsze że lewatywa tyle strzelił....
Nie cierpię zdrajcy!!!
4 -5
6 marca 2021, 20:37
Zdrajcy haha bo odszedl do lepszego klubu zeby sie rozwijac
5 -9
6 marca 2021, 20:41
Zdrajca ale patrzac z jego perspektywy zrobił interes życia,gdyby został to wiecznie by przegrywał z tym klubem.
0 -1
6 marca 2021, 20:52
Staraerakloppa, jak nie oczekiwałem, że zostanie u nas do końca kariery, ale pójść do świń, to najgorsze co mógł zrobić.
6 -1
7 marca 2021, 09:42
steeven ale smutki piszesz aż żal komentowa.
1 0
6 marca 2021, 20:33
Wynik nie dziwi, szkoda tylko że styl tak frajerski.
Oby Haaland był zdrowy. Meunier i Schulz to poziom 3. Bundesligi.

No i tyle, więcej nie ma co strzępić ryja (czy tam palców)
6 0
IT
7 marca 2021, 13:54
Nie ma takiej ligi, jak "3. Bundesliga".
1 0
IT
7 marca 2021, 14:20
Do tego co napisał IT to w Niemieckiej piłce jest coś takiego jak 3. Liga, ale taki tam nic nie znaczący szczegół. Bundesliga zajmuje się tylko i wyłącznie pierwszym oraz drugim poziom ligowym w tym kraju.
0 0
7 marca 2021, 22:10
Racja panowie, mój błąd ;)
0 0
6 marca 2021, 20:34
Akcja okolicznościowa wypadła znakomicie. Sponsor i grupy spod znaku umieszczonego w jego logo powinni być zadowoleni. W końcu zagraliśmy jak [dowolnie wybrane określenie związane ze skrótowcem]
2 0
6 marca 2021, 21:06
Nie wiem czy okolicznościowa akcja przyniesie oczekiwany skutek bo jak drużyna promująca pisząc delikatnie dała tyłka gospodarzom, który tylko na początku byli miłościwie tolerancyjni. Tak wiem jestem wyjątkowo złośliwy.
0 0
6 marca 2021, 20:36
Masakra zero koncentracji trener nie wie co się dzieje brak pomysłu na grę oddaliśmy mecz jak dzieci zero zaangażowania brak słów
0 0
6 marca 2021, 20:36
Zagrali tak jak wymagały tego ich tęczowe okoliczności - najpierw skutecznie podgrzali atmosferę, by potem dać d... i to bez wazeliny.

Następnym razem niech klęczą przed czarnymi lub wyliżą im stópki, a następnie niech się ładnie wypną. To im wychodzi najlepiej.
4 -7
6 marca 2021, 21:08
Hahaha sam bym lepiej tego nie ujął. Murzyn tak sobie pomyślałem może następnym razem zamiast się ograniczać to niech zrobią okolicznościowy tęczowy komplet zamiast czarno-żółtych strojów! Szkoda tylko, że bajern już tak tolerancyjny nie był.
1 -2
6 marca 2021, 20:38
Dobre zmiany panie wuefisto
1 0
6 marca 2021, 20:38
W takich meczach po prostu wychodzi zawsze gra w obronie Borussii Dortmund. To co my gramy od lat w tej formacji jest nieśmiesznym żartem, do tego gorąca głowa, między innymi Dahouda.

Ale także wychodzi jakość, Muenier mógł zabić spotkanie, ale jego dogranie było tragiczne do Haalanda i od tego momentu zaczęły się kłopoty bvb.

Szkoda spotkania, bo było naprawdę blisko utracia nosa Bayernowi, a tak to kolejna porażka na Allianz Arena.
8 0
7 marca 2021, 14:28
tez tak uwazam,sam Mynie albo Haaland mogli w 25 minucie "zabic" mecz,a Toma Mynie,wolal swiniakom duszacym sie swoim chlewie dostarczyc tlen,uff myslalem ze swiat juz w ogole nie ma szacunku dla zwierzat a tutaj jednak milosnicy wieprzowinki sie znalezli (z przymruzeniem oka komentarz oczywiscie) ;)
1 0
6 marca 2021, 20:39
Norma, jedziemy dalej. Brak słów na nasze boki obrony, Sane sobie biegał jakby nikogo obok niego nie było.
2 0
6 marca 2021, 21:03
Ale dlaczego sędzia zawsze musi im pomagać? Przy 2:2 mógł karnego na Reusie gwizdnac. A przy ich akcji na 3-2 Can był ewidentnie faulowany!!
3 0
6 marca 2021, 21:09
Bo to jest batman! A nie czekaj bajern.
0 0
7 marca 2021, 14:29
od zawsze ta regula dziala, gdzie Bayern nie moze,tam sedzia pomoze...
0 0
6 marca 2021, 21:04
Jestem zaskoczony, a nie zaraz nie jestem...mhmm no i wyszło na moje tzn pisałem przed meczem, że to spotkanie jest mało istotne bo i tak dwie bramki strzelone są sukcesem, a tutaj nawet tęczowe akcyjki nie pomogły bo bajern nie był aż tak bardzo tolerancyjny dla BVB. No cóż mimo dnia tolerancji.

Poza tym ogólnie nie mam pretensji do piłkarzyków i Terzicia po prostu BVB jest słaba i tyle aczkolwiek 4:2 to i tak najniższy wymiar kary.

Inną kwestią są decyzje sędziego, który widać miał rozkaz na to, aby bajern nie przegrał i w niektórych momentach, gdzie powinien podyktować karnego karnego dla BVB to tego nie zrobił.

Podsumowują bez tęczowych elementów w następnym meczu to raz, a dwa mecz z Sevillą czy ten kolejny ligowy z Herthą BSC u siebie będą dużo ważniejsze niż ta łatwa w przewidzeniu porażka na chrum arena z bayernowskim monachrumnachium.
2 0
6 marca 2021, 21:13
Można różnie na to patrzeć ale w tym składzie tj. bez Jadona i Rafy to i tak wstydu nie było. Po zmianach widać było, że ciężar gry obronnej spoczął na kilku zawodnikach i tu już o problemy łatwo. Oby tylko na mecz LM wszyscy byli zdrowi, bo to w aktualnej sytuacji ważniejszy mecz .
4 0
6 marca 2021, 21:19
Niech mi jeszcze raz ktos powie, ze srali w majty!!
Zesrany wali bude w drugiej minucie?
Bardzo,ale to bardzo dziwie sie legendzie FCPL, ulubieniec tu i tam. Przy naborze do FC pisal, ze Polnische Borussen sa "rozpoznawalni"
Owszem, Ale z ktorej strony ?

I jeszcze cos! Jak sie ktos kogos boi, to nawet w cynbergaja nie masz szans.
Edytowano dnia: 6 marca 2021, 21:23
1 -2
6 marca 2021, 21:30
Jestem dumny z tych chłopaków, dali tyle ile mogli, w składzie na jaki mogliśmy sobie pozwolić. Nie był to mecz oddany bez walki, okoliczności niesprzyjały a sędzia, moim zdaniem też się nie popisał,w kilku sytuacjach. Dla kibica nie zaangażowanego emocjonalnie, fajny mecz do oglądania. Teraz Sevilla musi być w skladzie optymalnym, chrumkom odpłacimy przy innej okazji.
3 0
6 marca 2021, 21:36
Tak długo jak ta q.....a Lewandowska będzie grała u świń takie mecze będziemy mieć jeszcze długo
4 -4
6 marca 2021, 21:41
Jakim prawem, obrażasz gościa, który robi to, co do niego należy.Możesz miec jakis żal, do odejścia czy stylu, ale to co napisałeś, to czysty przejaw chamstwa.
6 -1
6 marca 2021, 21:59
Tu chwile wcześniej wylał się hejt na Bogu ducha winnych ludzi bo są odmiennej orientacji seksualnej. Przy okazji dostało się klubowi któremu kibicujemy. Interweniowałes ? Nie? Czyżby podwójna moralność Kalego ?
6 -1
7 marca 2021, 14:19
artur1973

Mylisz pojęcia i fakty, które przekręcasz tak by je wypuklić. Po pierwsze nikt ludzi o odmiennej orientacji nie obrażał to raz, a po drugie jeśli mogę napisać za siebie to ja czepiam się tylko tej chorej ideologii, która wchodzi z buta do sportu jakim futbol i tak samo byłoby to gdyby chodziło o jakieś prawicowe akcje. To jest futbol, a nie ulica czy wiec wyborczy jednego skrajnego czy drugiego skrajnego skrzydła. Tyle w temacie.
0 0
6 marca 2021, 22:04
Bardzo szkoda tego meczu, długo się nie powtórzy taka szansa żeby wygrać na AA.
Po przypadkowym prowadzeniu (rykoszet przy strzale Haalanda; pierwszy jego gol spoza pola karnego w BL) udało się wyprowadzić kontrę i podwyższyć na 2:0. Przez kilka minut widać było że Bayern jest oszołomiony, popełniali proste błędy. Później wychodzimy z kontrą na 3:0 ale Meunier zagrywa fatalnie (to była 100% sytuacja).

Jeśli BVB chce wygrać z Bayernem to musi być w 100% skoncentrowana w całym spotkaniu, wykorzystać wszystkie sytuacje jakie ma, dodatkowo potrzebne jest szczęćie i umiejętności trenera. My nie wykorzystaliśmy wszystkich sytuacji (Meunier zawalił podanie do Haalanda przy kontrze), sprezentowaliśmy frajerskiego karnego (idiotyczny faul Dahouda na skrawku pola karnego), nie mieliśmy szczęścia bo najlepszy zawodnik musiał opuścić boisko z powodu urazu (Boateng powinien dostać minimum żółtą kartkę) no i trener zrobił wprost kretyńskie zmiany.

Serio Tigges miał stworzyć jakieś zagrożenie pod bramką Bayernu? Serio pomysłem była obrona Częstochowy przez niemal całą drugą połowę? Serio w takim meczu zdejmujemy Delayneya? Nawet komentatorzy mówili, że tak na AA może grać Arminia a nie BVB a po chwili padły słowa, że tak się nie da grać na AA (w sensie non stop się bronic i wybijać piłki na ślepo).

Szybki i sprytny Moukoko powinien wejść za Haalanda i grać na mało zwrotnego Boatenga, a za Zagadou (o ile w ogóle on powinien schodzić) powinien wejść doświadczony Piszczek. Morey, o ile jego wejście miało jakiś sens, powinien zmienić Meuniera, który do niczego się nie nadaje.

Po tym meczu zastanawiam się jaki sens ma trzymanie Terzicia w przyszłym sezonie. Jakie rady on może dać Rose? Czy może z nim sensownie wejść w polemikę? On na pewno nie będzie nawet średnim trenerem. Szkoda czasu, szkoda miejsca. Klub walczący o najwyższe cele to nie schronienie dla zakochanych w nim przeciętniaków.

Kolejny raz rozczarowuje Brantd. Nie ma w nim woli walki, nie atakuje agresywnie rywala, nie próbuje odebrać piłki.
Edytowano dnia: 6 marca 2021, 22:07
4 0
6 marca 2021, 23:23
Dzieci we mgle.. Kolejny raz. Po 2 strzelonych golach, wszechobecny marazm aż kłuł w oczy. Meunier - trafił z PSG, a gra gorzej niż ulany oldboy.. Zawinąłbym go razem z Brandtem w dywan i sprzedał na pchlim targu.
Głosem skryby z Twierdzy - Skład z drewnem jest zapełniony mój Panie. Dej pan spokój.
1 0
7 marca 2021, 10:46
Bramka na 3:2 powinna być nieuznana, ewidentny faul, ale cóż...
0 0
7 marca 2021, 11:03
Piłkarze Borussii tak bardzo się wczuli w to tęczowe logo że wypieli tyłek do Bayernu i dali sobie zapakować cztery... Gole. Jakie to tolerancyjne.
2 -1
1  2    >

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 19 15 3 1 48
2. Bayer Leverkusen 19 12 6 1 42
3. Eintracht Frankfurt 18 11 3 4 36
4. VfB Stuttgart 19 9 5 5 32
5. RB Lipsk 19 9 5 5 32
6. FSV Mainz 19 9 4 6 31
7. VfL Wolfsburg 19 8 4 7 28
8. Werder Brema 19 7 6 6 27
9. SC Freiburg 19 8 3 8 27
10. Borussia Dortmund 19 7 5 7 26
11. FC Augsburg 19 7 4 8 25
12. Borussia Mönchengladbach 18 7 3 8 24
13. Union Berlin 18 5 5 8 20
14. FC St. Pauli 18 5 2 11 17
15. TSG 1899 Hoffenheim 18 4 5 9 17
16. 1. FC Heidenheim 19 4 2 13 14
17. Holstein Kiel 19 3 3 13 12
18. VfL Bochum 18 2 4 12 10
cała tabela
shoutbox
Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 5 minut temu

Problem w tym, że Beier gdzie nie gra to sobie nie radzi natomiast Couto zawsze był i będzie wahadłowym, a my nawet nie gramy takim systemem. Generalnie ciężko wytłumaczyć to, że został kupiony wahadłowy za 25 mln kiedy my nawet nie gramy takim systemem.

Kapolini76
Kapolini76 29 minut temu

Mamy bardzo słaby sezon to fakt, o naszym zarządzie szkoda się rozpisywać wszyscy wiemy jak jest. Pozostaje nam wiara w ten klub tego mi nigdy nie zabraknie. Teraz wszyscy ganiacie za transfery Beier czy Couto ale jeszcze nie tak dawno taka tu była radocha że fajne okienko musi ktoś to poukładać po Sahinie to nie stanie się w parę dni wtedy możemy realnie krytykować zawodników tera jest jeden dupny syf piłkarze pod formą więc tak naprawdę nie wiemy kto ile może nam dać

dawid2468
dawid2468 2 godzin temu

Te 4 mecze Sahina w tym roki to gwóźdź do trumny i brak ligi mistrzów. Jal można było tak długo go trzymać, a tak szybko zwolnić Fravre? W Bayernie Sahina zwolniliby już w listopadzie. Teraz byleby nie spaść do drugiej BL co wcale nie kest śmieszne, zaangażowanie naszych piłkarzy nawet w Guardioli do końca tego sezonu będzie minalne, bo o co tu grać? O nic. Ja już kazdego meczu nie oglądam tylko sledze wyniki bo nie warto

artur1973
artur1973 Dzisiaj, 00:47

Najbardziej śmieje się z tego że kilka osób, które teraz krytykują strasznie BVB wyzywało mnie od czci i wiary, jak pisałem że po meczu z Mainz coś we mnie pękło. Przegrana w finale z Realem była wkalkulowana w koszty. Przegrana mistrzostwa w meczu z Mainz uświadomiła mnie że BVB nie dorosło by konkurować z moją rodziną. Oni nie są tego warci. Siedzę teraz na Teneryfie z rodziną i zwijam boki ze śmiechu z całego syfu, który narodził się w Dortmundzie. Niestety można było mówić po stokroć i jak grochem o ścianę. Watzke ze swoją koncepcją nie wiadomo czego doprowadził ten klub do zapadu. Jak to możliwe, że klub pozwala frajerzynie z Monachium być jakimś konsultantem, który nic nie robi nic nie pomaga a teraz mówi, że w BVB jest źle? Jak można zatrudniać gościa, który o trenowaniu nie ma bladego pojęcia? Dobrego ciągle dusigroszstwo ciągle lizanie dupy Gelsenkirchen i Monachium. Dosyć panowie, dosyć. Nie mam ochoty na takie ?zabawy? ani dziś ani jutro. Dlatego jestem tylko zwykłym obserwatorem

wola
wola Wczoraj, 22:39

no właśnie, dlatego takie decyzje powinni podejmować bezpośrednio trener z dyrektorem sportowym, a nie skłócona 5-osobowa Elefantenrunde. Nie można grać 3 obrońcami mają w kadrze 3 ŚO. Np. teraz Schlotter ma czerwoną kartkę, Sule jest kontuzjowany, a Anton ciągle niedomaga.

libero180
libero180 Wczoraj, 22:27

Nie chce nikogo obrażać ale trzeba być idio*** żeby kupować Couto na prawa obronę i myśleć ze on się tam nadaje do gry ,po co był tak drogi transfer. Przypomnijmy historie gdzie grał najlepiej Hakimi.Jak kupujesz zawodnika za 25 i znasz jego charakterystykę to ustawiasz pod niego skład i zamiast Beier kupujesz kolejnego środkowego obrońcę i grasz na 3,w razie czego masz 4 na zmianę i ewentualnie 5 z rezerw czy kogoś młodego.

wola
wola Wczoraj, 21:57

być

wola
wola Wczoraj, 21:57

Couto miał być PO, jako PO on nie istnieje. Drewniany Ryerson jest od niego o klasę lepszy. Za to byłby świetnym wahadłowym. Ale BVB raczej nie będzie grała w takim ustawieniu.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:46

Statystki Couto jak ktoś nie wie ,dalej będziecie pisać ze on taki słaby. pbs.twimg.com/media/GiKYW0IW0AAQtYD?format=jpg&name=large

wola
wola Wczoraj, 21:34

Ryersona można porównać do Schmelle. Pamiętam jak Jurgen wyciągnął go z rezerw BVB. @Wojtyła z Dortmundu Dla Kloppa najważniejsza była drużyna i ciągle stawiał na te same nazwiska, bo innych nie miał. Nawet mając takich zawodników jak: Schmelzer, czy Grosskreitz można zdobyć Meiterschale.

wola
wola Wczoraj, 21:16

libero180 Jude to jest w ogóle inna historia. Ja też oglądam często Real ze względu na Juda i Angelottiego też. Bellingham w BVB nie wyglądał źle fizycznie. Bez przesady. On już w BVB był jednym z najlepszych na świecie.

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:13

Ja wiem, że nie powinno się wracać do przeszłości ale gdzie się podziała BVB której boki obrony zasuwały przód tył i dawały nam wiele radości

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:11

Bensa tez moim zdaniem jest zbyt słaby na BVB

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:11

Dla mnie obydwa boki obrony powinny zostać wzmocnione, ktoś mnie tu zgani że Ryerson walczy itd ale samą walką to on może nadrabiać w Unionie a nie BVB, gdyby go porównać do Piszczka czy Hakimiego to Norweg wypada w tym porównaniu zdecydowanie najgorzej

wola
wola Wczoraj, 21:09

Guirassy i Haller też nie grzeszyli zdrowiem przy podpisywaniu kontraktu. BVB uwielbia takie wyzwania. Tu pasuje tylko jedno słowo. Wahnsinn.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:08

Każdy pisze ze nasi zawodnicy źle wyglądają to jest fakt na przykładzie Bellinghama mam potwierdzenie on w BVB nie wyglądała nawet w połowie tak dobrze jak w Realu a oglądam każdy mecz jego, pod względem przygotowania fizycznego to jest kolosalna różnica.

wola
wola Wczoraj, 20:54

Nmecha przyszedł do BVB już kontuzjowany. Przez rok dochodził do formy i teraz zaczyna się ''powtórka z rozrywki.'' Niektorzy może jeszcze pamiętają, ''60 minut na godzinę''.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:38

ŚP też słabo wygląda

wola
wola Wczoraj, 20:19

chyba, że chcemy być w środku tabeli.

wola
wola Wczoraj, 20:18

Nmecha jest jak na piłkarza bardzo wysoki. Nie wiem, czy jego kolana są w stanie znieść takie obciążenia, a szczególnie na ''szóstce''. Bensa, max. jako zmiennik. Moim zdaniem BVB powinna szukać LO.

FilipSantana
FilipSantana Wczoraj, 20:09

na ten moment nie mozna jeszcze skreślić nikogo z transferów no może oprócz grossa bo ten już jest stary ale poza nim reszta jest do oszlifowania. Ja bym np. po ostatnim sezonie w życiu nie powiedzał, że nmecha i bensebaini zaczną dobrze grać

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:05

Beiera bym nie skreślał jeszcze. Od kilku lat nie mamy trenera z prawdziwego zdarzenia, który potrafiłby wyciągnąć coś więcej z zawodników. I to też jest problem. Terzic jechał na Haalandzie, Bellinghamie i Sancho, oni od razu dali jakość drużynie. Wybaczcie, ale Gittensowi sporo do Nich (jeszcze) brakuje. Haaland i Bellingham właściwie od razu stali się graczami na których opierała się cała gra.

wola
wola Wczoraj, 19:59

Zgadza się. Schurle, albo Schulz, nie mówiąc o ostatnich jegomościach typu Beier albo nawet Nmecha(30 mln???). Kontrakt 14 mln dla Sule.

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:47

U nas problem jest taki, ze nawet jak damy jakis (heh) konkretny pieniadz, to nie dajemy go na jakosciowego grajka, tylko jakas parowe, ktorej wyszedl jeden sezon i nagle och ach. a jeden sezon to wiecie.. nawet i polskim druzynom w europie czasem wyjdzie...

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:46

Co do mlodych, to tez juz chyba powoli tracimy te umiejetnosc...

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:46

Beier jest totalnie niewidoczny, Anton z Grossem potrzebni jak kurtyzanie majtki. Co do Guirassyego bylem sceptycznie nastawiony, zwlaszcza, ze kosi pieniadze za kontrakt jak za zboze, ale w meczach widac, ze gosc jest ambitny i totalnie nie pasuje do tej naszej amatorszczyzny.

wola
wola Wczoraj, 19:45

nie to chyba 55 jest

wola
wola Wczoraj, 19:42

Oczywiście, że problemem są transfery. BVB od kilku lat robi transfery dla samych transferów. 1. Młodych, żeby na nich zarobić 2. takich, którzy wyróżniali się w innych klubach. Nasze letnie transfery zrobione przez Kehla były perfekt. Beier, Couto, Anton, Gross i Guirassy to były top-nazwiska, ale w ubiegłym sezonie. Ale czy my ich potrzebowaliśmy? Couto i Beiera na pewno nie. 30+25=75 mln poszło się jeb....

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:38

Dokładnie

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:35

Kiedys smiali sie niektorzy, jak kilka lat wstecz pisalismy, ze zmierzamy wlasnie do tego punktu, w ktorym teraz jestesmy. Dzis piszemy, ze jak nic sie nie zmieni to sie spotkamy na derbach ze smerfami, dzis moze sie wydawac smieszne i nierealne, ale jak to mowi klasyk: potrzymaj mi piwo.

statystyki
Użytkownicy online: ŁukaszKowalczyk, Kapolini76, Alex3110_
Gości online: 132
Zarejestrowanych użytkowników: 10233
Ostatnio zarejestrowany: deblin12@onet.pl
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem