Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Manchester United oferował 80 milionów euro za transfer Sancho

23 września 2020, 08:00, KP
Manchester United oferował 80 milionów euro za transfer Sancho

W trwającym okienku transferowym Manchester United nie będzie miał już drugiej szansy na pozyskanie Jadona Sancho z Borussii Dortmund. Informacje o pozostaniu zawodnika w Dortmundzie po raz kolejny potwierdził Sebastian Kehl.

– Jadon jest i pozostanie z nami. To był ważny sygnał ze strony klubu, ponieważ ponosimy pewną odpowiedzialność. Bez Jadona zespół po prostu traci na jakości – powiedział Kehl.

Oferta w wysokości 120 milionów powinna trafić do Dortmundu do 10 sierpnia. Tak się jednak nie stało, a kwota jaką chcieli zapłacić Anglicy była znacznie niższa.

– Doszliśmy do wniosku, że musimy wykazać się stanowczą postawą. 80 milionów euro to po prostu za mało dla takiego gracza jak Sancho. Byliśmy to winni klubowi i kibicom.

Źródło: 19:09 - der schwarzgelbe Talk / Foto: www.bvb.de

11 komentarzy ODŚWIEŻ

23 września 2020, 08:12
Byliście, byliście...
0 0
23 września 2020, 08:33
Brawo za podejście :)
0 0
23 września 2020, 08:44
Może wreszcie pójdzie w eter ze Borussia Dortmund to nie hipermarket z wyprzedażą ...
1 0
23 września 2020, 09:28
No i super. Trzeba być stanowczym jak w przypadku Dembele.
Jeśli już ktoś naprawdę jest napalony to niech przynajmniej zapłaci duuużo.
Osobiście mimo wszystko wolałbym żeby Sancho i Haaland jak najdłużej zostali w drużynie, nawet pomimo 100milinowych ofert..
2 0
23 września 2020, 10:11
Takie oferty powinny być z góry odrzucane i to bez żadnego wyjątku bo wiadomo, że Sancho wiecznie w BVB grać nie będzie. Brawo!
0 0
23 września 2020, 10:35
Sam Sancho chyba nie będzie chciał przejść do United jak Ci nie poprawią gry. Chyba że poleci na kasę...
1 0
23 września 2020, 11:13
80?!?! Śmiech na sali!!! ;;;)
Wyjątkowy tupet!
Edytowano dnia: 23 września 2020, 11:13
1 0
23 września 2020, 12:41
No i prawidłowo, tak właśnie powinno to wyglądać. Stanowcze decyzje podyktowane dobrem zespołu.
0 0
23 września 2020, 18:09
No i brawo ! Oby taką postawę mieli do wszystkich najważniejszych zawodników już na zawsze..
0 0
23 września 2020, 19:16
A eksperci z debilpage pl pisali że jesteśmy nienormalni nie przyjmując oferty. Poza tym wszyscy i tak byli przekonani że do końca okienka sprowadzą Sancho. Teraz nie ma już czasu na znalezienie następcy. Nawet oferta na 500mln została by odrzucona.
0 -1
26 września 2020, 13:11
Jak ty chyba pijany. Jak kibice nie wrócą na stadion to BVB puści go za rok nawet za 70-80mln bo będą w dupie głębszej niż są teraz. Zresztą jego cena przez ten rok nie wzrośnie, a co najwyżej spadnie. Zrozum, że piłka to biznes.
0 0
tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 34 24 6 4 78
2. RB Lipsk 34 19 8 7 65
3. Borussia Dortmund 34 20 4 10 64
4. VfL Wolfsburg 34 17 10 7 61
5. Eintracht Frankfurt 34 16 12 6 60
6. Bayer 04 Leverkusen 34 14 10 10 52
7. Union Berlin 34 12 14 8 50
cała tabela
ranking typerów
Użytkownik Punkty
1. JungKamil3 474
2. jasiu85 453
3. arturborussen 453
4. panoli 441
5. Asiasith 438
6. victor 438
7. ewerthon 435
cała tabela

shoutbox

F1066
F1066 2 godzin temu

Poszlo w swiat....

F1066
F1066 2 godzin temu

I w Dortmundzie zadyma. Tajne widamosci (RODO), poszlo o nieszczepionych :)

F1066
F1066 2 godzin temu

Oki, dwa dni temu to przerabialem. Malen nach Zahlen, co zrobimy z gosciem ktory nie odpali a dalismy za niego 30+ bonusy. Moze na szpicy nie musimy grac Max 70min Stereo:) Rose niby ma Plan, podobno supcio to wyglada w Dortmund zie, moze kiedys to wypilo w Salzburg. Ale mediach wszystko fajnie kolorowo, oby nie teczowo :)

Ukasz09
Ukasz09 3 godzin temu

bvbbuzz.com/2021/08/02/expected-borussia-dortmund-lineup-marco-rose-this-season/

qzase95
qzase95 3 godzin temu

z tym ananasem to jak najdalej od BVB... kicker.de/uduokhai-ich-sage-nicht-ich-muss-weg-867451/artikel

F1066
F1066 3 godzin temu

Dawaj smialo wuwuwu. nic a nic nie bedzie mi to przeszkadzac. Moze byc nawet po rumunsku.

Ukasz09
Ukasz09 3 godzin temu

Fajny artykuł wyszedl na BVBbuzz przypuszczalna 11 i ustawienie i najlepsza 11 w historii...

F1066
F1066 3 godzin temu

LeOn, tak na marginesie. Nalezysz do FClubu? A moze nawet na zlocie dostales upominek niespodzianke?

F1066
F1066 3 godzin temu

Legia :)

Le0n
Le0n 3 godzin temu

Cieszy wynik Legii w kwestii polskich drużyn w europejskich pucharach. Może znów spotkamy się w grupie LM?

F1066
F1066 3 godzin temu

Nie godej :)

Ukasz09
Ukasz09 3 godzin temu

@f1066 ty masz szczęście ze za monologi bana nie daja :) taki żarcik bez obrazy :)

Le0n
Le0n 3 godzin temu

Może najpierw pisownię w języku polskim.

Ukasz09
Ukasz09 3 godzin temu

Widze ze dalej chcesz ciągnąć spam ??... ja spasuje kontynuowanie tej konwersacji....

F1066
F1066 3 godzin temu

Sprawdze wulgaryzmy :))))))

Le0n
Le0n 3 godzin temu

O nawet nauczył się pisać po polsku. A co masz do TVN? Niby taki amerykański jesteś?

Ukasz09
Ukasz09 3 godzin temu

@wola to poco zaczynałeś... nikogo tu nie obchodzi czy Brandt się zaszczepił czy nie nawet jak nie to jego zycie.jego wybór......

Le0n
Le0n 3 godzin temu

@Wola Sorki ale ja nie wytrzymałem jak to próbowałem przeczytać. Modlin się kłania.

wola
wola 3 godzin temu

@Le0n Na takie komentarze najlepiej nie reagować

Ukasz09
Ukasz09 3 godzin temu

@ leon ... to z Pfizer ulotki ... polecam przeczytać ostatnie zdanie.. pozdrawiam... Wpływ szczepień Comirnaty na rozprzestrzenianie się wirusa w społeczeństwie nie jest jeszcze poznany. Na tym etapie badań nie wiadomo jeszcze, ile zaszczepionych osób może nadal być w stanie przenosić i rozprzestrzeniać wirusa. Obecnie nie ustalono, jak długo trwa ochrona zapewniona przez Comirnaty. Osoby zaszczepione w badaniu klinicznym będą obserwowane przez 2 lata, aby zebrać więcej informacji na temat czasu trwania ochrony.

Le0n
Le0n 4 godzin temu

Dotyczy to oczywiście komentarza Ukasz09.

Le0n
Le0n 4 godzin temu

@Wola chlopie wylacz TVN !!! zeby czlowiek normalnie myslacy takie glupoty pisal ..przeciez nawet na ulotze pFizer masz napisane let w formie testow ... czyli cale to szcepienia to jeden wielki eksperyment !!!! . posluchaj tez osub co sie negatywnie o szczepionkach wypowiadaja ... a jak nie wiesz gdzie szulkac to ci podesle pare artykuluw z usa bo tu tego od groma... ogulnie CDC potwierdzilo ze 70 % ludzi chorych teraz to ludzie w calosci zaszczepieni.. a wiec nie pisz glupot Kurwa takiego komentarza to ja w życiu nie czytałem! Czy Ty sprawdzasz to co piszesz?

F1066
F1066 5 godzin temu

I pewnie nosisz go w kieszeni albo na nadgarstku (?)

Murzyn
Murzyn 5 godzin temu

Szczepionki nie są takie złe. Ja co prawda teraz wszędzie widzę Billa Gatesa, ale już zdążyłem przywyknąć.

F1066
F1066 5 godzin temu

La Liga dogadala sie dogadala sie z CVC( nie mylic z pvc) na tylko 2,7 miliardow yuro, z czego 270 mila dla Barcelony i 261 poplynie do Madrytu.

T-Mac
T-Mac 5 godzin temu

Od Roberta z kolei tytuł naukowy będzie można kupić...

T-Mac
T-Mac 5 godzin temu

qzase95, może Vaccines by Ann :D

wola
wola 5 godzin temu

niedługo będą - By Ann

qzase95
qzase95 5 godzin temu

btw. kiedy szczepionki od head and shoulders z Lewym? :)

F1066
F1066 5 godzin temu

Szczepieni Johnson & Johnson mocno poszkodowani hahaaaaaa

statystyki

Użytkownicy online:
Gości online: 30
Zarejestrowanych użytkowników: 9163
Ostatnio zarejestrowany: Mieszko010

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem