Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Z Werderem Brema w 3. rundzie Pucharu Niemiec!

3 listopada 2019, 18:20, IT
Z Werderem Brema w 3. rundzie Pucharu Niemiec!

Tak jak w zeszłych rozgrywkach Pucharu Niemiec, Borussia Dortmund zmierzy się z Werderem Brema!

 

Mecz zostanie rozegrany 4-5 lutego 2020 roku w Bremie, dokładny termin zostanie podany wkrótce. 

Źródło: www.bvb.de/ Foto: www.dfb.de / Foto:
15 komentarzy ODŚWIEŻ
3 listopada 2019, 18:23
Ciężki wyjazd. Mam nadzieję, że do tego czasu ustabilizują formę i nie będę tak męczyć się na wyjazdach.

I mam też nadzieję, że tym razem nie będzie musiał bronić Oelschlagel w tym meczu.
0 0
3 listopada 2019, 18:29
Do meczu jest 3 miesiące, ale Ty wiesz, że będzie ciężko. Chciałbym dożyć czasów, w których odszczekasz te brednie, które w większości wypisujesz.
0 0
3 listopada 2019, 18:51
Deja vu.
0 0
3 listopada 2019, 20:27
donpedro, a teraz weź głęboki oddech lub najlepiej dwa i napisz, co Ci tak naprawdę nie pasuje w komentarzu Dargosa, bo osobiście odnoszę wrażenie, że największy problem masz z tym, KTO jest autorem tego wpisu, a nie CO dokładnie napisał (tak samo jak te osobniki, które rzuciły się na niego wczoraj w skasowanej na szczęście dyskusji pod newsem o meczu). A napisał krótki, acz treściwy komunikat, z którym trudno się nie zgodzić, ponieważ:

1) to na jakieś 80% będzie trudny mecz. W ostatnim czasie cholernie ciężko gra się nam przeciwko Werderowi, czego dowodem była strata punktów w lidze oraz zeszłosezonowe odpadnięcie z Pucharu po spotkaniu, które przegraliśmy przez własną głupotę wynikającą z?

2) wiecznie nieustabilizowanej formy. Zarówno w lutym, jak i teraz forma BVB to jedna wielka zagadka i gra, zwłaszcza na wyjazdach, wygląda słabo. Nawet wczorajszy mecz z Wolfsburgiem do momentu zdobycia gola na 2:0 wyglądał nieszczególnie. Nie ma żadnych przesłanek, by twierdzić, że do lutego nastąpi tak znaczny progres, że mecze z ligowymi wyrobnikami będziemy wygrywać na luzie mając wszystko pod kontrolą. Jeśli takowe przesłanki się znajdą, to wiedz, że zarówno Dargos, ja, jak i zapewne wszyscy kibice będą się z tego cieszyć.

3) ja też mam nadzieję, że nie będziemy musieli oglądać Oelschlagela ani w pucharowym meczu z Werderem, ani w jakimkolwiek innym meczu o stawkę. Wydaje mi się, że i pod tą opinią podpisze się więcej niż dwóch użytkowników naszej strony.
0 0
3 listopada 2019, 21:03
RickenZMazowsza

Idealnie w punkt. W zasadzie ja już przestałem zwracać uwagę na niektóre wpisy bardziej nazwijmy to doświadczonych kibiców/użytkowników tej strony bo to co próbują robić jest naprawdę niskie. Chciałbym dożyć czasów kiedy przestaną to robić i dyskusja na tej stronie wróci do merytorycznej wymiany poglądów/opinii/spostrzeń, a nie wiecznych ataków bo ktoś coś napisał co komuś nie pasuje. Smutne to, ale prawdziwe, a potwierdził to komentarz, który wyszczególniłeś.
0 0
3 listopada 2019, 21:29
Niestety ale czasy merytorycznej dyskusji przeminęły wraz z odejściem Kloppa, Tuchela i sukcesów BVB.

Nastały nowe czasy i chociaż BVB nie gra źle, regularnie kwalifikuje się do europejskich pucharów, to jednak część kibiców (w tym ja) chciałaby czegoś więcej. Chcieliby, żeby Borussia znów zaczęła odnosić sukcesy, walczyć o Mistrzostwo jak równy z równym z bayernem, awansować przynajmniej do ćwierćfinałów LM. Niestety jakby na to nie patrzeć obecnie daleko Borussii jest do takich "sukcesów".

Zapewne przesadzam niekiedy z emocjami, czasami piszę też z ironią, ale zawsze wracam i wspieram tą drużynę, niezależnie od pieniaczy i hejterów.

Niestety muszę się zgodzić ze stwierdzeniem, że strona upada. Moderatorzy i administratorzy nie mają już tyle czasu, żeby poświęcać się w pełni stronie, a większość użytkowników - komentatorów to odpowiednik takich stadionowych zadymiarzy, którzy zamiast pisać konstruktywnie o meczach (krytykować, wspierać klub, oceniać mecz i klub) wolą wdawać się w zupełnie niepotrzebną i niezwiązaną z tematem pyskówkę z innymi, która tylko irytuje i denerwuje.

Mam nadzieję, że podobnie jak Borussia, jeszcze kiedyś doczekam się, że na stronie pojawiać się będą nowe informacje częściej, a pod każdym z nich będzie kilkadziesiąt komentarzy związanych z meczem i newsem, a nie związanych z komentarzami innych (chyba, że dotyczą kulturalnej polemiki popartej racjonalnymi argumentami).

Niestety, żeby tak było, musi wrócić Borussia z lat 2011-2013. Muszą przyjść kibice, którzy pozostaną. A nie hejterzy i kibole, którzy tylko czekają nie na mecz, nie żeby skomentować poczynania swoich ulubieńców, a żeby tylko pohejtować kogoś, kto na swój sposób dzieli się spostrzeżeniami dotyczącymi meczu, piłkarzy, trenera czy zarządu.
0 0
3 listopada 2019, 21:32
Nie muszę brać głębokich oddechów Ricken żeby wiedzieć, że nic nie jest wiadomo. Nie ma absolutnie żadnych podstaw do tego by już teraz twierdzić, że mecz z Werderem w pucharze będzie ciężką przeprawą lub przyjemnym spacerkiem. My nie mamy pojęcia co nas czeka w najbliższy wtorek w LM, co dopiero jeśli pisać o początku lutego. Ale nie koledze prorokowi nie wyszła wczorajsza prognoza, więc trzeba postraszyć ponownie. W sumie można i tak, nikt mu nie zabroni pisać tych katastroficznych przepowiedni. Ale w takim razie ja mogę na nie zareagować tak jak uważam, prawda? Wydaje mi się, że nie obraziłem go personalnie?
0 0
3 listopada 2019, 21:37
Poza tym jeszcze ani razu nie zareagowałem na jego takie czy inne wpisy, które zamieszczał PO danym meczu. Ma absolutne prawo widzieć pewne sprawy tak, a nie inaczej. Ale dla mnie jako kibica jest nie do przyjęcia by przed ciężkim meczem inny kibic bez żadnych podstaw czy konkretnych zastrzeżeń co do składu czy taktyki wieścił porażkę swojej drużyny. Tyle z mojej strony, serdecznie pozdrawiam.
0 0
3 listopada 2019, 22:36
No to rewanż za ubiegły rok :)
0 0
3 listopada 2019, 22:58
donpedro, aha, czyli ta sama myśl najpierw była ?brednią?, którą trzeba ?odszczekać?, po chwili stała się ?katastroficznym proroctwem?, a teraz jednak okazuje się następstwem świętego prawa do wolności wypowiedzi? Wybacz, ale w świetle powyższego wygląda to właśnie jak próba ataku na osobę, a nie na pogląd. Próba, z której się oczywiście wycofujesz, odnosząc się wreszcie merytorycznie do sprawy i przyznając, że taka wolność póki co istnieje. Istnieje i oby istniała zawsze, bo bez niej komentarze w serwisie wyglądałyby jak te spod zdjęć na naszej klasie: ?Super?, ?Pięknie?, w porywach do ?Szalejesz, kochana? i tego typu pustosłowia.

Ja też wielokrotnie miewam przed meczami złe przeczucia. Np. ostatnio przed pucharowym spotkaniem z Gladbach napisałem, że biorąc pod uwagę skład, jaki wybrał Favre zwycięstwo byłoby miłą niespodzianką. Taka opinia zdaje się znakomicie wpisywać w ?wieszczenie porażki?, nieprawdaż? Także nie rozwodziłem się tam nad tym, co konkretnie mi nie pasuje, ale przecież na temat poszczególnych zawodników wypowiadałem się już tak wiele razy, że znaczna część użytkowników serwisu bez trudu odgadła, o kogo mogło chodzić. Taki urok tego, że jest się na stronie od jakiegoś czasu. To tak jak w życiu: z góry wiesz, jak bliska osoba zareaguje, gdy coś zrobisz czy powiesz. Nie musisz tego uzasadniać.

Jeśli zaś taka boiskowa niespodzianka miała miejsce, to czy jeśli się z niej cieszę i daję temu publiczny wyraz, to też jestem ? jak to napisał po meczu o Dargosie jakiś cymbał ? glory hunterem? Otóż nie. Oznacza to tylko i aż tyle, że drużyna zaprezentowała się w moim odczuciu nadspodziewanie dobrze i awansowała dalej.
0 0
4 listopada 2019, 07:59
Dobra, to wtrącę swoje 3 grosze.
@Dargos
Może się nie znam, czy strona funkcjonuje dobrze czy zle. Ale w jedna rzecz chce wierzyć, ze nie spełnia się Twoje ?marzenia? o powrocie Borussii z lat 2011-13 żeby na stronę trafiali ?prawdziwi kibice? a nie kibole. Otóż uprzejmie dziękuje za piknikowych kibiców sukcesu. Komercja zalała nam już Sudtrubuhne, która tylko dzięki ultrasom jeszcze nie umarła, wiec i na stronie nam tego nie potrzeba.
@Ricken
Jesteś starym wyjadaczem jak Donpedro czy ja i pewne rzeczy nie powinny Cię dziwić. Może Donpedro ponoszą czasem nerwy, mnie tez w zamian za co Borix mnie banuje, ale jest kibicem (kibiolem?) z krwi i kości i gwarantuje Ci, ze będzie nim tak jak ja nawet w Regionalliga. Wynalazków jak na Bayernir nam nie potrzeba.
Ps. Przypomina mi się jeden Bajerok przy piwie w Monachium, gdzie powiedział ?my jesteśmy kibicami sukcesu a wy? Was interesuje darcie ryja, race i ilu was na mecz jedzie...?
OMG
0 0
4 listopada 2019, 09:16
Jeżeli już chcecie robić ze mnie takiego okrutnego moderatora, to powiem tylko tyle, że to nie ja usuwałem ostatnią przedmeczową pyskówkę. Mam coraz więcej obowiązków i mniej czasu na sprawdzenie kilka razy dziennie kto i co pisze. Mi zależy tylko na tym, żeby dyskusja toczyła się kulturalnie, chce wyplenić chamstwo i trollowanie a tego bez drastycznych środków po prostu się nie da. Wiem, że wiele osób ma do mnie żal, wiele mnie wręcz znienawidziło, ale spróbujcie zrozumieć na czym to polega. Wiem, że sam nie daję dobrego przykładu ale czytając kilkanascie stron obelg, wulgaryzmów i zwykłego pierdzielenia nie da się inaczej.
Mam taki apel zwlaszcza do starszych użytkowników strony: spusccie czasami z tonu, nie piszcie komentarzy pod wpływem emocji ani innych wspomagaczy, dajcie coś od siebie żeby to wszystko jakoś funkcjonowało.
0 0
4 listopada 2019, 10:41
@Borix
Akurat Ty jesteś tu najmniej winny, bo wykonujesz swoją robotę i często masz racje (moje bezsensowne uwagi niekulturalne do Darkana), ale dlaczego mamy robić krok w tył? Bo tak jest poprawnie politycznie? Dlaczego nie nazywa się rzeczy po imieniu? Jak panowie ubrani na niebiesko napadają zwykłych fan clubowiczow w podeszłym wieku i dzieci żeby odebrać flagę? Dla mnie to frajery i nie będę pisał fani Schalke....bo tak wypada
0 0
4 listopada 2019, 12:54
artur1973

Bo taka niestety jest poprawność polityczna, która nazywanie pewnych rzeczy czy osób po imieniu. Niestety niektórzy za bardzo ulegają tej poprawności nawet w odniesieniu do schaisse czy bawarii mynszen.
0 0
4 listopada 2019, 15:48
Uch... będzie ciężko.
0 0

sklep z częściami samochodowymi online – iParts.pl

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 34 25 7 2 82
2. Bayer Leverkusen 34 19 12 3 69
3. Eintracht Frankfurt 34 17 9 8 60
4. Borussia Dortmund 34 17 6 11 57
5. SC Freiburg 34 16 7 11 55
6. FSV Mainz 34 14 10 10 52
7. RB Lipsk 34 13 12 9 51
8. Werder Brema 34 14 9 11 51
9. VfB Stuttgart 34 14 8 12 50
10. Borussia Mönchengladbach 34 13 6 15 45
11. VfL Wolfsburg 34 11 10 13 43
12. FC Augsburg 34 11 10 13 43
13. Union Berlin 34 10 11 13 41
14. FC St. Pauli 34 8 8 18 32
15. TSG 1899 Hoffenheim 34 7 11 16 32
16. 1. FC Heidenheim 34 8 5 21 29
17. Holstein Kiel 34 7 6 21 27
18. VfL Bochum 34 5 7 22 22
cała tabela
Partnerzy: Portal rolniczy, Portal ogrodniczy, Portal motoryzacyjny, CafeAnimal.pl, Offon.pl
shoutbox
mixdx
mixdx 6 godzin temu

Popatrzyłem sobie na historię kontuzji Joba Bellinghama i musimy go wziąć. Chłop przez ostatnie dwa sezony opuścił 1 mecz tylko.

Kapolini76
Kapolini76 6 godzin temu

Trochę powinien zarząd się z nim liczyć jednak dupy im z płomieni wyciągnął

Kapolini76
Kapolini76 6 godzin temu

Szczerze to mi osobiście Doan się podoba choć widziałem go tylko kilka razy nie wiem jak było przez cały sezon ale powinni chyba obgadać sprawę z Kovacem jak chce grać i jakich piłkarzy by potrzebował

Le0n
Le0n 6 godzin temu

Kapolini76 BVB niestety nie stać na Raphinię.

schranzmania
schranzmania 6 godzin temu

Raphinia to była by bajka dla BVB, a co sądzicie o Ritsu Doan(ie) ?

Kapolini76
Kapolini76 6 godzin temu

ryś popieram ja mam swoje poglądy i na wybory pójdę choć kandydaci mi nie pasują ale to nie jest miejsce gdzie będę o swoich poglądach pisał raczej wolałbym tutaj poczytać o plotkach transferowych że np Raphinia z Barcelony idzie do nas bo to jego marzenie grać przed żółtą ścianą:)))))

ryś
ryś Wczoraj, 21:26

Pax między kibicami . Przypominam, że to portal dla kibiców. Polityka jest bardzo brudna i jak stwierdził kiedyś mój znajomy, notabene bardzo skromny i dobry człowiek "żeby iść do polityki, nawet tej lokalnej to trzeba być łobuzem, a nawet jak się nim jeszcze nie jest, to się nim na pewno zostanie". Umysł ludzki jest niepojęty i wymyśla takie scenariusze, że nawet sztuczna inteligencja tego nie zrozumie. Ponadto polityka to temat woda i zmienia się jak w kalejdoskopie. Jakkolwiek od wieków ewoluuje w jakimś tam stopniu, to zawsze dla zwykłego człowieka będzie zazwyczaj nieprzyjazna i bardziej dbać będzie o interesy wybranych grup, a nie służyć dla ogółu . Obecnym grzechem głównym polityków jest to , że dogłębnie skłócili naród czyli swojego suwerena, a wiadomo, że takim łatwiej się rządzi. Poniekąd jest to bardzo złe i raz już doprowadziło do rozbiorów. Jest takie powiedzenie , że nikt ci tyle nie obieca co polityk przed wyborami, ale z realizacją obietnic to już znacznie gorzej. Nawet tymi wydawałoby się najbardziej logicznymi. Inflacja jest z roku na rok , a progi podatkowe takie same. Jak sobie sam nie pomożesz, to nikt ci nie pomoże - taka prawda. Takie powiedzenie, ze do polityki nie idzie się dla pieniędzy, a właśnie, że jest odwrotnie. Oczywiście, ze nikt nie będzie filantropem , za coś żyć trzeba ale właśnie mamy 21 wiek i czy my potrzebujemy mieć tak bardzo rozbudowany Sejm i do tego Senat i mieć na utrzymaniu tylu ludzi , jak przekazy partyjne dotyczą wszystkich członków, a głosy za i przeciw i tak z góry prawie zawsze policzone. Tak, ze proponuje skończyć z tym politykowaniem, bo posty już zaczynają truć złymi emocjami. Każdy ma swoje poglądy i każdy uważa , że słuszne , że jest tym lepszym sortem / sorry zapożyczony frazes/ i każdy jest patriotą i jakkolwiek to brzmi to historia pokaże. Na to nie ma mądrego. W średniowieczu na przykład dla odstraszania, biczowali, wieszali czy też odcinali rękę złodziejowi , co nie przeszkadzało innym fanom tego fachu odcinać sakiewki przyglądającym się egzekucji. Ku rozwadze. Dobrej nocy życzę wszystkim kibicom Borussi Dortmund i pozdrawiam serdecznie.

FilipSantana
FilipSantana Wczoraj, 21:12

@piotrullo nie chcę być adwokatem Mentzena, nawet na niego nie głosowałem ale chcę być adwokatem faktów a tutaj niestety powielasz nieprawdę. Prześledziłem dokładnie życiors Pana Mentzena i pochodzi on z rodziny średnio zamoznej inteligenckiej. Jego mama była nauczycielką a ojciec wykładowcą. Mentzen nie był nigdy tzw. "Bananem". Kolejna manipulacja to słynna kwestia "bezpłatnych" studiów. 1000 punktów dla każdego kto wskaże kraj z bezpłatnymi studiami. Podpowiedź i nie jest to Polska. Tak dokładnie - w Polsce wszystkie studia są płatne z taką różnicą, że jedne są finansowane z kasy państwowej a inne z kieszeni prywatnej. Tak samo jest z naszą dziadowską służbą zdrowia. To co postuluje Pan Mentzen to tak naprawdę idea gospodarczego libertarianizmu w myśl, której wszystkie studia powinny być płatne z kieszeni prwatnej a w zamain nikt z nas nie musi płacić podatków na te studia państwowe. I odrazu tutaj na wstepie zaznaczę wyraźnie, że nie zgadzam się z tą ideą Pana Mentzena. Mimo wszystko zaznaczył on, że jest to wizja jego idealnego świata, gdyz wie, że wprowadzenie takiej reformy jest nierealne. Dlatego proszę nie idźmy w populizmy i manipulację.

schranzmania
schranzmania Wczoraj, 21:09

piotrullo to że za coś nie płacisz nie znaczy że jest za darmo. Nie ma darmowych obiadów. Marco Reus dokładnie słychać wycie... coś pięknego :)

Marco Reus
Marco Reus Wczoraj, 21:07

Wycie*

Marco Reus
Marco Reus Wczoraj, 21:06

Oho słychać wicie znakomicie, miód na uszy

piotrullo
piotrullo Wczoraj, 21:03

tak samo ten Wasz śmieszny Braun, który szczuje i pluje na UE, odgrywa szopki i przedstawienia, ale mimo tego pobierane przez niego euro z tego "eurokołchozu" mu nie śmierdzą i sam się pchał do tego syfu. Do tego ludzie są przekonani o jego erudycji, gdyż używa archaizmów i trudnych, bezsensownych słów, które wyszły już z użycia. Taka mowa już nie jest poprawna. Ludzie opamiętajcie się, na takiego zjeb* głosujecie??!!!

piotrullo
piotrullo Wczoraj, 20:58

a czy w Waszym "idealnym" świecie też wszystkie studia powinny być płatne?? Nie znoszę takich cwaniaczków, jak Mentzen, którzy pochodzą z bogatej rodziny, studiowali na uniwerku ojca (ciekawe czy płacili w ogóle za te studia) i wygadują później takie brednie, odbierając tym biedniejszym ludziom szansę na wyższe wykształcenie. Bosaka jeszcze szanuję, ale Mentzen jest, jak dla mnie, totalnym śmieciem

schranzmania
schranzmania Wczoraj, 20:35

Za to tęczowy Rafałek nie jest złotousty, sam mówił że władza nie może domknąć systemu. Trzeba wybrać mniejsze zło czyli Nawrockiego (w pierwszej turze głosowałem na Mentzena drugim wyborem byłby Braun). Odnośnie rozliczania to obudźcie się nikt nikomu nic nie zrobi, PO z przystawkami rządzi 1,5 roku i kogo rozliczyli kogo zamknęli ? W 2027r. władza się zmieni i PO będzie rozliczane tak jak teraz PIS. Mam podobny apel do "wola" dla wyborców z lewej strony nie idźcie na wybory głosować na Trzaska

grzegorzBVB
grzegorzBVB Wczoraj, 20:19

Wola czy ty uważasz że masz monopol na prawdę?

FilipSantana
FilipSantana Wczoraj, 19:40

PS. żadnych prawdziwych rozliczeń nie będzie. Niezależnie od tego czy prezydentem będzie RT czy KN. Mark my words. Takich michałków nic niezanczących jak Romanowski oczywiście nie liczę.

FilipSantana
FilipSantana Wczoraj, 19:35

piotrullo wiem, że to zabrzmi trywialnie ale PIS-PO jedno zło. I nie, nie chodzi w tym powiedzonku o poglądy jednej i drugiej partii a o ich działania na rzecz rzpolitej. Jedni i drudzy następująco: Upolitycznili władzę sądowniczą, upolitycznili TVP, wykorzystują służby wewnętrzne tzw. bezpiekę do infiltracji swoich przeciwników i zdobywania przewagi nad resztą stawki, nie prowadzą żadnych długo terminowych projektów rozwojowych jak np. elektrownia jądrowa bo to co zrobiła poprzednia władza trzeba "zaorać" bo tak bo oni nie mogą mieć w czymś racji i nie mogą sobie przypisywac zasług. Doprowadzili do niewydolnej służby zdrowia (mamy najgorszą opiekę zdrowotnną w całej UE). I najgorsze na sam koniec mianowicie oni to wszystko robią za obupólną zgodą. Tylko ci zaślepieni, zaszczuci biedni emeryci wierzą w to, że oni się nie lubą naprawdę. Przykład z życia - w 2020 roku kandydatka PO Pani Kidawa-Błońska miała fatalne sondaży i wszystko wskazywało na to, że nie dostanie się do 2 tury wyborów. Platforma panicznie zawnioskowała o zmianę kandydata na Rafała Trzaskowskiego. Wszystko było w rękach PISu, gdyż mieli wtedy pełnię władzy a czas na rejestrację kandydatów się skończył i NIELEGALNIE powtarzam PIS zaakceptował podmiankę kandydatów PO. Teraz pytanie dla niezaślepionych. Czy gdyby PISowi zależało na anihilacji "odwiecznego" wroga to dopuścił by do takiej podmianki? Inny przykład. Mój szwagier pracuje w SOPie. Mówił mi, że widział na własne oczy jak Pan Borys Budka z Panem Morawieckim razem w gabinecie siedzieli i pili kawkę śmiejąc się przy tym. Oczywiście skrzętnie się z tym kryją gdy kurtyna odsłonięta wszystkie chwyty dozwolone. No prawie wszystkie bo jeżeli jest zagrożenie w postaci kogoś kto może zająć miejsce jedenj z partii to wtedy żadna nie zawacha się by podać "pomocną dłoń" arcywrogowi. Teraz do wszystkich wyborców POPISu. Oni chcą żebyście się nienawidzili. Tylko ta nienawiść trzyma ich przy władzy od 20 lat i będzie trzymać dopóki będziecie się nienawidzić i uważać za tych "lepszych"

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 19:29

Według Bergera, BVB nadal chce pozyskać Cherkiego, ale na pierwszym miejscu stawia Bellinghama. Ja uważam, że powinno być na odwrót, nie sądzę by Bellingham z buta odmienił nasz środek pola, natomiast Cherki ze swoją wizją i techniką, z pewnością mógłby to zrobić.

wola
wola Wczoraj, 19:28

Murzyn Wczoraj dowiedzieliśmy się, ilu w Polsce jest faszystów, eurosceptyków, wariatów i chcących uniknąć rozliczeń. Do wyborców prawicowych: - jeśli chcecie zrobić coś dobrego dla naszego kraju, dla Polski, to nie idźcie po prostu na wybory 1 czerwca. - Nie będę Was przekonywał, bo przekonanych nie ma sensu przekonywać. przeczytajcie to, co napisał Murzyn, tam jest wszystko, jak w pigułce. - jedyne co mogę Wam powiedzieć to to, żebyście nie marnowali sobie życia i waszym potomkom dając znowu szansę powrotu JK.

piotrullo
piotrullo Wczoraj, 18:55

i od razu uprzedzam - nie mam +60 lat, tylko 18

piotrullo
piotrullo Wczoraj, 18:54

Nawrocki wygra, zobaczycie. Zgadzam się z Wami, że kandydaci są mierni - dla przykładu nigdy nie zrozumiem, dlaczego PIS mając w swoich szeregach kogoś takiego, jak Tarczyński czy Jaki, nie wystawił żadnego z nich, tylko noname'a, Prezesa IPN-u. Stanowski ładnie porównał ze sobą PO i PIS - to, co łączy te partie, to okradanie państwa, tyle tylko, że PIS ma rację w najważniejszych dla Polski kwestiach. Nie można tego powiedzieć niestety o PO

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 17:17

Ale znacznie bardziej interesuje mnie kogo na celownik weźmie BVB

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 17:16

Przykro mi że mamy tak kiepski wybór na prezydenta ale zdecydowanie nie poprę Trzaskowskiego dla mnie to za duże zło więc wybór dla mnie prosty

FilipSantana
FilipSantana Wczoraj, 16:39

Nie wiem kto jest bardziej niebezpieczny dla Polski w przyszłości: skrajna prawica rodem z Rosji czy skrajną lewica rodem z Francji/skandynawii etc. Za to wiem co szkodzi Polsce tu i teraz niezmiennie od 20 lat czy raczej powinienem powiedzieć naprzemiennie. Wojenka plemienna/Polsko-Polska rozpalona przez dwóch 70 letnich panów, którzy działają w polityce niczym ogień i woda, niczym jak jing i jang. Nie mogą żyć bez siebie jako w symbiozie gdzie do tanga trzeba dwojga a duopol ma się dobrze. Wojna rozpalona w głowach 60+latków. Oficjalne dane z pkw UWAGA: 87,4% 60+latków głosowało w tych wyborach na kandydata PIS lub kandydata PO. To co jedyne dla mnie jest światełkiem w tunelu po tych wyborach to coraz większa liczbą ludzi zdających sobie sprawę że sztuczności tej ?wojny? i z tego z jaką ustawką mamy do czynienia. ? Zawsze jest ich dwóch, nie więcej, nie mniej. Mistrz i uczeń?

Murzyn
Murzyn Wczoraj, 15:49

To są centryści, więc blisko im do siebie. To tak jakby napisać, że NN to przybudówka Ruchu Narodowego albo Razem Unii Pracy.

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 Wczoraj, 14:58

Rozumiem niechęć do Pisu, ale nie oszukuj się że Hołownia to coś innego niż platforma.

grzegorzBVB
grzegorzBVB Wczoraj, 14:44

*stenduperow

grzegorzBVB
grzegorzBVB Wczoraj, 14:42

A Hołownia to przybudówka PO. Jeśli debaty są poto by pokazać kto kogo mocniej zaora to niedługo będziemy mieć w polityce stenuperow.

Murzyn
Murzyn Wczoraj, 14:39

Już lepiej nie iść w ogóle niż iść za Nawrockim. Popieram. Zandberg jest marksistą i się z tym nie chowa. O marksizmie pisać nie będę, bo szkoda strzępić klawiszy, ale sam Zandberg to taki mniej więcej lewicowy odpowiednik Mentzena, złotousty, gładki pseudointeligenick. Ludzie bardziej się skupiają na tym jak mówi, niż co mówi.

Rebe Jankiel
Rebe Jankiel Wczoraj, 14:32

Ja jako prawicowy wyborca zdecydowałem, że nie pójdę na 2 turę. Z drugiej strony nie rozumiem Lewicowego elektoratu głosującego na Biejat zamiast Zandberga. Biejat poszła w koalicję z PO żeby nie zrealizować żadnych postulatów, jedynie kłapanie o aborcji i związkach partnerskich, poza tym krótko mówiąc jest niebywale głupiutka. Zandberg zaś jest inteligentny, nie dał się wciągnąć w koalicję w zamian za nic, ma jasne poglądy i ciekawy program.

statystyki
Użytkownicy online:
Gości online: 74
Zarejestrowanych użytkowników: 10283
Ostatnio zarejestrowany: Rynio98
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem