Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

SC Freiburg 0:4 Borussia Dortmund: Pomeczowe statystyki

21 kwietnia 2019, 17:32, KrzychuBvB
SC Freiburg 0:4 Borussia Dortmund: Pomeczowe statystyki

SC Freiburg 0:4 Borussia Dortmund

Strzały na bramkę: 9:10
Posiadanie piłki: 43%:57%
Celne podania: 394:591
Niecelne podania: 56:62
Celność podań: 88%:91%
Faule: 12:6
Rzuty rożne: 5:3

Przebiegnięte kilometry

Luca Waldschmidt (11) 12
Nicolas Höfler (27) 11.78
Janik Haberer (19) 11.56
Vincenzo Grifo (32) 11.55
Keven Schlotterbeck (31) 10.77
Pascal Stenzel (15) 10.53
Christian Günter (30) 10.3
Dominique Heintz (23) 10.18
Florian Niederlechner (7) 8.92
Mike Frantz (8) 8.42
Alexander Schwolow (1) 5.36
Christoph Daferner (39) 3.26
Jerome Gondorf (20) 2.74
Marco Terrazzino (13) 0.56

Thomas Delaney (6) 12.79
Marco Reus (11) 11.61
Axel Witsel (28) 11.38
Jadon Sancho (7) 10.91
Julian Weigl (33) 10.5
Mario Götze (10) 10.46
Abdou Diallo (4) 10.14
Raphael Guerreiro (13) 10.06
Manuel Akanji (16) 9.45
Marius Wolf (27) 7.26
Roman Bürki (1) 4.83
Ömer Toprak (36) 4.03
Christian Pulisic (22) 2.48
Paco Alcacer (9) 1.18

Sprinty

Thomas Delaney (6) 12.79
Marco Reus (11) 11.61
Axel Witsel (28) 11.38
Jadon Sancho (7) 10.91
Julian Weigl (33) 10.5
Mario Götze (10) 10.46
Abdou Diallo (4) 10.14
Raphael Guerreiro (13) 10.06
Manuel Akanji (16) 9.45
Marius Wolf (27) 7.26
Roman Bürki (1) 4.83
Ömer Toprak (36) 4.03
Christian Pulisic (22) 2.48
Paco Alcacer (9) 1.18

Jadon Sancho (7) 35
Mario Götze (10) 26
Marco Reus (11) 26
Raphael Guerreiro (13) 17
Thomas Delaney (6) 15
Marius Wolf (27) 15
Manuel Akanji (16) 13
Abdou Diallo (4) 10
Axel Witsel (28) 10
Christian Pulisic (22) 9
Julian Weigl (33) 6
Paco Alcacer (9) 6
Roman Bürki (1) 1

Biegi

Vincenzo Grifo (32) 77
Luca Waldschmidt (11) 61
Mike Frantz (8) 57
Nicolas Höfler (27) 57
Janik Haberer (19) 56
Florian Niederlechner (7) 54
Pascal Stenzel (15) 53
Christian Günter (30) 50
Keven Schlotterbeck (31) 46
Dominique Heintz (23) 35
Christoph Daferner (39) 30
Jerome Gondorf (20) 25
Marco Terrazzino (13) 6
Alexander Schwolow (1) 1

Mario Götze (10) 85
Marco Reus (11) 84
Raphael Guerreiro (13) 72
Jadon Sancho (7) 68
Thomas Delaney (6) 64
Axel Witsel (28) 52
Marius Wolf (27) 43
Abdou Diallo (4) 41
Julian Weigl (33) 30
Manuel Akanji (16) 26
Christian Pulisic (22) 20
Ömer Toprak (36) 17
Paco Alcacer (9) 12
Roman Bürki (1) 2

Strzały na bramkę

Luca Waldschmidt (11) 3
Pascal Stenzel (15) 1
Christian Günter (30) 1
Dominique Heintz (23) 1
Vincenzo Grifo (32) 1
Florian Niederlechner (7) 1
Jerome Gondorf (20) 1

Axel Witsel (28) 2
Jadon Sancho (7) 2
Marco Reus (11) 2
Mario Götze (10) 1
Marius Wolf (27) 1
Christian Pulisic (22) 1
Paco Alcacer (9) 1

Dośrodkowania

Christian Günter (30) 6
Pascal Stenzel (15) 1
Mike Frantz (8) 1
Florian Niederlechner (7) 1

Raphael Guerreiro (13) 1
Jadon Sancho (7) 1
Marius Wolf (27) 1
Christian Pulisic (22) 1

Wygrane pojedynki

Pascal Stenzel (15) 10
Janik Haberer (19) 9
Keven Schlotterbeck (31) 7
Dominique Heintz (23) 6
Vincenzo Grifo (32) 6
Nicolas Höfler (27) 5
Luca Waldschmidt (11) 5
Christian Günter (30) 4
Mike Frantz (8) 3
Florian Niederlechner (7) 2
Christoph Daferner (39) 1

Manuel Akanji (16) 11
Axel Witsel (28) 11
Marco Reus (11) 10
Raphael Guerreiro (13) 7
Jadon Sancho (7) 7
Mario Götze (10) 7
Abdou Diallo (4) 6
Thomas Delaney (6) 6
Marius Wolf (27) 4
Christian Pulisic (22) 4
Julian Weigl (33) 3
Roman Bürki (1) 1
Paco Alcacer (9) 1

Kontakty z piłką

Dominique Heintz (23) 87
Pascal Stenzel (15) 81
Keven Schlotterbeck (31) 70
Nicolas Höfler (27) 69
Christian Günter (30) 64
Vincenzo Grifo (32) 63
Janik Haberer (19) 51
Luca Waldschmidt (11) 45
Alexander Schwolow (1) 32
Florian Niederlechner (7) 19
Mike Frantz (8) 17
Jerome Gondorf (20) 6
Christoph Daferner (39) 6
Marco Terrazzino (13) 2

Manuel Akanji (16) 103
Julian Weigl (33) 92
Abdou Diallo (4) 80
Axel Witsel (28) 74
Thomas Delaney (6) 73
Jadon Sancho (7) 68
Marius Wolf (27) 62
Raphael Guerreiro (13) 57
Marco Reus (11) 56
Mario Götze (10) 47
Roman Bürki (1) 42
Ömer Toprak (36) 30
Christian Pulisic (22) 17
Paco Alcacer (9) 3

Podania

Dominique Heintz (23) 62
Nicolas Höfler (27) 53
Pascal Stenzel (15) 52
Keven Schlotterbeck (31) 50
Vincenzo Grifo (32) 42
Janik Haberer (19) 38
Christian Günter (30) 32
Luca Waldschmidt (11) 30
Alexander Schwolow (1) 19
Mike Frantz (8) 5
Florian Niederlechner (7) 5
Jerome Gondorf (20) 5
Marco Terrazzino (13) 1

Manuel Akanji (16) 84
Julian Weigl (33) 78
Thomas Delaney (6) 66
Abdou Diallo (4) 57
Axel Witsel (28) 56
Jadon Sancho (7) 48
Marius Wolf (27) 47
Marco Reus (11) 35
Raphael Guerreiro (13) 33
Mario Götze (10) 31
Ömer Toprak (36) 28
Roman Bürki (1) 15
Christian Pulisic (22) 12
Paco Alcacer (9) 1

Niecelne podania

Dominique Heintz (23) 12
Vincenzo Grifo (32) 7
Keven Schlotterbeck (31) 6
Luca Waldschmidt (11) 6
Alexander Schwolow (1) 4
Christian Günter (30) 4
Nicolas Höfler (27) 4
Janik Haberer (19) 4
Christoph Daferner (39) 3
Pascal Stenzel (15) 2
Mike Frantz (8) 2
Florian Niederlechner (7) 1
Marco Terrazzino (13) 1

Raphael Guerreiro (13) 9
Manuel Akanji (16) 9
Mario Götze (10) 9
Roman Bürki (1) 8
Marco Reus (11) 7
Abdou Diallo (4) 6
Marius Wolf (27) 5
Axel Witsel (28) 3
Jadon Sancho (7) 2
Julian Weigl (33) 2
Thomas Delaney (6) 1
Ömer Toprak (36) 1

Źródło: www.borussia.com.pl / Foto: www.bvb.de / Foto:
0 komentarzy ODŚWIEŻ

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 19 15 3 1 48
2. Bayer Leverkusen 19 12 6 1 42
3. Eintracht Frankfurt 18 11 3 4 36
4. VfB Stuttgart 19 9 5 5 32
5. RB Lipsk 19 9 5 5 32
6. FSV Mainz 19 9 4 6 31
7. VfL Wolfsburg 19 8 4 7 28
8. Werder Brema 19 7 6 6 27
9. SC Freiburg 19 8 3 8 27
10. Borussia Dortmund 19 7 5 7 26
11. FC Augsburg 19 7 4 8 25
12. Borussia Mönchengladbach 18 7 3 8 24
13. Union Berlin 18 5 5 8 20
14. FC St. Pauli 18 5 2 11 17
15. TSG 1899 Hoffenheim 18 4 5 9 17
16. 1. FC Heidenheim 19 4 2 13 14
17. Holstein Kiel 19 3 3 13 12
18. VfL Bochum 18 2 4 12 10
cała tabela
shoutbox
dawid2468
dawid2468 2 godzin temu

Te 4 mecze Sahina w tym roki to gwóźdź do trumny i brak ligi mistrzów. Jal można było tak długo go trzymać, a tak szybko zwolnić Fravre? W Bayernie Sahina zwolniliby już w listopadzie. Teraz byleby nie spaść do drugiej BL co wcale nie kest śmieszne, zaangażowanie naszych piłkarzy nawet w Guardioli do końca tego sezonu będzie minalne, bo o co tu grać? O nic. Ja już kazdego meczu nie oglądam tylko sledze wyniki bo nie warto

artur1973
artur1973 Dzisiaj, 00:47

Najbardziej śmieje się z tego że kilka osób, które teraz krytykują strasznie BVB wyzywało mnie od czci i wiary, jak pisałem że po meczu z Mainz coś we mnie pękło. Przegrana w finale z Realem była wkalkulowana w koszty. Przegrana mistrzostwa w meczu z Mainz uświadomiła mnie że BVB nie dorosło by konkurować z moją rodziną. Oni nie są tego warci. Siedzę teraz na Teneryfie z rodziną i zwijam boki ze śmiechu z całego syfu, który narodził się w Dortmundzie. Niestety można było mówić po stokroć i jak grochem o ścianę. Watzke ze swoją koncepcją nie wiadomo czego doprowadził ten klub do zapadu. Jak to możliwe, że klub pozwala frajerzynie z Monachium być jakimś konsultantem, który nic nie robi nic nie pomaga a teraz mówi, że w BVB jest źle? Jak można zatrudniać gościa, który o trenowaniu nie ma bladego pojęcia? Dobrego ciągle dusigroszstwo ciągle lizanie dupy Gelsenkirchen i Monachium. Dosyć panowie, dosyć. Nie mam ochoty na takie ?zabawy? ani dziś ani jutro. Dlatego jestem tylko zwykłym obserwatorem

wola
wola Wczoraj, 22:39

no właśnie, dlatego takie decyzje powinni podejmować bezpośrednio trener z dyrektorem sportowym, a nie skłócona 5-osobowa Elefantenrunde. Nie można grać 3 obrońcami mają w kadrze 3 ŚO. Np. teraz Schlotter ma czerwoną kartkę, Sule jest kontuzjowany, a Anton ciągle niedomaga.

libero180
libero180 Wczoraj, 22:27

Nie chce nikogo obrażać ale trzeba być idio*** żeby kupować Couto na prawa obronę i myśleć ze on się tam nadaje do gry ,po co był tak drogi transfer. Przypomnijmy historie gdzie grał najlepiej Hakimi.Jak kupujesz zawodnika za 25 i znasz jego charakterystykę to ustawiasz pod niego skład i zamiast Beier kupujesz kolejnego środkowego obrońcę i grasz na 3,w razie czego masz 4 na zmianę i ewentualnie 5 z rezerw czy kogoś młodego.

wola
wola Wczoraj, 21:57

być

wola
wola Wczoraj, 21:57

Couto miał być PO, jako PO on nie istnieje. Drewniany Ryerson jest od niego o klasę lepszy. Za to byłby świetnym wahadłowym. Ale BVB raczej nie będzie grała w takim ustawieniu.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:46

Statystki Couto jak ktoś nie wie ,dalej będziecie pisać ze on taki słaby. pbs.twimg.com/media/GiKYW0IW0AAQtYD?format=jpg&name=large

wola
wola Wczoraj, 21:34

Ryersona można porównać do Schmelle. Pamiętam jak Jurgen wyciągnął go z rezerw BVB. @Wojtyła z Dortmundu Dla Kloppa najważniejsza była drużyna i ciągle stawiał na te same nazwiska, bo innych nie miał. Nawet mając takich zawodników jak: Schmelzer, czy Grosskreitz można zdobyć Meiterschale.

wola
wola Wczoraj, 21:16

libero180 Jude to jest w ogóle inna historia. Ja też oglądam często Real ze względu na Juda i Angelottiego też. Bellingham w BVB nie wyglądał źle fizycznie. Bez przesady. On już w BVB był jednym z najlepszych na świecie.

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:13

Ja wiem, że nie powinno się wracać do przeszłości ale gdzie się podziała BVB której boki obrony zasuwały przód tył i dawały nam wiele radości

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:11

Bensa tez moim zdaniem jest zbyt słaby na BVB

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:11

Dla mnie obydwa boki obrony powinny zostać wzmocnione, ktoś mnie tu zgani że Ryerson walczy itd ale samą walką to on może nadrabiać w Unionie a nie BVB, gdyby go porównać do Piszczka czy Hakimiego to Norweg wypada w tym porównaniu zdecydowanie najgorzej

wola
wola Wczoraj, 21:09

Guirassy i Haller też nie grzeszyli zdrowiem przy podpisywaniu kontraktu. BVB uwielbia takie wyzwania. Tu pasuje tylko jedno słowo. Wahnsinn.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:08

Każdy pisze ze nasi zawodnicy źle wyglądają to jest fakt na przykładzie Bellinghama mam potwierdzenie on w BVB nie wyglądała nawet w połowie tak dobrze jak w Realu a oglądam każdy mecz jego, pod względem przygotowania fizycznego to jest kolosalna różnica.

wola
wola Wczoraj, 20:54

Nmecha przyszedł do BVB już kontuzjowany. Przez rok dochodził do formy i teraz zaczyna się ''powtórka z rozrywki.'' Niektorzy może jeszcze pamiętają, ''60 minut na godzinę''.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:38

ŚP też słabo wygląda

wola
wola Wczoraj, 20:19

chyba, że chcemy być w środku tabeli.

wola
wola Wczoraj, 20:18

Nmecha jest jak na piłkarza bardzo wysoki. Nie wiem, czy jego kolana są w stanie znieść takie obciążenia, a szczególnie na ''szóstce''. Bensa, max. jako zmiennik. Moim zdaniem BVB powinna szukać LO.

FilipSantana
FilipSantana Wczoraj, 20:09

na ten moment nie mozna jeszcze skreślić nikogo z transferów no może oprócz grossa bo ten już jest stary ale poza nim reszta jest do oszlifowania. Ja bym np. po ostatnim sezonie w życiu nie powiedzał, że nmecha i bensebaini zaczną dobrze grać

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:05

Beiera bym nie skreślał jeszcze. Od kilku lat nie mamy trenera z prawdziwego zdarzenia, który potrafiłby wyciągnąć coś więcej z zawodników. I to też jest problem. Terzic jechał na Haalandzie, Bellinghamie i Sancho, oni od razu dali jakość drużynie. Wybaczcie, ale Gittensowi sporo do Nich (jeszcze) brakuje. Haaland i Bellingham właściwie od razu stali się graczami na których opierała się cała gra.

wola
wola Wczoraj, 19:59

Zgadza się. Schurle, albo Schulz, nie mówiąc o ostatnich jegomościach typu Beier albo nawet Nmecha(30 mln???). Kontrakt 14 mln dla Sule.

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:47

U nas problem jest taki, ze nawet jak damy jakis (heh) konkretny pieniadz, to nie dajemy go na jakosciowego grajka, tylko jakas parowe, ktorej wyszedl jeden sezon i nagle och ach. a jeden sezon to wiecie.. nawet i polskim druzynom w europie czasem wyjdzie...

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:46

Co do mlodych, to tez juz chyba powoli tracimy te umiejetnosc...

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:46

Beier jest totalnie niewidoczny, Anton z Grossem potrzebni jak kurtyzanie majtki. Co do Guirassyego bylem sceptycznie nastawiony, zwlaszcza, ze kosi pieniadze za kontrakt jak za zboze, ale w meczach widac, ze gosc jest ambitny i totalnie nie pasuje do tej naszej amatorszczyzny.

wola
wola Wczoraj, 19:45

nie to chyba 55 jest

wola
wola Wczoraj, 19:42

Oczywiście, że problemem są transfery. BVB od kilku lat robi transfery dla samych transferów. 1. Młodych, żeby na nich zarobić 2. takich, którzy wyróżniali się w innych klubach. Nasze letnie transfery zrobione przez Kehla były perfekt. Beier, Couto, Anton, Gross i Guirassy to były top-nazwiska, ale w ubiegłym sezonie. Ale czy my ich potrzebowaliśmy? Couto i Beiera na pewno nie. 30+25=75 mln poszło się jeb....

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:38

Dokładnie

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:35

Kiedys smiali sie niektorzy, jak kilka lat wstecz pisalismy, ze zmierzamy wlasnie do tego punktu, w ktorym teraz jestesmy. Dzis piszemy, ze jak nic sie nie zmieni to sie spotkamy na derbach ze smerfami, dzis moze sie wydawac smieszne i nierealne, ale jak to mowi klasyk: potrzymaj mi piwo.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:35

Tylko, że dobry i doświadczony trener miałby swoją wizję i swoje oczekiwania personalne, a to już nie leży w kategoriach Echte Liebe :)

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:32

Najzabawniejsze jest to, że na odpady z Monachium Watzke pieniądze ma, ale na dobrego, doświadczonego trenera już nie.

statystyki
Użytkownicy online: dawid2468, NigHTmaRE, Kapolini76, j4nek, Balu1909
Gości online: 119
Zarejestrowanych użytkowników: 10233
Ostatnio zarejestrowany: deblin12@onet.pl
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem