Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Media: BVB porozumiała się z Filipe Luísem

14 kwietnia 2019, 21:58, Zołza
Media: BVB porozumiała się z Filipe Luísem

W ostatnich tygodniach media informowały o zainteresowaniu Borussii Filipe Luísem. Kontrakt Brazylijczyka z Atlético wygasa z końcem czerwca. Według najnowszych doniesień, BVB doszła do porozumienia z lewym obrońcą.

Jak poinformowała hiszpańska dziennikarka, Tania Martín, Dortmund porozumiał się z 33-latkiem, który latem zasili za darmo klub z Westfalii.

Do ustalenia pozostały jedynie szczegóły.

Źródło: www.taniamartin.es / Foto: www.gazzetta.gr / Foto:
22 komentarzy ODŚWIEŻ
15 kwietnia 2019, 12:44
W dalszym ciągu jestem bardzo sceptycznie nastawiony do tego transferu chociaż i tak wydaje się lepszym wyborem niż Schmelzer.
0 0
15 kwietnia 2019, 14:14
Czemu jesteś sceptyczny ? Ja jestem zdecydowanie na tak. To wciąż jest czołowy lewy obrońca w Europie. Że ma 33 lata ? To tylko kolejny plus. Mamy młodą drużynę i każdy doświadczony i ograny na najwyższym poziomie zawodnik jest wartością dodaną do tej drużyny.
0 0
15 kwietnia 2019, 14:19
Bo tak, a tak na serio to nie jestem zwolennikiem sprowadzenia takiego piłkarza pogra rok/dwa i pewnie będzie kończyć karierę. Owszem doświadczenie jest ważne w futbolu, ale jeżeli chodzi o kadrę drużyny to trzeba też myśleć długofalowo na dłużej niż 2 lata gry na poziomie przez brazylijczyka.
0 0
15 kwietnia 2019, 14:22
Wiemy Pawelinho, wiemy, że jesteś sceptycznie nastawiony do tego, ale przecież to dobry wybór! Luis to znakomity lewy obrońca, który na pewno miałby wiele do zaoferowania w kwestii doradzania naszym młodym zawodnikom, a i poziom prezentuje nadal całkiem dobry. Tylko ciekawe jest, ile będzie chciał pieniążków?
0 0
15 kwietnia 2019, 14:54
qzase95

Ciekawa opcja, ale chyba poza zasięgiem BVB.
0 0
15 kwietnia 2019, 15:21
Filipe przyjdzie jako pewniak, sprowadzanie tylko jakiegoś młodziaka to ryzyko. Możliwe że sprowadzimy jeszcze kogoś, to wtedy Marcel pożegna się z BVB, albo damy sobie jeszcze rok na sprowadzenie sobie kogoś na lata.
0 0
15 kwietnia 2019, 15:46
Bardzo ciekawa opcja nawet na dwa sezony. Jeden z najlepszych lewych obrońców ostatnich lat. Nam potrzeba doświadczonych zawodników żeby wskazywali naszej młodzieży drogę. Jestem na tak.
0 0
15 kwietnia 2019, 17:12
mam nadzieję, że pokaże naszym dzieciakom odrobinę 'Simeone Cojones' bo u nas kapitanem jest fan Bibera a zarząd i trener to też ciepłe kluchy
0 0
15 kwietnia 2019, 17:42
Mam nadzieję, że na nim się nie skończy w kwestii lewej obrony.
0 0
15 kwietnia 2019, 19:04
Jak za darmo to brać i się nie zastanawiać. Pomimo wieku dobry koleś i doświadczony!!! :-)
0 0
15 kwietnia 2019, 19:53
Filipe Luis to nadal jeden z najlepszych LO w Europie, przynajmniej jeśli chodzi o grę obronną, więc jeżeli jest możliwość ściągnięcia go za darmo to nie ma się co zastanawiać. W ataku radzi sobie znacznie gorzej ale mamy jeszcze przez rok Hakimiego który w tym elemencie jest zdecydowanie lepszy.
0 0
15 kwietnia 2019, 19:59
Na Hakimiego był za szybko nie liczył złamanie kości śródstopia to poważny uraz, a leczenie i rechabilitacja długotrwała.
0 0
15 kwietnia 2019, 23:17
Jak można nie chcieć Felipe Luisa za darmo... co z tego, że ma 33 lata jak dalej jest w dobrej formie. Większość osób planuje w marzeniach kadry na lata a prawda jest taka, że liczy się tu i teraz bo każdy młody który zachwyci BVB w ciągu 2 lat i tak odejdzie,
takie jest prawo dżungli. Oprócz Felipe Luisa pewnie przyjdzie jeszcze jakiś inny boczny obrońca. Chętnie zobaczę tego gościa u nas w przyszłym sezonie.
0 0
16 kwietnia 2019, 06:25
A ja podsumuje to inaczej:
Skoro nie chcecie Luisa za darmo to czemu chcecie w BVB dalej Piszczka? ;)
Wiekowo podobni a nie wiem czy nawet Piszczek już niestety nie słabszy ale to już inny temat jak dla mnie.
0 0
16 kwietnia 2019, 09:02
Gość wciąga nosem wszystkich naszych bocznych obrońców razem wziętych, ale nie chcemy go bo za stary. A jak młodzi przegrywają 5:0 to problem że brakuje doświadczonych graczy, no nie dogodzisz :)
0 0
16 kwietnia 2019, 09:19
Przegrali również Ci doświadczeni i nie wiele dali.
0 0
16 kwietnia 2019, 14:46
Podobno w tym sezonie opuścił 13 spotkań z powodu kontuzji mięśniowych...

@Hanys94,Piszczek niestety już też się nie nadaje, przeplata dobre mecze z babolami i kontuzjami.
0 0
16 kwietnia 2019, 15:18
Ja to już 5 lat temu tutaj na stronie wyczytałem, że Piszczek się nie nadaje i jest za słaby. tymczasem runda jesienna w jego wykonaniu była kapitalna. Gość jest żywą legendą, podobnie jak Filipe Luis w Atleti.
0 0
16 kwietnia 2019, 16:10
W pierwszych 9 meczach nie grał dobrze, potwierdzenie choćby poniżej:
kicker.de/news/fussball/bundesliga/vereine/1-bundesliga/2018-19/borussia-dortmund-17/39456/spieler_lukasz-piszczek.html

Potrzeba zawodników z równą formą przez cały sezon.
0 0
16 kwietnia 2019, 17:39
Wydaję mi się, że Piszczek i Luis Filipe jeszcze spokojnie dwa lata dadzą radę grać na wysokim poziomie chociaż nie co 3 dni... Mamy rok 2019... Piłka należy do atletów a nie do wirtuozów... Taki Reus czy Gotze byliby pewnie teraz na poziomie E.Hazarda gdyby nie ich słabe geny... Nie ma takiej opcji by 35letni piłkarz na pozycji bocznego obrońcy w tak silnej lidze jak Bundesliga mógł grać na 100% swojego potencjału. Ostatnim takim fenomenem był Javier Zanettii ale i on mając 35lat w dzisiejszej piłce nie wytrzymałby tempa...
0 0
1  2    >

sklep z częściami samochodowymi online – iParts.pl

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 34 25 7 2 82
2. Bayer Leverkusen 34 19 12 3 69
3. Eintracht Frankfurt 34 17 9 8 60
4. Borussia Dortmund 34 17 6 11 57
5. SC Freiburg 34 16 7 11 55
6. FSV Mainz 34 14 10 10 52
7. RB Lipsk 34 13 12 9 51
8. Werder Brema 34 14 9 11 51
9. VfB Stuttgart 34 14 8 12 50
10. Borussia Mönchengladbach 34 13 6 15 45
11. VfL Wolfsburg 34 11 10 13 43
12. FC Augsburg 34 11 10 13 43
13. Union Berlin 34 10 11 13 41
14. FC St. Pauli 34 8 8 18 32
15. TSG 1899 Hoffenheim 34 7 11 16 32
16. 1. FC Heidenheim 34 8 5 21 29
17. Holstein Kiel 34 7 6 21 27
18. VfL Bochum 34 5 7 22 22
cała tabela
Partnerzy: Portal rolniczy, Portal ogrodniczy, Portal motoryzacyjny, CafeAnimal.pl, Offon.pl
shoutbox
mixdx
mixdx Wczoraj, 22:31

Popatrzyłem sobie na historię kontuzji Joba Bellinghama i musimy go wziąć. Chłop przez ostatnie dwa sezony opuścił 1 mecz tylko.

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 22:23

Trochę powinien zarząd się z nim liczyć jednak dupy im z płomieni wyciągnął

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 22:20

Szczerze to mi osobiście Doan się podoba choć widziałem go tylko kilka razy nie wiem jak było przez cały sezon ale powinni chyba obgadać sprawę z Kovacem jak chce grać i jakich piłkarzy by potrzebował

Le0n
Le0n Wczoraj, 21:44

Kapolini76 BVB niestety nie stać na Raphinię.

schranzmania
schranzmania Wczoraj, 21:44

Raphinia to była by bajka dla BVB, a co sądzicie o Ritsu Doan(ie) ?

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 21:42

ryś popieram ja mam swoje poglądy i na wybory pójdę choć kandydaci mi nie pasują ale to nie jest miejsce gdzie będę o swoich poglądach pisał raczej wolałbym tutaj poczytać o plotkach transferowych że np Raphinia z Barcelony idzie do nas bo to jego marzenie grać przed żółtą ścianą:)))))

ryś
ryś Wczoraj, 21:26

Pax między kibicami . Przypominam, że to portal dla kibiców. Polityka jest bardzo brudna i jak stwierdził kiedyś mój znajomy, notabene bardzo skromny i dobry człowiek "żeby iść do polityki, nawet tej lokalnej to trzeba być łobuzem, a nawet jak się nim jeszcze nie jest, to się nim na pewno zostanie". Umysł ludzki jest niepojęty i wymyśla takie scenariusze, że nawet sztuczna inteligencja tego nie zrozumie. Ponadto polityka to temat woda i zmienia się jak w kalejdoskopie. Jakkolwiek od wieków ewoluuje w jakimś tam stopniu, to zawsze dla zwykłego człowieka będzie zazwyczaj nieprzyjazna i bardziej dbać będzie o interesy wybranych grup, a nie służyć dla ogółu . Obecnym grzechem głównym polityków jest to , że dogłębnie skłócili naród czyli swojego suwerena, a wiadomo, że takim łatwiej się rządzi. Poniekąd jest to bardzo złe i raz już doprowadziło do rozbiorów. Jest takie powiedzenie , że nikt ci tyle nie obieca co polityk przed wyborami, ale z realizacją obietnic to już znacznie gorzej. Nawet tymi wydawałoby się najbardziej logicznymi. Inflacja jest z roku na rok , a progi podatkowe takie same. Jak sobie sam nie pomożesz, to nikt ci nie pomoże - taka prawda. Takie powiedzenie, ze do polityki nie idzie się dla pieniędzy, a właśnie, że jest odwrotnie. Oczywiście, ze nikt nie będzie filantropem , za coś żyć trzeba ale właśnie mamy 21 wiek i czy my potrzebujemy mieć tak bardzo rozbudowany Sejm i do tego Senat i mieć na utrzymaniu tylu ludzi , jak przekazy partyjne dotyczą wszystkich członków, a głosy za i przeciw i tak z góry prawie zawsze policzone. Tak, ze proponuje skończyć z tym politykowaniem, bo posty już zaczynają truć złymi emocjami. Każdy ma swoje poglądy i każdy uważa , że słuszne , że jest tym lepszym sortem / sorry zapożyczony frazes/ i każdy jest patriotą i jakkolwiek to brzmi to historia pokaże. Na to nie ma mądrego. W średniowieczu na przykład dla odstraszania, biczowali, wieszali czy też odcinali rękę złodziejowi , co nie przeszkadzało innym fanom tego fachu odcinać sakiewki przyglądającym się egzekucji. Ku rozwadze. Dobrej nocy życzę wszystkim kibicom Borussi Dortmund i pozdrawiam serdecznie.

FilipSantana
FilipSantana Wczoraj, 21:12

@piotrullo nie chcę być adwokatem Mentzena, nawet na niego nie głosowałem ale chcę być adwokatem faktów a tutaj niestety powielasz nieprawdę. Prześledziłem dokładnie życiors Pana Mentzena i pochodzi on z rodziny średnio zamoznej inteligenckiej. Jego mama była nauczycielką a ojciec wykładowcą. Mentzen nie był nigdy tzw. "Bananem". Kolejna manipulacja to słynna kwestia "bezpłatnych" studiów. 1000 punktów dla każdego kto wskaże kraj z bezpłatnymi studiami. Podpowiedź i nie jest to Polska. Tak dokładnie - w Polsce wszystkie studia są płatne z taką różnicą, że jedne są finansowane z kasy państwowej a inne z kieszeni prywatnej. Tak samo jest z naszą dziadowską służbą zdrowia. To co postuluje Pan Mentzen to tak naprawdę idea gospodarczego libertarianizmu w myśl, której wszystkie studia powinny być płatne z kieszeni prwatnej a w zamain nikt z nas nie musi płacić podatków na te studia państwowe. I odrazu tutaj na wstepie zaznaczę wyraźnie, że nie zgadzam się z tą ideą Pana Mentzena. Mimo wszystko zaznaczył on, że jest to wizja jego idealnego świata, gdyz wie, że wprowadzenie takiej reformy jest nierealne. Dlatego proszę nie idźmy w populizmy i manipulację.

schranzmania
schranzmania Wczoraj, 21:09

piotrullo to że za coś nie płacisz nie znaczy że jest za darmo. Nie ma darmowych obiadów. Marco Reus dokładnie słychać wycie... coś pięknego :)

Marco Reus
Marco Reus Wczoraj, 21:07

Wycie*

Marco Reus
Marco Reus Wczoraj, 21:06

Oho słychać wicie znakomicie, miód na uszy

piotrullo
piotrullo Wczoraj, 21:03

tak samo ten Wasz śmieszny Braun, który szczuje i pluje na UE, odgrywa szopki i przedstawienia, ale mimo tego pobierane przez niego euro z tego "eurokołchozu" mu nie śmierdzą i sam się pchał do tego syfu. Do tego ludzie są przekonani o jego erudycji, gdyż używa archaizmów i trudnych, bezsensownych słów, które wyszły już z użycia. Taka mowa już nie jest poprawna. Ludzie opamiętajcie się, na takiego zjeb* głosujecie??!!!

piotrullo
piotrullo Wczoraj, 20:58

a czy w Waszym "idealnym" świecie też wszystkie studia powinny być płatne?? Nie znoszę takich cwaniaczków, jak Mentzen, którzy pochodzą z bogatej rodziny, studiowali na uniwerku ojca (ciekawe czy płacili w ogóle za te studia) i wygadują później takie brednie, odbierając tym biedniejszym ludziom szansę na wyższe wykształcenie. Bosaka jeszcze szanuję, ale Mentzen jest, jak dla mnie, totalnym śmieciem

schranzmania
schranzmania Wczoraj, 20:35

Za to tęczowy Rafałek nie jest złotousty, sam mówił że władza nie może domknąć systemu. Trzeba wybrać mniejsze zło czyli Nawrockiego (w pierwszej turze głosowałem na Mentzena drugim wyborem byłby Braun). Odnośnie rozliczania to obudźcie się nikt nikomu nic nie zrobi, PO z przystawkami rządzi 1,5 roku i kogo rozliczyli kogo zamknęli ? W 2027r. władza się zmieni i PO będzie rozliczane tak jak teraz PIS. Mam podobny apel do "wola" dla wyborców z lewej strony nie idźcie na wybory głosować na Trzaska

grzegorzBVB
grzegorzBVB Wczoraj, 20:19

Wola czy ty uważasz że masz monopol na prawdę?

FilipSantana
FilipSantana Wczoraj, 19:40

PS. żadnych prawdziwych rozliczeń nie będzie. Niezależnie od tego czy prezydentem będzie RT czy KN. Mark my words. Takich michałków nic niezanczących jak Romanowski oczywiście nie liczę.

FilipSantana
FilipSantana Wczoraj, 19:35

piotrullo wiem, że to zabrzmi trywialnie ale PIS-PO jedno zło. I nie, nie chodzi w tym powiedzonku o poglądy jednej i drugiej partii a o ich działania na rzecz rzpolitej. Jedni i drudzy następująco: Upolitycznili władzę sądowniczą, upolitycznili TVP, wykorzystują służby wewnętrzne tzw. bezpiekę do infiltracji swoich przeciwników i zdobywania przewagi nad resztą stawki, nie prowadzą żadnych długo terminowych projektów rozwojowych jak np. elektrownia jądrowa bo to co zrobiła poprzednia władza trzeba "zaorać" bo tak bo oni nie mogą mieć w czymś racji i nie mogą sobie przypisywac zasług. Doprowadzili do niewydolnej służby zdrowia (mamy najgorszą opiekę zdrowotnną w całej UE). I najgorsze na sam koniec mianowicie oni to wszystko robią za obupólną zgodą. Tylko ci zaślepieni, zaszczuci biedni emeryci wierzą w to, że oni się nie lubą naprawdę. Przykład z życia - w 2020 roku kandydatka PO Pani Kidawa-Błońska miała fatalne sondaży i wszystko wskazywało na to, że nie dostanie się do 2 tury wyborów. Platforma panicznie zawnioskowała o zmianę kandydata na Rafała Trzaskowskiego. Wszystko było w rękach PISu, gdyż mieli wtedy pełnię władzy a czas na rejestrację kandydatów się skończył i NIELEGALNIE powtarzam PIS zaakceptował podmiankę kandydatów PO. Teraz pytanie dla niezaślepionych. Czy gdyby PISowi zależało na anihilacji "odwiecznego" wroga to dopuścił by do takiej podmianki? Inny przykład. Mój szwagier pracuje w SOPie. Mówił mi, że widział na własne oczy jak Pan Borys Budka z Panem Morawieckim razem w gabinecie siedzieli i pili kawkę śmiejąc się przy tym. Oczywiście skrzętnie się z tym kryją gdy kurtyna odsłonięta wszystkie chwyty dozwolone. No prawie wszystkie bo jeżeli jest zagrożenie w postaci kogoś kto może zająć miejsce jedenj z partii to wtedy żadna nie zawacha się by podać "pomocną dłoń" arcywrogowi. Teraz do wszystkich wyborców POPISu. Oni chcą żebyście się nienawidzili. Tylko ta nienawiść trzyma ich przy władzy od 20 lat i będzie trzymać dopóki będziecie się nienawidzić i uważać za tych "lepszych"

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 19:29

Według Bergera, BVB nadal chce pozyskać Cherkiego, ale na pierwszym miejscu stawia Bellinghama. Ja uważam, że powinno być na odwrót, nie sądzę by Bellingham z buta odmienił nasz środek pola, natomiast Cherki ze swoją wizją i techniką, z pewnością mógłby to zrobić.

wola
wola Wczoraj, 19:28

Murzyn Wczoraj dowiedzieliśmy się, ilu w Polsce jest faszystów, eurosceptyków, wariatów i chcących uniknąć rozliczeń. Do wyborców prawicowych: - jeśli chcecie zrobić coś dobrego dla naszego kraju, dla Polski, to nie idźcie po prostu na wybory 1 czerwca. - Nie będę Was przekonywał, bo przekonanych nie ma sensu przekonywać. przeczytajcie to, co napisał Murzyn, tam jest wszystko, jak w pigułce. - jedyne co mogę Wam powiedzieć to to, żebyście nie marnowali sobie życia i waszym potomkom dając znowu szansę powrotu JK.

piotrullo
piotrullo Wczoraj, 18:55

i od razu uprzedzam - nie mam +60 lat, tylko 18

piotrullo
piotrullo Wczoraj, 18:54

Nawrocki wygra, zobaczycie. Zgadzam się z Wami, że kandydaci są mierni - dla przykładu nigdy nie zrozumiem, dlaczego PIS mając w swoich szeregach kogoś takiego, jak Tarczyński czy Jaki, nie wystawił żadnego z nich, tylko noname'a, Prezesa IPN-u. Stanowski ładnie porównał ze sobą PO i PIS - to, co łączy te partie, to okradanie państwa, tyle tylko, że PIS ma rację w najważniejszych dla Polski kwestiach. Nie można tego powiedzieć niestety o PO

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 17:17

Ale znacznie bardziej interesuje mnie kogo na celownik weźmie BVB

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 17:16

Przykro mi że mamy tak kiepski wybór na prezydenta ale zdecydowanie nie poprę Trzaskowskiego dla mnie to za duże zło więc wybór dla mnie prosty

FilipSantana
FilipSantana Wczoraj, 16:39

Nie wiem kto jest bardziej niebezpieczny dla Polski w przyszłości: skrajna prawica rodem z Rosji czy skrajną lewica rodem z Francji/skandynawii etc. Za to wiem co szkodzi Polsce tu i teraz niezmiennie od 20 lat czy raczej powinienem powiedzieć naprzemiennie. Wojenka plemienna/Polsko-Polska rozpalona przez dwóch 70 letnich panów, którzy działają w polityce niczym ogień i woda, niczym jak jing i jang. Nie mogą żyć bez siebie jako w symbiozie gdzie do tanga trzeba dwojga a duopol ma się dobrze. Wojna rozpalona w głowach 60+latków. Oficjalne dane z pkw UWAGA: 87,4% 60+latków głosowało w tych wyborach na kandydata PIS lub kandydata PO. To co jedyne dla mnie jest światełkiem w tunelu po tych wyborach to coraz większa liczbą ludzi zdających sobie sprawę że sztuczności tej ?wojny? i z tego z jaką ustawką mamy do czynienia. ? Zawsze jest ich dwóch, nie więcej, nie mniej. Mistrz i uczeń?

Murzyn
Murzyn Wczoraj, 15:49

To są centryści, więc blisko im do siebie. To tak jakby napisać, że NN to przybudówka Ruchu Narodowego albo Razem Unii Pracy.

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 Wczoraj, 14:58

Rozumiem niechęć do Pisu, ale nie oszukuj się że Hołownia to coś innego niż platforma.

grzegorzBVB
grzegorzBVB Wczoraj, 14:44

*stenduperow

grzegorzBVB
grzegorzBVB Wczoraj, 14:42

A Hołownia to przybudówka PO. Jeśli debaty są poto by pokazać kto kogo mocniej zaora to niedługo będziemy mieć w polityce stenuperow.

Murzyn
Murzyn Wczoraj, 14:39

Już lepiej nie iść w ogóle niż iść za Nawrockim. Popieram. Zandberg jest marksistą i się z tym nie chowa. O marksizmie pisać nie będę, bo szkoda strzępić klawiszy, ale sam Zandberg to taki mniej więcej lewicowy odpowiednik Mentzena, złotousty, gładki pseudointeligenick. Ludzie bardziej się skupiają na tym jak mówi, niż co mówi.

Rebe Jankiel
Rebe Jankiel Wczoraj, 14:32

Ja jako prawicowy wyborca zdecydowałem, że nie pójdę na 2 turę. Z drugiej strony nie rozumiem Lewicowego elektoratu głosującego na Biejat zamiast Zandberga. Biejat poszła w koalicję z PO żeby nie zrealizować żadnych postulatów, jedynie kłapanie o aborcji i związkach partnerskich, poza tym krótko mówiąc jest niebywale głupiutka. Zandberg zaś jest inteligentny, nie dał się wciągnąć w koalicję w zamian za nic, ma jasne poglądy i ciekawy program.

statystyki
Użytkownicy online:
Gości online: 81
Zarejestrowanych użytkowników: 10283
Ostatnio zarejestrowany: Rynio98
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem