Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zorc: Brakuje nam koncentracji

4 marca 2019, 09:44, Zołza
Zorc: Brakuje nam koncentracji

Jeszcze do niedawna wydawało się, że Borussia Dortmund pewnie zmierza po tytuł mistrza Niemiec. Teraz, gdy w drużynie pojawiły się turbulencje, sytuację skomentował Michael Zorc.

? Jeśli chcesz być mistrzem, co w naszym przypadku naprawdę nie jest pewne i byłoby sensacją, nie możesz przegrywać w taki sposób, jak my w Augsburgu. Nie może być tak, że gorszy jakościowo przeciwnik całkowicie wyłącza nas z gry tylko dzięki chęciom i entuzjazmowi.

W piątkowy wieczór Borussia przegrała 1:2 w Augsburgu.

? W ostatnich tygodniach czułem, że brakowało dwóch, może trzech procent do pełnej koncentracji. Popełnianych przez nas błędów można uniknąć, nie powinny nam się przytrafiać. Można to częściowo zrzucić na karb młodego zespołu, jednak przede wszystkim to kwestia koncentracji ? dodał Zorc.

Źródło: www.ruhrnachrichten.de / Foto: www.sportbuzzer.de / Foto:
9 komentarzy ODŚWIEŻ
4 marca 2019, 10:00
to jest zdumiewające. piłkarze zarabiają krocie, gdzie ich jedynym zmartwieniem jest koncentracja na kopaniu zakichanego kawałka szmaty. weźcie się w końcu do roboty.. z czego wynika ten brak koncentracji zatem?
0 0
4 marca 2019, 10:11
Łatwo powiedzieć. Piłka.nożna to nie jest taki prosty sport. Wolfsburg, Leverkusen, Schalke. To nie są biedne kluby, płacą przyzwoite płace, a nie wszystko idzie im dobrze.
0 0
4 marca 2019, 10:27
To tylko potwierdza niestety, że mentalność zwycięzców u piłkarzy BVB jest na bardzo niskim poziomie. Niestety w sporcie często największym problemem nie są umiejętności poszczególnych piłkarzy jest po prostu głowa.
0 0
4 marca 2019, 11:23
Pawelinho..100 % racji...Łeb tylko pusty łeb ..oni myślą ale nie tym łbem co powinni. Co jest w tych w pustych łbach można się tylko domyślać ,śmiem myśleć co u niektórych jest totalna pustka.
0 0
4 marca 2019, 13:24
@Pawelinho mówisz głowa. Tak zgoda pełna! Ja dodam to, że skoro przed każdym sezonem H.J. Watzke de facto oddaje maistra Bayernowi to piłkarze mogą w tyle swoich głów mieć takie myśli: no dobra mistrzostwo nam się wymyka ale przecież nie ono było naszym celem, naszym celem jest pierwsza 4ka i awans do CL. Niestety staliśmy się dziś po prostu przedsiębiorstwem, które ma zarabiać a sukcesy sportowe może przy okazji.... Taki mój punkt widzenia na to.
0 0
4 marca 2019, 14:04
Jeżeli tak piłkarz mysli ,to jest bez ambicji ,bez jaj .
0 0
4 marca 2019, 15:36
WielkiBrat,

"Niestety staliśmy się dziś po prostu przedsiębiorstwem, które ma zarabiać a sukcesy sportowe może przy okazji...." idealnie w punkt. Ja od siebie do tej kwestii dorzucę to, że BVB stała się przedsiębiorstwem bez ambicji, dla którego trofea to tylko niepotrzebna presja dla samego grania w CL.
0 0
4 marca 2019, 20:18
Ale wasze móżdżki są tępe skoro myślicie że któryś z tych piłkarzy nie marze o mistrzostwie. Większość tych piłkarzy nigdy nie walczyli o tak wysokie cele jak teraz więc dopiero teraz się tego uczą jak powinni się zachowywać itp. Graczy światowej klasy ce****e luz na boisku i w przypadku naszych piłkarzy też nas to zachwyca jednak przez brak doświadczenia ten luz sprawia że taki Hakimi zagrywa piłkę po której od razu tracimy bramkę :) Tak samo motywacja, to nie jest tak oo zmotywuje się. To nie takie proste i taki Lewandowski nie raz podkreśla to jak się tego uczył, dostajesz lanie 3:0 od Tottenhamu całkiem możliwe że odpadasz z LM i już sobie nie myślisz ''oo możemy wszystko'' i już tracisz tą siłę. Oni muszą znaleźć sposób na pokonywanie takich rzeczy i tak,ich obowiązkiem jest się tego nauczyć. Ale nikt mi nie wmówi że ktoś z nich sobie myśli a w sumie to po co mi wygranie jakieś Bundesligi... Większość takich ludzi co nie mają parcia na wygrywanie odpada już w etapie aspiracji do bycia zawodowym piłkarzem ;)
0 0
4 marca 2019, 20:18
"co w naszym przypadku naprawdę nie jest pewne i byłoby sensacją" zero ambicji !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

to poco startowac w BL odrazu na poczatku koronujmy Bayern
0 0

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 19 15 3 1 48
2. Bayer Leverkusen 19 12 6 1 42
3. Eintracht Frankfurt 18 11 3 4 36
4. VfB Stuttgart 19 9 5 5 32
5. RB Lipsk 19 9 5 5 32
6. FSV Mainz 19 9 4 6 31
7. VfL Wolfsburg 19 8 4 7 28
8. Werder Brema 19 7 6 6 27
9. SC Freiburg 19 8 3 8 27
10. Borussia Dortmund 19 7 5 7 26
11. FC Augsburg 19 7 4 8 25
12. Borussia Mönchengladbach 18 7 3 8 24
13. Union Berlin 18 5 5 8 20
14. FC St. Pauli 18 5 2 11 17
15. TSG 1899 Hoffenheim 18 4 5 9 17
16. 1. FC Heidenheim 19 4 2 13 14
17. Holstein Kiel 19 3 3 13 12
18. VfL Bochum 18 2 4 12 10
cała tabela
shoutbox
dawid2468
dawid2468 32 minut temu

Te 4 mecze Sahina w tym roki to gwóźdź do trumny i brak ligi mistrzów. Jal można było tak długo go trzymać, a tak szybko zwolnić Fravre? W Bayernie Sahina zwolniliby już w listopadzie. Teraz byleby nie spaść do drugiej BL co wcale nie kest śmieszne, zaangażowanie naszych piłkarzy nawet w Guardioli do końca tego sezonu będzie minalne, bo o co tu grać? O nic. Ja już kazdego meczu nie oglądam tylko sledze wyniki bo nie warto

artur1973
artur1973 Dzisiaj, 00:47

Najbardziej śmieje się z tego że kilka osób, które teraz krytykują strasznie BVB wyzywało mnie od czci i wiary, jak pisałem że po meczu z Mainz coś we mnie pękło. Przegrana w finale z Realem była wkalkulowana w koszty. Przegrana mistrzostwa w meczu z Mainz uświadomiła mnie że BVB nie dorosło by konkurować z moją rodziną. Oni nie są tego warci. Siedzę teraz na Teneryfie z rodziną i zwijam boki ze śmiechu z całego syfu, który narodził się w Dortmundzie. Niestety można było mówić po stokroć i jak grochem o ścianę. Watzke ze swoją koncepcją nie wiadomo czego doprowadził ten klub do zapadu. Jak to możliwe, że klub pozwala frajerzynie z Monachium być jakimś konsultantem, który nic nie robi nic nie pomaga a teraz mówi, że w BVB jest źle? Jak można zatrudniać gościa, który o trenowaniu nie ma bladego pojęcia? Dobrego ciągle dusigroszstwo ciągle lizanie dupy Gelsenkirchen i Monachium. Dosyć panowie, dosyć. Nie mam ochoty na takie ?zabawy? ani dziś ani jutro. Dlatego jestem tylko zwykłym obserwatorem

wola
wola Wczoraj, 22:39

no właśnie, dlatego takie decyzje powinni podejmować bezpośrednio trener z dyrektorem sportowym, a nie skłócona 5-osobowa Elefantenrunde. Nie można grać 3 obrońcami mają w kadrze 3 ŚO. Np. teraz Schlotter ma czerwoną kartkę, Sule jest kontuzjowany, a Anton ciągle niedomaga.

libero180
libero180 Wczoraj, 22:27

Nie chce nikogo obrażać ale trzeba być idio*** żeby kupować Couto na prawa obronę i myśleć ze on się tam nadaje do gry ,po co był tak drogi transfer. Przypomnijmy historie gdzie grał najlepiej Hakimi.Jak kupujesz zawodnika za 25 i znasz jego charakterystykę to ustawiasz pod niego skład i zamiast Beier kupujesz kolejnego środkowego obrońcę i grasz na 3,w razie czego masz 4 na zmianę i ewentualnie 5 z rezerw czy kogoś młodego.

wola
wola Wczoraj, 21:57

być

wola
wola Wczoraj, 21:57

Couto miał być PO, jako PO on nie istnieje. Drewniany Ryerson jest od niego o klasę lepszy. Za to byłby świetnym wahadłowym. Ale BVB raczej nie będzie grała w takim ustawieniu.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:46

Statystki Couto jak ktoś nie wie ,dalej będziecie pisać ze on taki słaby. pbs.twimg.com/media/GiKYW0IW0AAQtYD?format=jpg&name=large

wola
wola Wczoraj, 21:34

Ryersona można porównać do Schmelle. Pamiętam jak Jurgen wyciągnął go z rezerw BVB. @Wojtyła z Dortmundu Dla Kloppa najważniejsza była drużyna i ciągle stawiał na te same nazwiska, bo innych nie miał. Nawet mając takich zawodników jak: Schmelzer, czy Grosskreitz można zdobyć Meiterschale.

wola
wola Wczoraj, 21:16

libero180 Jude to jest w ogóle inna historia. Ja też oglądam często Real ze względu na Juda i Angelottiego też. Bellingham w BVB nie wyglądał źle fizycznie. Bez przesady. On już w BVB był jednym z najlepszych na świecie.

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:13

Ja wiem, że nie powinno się wracać do przeszłości ale gdzie się podziała BVB której boki obrony zasuwały przód tył i dawały nam wiele radości

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:11

Bensa tez moim zdaniem jest zbyt słaby na BVB

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 21:11

Dla mnie obydwa boki obrony powinny zostać wzmocnione, ktoś mnie tu zgani że Ryerson walczy itd ale samą walką to on może nadrabiać w Unionie a nie BVB, gdyby go porównać do Piszczka czy Hakimiego to Norweg wypada w tym porównaniu zdecydowanie najgorzej

wola
wola Wczoraj, 21:09

Guirassy i Haller też nie grzeszyli zdrowiem przy podpisywaniu kontraktu. BVB uwielbia takie wyzwania. Tu pasuje tylko jedno słowo. Wahnsinn.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:08

Każdy pisze ze nasi zawodnicy źle wyglądają to jest fakt na przykładzie Bellinghama mam potwierdzenie on w BVB nie wyglądała nawet w połowie tak dobrze jak w Realu a oglądam każdy mecz jego, pod względem przygotowania fizycznego to jest kolosalna różnica.

wola
wola Wczoraj, 20:54

Nmecha przyszedł do BVB już kontuzjowany. Przez rok dochodził do formy i teraz zaczyna się ''powtórka z rozrywki.'' Niektorzy może jeszcze pamiętają, ''60 minut na godzinę''.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:38

ŚP też słabo wygląda

wola
wola Wczoraj, 20:19

chyba, że chcemy być w środku tabeli.

wola
wola Wczoraj, 20:18

Nmecha jest jak na piłkarza bardzo wysoki. Nie wiem, czy jego kolana są w stanie znieść takie obciążenia, a szczególnie na ''szóstce''. Bensa, max. jako zmiennik. Moim zdaniem BVB powinna szukać LO.

FilipSantana
FilipSantana Wczoraj, 20:09

na ten moment nie mozna jeszcze skreślić nikogo z transferów no może oprócz grossa bo ten już jest stary ale poza nim reszta jest do oszlifowania. Ja bym np. po ostatnim sezonie w życiu nie powiedzał, że nmecha i bensebaini zaczną dobrze grać

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 20:05

Beiera bym nie skreślał jeszcze. Od kilku lat nie mamy trenera z prawdziwego zdarzenia, który potrafiłby wyciągnąć coś więcej z zawodników. I to też jest problem. Terzic jechał na Haalandzie, Bellinghamie i Sancho, oni od razu dali jakość drużynie. Wybaczcie, ale Gittensowi sporo do Nich (jeszcze) brakuje. Haaland i Bellingham właściwie od razu stali się graczami na których opierała się cała gra.

wola
wola Wczoraj, 19:59

Zgadza się. Schurle, albo Schulz, nie mówiąc o ostatnich jegomościach typu Beier albo nawet Nmecha(30 mln???). Kontrakt 14 mln dla Sule.

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:47

U nas problem jest taki, ze nawet jak damy jakis (heh) konkretny pieniadz, to nie dajemy go na jakosciowego grajka, tylko jakas parowe, ktorej wyszedl jeden sezon i nagle och ach. a jeden sezon to wiecie.. nawet i polskim druzynom w europie czasem wyjdzie...

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:46

Co do mlodych, to tez juz chyba powoli tracimy te umiejetnosc...

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:46

Beier jest totalnie niewidoczny, Anton z Grossem potrzebni jak kurtyzanie majtki. Co do Guirassyego bylem sceptycznie nastawiony, zwlaszcza, ze kosi pieniadze za kontrakt jak za zboze, ale w meczach widac, ze gosc jest ambitny i totalnie nie pasuje do tej naszej amatorszczyzny.

wola
wola Wczoraj, 19:45

nie to chyba 55 jest

wola
wola Wczoraj, 19:42

Oczywiście, że problemem są transfery. BVB od kilku lat robi transfery dla samych transferów. 1. Młodych, żeby na nich zarobić 2. takich, którzy wyróżniali się w innych klubach. Nasze letnie transfery zrobione przez Kehla były perfekt. Beier, Couto, Anton, Gross i Guirassy to były top-nazwiska, ale w ubiegłym sezonie. Ale czy my ich potrzebowaliśmy? Couto i Beiera na pewno nie. 30+25=75 mln poszło się jeb....

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:38

Dokładnie

johnBVB
johnBVB Wczoraj, 19:35

Kiedys smiali sie niektorzy, jak kilka lat wstecz pisalismy, ze zmierzamy wlasnie do tego punktu, w ktorym teraz jestesmy. Dzis piszemy, ze jak nic sie nie zmieni to sie spotkamy na derbach ze smerfami, dzis moze sie wydawac smieszne i nierealne, ale jak to mowi klasyk: potrzymaj mi piwo.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:35

Tylko, że dobry i doświadczony trener miałby swoją wizję i swoje oczekiwania personalne, a to już nie leży w kategoriach Echte Liebe :)

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:32

Najzabawniejsze jest to, że na odpady z Monachium Watzke pieniądze ma, ale na dobrego, doświadczonego trenera już nie.

statystyki
Użytkownicy online: toman, trebuh1
Gości online: 116
Zarejestrowanych użytkowników: 10233
Ostatnio zarejestrowany: deblin12@onet.pl
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem