Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Marius Wolf zawodnikiem BVB jeszcze w tym tygodniu?

22 maja 2018, 13:46, Zołza
Marius Wolf zawodnikiem BVB jeszcze w tym tygodniu?

Zapowiedziane odświeżanie kadry Borussii Dortmund powoli nabiera kształtu. Kilka dni temu klub ogłosił pierwszy letni transfer ? Marwina Hitza ? a w tym tygodniu może poinformować o angażu kolejnego gracza.

Jak donosi Frankfurter Rundschau, zawodnik Eintrachtu Frankfurt, Marius Wolf, jest o krok od parafowania umowy z BVB. 22-latek wyraźnie skłania się ku przenosinom do westfalskiego klubu.

Wolf otrzymał oferty z Hoffenheim i Romy, jednak pomocnik woli Dortmund. Klauzula w jego kontrakcie wynosi zaledwie 5 milionów euro.

Kontrakt Mariusa Wolfa z Eintrachtem wygasa w 2020 roku, ale transfer tego lata wydaje się być przesądzony.

Źródło: www.fr.de / Foto: www.bvb.de / Foto:
33 komentarzy ODŚWIEŻ
22 maja 2018, 14:21
czy w Eintrachcie gra on naprawdę na prawej pomocy jak to podaje Transfermarkt? czy jenak wahadle a nawet PO?
0 0
22 maja 2018, 14:23
i teraz lawina hejtu za to, że słabo zagrał w finale ze świniami... Nie zgodzę się z tym bo harował w obronie jak wół.

W odróżnieniu od Pulisica prowadzi piłkę z wysoko podniesioną głową. Wybiera zawsze najbardziej optymalne rozwiązania. By Yarmolenko tworzył jakieś zagrożenie na skrzydle piłkę trzeba mu tam dostarczyć i umiejętnie szeroko ustawić... Tymczasem Wolf nie dość, że potrafi cofnąć się po piłkę i dobrze rozegrać to jeszcze umiejętnie potrafi zaatakować pole karne. Świetny gracz na otwarte batalie z silnymi przeciwnikami. Wolf nie jest ani tak chaotyczny jak Puli ani tak statyczny jak Yarmo.

Warto zauważyć, że Puli i Yarmo kompletnie nie pomagają Piszczkowi a Wolf nie wzbrania się od wypełniania zadań defensywnych. Świetny, wszechstronny chłopak. Za 5 milionów to okazja stulecia bo na 100% słabiej od Yarmolenki i Schurrle grał nie będzie!
0 0
22 maja 2018, 14:25
Domijajo
on gra bardzo różnie ale najczęściej jako klasyczny skrzydłowy często pomagający defensywnym pomocnikom i bocznemu obrońcy
0 0
22 maja 2018, 14:30
ok teraz w końcu rozumiem powody tego transferu, mentalnośc i oddanie na boisku (czego rzeczywiesie brakuje). Po prostu nigdzie nie było to opisane a sam kompletnie go nie kojarzę.
0 0
22 maja 2018, 14:32
Ale jaką twoim zdaniem Dark on może stanowić wartość dodaną dla nas? Może i sobie pomagać w defensywie, ale w ofensywie da jeszcze mniej, niż Schurrle. Z kolei na prawą obronę za słaby. Nie mam nic przeciwko niemu, ale przychodzi na pozycję, na której akurat braków nie mamy i znowu kupujemy go na zasadzie: "bo możemy", "bo za tę kwotę to okazja". To będzie kolejny gość do kolekcji obok Castro, Rode, Durma, Toljana, Schmelzera, Sahina, z którym nie będzie wiadomo co zrobić. Co z tego, że kupujemy TYLKO za 5 milionów zawodnika, który jest wart TROCHĘ więcej (10-12 mln?), skoro nie jest nam do niczego potrzebny? Może trochę polepszy ego naszych włodarzy, że skorzystaliśmy z takiej super okazji, ale fakt jest taki, że wydajemy 5 milionów, opłacamy kontrakt, a w zamian mamy zawodnika, który do niczego nam się nie przyda.

A jak przyjdzie do kupowania kogoś potrzebnego, typu Diallo, to pewnie usłyszymy, że Mainz woła 25 mln euro, a dla nas on jest wart tylko 20, albo że za Batshuayia Chelsea żadą 60, ale my nie chcemy dać więcej, niż 45, bo ma "braki taktyczne"...
0 0
22 maja 2018, 14:33
Dla mnie to kontynuacja zwykłego dziadostwa i tyle.

Zamiast złożyć porządną ofertę za Plattenhardta, dorzucić do niej te 5 milionów, żeby Hertha ją przyjęła, to bawimy się w takie wynalazki. Kogo on ma posadzić na ławce waszym zdaniem?
0 0
22 maja 2018, 14:38
Mega wzmocnienie :D
0 0
22 maja 2018, 14:41
Jak jest okazja to trzeba brać, lepiej zbudować solidną oraz perspektywiczną drużynę z Bundesligi niż kolejny "gang gimnazjalistów"
0 0
22 maja 2018, 14:49
Uważam że jest to kandydat do zastąpienia Piszczka na PO.
0 0
22 maja 2018, 15:12
Hahaha..no jak To jest,(bedzie mega wzmocnienie),To ja innego Wolfa w sobote widzialem....
0 0
22 maja 2018, 15:55
czemu nie było takiego kpiarskiego tonu jak Yarmo przychodził? ja od początku pisałem, że facet kondycyjnie nie ogarnie Bundesligi i miałem rację. Wolf będzie zarabiał pewnie połowę tego co gwiazdy typu Sahin, Yarmo a na boisku da znacznie więcej.

Oceniają chłopaka źle bo zobaczyli jeden mecz i to finał z buyernem gdzie wiadomo, że taktyka słabego Eitrachtu musi być ultradefensywna i tylko Rebic dostał swobodę w ataku. Jak Puli gra kupę przez większosć sezonu to argument, że młody. Wolf też młody:D Sancho po jednym świetnym meczu został już koronowany na króla Dortmundu... Kto obejrzał kilka meczów Eintrachtu zna potencjał Wolfa i ucieszy go ten transfer.

Pewnie, że wolałbym bombę w stylu Martial czy Gelson Martins na początek okna ale bądźmy cierpliwi. Na ten moment najważniejsze jest pozbycie się pasożytniczego Gangu Sahina.
0 0
22 maja 2018, 16:18
5 goli 9 asyst w Bundeslidze --Wolf
4 gole 6 asyst --> Puilisić : >
0 0
22 maja 2018, 16:25
Dark
Niby w czym masz racje z Yarmo ? ;D Bo większość tego co piszesz to bzdury :D
A co do Wolfa to jest nam kompletnie nie potrzebny.
Taka lepsza wersja Toljana.
Może odpali na PO ale w ofensywie się u nas nie przebije.
0 0
22 maja 2018, 16:41
Dokładnie, uważam tak jak Xercon. Jak z niego zrobimy PO, to jest to do zaakceptowania i rzeczywiście nawet może nieźle odpalić. Ale: 1) wcale nie musi się sprawdzić na tej pozycji 2) niestety, na teraz nie da nam ŻADNEJ stabilizacji w rotacji z Piszczkiem, trzeba będzie go uczyć niemal od zera, dlatego już taki Lichtsteiner byłby lepszy na już.

W ofensywie nie ma żadnych szans.
0 0
22 maja 2018, 16:58
Ale konretnie co jest bzdurą? haha:D To, że nie macie pojęcia o Wolfie to wybaczam bo Eintrachtu nie oglądacie... Ale serio uważacie, że Yarmolenko jest wartościowym skrzydłowym na miarę BVB?:D Przecież on się potyka o własne nogi. Poza pięknym golem z Totkami nie zrobił nic... Oczywiście można go gloryfikować przez pryzmat youtubowych kompilacji z potężnej ligi ukrainskiej....

Ja napisałem, że Wolf to lepszy wybór od Yarmo czy Schurrle i podałem argumenty. Z Pulisicem mam problem bo nie uważam by był tak dobry jak go większość maluje. Co z tego, że wyjdzie mu jeden krótki drybling skoro głowy nie podniesie i wrzuca w pole karne na ślepo? Wolf nie jest lekiem na całe zło Dortmundu ale lepszy on od pary Yarmo - Schurrle, których zapewne pożegnamy...

Nie wiem jakie Favre ma plany wobec Wolfa ale myślę, że na prawej obronie też dałby radę
0 0
22 maja 2018, 16:59
powiedziano Weiglowi że może być przyszłym przywódcą, on na to poleciał i stwierdził, że może sobie wziąć jednego kolege z 1860 Monachium. innego powodu nie widze..
0 0
22 maja 2018, 17:01
@darkan

Chyba źle mnie zrozumiales...
Uważam że Wolf jest Borussi całkowicie zbędny..
0 0
22 maja 2018, 17:09
80% strony negatywnie nastawiona do Mariusza... Zobaczymy... pewnie największym problemem Wolfa jest to, że nie ma na yt kompilacji z jego akcjami jakie miał Yarmo... Cholerna Bundesliga pilnuje praw autorskich:/
0 0
22 maja 2018, 17:12
Wolfa nie znam. Oglądałem raptem 4 mecze Eintracht i po za finałem nie przyglądałem się temu zawodnikowi więc na razie nie mam o nim zdania. Statystyki w tym sezonie ma lepsze niż Pulisic. Co do yarmolenki uważam, że on nie pasuje do BVB. Nie ta dynamika.
0 0
22 maja 2018, 17:32
Dark
To nieuważnie oglądasz yt skoro uważasz że niema tam kompilacji Wolfa :D Pewnie tak samo nieuważnie oglądasz mecze BVB :D
Wymyśliłeś sobie argumenty* ;D
0 0
1  2    >

sklep z częściami samochodowymi online – iParts.pl

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 20 16 3 1 51
2. Borussia Dortmund 20 13 6 1 45
3. TSG 1899 Hoffenheim 19 12 3 4 39
4. VfB Stuttgart 20 12 3 5 39
5. Bayer Leverkusen 19 11 2 6 35
6. RB Lipsk 19 11 2 6 35
7. SC Freiburg 20 7 6 7 27
8. Eintracht Frankfurt 20 7 6 7 27
9. Union Berlin 20 6 6 8 24
10. 1. FC Köln 20 6 5 9 23
11. FC Augsburg 20 6 4 10 22
12. Borussia Mönchengladbach 20 5 6 9 21
13. Hamburger SV 19 4 7 8 19
14. VfL Wolfsburg 20 5 4 11 19
15. Werder Brema 19 4 7 8 19
16. FSV Mainz 20 4 6 10 18
17. FC St. Pauli 19 3 4 12 13
18. 1. FC Heidenheim 20 3 4 13 13
cała tabela
Partnerzy: MojaRola.pl, WarsztatOgrodnika.pl, CarForFriend.pl, ZooArena.pl, Offon.pl, DlaNastolatek.pl, KobieceGadzety.pl, WirtualnyKonin.pl, Force.org.pl, Mtas.pl, FitAndFashion.pl, SilesiaInfo.pl, Pozycjonowanie stron Swarzędz
shoutbox
dawid2468
dawid2468 42 minut temu

I nagle rotacje Kovacia tracą argumenty. Niby tyle rotacji, a zawodnicy wypadają.

wola
wola Wczoraj, 21:30

Can wypada na kilka tygodni

Adam76
Adam76 Wczoraj, 21:00

Ciekawe co się wydarzyło że Adeyemi nie pojechał z zespołem do Wolfsburga byle nie jakaś spina tego nam akurat nie potrzeba

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 12:28

To byłoby dobre posunięcie, bo go potrzebujemy na Lipsk i Bayern jak tlenu

Mattii
Mattii Wczoraj, 10:21

Pytanie czy się jutro celowo wykartkuje. Żeby się nie okazało, że złapie kartkę za tydzień albo nie daj Boże w Lipsku... Chociaż z Mainz nam ostatnio też kiepsko idzie, a na obronie nie ma już czym rotować.

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 05:54

Schlotterbeck ma 4 żółte kartki, fajnie jakby jutro złapał 5. Bo jeśli wypadnie na Lipsk czy Bayern to święty Boże nie pomoże

Adam76
Adam76 1 dni temu, 2026-02-05

Jeśli chodzi o Sule to sam bardzo cieszyłem się z niego ale to że on się tak zapuścił że mu na to pozwolono to akurat wina sztabu oraz zarządu bo powinni go w jakiś sposób ukarać za nieprofesjonalne zachowanie

Adam76
Adam76 1 dni temu, 2026-02-05

No właśnie skoro nie ma transferów to trzeba ich powoli podłączać do gry kto wie ryzyko podobne do belinghama on też się jeszcze uczy

wola
wola 1 dni temu, 2026-02-05

Są jeszcze  Luca Reggiani (18), Samuele Inacio (17) und Mathis Albert (16) jest nadzieja, że będą lepsi niż Sule

wola
wola 1 dni temu, 2026-02-05

Anselmino odszedł stałe Mane na 6 tygodni Can wypadł dzisiaj, na jak długo?

wola
wola 1 dni temu, 2026-02-05

ryś i to jest właśnie patologia BVB. Kupujesz Joba za 30 mln, pomimo tak wysokiej ceny musisz go uczyć podstaw futbolu. a gdy wejdzie na wyższy poziom, powie ci, że odchodzi. Albo więcej, że on tutaj nic się nie nauczył i zacznie strajk.

ryś
ryś 1 dni temu, 2026-02-05

dawid2468 Problemem młodszego Beliinghama są trzy rzeczy. Po pierwsze chłopak ma nadwagę { treningi na siłowni } , i przez to brak mu odpowiedniej dynamiki .Po drugie on grał w lidze mniej technicznej i wolniejszej od BL czy LM . Po trzecie - parcie na sukces tzw. niecierpliwość co widać po jego mimice . Ja bym go nie skreślał . On jak poprawi te trzy mankamenty to może być dobrym grajkiem. Ps. Jude w Realu ostatnio wyrażnie pod formą .

dawid2468
dawid2468 1 dni temu, 2026-02-05

Jeśli taki Bellingham jak dostaje piłkę w środku pola i ma przed sobą dwóch zawodników do rozegrania, a on ją wycofuje bo się boi rozgrywać to o czym mowa?

ryś
ryś 1 dni temu, 2026-02-05

A spójrzmy na Kovaca z drugiej strony. Może to on nie chce w drużynie wielkich gwiazd , bo na tym przejechał się trenując Bayern. Ja przyglądając się oczywiście z dużej odległości mogę poniekąd stwierdzić, że Kovac warsztat ma dobry , a może tylko wystarczający ,bo na pewno trzyma zawodników w ryzach i widać, że taktycznie go słuchają ale jest jedno ale. Gra strategiczna Kovaca kończy się w momencie starcia z lepszymi zespołami lub lepszymi od niego trenerami. Oczywiście jest to mój osąd subiektywny, lecz Kovac nie ma pomysłu na grę przeciwko drużynom z topu. Jak przypomnę sobie tylko pierwszą połowę meczu z Bayernem to mnie ciarki przechodzą. Nie lepiej było także w spotkaniach z MC czy chociażby ostatnio z Totkami. Także to co działo się w doliczonym czasie z Juve , też jest tego przykładem. Nie wspomnę już o wpadkach w lidze ze słabszymi drużynami. Tak Kovac gra zachowawczo przez co każdy lepszy zespół nas "zleje", bo my nie podejmujemy walki , a tylko gramy na przetrwanie. To, że poszczególne mecze wyglądają dla kibica coraz mniej atrakcyjnie, a zawodnicy chyba jeszcze nie do końca przyzwyczaili się , bo są momenty , że starają się atakować jak dawniej ,ale to są tylko momenty. Trudno wyrokować ale jest jeszcze inne ale. To obecnego sezonu zespół został żle przygotowany fizycznie i strach się bać jak będzie po kolejnym sezonie przygotowawczym. W każdym razie Zarząd ma niezłego zgryza , bo chyba wiedzą, że z obecnego poziomu można szybko spaść o wiele niżej.

Adam76
Adam76 1 dni temu, 2026-02-05

Tommy Gun bardzo ładnie opisał jeden z największych naszych problemów a mianowicie że naszym największym problemem jest Kehl w tym sezonie nie Kovac. Nikomu nie podoba się nasza gra ale teraz już za późno musimy poczekać do lata być może tutaj coś trafi z transferami może ten Lerma i Prates coś nowego wniosą oby tylko nie stracić tego sezonu ale jakoś wieżę że Kovac podoła bo u mnie nadal ma kredyt zaufania

wola
wola 2 dni temu, 2026-02-04

Rok temu Borussia była w totalnej rozsypce po eksperymencie z Sahinem. Zatrudnienie Kovaca jako ''strażaka'' okazało się strzałem w dziesiątkę. Niko wykonał swoje zadanie w 100%. Awans do CL wymazał z pamięci wszystkie smutne wspomnienia po Nurim. Tu niestety zaczyna się rozdwojenie jaźni. Z jednej strony zdobywamy punkty jak w sezonie mistrzowski Kloppa, z drugiej pojawia się tak toporny, defensywny, nie dający się do oglądania STYL GRY. Mecze z ostatnimi drużyna z tabeli gramy ''jak równy z równym'' i musimy drżeć do ostatniej sekundy o wynik. W drużynie nie ma kreatorów w środku pola, dlatego najczęściej tę rolę przejmują ŚO. Jakość wahadeł pozostawia wiele do życzenia, a napastnicy... nie strzelają bramek!!! Moim zdaniem Kovac nie ma zawodników do gry takim systemem. Do gry skrzydłami też już nie ma, bo zostali sprzedani. To jest bardzo dziwna sytuacja. Wyniki w BL są i ciężko będzie coś wymyślić w tej sytuacji, ponieważ Kovac skutecznie zabetonował Borussię Dortmund. Jestem pewny, że w sobotę w Wolfsburgu gra będzie wyglądała dokładnie tak samo, bo kto z obecnych piłkarzy mógłby pokierować grą, stać się prawdziwym liderem BVB w ofensywie. Wg Kovaca taki piłkarz w ogóle nie jest potrzebny, tak samo jak skrzydłowi, dlatego tak to wygląda.

Adam76
Adam76 2 dni temu, 2026-02-04

Ricken dostali łomot co nie oznacza że nie ma pojedynczych piłkarzy których można od czasu do czasu przesunąć do pierwszego składu nie chcemy całej młodej kadry tym bardziej że na transfery klasowych piłkarzy nas nie stać

dawid2468
dawid2468 2 dni temu, 2026-02-04

Niech Schlotterbeck złapie kontuzje, Anton jakas kartka czy odwrotnie i dupa. Svensson, Bensa, Can, Ryerson, Couto? Czyli żaden nominalny środkowy obrońca.

dawid2468
dawid2468 2 dni temu, 2026-02-04

Faktycznie, ale mamy najuboższą kadrę w Bundeslidze składającą się z 24 zawodników. Drugi pod tym względem jest Freiburg, 25 zawodników. Później Bayern i Leverkusen - 27 zawodników. Aż 9 klubów na 30 lub ponad 30. Najwięcej ma Wolfsburg - 33.

RickenZMazowsza
RickenZMazowsza 3 dni temu, 2026-02-03

Nasza rzekomo zdolna młodzież pojechała dziś na wycieczkę do urokliwego holenderskiego Alkmaar. Statystyki z tego wypadu to kuriozum.

Adam76
Adam76 3 dni temu, 2026-02-03

Z całym szacunkiem dla wymienionych piłkarzy bo szanuję wszystkich piłkarzy którzy dla nas grają

Adam76
Adam76 3 dni temu, 2026-02-03

Ale tutaj właśnie potrzeba szerszej kadry nie jakieś Ozcany czy Sule na rezerwie i długo długo nic

Adam76
Adam76 3 dni temu, 2026-02-03

Mam tylko nadzieję że jeśli zdarzy się okazja żeby wyprzedzić Bayern i coś ugrać nie zjebie się z powodu zbyt wąskiej kadry bo to straszne zaniedbanie żeby tak wielki klub nie miał zmienników na poziomie na ławce zazwyczaj wielkie kluby (a takim uważam że jesteśmy) stać nawet na dyscyplinarne odesłanie gwiazdy na trybuny i tak powinno być nie że jakiś Dembele czy inny po prostu chce sobie odejść tylko powinien od razu wiedzieć kto mu płaci i z kim podpisał kontrakt

Adam76
Adam76 3 dni temu, 2026-02-03

Trochę żal no cóż musimy grać tym co mamy ale mam obawy że w lato będzie podobnie

wola
wola 3 dni temu, 2026-02-03

;)

fanatyk88
fanatyk88 3 dni temu, 2026-02-03

To ja do Twojej listy dodam jeszcze, że mój Widzew w zimowym oknie wydał 13 mln, a ma być jeszcze jeden, być może znowu rekordowy transfer.

wola
wola 3 dni temu, 2026-02-03

PL - 453 Millionen Euro Serie A (244 Mio.) die brasilianischen Klubs (202 Mio.) Major League Soccer (144 Mio.) Ligue 1 (105 Mio.) BL (97 Mio.) Saudi Pro League (93 Mio.) Primera Division (76 Mio.)

wola
wola 3 dni temu, 2026-02-03

Ostatnio jeśli pojawia się konkurencja na transfer jakiegoś zawodnika, to wiadomo, że ją przegramy. Dlatego takie szroty do nas trafiają. MC chciał Cherkiego, to było wiadomo, jak to się skończy. W zimowym okienku cała BL wydała 97 mln euro, a sam Guardiola 95 mln!!!

Adam76
Adam76 3 dni temu, 2026-02-03

Rosicky Lewy potrafili wyszukiwać w słabszych ligach i ci zawodnicy się sprawdzali i tak jak piszesz przychodzili zawodnicy gotowi do gry zawodnicy po kontuzjach to jednak trochę zagadka kiedy wejdą na odpowiedni poziom

Adam76
Adam76 3 dni temu, 2026-02-03

Dokładnie tak kiedyś sprowadzali piłkarzy którzy wyróżniali się w swoich klubach grali nie tych najdroższych ale myślę że na pewno nie odpuścili by takiego Cherkiego

statystyki
Użytkownicy online: bialy0003, FilipSantana
Gości online: 20
Zarejestrowanych użytkowników: 10367
Ostatnio zarejestrowany: Plecak
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem