Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Watzke: Bayern bardzo nas osłabił

13 maja 2018, 12:21, Zołza
Watzke: Bayern bardzo nas osłabił

Hans-Joachim Watzke nie spodziewa się, że w najbliższej przyszłości Borussia Dortmund będzie w stanie zmniejszyć dystans do Bayernu Monachium. Prezes BVB wyjaśnił swój punkt widzenia.

? W latach 2011 i 2012, gdy ostatni raz zostawiliśmy Bayern w tyle, mieliśmy około 40 milionów euro budżetu na wynagrodzenia, a oni około 80. Dziś Bayern wciąż ma dwa razy większy budżet: my mamy 110, oni około 220. Wtedy różnica wynosiła 40 milionów euro, teraz 110. To mówi wszystko.

? Nawet, gdyby udało nam się wyszkolić dwóch lub trzech wybitnych graczy, to Bayern, ze swoimi możliwościami finansowymi, na pewno zaraz by ich wykupił. Monachijczycy znacznie osłabili nas transferami Lewandowskiego, Hummelsa i Götzego.

Źródło: www.sueddeutsche.de / Foto: www.bvb.de / Foto:
23 komentarzy ODŚWIEŻ
13 maja 2018, 12:30
Jak zawsze pie*****.
0 0
13 maja 2018, 12:44
ehh ten kompleks niższości.. chlip chlip, zakichany bayern.. gdyby nie oni to bylibyśmy potęgą.. chlip chlip
0 0
13 maja 2018, 12:48
Pierdo****e kotka za pomocą młotka
0 0
13 maja 2018, 12:54
Niech już lepiej skończy biadolić tego typu bzdury bo coraz bardziej pogrąża się tego typu wypowiedziami.
0 0
13 maja 2018, 12:57
Powiedzial prawde,nie powiedzial tylko ile kasy z nieudanych transferow poszlo w piz.u
0 0
13 maja 2018, 13:08
Problemem nie jest budżet, ale retoryka i mentalność.
Klub jest źle zarządzany, przez człowieka, który patrzy na WSZYSTKO przez pryzmat pieniędzy.

Jakoś w 2011/2012 roku można było mając mniejszy budżet zbudować zespół oparty o młodych, niedoświadczonych piłkarza, którym się CHCIAŁO i którzy mieli trenera z ambicjami.

W zeszłym roku wszystko to szlag trafił. Piłkarze kupowani z łapanki (Schurrle, Rode, powrót Goeztego, Sahina), albo tacy, którzy są zwykłymi najemnikami, którzy za nic mają wartości klubowe (Dembele, Aubameyang).

Jakoś wtedy dało się zdobyć Mistrzostwo i wkręcać frajern tak, że po meczu z BVB nie wiedzieli gdzie są. Ten wielki, bogaty frajern.

Zadałbym pytanie panu Watzke - czy gdyby frajern chciał 100 mln za Reusa to ten by tam odeszedł ? WĄTPIĘ !! Ilu mamy jeszcze takich piłkarzy? Podejrzewam że ŻADNEGO. DLACZEGO? Bo przychodząc do nas obiecuje się im TYLKO GRĘ a nie sukcesy. Taki Sancho, Gomes przychodzą żeby sobie pograć i pokazać się lepszemu klubowi. To czy grają w Dortmundzie, szalke czy Bayerze nie robi im żadnej różnicy. I to powoduje też tak wielki spadek jakości w BL.

Czy frajern jest winny? Jest, ale skoro szefostwo jedyny pomysł jaki ma na przekonanie piłkarza do pozostania w Dortmundzie jest KASA, to się nie dziwię że wszyscy chcą stąd odchodzić.
Gdzie motywacja walki o trofea? Gdzie poczucie przynależności i obietnica bycia liderem zespołu ?

Czy któremukolwiek z piłkarzy którzy odchodzili (pomijam Dembele, bo to głupi dzieciak), ale Aubameyang, Gundogan, Hummels, teraz będzie Sokratis.... czy któremuś z nich oferowano coś więcej niż "podwyżka kasy"?

Jeżeli tak, to nasuwa się inne pytanie. Po co sprowadzać piłkarzy bez poczucia przynależności do klubu? Kontrakty powinny być podpisywane na długo, 4-5 lat. I gwiazdorki typu Dembele czy Mkhitarian powinny jest wypełniać, a wszelki przejaw niesubordynacji tępiony w zarodku, bez przebaczenia. Chce do Barcelony? Po wypełnieniu kontraktu? Nie chcesz grać - gnijesz do końca kontraktu w rezerwach. Wiadomo koszty są - trzeba mu płacić wielką pensje - ale jak jeden, drugi, trzeci zmarnuje sobie karierę to nauczy się co oznacza szacunek. Ponadto kontrakt powinien być tak skonstruowany, ze w przypadku buntu pensja ulega obniżeniu do minimalnych wartości. Chyba można zrobić coś takiego ?
Takie szalke potrafiło Meyera usunąć ze składu i więcej nie pozwolić mu zagrać. A my? Liczyliśmy na pokutę Dembele, Aubameyanga, włączając go do składu po 1 meczu kary. AMATORKA.

Chłopaki którzy obecnie są w Dortmundzie nie są koszmarni (pokazał to mecz Leverkusen, gdzie można było się postarać). Wiadomym jest, że skład trzeba przewietrzyć: Schmelzer, Durm, Sahin, Schurrle do wywalenia, ale np. taki Philipp, Yarmolenko, Sancho... moim zdaniem jeżeli przyjdzie ogarnięty trener, który nie jest widzem, ale potrafi pogłaskać, ale potrafi też kopnąć w tyłek jak coś nie wyjdzie, który żyje z drużyną i który chce dla tej drużyny jak najlepiej, to w/w piłkarze zaczną grać lepiej.

Dortmund nie potrzebuje Bale, Lewandowskiego, Robbera i Ribberego - mamy swojego Reusa, Pullisicia, Sancho.... to są piłkarze, którzy potrzebują trenera, potrzebują wyznaczenia im drogi. Dortmund to nie samograj, gdzie przyjdzie taki Bosz czy Stoger, posiedzi przez 90 minut na ławce a mecz się sam wygra.
Klopp, Tuchel udowodnili, że nie mając 220 milionów na pensje można zbudować fajny skład, który jest w stanie zdobywać trofea i dochodzić co najmniej do 1/4 LM.

Drużynę buduje się nawet nie od bramki, ale od trenera.
Ale skoro pan watzke widzi tylko pieniądze i uznaje już na początku - że kto ma kasę to wygrywa Mistrzostwo, to nie widzę przyszłości tego klubu. Ten klub dalej zostanie bez tożsamości, w którym liczy się tylko obrót i zysk.

Trofea zdobywa się ambicją i chęciami: Monako, Leicester, BVB Kloppa, Liverpool w LM coś o tym wie.
Frajern 11 piłkarzy BVB nie wykupi a zadaniem Dortmundu powinno być takie nakreślenie celów i przyszłości, żeby taki Sancho, Philipp, Pullisic chcieli zostać i powalczyć z Borussią. A jak już któryś będzie chciał odejść, to powinni zostać godnie zastąpieni w stosunku 1:1.

Teraz trzeba to wszystko odbudować. Mają na to ostatni sezon. Jeszcze jakaś nadzieja się tli. Oby Favre to ogarnął, bo oprócz Piszczka, Reusa i chodzącego drewna nie ma w klubie piłkarzy, którzy nie chcieliby odejść.
Albo stworzy się im warunki do rozwoju, ale czeka ich droga Werderu czy w najgorszym razie HSV.
0 0
13 maja 2018, 13:28
Oczywiscie ze to jeden z powodow ale niech nie wykorzystuje to jako wymowke...
0 0
13 maja 2018, 13:32
Dokładnie to brzmi jak wymówka, a nie to co rzeczywiście jest powodem własnej nieudolności.
0 0
13 maja 2018, 14:50
Pierdu pierdu prezesie. Ma Pan racje, osłabili nas, ale nie widzę wzmianki o nieudanych transferach i totalnie nie trafionym trenerze w już zeszłym sezonie.
0 0
13 maja 2018, 14:59
Dargos
1. akapit zgadzam się, choć nie da się ukryć, że bayern ma tu dużo większe pole do popisu, a Watzke odniósł się do budżetu w kontekście bayernu.
2. Ok tylko obawiam się, że w naszej sytuacji budowanie drużyny na samych młodych i niedoświadczonych, nie odmieni naszej sytuacji w przeciągu jednego sezonu, a na to chyba większość liczy.
6 i 7. Hummels był liderem tego zespołu, mógł zostać legendą i dobrze o tym wiedział, pomimo to wybrał bayern i coroczne "świętowanie" patery. Winą tutaj Watzke było to, że dopuśił do sytuacji, w której trzem kluczowym zawodnikom kończą się za rok kontrakty.
Brak motywacji w postaci mozliwych trofeów - zgoda. Watzke już się lekko ośmiesza na każdym kroku pieprząc o przepaści między bayernem. W tym sezonie jest to oczywiste, ale wcześniej niekoniecznie a i tak pieprzył te farmazony.
8. A jak chcesz ocenić czy dany piłkarz będzie przywiązany do BVB? tu nie ma winy Watzke. Co do kontraktów i kar za niesubordynację - zgoda. Też mi się marzyło, żeby bambo pograł sobie w rezerwach i o mundialu mógłby zapomnieć.
9. Zgadzam się
10. Widzisz znowu Tuchel. Chcę ci przypomnieć, że byłeś głównym zwolennikiem jego zwolnienia, plułeś na niego jak znowu wystawiał wahadłą. Przypomnę ci, że Kloppa też zwalniałeś po porażce w pierwszej kolejce z Leverkusen w jego pierwszym mistrzowskim sezonie. Ty się mylisz regularnie jak widać i jesteś mądry po szkodzie. Łatwo wtedy oceniać. Zgadzam się, że zwolnienie Tuchela (choć na końcu sam tego chciałem jak wyszły te wszystkie niesnaski) bez zaklepanego porządnego następcy to była amatorka. Co doprowadziło nas do Bosza.
11. Zgoda
12. Zastapienie 1:1. To w końcu jak? Młodzi, ambitni i niedoświadczeni czy zastępstwo na już? --> akapit nr 2.

Tak jak piszałem wcześniej. Mimo, że Watzke coraz bardziej mnie wkurza i w dużej mierze on jest odpowiedzialny za ten sezon, to za to co dla nas zrobił daję mu ten kredyt zaufania na najbliższe okienko transferowe. Musi zacząć robić czystkę i wypieprzyć już część szrotu, a docelowo cały. Piłkarzy bez umiejętności i co gorsza chyba bez cech wolicjonalnych. Przecież jak ja patrze na Sahina, który człapie po tym bosiku, chowa się za przeciwnikiem i tylko dyryguje rączką zamiast spiąć dupę, to mi się nóż w kieszenie otwiera. I to po tym co klub dla niego zrobił. Sahin to tylko przykład tutaj, bo jest jeszcze kilku takich.
0 0
13 maja 2018, 17:12
Watzke moze i niepotrzebnie sie ciagle tlumaczy bo ostatnie transfery po prostu nie wyszly ale bez kitu naprawde uwazacie ze to wszystko jego wina?Guerreiro wszyscy sie zachwycali na poczatku i skad zarzad mial wiedziec ze taki szklany sie zrobi?Rode pamietam tez komentarze tutaj jak przychodzil ze fajnie bo kibic BVB i przyda sie walczak a teraz to wina Watzke ze Rode slaby i szklany.To ze Reus - nasz najlepszy grajek - lapie ciagle takie urazy...wina Watzke...?Nad Dembile tez sie rozplywaliscie i dopiero jak sie okazalo jaka to dretwa sciera to sie zaczal placz.I co mial zarzad zrobic wyslac go do rezerw czy skasowac forse?Zaraz po spadku formy druzyny byscie chcieli przywrocenia murzyna!Wezcie pod uwage ze jak bedziemy trzymac w rezerwach grajkow ktorzy chca odejsc to pozniej kazdy nowy zastanowi sie 10 razy czy podpisywac z nami te kontrakty na 4-5 lat.Tak to juz jest i tez mi sie nie podoba ale gnoje typu ousmane i ich agenci rzadza tym biznesem rzadzi kasa bo tlumaczenia gabona ze chce trofeow sa smieszne w kontekscie jego przejscia do...Arsenalu :D Wacek jest jaki jest ale przesadzacie z tymi pociskami na niego.Pilkarzy ktorzy sa do klubu przywiazani jest 1% reszta ma w dupie i chce forse + gwiazdorstwo typu gabun.dlatego on mowi o kasie.U nas jak sie wiekszy transfer nie uda(np andrzej) to nie da sie jak u swinek kupic nastepnego tylko gramy tym kogo mamy.Nie bedzie duzych transferow to bedzie placz ze sepi kase.Beda duze transfery - jest zawsze ryzyko ze szrot jak siurle i inne gece przyjda.Tak to juz jest ostatnio bylo gorzej teraz trzeba sie pozbyc z klubu patalachow i sprobowac znowu z mlodymi mysle ze Wacek to wie ;)
0 0
13 maja 2018, 17:19
Wirtuoz

Co do Tuchel: Fakt, myliłem się, chociaż nie do końca.
Problemem z TT było nie to, że nie osiągnął wyznaczonych celów (chociaż strasznie mnie wkurzył porażką z Darmstadt i bodajże po tym meczu naciskałem, żeby odszedł), ale że wprowadzał złą atmosferę.
W moich komentarzach (zwłaszcza tych pomeczowych), trzeba rozróżnić to, kiedy piszę TuchelOUT/ KloppOut zaraz po meczu, czy regularnie. Czasami piszę to pod wpływem chwili, fatalnej gry i wyniku, ale jeżeli piszę to regularnie, to znaczy że coś jest na rzeczy.
Jeżeli chodzi o Tuchela, to pod wzlędem czysto sportowym chciałbym żeby został po finale DFB Pokal. Ale po tym nieszczęsnym zamachu brakował chemii między nim, a piłkarzami. Z perspektywy czasu zaczynam się zastanawiać, czy w konflikcie na linii piłkarz/zarząd - trener to TT nie miał racji i trzeba było usunąć pół składu a nie jego, ale w tamtym momencie zwolnienie TUchela było uzasadnione i na miejscu.
Jak szczegółowo prześledziłbyś moje komentarze, to zauważyłbyś, że jeszcze przed konfliktem uznałem, że jeżeli zdobędzie DFB Pokal to może zostać, dopiero po zamachu twierdziłem, że nic go nie uratuje.

Podsumowując: Tuchel powinien odejść z powodów pozasportowych, a nie z powodu złych wyników. Pod względem sportowym (poza kilkoma frajerskimi meczami) było OK.

Odnośnie zastępstw:
Tutaj trochę źle się rozumiemy, a nie umiem wyjaśnić tego precyzyjnie.
NIE jestem przeciwnikiem, a nawet jestem zwolennikiem sprowadzania młodych, perspektywicznych piłkarzy. Uważam, że to jedyna szansa na rywalizację przeciwko frajernowi, bo tacy piłkarze jak Sancho, Dembele mogą być wielkimi gwiazdami. Problem pojawia się jednak, gdy już staną się takimi gwiazdami, i zgłasza się po nich Barcelona, Real, MU, frajern... I właśnie w takiej sytuacji polityka klubu powinna być zmieniona: ALBO zostają do końca kontraktu i go wypełniają, a mu szukamy dla nich zmiennika, który będzie się przez ten czas ogrywał, ALBO robimy zastępstwo 1:1.
Niestety w obecnej chwili wygląda to tak jak ze wszystkim: działanie pod wpływem chwili, nie przemyślanie i chaotycznie.
PRZYKŁADY: Dembele, Gundogan --> Rode, Hummels ---> Bartra, Tuchel ---> Bosz.
To nie były przemyślane ruchy i na pewno nie zastępstwa 1:1.

0 0
13 maja 2018, 20:47
Gosc jest zalosny!!!
Za Hrumcia dostal 30 baniek mugl smialo wydac 1:1 Na solidnego so to wziol Bartre za 5 ... 25 do skarpety...
To samo z Gotze.... zr3szta tak jest ze wszystkimi odchodza od and za gruby hajs a on zastepuje wynalazkami z nadzieje a moze wypali....
0 0
13 maja 2018, 20:49
Akurat co do transferow Dembele i Obamy to niema co nazekac
Wydane 25k zarobione 160..
0 0
13 maja 2018, 21:14
Gejcego zepsuli i oddali.... A osłabiacie BVB sami, kupujac i trzymając w drużynie byle kogo
0 0
13 maja 2018, 21:14
Acha a na sprzedaz hrumcia mozna narzekac bo wczesniej wydalismy na niego 4 banki :D :D :D
0 0
13 maja 2018, 22:40
Goetze -> marna klauzula, Lewandowski -> skąpienie na podwyżkę (tak, wiem, że na koniec mu podnieśli) i transfer za darmo. Bayern tylko wykorzystał okazję, więc zrzucanie na nich winy jest słabe. Poza tym pieniądze nie grają, co udowadnialiśmy w mistrzowskich sezonach.
Odnoszę wrażenie, że Watzke za bardzo się zafiksował na punkcie pieniędzy i nie postrzega już BVB jako drużyny piłkarskiej, większym sukcesem są zyski niż trofea...Inna sprawa to sama "uległa" postawa i wypowiedzi Watzkego, które raczej nie mobilizują piłkarzy do walki o najwyższe cele.
0 0
13 maja 2018, 23:52
Dla Watzke liczy się już tylko kasa? Ależ jak to ktoś Zaraz powie. No cóż.

Jego słowa z początku sezonu gdzie bodajże po 6 kolejce gdzie byliśmy liderem na 5 punktów powiedział że mistrzostwo ibtak wygra Bayern i coś w tym stylu to nagle czar prysł i przegrywaliśmy mecz za meczem. Tak się mobilizuje piłkarzy? jakbym był w tej drużynie w tamtym momencie to mnie osobiście zrobiło by się przykro że prezes nie wierzy w nas. W sumie pewnie niektórzy z drużyny miali by w czterech literach trofeum tylko liczyła Pieniądz. Mniejsza o to. Chcę dojść do wniosku że dla prezesa raczej trofea się nie liczą. Ważny jest zarobek. Mamy kasę za Aubameyanga i Dembele i pewnie trochę więcej za innych graczy. I co z nią zrobił? Jak widać po wynikach to raczej nic. Aby zastąpić gwiazdę drużyny to trzeba szukać gwiazdy i dać więcej kasy. A nie sprowadzać szrot albo synów marnotrawnych jak Sahin czy Gece. Nie wiem jaki będzie przyszły sezon ake nie nastawiam się na cuda. Pewnie jak zwykle walka o LM. Dobranoc
0 0
14 maja 2018, 06:17
Watzke rozmienił się przez lata na drobne. Z Dembele dostaliśmy 80 mln euro na czysto plus 63 mln z Auby, co wychodzi 143 mln. Za dwóch kluczowych bądź co bądź zawodników. I co ? Gowno! 25 mln na Yarmo 22 na Akanjiego a 100 baniek gdzie?
0 0
14 maja 2018, 06:58
artur1973

Jak to gdzie? W skarpecie jak to niektórzy piszą.
0 0
1  2    >

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 29 21 6 2 69
2. Bayer Leverkusen 29 18 9 2 63
3. Eintracht Frankfurt 29 15 6 8 51
4. RB Lipsk 29 13 9 7 48
5. FSV Mainz 29 13 7 9 46
6. SC Freiburg 29 13 6 10 45
7. Borussia Mönchengladbach 29 13 5 11 44
8. Borussia Dortmund 29 12 6 11 42
9. FC Augsburg 29 11 9 9 42
10. Werder Brema 29 12 6 11 42
11. VfB Stuttgart 29 11 7 11 40
12. VfL Wolfsburg 29 10 8 11 38
13. Union Berlin 29 9 8 12 35
14. TSG 1899 Hoffenheim 29 7 9 13 30
15. FC St. Pauli 29 8 5 16 29
16. 1. FC Heidenheim 29 6 4 19 22
17. Holstein Kiel 29 5 5 19 20
18. VfL Bochum 29 4 5 20 17
cała tabela
shoutbox
Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 2 godzin temu

Jeszcze dajmy nowy kontrakt dla Cana oraz Brandta i czeka nas świetlana przyszłość pełna sukcesów

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 2 godzin temu

Sule był już skreślony jeżeli chodzi o BVB a jego kontrakt miał skończyć się w 2026 roku, natomiast występy przeciwko Barcelonie i Bayernowi, zaimponowały szefom BVB, Sule z pensją 14 mln jest najlepiej zarabiającym zawodnikiem w klubie. @BILD

Kot13
Kot13 4 godzin temu

Klopp w Realu Madryt @libero180 co o tym myślisz ?

Kot13
Kot13 4 godzin temu

gamereactor.pl/szalona-plotka-mowi-ze-jurgen-klopp-moze-zastapic-carlo-ancelottiego-na-stanowisku-trenera-realu-madryt-973433/

Felek87
Felek87 6 godzin temu

Drugi sezon z rzędu zdobywamy więcej punktów w Eurpejskich Pucharach od Bayernu do pięcioletniego rankingu UEFA. Oby tylko zagraliśmy w przyszłym roku co najmniej w Lidze Europy aby dalej punktować i zarabiać pieniądze.

dawid2468
dawid2468 Dzisiaj, 09:50

Nie miał łatwo wejść w śmierdzące buty po Sahinie i rozwiązane po Terziciu, te same buty. Powinien zostać na następny sezon choć byłem jego przeciwnikiem

mick82
mick82 Dzisiaj, 06:35

Kapolini76, dokładnie miałem tak samo. Nie byłem jego zwolennikiem, ale widać że coś potrafi zrobić z tych patałachów więc dałbym mu szansę na cały sezon i na transfery jakie on będzie chciał.

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 21:14

Kovac jakoś nie był moim faworytem ale na razie widać że coś się dzieje u nas szczerze to dałbym mu szansę na jeszcze jeden sezon widocznie to jest pierwszy profesjonalny trener od kilku lat i tylko to wystarcza żeby powoli wyciągać piłkarzy z kryzysu oby tak dalej

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 21:11

Szanse są bardzo słabe na LM ale jakoś mam dziwne przeczucie że nawet jeśli by się to udało to za odpowiednie pieniądze Watzke sprzeda a na transfery da parę groszy

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 20:53

Ale strata Guirassiego i Kobela zaboli najbardziej, a brak LM nam nie pomoże w ich zatrzymaniu

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 20:52

Im starszy tym bardziej odklejony od rzeczywistości, oczywiście bez urazy do Was

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 20:34

Ś.p babcia mojej dziewczyny miała 94 lata jak zmarła, ale ostatnie dwa lata to był dramat, rugała niesamowicie domowników za to, że im pieniądze kradną, te pieniądze które nosiła cały czas w kieszeni i liczyła co drugi dzień i tak co dwa dni oczywiście demencja choroby różnego rodzaju, słaby wzrok, miażdżyca mózgu i to samo dzieje sie z Watzke

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 20:30

Artur A te 100mln które zostaną to oczywiście na podatki i prąd

Kot13
Kot13 Wczoraj, 20:18

@artur1973 Albo kupimy z Wolfsburga kolejny "megatalent" za jedyne 30 mln euro ;)

artur1973
artur1973 Wczoraj, 19:54

Dawid 2468 Czemu się tak martwisz zaraz znajdziemy następców za dobrą monetę. Ponoć interesujemy się jakąś gwiazdą środka pola z Evelsberga :-) Ostatnio ich napadzior strzelił hattricka więc może od razu go w pakiecie. Będzie wymiatał jak Kiedyś Schieber :-) Pamiętajcie że z tych 3 zawodników dostaniemy łącznie jakieś 150 mln więc Watzke odtrąbi sukces że 100 trzeba zasypać dziurę po braku LM a za 50 kupi 3 ogorasy i można zacząć sezon 25/26. Kompletnie nie rozumiecie mistrza monety :-)

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 19:41

Czyli zaraz Gittens, Kobel i Guirassy out

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 19:15

Miało już nie być klauzul w kontraktach, ach ten Nasz Pinokio Wacuś...

Murzyn
Murzyn Wczoraj, 16:03

Ci co ustalają skład nie biegają po murawie, a ci biegający mogli już być myślami w półfinale. Klasyczny przykład, że zbyt duża zaliczka może grać przeciwko zwycięzcom. Nie zmienia to jednak faktu, że Barca jest piekielnie mocna i za ten tryumf należą się brawa! Piłkarze zrobili sobie świetną reklamę na pożegnanie. Guirassy już jest rozchwytywany.

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 15:16

Sorry teraz grają z kiel potem Frankfurt i monachium

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 15:13

Lipsk teraz gra we Frankfurcie potem grają z bayernem są szanse że zgubią punkty

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 15:10

Była by wielka szkoda ale jeśli jest taka klauzula a ktoś te pieniądze wyłoży ciężko będzie znaleźć nową 9 na takim poziomie za pieniądze które nasi będą chcieli wyłożyć

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 15:07

Chętni się na pewno znajdą niestety widać że od 2 sezonów nie schodzi poniżej pewnego poziomu a jeszcze parę latek przed nim

FilipSantana
FilipSantana Wczoraj, 14:53

Niestety ale RN potwierdza że Guirassy ma taką klauzulę na wybrane kluby z PL a niestety taki Liverpool czy Arsenal mogą potrzebować napastnika

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 14:47

I jeszcze jedno wczoraj Barcelona miała kupę szczęścia że nie odpadli tak że niech nikt nie mówi że odpuścili

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 14:43

Ktoś tutaj wczoraj pisał że Barcelona odpuściła sobie wczoraj nie sądzę żeby wystawiali wszystkie gwiazdy i narażali na kontuzje w tak ważnym momencie sezonu gdyby chcieli sobie odpuścić wczoraj 1 raz widziałem w tym sezonie żeby ktoś tak przejechał się po Barcelonie brawo BVB

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 14:37

Zgadzam się z przedmówcami o Kovacu być może BVB to akurat jest jego miejsce (oby)bo jeśli chodzi o grę to poprawę widać fajnie że pożegnali się z rozgrywkami z honorem

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 12:23

Widzę, że pojawił się temat klauzuli Guirassiego o której wcześniej nie było mowy, mam nadzieję że jednak nikt nie będzie chciał nam go podebrać bo znowu będziemy szukali 9 przez 2 sezony

wola
wola Wczoraj, 10:55

ryś Duranville, Nmecha, Adeyemi i teraz Chukwu od razu kojarzą mi się z ciągłymi kontuzjami. One zdarzają się oczywiście, ale ta czwórka ma je notorycznie.

pawel mucha
pawel mucha Wczoraj, 10:42

Duranville z każdym wejściem daje jakość

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 10:24

Can zostanie z nami na następny sezon

statystyki
Użytkownicy online: piotrullo
Gości online: 79
Zarejestrowanych użytkowników: 10276
Ostatnio zarejestrowany: GRZENIA1991
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem