Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Kibice zbojkotują mecz z Salzburgiem

25 lutego 2018, 13:48, Chlebodziej
Kibice zbojkotują mecz z Salzburgiem

Stosunek do piłkarskich projektów Red Bulla na Westfalenstadion jest już dobrze znany. Kibice Borussii uważają, że takie działania są sprzeczne z wszelkimi wartościami sportowymi. Najbardziej zagorzali kibice bojkotowali już mecze ligowe z drużyną z Lipska, nie inaczej ma być podczas Ligi Europy gdzie BVB zmierzy się z drużyną z Salzburga spod tego samego koncernu.

Jan-Hendrik Gruszecki ogłosił to na Twitterze jeszcze rozpoczęciem losowania :

? Gdyby BVB musiało grać przeciwko drużynie z Salzburga, to samo dotyczy Lipska: aktywna część sceny kibicowskiej w większości się nie pojawi.

Gruszecki dodał, że decyzja ta została podjęta jednogłośnie po dyskusjach w grupach z kibicami. Nie tylko mecz z Salzburgiem będzie bojkotowany, także kolejny mecz z drużyną RB Lipsk 3 marca ma odbyć się bez najbardziej zagorzałych kibiców.

Źródło: www.reviersport.de / Foto:www.bvb.de / Foto:
32 komentarzy ODŚWIEŻ
25 lutego 2018, 14:00
Śmieszą mnie te bojkoty...
0 0
25 lutego 2018, 14:09
Mnie również.
0 0
25 lutego 2018, 14:14
i mnie
0 0
25 lutego 2018, 14:16
Czekam kiedy sami siebie zbojkotują.
0 0
25 lutego 2018, 14:20
Nie, żebym miał się czepiać czyjegoś wyglądu, ale noż kuźwa, jeśli ten cały to jest typek, który ma coś do powiedzenia w kwestii przychodzenia na stadion tzw. ultrasów, to już wiem skąd na naszych trybunach wziął się baner "Refugees welcome" i tęczowa flaga...
0 0
25 lutego 2018, 14:21
*ten cały Gruszecki
0 0
25 lutego 2018, 14:38
Chory człowiek, który powinien siebie samego zbojkotować. Mecze w poniedziałek nie mecze z lipskiem i salzburgiem też nie. Zresztą jak się coś nie podoba to niech nie kibicuje BVB i tyle.

RickenZMazowsza

Jakieś przestaje mnie to dziwić.
0 0
25 lutego 2018, 14:40
A propos czy ci "geniusze" nie widzą tego, że takimi bojkotami bardziej szkodzą swojej drużynie niż tym bojkotowanym?
0 0
25 lutego 2018, 14:50
Szczególnie, że taki bojkot nic nie zmieni, w futbolu zbyt ogromne pieniądze się przewijają, żeby ludzie zrezygnowali z ich zarabiania i tym samym zamieniania piłki nożnej w jeden wielki biznes, ku rozpaczy nas - kibiców
0 0
25 lutego 2018, 15:12
Ten cały bojkot to głupota, kibice nie przychodzą na spotkanie dla Salzburga, ale po to by dopingować naszych piłkarzy i chyba niektórzy zapominają po co przychodzi się na mecz swojej drużyny.
0 0
25 lutego 2018, 15:26
Powiem krótko: ŻAŁOSNE ZACHOWANIE.
0 0
25 lutego 2018, 15:55
Debilna cześć Sudtribune, z której zrobiono grobowiec. I te matoły nazywają się kibicami ? Po uj oni w ogóle chodzą na mecze?
0 0
25 lutego 2018, 17:54
po co? paru łysych nie przyjdzie na trybunę południową i kluby Red Bulla się tym przejmą i potulnie ogłoszą upadłość, bo nam to przeszkadza? śmieszne. na ewetualny finał też nie przyjdą? odstawianie cyrków ważniejsze niż wspieranie drużyny. brawo!
0 0
25 lutego 2018, 17:58
O ile rozumiem, a nawet popieram bojkoty poniedzialkowych meczow, z reszta nie tylko naszych kibicow, o tyle to jest kompletna glupota. Lepszym sposobem na wyrazenie sprzeciwu takim klubom jest jeszcze glosniejsze dopingowanie swojej druzyny, a nie jego brak
0 0
25 lutego 2018, 20:55
Po Lipsku czy Salzburgu ten bojkot spłynie jak woda po kaczce.
0 0
25 lutego 2018, 21:07
Mecz domowy z Salzburgiem nie bedzie bojkotowany, podobnie jak wszystkie domowe mecze z Lipskiem do tej pory. Doczytajcie najpierw.
0 0
25 lutego 2018, 21:45
Sami znawcy sceny kibicowskiej widzę... Przypominam,że gdyby nie TU, Des i Jubos to SUD byłaby wielkim żałosnym piknikiem, a wyjazdy wygladalyby jak w wolfsburgu...polecam kiedyś wybrać się do 12,albo 13, Ewentualnie 82, zmienicie zdanie...
0 0
25 lutego 2018, 21:56
@BarDOsz
Sudtribune już jest piknikowe. To, ze wymienione przez Ciebie grupy ultras jeszcze trzymają poziom to nie oznacza, ze trzeba ich wychwalać. Sam zauwazasz, ze poza nimi jest fatalnie, zatem oni sami powinni wiedzieć, ze to dzięki dopingowi rosną skrzydła. Kiedyś SUD była postrachem wszystkich a dziś?
Deutschlands Fussballoper mawiał w latach 90 tych Werner Hansch. Wyjazdy po 25.000 do Bochum czy na stary Rheinstadion do Düsseldorfiu to były pokazy kibicowskiej siły. Dziś na niektórych wyjazdach jest lepiej niż w Dortmundzie.
Zatem jedli oni jeszcze ? bojkotują? mecz bo nie podoba im się Red Bull- to jest ich problem, bo nic nie zmienia, ewentualnie nie pomogą chłopakom.
0 0
25 lutego 2018, 23:01
Artur, może kiedyś było to możliwe teraz ciężko wyobrazić mi sobie taki wyjazd, bo są inne realia. Borussia nie dostałaby więcej jak kilka tysięcy biletów. Większ wyjazd możliwy w sumie tylko w Berlinie, bo duży sektor i sporo biletów jeszcze poza sektorem można nabyć. Więc to nie taki do końca wyznacznik, że kiedyś wyjazd po 20 tys. A teraz bieda. Borussia nadal wozi ze sobą po kraju i świecie wielu kibiców, ale liczy się jakość, z tym ostatnio coraz słabiej. Wam to się czasem wydaje, że te bojkoty to paru łysych dresow sobie coś ubzdura i tyle. A to jest nie tylko ich pomysł, są głosowania, rozmowy, zdecydowana większość jest za bojkotem. Np. Bojkot poniedziałkowego mecz z Augsburgiem, z tego co widziałem ponad 300 fanklubow się pod tym podpisało. Ciekawi mnie jak pusto jutro naprawdę będzie.
0 0
25 lutego 2018, 23:01
O bosze! Czytam i nie wierzę. Chodzi o sektory na Sudtribune.
0 0
1  2    >

sklep z częściami samochodowymi online – iParts.pl

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 21 17 3 1 54
2. Borussia Dortmund 21 14 6 1 48
3. TSG 1899 Hoffenheim 20 12 3 5 39
4. VfB Stuttgart 21 12 3 6 39
5. RB Lipsk 20 12 2 6 38
6. Bayer Leverkusen 20 11 3 6 36
7. SC Freiburg 21 8 6 7 30
8. Eintracht Frankfurt 21 7 7 7 28
9. Union Berlin 21 6 7 8 25
10. 1. FC Köln 21 6 5 10 23
11. Hamburger SV 20 5 7 8 22
12. Borussia Mönchengladbach 21 5 7 9 22
13. FC Augsburg 21 6 4 11 22
14. FSV Mainz 21 5 6 10 21
15. VfL Wolfsburg 21 5 4 12 19
16. Werder Brema 20 4 7 9 19
17. FC St. Pauli 20 4 4 12 16
18. 1. FC Heidenheim 21 3 4 14 13
cała tabela
Partnerzy: MojaRola.pl, WarsztatOgrodnika.pl, CarForFriend.pl, ZooArena.pl, Offon.pl, DlaNastolatek.pl, KobieceGadzety.pl, WirtualnyKonin.pl, Force.org.pl, Mtas.pl, FitAndFashion.pl, SilesiaInfo.pl, Pozycjonowanie stron Swarzędz
shoutbox
Adam76
Adam76 Wczoraj, 19:21

Zauważyłem że trochę ostatnio narzekam sobie na tej stronie choć moja BVB osiąga całkiem dobre wyniki w lidze i mimo mojego optymizmu mam trochę dość odpuszczania gwiazd bo co nam kibicom dają te inkasowane euro skoro nasi dowódcy nie inwestują tej kasy na wzmacnianie kadry

Adam76
Adam76 Wczoraj, 18:51

Tak jak pisałem już kiedyś im to jest czasem na rękę żeby najlepsi nie chcieli przedłużyć kontraktu lub chcieli odejść bo to czysty zysk z takim piłkarzem jak Schlotti powinni pogadać zaproponować gwiazdorski kontrakt oraz przedstawić projekt budowy zespołu wokół niego jako jednego z liderów ale po co jak kupka euro lepiej wygląda

Adam76
Adam76 Wczoraj, 18:37

Ale na swojej liście transferowej mają Diaza oraz Ceballosa taka wymiana jeszcze by uszła ale pewnie większe parcie będzie raczej na kasę. Oczywiście wolałbym żeby Schlotti został ale jak to przeczytałem to raczej wątpliwości nie mam że na to euro się rzucą, uzupełnić tę lukę będzie ciężko tylko jeśli miałbym iść do Bayernu to niech lepiej idzie za granicę

Adam76
Adam76 Wczoraj, 18:32

Kurcze właśnie przeczytałem że Schlotti jest planem A w Realu Madryt czyli nasi jednak skuszą się na to euro lecz nie wierzę że odpowiednio wykorzystają te pieniądze

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 18:21

Dużo u was optymizmu. Też tak miałem w poprzedniej rundzie przd meczem z Lipskiem i Bayernem nawet napisałem w tamtym roku , że te mecze będą kluczowe bo pokażą na czym stoimy. I pokazały

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 18:20

Schlotterbeck chce coś wygrać, w BVB Watzke szanse są bardzo niewielkie...

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 18:12

Ale klauzula i tak będzie. 60mln to trochę mało

Adam76
Adam76 Wczoraj, 17:09

Schlotti chyba zostanie zobaczycie będą wokół niego budować

Adam76
Adam76 Wczoraj, 17:08

Już raz tak zrobili bardzo podobnie z Goetze

Adam76
Adam76 Wczoraj, 17:07

Waldek to by było w ich stylu

Adam76
Adam76 Wczoraj, 16:55

Bayern teraz jedzie do Bremy potem gra z Frankfurtem to też niewygodny przeciwnik dla wszystkich może być ciekawie

waldekzsk
waldekzsk Wczoraj, 16:54

Ja jestem dość pewny że przed meczem z Bayernem Schlotterbeck ogłosi swoje odejście,może do nich. Często tuż przed tym meczem są takie odejścia. Spowoduje to spore zamieszkanie. Może nawet czekają do tego meczu z ogłoszeniem.

Adam76
Adam76 Wczoraj, 16:53

Nie stracimy to będzie mecz o coś

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 15:09

Jeśli stracimy punkty z Mainz i Lipskiem to mecz z Bayernem tylko o honor..

Adam76
Adam76 Wczoraj, 14:25

Czekam na klasikera i zaczynam się jarać tym meczem Bayern jest do ugryzienia niech sędziowie w tym meczu nic nie wywijają i niech wygra lepszy czyli BVB

Adam76
Adam76 Wczoraj, 14:22

Wyjazdowy mecz w Monachium przegraliśmy bez specjalnych interwencji sędziów akurat ale byłem z nich dumny mam wrażenie że mimo tej nie tak ładnej gry mental poszedł w zespole o 100 procent do góry jeszcze poprzednie zespoły sporo z tych meczów słabiej by punktowało teraz ten zespół potrafi szarpać punkty w takich meczach

Adam76
Adam76 Wczoraj, 14:18

wola trochę pachnie sytuacją Juventusu sprzed lat i też mam takie wrażenie że ten akurat nieładnie grający zespół może trochę ten Bayern pokaleczyć i wierzę że nie będzie żadnego wałku sędziowskiego

Adam76
Adam76 Wczoraj, 14:01

Jeśli ktoś nie ma dobrego gustu to taki sukces też smakuje.Popieram też uważam że mecz powinien się rozstrzygnąć w uczciwej walce i też uważam że oni raczej przeciągnęli by to na swoją stronę ale takie zachowanie sędziów budzi niepokój oraz spory niesmak

wola
wola Wczoraj, 09:34

To jest choroba BL, a przede wszystkim Bayernu Monachium. Oni ciągle muszą to robić. Nie mogą stanąć do równej walki, przecież ten mecz i tak pewnie by wygrali.

wola
wola Wczoraj, 09:27

Sport1 Bayern Monachium skorzystał na kontrowersyjnej decyzji o rzucie karnym. Ekspert ds. sędziowania Manuel Gräfe jest zbulwersowany. ''Choć czerwona kartka była uzasadniona, jednak była niesłuszna ze względu na wcześniejszą ?błędną? decyzję o przyznaniu rzutu karnego''.

Alex3110_
Alex3110_ 1 dni temu, 2026-02-08

Za to kręcenie lodów, nasi im naje... na SIP, zobaczycie, Giurassy się obudził!

dawid2468
dawid2468 1 dni temu, 2026-02-08

Kwestia kryzysu Bayernu wyjaśniona.

Adam76
Adam76 1 dni temu, 2026-02-08

Kpiny jakieś takie sędziowanie nie mam pytań ale zobaczycie że oni się jeszcze pokaleczą w tym sezonie chyba do końca sezonu nie będą im ręki wyciągać

wola
wola 1 dni temu, 2026-02-08

czyli już wiadomo kto będzie sędziował nasz mecz z RED POWER

Alex3110_
Alex3110_ 1 dni temu, 2026-02-08

Plus jest taki, że mamy 6pkt do lidera, i 3 platz ma 6pkt do nas. Zgodnie z przewidywaniami.

wola
wola 1 dni temu, 2026-02-08

ULI wie na kogo poztawić Tobias Stieler Choć uznawany jest za jednego z czołowych arbitrów w Niemczech, w swojej karierze wielokrotnie znajdował się w centrum kontrowersji, głównie z powodu decyzji o rzutach karnych, analiz VAR oraz zarządzania meczami o dużą stawkę. Oto główne obszary kontrowersji wokół Tobiasa Stielera: Kontrowersyjne rzuty karne (Bayer Leverkusen - Bayern Monachium, 2023): W marcu 2023 roku Stieler podyktował dwa rzuty karne dla Bayernu Monachium w meczu przeciwko Bayerowi Leverkusen po interwencjach VAR. Decyzje te wywołały ogromne emocje, a sędzia był krytykowany za zbyt rygorystyczne interpretacje sytuacji w polu karnym, co miało bezpośredni wpływ na wynik meczu. Przeprosiny za błąd (DFB-Pokal, 2016): W półfinale Pucharu Niemiec między Bayernem Monachium a Werderem Brema, Stieler podyktował rzut karny dla Bayernu, który okazał się niesłuszny. Po meczu sędzia przyznał się do błędu i przeprosił, mówiąc: ?Wszystko działo się szybko. Byłem w dobrej pozycji, ale wydawało mi się, że był kontakt. W rzeczywistości kontaktu nie było?. Niewłaściwe anulowanie bramki (Europa League, 2025): 2 października 2025 r. w meczu Ligi Europy między Celtikiem a Bragą, Stieler nie uznał kluczowej bramki wyrównującej dla Celtiku po ponad dwuminutowej analizie VAR, mimo że powtórki telewizyjne nie wykazały ewidentnego zagrania ręką, co wywołało wściekłość gospodarzy.

grzegorzBVB
grzegorzBVB 1 dni temu, 2026-02-08

A pierwszy + czerwona ustawiło mecz

wola
wola 1 dni temu, 2026-02-08

i z czego się cieszą, z ustawionego meczu??? Stieler w takich meczach jest bezbłędny.

grzegorzBVB
grzegorzBVB 1 dni temu, 2026-02-08

Drugi słuszny trzymał go za udo

BVBdude
BVBdude 1 dni temu, 2026-02-08

3-1. Sędzia pomógł bo sie swiniakom zrobiło goroąco

statystyki
Użytkownicy online: waldekzsk
Gości online: 84
Zarejestrowanych użytkowników: 10376
Ostatnio zarejestrowany: PriceDavid
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem