Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Rauball: Podpisanie umowy z Boszem było błędem

29 grudnia 2017, 20:37, KP
Rauball: Podpisanie umowy z Boszem było błędem

Prezydent Borussii Dortmund, Reinhard Rauball w rozmowie z Kickerem, wyznał, że podpisanie umowy z Peterem Boszem po zakończeniu sezonu 2016/17, było błędem ze strony klubu.

Holenderski trener w świetnym stylu rozpoczął współpracę z BVB, ale po serii zwycięstw nastała długa seria porażek, która doprowadziła do jego dymisji i zatrudnienia Petera Stögera.

? Jeżeli z perspektywy czasu przeanalizujemy wszystko, widać, że była to błędna decyzja z naszej strony. Nie było możliwości, aby poprawić ją w inny sposób. Jest mi bardzo przykro z tego powodu, ale po prostu to nie funkcjonowało tak jak powinno ? powiedział Rauball w wywiadzie dla magazynu Kicker.

Od 10 grudnia, funkcję trenera Borussii sprawuje wspomniany Peter Stöger.

Źródło: www.kicker.de / www.bvb.de / Foto:
19 komentarzy ODŚWIEŻ
29 grudnia 2017, 20:53
Przede wszystkim błędem było zwolnienie Tuchela ale to już tak na marginesie.
0 0
29 grudnia 2017, 21:00
CzarnoŻółtyKocie

Tuchcio też miał swoje za uszami tak więc patrząc z biegiem czasu zwolnienie obu panów było dobrą decyzją.
0 0
29 grudnia 2017, 21:04
Takie jest twoje zdanie ; )
0 0
29 grudnia 2017, 21:17
Przez Tuchela straciliśmy Mislintata, więc powody pozasportowe były by go zwolnić. Zatrudnienie Bosza niestety też było błędem, niedoświadczony trener spoza Bundesligi sobie u nas strasznie nie poradził. Jeszcze większym błędem było trzymanie go tak długo na ławce trenerskiej. Ze Stögerem od początku może i walczyli byśmy z frajernem o mistrzostwo.
0 0
29 grudnia 2017, 22:14
Szacunek Panie Rauball za przyznanie się do błędu. A za Tuchelem swoja drogą też nie tęsknie. Jeden zadufany w sobie koleś z eksperymentami, które przynosiły nam straty punktów a drugi z utopijną wizją futbolu i swoim ''planem A''
0 0
29 grudnia 2017, 23:35
Krix
A czy zwolnienie Tuchela sprawiło że Mislinat został?
Poza tym On odszedł przez Watzke nie Tuchela.
0 0
29 grudnia 2017, 23:47
dlamnie wszystkie te dziwne ruchy to jakas kpina od sciagniecia spowrotem Sahina ,po Kagawe i Gotze...cienie zawodnikow... po sprzedaz Hrumcia i po kosztach sprowadzenie Bartey... a juz o transfer Andre nie wspomne... a juz czlkiem ***ne jak Mikiego wezma spowratem....
0 0
30 grudnia 2017, 01:28
Wielki Brat... Które eksperymenty kosztowały nas stratę punktów? Przy średniej TT śmiem twierdzić, że strata punktów prowadziła do wyciągnięcia wniosków i lepzwj gry... Jedynym problemem Tuchela było to ,że musiał w swoim okresie w BVB konkurować z genialnym Pepem Guardiolą... Uwierzcie mi drodzy bracia ,że gdyby za czasów Kloppa w Bayernie był ktoś pokoju Kloppa to naszym największym sukcesem mogłoby być zdobycie pucharu Niemiec....

Ps. Tak, tak ... Wiem... Popatrzcie na tabele ligi angielskiej.... Gdzie jest Pep, gdzie jest reszta... I gdzie jest nasz Kloppo...
0 0
30 grudnia 2017, 01:30
Był ktoś pokroju Guardioli*
0 0
30 grudnia 2017, 07:52
Kocie, ja nie uważam, żeby zwolnienie Tuchela było błędem. Wielokrotnie pisałem, że to się musiało skończyć, mimo tego, że uważam go za dobrego trenera, który był na pewno bardziej elastyczny niż Bosz.
Panie Rauball brawo za to, że ktoś to powiedział głośno, bo nie przypominam sobie, żeby Watzke powiedział, że to był błąd, a chyba on z Zorcem powinni to wziąć na klate. Tak sobie myślę, czy zatrudnienie w lato Stogera nie było by lepsze w skutkach dla nas.. i dla Koln.
0 0
30 grudnia 2017, 10:26
To po jaką cholerę z nim podpisywali kontrakt? Już w momencie podpisywania było widać, że to trener z łapanki (plan Z Watzke).

W ogóle cała procedura, od momentu kłótni z Tuchelem (a więc zamachu) do szukania na szybko trenera to była jakaś kpina, co pokazuje nieudolność tego zarządu.
Żeby zwalniać trenera, to trzeba mieć jego zastępce, a nie zwolnić i dopiero zastanawiać się kogo na jego miejsce.
0 0
30 grudnia 2017, 11:24
Krix, wszystko brzmi pięknie, problem w tym że ty oceniasz decyzje już po efektach, oni musieli przed.
0 0
30 grudnia 2017, 17:55
Pawelinho
Zwolnienie Tuchela patrząc z biegiem czasu było dobrą decyzją?
To oświeć nas Montezumo i to uzasadnij. Tuchel odszedł z BVB. wygrywając puchar na który czekaliśmy 5 lat, a na wiosnę graliśmy w LM. Widzisz jakieś pozytywy i postęp w obecnym zespole w porównaniu do czasów Tuchela? Ja nie widzę.
0 0
30 grudnia 2017, 18:10
Sorry, że się wtrące. Payo6 uważasz, że zgrzyty, które były w drużynie, zawodnicy, którzy żalili się na Tuchela, konflikty ze współpracownikami i ogólnie ostatnie półrocze Tuchela w BVB to był dobry prognostyk na następny sezon? Ja uważam, że nie. Nie można mu odmówić umiejętności, ale są też rzeczy, poza umiejętnościami czysto trenerskimi, które dyskwalifikują kogoś jako trenera. Jeśli przeciwko trenerowi obraca się szatnia, to niestety, ale leci trener nie zawodnicy. Ja myślę, że jeśli Tuchel by został, to wyniki byłyby tak samo złe jak i z Boszem.
0 0
30 grudnia 2017, 18:20
Co do TT to nigdy sie nie dowiemy calej prawdy... moze to on byl wlasnie ta osoba co Watzke nosa ucieral.... i dlatego go sie pozbyli... mnie tylko on draznil faforyzowaniem Durma i Gintera.... ciekawe jak by to wygladalo teraz jak Ginter out a Durm polamany... ale sie niedowiemy.... TT jak nie kombinowal to fajnie gralismy.... pamietam jak po dobrej passie na mecz ze swinkami walnal jakues kosmiczne ustawienie i dostalismy szybko baty....
0 0
30 grudnia 2017, 19:14
Kristf
Szczerze? Wolę żeby szatnią trzęsła osoba z charyzmą i autorytetem dla młodych piłkarzy jak Tuchel, niż Sahin, czy Schmelzer, którzy na boisku nie zostawiają 100%.. Zorcowi i Watzke mogło się to nie podobać, bo w ich interesie jest podporządkowanie całego klubu, w tym piłkarzy. Jakie są tego efekty - widać po rundzie jesiennej. Schmelzer gadający o "walce" po każdym meczu czy Auba mający w nosie treningi i czekający na byle lepszą ofertę z Hiszpanii. Pokładam wielką nadzieję w Stogerze, ale cały ten ruch przyszedł o kilka tygodni za późno, co może mieć konsekwencje w walce o puchary.
0 0
30 grudnia 2017, 19:19
A komu się zresztą Tuchel nie podobał? Grupce zawodników starej gwardii - Sahin, Schmelle, Weidenfeller. Z całym uznaniem dla ich zasług, ale nie będą mieli wielkiego wpływy na grę Borussii w kolejnych sezonach.
0 0
30 grudnia 2017, 19:43
Payo, żeby nie było, ja też nie jestem za tym, żeby piłkarze zwalniali trenera, bo uważam, że to jest żenujace, ale TT miał też konflikty ze współpracownikami. Tak jak napisałem, jeśli trener traci szatnie to się żegna z posadą, tak było też w Bayernie było i u nas. Zgoda z tym, że decyzja o odejściu Bosza była za późno, jak dla mnie co najmniej o 3 tyg.
0 0
30 grudnia 2017, 20:48
Narazie Stoger na + umnie bardzo malo Sahin w skladzie.. ...i cos tam szeptal o Hector to moze Marcel tez mu nie lezy.......
0 0

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 30 22 6 2 72
2. Bayer Leverkusen 30 18 10 2 64
3. Eintracht Frankfurt 30 15 7 8 52
4. RB Lipsk 30 13 10 7 49
5. SC Freiburg 30 14 6 10 48
6. FSV Mainz 30 13 8 9 47
7. Borussia Dortmund 30 13 6 11 45
8. Werder Brema 30 13 6 11 45
9. Borussia Mönchengladbach 30 13 5 12 44
10. FC Augsburg 30 11 10 9 43
11. VfB Stuttgart 30 11 8 11 41
12. VfL Wolfsburg 30 10 9 11 39
13. Union Berlin 30 9 9 12 36
14. FC St. Pauli 30 8 6 16 30
15. TSG 1899 Hoffenheim 30 7 9 14 30
16. 1. FC Heidenheim 30 6 4 20 22
17. Holstein Kiel 30 5 6 19 21
18. VfL Bochum 30 4 5 21 17
cała tabela
shoutbox
Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 45 minut temu

Starczy jak inni pogubią pkt

Kibic99
Kibic99 godzinę temu

Alex dalej twierdzę że 9 pkt na 4 pozostałe mecze wystarczy do 4 zajęcia miejsca

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 18:02

Alex3110_zgadzam się na te chwilę wygląda że zawodnicy pod okiem Kovaca dochodzą do formy ciężka sprawa z tym kogo sprzedawać

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 17:28

Trudno powiedzieć, gdyż od dawna w BVB nie było trenera. Czy Kovac to odpowiednia opcja, na ten moment wygląda, że tak, ale co pokaże przyszłość?

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 16:17

fanatyk88 dobrze mówi, niby każdy z nas chce BVB w LM, ale z drugiej strony zmiany być muszą, nie może być tak, że Sule gra dobre dwa mecze a zarząd już chce mu dać przedłużenie, system Kovaca jest ciekawy, natomiast jeśli mamy grać na wahadła to musi to być Svensson i ktoś nowy, bo moim zdaniem Ryerson na tą pozycję ma zbyt ubogi zasób umiejętności ofensywnych a Couto jakoś mnie nie przekonuje, potrzebujemy również nowej 10 i typowej 6

deblin12@onet.pl
deblin12@onet.pl Wczoraj, 15:16

Thankfully, after a thorough assessment, it?s been reported that Maxi Beier has avoided any serious damage to his ankle, and there appears to be no structural injury. He could even be available for selection next weekend against Hoffenheim.

fanatyk88
fanatyk88 Wczoraj, 14:53

Puchary to w ogóle jest ciekawa kwestia, bo jak wiadomo jeśli ich zabraknie to w klubie dojdzie pewnie do mniejszej lub większej rewolucji i też do zmian w samym zarządzie. A jeśli dajmy na to, wygramy wszystko do końca i będzie to 4 miejsce to wtedy zarząd może zostać w nienaruszonym składzie i jeszcze stwierdzą coś na zasadzie, ta kadra nie jest jednak taka zła, i większość zawodników też się ostanie. A każdy się chyba zgodzi, że ten klub potrzebuje dużych zmian tak w kadrze jak i w zarządzie.

deblin12@onet.pl
deblin12@onet.pl Wczoraj, 14:40

UPDATE on Maxi Beier?s ankle injury The Borussia Dortmund forward seems to have avoided a scare in the match against Monchengladbach.

Walczi09
Walczi09 Wczoraj, 14:23

Dla mnie liga Europy to juz bedzie sukces.. niestety takie czasy. Cos moze w koncu sie obudzi

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 14:20

Najpierw wygrajmy nasze spotkania, później patrzmy na innych

wola
wola Wczoraj, 13:05

LIPSK gra jeszcze z Frankfurtem, Bayernem, Brema i Stuttgartem. Musi stracić 4 punkty. A my musimy to odrobić.

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 12:29

Szanse mamy, ale jak mawia klasyk - matematyczne. Trzeba życzyć źle rywalom.

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 11:52

My sami mamy jeszcze mecz z Leverkusen, w którym trzeba zdobyć chociaż ten 1 pkt

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 11:35

Chciałbym*

Alex3110_
Alex3110_ Wczoraj, 11:35

Chciałby wrócić do tej teorii, sprzed meczu, że wystarczy wygrać 4 na 5 kolejek, bo jej nie rozumiem. Nam nawet 5 kolejek ze zwycięstwem, może nie dać 4 miejsca. Co jeśli RB wygra za tydzień z Frankfurtem, a potem obie te drużyny wygrają wszystko do końca?

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 11:32

wola racja nie jest idealnie jeśli chodzi o obronę ale zaczynamy grać ofensywnie mamy straty z tyłu ale dominujemy na boisku obrona dobrze się podłącza nawet środkowi obrońcy daję im plusa Anton wczoraj fenomenalny jeśli chodzi o czytanie gry mecz w Barcelonie to porażka zgadzam się ale całej drużyny chwalę wszystkich bo dawno nie funkcjonowaliśmy tak dobrze wczorajsze straty goli to trochę szczęście przeciwników

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 11:32

Papież nie żyje

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 10:35

Mi się wydaje, że ten mecz z Hoffe będzie ciężki ale oby wygrany

Walczi09
Walczi09 Wczoraj, 10:08

Dziwnie mi to wogole pisac ale w przyszlej kolejce musimy zostac kibicami świń na 90minut hehe.. i wilków

wola
wola Wczoraj, 10:07

Po powrocie Nmechy nasza gra poprawiła się zdecydowanie.

wola
wola Wczoraj, 09:59

Kapolini76 z tą obroną to nie przesadzaj. Tylko w kwietniu straciliśmy 10 goli. 5 w BL i 5 z Barceloną. Na zero z tyłu graliśmy ostatnio 1 marca. Tu Kovac na ból głowy. Wczoraj musieliśmy strzelić 3, żeby wygrać mecz. Przez obronę BVB można się przespacerować jak Itakura, czy Gnabry i nikt nawet cię nie dotknie. Jedynie odprowadzi wzrokiem. Moim zdaniem, najlepszym naszym zawodnikiem obecnie jest Chukwu oraz Svensson bardzo!!! się stara. Czyli zimowe wypożyczenia. W ubiegłym sezonie też tak było. Sancho pomógł nam w meczach LM, a Maatsen rozwinął się w BVB niesamowicie.

Kot13
Kot13 Wczoraj, 09:01

Nikt nie mówi,że Guyirassy jest napastnikiem na poziomie Barriosa, Halaanda, Lewandowskiego czy nawet Chapuisata o którym nie dawno wspominał Artur, niemniej podstawowe zadanie jakim jest zdobywanie bramek wykonuje więc jego transfer póki co się zwraca i na szczęście nie ma powtórki jak to było z Ciro czy Szyrle.

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 08:43

Mam nadzieję że nie będę odszczekiwać ale Kovac chyba jest jednak we właściwym miejscu jak do tej chwili ma ode mnie 4 plus jeśli awansuje do LM dostanie 6 bo do tej pory świetna robota

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 08:39

Svensson to chyba oczywiste że wykupią tym bardziej że za grosze

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 08:36

Jeśli już kogoś sprzedawać to Gittensa który sam tego chce wykupić Chukwu i może by w końcu sami wyciągnęli ze skarpety i kogoś dokupili

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 08:34

Co do Guirassy nawet nie wiem o co wam chodzi facet żyje na boisku jest ambitny takich tutaj trzeba, obrona zaczyna wyglądać dobrze

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 08:31

Cieszy forma zespół wygląda dobrze oby wytrzymali do końca sezonu może ktoś się suknie w głowę nie wyprzeda wszystkich no i niech wykupią Chukwu jeszcze się wzmocnić oczywiście Kovac zostaje bo widać że coś się zaczyna dziać mocno na plus

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 07:17

Ale to dobrze, że wyraża swoje niezadowolenie, chociaż ktoś ma jakieś ambicje, a nie przechodzi obojętnie.

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu Wczoraj, 00:22

16 w BL oraz 13 w LM jak na to kogo ma wokół siebie to bardzo dobre liczby

Kibic99
Kibic99 1 dni temu, 2025-04-20

Widzę wam nieźle oczy przysłonił. A to że problem tkwi w całej drużynie to jest inna sprawa. To że strzela 16 bramek nic nie oznacza. ostatnimi czasy gwiazdorzy No i przede wszystkim macha rękami i niepotrzebnie nakręca wszystko a nie oszukujmy się to nie on jest od machania rękami i upominania innych bo od tego jest trener.

statystyki
Użytkownicy online: mixdx
Gości online: 124
Zarejestrowanych użytkowników: 10276
Ostatnio zarejestrowany: GRZENIA1991
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem