Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Watzke: Nowy mistrz Niemiec? Nie widzę takiej możliwości

22 września 2017, 12:09, Zołza
Watzke: Nowy mistrz Niemiec? Nie widzę takiej możliwości

Hans Joachim Watzke udzielił wywiadu dla portalu t-online.de. 58-latek opowiedział o międzynarodowej konkurencyjności Bundesligi, polityce PSG oraz aktualnej sytuacji w tabeli ligi niemieckiej.

? Smuci mnie fakt, że coraz częściej przegrywamy z zespołami o znacznie mniejszych możliwościach finansowych niż my. To wielki problem w rankingach ostatnich pięciu lat ? przyznał prezes westfalskiego klubu.

? Niemieckie kluby, które reprezentują nas w Lidze Europy, muszą wiedzieć, że stać ich na zdobywanie punktów. Nie tylko Bayern i Dortmund mogą pokazywać siłę w Europie.

Europejskie kluby najwyższej klasy, jak Paris Saint-Germain, próbują omijać tzw. finansowe zasady fair play. Watzke uważa, że najlepszym rozwiązaniem byłoby odliczanie takim zespołom punktów.

? Grzywny tutaj nie pomogą. Nakładanie kar finansowych na Paryż jest bzdurą. W Katarze umierają ze śmiechu.

Watzke skomentował także to, co dzieje się obecnie w Bundeslidze.

? Fakt, że jesteśmy liderem, jest dla nas cudem. Pytanie brzmi: co dzieje się w Bayernie? Gdy odzyskają formę, będziemy bez szans. Bayern musiałby naprawdę spuścić z tonu, wtedy byłaby szansa na nowego mistrza. Na chwilę obecną nie widzę takiej możliwości.

Źródło: www.t-online.de / Foto: www.bvb.de / Foto:
62 komentarzy ODŚWIEŻ
22 września 2017, 12:15
nie mogę już słuchać tego jego pie***nia
0 0
22 września 2017, 12:16
Już czuję tę falę szamba wylewaną na Watzkego... Niestety sama prawda, postawa klubów w LE jest tragiczna i jeszcze przekłada się na beznadziejną grę w BL. Kary finansowe nakładane na szejków, którzy topią się w petrodolarach, to śmiech na sali, na takich zadziała tylko coś poważnego, ale przecież ich nie wyrzucą z LM, a to jedyny sposób na utemperowanie takich zagrywek. Chociaż nie jestem przekonany, czy na anglików, którzy i tak mają te rozgrywki w pompce to zadziała, ale innej drogi nie widzę.
0 0
22 września 2017, 12:20
Rozumiem tonowanie euforii, ale myślę, że jednak trzeba motywować drużynę. Nie musimy wygrać BL przewagą 10 czy 20pkt, ale możemy wydrzeć mistrzostwo różnicą 1 czy 2 pktów... I o tym trzeba pamiętać i o to walczyć. 5 kolejek to mało, żeby wieszczyć mistrzostwo, ale nie powinniśmy z niego rezygnować... bo to trochę jest taka rezygnacja...
0 0
22 września 2017, 12:24
Prezio Wiesio po swojemu, nie ma sensu traktować tej wypowiedzi na poważnie (o tym że nie mamy szans z Bayernem). Praktycznie to sam sobie zaprzecza (w zeszłym sezonie chyba mówił o tym że wiele klubów w Bl rozkłada nogi przed Bayernem już przed meczem dlatego im łatwiej).
0 0
22 września 2017, 12:40
haha nieźle.. to po co w ogóle walczyć na jakimkolwiek poziomie? jak nie mamy szansy na majstra w bundeslidze to o lidze mistrzów nie ma nawet co myśleć.
0 0
22 września 2017, 12:41
jak sędziowie odzyskaja formę to faktycznie Dortmund będzie bez szans w starciu z buyernem, który mimo VARu może wciąż strzelać gole ze spalonego (pierwsza z Mainz) i dostawać karne z pupy (nastrzelona ręka Naldo)

Watzke dobrze mówi. Taka narracja zdejmuje presję z BVB.

Gdybyśmy mieli Reusa i Gotzego w 100% zdrowiu i formie to moglibyśmy rywalizować z każdym ale ci dwaj podobnie jak Schurrle i Rode do swojej topowej formy już nigdy nie wrócą. W przypadku Reusa i Judasza to chyba nawet trzeba się modlić by inwalidami nie zostali.
0 0
22 września 2017, 12:43
jak szanuje zarząd za transfery tak powinni sie wgl nie wypowiadać, nie wiem co ten człowiek ma w głowie wiadomo ze nie jesteśmy faworytami ale to jest jakiś dramat Monaco mogło, Lester moglo a my nie, my jestesmy najgorsi i bez szans swietne podejscie i pomyslcie co sobie pilkarze mysla jak takie cos czytaja za chwile wszyscy najlepsi znowu odejda bo w anglii to taki west ham czy stoke city maja wieksze ambicje od Watzke
0 0
22 września 2017, 12:47
to nie jest zadne zdejmowane presji moglby powiedziec ze mamy mniejsze szanse ale robimy swoje i walczymy a nie on od razu ze 100% nie ma takiej mozliwosci i cud ze jestesmy na 1 miejscu
0 0
22 września 2017, 12:51
To że angliko. Nie idzie w LM nie znaczy, ze sie tam nie staraja tylko sa za slabi
0 0
22 września 2017, 12:52
JRaven, nie wiem, czy wiesz, ale do stycznia w Leicester wszyscy twierdzili, że utrzymanie to cel, potem długo mówili, że mierzą w top6, dopiero na ostatniej prostej, jak tyko cud mógł ich pozbawić mistrzostwa mówili o walce o nie, ale masz rację, Watzke złożył hołd lenny i teraz wszystkie mecze będziemy podkładać, żeby tylko Bayern wygrał ligę... b...h please....
0 0
22 września 2017, 12:53
Nie ma co brać na poważnie tych wypowiedzi
0 0
22 września 2017, 12:54
Moi Drodzy, nie spinajcie się proszę. To jest tylko i wyłącznie zdejmowanie presji i coś w rodzaju ''zasłony dymnej''. Bosz nie raz powtarzał, że w mistrza wierzy. Sezon rozstrzygnie na ile jesteśmy w stanie walczyć o to trofeum. Na razie jesteśmy na dobrej drodze ale droga jest długa.
0 0
22 września 2017, 12:56
dobra ale jak można brac to jako zdejmowanie presji? jakbym byl pilkarzem to bym sie czuł jak najgorszy frajer
0 0
22 września 2017, 12:57
Jestem bardzo świadomy tego co napisze, ale ta wypowiedź Joachima to skandal !

JRaven - masz rację. To nie jest żadne ściąganie presji. Czy wywieranie presji na Bayernie. To jest istny komediodramat. Jeżeli by chciał ściągnąć presję to można powiedzieć, że dalej utrzymujemy swój przedsezonowy cel czyli pewne miejsce w LM. Po 5-ciu kolejkach nie ma co wróżyć, zobaczymy na półmetku sezonu itd, itd, itd. Można ze 1000 wersji wypowiedzi mniej niedorzecznych ułożyć.

Co to ma być ? "Lider jest dla nas cudem" ?! , "Gdy odzyskają formę będziemy bez szans" ?!

Jeżeli ta wypowiedź jest prawdziwa to koszmar. Pod tym względem Joachim jest koszmarny.

Nikt mu nie odbierze zasług za transfery i uratowanie klubu, ale może ta emerytura w przyszłym roku to nie jest taki głupi pomysł. Sam nie wiem, bo powiem szczerze, że niesamowicie mi podniósł ciśnienie tymi słowami.
Wstyd !

Pozdrawiam
HEJA BVB!!
0 0
22 września 2017, 13:00
Proszę oceńcie zespół na koniec sezonu a nie teraz po wypowiedzi Watzke. Tylko i wyłącznie postawa na boisku to zweryfikuje, nic więcej!
0 0
22 września 2017, 13:02
Nikt tu nie ocenia zespołu, tylko wypowiedź Joachima.
0 0
22 września 2017, 13:03
Szkoda nerwów w ogóle, żeby odnosić do takiego paplania. Żenada.

To o cudzie jest krzywdzące dla drużyny.
0 0
22 września 2017, 13:04
do tej wypowiedzi wrócimy pod koniec sezonu i wtedy stwierdzimy czy ma racje czy nie
0 0
22 września 2017, 13:13
Wasz Watzke to taki nasz Hoeness. On też wychodzi z założenia, ze nie mamy szans w Europie i skupiamy się tylko na lidze. Po czym zawodnicy + trener + Kalle mówi, że jeśli dopisze nam szczęście to jesteśmy w stanie powalczyć o triumf w LM, a wszyscy chcemy te rozgrywki wygrać.

U Was jest podobnie tyle ze w kwestii BL. Watzke mówi ze nie macie z nami szans, a zawodnicy, trener i Zorc, ze jestescie silni i mozecie sprawić "niespodziankę".

Ja uważam że BVB ma duże szanse na triumf w BL, ale potrzebujecie odpowiednich rotacji by nie zajechać do wiosny zawodników. Z tego co widzę to Bosz za dużo nie rotuje, ale miejmy nadzieję że w tym sezonie walka o paterę będzie do samego końca. Mocna Borussia to mocny Bayern w pucharach. Wam życzę mnóstwa radości z gry waszej drużyny, bo kto jak ie BVB ma szansę zgonić z 1 miejsca Bayern? No przecież nie Lipsk :)
0 0
22 września 2017, 13:20
Tu nie chodzi o to czy ma racje czy nie . Bo racje ma że Bayern jest faworytem ale na pewno nie aż takim żeby mówić że jesteśmy bez szans . Poza tym takie wypowiedzi można porównać do tego jakbyś powiedział swojemu synowi że no możesz sobię trenować piłkę ale i tak dużo nie osiągniesz . Nwm jak wy ale ja nie chce żeby nasz klub był tylko wygodnym miejscem dla zawodników w którym jak nie będzie widać progresu to nic się nie stanie .
0 0
1  2  3  4    >

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 31 23 6 2 75
2. Bayer Leverkusen 31 19 10 2 67
3. Eintracht Frankfurt 31 16 7 8 55
4. SC Freiburg 31 15 6 10 51
5. RB Lipsk 31 13 10 8 49
6. Borussia Dortmund 31 14 6 11 48
7. FSV Mainz 31 13 8 10 47
8. Werder Brema 31 13 7 11 46
9. Borussia Mönchengladbach 31 13 5 13 44
10. FC Augsburg 31 11 10 10 43
11. VfB Stuttgart 31 11 8 12 41
12. VfL Wolfsburg 31 10 9 12 39
13. Union Berlin 31 9 10 12 37
14. FC St. Pauli 31 8 7 16 31
15. TSG 1899 Hoffenheim 31 7 9 15 30
16. 1. FC Heidenheim 31 7 4 20 25
17. Holstein Kiel 31 6 6 19 24
18. VfL Bochum 31 4 6 21 18
cała tabela
shoutbox
dawid2468
dawid2468 2 godzin temu

A to sędzia z innej ligi tak z gruchy ni z pietruchy może sędziować w innej lidze?

wola
wola 6 godzin temu

Gdyby takie mecze jak Barcelona - Real, albo BVB - Bayern sędziowali neutralni sędziowie

wola
wola 6 godzin temu

i na pewno tak byłoby lepiej

RickenZMazowsza
RickenZMazowsza 6 godzin temu

A Marciniak podobno czekał już w blokach startowych.

wola
wola 6 godzin temu

Sędzia już przed meczem był oskarżany przez Real o sprzyjanie Barcelonie. Przed meczem opłakał się na konferencji prasowej i poinformował, że grożą jego rodzinie, jednak związek hiszpański desygnował go do sędziowania tego meczu.

wola
wola 6 godzin temu

Pomijając zachowanie piłkarzy Realu, którzy rzucali się przez cały mecz do sędziego, Rudiger zachowywał się jak wariat pod koniec meczu. Gdy był już na ławce w czasie dogrywki po prostu zwariował i zaczął rzucać torebkami z lodem w sędziego. Gdy dostał czerwoną kartkę nie można było go opanować. Inni musieli go trzymać. DFB i sam Voller już mówił, że muszą to wyjaśnić, czy ktoś taki może grać w reprezentacji.

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 20:24

A co tam się wydarzyło?

ryś
ryś Wczoraj, 20:13

wola Zachowanie Rudigera. Trudno to komentować nie mając odpowiedniej wiedzy "od środka". Owszem wyglądało to co najmniej dziwnie. Napięcia na linii Real Madryt - Barcelona zawsze były mniejsze lub większe i ich mecze wyzwalały nie zawsze pozytywne emocje. Rudiger już na boisku sprawiał wrażenie bardzo pobudzonego, a sam mecz był bardzo nerwowy dla zawodników i sędziego również. Oczywiście zachowanie wielu graczy nieprofesjonalne, lecz trudno cokolwiek mówić na odległość.

deblin12@onet.pl
deblin12@onet.pl Wczoraj, 14:19

Wiadomo co nowego z kontuzjowanymi zawodnikami BVB?

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 Wczoraj, 13:39

Bundes oglądam sobie w apce Betclicku

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 11:27

pawelkoziaty Skoro czytam artykuły na tej stronie, że Brandt ma duże wsparcie że strony BVB, a w LM prawdopodobnie nie zagramy czyli nie będzie kasy na transfery, to??

FilipSantana
FilipSantana Wczoraj, 11:26

Nie no my z tym zarządem nigdzie nie dojedziemy, zwłaszcza jak za sterami będzie seba kehl. To jest dramat, że naszym DS jest gość, któremu wystarczy jeden przyzwoity mecz Brandta w roku kalendarzowym, żeby go przedłużyć i wiązac z nim nadzieje. To samo z Sule - ja wiem że chłop ma teraz dobre ostatnie 4 spotkania na koncie ale serio? 4-5 dobrych spotkań wystarczy by rozważać przedłuzanie umowy z gościem, który ma wywalone jajca od 2 sezonów, z nadwagą i brakiem ambicji sportowej? teraz jak mu się zaczęła palic dupa przez widmo braku kasy to zaczyna dobrze grać no wow kto by pomyślał.

wola
wola Wczoraj, 10:40

Ja myślę, że ten gościu wpadł w jakiś amok. Wyglądał jakby był niebezpieczny dla otoczenia. Ciekawe na jak długo go zawieszą?

wola
wola Wczoraj, 10:23

ryś co sądzisz o Rüdigerze? To znaczy o jego zachowaniu w meczu z Barceloną i o innych którzy rzucali lodem w sędziego...

pawelkoziaty
pawelkoziaty Wczoraj, 08:57

Nie no panowie to by była kompromitacja jak by zostawili Brandta chłopak już się wypalił w BVB zajebisty komentarz dawida2468 i Kapolini 76

Kapolini76
Kapolini76 Wczoraj, 06:07

Jeśli awansujemy do LM powinni chyba brać pod uwagę opinię Kovaca kogo już w tej kadrze nie widzi a jakich wzmocnień i na jakie pozycje potrzebujemy ale wiadomo jak to u nas wygląda

dawid2468
dawid2468 Wczoraj, 00:20

Czyli już rewolucji w kadrze nie będzie, niech jeszcze Brandt strzeli 2 bramki i 2 asysty w meczu z Leverkusen to na pewno zostanie...

ryś
ryś 1 dni temu, 2025-04-27

wola Przez Chromecast4K z Google pójdzie viaplay w miarę dobrze, zwłaszcza jak przypuszczam masz dobry TV. Ostatnio viaplay chwali się, że już nadaje transmisje sportowe w full hd, a niektóre filmy w 4K , jednak oficjalnie podają, że transmisje sportowe na żywo "wynosi co najmniej 720p tj, zwykłe HD. Nie wiem bo dawno tym się nie bawiłem ale być może można zmienić w ustawieniach wyświetlania rozdzielczość ale czy tak można tego nie sprawdzałem. Ja wolę jakość eleven przez dekoder Canal +, chociaż tak jak pisałem najlepsza jakość jest przy transmisjach na kanałach własnych Canal + .

ryś
ryś 1 dni temu, 2025-04-27

koniec 28 potrzebujesz jakąkolwiek przystawkę obsługującą system ANDROID i w sklepie Play pobrać aplikację Eleven. Oczywiście xiaomi mi box będzie jak najbardziej dobrym wyborem.

koniec28
koniec28 1 dni temu, 2025-04-27

mersinko jak możesz to wyjaśnij bo jestem zielony. Za pomocą tego xiaomi mi box będę miał tak jakby inny system operacyjny na TV ? Nie VIDAA tylko ten z innych TV, a więc i Eleven ? Jeżeli tak to jak wygląda kwestia szybkości i stabilności czegoś takiego ?

Alex3110_
Alex3110_ 1 dni temu, 2025-04-27

O CL mogę się założyć, w ogóle o puchary już nie, przyznam, że nie przewidziałem "sukcesów" Kovaca.

mersinko2
mersinko2 1 dni temu, 2025-04-27

A nawet nie mów, oni mają całą premier league to niech się tym zajmą :D

Kot13
Kot13 1 dni temu, 2025-04-27

Z tym na wyłączność to bym się nie spieszył, już kiedyś miała być na "wyłączność" w Eleven po czym na ostatniej prostej podpisali deal z Canal + i mecze BVB były zazwyczaj w C+ a nie w Eleven ;)

mersinko2
mersinko2 1 dni temu, 2025-04-27

Cała bundesliga i 2 bundesliga w eleven na wyłączność

dawid2468
dawid2468 1 dni temu, 2025-04-27

A co z tą bundesligą w przyszłym roku? Gdzoe będzie można ją obejrzeć

mersinko2
mersinko2 1 dni temu, 2025-04-27

Jeśli nie możesz pobrać aplikacji na tym TV, to proponuje zakup xaomi mi box i wtedy pobrać apke eleven, wykupić subskrybcje i oglądać.

koniec28
koniec28 1 dni temu, 2025-04-27

Jak juz mowa o transmisji to ma ktoś jakiś sprawdzony sposób, żeby nie mając CANAL+ oglądać ELEVEN na telewizorze marki Hisense?

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 1 dni temu, 2025-04-27

A w kobiecej BVB w pierwszej 11 gra Gomułka

wola
wola 1 dni temu, 2025-04-27

ja oglądam Viaplay przez Chromecast 4K z Google TV i muszę przyznać, że jest niezawodny, z dobrą jakością. Ale ostatnio coraz częściej przerzucam się na Eleven przez dekoder CANAL+(satelita).

ryś
ryś 1 dni temu, 2025-04-27

W viaplay to czym większy ekran bez odpowiedniego scalowania do treści 4k i czym słabszy jakościowo tv , to będzie to wyglądało słabo.

statystyki
Użytkownicy online: MAKAVELI
Gości online: 155
Zarejestrowanych użytkowników: 10278
Ostatnio zarejestrowany: nataliaaaa
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem