Jak trafiłeś na strone Borussia.com.pl?

Aktualności, propozycje, zmiany

Moderator: Mods

sqb
Posty: 126
Rejestracja: 09 cze 2007, 14:21
Lokalizacja: Somerset :]
Kontakt:

Post autor: sqb » 27 lip 2008, 01:08

boze ty zyjesz :shock: :-P witam po latach :mrgreen:

Awatar użytkownika
dziki
Posty: 98
Rejestracja: 12 cze 2007, 22:03
Lokalizacja: Jeszcze Europa
Kontakt:

Post autor: dziki » 27 lip 2008, 10:29

Szary zawsze musi gdzieś ją ściągać bbzzz ;P :D

Szeryf
Posty: 214
Rejestracja: 20 mar 2008, 14:07
Kontakt:

Post autor: Szeryf » 28 lip 2008, 01:12

sama (się) ściąga :D ;P

Awatar użytkownika
dziki
Posty: 98
Rejestracja: 12 cze 2007, 22:03
Lokalizacja: Jeszcze Europa
Kontakt:

Post autor: dziki » 28 lip 2008, 09:30

Pewnie znowu zniknie na kilka lat:P Jeden post na trzy-cztery lata to jest to ;)

Awatar użytkownika
joker_39
Posty: 1
Rejestracja: 24 mar 2009, 13:54
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: joker_39 » 24 mar 2009, 14:11

A to moja pierwsza stronka o BVB. Od dzieciństwa się interesowałem tym klubem ale nie byłem na żadnej stronce, także witam wszystkich :)
Burussio, Ojczyzno moja...

Awatar użytkownika
radziu
Posty: 263
Rejestracja: 08 cze 2007, 20:05
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: radziu » 24 mar 2009, 14:23

ja skakałem ze strony na stronę, korzystając z tych które akurat były. A pierwszą była strona PAVLA bodaj gdzieś 1999/2000 Później redagowałem stronę z Milkiem, a później to nie pamiętam, bo było ich wiele.
Obrazek

Awatar użytkownika
zizu
Moderator
Posty: 7781
Rejestracja: 20 cze 2007, 13:55
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: zizu » 24 mar 2009, 15:33

ja również skakałem ze strony na stronę od roku 2003 - od kiedy to mam internet:P
bvb.glt.pl (tu też redagowałem stronę - ciekawe ile osób z tamtej stronki jest tu :D) bvb.com.pl borussia.com.pl oj było tego trochę :D

Kali
Posty: 153
Rejestracja: 06 sty 2008, 01:00
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Post autor: Kali » 29 mar 2009, 16:32

Ja trafilem jeszcze na stronke prowadzona bodajze przez Milka, czyli na dlugo przed czasami SGN. Udzielalem sie na forum. Pamietam jak przez bodajze tydzien nikt, absolutnie nikt poza mna i Zniwiazem nie wchodzil na stronke i w dwojke potraktowalismy forum jako odpowiednik GG :-P W pare dni natluklismy po kilkaset postow, ale dzieki temu forum nie umarlo ;-)

Potem zostalem na jakis czas administratorem forum pod rzadami Rebuzza.

Teraz niestety czasu coraz mniej, emigracja, praca, kobitka, syn... No i na forum wchodze dosc rzadko. Stronke jednak czytam codziennie. Na to sie zawsze czas znajdzie 8-)
Wierny od wiosny 1997 (co by nie było to przed finałem)

Awatar użytkownika
RickenZMazowsza
Posty: 322
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:35
Lokalizacja: Soboń-Mazowsze
Kontakt:

Post autor: RickenZMazowsza » 26 maja 2009, 00:06

Też świetnie pamiętam SGN. I chociaż wtedy się nie udzielałem (brak netu pod strzechą) to jednak byłem tam na tyle częstym gościem, że dziś nieco po megalomańsku czuję się czlonkiem Starej Gwardii...
Żółto-czarny. Od zawsze na zawsze!

http://e-wegrow.pl/

Awatar użytkownika
zizu
Moderator
Posty: 7781
Rejestracja: 20 cze 2007, 13:55
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: zizu » 26 maja 2009, 12:51

:-D Powiedz mi kto z nas nigdy nie był na SGN :-P Nawet sam kiedyś stamtąd skopiowałem z 2-3 newsy :lol:

Awatar użytkownika
Adek
Posty: 1038
Rejestracja: 16 cze 2007, 01:32
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: Adek » 26 maja 2009, 13:12

Zizu, z tego co wiem to urodziles sie 1992r. wiec nie wiem czy pamietasz SGN :-P Bo to mimo wszystko troszke temu juz bylo ;-)

Awatar użytkownika
zizu
Moderator
Posty: 7781
Rejestracja: 20 cze 2007, 13:55
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: zizu » 26 maja 2009, 13:44

Eee mi chodzi o tę stronę z 2003~2004 tylko z tego okresu ją pamiętam :> A newsy dodawałem w 2004-2005 (nie na sgn ofc tylko na takiej pseudostronce). :D

Awatar użytkownika
Zesik
Posty: 3299
Rejestracja: 24 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Zesik » 26 maja 2009, 14:03

no SGN to było łaaadne latka temu :-P ale było i tak najlepsze :-D fajny klimat itd :-D

Awatar użytkownika
wiesior
Posty: 70
Rejestracja: 08 cze 2007, 15:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: wiesior » 26 maja 2009, 15:13

Ja BVB zacząłem się interesować gdzieś w 2004 roku i wtedy zacząłem szukać o niej stron. Jak już jakieś znalazłem to tak jak inni skakałem z jednej na drugą na kilku pisałem już nie istnieją no i potem gdy zamknięto jedną z nich na której pisałem przyszedłem tu.

dudi0909
Posty: 144
Rejestracja: 26 lut 2009, 11:58
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: dudi0909 » 26 maja 2009, 18:27

he he he ja to sie juz dluugo interesuje BvB no bo mam rodzinke w dortmundzie i moj kuzynek jest na kazdym meczu.A zaczalem sie tak udzielac hmm jakos po mecu towazyskim z AS Romą w dortmundzie bo tam bylem :D

Awatar użytkownika
Maczuga
Posty: 2857
Rejestracja: 23 sie 2008, 11:57
Lokalizacja: Breslau
Kontakt:

Post autor: Maczuga » 26 maja 2009, 18:56

Ja wchodzę na stronki BVB odkąd pamiętam najczęściej to było na informatyce w gimnazjum. Od czasu kiedy posiadam stały dostęp do internetu (to jest dopiero ok 2,5 roku) Udzielam się na forum i chyba się od tego uzależniłem. Bo nie ma dnia żebym nie wszedł na stronę.Moja dziewczyna mi to już zaczyna wypominać:P Czasem jak się nachleje i siądę do kompa to pisze jakieś dziwne rzeczy heheh

Awatar użytkownika
Murzyn
Moderator
Posty: 3742
Rejestracja: 26 paź 2007, 11:51
Lokalizacja: Sodoma k. Gomory
Kontakt:

Post autor: Murzyn » 26 maja 2009, 19:55

To ją, Minu, zaraź miłością do BVB i niech się też udziela na forum.
Jeżu, ufam Tobie!

Awatar użytkownika
Maczuga
Posty: 2857
Rejestracja: 23 sie 2008, 11:57
Lokalizacja: Breslau
Kontakt:

Post autor: Maczuga » 26 maja 2009, 20:24

Zbiorę ją z nami na mecz to może się zarazi.

Awatar użytkownika
RickenZMazowsza
Posty: 322
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:35
Lokalizacja: Soboń-Mazowsze
Kontakt:

Post autor: RickenZMazowsza » 26 maja 2009, 20:58

Hehe, a mi moja ex powiedziała kiedyś: "Ty tą swoją Borussię kochasz bardziej niż mnie!!!" Przyznałem jej rację i dziś jestem wolny 8-)
Żółto-czarny. Od zawsze na zawsze!

http://e-wegrow.pl/

Awatar użytkownika
zizu
Moderator
Posty: 7781
Rejestracja: 20 cze 2007, 13:55
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: zizu » 26 maja 2009, 21:01

:lol: to się nazywa szczerość..

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość