Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Forum dyskusyjne

Tematyka
Tematy
Posty
Ostatni post
REGULAMIN
1
1
przez .Giv 25 sierpnia 2008, 09:04
Borussia Dortmund
28
7292
przez KP 14 maja 2020, 11:39
21
1138
przez Roflmilion 26 maja 2020, 16:45
Pozostałe Zarząd, finanse, taktyka, juniorzy, kibice, BVB w TV i inne.
19
5412
przez KP 23 maja 2020, 19:08
3
20
przez Bfan 1 lutego 2020, 13:17
Piłka nożna
Rozgrywki międzynarodowe mistrzostwa świata, Europy, Copa America, Puchar Narodów Afryki, itp.
9
6036
przez Murzyn 19 maja 2019, 11:38
47
13775
przez KP 14 maja 2020, 11:44
16
10003
przez Rumcajs 31 marca 2020, 17:05
Europejskie Puchary Liga Mistrzów, Puchar UEFA, Intertoto
33
9298
przez Siwy 15 lutego 2020, 22:59
Inne
Hyde Park Dyskusje o wszystkim i o niczym, gry, zabawy itp.
58
21435
przez henioslaw 23 maja 2020, 19:34
Kupię/Sprzedam oferty kupna lub sprzedaży zgodne z regulaminem działu
246
1641
przez Wilq 4 kwietnia 2020, 20:12
Archiwum Stare, warte zachowania tematy
320
36410
przez rasiak 22 sierpnia 2018, 15:22
21
5809
przez Murzyn 14 maja 2020, 16:21
tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 27 19 4 4 61
2. Borussia Dortmund 27 17 6 4 57
3. RB Lipsk 27 15 9 3 54
4. Bayer 04 Leverkusen 27 16 5 6 53
5. Borussia Mönchengladbach 27 16 4 7 52
6. VfL Wolfsburg 27 10 9 8 39
7. SC Freiburg 27 10 7 10 37
cała tabela
ranking typerów
Użytkownik Punkty
1. BVB NAJLEPSZY 384
2. fopomopof 381
3. teramisu1992 381
4. auman 378
5. victor 372
6. mati12 369
7. BVB MISTRZ 369
8. wujek83 366
9. jonas09 360
10. buniu34 357
cała tabela

shoutbox

OverW0lf
OverW0lf 2 minut temu

Cześć :) Podratuje ktoś linkiem do streama?

F1066
F1066 5 minut temu

Reus przed glotza :) na sofie

F1066
F1066 13 minut temu

Baaa? ale mi cisnienie rosnie. Chce widziec to czerwone bydlo z piana na ryjach!!!!!

F1066
F1066 22 minut temu

Jesli chodzi o Sancho to moze przypomne PK. 6:12 i taki maly szczegol 6:40 Chociaz pilka to nie boks:) https://www.youtube.com/watch?v=7UF3gBCPot4

Sirinuxson
Sirinuxson 35 minut temu

Goretzka wybitny nie jest, ale chociaż regularnie gra w tym sezonie.

qzase95
qzase95 36 minut temu

Juz widze te pojedynki w srodku Dahoud vs Goretzka I Kimmich

BVBdude
BVBdude 37 minut temu

Jestem prawie pewny, że po tym meczu znów większa grupa ludzi tutaj będzie pisać FarveOUT - ze mną na czele. Nie widzę niestety możliwości powodzenia. Bayern nas przyciśnie i chłopaki się ugną jak belka pod naciskiem kilkutonowym.

kamilos
kamilos 39 minut temu

Eh jakoś ciężko na telefonie przyzwyczaić sie do strony

Pawelinho
Pawelinho 40 minut temu

Niekoniecznie.

BVBdude
BVBdude 42 minut temu

Sancho na ławie, czyli już po zabawie.

Sirinuxson
Sirinuxson 42 minut temu

Spokojnie, Can, Sancho i Witsel są oszczędzani na ważniejsze mecze.... oh wait! xD

kasztan
kasztan 45 minut temu

o kurcze, masakra, skład jak w ostatnim meczu

qzase95
qzase95 47 minut temu

dziwi brak Sancho

qzase95
qzase95 47 minut temu

Dahoud nas bedzie dzisiaj duzo kosztowal w tym meczu...

Pawelinho
Pawelinho godzinę temu

Właśnie talkie minimalistyczne podejście jest największym problem BVB, a nie słynna "mentalność".

krychu99
krychu99 godzinę temu

Ofc. minimalizacja oczekiwań, chroni przed zawałem serca :V

Pawelinho
Pawelinho godzinę temu

Może od razu poleć piłkarzom wywiesić białą flagę?!

krychu99
krychu99 godzinę temu

Ja tam się nie łudzę na wygraną patrząc na skład i zdrowie naszych zawodników. :d

BVBkubaBVB
BVBkubaBVB godzinę temu

Rozwalamy świnki!

BVB789
BVB789 godzinę temu

chociaż chciałbym widzieć nie widzę

kasztan
kasztan 3 godzin temu

no w poprzedniej wersji strony na komórce nie był shoutbox na dole, a tutaj jest, serio nie widzisz różnicy?

Yellow1992
Yellow1992 4 godzin temu

fanatyk88 Dawaj sie mordo gdzies spiszemy, masz jakies massengar czy cos w tym stylu?

fanatyk88
fanatyk88 5 godzin temu

Siemano Kamil wariacie, pozdrawiam również ;) Piona !

Mitre
Mitre 5 godzin temu

Weź ty się chłopczyku palnij w łeb, tylko nie za mocno żeby ci echo oczu nie wyj***ło.

krychu99
krychu99 Dzisiaj, 10:28

To już dzisiaj, nasze szanse na mistrzostwo spadną do zera! Przestaniemy się może w końcu łudzić.

Yellow1992
Yellow1992 Dzisiaj, 09:28

Panowie jako Fan Liverpoolu, trzymam za was dzisiaj kciuki. Pojedzcie z tymi kurwami, licze na was! P.S. Trala pozdrowionka z Londynu

lukas13
lukas13 Dzisiaj, 09:19

To już dziś! Jesteście gotowi?

tsaw
tsaw Wczoraj, 21:58

@Mila Dzięki :)

libero180
libero180 Wczoraj, 19:03

a i Donpedro miałeś racje w październiku schalke nie jest zespołem top 6 Bundesligi.

Dargos
Dargos Wczoraj, 19:03

Zwycięstwo sprawi, że walka o Mistrzostwo będzie toczyć się do końca, remis jeszcze niczego nie przesądzi, ale będzie trudno, porażka praktycznie przekreśli szansę na Mistrzostwo w tym sezonie.

statystyki

Użytkownicy online: auman, PaPiK145, mendzi79, Pigiła17, qzase95, artur1973, Alex139, F1066, Wiktor G., UkaszBVB, BVBkubaBVB
Gości online: 156
Zarejestrowanych użytkowników: 8737
Ostatnio zarejestrowany: krystianBVB

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się