Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Forum dyskusyjne

|<  <<  <  15  16  17  18  19    >  >>  >|
Forum dyskusyjne » Kultura » Książki
27 stycznia 2015, 21:16 [cytuj]
Ktoś czytuje "Patrole" Łukjanienki - fantasy w rosyjskim klimacie; dużo magii, dużo wódy, jak to w Rosji :-D

[URL=pl.wikipedia.org/wiki/Patrole_%28cykl%29]Patrole[/URL]

Lekturę fantasy w dużych ilościach zarzuciłem w czasach nastoletnich, ale w tym roku komplet "Patroli", a rok temu całość "Czarnej Kompanii" Glena Cooka zakupić musiałem.
Ktoś czytuje "Patrole" Łukjanienki - fantasy w rosyjskim klimacie; dużo magii, dużo wódy, jak to w Rosji :-D

[URL=http://pl.wikipedia.org/wiki/Patrole_%28cykl%29]Patrole[/URL]

Lekturę fantasy w dużych ilościach zarzuciłem w czasach nastoletnich, ale w tym roku komplet "Patroli", a rok temu całość "Czarnej Kompanii" Glena Cooka zakupić musiałem.
27 stycznia 2015, 22:56 [cytuj]
A czytal ktos moze Joe Hilla "NOS4A2"? Podobno swietny horror :)
A czytal ktos moze Joe Hilla "NOS4A2"? Podobno swietny horror :)
29 stycznia 2015, 13:00 [cytuj]
Forumowicze, mam nadzieję, że mi pomożecie.
W ramach pewnego przedmiotu na studiach muszę przeprowadzić ankietę odnośnie czytelnictwa. Wypełnijcie, jeśli macie wolne trzy minutki. Dzięki.

docs.google.com/forms/d/1h_2LPqyi8uDiiNIrE5W_8tXSG7lxGOKva25KIrQD9Kg/viewform
Forumowicze, mam nadzieję, że mi pomożecie.
W ramach pewnego przedmiotu na studiach muszę przeprowadzić ankietę odnośnie czytelnictwa. Wypełnijcie, jeśli macie wolne trzy minutki. Dzięki.

https://docs.google.com/forms/d/1h_2LPqyi8uDiiNIrE5W_8tXSG7lxGOKva25KIrQD9Kg/viewform
29 stycznia 2015, 18:41 [cytuj]
Dzięki za wasze wsparcie, już przekroczyliśmy magiczną barierę stu ankiet.
Dzięki za wasze wsparcie, już przekroczyliśmy magiczną barierę stu ankiet.
30 stycznia 2015, 01:28 [cytuj]
Chwala i smierc batalionu szturmowego SS Wotan 1939-1945.

Leo Kessler - najemnicy wojny.

W sumie szybko sie ja czyta, ale sama ksiazka bez szalu. 6 lub 7 w skali do 10.
[i]Chwala i smierc batalionu szturmowego SS Wotan 1939-1945.
[/i]

Leo Kessler - najemnicy wojny.

W sumie szybko sie ja czyta, ale sama ksiazka bez szalu. 6 lub 7 w skali do 10.
31 stycznia 2015, 20:55 [cytuj]
"Śmierć w Breslau" Krajewskiego przeczytana, spoko kryminał, aczkolwiek jak dla mnie trochę za krótki. Niby nie mogę powiedziec, że fabuła jest mało rozbudowana, bo jak na ok. 200 stron niedużego formatu dzieje się tam sporo, ale wolę książki, które nie kończą się, zanim się na dobre wkręcę w lekturę. :mrgreen: Drugiej części niestety w bibliotece nie ma, więc będę kombinował (może ten sklep, który poleciłeś, Wixu, może popytam po znajomych), w każdym razie serię zamierzam dokończyć czytać. ;-)

Kończę też "Nielegalnych" Severskiego i jestem pod wrażeniem, bo powieść jest naprawdę świetnie napisana. Niewątpliwy atut to właśnie długość lektury, która mi znacznie bardziej pasuje. Niebawem lecę więc po "Niewiernych" - rozumiem, że jest to kontynuacja? Czy jakaś kompletnie oddzielna historia?

No i na dniach zamierzam polować na Szackiego. :mrgreen: "Uwikłanie" w bibliotece ma być z powrotem za ok. tydzień, więc mam nadzieję, że nikt mi tego nie sprzątnie sprzed nosa. :mrgreen:

PS. Czytał ktoś "Ślepnąc od świateł" Żulczyka? Warto/nie warto?
"Śmierć w Breslau" Krajewskiego przeczytana, spoko kryminał, aczkolwiek jak dla mnie trochę za krótki. Niby nie mogę powiedziec, że fabuła jest mało rozbudowana, bo jak na ok. 200 stron niedużego formatu dzieje się tam sporo, ale wolę książki, które nie kończą się, zanim się na dobre wkręcę w lekturę. :mrgreen: Drugiej części niestety w bibliotece nie ma, więc będę kombinował (może ten sklep, który poleciłeś, Wixu, może popytam po znajomych), w każdym razie serię zamierzam dokończyć czytać. ;-)

Kończę też "Nielegalnych" Severskiego i jestem pod wrażeniem, bo powieść jest naprawdę świetnie napisana. Niewątpliwy atut to właśnie długość lektury, która mi znacznie bardziej pasuje. Niebawem lecę więc po "Niewiernych" - rozumiem, że jest to kontynuacja? Czy jakaś kompletnie oddzielna historia?

No i na dniach zamierzam polować na Szackiego. :mrgreen: "Uwikłanie" w bibliotece ma być z powrotem za ok. tydzień, więc mam nadzieję, że nikt mi tego nie sprzątnie sprzed nosa. :mrgreen:

PS. Czytał ktoś "Ślepnąc od świateł" Żulczyka? Warto/nie warto?
8 lutego 2015, 11:44 [cytuj]
"Bo Warszawa...!" powiedział/a:
Niebawem lecę więc po "Niewiernych" - rozumiem, że jest to kontynuacja? Czy jakaś kompletnie oddzielna historia?
Zdecydowanie kontynuacja. Ci sami bohaterowie, nawiązania do wątków z "Nielegalnych" - ciężko by się czytało bez znajomości pierwszego tomu.
Zdecydowanie kontynuacja. Ci sami bohaterowie, nawiązania do wątków z "Nielegalnych" - ciężko by się czytało bez znajomości pierwszego tomu.
8 lutego 2015, 14:49 [cytuj]
Ok, na "Uwikłanie" nie mam co liczyć póki co, chyba że sobie kupię, bo w większości bibliotek rezerwacje na parę miesięcy do przodu. :mrgreen:

Teraz kończę "Ciemne sekrety" Hjortha/Rosenfeldta, najzwyklejszy kryminał, ale dobrze napisane, przyjemnie się to czyta.

Kto czytał ostatnio coś fajnego? Polećcie coś jeszcze. ;-)
Ok, na "Uwikłanie" nie mam co liczyć póki co, chyba że sobie kupię, bo w większości bibliotek rezerwacje na parę miesięcy do przodu. :mrgreen:

Teraz kończę "Ciemne sekrety" Hjortha/Rosenfeldta, najzwyklejszy kryminał, ale dobrze napisane, przyjemnie się to czyta.

Kto czytał ostatnio coś fajnego? Polećcie coś jeszcze. ;-)
8 lutego 2015, 20:28 [cytuj]
"Bo Warszawa...!" powiedział/a:
Kto czytał ostatnio coś fajnego? Polećcie coś jeszcze.
Ale ma być polskie, czy nie musi? Bo jeśli nie musi, to polecam kryminały Aleksandry Marininy, pierwszy tom cyklu to "Kolacja z zabójcą". Śmiało mogę też polecić prawnicze kryminały Williama Berhardta, pierwszy tom to "Pierwsza sprawiedliwość" (szkoda, że przestali je tłumaczyć na polski po bodajże 9. tomie).
Ale ma być polskie, czy nie musi? Bo jeśli nie musi, to polecam kryminały Aleksandry Marininy, pierwszy tom cyklu to "Kolacja z zabójcą". Śmiało mogę też polecić prawnicze kryminały Williama Berhardta, pierwszy tom to "Pierwsza sprawiedliwość" (szkoda, że przestali je tłumaczyć na polski po bodajże 9. tomie).
8 lutego 2015, 20:37 [cytuj]
No to ja się pochwale swoja rosnącą kolekcją :) Niedługo planuje jeszcze dołączyć Iwana i Szamo

oi61.tinypic.com/1z1sc1x.jpg" alt="oi61.tinypic.com/1z1sc1x.jpg" width="98%">
No to ja się pochwale swoja rosnącą kolekcją :) Niedługo planuje jeszcze dołączyć Iwana i Szamo

[img]http://oi61.tinypic.com/1z1sc1x.jpg[/img]
2 marca 2015, 20:28 [cytuj]
"figovsky" powiedział/a:
Fajna relacja, plus za Grishama, co tam od niego czytasz? :-)
Ostatnio zamowilem "Wiezienny prawnik" oraz "Calico Joe", ale jeszcze nie zaczalem ich czytac.

Ogolnie przeczytalem wiekszosc jego tytulow i dla mnie osobiscie lektura jego tworczosci jest wielka przyjemnoscia. Czyta mi sie blyskawicznie. Zaczalem kilkanascie lat temu od "Klienta", a najlepiej wspominam troche mniej znany "Testament", o przemianie wewnetrznej czlowieka, ktory potrafi zrezygnowac z fortuny, znalazlszy w zyciu inne wartosci. Oczywiscie wszystko w otoczce paragrafow, co znamienne dla tego autora, ale najwieksze znaczenie ma dla mnie aspekt moralny, ktorego nie znalazlem w zadnej recenzji. Na pewno jeszcze wroce kiedys do tej ksiazki.
Ostatnio zamowilem "Wiezienny prawnik" oraz "Calico Joe", ale jeszcze nie zaczalem ich czytac.

Ogolnie przeczytalem wiekszosc jego tytulow i dla mnie osobiscie lektura jego tworczosci jest wielka przyjemnoscia. Czyta mi sie blyskawicznie. Zaczalem kilkanascie lat temu od "Klienta", a najlepiej wspominam troche mniej znany "Testament", o przemianie wewnetrznej czlowieka, ktory potrafi zrezygnowac z fortuny, znalazlszy w zyciu inne wartosci. Oczywiscie wszystko w otoczce paragrafow, co znamienne dla tego autora, ale najwieksze znaczenie ma dla mnie aspekt moralny, ktorego nie znalazlem w zadnej recenzji. Na pewno jeszcze wroce kiedys do tej ksiazki.
3 marca 2015, 20:44 [cytuj]
"Mila_RS" powiedział/a:
[quote="figovsky"]Fajna relacja, plus za Grishama, co tam od niego czytasz? :-)
Ostatnio zamowilem "Wiezienny prawnik" oraz "Calico Joe", ale jeszcze nie zaczalem ich czytac.

Ogolnie przeczytalem wiekszosc jego tytulow i dla mnie osobiscie lektura jego tworczosci jest wielka przyjemnoscia. Czyta mi sie blyskawicznie. Zaczalem kilkanascie lat temu od "Klienta", a najlepiej wspominam troche mniej znany "Testament", o przemianie wewnetrznej czlowieka, ktory potrafi zrezygnowac z fortuny, znalazlszy w zyciu inne wartosci. Oczywiscie wszystko w otoczce paragrafow, co znamienne dla tego autora, ale najwieksze znaczenie ma dla mnie aspekt moralny, ktorego nie znalazlem w zadnej recenzji. Na pewno jeszcze wroce kiedys do tej ksiazki.[/quote] Również zaczynałem od "Klienta" i również czytałem większość książek Grishama (chyba nie czytałem 2, "Więziennego prawnika" i ostatniego tomu z Theo Boonem. Mnie "Testament" nie porwał, ale muszę do niego wrócić, bo czytałem go 15 lat temu, gdy miałem lat 13, brakowało mi tam ostrych sporów sądowych i otoczki kryminalnej, którą miały pierwsze książki tego autora. Ostatnio odświeżałem "Wspólnika", "Firmę" oraz "Czas zabijania", chyba ten rodzaj jego powieści lubię najbardziej, ale nie kojarzę, żeby jakaś książka Johna G. mnie zupełnie odrzuciło. Najgorsze jego książki i tak oceniam na mocną 3.

Ostatnio czytałem "Calico Joe". Na baseballu się nie znam, ale Grisham potrafi pisać tak, że nie miało to znaczenia. Mimo że nie jest to książka z mojego ulubionego nurtu grishamowskiego (sprawa kryminalna lub cywilna o wysokie odszkodowanie, zazwyczaj do tego proces sądowy i młody prawnik stojący sam na straconej pozycji), to i tak polecam.
Ostatnio zamowilem "Wiezienny prawnik" oraz "Calico Joe", ale jeszcze nie zaczalem ich czytac.

Ogolnie przeczytalem wiekszosc jego tytulow i dla mnie osobiscie lektura jego tworczosci jest wielka przyjemnoscia. Czyta mi sie blyskawicznie. Zaczalem kilkanascie lat temu od "Klienta", a najlepiej wspominam troche mniej znany "Testament", o przemianie wewnetrznej czlowieka, ktory potrafi zrezygnowac z fortuny, znalazlszy w zyciu inne wartosci. Oczywiscie wszystko w otoczce paragrafow, co znamienne dla tego autora, ale najwieksze znaczenie ma dla mnie aspekt moralny, ktorego nie znalazlem w zadnej recenzji. Na pewno jeszcze wroce kiedys do tej ksiazki.
4 marca 2015, 20:52 [cytuj]
Napiszecie mi gdzie w miarę przystępnej cenie (bieda klepie) można dostać kroniki Królestwa Polskiego Jana Długosza?
Napiszecie mi gdzie w miarę przystępnej cenie (bieda klepie) można dostać kroniki Królestwa Polskiego Jana Długosza?
4 marca 2015, 20:57 [cytuj]
"KOazker" powiedział/a:
Napiszecie mi gdzie w miarę przystępnej cenie (bieda klepie) można dostać kroniki Królestwa Polskiego Jana Długosza?
A potrzebujesz książki w wersji fizycznej? Nie wiem jak z Długoszem, ale z czasów nauki do egzaminu z lit. staropolskiej pamiętam, że większość "staroci" była łatwo dostępna w sieci - wygasły prawa autorskie itp.
A potrzebujesz książki w wersji fizycznej? Nie wiem jak z Długoszem, ale z czasów nauki do egzaminu z lit. staropolskiej pamiętam, że większość "staroci" była łatwo dostępna w sieci - wygasły prawa autorskie itp.
4 marca 2015, 21:04 [cytuj]
Wersje elektroniczne to zazwyczaj wybieram z konieczności. Do książek, muzyki itp. to podchodzę zazwyczaj z nastawieniem, że fajnie to coś "smakować naprawdę", dotknąć, powąchać kartki (taki szkolny nawyk jak zawsze kupuje nowe podręczniki :D), postawić na półeczce i popatrzeć jak sobie fajnie stoi xD. Przeglądam przeglądam i w sieci ceny fizyków (chyba) idą od 50 wzwyż, może i pójdę na takie rozwiązanie cenowe, jeszcze się zastanowię jakie mam finansowe priorytety i wtedy.
Wersje elektroniczne to zazwyczaj wybieram z konieczności. Do książek, muzyki itp. to podchodzę zazwyczaj z nastawieniem, że fajnie to coś "smakować naprawdę", dotknąć, powąchać kartki (taki szkolny nawyk jak zawsze kupuje nowe podręczniki :D), postawić na półeczce i popatrzeć jak sobie fajnie stoi xD. Przeglądam przeglądam i w sieci ceny fizyków (chyba) idą od 50 wzwyż, może i pójdę na takie rozwiązanie cenowe, jeszcze się zastanowię jakie mam finansowe priorytety i wtedy.
4 marca 2015, 23:06 [cytuj]
Czytanie dla przyjemności to wyłącznie z papierem :-D

Natomiast na studiach materiału do lektury miałem tyle, że samo znoszenie książek do domu było trudne. Dlatego jak tylko się dało to posiłkowałem się internetem.

Jeśli jednak polujesz na wersje klasyczne to w przypadku Długosza trzeba się będzie liczyć z ciut większym wydatkiem. Chociaż jak wiadomo w sieci trafić można dosyć często na cenowe okazje.

Ja ogólnie bardzo lubię antykwariaty, nawet bardziej niż księgarnie :-D

Kiedyś książki (choć to zależy od okresu) były wydawane w lepszej jakości. Mam w domu setki starych, używanych książek, które po kilkukrotnym przeczytaniu wyglądają sto razy lepiej niż niektóre nówki, które nierzadko po jednej lekturze całe się rozklejają.

W przypadku wszystkich starszych tekstów zawsze polecam polowanie na antykwariaty; sama przyjemność w szukaniu i znajdowaniu :-D

Na stronie PWN można kupić z kolei nówki, akurat jest zniżka na 56 zł; sporo, ale i tak lepiej niż 75 ;-)
Czytanie dla przyjemności to wyłącznie z papierem :-D

Natomiast na studiach materiału do lektury miałem tyle, że samo znoszenie książek do domu było trudne. Dlatego jak tylko się dało to posiłkowałem się internetem.

Jeśli jednak polujesz na wersje klasyczne to w przypadku Długosza trzeba się będzie liczyć z ciut większym wydatkiem. Chociaż jak wiadomo w sieci trafić można dosyć często na cenowe okazje.

Ja ogólnie bardzo lubię antykwariaty, nawet bardziej niż księgarnie :-D

Kiedyś książki (choć to zależy od okresu) były wydawane w lepszej jakości. Mam w domu setki starych, używanych książek, które po kilkukrotnym przeczytaniu wyglądają sto razy lepiej niż niektóre nówki, które nierzadko po jednej lekturze całe się rozklejają.

W przypadku wszystkich starszych tekstów zawsze polecam polowanie na antykwariaty; sama przyjemność w szukaniu i znajdowaniu :-D

Na stronie PWN można kupić z kolei nówki, akurat jest zniżka na 56 zł; sporo, ale i tak lepiej niż 75 ;-)
5 marca 2015, 00:04 [cytuj]
"Emrod" powiedział/a:
Czytanie dla przyjemności to wyłącznie z papierem :-D
What? A książka elektroniczna? Dobry sprzęt już dawno stał się tani, a komfort czytania niesamowity.
What? A książka elektroniczna? Dobry sprzęt już dawno stał się tani, a komfort czytania niesamowity.
5 marca 2015, 12:31 [cytuj]
Wixu, Kto jak woli, ja też wolę papier, czuć i słyszeć szelest :)
[b]Wixu[/b], Kto jak woli, ja też wolę papier, czuć i słyszeć szelest :)
5 marca 2015, 12:36 [cytuj]
Sprawiłem sobie na święta Kindle Paperwhite, dawno nie byłem tak zadowolony z zakupu. Mieszkam za granicą i dostęp do książek, które chcę czytać jest ograniczony, a tak to sobie zgrywam/kupuję na czytnik i mam wszystko w jednym miejscu :-) Dodatkowo wbudowane słowniki, zapisywanie ulubionych cytatów, podświetlenie ekranu pozwalające czytać bez zewnętrznego światła, naprawdę świetna sprawa :-)
Sprawiłem sobie na święta Kindle Paperwhite, dawno nie byłem tak zadowolony z zakupu. Mieszkam za granicą i dostęp do książek, które chcę czytać jest ograniczony, a tak to sobie zgrywam/kupuję na czytnik i mam wszystko w jednym miejscu :-) Dodatkowo wbudowane słowniki, zapisywanie ulubionych cytatów, podświetlenie ekranu pozwalające czytać bez zewnętrznego światła, naprawdę świetna sprawa :-)
5 marca 2015, 21:48 [cytuj]
Ja lubię starą książkę; jak tylko mam możliwość to kupuję stare wydanie z antykwariatu zamiast nowego z księgarni :-)

Natomiast powiem szczerze, że chodzi mi po głowie czytnik książek. W wersji fizycznej chciałbym trzymać najważniejsze dla mnie pozycje, ale na te mniej istotne trochę szkoda miejsca na półkach.

Korzystając z okazji zapytam, bo widzę doświadczonych w temacie czytników :-)

Czy e-papier albo e-ink to naprawdę aż taki komfort czytania? To znaczy bliżej książki papierowej niż klasycznego ekranu komputera?

A jak jest z dostępnością lektur? Nowości mnie średnio kręcą, zdecydowanie częściej sięgam po klasykę i tutaj pytanie czy na czytnikach jest duży wybór?
Ja lubię starą książkę; jak tylko mam możliwość to kupuję stare wydanie z antykwariatu zamiast nowego z księgarni :-)

Natomiast powiem szczerze, że chodzi mi po głowie czytnik książek. W wersji fizycznej chciałbym trzymać najważniejsze dla mnie pozycje, ale na te mniej istotne trochę szkoda miejsca na półkach.

Korzystając z okazji zapytam, bo widzę doświadczonych w temacie czytników :-)

Czy e-papier albo e-ink to naprawdę aż taki komfort czytania? To znaczy bliżej książki papierowej niż klasycznego ekranu komputera?

A jak jest z dostępnością lektur? Nowości mnie średnio kręcą, zdecydowanie częściej sięgam po klasykę i tutaj pytanie czy na czytnikach jest duży wybór?
|<  <<  <  15  16  17  18  19    >  >>  >|
tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 8 6 1 1 19
2. Borussia Dortmund 8 6 0 2 18
3. Bayer Leverkusen 8 5 1 2 16
4. SC Freiburg 8 4 4 0 16
5. Union Berlin 8 4 3 1 15
6. VfL Wolfsburg 8 4 1 3 13
7. 1. FC Köln 8 3 3 2 12
cała tabela
ranking typerów
Użytkownik Punkty
1. Krzpiczek16 132
2. tsaw 123
3. ThinMarcin 123
4. F1066 120
5. badus22 117
6. Kamilos09 117
7. auman 117
cała tabela

shoutbox

Sis
Sis 3 godzin temu

No spoko, tylko po co wydawali takie siano w sytuacji, gdy mają gościa wychowanka za darmo który stylem praktycznie jest 1:1? Greenwood może mniej asystuje, ale ma lepsze wykończenie.

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 3 godzin temu

Sancho w formie jest bardzo kreatywny i tworzy wiele sytuacji bramkowych

Sis
Sis 4 godzin temu

Swoją drogą... nie rozumiem dlaczego MU podebrało nam Sancho mając młodszego Greenwooda, swojego wychowanka ogranego na poziomie PL. Nonsens.

Sis
Sis 4 godzin temu

Nie przesadzałbym, ale nie dołuj mnie nawet :D Liczę że jak nasi inwalidzi wrócą po kontuzjach to jakoś się ogarniemy.

BVBdude
BVBdude 4 godzin temu

Sis , Legia na tle Napoli i tak wygląda o stokroć lepiej niż my na tle Ajaxu...

Sis
Sis 4 godzin temu

legia na tle Napoli wygląda jak dzieci z orlika na tle dorosłych. Aż żal patrzeć.

F1066
F1066 Wczoraj, 18:53

Daxo wzmocni U23 ?

wola
wola Wczoraj, 17:22

Tak, sprawdziłem jeszcze, gdzieś - EUROSPORT1

wola
wola Wczoraj, 17:17

Super, dzięki. No to będzie w HD

Robciu21
Robciu21 Wczoraj, 15:34

Eurosport 1

Robciu21
Robciu21 Wczoraj, 15:30

Napisane jest na flashscore że pokazuje Eurosport 1 mecz z Ingolstadt.

F1066
F1066 Wczoraj, 15:07

Nobby o Erlingu w 2011: youtu.be/uFuaQZGsddc

wola
wola Wczoraj, 13:34

Ale jaja, Nagelsmann ma CORONĘ

wola
wola Wczoraj, 13:27

Mecz z Ingolstadt chyba na Playerze będzie?

Helmut Geier
Helmut Geier Wczoraj, 08:18

Ktoś oglądał młoda Borussię z ajaxem ? Mimo 5-1 Ajax nas zmiażdżył jeśli chodzi o posiadanie. W składzie niby nasze gwiazdy Rijkoff , Kamara i Gurpuz i Collins wszedł

F1066
F1066 1 dni temu, 2021-10-20

Taka tylko ciekawostka, fcb prowadzil dzis Dino Toppmöller. Nagelsmann tylko dzis kibicowal, z hotelu:))) Ni ma bata na bayerkow, i to jeszcze przez lata !!!

F1066
F1066 1 dni temu, 2021-10-20

Ok

F1066
F1066 1 dni temu, 2021-10-20

Ladna buda, Respekt

F1066
F1066 1 dni temu, 2021-10-20

W Köln siedza przed "19" monitorami i jeszcze zalezy kto kopie :))

wola
wola 1 dni temu, 2021-10-20

W BL nikt by tego nawet nie sprawdzał

F1066
F1066 1 dni temu, 2021-10-20

Gdzie Uli ???

F1066
F1066 1 dni temu, 2021-10-20

Hahaaaa

F1066
F1066 1 dni temu, 2021-10-20

Scheiss fcb !!

F1066
F1066 1 dni temu, 2021-10-20

Jak to zalicza to nie wiem !!!

wola
wola 1 dni temu, 2021-10-20

Borek wyleciał z Polsatu, konflikt interesów

F1066
F1066 1 dni temu, 2021-10-20

Borek na chorobowym?.

wola
wola 1 dni temu, 2021-10-20

Popatrzcie na zachowanie trenera Benfiki, porównajcie z Rose, który nawet przy 0:4 się uśmiechał. A po meczu powiedział, że nie mamy Kimichia. Dla mnie Rose jest mentalnym zerem.

bvbbb
bvbbb 1 dni temu, 2021-10-20

graliśmy wczoraj jak trzecio ligowcy dno ajax był 10 razy lepszy u nas niema kreatywnych i bramko strzelnych skrzydeł to jest problem bo o obronie szkoda gadać

libero180
libero180 1 dni temu, 2021-10-20

Adeyemi musi do nas dołączyć albo chociaż niech zarząd o niego powalczy,bo kolejna perła RB.

obywatelap
obywatelap 1 dni temu, 2021-10-20

Kiepska forma drużyny plus chyba lekceważenie przeciwnika. I dodatkowo mistyczna wiara zarządu w to, że np. Schulz będzie grał tak jak wtedy, gdy miał rok konia i się łapał do kadry.

statystyki

Użytkownicy online:
Gości online: 49
Zarejestrowanych użytkowników: 9251
Ostatnio zarejestrowany: azyk

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem