Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Forum dyskusyjne

1  2  3  4  5    >
Forum dyskusyjne » Hyde Park » Skąd się wziął twój nick?
19 czerwca 2007, 19:58 [cytuj]
To co w temacie

Mój nick: Tgon
T-pierwsza literka imienia
gon-pierwsze 3 litery nazwiska
To co w temacie

Mój nick: Tgon
T-pierwsza literka imienia
gon-pierwsze 3 litery nazwiska
19 czerwca 2007, 20:06 [cytuj]
baranek - rymuje sie z moim nazwiskiem :) tak mi zostalo juz od podstawowki :-P
baranek - rymuje sie z moim nazwiskiem :) tak mi zostalo juz od podstawowki :-P
19 czerwca 2007, 20:20 [cytuj]
wiesior - przy zakładaniu maila zastanawiałem się jaki by mieć adres, nic nie mogłem wymyślić ale brat który był wtedy w pokoju powiedział żebym wpisał sobie nick wiesior i tak już zostało
wiesior - przy zakładaniu maila zastanawiałem się jaki by mieć adres, nic nie mogłem wymyślić ale brat który był wtedy w pokoju powiedział żebym wpisał sobie nick wiesior i tak już zostało
19 czerwca 2007, 21:54 [cytuj]
damiano009 - damian - moje imie,
09 - rok założenia BVB,
przy zakładaniu maila nacisnęło mi się o jedno zero za dużo :P
damiano009 - damian - moje imie,
09 - rok założenia BVB,
przy zakładaniu maila nacisnęło mi się o jedno zero za dużo :P
19 czerwca 2007, 23:24 [cytuj]
a ktoś zgadnie skąd wziął się moj nick ??
a ktoś zgadnie skąd wziął się moj nick ??
23 czerwca 2007, 19:13 [cytuj]
Jezeli jestes ta pania z avatara:d mozemy pozgadywac u mnie w domku:P
Jezeli jestes ta pania z avatara:d mozemy pozgadywac u mnie w domku:P
25 czerwca 2007, 10:42 [cytuj]
uah ... to pokaż słońce swoją focie ... nie pojade do kota w worku :roll:
uah ... to pokaż słońce swoją focie ... nie pojade do kota w worku :roll:
26 czerwca 2007, 12:58 [cytuj]
Moj nik wziąl sie z Matrixa 8-) pdk :lol:
Moj nik wziąl sie z Matrixa 8-) pdk :lol:
27 czerwca 2007, 00:10 [cytuj]
Tomi od Tomka, czasy odległe, czasy dragonballa :):)
Tomi od Tomka, czasy odległe, czasy dragonballa :):)
27 czerwca 2007, 00:52 [cytuj]
nie chce robic off topa ale dragon ball wymiata :-P

pozatym ktos mi kiedys powiedzial ze moj nick to pewnie skrot od "super ql boy" :lol: hehe mialem niezly ubaw z tego :mrgreen:
nie chce robic off topa ale dragon ball wymiata :-P

pozatym ktos mi kiedys powiedzial ze moj nick to pewnie skrot od "super ql boy" :lol: hehe mialem niezly ubaw z tego :mrgreen:
27 czerwca 2007, 12:13 [cytuj]
Ja jestem ciekaw skąd sie wziął nick Kasi
Ja jestem ciekaw skąd sie wziął nick Kasi
27 czerwca 2007, 12:47 [cytuj]
"Tomi" powiedział/a:
Ja jestem ciekaw skąd sie wziął nick Kasi
ot tak przypadkiem :-P ;-)
ot tak przypadkiem :-P ;-)
27 czerwca 2007, 12:59 [cytuj]
Bo kiedyś ja, Rebuź, Szary, Sqb, Szary czy Mayk mieliśmy taki dziwny okres i nazywaliśmy ją Kasią. Przyjęło się;)

od stylu gry na boisku (przypominający Puyola czy Mottę - moich idolów, ale też np. Gattuso czy "Gołego":) ), od nieobliczalności zachowania ( kiedyś miewałem różne dziwne pomysły). No różne. Dzikusek taki;). Tak mnie zwą jeszce niektórzy znajomi. Reszta - Krzyś lub Krzysztof.

ps. Miłego Wam życzę i do usłyszenia za kilkanaście dni!
Bo kiedyś ja, Rebuź, Szary, Sqb, Szary czy Mayk mieliśmy taki dziwny okres i nazywaliśmy ją Kasią. Przyjęło się;)

od stylu gry na boisku (przypominający Puyola czy Mottę - moich idolów, ale też np. Gattuso czy "Gołego":) ), od nieobliczalności zachowania ( kiedyś miewałem różne dziwne pomysły). No różne. Dzikusek taki;). Tak mnie zwą jeszce niektórzy znajomi. Reszta - Krzyś lub Krzysztof.

ps. Miłego Wam życzę i do usłyszenia za kilkanaście dni!
27 czerwca 2007, 23:34 [cytuj]
Od Tracy'ego McGrady'ego (mojego idola koszykówki NBA)... 8-)


Tradycyjnie zapodam linka dla ludzi nie w temacie (miłego oglądania... ;-) )... :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=5UDad200C-Q
Od Tracy'ego McGrady'ego (mojego idola koszykówki NBA)... 8-)


Tradycyjnie zapodam linka dla ludzi nie w temacie (miłego oglądania... ;-) )... :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=5UDad200C-Q
28 czerwca 2007, 00:35 [cytuj]
nie będę oryginalny, jak napiszę, że od imienia ;) Po necie szaleję nieraz jako radzius, a kiedyś występowałem jako longbow ;)
nie będę oryginalny, jak napiszę, że od imienia ;) Po necie szaleję nieraz jako radzius, a kiedyś występowałem jako longbow ;)
28 czerwca 2007, 09:55 [cytuj]
Jacarezinho z portugalskiego aligator ;) zdrobnienie od Jacare (krokodyl) znajomi mnie tak nazwali w zwiazku z tym ze trenuje brazylijskie jiu jitsu a moim ulubionym zawodnikiem jest wlasnie Ronaldo Jacare Souza. :)

nieco odgapiajac od T-Mac'a rowniez pozwole sobie podac link dla nie wtajemniczonych :)
[url]http://youtube.com/watch?v=b5WD36oHTnU[/url]
Jacarezinho z portugalskiego aligator ;) zdrobnienie od Jacare (krokodyl) znajomi mnie tak nazwali w zwiazku z tym ze trenuje brazylijskie jiu jitsu a moim ulubionym zawodnikiem jest wlasnie Ronaldo Jacare Souza. :)

nieco odgapiajac od T-Mac'a rowniez pozwole sobie podac link dla nie wtajemniczonych :)
[url]http://youtube.com/watch?v=b5WD36oHTnU[/url]
1 lipca 2007, 17:08 [cytuj]
Wiadoma sprawa...:D kazdy zna Napstera:D
Wiadoma sprawa...:D kazdy zna Napstera:D
2 lipca 2007, 22:13 [cytuj]
"Napster" powiedział/a:
Wiadoma sprawa...:D kazdy zna Napstera:D
Ja nie znam :mrgreen: :roll:

Wytłumacz :lol:
Ja nie znam :mrgreen: :roll:

Wytłumacz :lol:
3 lipca 2007, 00:04 [cytuj]
Kaczor(ksywa) + Lazio(moja miłość :mrgreen: )
Kaczor(ksywa) + Lazio(moja miłość :mrgreen: )
24 lipca 2007, 17:27 [cytuj]
Lucek to moja pierwsza ksywa , towarzyszy mi już od wielu lat i bardzo Ją lubię . Sam nie wiem skąd ona się wzieła , podobno wymyślił ją kumpel z klasy jeszcze w podstawówce.
Teraz rzadko mówią do mnie Lucek bo teraz jestem Pudzian
Lucek to moja pierwsza ksywa , towarzyszy mi już od wielu lat i bardzo Ją lubię . Sam nie wiem skąd ona się wzieła , podobno wymyślił ją kumpel z klasy jeszcze w podstawówce.
Teraz rzadko mówią do mnie Lucek bo teraz jestem Pudzian
1  2  3  4  5    >
tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 18 13 3 2 42
2. RB Lipsk 18 10 5 3 35
3. Bayer 04 Leverkusen 18 9 5 4 32
4. VfL Wolfsburg 18 8 8 2 32
5. Borussia Mönchengladbach 18 8 7 3 31
6. Eintracht Frankfurt 18 7 9 2 30
7. Borussia Dortmund 18 9 2 7 29
cała tabela
ranking typerów
Użytkownik Punkty
1. JungKamil3 249
2. RickenZMazowsza 240
3. arturborussen 240
4. Boro 237
5. ewerthon 237
6. Kamil0079 237
7. BVB NAJLEPSZY 234
cała tabela

shoutbox

Pawelinho
Pawelinho 57 minut temu

marian40 czyli w większości meczów prawie jak na eurosport playerze z tego wniosku. To nawet lepiej niż słuchać tych pożal się bosze polskich komentatorów.

fanatyk88
fanatyk88 godzinę temu

SebsoN3 nie wiedziałem tego, dzięki za info. Tym bardziej dziwne że idzie do Sevilli. No i oni najczęściej grają 4-3-3 a Gomez to 10-tka lub podwieszony napastnik. Więc pewnie będą go wystawiać na nie jego pozycji.

stopter.
stopter. godzinę temu

o LM tez mocno walcza

marian40
marian40 godzinę temu

Viaplay potwierdza zakup praw do Bundesligi Kontrakt będzie obowiązywał przez 4 lata od najbliższego sezonu miesięczny koszt dostępu do ich oferty dla polskiego widza wyniesie 34 złote. transmisje często wyglądają jednak dość sucho. Viaplay już zasygnalizowało widzom z Litwy, Łotwy, Estonii czy też Islandii, że lokalny komentarz językowy będzie w przypadku wybranych transmisji. W praktyce działa to tak, że np. na ważniejszy mecz komentator jest obsadzony, ale mniej prestiżowe wydarzenia dostępne są z w języku angielskim lub bez komentarza

SebsoN3
SebsoN3 2 godzin temu

Odszedł z Atalanty przez konflikt z trenerem, mimo to decyzja o wybraniu sevilli jest dosc zaskakuja ca bo chciały go prawie wszytkie topowe zespoły serie A

MedBVB
MedBVB 2 godzin temu

Kadrowo Jesteśmy lepsi od Sevilli, jednakże oni mają Lopetegiego, a my Terzicia (:

fanatyk88
fanatyk88 2 godzin temu

Dziwny transfer Gomeza. Atalanta na pewno nie jest gorsza od Sevilli. Ale ostatnio mało tam grał więc może dlatego odchodzi.

F1066
F1066 2 godzin temu

https://twitter.com/PAOK_FC/status/1354357883933175809?s=20

MedBVB
MedBVB 3 godzin temu

Do Sevilli przychodzi Papu Gomez, będzie ciężki dwumecz z nimi, do meczu z nimi mamy dość prosty teoretycznie kalendarz, fajnie by było wygrać wszystko by podnieść troszkę morale które leżą

Pawelinho
Pawelinho 3 godzin temu

Całkiem możliwe i pewnie naturalny następca jeśli oczywiście Rose od 1 lipca obejmie BVB.

obywatelap
obywatelap 3 godzin temu

Podobno BMG też chce Marscha. Może być tak, że Rose powędruje do BVB, a Marsch do Gladbach. Ciekawe kto by lepiej na tym wyszedł.

Ania21
Ania21 3 godzin temu

Ja też bym bardziej skłaniała się ku Marschowi. Jest chyba bardziej charyzmatyczny . U nas niestety ten mental jest największą słabością.

MedBVB
MedBVB 4 godzin temu

Ja bym mimo wszystko szczerze wolał Jessego Marscha, jest to trener bardzo dobry taktycznie, z metalem wygrywania + potrafi walnąć pięścią w stół kiedy trzeba, a myślę że Salzburg aż 5 baniek by za niego nie chciał, natomiast nie widzę innej opcji niż Amerykanin bądź Rose na ten moment

libero180
libero180 4 godzin temu

Jeszcze nie wiadomo co nas zarząd ma w głowie i czy nas nie zaskoczy z nowym trenerem,a tu patrzymy Brzęczek nowym trenerem,a argumentacja tani i z doświadczeniem międzynarodowym

stopter.
stopter. 4 godzin temu

to jak Watzke z Zorckiem beda chcieli Rose, to musza do konca maja aktywowac klauzyle i wplacic 5 mln? Gladbach

Pawelinho
Pawelinho 5 godzin temu

Ohohoho Tuchcio w Chelsea.

MedBVB
MedBVB 5 godzin temu

Tak Gundo strzelał

Pawelinho
Pawelinho 6 godzin temu

chyba tak o ile dobrze kojarzę.

MAKAVELI
MAKAVELI Dzisiaj, 02:47

Czy mnie pamięć nie myli, ale to Gundo strzelał karnego, w naszym ostatnim finale LM.

fanatyk88
fanatyk88 Dzisiaj, 00:22

staraerakloppa dokładnie :) Z tym że od bramki z Furth zaczęły się jego dobre występy w naszych barwach. Od początku sezonu po transferze grał dużo ale kiepsko aż do tego meczu w Pokalu. Ale ogólnie już przed transferem rozegrał dobry sezon w Nurnberg więc to było wiadome że ma umiejętności.

Borussen1909PL
Borussen1909PL Wczoraj, 22:40

Tez chciałbym bardzo takiego zawodnika jak Gundogan i pisałem o tym ostatnio

pablo
pablo Wczoraj, 22:32

fanatyk88 Dokładnie, Ilkay jest swietny. W BVB dawał świetne prostopadłe piłki na Aube. Ma odbiór, technikę, przegląd pola - wszystko. Po przejście do Guardioli jeszcze się rozwinął. Obecnie brakuje nam takiego zawodnika, bardzo brakuje.

staraerakloppa
staraerakloppa Wczoraj, 22:26

chociaż moze przesadzilem ,ze on strzelił :D to był samobój bo odbilo sie od bramkarza a wczesniej od słupka

staraerakloppa
staraerakloppa Wczoraj, 22:24

A jego kariera zaczela sie w momencie kiedy w pucharze niemiech chyba z Furth strzelił zwycieskiego gola w 120 minucie :D wczesniej nic nie zapowiadalo ,ze bedzie dobry,

fanatyk88
fanatyk88 Wczoraj, 22:19

Ilkay Gundogan... Tak patrzę na to co on aktualnie wyprawia. Serce, płuca i motor napędowy City. Najlepsza 8-mka na świecie w tym momencie. Bez dwóch zdań.

fanatyk88
fanatyk88 Wczoraj, 22:15

Akanji ostatnio wcale nie gra źle. Ja wiem że on już u nas liderem obrony na lata nie zostanie ale nie przesadzajmy też w drugą stronę, od takiego Piątkowskiego jest na pewno dużo lepszy.

F1066
F1066 Wczoraj, 21:21

https://www.sport.de/news/ne4325968/bvb-geruecht--borussia-dortmund-will-polnischen-abwehr-huenen/

Szegii
Szegii Wczoraj, 20:58

Na meczyki pisali że interesujemy się na poważnie Piątkowskim. Podobno 5,5 mln euro. Młody dużo nie ryzykujemy, gorzej od Akajiego nie będzie grał:)

libero180
libero180 Wczoraj, 20:58

Nie kalecz,,The Blues''

staraerakloppa
staraerakloppa Wczoraj, 20:27

Ciekawe czy poprowadzi de blus to mistrzostwa :D

statystyki

Użytkownicy online: Niktomann, Alex139
Gości online: 36
Zarejestrowanych użytkowników: 9001
Ostatnio zarejestrowany: dofermergop

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem