Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Forum dyskusyjne

<  1  2  3  4    >
Forum dyskusyjne » Hyde Park » Wasz pupilek
22 stycznia 2013, 02:07 [cytuj]
ehh cóż za sentymentalny temat. Mój Omen niestety wije sieci w innym świecie :c ...

W międzyczasie była jeszcze reaktywacja akwarium ale teraz przejąłem opiekę nad Ptysiem. Został deportowany z Hamburga z powodu nadejścia na świat drugiego syna mojej siostry Phillipa:)
ehh cóż za sentymentalny temat. Mój Omen niestety wije sieci w innym świecie :c ...

W międzyczasie była jeszcze reaktywacja akwarium ale teraz przejąłem opiekę nad Ptysiem. Został deportowany z Hamburga z powodu nadejścia na świat drugiego syna mojej siostry Phillipa:)
22 stycznia 2013, 11:31 [cytuj]
A sweetfocia Ptysia?
A sweetfocia Ptysia?
22 stycznia 2013, 11:36 [cytuj]
"Neo" powiedział/a:
A sweetfocia Ptysia?
Podłączam się. :lol:
Podłączam się. :lol:
22 stycznia 2013, 16:28 [cytuj]
A ja sprawiłam sobie ostatnio pieska rasy shih tzu. Szybko się uczy ale niestety przyzwyczaiłam go już do spania w łóżku
A ja sprawiłam sobie ostatnio pieska rasy shih tzu. Szybko się uczy ale niestety przyzwyczaiłam go już do spania w łóżku
22 stycznia 2013, 17:03 [cytuj]
Kamila super, Ptysiek jak był mały to był niemal identyczny.

Ptyś jest na poprzedniej stronie tematu ale macie tu jeszcze jedną fote.
Kamila super, Ptysiek jak był mały to był niemal identyczny.

Ptyś jest na poprzedniej stronie tematu ale macie tu jeszcze jedną fote.
22 stycznia 2013, 17:36 [cytuj]
Miałem nadzieję, że ujrzę pająka no ale cóż :-P
Miałem nadzieję, że ujrzę pająka no ale cóż :-P
22 stycznia 2013, 20:23 [cytuj]
Fuj, nie lubię pająków :-|


A oto moja królewna, wabi się Saba i ma ponad 10 lat (a nie wygląda) i nie zamieniłbym jej za żadne skarby, bardzo kochany pies, inteligentny i oddany.
+ jej potomstwo (kurde, co te psy odwalały to masakra, niby takie małe pierdki a potrafiły rozbawić do łez :mrgreen: ) ale już je rozdaliśmy bo 4 psy w domu to byłby totalny saigon :-P


E: trochę dziwnie pokazuje te zdjęcia, trzeba w nie kliknąć aby było normalnie.
Fuj, nie lubię pająków :-|


A oto moja królewna, wabi się Saba i ma ponad 10 lat (a nie wygląda) i nie zamieniłbym jej za żadne skarby, bardzo kochany pies, inteligentny i oddany.
+ jej potomstwo (kurde, co te psy odwalały to masakra, niby takie małe pierdki a potrafiły rozbawić do łez :mrgreen: ) ale już je rozdaliśmy bo 4 psy w domu to byłby totalny saigon :-P


E: trochę dziwnie pokazuje te zdjęcia, trzeba w nie kliknąć aby było normalnie.
22 stycznia 2013, 22:15 [cytuj]
Fajnie byloby miec znow psa.. ale mam taka sytuacje, ze nie moge a rodzice nie chca juz :-/ gdy nasz poprzedni pies byl chory nieuleczalnie to postanowili go uspic, jednak jak juz weterynarz przyjechal to bardzo dlugo sie wahali i ogolnie potem w miare dlugo panowala taka nieciekawa atmosfera w domu. dlatego juz nie chca znow psa, bo po dlugim czasie staje sie on niemal jak czlonek rodziny.
Fajnie byloby miec znow psa.. ale mam taka sytuacje, ze nie moge a rodzice nie chca juz :-/ gdy nasz poprzedni pies byl chory nieuleczalnie to postanowili go uspic, jednak jak juz weterynarz przyjechal to bardzo dlugo sie wahali i ogolnie potem w miare dlugo panowala taka nieciekawa atmosfera w domu. dlatego juz nie chca znow psa, bo po dlugim czasie staje sie on niemal jak czlonek rodziny.
22 stycznia 2013, 22:32 [cytuj]
pies to prawdziwy przyjaciel człowieka...
pies to prawdziwy przyjaciel człowieka...
22 stycznia 2013, 23:21 [cytuj]
GIZMO

oi45.tinypic.com/21rkhh.jpg" alt="oi45.tinypic.com/21rkhh.jpg" width="98%">

Wyglada na starego psa ale na tej focie mial jakies pol roku :mrgreen:
Przygarnelismy go od kobietki co miala nadmiar szczeniakow w domu, niestety u corki zaczela sie alergia i musielismy go oddac na wies. Byl u nas jakies 4 miesiace. Na szczescie trafil w dobre rece, a szkoda bo młoda od razu go polubila z wzajemnoscia.
GIZMO

[img]http://oi45.tinypic.com/21rkhh.jpg[/img]

Wyglada na starego psa ale na tej focie mial jakies pol roku :mrgreen:
Przygarnelismy go od kobietki co miala nadmiar szczeniakow w domu, niestety u corki zaczela sie alergia i musielismy go oddac na wies. Byl u nas jakies 4 miesiace. Na szczescie trafil w dobre rece, a szkoda bo młoda od razu go polubila z wzajemnoscia.
23 stycznia 2013, 20:42 [cytuj]
sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/553921_463222357063069_680912805_n.jpg" alt="sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/553921_463222357063069_680912805_n.jpg" width="98%">


A to mój brzydal o imieniu Niko:]

Pies tak spokojny, ze nawet jak mu pokazuje zdjęcie Lewandowskiego to dalej lezy bez ruchu. Straszna mamałyga.
[img]http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/553921_463222357063069_680912805_n.jpg[/img]


A to mój brzydal o imieniu Niko:]

Pies tak spokojny, ze nawet jak mu pokazuje zdjęcie Lewandowskiego to dalej lezy bez ruchu. Straszna mamałyga.
23 stycznia 2013, 20:55 [cytuj]
Śliczne pupilki, szczególnie maluchy Siwy, pozazdrościć :)

To może i ja się pochwalę darmozjadem. Na zdjęciu Sonia, 12 lat ale jeszcze w formie, demoluje wszystko co popadnie... taki mały mankament ;)
Śliczne pupilki, szczególnie maluchy Siwy, pozazdrościć :)

To może i ja się pochwalę darmozjadem. Na zdjęciu Sonia, 12 lat ale jeszcze w formie, demoluje wszystko co popadnie... taki mały mankament ;)
23 stycznia 2013, 21:09 [cytuj]
imageshack.us/photo/my-images/849/p0505121541.jpg/
Saba, 4 lata.
Sorry za jakość, ale na telefonie nie mam innych a nie chce mi się szukać, tzn są ale rownie rozmazane.

Jest to owczarek niemiecki Pies-Tchórz :mrgreen: Kiedyś bała się wychodzić poza ogrodzenie po ciemku :-)
Gdy ktoś przechodzi to szczeka, rzuca się pod bramą, biega, ale nie daj boże ktoś wejdzie na posesję to odrazu się łasi. Nie ważne czy to listonosz, znajomy czy ksiądz. Dom by okradli a ona by się jeszcze bawiła ze złodziejami :-) Ale w sumie to kwestia wychowania bo w domu jest dziecko i musi być łagodna.

I jeszcze jeden ze szczeniaków z lata:
imageshack.us/photo/my-images/819/p160812162301.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/849/p0505121541.jpg/
Saba, 4 lata.
Sorry za jakość, ale na telefonie nie mam innych a nie chce mi się szukać, tzn są ale rownie rozmazane.

Jest to owczarek niemiecki Pies-Tchórz :mrgreen: Kiedyś bała się wychodzić poza ogrodzenie po ciemku :-)
Gdy ktoś przechodzi to szczeka, rzuca się pod bramą, biega, ale nie daj boże ktoś wejdzie na posesję to odrazu się łasi. Nie ważne czy to listonosz, znajomy czy ksiądz. Dom by okradli a ona by się jeszcze bawiła ze złodziejami :-) Ale w sumie to kwestia wychowania bo w domu jest dziecko i musi być łagodna.

I jeszcze jeden ze szczeniaków z lata:
http://imageshack.us/photo/my-images/819/p160812162301.jpg/
28 maja 2013, 13:31 [cytuj]
Mialem ja Goldena, 9 lat w tym roku, dwa lata temu pojawil mu sie jakis guz, ktorego weterynarz wycial, ale znow choroba dala o sobie znac, w ciagu dwoch, trzech dni z wesolego, rozbrykanego, pelnego zycia czworonoga, przeszlo do lezacego, nie mogacego poruszyc tylnymi nogami, cierpiacego i wyjacego z bolu psa... No i trzeba bylo go uspic... :-(
Mialem ja Goldena, 9 lat w tym roku, dwa lata temu pojawil mu sie jakis guz, ktorego weterynarz wycial, ale znow choroba dala o sobie znac, w ciagu dwoch, trzech dni z wesolego, rozbrykanego, pelnego zycia czworonoga, przeszlo do lezacego, nie mogacego poruszyc tylnymi nogami, cierpiacego i wyjacego z bolu psa... No i trzeba bylo go uspic... :-(
28 maja 2013, 18:33 [cytuj]
Goldeny są piękne, no i z tego co słyszałem to bardzo inteligentne. 9 lat to kupa czasu, pewnie się z nim niesamowicie zżyłeś, szkoda oglądać niemalże członka swojej rodziny konającego i męczącego się z chorobą.
Goldeny są piękne, no i z tego co słyszałem to bardzo inteligentne. 9 lat to kupa czasu, pewnie się z nim niesamowicie zżyłeś, szkoda oglądać niemalże członka swojej rodziny konającego i męczącego się z chorobą.
28 maja 2013, 19:22 [cytuj]
Z tego samego powodu i u mnie musieli uspic psa... Szkoda wielka to byla, ale jak mial sie meczyc no to, tak pewnie bylo lepiej. Jak juz mowilem w tym temacie, chcialbym kiedys znow miec psa, bo to fajna sprawa :P
Z tego samego powodu i u mnie musieli uspic psa... Szkoda wielka to byla, ale jak mial sie meczyc no to, tak pewnie bylo lepiej. Jak juz mowilem w tym temacie, chcialbym kiedys znow miec psa, bo to fajna sprawa :P
28 maja 2013, 19:26 [cytuj]
Moj Dogson to kundel, mierzy 11 albo 12 lat, w wakacje.

s1.pokazywarka.pl/i/2041393/403800/1.jpg
Moj Dogson to kundel, mierzy 11 albo 12 lat, w wakacje.

http://s1.pokazywarka.pl/i/2041393/403800/1.jpg
28 maja 2013, 19:40 [cytuj]
"Siwy" powiedział/a:
Goldeny s? pi?kne, no i z tego co s?ysza?em to bardzo inteligentne.
Podobno tez sa najlagodniejszymi psami, u mnie w rodzinie pogryzl 4 razy 3 rozne osoby ^^
No ale zeby nie bylo, to nie byla jego wina, chyba kazdy pies, ktory nie byl wychowywany kijem, zareagowalby gryzieniem na wyciaganie mu czegos z pyska ^^
Raz jak byl maly to ktos chcial mu zabrac papierek od margaryny, innym razem oparl sie lezac o noge od stolu tak, ze wygladalo jakby bylo mu niewygodnie, a ja jako chyba 12-13 latek chcialem go poprawic ^^
Innym razem na spacerze wszedl mu ciern w lape, a dobrotliwy wujek chcial mu pomoc i go wyciagnac (bo sie zapieral, nie chcial sie ruszyc bo go bolalo, a byl juz czas isc do domu), w efekcie operacja i zszywanie przerwanego klami sciegna :p
No ale dzisiaj sie to wspomina z usmiechem tylko ;-)
Podobno tez sa najlagodniejszymi psami, u mnie w rodzinie pogryzl 4 razy 3 rozne osoby ^^
No ale zeby nie bylo, to nie byla jego wina, chyba kazdy pies, ktory nie byl wychowywany kijem, zareagowalby gryzieniem na wyciaganie mu czegos z pyska ^^
Raz jak byl maly to ktos chcial mu zabrac papierek od margaryny, innym razem oparl sie lezac o noge od stolu tak, ze wygladalo jakby bylo mu niewygodnie, a ja jako chyba 12-13 latek chcialem go poprawic ^^
Innym razem na spacerze wszedl mu ciern w lape, a dobrotliwy wujek chcial mu pomoc i go wyciagnac (bo sie zapieral, nie chcial sie ruszyc bo go bolalo, a byl juz czas isc do domu), w efekcie operacja i zszywanie przerwanego klami sciegna :p
No ale dzisiaj sie to wspomina z usmiechem tylko ;-)
28 maja 2013, 20:00 [cytuj]
Jak mój pies ugryzł mojego Ojca, można powiedzieć za nic, to niestety dla niego było to ostatnie ugryzienie w życiu. Chyba wiecie co mam na myśli.
Jak mój pies ugryzł mojego Ojca, można powiedzieć za nic, to niestety dla niego było to ostatnie ugryzienie w życiu. Chyba wiecie co mam na myśli.
28 maja 2013, 20:04 [cytuj]
Wyrwaliście mu zęby? :shock:
Wyrwaliście mu zęby? :shock:
<  1  2  3  4    >
tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayer Leverkusen 28 24 4 0 76
2. Bayern Monachium 28 19 3 6 60
3. VfB Stuttgart 28 19 3 6 60
4. RB Lipsk 28 16 5 7 53
5. Borussia Dortmund 28 15 8 5 53
6. Eintracht Frankfurt 28 10 12 6 42
7. FC Augsburg 28 9 9 10 36
8. TSG 1899 Hoffenheim 28 10 6 12 36
9. SC Freiburg 28 10 6 12 36
10. 1. FC Heidenheim 28 8 9 11 33
11. Borussia Mönchengladbach 28 7 10 11 31
12. Werder Brema 28 8 7 13 31
13. Union Berlin 28 9 5 15 30
14. VfL Wolfsburg 28 7 7 14 28
15. VfL Bochum 28 5 11 12 26
16. FSV Mainz 28 4 11 13 23
17. 1. FC Köln 28 4 10 14 22
18. SV Darmstadt 28 2 8 18 14
cała tabela
ranking typerów
Użytkownik Punkty
1. JungKamil3 236
2. ponczos 232
3. jasiu85 228
4. RickenZMazowsza 226
5. donpedro 223
6. johnBVB 220
7. MAKAVELI 213
8. Kasper09 208
9. mlabedz17 207
10. gieksa76 207
cała tabela
shoutbox
DziadZ
DziadZ moment temu

coś watzke nie zbyt ucieszony z gola

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu moment temu

Muszę częściej negować Sabitzera

DziadZ
DziadZ moment temu

a nie to predzej na gittensie faul

DziadZ
DziadZ minutę temu

zeby tam faulu nie odgwizdali

FilipSantana
FilipSantana minutę temu

Sabitzer

FilipSantana
FilipSantana minutę temu

gooool

DziadZ
DziadZ 2 minut temu

oj kobel

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 5 minut temu

Patrząc jak Gladbach wchodzi ostro to boję się, że przed meczem z Atleti stracimy jakiegoś zawodnika

wola
wola 5 minut temu

tam było wejście od tyłu!!!! to jest czerwona w ścięgna achillesa

DziadZ
DziadZ 6 minut temu

o weigl on w munchengladbach już mu się portugali znudziła ?

FilipSantana
FilipSantana 6 minut temu

fart

wola
wola 7 minut temu

rewanż za Hallera

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 7 minut temu

Moim zdaniem będzie VAR

TytanowyTerzic
TytanowyTerzic 7 minut temu

Może jeszcze będziemy xD

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 7 minut temu

Szczerze to będzie czerwień dla Maatsena znając sędziów

FilipSantana
FilipSantana 7 minut temu

Maatsen niech się cieszy ż dostał zółtko bo powinniśmy już grać w 10

DziadZ
DziadZ 8 minut temu

sam mu nogę wsadził pod buta

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 8 minut temu

Sabitzer jest pomocnikiem a gość stoi pod polem karnym gladbach i nawet ani razu nie pokazał się do gry

DziadZ
DziadZ 9 minut temu

to powinna być zółta dla ozcana dla mnie

DziadZ
DziadZ 9 minut temu

przychodzi okres fajnej gry a potem tragedia i tak na zmiane

DziadZ
DziadZ 10 minut temu

boże ci nasi defensywni pomocnicy to ich forma to jedna wilka sinucoida

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 10 minut temu

Sabitzer gra raptem 10 minut a już mi działa na nerwy

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 10 minut temu

Ozcan

DziadZ
DziadZ 10 minut temu

który z naszych podał do plea ?

FilipSantana
FilipSantana 11 minut temu

ale to jest przykre że mamy taką bide z nędzą na 6

DziadZ
DziadZ 11 minut temu

kto tam podał do ple ?

FilipSantana
FilipSantana 12 minut temu

Dobra Ozcan jest jednak słabszy od Cana

Kibic99
Kibic99 12 minut temu

Haller zjebał mi kupon bo miał oddać 2 strzały

TytanowyTerzic
TytanowyTerzic 14 minut temu

Sprzedajmy tego Hallera błagam :D

FilipSantana
FilipSantana 15 minut temu

to se haller pogral xd

statystyki
Gości online: 33
Zarejestrowanych użytkowników: 9979
Ostatnio zarejestrowany: wienio
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem