Forum dyskusyjne
18 marca 2013, 17:58 [cytuj]
Może niech Kubica spróbuje sił w WRC. Z chęcią bym go tam zobaczył i moim zdaniem F1 jest zawładnięta przez pieniądze i to one wygrywają. Podstawa to samochody a kierowcy to prawie dodatki...
W WRC liczą się umiejętności kierowcy
Może niech Kubica spróbuje sił w WRC. Z chęcią bym go tam zobaczył i moim zdaniem F1 jest zawładnięta przez pieniądze i to one wygrywają. Podstawa to samochody a kierowcy to prawie dodatki...
W WRC liczą się umiejętności kierowcy
18 marca 2013, 19:13 [cytuj]
Również zawsze będę kibicował Robertowi, ale każdego ranka podczas jego rajdów będę szybko sprawdzał Live Timing, czy ukończył dany odcinek lub nie pojawił się na mecie... Cały czas mam ten feralny dzień 6 lutego 2011 roku przed oczami :roll: O wiele spokojniej czułbym się, gdyby startował nawet w DTM - tor to jednak większe bezpieczeństwo, niż wąskie uliczki.
Również zawsze będę kibicował Robertowi, ale każdego ranka podczas jego rajdów będę szybko sprawdzał Live Timing, czy ukończył dany odcinek lub nie pojawił się na mecie... Cały czas mam ten feralny dzień 6 lutego 2011 roku przed oczami :roll: O wiele spokojniej czułbym się, gdyby startował nawet w DTM - tor to jednak większe bezpieczeństwo, niż wąskie uliczki.
18 marca 2013, 23:12 [cytuj]
"Ap4cz05" powiedział/a:
Najlepsza trójka to ALO-HAM-RAI.
Taaa.. a Vettel to beztalencie...
Taaa.. a Vettel to beztalencie...
19 marca 2013, 16:53 [cytuj]
Nie uważam, że beztalencie, ale moim zdaniem nie należy do czołowej trójki. Już kilka razy pokazał, że startując z dalszej pozycji traci zimną krew i łapie jakieś kary lub powoduje kraksy. Trzeba mu przyznać, że w kwalifikacjach jest bardzo szybki, ale już od kilku lat dysponuje prawie zawsze najlepszym samochodem w stawce.
Nie uważam, że beztalencie, ale moim zdaniem nie należy do czołowej trójki. Już kilka razy pokazał, że startując z dalszej pozycji traci zimną krew i łapie jakieś kary lub powoduje kraksy. Trzeba mu przyznać, że w kwalifikacjach jest bardzo szybki, ale już od kilku lat dysponuje prawie zawsze najlepszym samochodem w stawce.
19 marca 2013, 17:03 [cytuj]
en.wikipedia.org/wiki/2012_Abu_Dhabi_Grand_Prix
Z ostatniego na 3. miejsce.
http://en.wikipedia.org/wiki/2012_Abu_Dhabi_Grand_Prix
Z ostatniego na 3. miejsce.
20 marca 2013, 00:05 [cytuj]
A ja uważam, że Vettel jest za dobry, dlatego go tak ciśniecie :-) .
A ja uważam, że Vettel jest za dobry, dlatego go tak ciśniecie :-) .
20 marca 2013, 11:03 [cytuj]
Lexy, Sprzyjały mu warunki Pamiętacie wyczyn Buttona w Kanadzie, gdzie to podczas wyścigu zajmował wszystkie pozycje i wygrał wyścig właśnie wyprzedzając Vettela, który prowadził i nie wytrzymał presji. Nie jest umiejętnością jechać z przewagą 30 sek jako pierwszy mając pusty tor przed sobą, tzn umiejętności trzeba mieć żeby zachować koncentracje, ale na prawdę Red Bull robi znakomite bolidy i umiejętności w tym bolidzie schodzą na drugi plan.
[b]Lexy[/b], Sprzyjały mu warunki :P Pamiętacie wyczyn Buttona w Kanadzie, gdzie to podczas wyścigu zajmował wszystkie pozycje i wygrał wyścig właśnie wyprzedzając Vettela, który prowadził i nie wytrzymał presji. Nie jest umiejętnością jechać z przewagą 30 sek jako pierwszy mając pusty tor przed sobą, tzn umiejętności trzeba mieć żeby zachować koncentracje, ale na prawdę Red Bull robi znakomite bolidy i umiejętności w tym bolidzie schodzą na drugi plan.
20 marca 2013, 12:02 [cytuj]
Dla mnie najlepszymi kierowcami są Kimi i Alonso ale Vettel jest młodszy i na podobnym poziomie,kto wie czy nie przeskoczy starych wyjadaczy.
Pomyśleć że Vettel był kierowcą testowym Roberta.Teraz gdzie jeden,gdzie drugi.Jak szybko może się w sporcie pozmieniać
Dla mnie najlepszymi kierowcami są Kimi i Alonso ale Vettel jest młodszy i na podobnym poziomie,kto wie czy nie przeskoczy starych wyjadaczy.
Pomyśleć że Vettel był kierowcą testowym Roberta.Teraz gdzie jeden,gdzie drugi.Jak szybko może się w sporcie pozmieniać
24 marca 2013, 12:35 [cytuj]
Komuś dzisiaj po wyścigu puściły nerwy, a Vettel okazał się jednak człowiekiem, który nie umie przegrywać.
Komuś dzisiaj po wyścigu puściły nerwy, a Vettel okazał się jednak człowiekiem, który nie umie przegrywać.
24 marca 2013, 12:59 [cytuj]
Ja tam kiedys kibicowalem Sennie,Manselowi,potem lata schumacherowi,a teraz kibicuje Ferrari i glownie Massie,natomiast Vettel to swiatowa czolowka,ktory w dobry Bolidzie Wygrywa,i zdobywa tytuly,przypuszcza ze alonso,raikkonen w jego aucie rowniez jezdzili by jak sebek.Ja go tam lubie bo jest niemcem
Ja tam kiedys kibicowalem Sennie,Manselowi,potem lata schumacherowi,a teraz kibicuje Ferrari i glownie Massie,natomiast Vettel to swiatowa czolowka,ktory w dobry Bolidzie Wygrywa,i zdobywa tytuly,przypuszcza ze alonso,raikkonen w jego aucie rowniez jezdzili by jak sebek.Ja go tam lubie bo jest niemcem:)
25 lutego 2014, 11:03 [cytuj]
Fatalne wieści dochodzą z Grenoble szybki.fakt.pl/dramatyczne-wiesci-w-sprawie-schumachera,artykuly,446403,1.html
Fatalne wieści dochodzą z Grenoble http://szybki.fakt.pl/dramatyczne-wiesci-w-sprawie-schumachera,artykuly,446403,1.html
14 marca 2014, 20:31 [cytuj]
Ogladam wlasnie trening z Melbourne. Nie jestem w temacie - czy ktos sie orientuje jakie zmiany konstrukcyje w tym roku wprowadzono? Odglosy jakbym ogladal wyscig kosiarek.
:shock:
Ogladam wlasnie trening z Melbourne. Nie jestem w temacie - czy ktos sie orientuje jakie zmiany konstrukcyje w tym roku wprowadzono? Odglosy jakbym ogladal wyscig kosiarek.
:shock:
14 marca 2014, 21:19 [cytuj]
youtube.com/watch?v=hFHmYFlbFn8
A propos zmian, po angielsku
http://www.youtube.com/watch?v=hFHmYFlbFn8
A propos zmian, po angielsku
14 marca 2014, 22:35 [cytuj]
Głowna zmiana to EKO silniki 1.6 V6 , plus ulepszony KERS co się nazywa ERS-K , a rożni się tym że więcej mocy w krótszym czasie jest dostarczana do kół bolidu.
Głowna zmiana to EKO silniki 1.6 V6 , plus ulepszony KERS co się nazywa ERS-K , a rożni się tym że więcej mocy w krótszym czasie jest dostarczana do kół bolidu.
14 marca 2014, 23:42 [cytuj]
Ważna informacja - Polsat przedłużył kontrakt na transmisje F1 w Polsce, ale każdy weekend Grand Prix będzie pokazywany tylko w Polsat Sport lub Polsat Sport Extra. Nie ma już kwalifikacji i wyścigu w otwartym Polsacie. Także budzik na 4 rano nastawiony i jazda
Ważna informacja - Polsat przedłużył kontrakt na transmisje F1 w Polsce, ale każdy weekend Grand Prix będzie pokazywany tylko w Polsat Sport lub Polsat Sport Extra. Nie ma już kwalifikacji i wyścigu w otwartym Polsacie. Także budzik na 4 rano nastawiony i jazda :)
6 stycznia 2015, 23:30 [cytuj]
wiadomosci.onet.pl/polska-doczeka-sie-toru-f1-slynny-niemiec-juz-stworzyl-koncepcje/gk2kk
Wiem, że artykuł jest stary? ale co o tym sądzicie, żeby w Polsce powstał taki kompleks?
http://wiadomosci.onet.pl/polska-doczeka-sie-toru-f1-slynny-niemiec-juz-stworzyl-koncepcje/gk2kk
Wiem, że artykuł jest stary? ale co o tym sądzicie, żeby w Polsce powstał taki kompleks?
13 marca 2015, 17:10 [cytuj]
Interesuje się ktoś jak wygląda sytuacja z prawami do transmisji w Polsce w tym sezonie?? Początek już w ten weekend a z tego co widzę na Polsacie nie planują żadnych transmisji. Już w ogóle nie będzie w Polsacie? Czy jakaś inna stacja będzie pokazywała?
Interesuje się ktoś jak wygląda sytuacja z prawami do transmisji w Polsce w tym sezonie?? Początek już w ten weekend a z tego co widzę na Polsacie nie planują żadnych transmisji. Już w ogóle nie będzie w Polsacie? Czy jakaś inna stacja będzie pokazywała?
13 marca 2015, 17:12 [cytuj]
cyrkf1.pl/transmisje-f1-w-2015-roku-w-polsce/
http://www.cyrkf1.pl/transmisje-f1-w-2015-roku-w-polsce/
6 stycznia 2016, 08:40 [cytuj]
:arrow:
:arrow:
23 lipca 2019, 21:52 [cytuj]
Pora odkopać temat :-)
Połowa sezonu już za nami, ale wszystko wydaje się być rozstrzygnięte już od paru tygodni. Mercedes jest bezkonkurencyjny, Ferrari kompromituje się niemal w każdym wyścigu, nawet na torach, gdzie dzięki przewadze silnika radzą sobie lepiej od Mercedesa. Vettel jest kompletnie rozbity, od feralnej wpadki na Hockenheim rok temu ewidentnie nie radzi sobie z presją. Coraz częściej jest objeżdżany przez swojego partnera, młokosa Charlesa Leclerca. On i Max Verstappen są jedynymi gwarantami emocji w tym sezonie. Red Bullowi przejście na silniki Hondy zrobiło na dobre, w połączeniu z perfekcyjną aerodynamiką mogą sporo namieszać w niedalekiej przyszłości.
6 zespołów środka stawki jest bardzo blisko siebie, a w ostatnich tygodniach na przód wyraźnie wysunął się McLaren. Odbili się od dna, które osiągnęli współpracując z Hondą. Rozczarowująca jest postawa Haasa, który jest szybki na pojedynczym okrążeniu, ale na dystansie wyścigu kompletnie sobie nie radzi, głównie przez niezrozumienie tegorocznych opon. Sytuacji nie poprawiają kierowcy, którzy tydzień temu przeszli samych siebie, eliminując się z rywalizacji już na pierwszym okrążeniu...
Na koniec to, co jest dla nas najważniejsze. Po 8 latach faktem stał się powrót Roberta Kubicy do fotela wyścigowego. Piękna historia niestety jest przyćmiewana przez postawę Williamsa w tym sezonie. Jest to książkowy przykład jak nie prowadzić zespołu wyścigowego. Chaos i dezorganizacja zwieńczona została fatalnym bolidem. Kierowcy Willamsa zmuszeni są okupować dwa ostatnie miejsca, z olbrzymią stratą do przedostatniego zespołu. Sam Robert przegrywa rywalizację ze swoim partnerem, utalentowanym debiutantem Georgem Russellem, nota bene juniorem Mercedesa. Na najbliższy weekend na Hockenheim Williams planuje dość spory pakiet poprawek. Nie ma co liczyć na rewolucję, gdyż strata jest zbyt duża, ale przekonamy się, czy zespół idzie w dobrym kierunku. W przyszłym sezonie zespoły będą raczej rozwijać tegoroczne konstrukcje, przygotowując się na rewolucję techniczną w 2021.
Pora odkopać temat :-)
Połowa sezonu już za nami, ale wszystko wydaje się być rozstrzygnięte już od paru tygodni. Mercedes jest bezkonkurencyjny, Ferrari kompromituje się niemal w każdym wyścigu, nawet na torach, gdzie dzięki przewadze silnika radzą sobie lepiej od Mercedesa. Vettel jest kompletnie rozbity, od feralnej wpadki na Hockenheim rok temu ewidentnie nie radzi sobie z presją. Coraz częściej jest objeżdżany przez swojego partnera, młokosa Charlesa Leclerca. On i Max Verstappen są jedynymi gwarantami emocji w tym sezonie. Red Bullowi przejście na silniki Hondy zrobiło na dobre, w połączeniu z perfekcyjną aerodynamiką mogą sporo namieszać w niedalekiej przyszłości.
6 zespołów środka stawki jest bardzo blisko siebie, a w ostatnich tygodniach na przód wyraźnie wysunął się McLaren. Odbili się od dna, które osiągnęli współpracując z Hondą. Rozczarowująca jest postawa Haasa, który jest szybki na pojedynczym okrążeniu, ale na dystansie wyścigu kompletnie sobie nie radzi, głównie przez niezrozumienie tegorocznych opon. Sytuacji nie poprawiają kierowcy, którzy tydzień temu przeszli samych siebie, eliminując się z rywalizacji już na pierwszym okrążeniu...
Na koniec to, co jest dla nas najważniejsze. Po 8 latach faktem stał się powrót Roberta Kubicy do fotela wyścigowego. Piękna historia niestety jest przyćmiewana przez postawę Williamsa w tym sezonie. Jest to książkowy przykład jak nie prowadzić zespołu wyścigowego. Chaos i dezorganizacja zwieńczona została fatalnym bolidem. Kierowcy Willamsa zmuszeni są okupować dwa ostatnie miejsca, z olbrzymią stratą do przedostatniego zespołu. Sam Robert przegrywa rywalizację ze swoim partnerem, utalentowanym debiutantem Georgem Russellem, nota bene juniorem Mercedesa. Na najbliższy weekend na Hockenheim Williams planuje dość spory pakiet poprawek. Nie ma co liczyć na rewolucję, gdyż strata jest zbyt duża, ale przekonamy się, czy zespół idzie w dobrym kierunku. W przyszłym sezonie zespoły będą raczej rozwijać tegoroczne konstrukcje, przygotowując się na rewolucję techniczną w 2021.