Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Forum dyskusyjne

|<  <<  <  12  13  14  15  16    >  >>  >|
Forum dyskusyjne » Hyde Park » Samochody
27 kwietnia 2014, 22:13 [cytuj]
@mDawid - no jeśli autem ma jeździć dwumetrowa osoba to stanowczo odradzam auta klasy C. Sam mam 1.94 i na dłuższą metę auta mniejsze niż klasa D są bardzo niekomfortowe. Głównie mam na myśli nogi, bo za mało miejsca jest.

@Hesus - Lanos jest bardzo pakowny. Kumpel miał i sporo wchodziło (nawet jak jechaliśmy w 5 osób dało radę). Octavia jest najbardziej pakowna, a między liftbackiem i kombi nie ma dużej różnicy jeśli chodzi o pojemność. Ale na pewno w dobrym stanie będzie ciężej dostać i przede wszystkim starsze roczniki. Silnik to tylko SDI (ale strasznie powolny jest) lub benzynka zagazowana. Omega rzeczywiście świetne auto, ale trwałość niestety mizerna. No i jeszcze blacha dochodzi :P
@mDawid - no jeśli autem ma jeździć dwumetrowa osoba to stanowczo odradzam auta klasy C. Sam mam 1.94 i na dłuższą metę auta mniejsze niż klasa D są bardzo niekomfortowe. Głównie mam na myśli nogi, bo za mało miejsca jest.

@Hesus - Lanos jest bardzo pakowny. Kumpel miał i sporo wchodziło (nawet jak jechaliśmy w 5 osób dało radę). Octavia jest najbardziej pakowna, a między liftbackiem i kombi nie ma dużej różnicy jeśli chodzi o pojemność. Ale na pewno w dobrym stanie będzie ciężej dostać i przede wszystkim starsze roczniki. Silnik to tylko SDI (ale strasznie powolny jest) lub benzynka zagazowana. Omega rzeczywiście świetne auto, ale trwałość niestety mizerna. No i jeszcze blacha dochodzi :P
27 kwietnia 2014, 22:21 [cytuj]
[quote]...jeśli autem ma jeździć dwumetrowa osoba to stanowczo odradzam auta klasy C. Sam mam 1.94 i na dłuższą metę auta mniejsze niż klasa D są bardzo niekomfortowe. Głównie mam na myśli nogi, bo za mało miejsca jest.[/quote] Również mam 1.94. Parę lat jeździłem Focusem(2004 rocznik)- z przodu jak dla mnie było sporo miejsca. Z tyłu podobnie, tylko lekki problem był z biciem głową o boczne słupki czy sufit, ale wszystkie do wytrzymania. :-P
Głównie zależy mi bym nie musiał trzymać kolan na wysokości brody. 8-)
Również mam 1.94. Parę lat jeździłem Focusem(2004 rocznik)- z przodu jak dla mnie było sporo miejsca. Z tyłu podobnie, tylko lekki problem był z biciem głową o boczne słupki czy sufit, ale wszystkie do wytrzymania. :-P
Głównie zależy mi bym nie musiał trzymać kolan na wysokości brody. 8-)
27 kwietnia 2014, 22:23 [cytuj]
mDawid, Jak sobie Focusa chwalisz? W benzynie czy dieslu?
[b]mDawid[/b], Jak sobie Focusa chwalisz? W benzynie czy dieslu?
27 kwietnia 2014, 22:35 [cytuj]
"Mbuti3" powiedział/a:
mDawid, Jak sobie Focusa chwalisz? W benzynie czy dieslu?
Był to konkretnie Ford Focus I 1.8 TDCi 115KM.

Przez te lata co był u mnie w domu, to jeszcze byłem w wieku nieupoważniającym do prowadzenia. Natomiast jako kierowca załapałem się może na niecały rok jego bytności w rodzinnym garażu.
Przechodząc do sedna, to był to jakiś chyba kiepski egzemplarz, bo rodzice narzekali ile wlezie. A to, że palił jak smok(dużo powyżej [URL=http://www.autocentrum.pl/spalanie/ford/focus/i/silnik-diesla-1.8-tdci-115km-2001-2005/]TYCH[/URL] średnich), a prócz tego co chwila coś się w nim psuło, więc trochę budżetu domowego cholera zżerała.

Ale tak jak mówię, musiał to być pechowy egzemplarz, bo chyba ogólnie Focusy są dość powszechnie cenione i polecane wśród kierowców.
Był to konkretnie Ford Focus I 1.8 TDCi 115KM.

Przez te lata co był u mnie w domu, to jeszcze byłem w wieku nieupoważniającym do prowadzenia. Natomiast jako kierowca załapałem się może na niecały rok jego bytności w rodzinnym garażu.
Przechodząc do sedna, to był to jakiś chyba kiepski egzemplarz, bo rodzice narzekali ile wlezie. A to, że palił jak smok(dużo powyżej [URL=http://www.autocentrum.pl/spalanie/ford/focus/i/silnik-diesla-1.8-tdci-115km-2001-2005/]TYCH[/URL] średnich), a prócz tego co chwila coś się w nim psuło, więc trochę budżetu domowego cholera zżerała.

Ale tak jak mówię, musiał to być pechowy egzemplarz, bo chyba ogólnie Focusy są dość powszechnie cenione i polecane wśród kierowców.
27 kwietnia 2014, 22:50 [cytuj]
@ Misiek

Oni mi muszą płacić bonusy za to że NS18 wykupili i muszę patrzeć na jego grę ;-)

Na E39 też kiedyś chorowałem ale to jeszcze na studiach wieki temu, zgadzam się że super klimatyczna fura ale jednak swój wiek ma. No i na pewno więcej jak 20-25 tys. bym za nią nie dał.

Sam nie jestem aż tak mega napalony że to musi być to Camaro. BMW F10, Audi A5 Sportback albo Coupe, Mercedes E 250 CGI Coupe, BMW 635 r. 2007, trochę jest tych autek które mi się podobają. Camaro wyróżnia kilka rzeczy - za te pieniądze fabrycznie nowy samochód, 323 km ze spalaniem ok. 10 l , niesamowity wygląd i "dusza" i przede wszystkim - mało elektroniki która najczęściej zawodzi, samochód można w miarę szybko i łatwo naprawić w odróżnieniu od europejskich limuzyn gdzie bez serwisu ani rusz. Dlatego mam zagwozdkę ale chyba jednak to Camaro wygra mój ranking, przy dolarze za 3 zł akurat zmieszczę się w budżecie, jak mocno skoczy to sobie odpuszczę.

I jako Polak go zagazuję, wrzucę 3 wunderbaumy i będę jeździł z zimnym łokciem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (taki żarcik).

@ Volt

też to widziałem na ich stronie, cudeńko ale to już jednak limuzyna i sporo droższa od Challngera czy Camaro, 30 tys. się ceny zaczynają. Samochód wizualnie genialny, zarówno w śrosku jak i na zewnątrz ale ja nawet o nim nie myślę ;-)

No i się zrobiły dwie dyskusje :-D
@ Misiek

Oni mi muszą płacić bonusy za to że NS18 wykupili i muszę patrzeć na jego grę ;-)

Na E39 też kiedyś chorowałem ale to jeszcze na studiach wieki temu, zgadzam się że super klimatyczna fura ale jednak swój wiek ma. No i na pewno więcej jak 20-25 tys. bym za nią nie dał.

Sam nie jestem aż tak mega napalony że to musi być to Camaro. BMW F10, Audi A5 Sportback albo Coupe, Mercedes E 250 CGI Coupe, BMW 635 r. 2007, trochę jest tych autek które mi się podobają. Camaro wyróżnia kilka rzeczy - za te pieniądze fabrycznie nowy samochód, 323 km ze spalaniem ok. 10 l , niesamowity wygląd i "dusza" i przede wszystkim - mało elektroniki która najczęściej zawodzi, samochód można w miarę szybko i łatwo naprawić w odróżnieniu od europejskich limuzyn gdzie bez serwisu ani rusz. Dlatego mam zagwozdkę ale chyba jednak to Camaro wygra mój ranking, przy dolarze za 3 zł akurat zmieszczę się w budżecie, jak mocno skoczy to sobie odpuszczę.

I jako Polak go zagazuję, wrzucę 3 wunderbaumy i będę jeździł z zimnym łokciem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (taki żarcik).

@ Volt

też to widziałem na ich stronie, cudeńko ale to już jednak limuzyna i sporo droższa od Challngera czy Camaro, 30 tys. się ceny zaczynają. Samochód wizualnie genialny, zarówno w śrosku jak i na zewnątrz ale ja nawet o nim nie myślę ;-)

No i się zrobiły dwie dyskusje :-D
2 października 2014, 17:46 [cytuj]
Miał ktoś stycznosc z Toyotą Celicą VII gen.?
Za kilka miesięcy kupuje samochód... i chyba się zauroczyłem -,-
W dodatku podobno mało awaryjna i spalanie też nie za duże.
Miał ktoś stycznosc z Toyotą Celicą VII gen.?
Za kilka miesięcy kupuje samochód... i chyba się zauroczyłem -,-
W dodatku podobno mało awaryjna i spalanie też nie za duże.
19 października 2014, 19:55 [cytuj]
Miałem napisać pod koniec wakacji, piszę dopiero teraz bo całkowicie zapomniałem o tym temacie.

Niestety plan z muscle carem spalił na panewce, po rozważeniu wszystkich za i przeciw - zbyt dużo rzeczy było na minus.
Po pierwsze cena - prawie 40 tys. USD za najbiedniejszą wersję z czego prawie połowa to cena samochodu a reszta to podatki i dodatkowe koszty.
Drugie - samochód jak dla mnie chyba zbyt kozacki (Camaro);
3. ubogie wyposażenie
4. nasze drogi i opony 265 ...

Stanęło w końcu na Audi A5 2010 2.7 Tdi S-Line. Szukam teraz fajnych felg 17 do niego na zimę, ktoś mógłby coś doradzić do 400 zł ?
Miałem napisać pod koniec wakacji, piszę dopiero teraz bo całkowicie zapomniałem o tym temacie.

Niestety plan z muscle carem spalił na panewce, po rozważeniu wszystkich za i przeciw - zbyt dużo rzeczy było na minus.
Po pierwsze cena - prawie 40 tys. USD za najbiedniejszą wersję z czego prawie połowa to cena samochodu a reszta to podatki i dodatkowe koszty.
Drugie - samochód jak dla mnie chyba zbyt kozacki (Camaro);
3. ubogie wyposażenie
4. nasze drogi i opony 265 ...

Stanęło w końcu na Audi A5 2010 2.7 Tdi S-Line. Szukam teraz fajnych felg 17 do niego na zimę, ktoś mógłby coś doradzić do 400 zł ?
19 października 2014, 20:10 [cytuj]
17 do 400 zł ?? będziesz mieć problem znaleźć ;p ale swoją droga fajna fura :D Aczkolwiek bałbym się brać 2.7 TDI ;p Jak się zacznie je... psuć to worek bez dna ;p
17 do 400 zł ?? będziesz mieć problem znaleźć ;p ale swoją droga fajna fura :D Aczkolwiek bałbym się brać 2.7 TDI ;p Jak się zacznie je... psuć to worek bez dna ;p
19 października 2014, 20:29 [cytuj]
Już znalazłem , nie znam tej firmy (Carmani) ale on należą do Oxigin więc raczej jakość będzie. Spokojnie można znaleźć w okolicach 400 zł Borbety, Riale, MAMy.

Każdy silnik jak się zacznie ... psuć :-P to kosztuje. Nieważne czy 2.7, 2.0 czy 3.0. Olej wymieniam co 15 000, filtry co drugą wymianę, nie kombinuje nic w sofcie, skrzyni (Multi) staram się nie zarzynać przy starcie, ogólnie ma przjechane 135 000 tys. ale silnik chodzi jak nowy.
Już znalazłem , nie znam tej firmy (Carmani) ale on należą do Oxigin więc raczej jakość będzie. Spokojnie można znaleźć w okolicach 400 zł Borbety, Riale, MAMy.

Każdy silnik jak się zacznie ... psuć :-P to kosztuje. Nieważne czy 2.7, 2.0 czy 3.0. Olej wymieniam co 15 000, filtry co drugą wymianę, nie kombinuje nic w sofcie, skrzyni (Multi) staram się nie zarzynać przy starcie, ogólnie ma przjechane 135 000 tys. ale silnik chodzi jak nowy.
19 października 2014, 20:39 [cytuj]
Lexy ale chodziło mi raczej o to, że to V6 tdi jest :D A v6 w dieslu to jest wór bez dna :D

Sam mam diesla i już raz musiałem wymienić drumase ;p i powiem tyle, że na wiosnę zmieniam auto i na pewno kupie benzynkę i na pewno powyżej 200 KM ;p

Ale to A5 przepiękne :D chociaż jakbym miał do wyboru camaro a to A5 to chyba bym poszedł na całość i camaro wziął :D albo mustanga shelby gt 500 :D
Lexy ale chodziło mi raczej o to, że to V6 tdi jest :D A v6 w dieslu to jest wór bez dna :D

Sam mam diesla i już raz musiałem wymienić drumase ;p i powiem tyle, że na wiosnę zmieniam auto i na pewno kupie benzynkę i na pewno powyżej 200 KM ;p

Ale to A5 przepiękne :D chociaż jakbym miał do wyboru camaro a to A5 to chyba bym poszedł na całość i camaro wziął :D albo mustanga shelby gt 500 :D
19 października 2014, 20:47 [cytuj]
No tak, jest V6 ale to dosyć sprawdzone i popularne silniki, nie powinno być raczej problemów z ewentualną naprawą. Tym bardziej że samochód sprowadzony z Holandii, serwisowany do końca (4 lata minęły w sierpniu). Też myślałem nad benzyną w A5, 211 km z turbiną ale tu właśnie bym się bardziej bał ze względu na to turbo.

Za Camaro musiałbym dopłacić z 10 000 zł i w sumie dostaję łysy samochód - tyle że nówkę z salonu. O Shelby bym nawet nie pomyślał, 15 litrów na 100 ? W A5 mam fajne wyposażenie, S-Line wewnętrzny i zewnętrzny, skóry no i prawie w każdym serwisie sobie z tym poradzą, z muscle carem mogłoby by nie być tak łatwo. Nie mówię że następnego gdzieś za 2 lata nie kupię takiego (choć BMW 6 ...) ale póki co jeszcze mnie nie stać na taki samochód :-D
No tak, jest V6 ale to dosyć sprawdzone i popularne silniki, nie powinno być raczej problemów z ewentualną naprawą. Tym bardziej że samochód sprowadzony z Holandii, serwisowany do końca (4 lata minęły w sierpniu). Też myślałem nad benzyną w A5, 211 km z turbiną ale tu właśnie bym się bardziej bał ze względu na to turbo.

Za Camaro musiałbym dopłacić z 10 000 zł i w sumie dostaję łysy samochód - tyle że nówkę z salonu. O Shelby bym nawet nie pomyślał, 15 litrów na 100 ? W A5 mam fajne wyposażenie, S-Line wewnętrzny i zewnętrzny, skóry no i prawie w każdym serwisie sobie z tym poradzą, z muscle carem mogłoby by nie być tak łatwo. Nie mówię że następnego gdzieś za 2 lata nie kupię takiego (choć BMW 6 ...) ale póki co jeszcze mnie nie stać na taki samochód :-D
19 października 2014, 21:02 [cytuj]
Za ile to A5 powinąłeś, Lexy?
Za ile to A5 powinąłeś, Lexy?
19 października 2014, 21:12 [cytuj]
Łącznie z akcyzą (ta wyższą), opłatami itd. ok 95 000 zł
http://oi58.tinypic.com/k2zf55.jpg" alt="http://oi58.tinypic.com/k2zf55.jpg" width="98%">
Łącznie z akcyzą (ta wyższą), opłatami itd. ok 95 000 zł
[img]http://oi58.tinypic.com/k2zf55.jpg[/img]
19 października 2014, 21:26 [cytuj]
Nie no fura naprawdę super :) Fele git majonez :D tylko czemu boisz się o turbo w benzynie ?? Przecież w tym 2.7 też masz turbo :D Ale do mnie ta furcia trochę nie pasuję :D Ja raczej w coś takiego będę celować :D To auto to moja bratnia dusza xD http://allegro.pl/ford-focus-rs-2010-i4685736454.html Taki Szajbus :D
Nie no fura naprawdę super :) Fele git majonez :D tylko czemu boisz się o turbo w benzynie ?? Przecież w tym 2.7 też masz turbo :D Ale do mnie ta furcia trochę nie pasuję :D Ja raczej w coś takiego będę celować :D To auto to moja bratnia dusza xD http://allegro.pl/ford-focus-rs-2010-i4685736454.html Taki Szajbus :D
19 października 2014, 21:37 [cytuj]
Te fele to 19 ale mam je na lato, w zimę wolę 17 ;-)

Turbo w dieslu a w benzynie to całkowicie inna bajka, inna zasada działania, fabrycznie montują je dopiero od niedawna i jak się coś zepsuje to dopiero może pociągnąć po kieszeni.

Fordzik zacny, taki bolid. Ja chciałem coś dużego i wygodnego, przy moim 187 cm trochę dziwnie bym się czył w Focusie. No i lakier elegancki, moc potężna, będziesz częstym gościem na CPNach :-)
Te fele to 19 ale mam je na lato, w zimę wolę 17 ;-)

Turbo w dieslu a w benzynie to całkowicie inna bajka, inna zasada działania, fabrycznie montują je dopiero od niedawna i jak się coś zepsuje to dopiero może pociągnąć po kieszeni.

Fordzik zacny, taki bolid. Ja chciałem coś dużego i wygodnego, przy moim 187 cm trochę dziwnie bym się czył w Focusie. No i lakier elegancki, moc potężna, będziesz częstym gościem na CPNach :-)
19 października 2014, 21:52 [cytuj]
Kozackie auto, gdzie żeś sie nakradł żeby je kupić? Zartuje, zajebista fura, kozacki kolor. Te fele to 17? :shock:
Kozackie auto, gdzie żeś sie nakradł żeby je kupić? Zartuje, zajebista fura, kozacki kolor. Te fele to 17? :shock:
19 października 2014, 22:07 [cytuj]
Dzięki, nakradłem na biednym ludziom i rolnikom :-D

To są 19 (opona 255/35), teraz na zimę kupuję 17. Co do koloru to taki jak widać ale jak jest mniej światła to wpada w czerń, taki mega ciemny granat.
Dzięki, nakradłem na biednym ludziom i rolnikom :-D

To są 19 (opona 255/35), teraz na zimę kupuję 17. Co do koloru to taki jak widać ale jak jest mniej światła to wpada w czerń, taki mega ciemny granat.
19 października 2014, 22:10 [cytuj]
Lexy na zimę 17 to jest max jaki można mieć sam mam teraz na zimę 17 :D tylko ja mam yachty do swojego :D https://lh3.googleusercontent.com/proxy/TlbdMhUXmZW2uxsguzIOtCHr8Z8a49TZ50H49Ap5dQG6nx7XttWRNIsmF9ArXepAPA4aCD-u9qSoQzlwkR9aJRq5AU9tD69tcW9eo0uYEp4JBZzf6qymB1cEIUMl-64w1ycCHAKuWMAQAao=w500-h495-nc
Lexy na zimę 17 to jest max jaki można mieć sam mam teraz na zimę 17 :D tylko ja mam yachty do swojego :D https://lh3.googleusercontent.com/proxy/TlbdMhUXmZW2uxsguzIOtCHr8Z8a49TZ50H49Ap5dQG6nx7XttWRNIsmF9ArXepAPA4aCD-u9qSoQzlwkR9aJRq5AU9tD69tcW9eo0uYEp4JBZzf6qymB1cEIUMl-64w1ycCHAKuWMAQAao=w500-h495-nc
19 października 2014, 22:15 [cytuj]
No u mnie w sumie nic mniejszego jak 16 i tak się nie da wstawić :-P

Myśłałem o nich , świetne są AEZy, do mojego 600 zl sztuka no i muszą być dystanse bo 28ET mam na standardzie a te mają 35. No i jestem zakochany w czarnych :-D
No u mnie w sumie nic mniejszego jak 16 i tak się nie da wstawić :-P

Myśłałem o nich , świetne są AEZy, do mojego 600 zl sztuka no i muszą być dystanse bo 28ET mam na standardzie a te mają 35. No i jestem zakochany w czarnych :-D
20 października 2014, 00:24 [cytuj]
"Lexy" powiedział/a:
Turbo w dieslu a w benzynie to całkowicie inna bajka, inna zasada działania, fabrycznie montują je dopiero od niedawna i jak się coś zepsuje to dopiero może pociągnąć po kieszeni.
Nie do końca się zgodzę z pojęciem niedawno, bo grupa VAG miała już przy A4 B5 i pokrewnych jednostkę 1.8 T o mocy 150 KM z turbinką. Ponadto Saab (chyba w 9-3, 9-5 pewnie też) wszystkie benzynki "turbinował". Jeśli chodzi jednak o zasadę działania, a raczej użyteczność to zupełnie inna bajka - wolnossące diesle są cholernie wytrzymałe, mają bardzo wysoką kulturę pracy i wytrzymają więcej niż reszta. Ale przy 2.0 wyciągnie się może 70 kilka koni. Przy czym rozpędzanie będzie trwało wieki. Turbina po prostu pozwala skrócić czas dojścia do maksymalnego momentu obrotowego i nawiązać walkę z benzyniakiem. W benzyniakach turbo służy praktycznie tylko do zwiększenia mocy, bo wolnossące jednostki są zazwyczaj na tyle elastyczne, że nie ma problemu z rozpędzaniem się. A spróbuj wyprzedzać w 1.9 SD :-D Pomijam kwestię downsize'ingu, dla mnie to jest porypane wykrzesywać z 1.0 125 KM... Duża moc silnika benzynowego to tylko widlasta ósemka z pojemnością minimum 4 litry. Bez turbinek i innych dodatków :-)
"Lexy" powiedział/a:
Fordzik zacny, taki bolid. Ja chciałem coś dużego i wygodnego, przy moim 187 cm trochę dziwnie bym się czył w Focusie. No i lakier elegancki, moc potężna, będziesz częstym gościem na CPNach :-)
Znam ten ból przy moim 194 :-D Ileż ja się naszukałem.
Nie do końca się zgodzę z pojęciem niedawno, bo grupa VAG miała już przy A4 B5 i pokrewnych jednostkę 1.8 T o mocy 150 KM z turbinką. Ponadto Saab (chyba w 9-3, 9-5 pewnie też) wszystkie benzynki "turbinował". Jeśli chodzi jednak o zasadę działania, a raczej użyteczność to zupełnie inna bajka - wolnossące diesle są cholernie wytrzymałe, mają bardzo wysoką kulturę pracy i wytrzymają więcej niż reszta. Ale przy 2.0 wyciągnie się może 70 kilka koni. Przy czym rozpędzanie będzie trwało wieki. Turbina po prostu pozwala skrócić czas dojścia do maksymalnego momentu obrotowego i nawiązać walkę z benzyniakiem. W benzyniakach turbo służy praktycznie tylko do zwiększenia mocy, bo wolnossące jednostki są zazwyczaj na tyle elastyczne, że nie ma problemu z rozpędzaniem się. A spróbuj wyprzedzać w 1.9 SD :-D Pomijam kwestię downsize'ingu, dla mnie to jest porypane wykrzesywać z 1.0 125 KM... Duża moc silnika benzynowego to tylko widlasta ósemka z pojemnością minimum 4 litry. Bez turbinek i innych dodatków :-)
[quote="Lexy"] Fordzik zacny, taki bolid. Ja chciałem coś dużego i wygodnego, przy moim 187 cm trochę dziwnie bym się czył w Focusie. No i lakier elegancki, moc potężna, będziesz częstym gościem na CPNach :-)
|<  <<  <  12  13  14  15  16    >  >>  >|
tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 16 11 3 2 36
2. Bayer 04 Leverkusen 17 9 5 3 32
3. RB Lipsk 16 9 5 2 32
4. Borussia Dortmund 17 9 2 6 29
5. VfL Wolfsburg 17 7 8 2 29
6. Union Berlin 16 7 7 2 28
7. Borussia Mönchengladbach 17 7 7 3 28
cała tabela
ranking typerów
Użytkownik Punkty
1. JungKamil3 237
2. arturborussen 231
3. ewerthon 225
4. Kamil0079 225
5. RickenZMazowsza 222
6. geniu 222
7. Boro 219
cała tabela

shoutbox

gentoofan
gentoofan Wczoraj, 23:32

https://www.youtube.com/watch?v=6lKjKRmEbK0 Jeden z nielicznych interesujących odcinków tego cyklu.

gentoofan
gentoofan Wczoraj, 23:18

CzarnoŻółtyKot Beenhakker mimo wszystko nie miał tak doświadczonej kadry, i tyle zawodników nie grało zagranicą ile gra teraz. No i nie może być konfliktu na linii prezes-trener bo to się zawsze źle kończy dla trenera, niezależnie od wyników, sam Beenhakker ostatni rozpoznawalny klub trenował pod koniec lat dziewięćdziesiątych i tak naprawdę od zwolnienia z feyenoordu w 2000 roku już jego nie było na poważnym rynku trenerskim. Sousa mimo że zostaje zwalniany to cały czas się kręci na tym rynku, i jeszcze w 2015 do 2017 trenował Fiorentinę a Leo może się tylko pochwalić że ma w cv real z lat osiemdziesiątych, czyli w czasach, kiedy talent nie był aż tak istotny, dużo braków piłkarskich można było nadrobić pracą. Teraz za topowych zawodników się płaci tyle ile się płaci, bo zawodników którzy strzelą dwadzieścia czy więcej bramek takich jak Lewy, Mbappe, Haaland, Kane, jest naprawdę mało, na palcach jednej ręki można policzyć jak by takich zawodników było dwudziestu trzydziestu a nie czterech, pięciu, nie licząc dwóch kosmitów Messiego/CR7, to nikt by im nie płacił po dwadzieścia milionów na sezon. Wystarczy zobaczyć jakie problemy były z napastnikiem w BVB po odejściu Lewego, bo mimo że Auba strzelał i nawet wygrał raz z Lewym koronę króla strzelców, to nikt chyba nie powie, że był to napastnik który bez problemu mógłby grać w każdym klubie na świecie. Paco czy Ciro to samo, nawet Werner teraz widać dlaczego władzom Bayernu się nie śpieszyło wywalić 50mln ot tak, dopiero o Haalandzie można powiedzieć że ma taką technikę że jak woda sodowa nie uderzy mu do głowy, to wszędzie sobie poradzi i to było widać już przed transferem do BVB.

jasiu85
jasiu85 Wczoraj, 19:31

Gentoofan 100% racji. Trenerzy z nazwiskiem nawet nie spojrzą na kadry, no może jedynie ze ścisłego TOP światowego, ale tutaj też trzaba postawić znak zapytania. A co do malkontentów to nigdy nie da się wszystkich uszczęśliwić. Od wuja to Sousa na pewno nie będzie gorszy

CzarnoŻółtyKot
CzarnoŻółtyKot Wczoraj, 19:26

Nie życzę Sousie źle aczkolwiek nie wydaje mi się,żeby miał się okazać nowym kamieniem milowym dla polskiej piłki jak swojego czasu Don Beenhakker z Rotterdamu.

Murzyn
Murzyn Wczoraj, 19:19

Nasz stary znajomy został nowym selekcjonerem repry :)

UkaszBVB
UkaszBVB Wczoraj, 17:52

Ktos tam pisal o slabym ostatnim sezonie Kloppa... raczej 1czesc... druga czesc w 18meczach 1 porazka tylko...prawie wszystko wygrane... potrafil jakos te gwiazdki zmotywowac... a teraz to smiech na sali taka kadra a graja jakby zapomnieli jak sie gra w pilke

artur1973
artur1973 Wczoraj, 17:32

@Borix Ten łeb powiedział ze to zły wybór a on obralby ?inny kierunek? :-)

Pawelinho
Pawelinho Wczoraj, 17:30

hajto to powinien siedzieć za śmiertelne potrącenie w Łodzi, a nie robić za "eksperta". Niech się lepiej zajmie swoim śmiesznym klubikiem.

gentoofan
gentoofan Wczoraj, 17:17

https://www.youtube.com/watch?v=BEFZdoGC-is Cała prawda o dużej części polaków.

Borix
Borix Wczoraj, 17:13

A co ten niebieski morderca staruszek powiedział?

gentoofan
gentoofan Wczoraj, 17:11

Stevens To już ma za słabe serce, żeby klub trenować w roli strażaka przed spadkiem, a co dopiero reprezentacje.

Borix
Borix Wczoraj, 17:09

Artur i nie tylko on. Ale kij mu w czoło i wszystkim którzy już krytykują ten wybór. Ja się cieszę, że jakiś pierwiastek BVB po odejściu Piszcza z kadry będzie.

gentoofan
gentoofan Wczoraj, 17:07

jeżeli chodzi o BVB to tutaj od ostatniego sezonu Kloppa każdy trener jest słaby według 'większości' kibiców na tej stronie na Tuchela była jazda, na Bosza to samo na Favra też, więc nawet jak Klopp być może wróci za kilka lat to i tak większość tutaj znajdzie 'coś' żeby sobie ponarzekać.

artur1973
artur1973 Wczoraj, 17:01

Najlepsze ze szmaciarz tytoniarz Hajto już krytykuje... Zadek uwiera ze trenerem został Sousa a nie np. Huuuuuubbbb Stevens???

obywatelap
obywatelap Wczoraj, 16:55

Nikogo lepszego się nie spodziewałem. Myślałem, że będzie nawet gorzej (vide ten Włoch zwolniony z Torino). PS Wolałbym Souse jako trenera z doskoku niż Terzica - bez dwóch zdań.

gentoofan
gentoofan Wczoraj, 16:53

obywatelap a kogo się spodziewałeś?? żaden trener który dostaje oferty od topowych klubów gdzie przynosi kartkę z zawodnikami, których mają jemu sprowadzić i jest duża szansa, że pięciu z dziesięciu wypisanych na kartce mu sprowadzą, nie pójdzie trenować kadry, są tacy, którzy chętnie z kadry z rezygnują na rzecz klubu i to z dużo mocniejszej niż Polska, chociażby przykład lopeteguiego i Hiszpanów.

obywatelap
obywatelap Wczoraj, 16:39

Boniek działa trochę jak rabin z tego znanego dowcipu o kozie. Najpierw zatrudnia zupełnego dyletanta, a potem europejskiego średniaka, który przy Brzęczku wygląda jak bóg trenerki.

Borix
Borix Wczoraj, 15:51

Paulo Sousa nowym selekcjonerem reprezentacji Polski!

staraerakloppa
staraerakloppa Wczoraj, 14:59

Ale w przypadku Pirlo to było z góry skazane na porazke , on to najlepiej wolne strzela a nie trenuje :D

fanatyk88
fanatyk88 Wczoraj, 14:52

staraerakloppa to się zapoczątkowało od Gaurdioli w Barcelonie. Zresztą wspomniany przez Ciebie Juventus również lata temu zatrudnił Conte jako trenera. Który też był ich byłym piłkarzem.

Pawelinho
Pawelinho Wczoraj, 14:40

Goczuś95 oczywiście wiadomo i jeśli tylko Piszczek będzie chciał to ma ogrom doświadczenia z BVB, ale obie strony kadra i Piszczek muszą tego chcieć. a na razie jest jeszcze czynnym piłkarzem więc odpada w przedbiegach no i musiałby mieć licencje UEFA/FIFA.

staraerakloppa
staraerakloppa Wczoraj, 14:33

Piszczek trenerem BVB , a kiedy ? :D Co to za dziwna moda na trenerów ,którzy jeszcze pare lat wstecz grali w druzynie? Idealny przykład jak spieprzyc klub to Juventus.

Goczuś95
Goczuś95 Wczoraj, 13:54

@Pawelinho, bardziej mi chodziło w jego przypadku o rolę asystenta, żeby zbierać jakieś doświadczenie, zobaczyć jak to wygląda "od kuchni" ;) LKS Goczałkowice na pewno będzie wspierał radami i być może grą w najbliższym czasie, a tak jak pisałem, bycie w sztabie w kadrze nie jest takim obciążeniem jak w klubie, tylko jest to zgrupowanie co jakiś czas. Dodatkowo przy okazji będzie czas na doglądanie Akademii, a w razie wyjazdu na zgrupowanie ma tam od tego ludzi + LKS w jednej kolejce bez niego co jakiś czas sobie poradzi :D

stopter.
stopter. Wczoraj, 13:33

on raczej osiadze w Goczalkowicach i tam bedzie sobie zyl i prowadzil swoj klub:) ale tez licze ze jednak pojdzie w trenerke

Pawelinho
Pawelinho Wczoraj, 12:38

Lub w ogóle będzie chciał to robić widząc z czym to się "je". Bo nie każdy piłkarz będzie świetnym trenerem.

Pawelinho
Pawelinho Wczoraj, 12:37

Ja to Piszczka widziałbym jako przyszłego trenera BVB, o ile będzie chciał pójść w trenerkę klubową, a nie selekcjonera kadry. Bo jednak obie funkcje są od siebie bardzo różne i inaczej wygląda to w klubie, a inaczej w kadrze.

Bielak
Bielak Wczoraj, 12:35

Łukasz jeżeli pójdzie w trenerkę to z grubej rury i przynajmniej na jakiś czas trochę odpuści Goczałkowice. Nie wierzę, by miał iść po łebkach, tylko jeżeli faktycznie w to pójdzie to poświęci temu kupę czasu i siły. Jedna rzecz, że wygląda, że może mu takie coś pasować, a druga wydaje się, że obecnie nie ma aktualnego czy byłego piłkarza który bardziej nadawałby się od niego. Uznane nazwisko, biegłe języki, ogromne doświadczenie piłkarskie i praca z wieloma uznanymi trenerami. Sporo czasu mu to wszystko by zajęło, ale mocno trzymam za niego kciuki ;)

Goczuś95
Goczuś95 Wczoraj, 12:08

Apropo kadry: w przypadku wyboru Sousy, 2 sprawy: 1. Myślicie że dojdzie do takiego zabiegu o jakim wspomina wielu "ekspertów", mianowicie Sousa dostanie polskiego asystenta, który będzie miał zbierać przy nim doświadczenie? 2. Dojdzie do takiego zabiegu po sezonie i tym asystentem zostanie Łukasz? :D (w mediach były już takie przymiarki). Widać u niego dryg trenerski, że go to rajcuje... Kadra to kilka zgrupowań w roku, w międzyczasie spokojnie będzie mógł doglądać Akademii :)

Bielak
Bielak Wczoraj, 09:53

Wygląda, że naszą kadrę będzie prowadził nasz były piłkarz i zwycięzca CL w naszych barwach Paulo Sousa. Ponoć jego agent jest w Warszawie od wczorajszego wieczoru, więc dziś o 15 pewnie już go Boniek przedstawi

Pawelinho
Pawelinho Wczoraj, 07:47

artur1973 1) oj bo zaraz ktoś zacznie pisać, że to mit, ale pełna zgoda. 2) dokładnie zajmują należyte im miejsce i oby "wygrali" awans do 2. Bundesligi.

statystyki

Użytkownicy online: Mila , Giovanni 1918
Gości online: 37
Zarejestrowanych użytkowników: 8997
Ostatnio zarejestrowany: ramboHed

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem