Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Forum dyskusyjne

|<  <<  <  12  13  14  15  16    >  >>  >|
Forum dyskusyjne » Hyde Park » Samochody
27 kwietnia 2014, 22:13 [cytuj]
@mDawid - no jeśli autem ma jeździć dwumetrowa osoba to stanowczo odradzam auta klasy C. Sam mam 1.94 i na dłuższą metę auta mniejsze niż klasa D są bardzo niekomfortowe. Głównie mam na myśli nogi, bo za mało miejsca jest.

@Hesus - Lanos jest bardzo pakowny. Kumpel miał i sporo wchodziło (nawet jak jechaliśmy w 5 osób dało radę). Octavia jest najbardziej pakowna, a między liftbackiem i kombi nie ma dużej różnicy jeśli chodzi o pojemność. Ale na pewno w dobrym stanie będzie ciężej dostać i przede wszystkim starsze roczniki. Silnik to tylko SDI (ale strasznie powolny jest) lub benzynka zagazowana. Omega rzeczywiście świetne auto, ale trwałość niestety mizerna. No i jeszcze blacha dochodzi :P
@mDawid - no jeśli autem ma jeździć dwumetrowa osoba to stanowczo odradzam auta klasy C. Sam mam 1.94 i na dłuższą metę auta mniejsze niż klasa D są bardzo niekomfortowe. Głównie mam na myśli nogi, bo za mało miejsca jest.

@Hesus - Lanos jest bardzo pakowny. Kumpel miał i sporo wchodziło (nawet jak jechaliśmy w 5 osób dało radę). Octavia jest najbardziej pakowna, a między liftbackiem i kombi nie ma dużej różnicy jeśli chodzi o pojemność. Ale na pewno w dobrym stanie będzie ciężej dostać i przede wszystkim starsze roczniki. Silnik to tylko SDI (ale strasznie powolny jest) lub benzynka zagazowana. Omega rzeczywiście świetne auto, ale trwałość niestety mizerna. No i jeszcze blacha dochodzi :P
27 kwietnia 2014, 22:21 [cytuj]
[quote]...jeśli autem ma jeździć dwumetrowa osoba to stanowczo odradzam auta klasy C. Sam mam 1.94 i na dłuższą metę auta mniejsze niż klasa D są bardzo niekomfortowe. Głównie mam na myśli nogi, bo za mało miejsca jest.[/quote] Również mam 1.94. Parę lat jeździłem Focusem(2004 rocznik)- z przodu jak dla mnie było sporo miejsca. Z tyłu podobnie, tylko lekki problem był z biciem głową o boczne słupki czy sufit, ale wszystkie do wytrzymania. :-P
Głównie zależy mi bym nie musiał trzymać kolan na wysokości brody. 8-)
Również mam 1.94. Parę lat jeździłem Focusem(2004 rocznik)- z przodu jak dla mnie było sporo miejsca. Z tyłu podobnie, tylko lekki problem był z biciem głową o boczne słupki czy sufit, ale wszystkie do wytrzymania. :-P
Głównie zależy mi bym nie musiał trzymać kolan na wysokości brody. 8-)
27 kwietnia 2014, 22:23 [cytuj]
mDawid, Jak sobie Focusa chwalisz? W benzynie czy dieslu?
[b]mDawid[/b], Jak sobie Focusa chwalisz? W benzynie czy dieslu?
27 kwietnia 2014, 22:35 [cytuj]
"Mbuti3" powiedział/a:
mDawid, Jak sobie Focusa chwalisz? W benzynie czy dieslu?
Był to konkretnie Ford Focus I 1.8 TDCi 115KM.

Przez te lata co był u mnie w domu, to jeszcze byłem w wieku nieupoważniającym do prowadzenia. Natomiast jako kierowca załapałem się może na niecały rok jego bytności w rodzinnym garażu.
Przechodząc do sedna, to był to jakiś chyba kiepski egzemplarz, bo rodzice narzekali ile wlezie. A to, że palił jak smok(dużo powyżej [URL=autocentrum.pl/spalanie/ford/focus/i/silnik-diesla-1.8-tdci-115km-2001-2005/]TYCH[/URL] średnich), a prócz tego co chwila coś się w nim psuło, więc trochę budżetu domowego cholera zżerała.

Ale tak jak mówię, musiał to być pechowy egzemplarz, bo chyba ogólnie Focusy są dość powszechnie cenione i polecane wśród kierowców.
Był to konkretnie Ford Focus I 1.8 TDCi 115KM.

Przez te lata co był u mnie w domu, to jeszcze byłem w wieku nieupoważniającym do prowadzenia. Natomiast jako kierowca załapałem się może na niecały rok jego bytności w rodzinnym garażu.
Przechodząc do sedna, to był to jakiś chyba kiepski egzemplarz, bo rodzice narzekali ile wlezie. A to, że palił jak smok(dużo powyżej [URL=http://www.autocentrum.pl/spalanie/ford/focus/i/silnik-diesla-1.8-tdci-115km-2001-2005/]TYCH[/URL] średnich), a prócz tego co chwila coś się w nim psuło, więc trochę budżetu domowego cholera zżerała.

Ale tak jak mówię, musiał to być pechowy egzemplarz, bo chyba ogólnie Focusy są dość powszechnie cenione i polecane wśród kierowców.
27 kwietnia 2014, 22:50 [cytuj]
@ Misiek

Oni mi muszą płacić bonusy za to że NS18 wykupili i muszę patrzeć na jego grę ;-)

Na E39 też kiedyś chorowałem ale to jeszcze na studiach wieki temu, zgadzam się że super klimatyczna fura ale jednak swój wiek ma. No i na pewno więcej jak 20-25 tys. bym za nią nie dał.

Sam nie jestem aż tak mega napalony że to musi być to Camaro. BMW F10, Audi A5 Sportback albo Coupe, Mercedes E 250 CGI Coupe, BMW 635 r. 2007, trochę jest tych autek które mi się podobają. Camaro wyróżnia kilka rzeczy - za te pieniądze fabrycznie nowy samochód, 323 km ze spalaniem ok. 10 l , niesamowity wygląd i "dusza" i przede wszystkim - mało elektroniki która najczęściej zawodzi, samochód można w miarę szybko i łatwo naprawić w odróżnieniu od europejskich limuzyn gdzie bez serwisu ani rusz. Dlatego mam zagwozdkę ale chyba jednak to Camaro wygra mój ranking, przy dolarze za 3 zł akurat zmieszczę się w budżecie, jak mocno skoczy to sobie odpuszczę.

I jako Polak go zagazuję, wrzucę 3 wunderbaumy i będę jeździł z zimnym łokciem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (taki żarcik).

@ Volt

też to widziałem na ich stronie, cudeńko ale to już jednak limuzyna i sporo droższa od Challngera czy Camaro, 30 tys. się ceny zaczynają. Samochód wizualnie genialny, zarówno w śrosku jak i na zewnątrz ale ja nawet o nim nie myślę ;-)

No i się zrobiły dwie dyskusje :-D
@ Misiek

Oni mi muszą płacić bonusy za to że NS18 wykupili i muszę patrzeć na jego grę ;-)

Na E39 też kiedyś chorowałem ale to jeszcze na studiach wieki temu, zgadzam się że super klimatyczna fura ale jednak swój wiek ma. No i na pewno więcej jak 20-25 tys. bym za nią nie dał.

Sam nie jestem aż tak mega napalony że to musi być to Camaro. BMW F10, Audi A5 Sportback albo Coupe, Mercedes E 250 CGI Coupe, BMW 635 r. 2007, trochę jest tych autek które mi się podobają. Camaro wyróżnia kilka rzeczy - za te pieniądze fabrycznie nowy samochód, 323 km ze spalaniem ok. 10 l , niesamowity wygląd i "dusza" i przede wszystkim - mało elektroniki która najczęściej zawodzi, samochód można w miarę szybko i łatwo naprawić w odróżnieniu od europejskich limuzyn gdzie bez serwisu ani rusz. Dlatego mam zagwozdkę ale chyba jednak to Camaro wygra mój ranking, przy dolarze za 3 zł akurat zmieszczę się w budżecie, jak mocno skoczy to sobie odpuszczę.

I jako Polak go zagazuję, wrzucę 3 wunderbaumy i będę jeździł z zimnym łokciem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (taki żarcik).

@ Volt

też to widziałem na ich stronie, cudeńko ale to już jednak limuzyna i sporo droższa od Challngera czy Camaro, 30 tys. się ceny zaczynają. Samochód wizualnie genialny, zarówno w śrosku jak i na zewnątrz ale ja nawet o nim nie myślę ;-)

No i się zrobiły dwie dyskusje :-D
2 października 2014, 17:46 [cytuj]
Miał ktoś stycznosc z Toyotą Celicą VII gen.?
Za kilka miesięcy kupuje samochód... i chyba się zauroczyłem -,-
W dodatku podobno mało awaryjna i spalanie też nie za duże.
Miał ktoś stycznosc z Toyotą Celicą VII gen.?
Za kilka miesięcy kupuje samochód... i chyba się zauroczyłem -,-
W dodatku podobno mało awaryjna i spalanie też nie za duże.
19 października 2014, 19:55 [cytuj]
Miałem napisać pod koniec wakacji, piszę dopiero teraz bo całkowicie zapomniałem o tym temacie.

Niestety plan z muscle carem spalił na panewce, po rozważeniu wszystkich za i przeciw - zbyt dużo rzeczy było na minus.
Po pierwsze cena - prawie 40 tys. USD za najbiedniejszą wersję z czego prawie połowa to cena samochodu a reszta to podatki i dodatkowe koszty.
Drugie - samochód jak dla mnie chyba zbyt kozacki (Camaro);
3. ubogie wyposażenie
4. nasze drogi i opony 265 ...

Stanęło w końcu na Audi A5 2010 2.7 Tdi S-Line. Szukam teraz fajnych felg 17 do niego na zimę, ktoś mógłby coś doradzić do 400 zł ?
Miałem napisać pod koniec wakacji, piszę dopiero teraz bo całkowicie zapomniałem o tym temacie.

Niestety plan z muscle carem spalił na panewce, po rozważeniu wszystkich za i przeciw - zbyt dużo rzeczy było na minus.
Po pierwsze cena - prawie 40 tys. USD za najbiedniejszą wersję z czego prawie połowa to cena samochodu a reszta to podatki i dodatkowe koszty.
Drugie - samochód jak dla mnie chyba zbyt kozacki (Camaro);
3. ubogie wyposażenie
4. nasze drogi i opony 265 ...

Stanęło w końcu na Audi A5 2010 2.7 Tdi S-Line. Szukam teraz fajnych felg 17 do niego na zimę, ktoś mógłby coś doradzić do 400 zł ?
19 października 2014, 20:10 [cytuj]
17 do 400 zł ?? będziesz mieć problem znaleźć ;p ale swoją droga fajna fura :D Aczkolwiek bałbym się brać 2.7 TDI ;p Jak się zacznie je... psuć to worek bez dna ;p
17 do 400 zł ?? będziesz mieć problem znaleźć ;p ale swoją droga fajna fura :D Aczkolwiek bałbym się brać 2.7 TDI ;p Jak się zacznie je... psuć to worek bez dna ;p
19 października 2014, 20:29 [cytuj]
Już znalazłem , nie znam tej firmy (Carmani) ale on należą do Oxigin więc raczej jakość będzie. Spokojnie można znaleźć w okolicach 400 zł Borbety, Riale, MAMy.

Każdy silnik jak się zacznie ... psuć :-P to kosztuje. Nieważne czy 2.7, 2.0 czy 3.0. Olej wymieniam co 15 000, filtry co drugą wymianę, nie kombinuje nic w sofcie, skrzyni (Multi) staram się nie zarzynać przy starcie, ogólnie ma przjechane 135 000 tys. ale silnik chodzi jak nowy.
Już znalazłem , nie znam tej firmy (Carmani) ale on należą do Oxigin więc raczej jakość będzie. Spokojnie można znaleźć w okolicach 400 zł Borbety, Riale, MAMy.

Każdy silnik jak się zacznie ... psuć :-P to kosztuje. Nieważne czy 2.7, 2.0 czy 3.0. Olej wymieniam co 15 000, filtry co drugą wymianę, nie kombinuje nic w sofcie, skrzyni (Multi) staram się nie zarzynać przy starcie, ogólnie ma przjechane 135 000 tys. ale silnik chodzi jak nowy.
19 października 2014, 20:39 [cytuj]
Lexy ale chodziło mi raczej o to, że to V6 tdi jest :D A v6 w dieslu to jest wór bez dna :D

Sam mam diesla i już raz musiałem wymienić drumase ;p i powiem tyle, że na wiosnę zmieniam auto i na pewno kupie benzynkę i na pewno powyżej 200 KM ;p

Ale to A5 przepiękne :D chociaż jakbym miał do wyboru camaro a to A5 to chyba bym poszedł na całość i camaro wziął :D albo mustanga shelby gt 500 :D
Lexy ale chodziło mi raczej o to, że to V6 tdi jest :D A v6 w dieslu to jest wór bez dna :D

Sam mam diesla i już raz musiałem wymienić drumase ;p i powiem tyle, że na wiosnę zmieniam auto i na pewno kupie benzynkę i na pewno powyżej 200 KM ;p

Ale to A5 przepiękne :D chociaż jakbym miał do wyboru camaro a to A5 to chyba bym poszedł na całość i camaro wziął :D albo mustanga shelby gt 500 :D
19 października 2014, 20:47 [cytuj]
No tak, jest V6 ale to dosyć sprawdzone i popularne silniki, nie powinno być raczej problemów z ewentualną naprawą. Tym bardziej że samochód sprowadzony z Holandii, serwisowany do końca (4 lata minęły w sierpniu). Też myślałem nad benzyną w A5, 211 km z turbiną ale tu właśnie bym się bardziej bał ze względu na to turbo.

Za Camaro musiałbym dopłacić z 10 000 zł i w sumie dostaję łysy samochód - tyle że nówkę z salonu. O Shelby bym nawet nie pomyślał, 15 litrów na 100 ? W A5 mam fajne wyposażenie, S-Line wewnętrzny i zewnętrzny, skóry no i prawie w każdym serwisie sobie z tym poradzą, z muscle carem mogłoby by nie być tak łatwo. Nie mówię że następnego gdzieś za 2 lata nie kupię takiego (choć BMW 6 ...) ale póki co jeszcze mnie nie stać na taki samochód :-D
No tak, jest V6 ale to dosyć sprawdzone i popularne silniki, nie powinno być raczej problemów z ewentualną naprawą. Tym bardziej że samochód sprowadzony z Holandii, serwisowany do końca (4 lata minęły w sierpniu). Też myślałem nad benzyną w A5, 211 km z turbiną ale tu właśnie bym się bardziej bał ze względu na to turbo.

Za Camaro musiałbym dopłacić z 10 000 zł i w sumie dostaję łysy samochód - tyle że nówkę z salonu. O Shelby bym nawet nie pomyślał, 15 litrów na 100 ? W A5 mam fajne wyposażenie, S-Line wewnętrzny i zewnętrzny, skóry no i prawie w każdym serwisie sobie z tym poradzą, z muscle carem mogłoby by nie być tak łatwo. Nie mówię że następnego gdzieś za 2 lata nie kupię takiego (choć BMW 6 ...) ale póki co jeszcze mnie nie stać na taki samochód :-D
19 października 2014, 21:02 [cytuj]
Za ile to A5 powinąłeś, Lexy?
Za ile to A5 powinąłeś, Lexy?
19 października 2014, 21:12 [cytuj]
Łącznie z akcyzą (ta wyższą), opłatami itd. ok 95 000 zł
oi58.tinypic.com/k2zf55.jpg" alt="oi58.tinypic.com/k2zf55.jpg" width="98%">
Łącznie z akcyzą (ta wyższą), opłatami itd. ok 95 000 zł
[img]http://oi58.tinypic.com/k2zf55.jpg[/img]
19 października 2014, 21:26 [cytuj]
Nie no fura naprawdę super :) Fele git majonez :D tylko czemu boisz się o turbo w benzynie ?? Przecież w tym 2.7 też masz turbo :D Ale do mnie ta furcia trochę nie pasuję :D Ja raczej w coś takiego będę celować :D To auto to moja bratnia dusza xD allegro.pl/ford-focus-rs-2010-i4685736454.html Taki Szajbus :D
Nie no fura naprawdę super :) Fele git majonez :D tylko czemu boisz się o turbo w benzynie ?? Przecież w tym 2.7 też masz turbo :D Ale do mnie ta furcia trochę nie pasuję :D Ja raczej w coś takiego będę celować :D To auto to moja bratnia dusza xD http://allegro.pl/ford-focus-rs-2010-i4685736454.html Taki Szajbus :D
19 października 2014, 21:37 [cytuj]
Te fele to 19 ale mam je na lato, w zimę wolę 17 ;-)

Turbo w dieslu a w benzynie to całkowicie inna bajka, inna zasada działania, fabrycznie montują je dopiero od niedawna i jak się coś zepsuje to dopiero może pociągnąć po kieszeni.

Fordzik zacny, taki bolid. Ja chciałem coś dużego i wygodnego, przy moim 187 cm trochę dziwnie bym się czył w Focusie. No i lakier elegancki, moc potężna, będziesz częstym gościem na CPNach :-)
Te fele to 19 ale mam je na lato, w zimę wolę 17 ;-)

Turbo w dieslu a w benzynie to całkowicie inna bajka, inna zasada działania, fabrycznie montują je dopiero od niedawna i jak się coś zepsuje to dopiero może pociągnąć po kieszeni.

Fordzik zacny, taki bolid. Ja chciałem coś dużego i wygodnego, przy moim 187 cm trochę dziwnie bym się czył w Focusie. No i lakier elegancki, moc potężna, będziesz częstym gościem na CPNach :-)
19 października 2014, 21:52 [cytuj]
Kozackie auto, gdzie żeś sie nakradł żeby je kupić? Zartuje, zajebista fura, kozacki kolor. Te fele to 17? :shock:
Kozackie auto, gdzie żeś sie nakradł żeby je kupić? Zartuje, zajebista fura, kozacki kolor. Te fele to 17? :shock:
19 października 2014, 22:07 [cytuj]
Dzięki, nakradłem na biednym ludziom i rolnikom :-D

To są 19 (opona 255/35), teraz na zimę kupuję 17. Co do koloru to taki jak widać ale jak jest mniej światła to wpada w czerń, taki mega ciemny granat.
Dzięki, nakradłem na biednym ludziom i rolnikom :-D

To są 19 (opona 255/35), teraz na zimę kupuję 17. Co do koloru to taki jak widać ale jak jest mniej światła to wpada w czerń, taki mega ciemny granat.
19 października 2014, 22:10 [cytuj]
Lexy na zimę 17 to jest max jaki można mieć sam mam teraz na zimę 17 :D tylko ja mam yachty do swojego :D lh3.googleusercontent.com/proxy/TlbdMhUXmZW2uxsguzIOtCHr8Z8a49TZ50H49Ap5dQG6nx7XttWRNIsmF9ArXepAPA4aCD-u9qSoQzlwkR9aJRq5AU9tD69tcW9eo0uYEp4JBZzf6qymB1cEIUMl-64w1ycCHAKuWMAQAao=w500-h495-nc
Lexy na zimę 17 to jest max jaki można mieć sam mam teraz na zimę 17 :D tylko ja mam yachty do swojego :D https://lh3.googleusercontent.com/proxy/TlbdMhUXmZW2uxsguzIOtCHr8Z8a49TZ50H49Ap5dQG6nx7XttWRNIsmF9ArXepAPA4aCD-u9qSoQzlwkR9aJRq5AU9tD69tcW9eo0uYEp4JBZzf6qymB1cEIUMl-64w1ycCHAKuWMAQAao=w500-h495-nc
19 października 2014, 22:15 [cytuj]
No u mnie w sumie nic mniejszego jak 16 i tak się nie da wstawić :-P

Myśłałem o nich , świetne są AEZy, do mojego 600 zl sztuka no i muszą być dystanse bo 28ET mam na standardzie a te mają 35. No i jestem zakochany w czarnych :-D
No u mnie w sumie nic mniejszego jak 16 i tak się nie da wstawić :-P

Myśłałem o nich , świetne są AEZy, do mojego 600 zl sztuka no i muszą być dystanse bo 28ET mam na standardzie a te mają 35. No i jestem zakochany w czarnych :-D
20 października 2014, 00:24 [cytuj]
"Lexy" powiedział/a:
Turbo w dieslu a w benzynie to całkowicie inna bajka, inna zasada działania, fabrycznie montują je dopiero od niedawna i jak się coś zepsuje to dopiero może pociągnąć po kieszeni.
Nie do końca się zgodzę z pojęciem niedawno, bo grupa VAG miała już przy A4 B5 i pokrewnych jednostkę 1.8 T o mocy 150 KM z turbinką. Ponadto Saab (chyba w 9-3, 9-5 pewnie też) wszystkie benzynki "turbinował". Jeśli chodzi jednak o zasadę działania, a raczej użyteczność to zupełnie inna bajka - wolnossące diesle są cholernie wytrzymałe, mają bardzo wysoką kulturę pracy i wytrzymają więcej niż reszta. Ale przy 2.0 wyciągnie się może 70 kilka koni. Przy czym rozpędzanie będzie trwało wieki. Turbina po prostu pozwala skrócić czas dojścia do maksymalnego momentu obrotowego i nawiązać walkę z benzyniakiem. W benzyniakach turbo służy praktycznie tylko do zwiększenia mocy, bo wolnossące jednostki są zazwyczaj na tyle elastyczne, że nie ma problemu z rozpędzaniem się. A spróbuj wyprzedzać w 1.9 SD :-D Pomijam kwestię downsize'ingu, dla mnie to jest porypane wykrzesywać z 1.0 125 KM... Duża moc silnika benzynowego to tylko widlasta ósemka z pojemnością minimum 4 litry. Bez turbinek i innych dodatków :-)
"Lexy" powiedział/a:
Fordzik zacny, taki bolid. Ja chciałem coś dużego i wygodnego, przy moim 187 cm trochę dziwnie bym się czył w Focusie. No i lakier elegancki, moc potężna, będziesz częstym gościem na CPNach :-)
Znam ten ból przy moim 194 :-D Ileż ja się naszukałem.
Nie do końca się zgodzę z pojęciem niedawno, bo grupa VAG miała już przy A4 B5 i pokrewnych jednostkę 1.8 T o mocy 150 KM z turbinką. Ponadto Saab (chyba w 9-3, 9-5 pewnie też) wszystkie benzynki "turbinował". Jeśli chodzi jednak o zasadę działania, a raczej użyteczność to zupełnie inna bajka - wolnossące diesle są cholernie wytrzymałe, mają bardzo wysoką kulturę pracy i wytrzymają więcej niż reszta. Ale przy 2.0 wyciągnie się może 70 kilka koni. Przy czym rozpędzanie będzie trwało wieki. Turbina po prostu pozwala skrócić czas dojścia do maksymalnego momentu obrotowego i nawiązać walkę z benzyniakiem. W benzyniakach turbo służy praktycznie tylko do zwiększenia mocy, bo wolnossące jednostki są zazwyczaj na tyle elastyczne, że nie ma problemu z rozpędzaniem się. A spróbuj wyprzedzać w 1.9 SD :-D Pomijam kwestię downsize'ingu, dla mnie to jest porypane wykrzesywać z 1.0 125 KM... Duża moc silnika benzynowego to tylko widlasta ósemka z pojemnością minimum 4 litry. Bez turbinek i innych dodatków :-)
[quote="Lexy"] Fordzik zacny, taki bolid. Ja chciałem coś dużego i wygodnego, przy moim 187 cm trochę dziwnie bym się czył w Focusie. No i lakier elegancki, moc potężna, będziesz częstym gościem na CPNach :-)
|<  <<  <  12  13  14  15  16    >  >>  >|
tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 34 24 5 5 77
2. Borussia Dortmund 34 22 3 9 69
3. Bayer Leverkusen 34 19 7 8 64
4. RB Lipsk 34 17 7 10 58
5. Union Berlin 34 16 9 9 57
6. SC Freiburg 34 15 10 9 55
7. 1. FC Köln 34 14 10 10 52
cała tabela
ranking typerów
Użytkownik Punkty
1. JungKamil3 504
2. Krzpiczek16 504
3. Armandzio 462
4. buniu34 456
5. geniu 453
6. KOMIX 450
7. F1066 447
cała tabela
shoutbox
wola
wola godzinę temu

@BVB MISTRZ myślę, że z Levym Liverpool by wygrał

wola
wola godzinę temu

Real był gorszy od PSG, Chelsea, City i Liverpoolu ale wygrali ze wszystkimi

libero180
libero180 godzinę temu

W Realu jest coś czego innego klubu nie mają tzw mentalność zwycięzców,niech Anglicy jeszcze więcej kasy pakują w piłkarzy

BVB MISTRZ
BVB MISTRZ godzinę temu

wola Może Lewandowski trafi do Liverpoolu jako 9

artur1973
artur1973 2 godzin temu

Ale niestety taka jest piłka. City miało SReal na widelcu i nic. Liverpool dziś 23:4 sytuacje bramkowe i nic. A Perez ma bekę z całego świata który wietrzył madrylianom upadek z powodu długów?. Ale do gabloty wjechał kolejny puchar LM

wola
wola 2 godzin temu

współczuję Kloppowi tyle przegranych finałów z BVB też

T-Mac
T-Mac 2 godzin temu

Słaby zwycięzca Ligi Mistrzów! Tyle farta w jednej edycji to chyba nie miał nigdy nikt wcześniej. "Suma szczęścia i pecha równa się zero" nie dotyczy Realu w Lidze Mistrzów i buyernu w buyernlidze...

wola
wola 2 godzin temu

przełącz na Premium

artur1973
artur1973 2 godzin temu

Szoakowski zaraz się zesra

wola
wola 2 godzin temu

ja bym postawił na Origiego

artur1973
artur1973 2 godzin temu

Ależ Liverpool daje się dmuchać Rralowi jak dziecko

wola
wola 2 godzin temu

przydałaby się Kloppowi 9

fanatyk88
fanatyk88 5 godzin temu

No raczej, ja tak samo ;)

wola
wola 5 godzin temu

Trzymam kciuki za Jurgena!!!

KrzychuDLK
KrzychuDLK Wczoraj, 17:35

Malen powinien dostać szansę w nowym sezonie, a jeżeli nie wykorzysta swojej szansy to sprzedać i tyle.

Maliniak1991
Maliniak1991 Wczoraj, 12:20

Ja bym Malena na straty nie spisywał, moim zdaniem wyglądał coraz lepiej, ale ta kontuzja zepsuła wszystko

CzarnoŻółtyKot
CzarnoŻółtyKot Wczoraj, 10:03

transfermarkt.pl/donyell-malen/profil/spieler/326029 I jeszcze pytanie co z tym panem. Kosztował tyle co Szyrle i pożytek z niego mniej więcej taki sam czyli żaden póki co..

CzarnoŻółtyKot
CzarnoŻółtyKot Wczoraj, 09:58

"Delaney i Wolf to całkiem różne pozycje na boisku" Widać dla Favre nie było rzeczy niemożliwych jeżeli potrafił wystawić Phillipa na ataku i Wolfa na defensywnym jednocześnie.

aguero82
aguero82 Wczoraj, 09:56

Karolis, Brandt to bardzo nierówno grający zawodnik. Ma przebłyski bardzo dobrej gry ale niestety nie potrafi ustabilizować formy

aguero82
aguero82 Wczoraj, 09:53

Kot, Delaney i Wolf to całkiem różne pozycje na boisku.

CzarnoŻółtyKot
CzarnoŻółtyKot Wczoraj, 09:45

Wolf jest chimerycznym i pozbawionym techniki zawodnikiem mający do tego czasami takie odpały na boisku,że głowa boli, a wartościowymi zmiennikami to mógłby być np Delaney w którego miejsce Wolf powinien być sprzedany zamiast Duńczyka.

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 Wczoraj, 09:39

Wolf pokazał w tym sezonie że potrafi być wartościowym zmiennikiem. Za to Hazarda pozbył bym się bez żalu. Zarabia dużo, na boisku daje niewiele a dodatkowo pojawiały się u niego problemy z profesjonalizmem.

artur1973
artur1973 Wczoraj, 08:59

Głupota jest pozbywać się Brandta, Hazarda czy Moukoko. Szkodników jest dużo więcej: Schulz, Passlack, Wolf, Meunier itp

Karolis
Karolis 1 dni temu, 2022-05-27

Głupota pozbywać się Brandta. Ja wiem, że można mieć plusvalenze za niego sporą No ale to piłkarz najrówniej grający z Jude i Kobelem w BVB No i Reusem.

libero180
libero180 1 dni temu, 2022-05-27

Julian Brandt nie jest beneficjentem zwolnienia Marco Rose'a. Trener był jedynym, który za wszelką cenę chciał zatrzymać zawodnika. Nastawienie klubu pozostaje niezmienione: jeśli pojawi się dobra oferta, może odejść. Ale: nie zostanie sprzedany za mniej niż jego wartość.

F1066
F1066 1 dni temu, 2022-05-27

bvb.de/News/Uebersicht/Kevin-Grosskreutz-lost-die-erste-Runde-im-DFB-Pokal-aus

F1066
F1066 1 dni temu, 2022-05-27

Miły gest ze strony VfB Stuttgart. W podziękowaniu za zwycięstwo BVB nad Herthą BSC, dzięki któremu Szwabowie nie znaleźli się w strefie spadkowej w 34. meczu Bundesligi, klub podarował strzelcowi złotej bramki prezent. Youssoufa Moukoko nie miał powodów do radości w minionym sezonie. Czasem kontuzje zepchnęły młodego napastnika z kursu, innym razem rywalizacja w Borussii Dortmund była po prostu zbyt silna. Gol, który zapewnił zwycięstwo 2-1 w meczu z Herthą BSC w ostatnim dniu rozgrywek Bundesligi, był tym bardziej pokrzepiający dla niemieckiego juniora. Ale nie tylko Moukoko i BVB skorzystali na golu, również VfB Stuttgart cieszył się z precyzyjnego strzału napastnika lewą nogą. VfB Stuttgart dziękuje BVB i Moukoko. Bez zwycięstwa Dortmundu z Herthą drużyna trenera Pellegrino Matarazzo byłaby zagrożona spadkiem. Dlatego VfB wysłało "wybawcy" Moukoko małe podziękowanie. Na swoim profilu na Instagramie 17-latek z szerokim uśmiechem zaprezentował koszulkę podpisaną przez wszystkich Profis ze Stuttgartu, na której widnieje również napis "2:1" oraz "DZIĘKUJEMY! twitter.com/bvbnewsblog/status/1530104160430997504?s=20&t=u4AciJakTO2tyZS0WPomDQ

F1066
F1066 1 dni temu, 2022-05-27

W birnach niektorych kibiców :))

pablo
pablo 1 dni temu, 2022-05-27

To gdzie ta skarpeta? :)

F1066
F1066 1 dni temu, 2022-05-27

DFL ujawnia ogromne straty BVB i Herthy BSC. Niemiecka Liga Piłkarska (DFL) opublikowała dane finansowe wszystkich 36 klubów zawodowych z Bundesligi i 2. Bundesligi na sezon 2020/21. Według raportu, największą stratę po opodatkowaniu w niemieckiej lidze poniosły Hertha BSC (77,9 mln euro) i wicemistrz Borussia Dortmund (72,8 mln euro). W sumie 15 z 18 klubów grających w Bundeslidze w nadchodzącym sezonie ma ujemny bilans. Tylko SC Freiburg (9,8 mln euro), RB Leipzig (3,7 mln euro) i rekordziści FC Bayern Monachium (2,3 mln euro) osiągnęli pozytywny wynik. W drugiej lidze udało się to sześciu klubom: Holstein Kiel, 1. FC Kaiserslautern, Jahn Regensburg, SV Darmstadt 98, 1. FC Heidenheim i SV Sandhausen. W przypadku Heidenheim i Sandhausen bilans został sporządzony na rok 2021, a nie na sezon 2020/21.

statystyki
Użytkownicy online:
Gości online: 41
Zarejestrowanych użytkowników: 9416
Ostatnio zarejestrowany: Kursa123
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem