Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Forum dyskusyjne

|<  <<  <  12  13  14  15  16    >  >>  >|
Forum dyskusyjne » Hyde Park » Samochody
27 kwietnia 2014, 22:13 [cytuj]
@mDawid - no jeśli autem ma jeździć dwumetrowa osoba to stanowczo odradzam auta klasy C. Sam mam 1.94 i na dłuższą metę auta mniejsze niż klasa D są bardzo niekomfortowe. Głównie mam na myśli nogi, bo za mało miejsca jest.

@Hesus - Lanos jest bardzo pakowny. Kumpel miał i sporo wchodziło (nawet jak jechaliśmy w 5 osób dało radę). Octavia jest najbardziej pakowna, a między liftbackiem i kombi nie ma dużej różnicy jeśli chodzi o pojemność. Ale na pewno w dobrym stanie będzie ciężej dostać i przede wszystkim starsze roczniki. Silnik to tylko SDI (ale strasznie powolny jest) lub benzynka zagazowana. Omega rzeczywiście świetne auto, ale trwałość niestety mizerna. No i jeszcze blacha dochodzi :P
@mDawid - no jeśli autem ma jeździć dwumetrowa osoba to stanowczo odradzam auta klasy C. Sam mam 1.94 i na dłuższą metę auta mniejsze niż klasa D są bardzo niekomfortowe. Głównie mam na myśli nogi, bo za mało miejsca jest.

@Hesus - Lanos jest bardzo pakowny. Kumpel miał i sporo wchodziło (nawet jak jechaliśmy w 5 osób dało radę). Octavia jest najbardziej pakowna, a między liftbackiem i kombi nie ma dużej różnicy jeśli chodzi o pojemność. Ale na pewno w dobrym stanie będzie ciężej dostać i przede wszystkim starsze roczniki. Silnik to tylko SDI (ale strasznie powolny jest) lub benzynka zagazowana. Omega rzeczywiście świetne auto, ale trwałość niestety mizerna. No i jeszcze blacha dochodzi :P
27 kwietnia 2014, 22:21 [cytuj]
[quote]...jeśli autem ma jeździć dwumetrowa osoba to stanowczo odradzam auta klasy C. Sam mam 1.94 i na dłuższą metę auta mniejsze niż klasa D są bardzo niekomfortowe. Głównie mam na myśli nogi, bo za mało miejsca jest.[/quote] Również mam 1.94. Parę lat jeździłem Focusem(2004 rocznik)- z przodu jak dla mnie było sporo miejsca. Z tyłu podobnie, tylko lekki problem był z biciem głową o boczne słupki czy sufit, ale wszystkie do wytrzymania. :-P
Głównie zależy mi bym nie musiał trzymać kolan na wysokości brody. 8-)
Również mam 1.94. Parę lat jeździłem Focusem(2004 rocznik)- z przodu jak dla mnie było sporo miejsca. Z tyłu podobnie, tylko lekki problem był z biciem głową o boczne słupki czy sufit, ale wszystkie do wytrzymania. :-P
Głównie zależy mi bym nie musiał trzymać kolan na wysokości brody. 8-)
27 kwietnia 2014, 22:23 [cytuj]
mDawid, Jak sobie Focusa chwalisz? W benzynie czy dieslu?
[b]mDawid[/b], Jak sobie Focusa chwalisz? W benzynie czy dieslu?
27 kwietnia 2014, 22:35 [cytuj]
"Mbuti3" powiedział/a:
mDawid, Jak sobie Focusa chwalisz? W benzynie czy dieslu?
Był to konkretnie Ford Focus I 1.8 TDCi 115KM.

Przez te lata co był u mnie w domu, to jeszcze byłem w wieku nieupoważniającym do prowadzenia. Natomiast jako kierowca załapałem się może na niecały rok jego bytności w rodzinnym garażu.
Przechodząc do sedna, to był to jakiś chyba kiepski egzemplarz, bo rodzice narzekali ile wlezie. A to, że palił jak smok(dużo powyżej [URL=http://www.autocentrum.pl/spalanie/ford/focus/i/silnik-diesla-1.8-tdci-115km-2001-2005/]TYCH[/URL] średnich), a prócz tego co chwila coś się w nim psuło, więc trochę budżetu domowego cholera zżerała.

Ale tak jak mówię, musiał to być pechowy egzemplarz, bo chyba ogólnie Focusy są dość powszechnie cenione i polecane wśród kierowców.
Był to konkretnie Ford Focus I 1.8 TDCi 115KM.

Przez te lata co był u mnie w domu, to jeszcze byłem w wieku nieupoważniającym do prowadzenia. Natomiast jako kierowca załapałem się może na niecały rok jego bytności w rodzinnym garażu.
Przechodząc do sedna, to był to jakiś chyba kiepski egzemplarz, bo rodzice narzekali ile wlezie. A to, że palił jak smok(dużo powyżej [URL=http://www.autocentrum.pl/spalanie/ford/focus/i/silnik-diesla-1.8-tdci-115km-2001-2005/]TYCH[/URL] średnich), a prócz tego co chwila coś się w nim psuło, więc trochę budżetu domowego cholera zżerała.

Ale tak jak mówię, musiał to być pechowy egzemplarz, bo chyba ogólnie Focusy są dość powszechnie cenione i polecane wśród kierowców.
27 kwietnia 2014, 22:50 [cytuj]
@ Misiek

Oni mi muszą płacić bonusy za to że NS18 wykupili i muszę patrzeć na jego grę ;-)

Na E39 też kiedyś chorowałem ale to jeszcze na studiach wieki temu, zgadzam się że super klimatyczna fura ale jednak swój wiek ma. No i na pewno więcej jak 20-25 tys. bym za nią nie dał.

Sam nie jestem aż tak mega napalony że to musi być to Camaro. BMW F10, Audi A5 Sportback albo Coupe, Mercedes E 250 CGI Coupe, BMW 635 r. 2007, trochę jest tych autek które mi się podobają. Camaro wyróżnia kilka rzeczy - za te pieniądze fabrycznie nowy samochód, 323 km ze spalaniem ok. 10 l , niesamowity wygląd i "dusza" i przede wszystkim - mało elektroniki która najczęściej zawodzi, samochód można w miarę szybko i łatwo naprawić w odróżnieniu od europejskich limuzyn gdzie bez serwisu ani rusz. Dlatego mam zagwozdkę ale chyba jednak to Camaro wygra mój ranking, przy dolarze za 3 zł akurat zmieszczę się w budżecie, jak mocno skoczy to sobie odpuszczę.

I jako Polak go zagazuję, wrzucę 3 wunderbaumy i będę jeździł z zimnym łokciem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (taki żarcik).

@ Volt

też to widziałem na ich stronie, cudeńko ale to już jednak limuzyna i sporo droższa od Challngera czy Camaro, 30 tys. się ceny zaczynają. Samochód wizualnie genialny, zarówno w śrosku jak i na zewnątrz ale ja nawet o nim nie myślę ;-)

No i się zrobiły dwie dyskusje :-D
@ Misiek

Oni mi muszą płacić bonusy za to że NS18 wykupili i muszę patrzeć na jego grę ;-)

Na E39 też kiedyś chorowałem ale to jeszcze na studiach wieki temu, zgadzam się że super klimatyczna fura ale jednak swój wiek ma. No i na pewno więcej jak 20-25 tys. bym za nią nie dał.

Sam nie jestem aż tak mega napalony że to musi być to Camaro. BMW F10, Audi A5 Sportback albo Coupe, Mercedes E 250 CGI Coupe, BMW 635 r. 2007, trochę jest tych autek które mi się podobają. Camaro wyróżnia kilka rzeczy - za te pieniądze fabrycznie nowy samochód, 323 km ze spalaniem ok. 10 l , niesamowity wygląd i "dusza" i przede wszystkim - mało elektroniki która najczęściej zawodzi, samochód można w miarę szybko i łatwo naprawić w odróżnieniu od europejskich limuzyn gdzie bez serwisu ani rusz. Dlatego mam zagwozdkę ale chyba jednak to Camaro wygra mój ranking, przy dolarze za 3 zł akurat zmieszczę się w budżecie, jak mocno skoczy to sobie odpuszczę.

I jako Polak go zagazuję, wrzucę 3 wunderbaumy i będę jeździł z zimnym łokciem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (taki żarcik).

@ Volt

też to widziałem na ich stronie, cudeńko ale to już jednak limuzyna i sporo droższa od Challngera czy Camaro, 30 tys. się ceny zaczynają. Samochód wizualnie genialny, zarówno w śrosku jak i na zewnątrz ale ja nawet o nim nie myślę ;-)

No i się zrobiły dwie dyskusje :-D
2 października 2014, 17:46 [cytuj]
Miał ktoś stycznosc z Toyotą Celicą VII gen.?
Za kilka miesięcy kupuje samochód... i chyba się zauroczyłem -,-
W dodatku podobno mało awaryjna i spalanie też nie za duże.
Miał ktoś stycznosc z Toyotą Celicą VII gen.?
Za kilka miesięcy kupuje samochód... i chyba się zauroczyłem -,-
W dodatku podobno mało awaryjna i spalanie też nie za duże.
19 października 2014, 19:55 [cytuj]
Miałem napisać pod koniec wakacji, piszę dopiero teraz bo całkowicie zapomniałem o tym temacie.

Niestety plan z muscle carem spalił na panewce, po rozważeniu wszystkich za i przeciw - zbyt dużo rzeczy było na minus.
Po pierwsze cena - prawie 40 tys. USD za najbiedniejszą wersję z czego prawie połowa to cena samochodu a reszta to podatki i dodatkowe koszty.
Drugie - samochód jak dla mnie chyba zbyt kozacki (Camaro);
3. ubogie wyposażenie
4. nasze drogi i opony 265 ...

Stanęło w końcu na Audi A5 2010 2.7 Tdi S-Line. Szukam teraz fajnych felg 17 do niego na zimę, ktoś mógłby coś doradzić do 400 zł ?
Miałem napisać pod koniec wakacji, piszę dopiero teraz bo całkowicie zapomniałem o tym temacie.

Niestety plan z muscle carem spalił na panewce, po rozważeniu wszystkich za i przeciw - zbyt dużo rzeczy było na minus.
Po pierwsze cena - prawie 40 tys. USD za najbiedniejszą wersję z czego prawie połowa to cena samochodu a reszta to podatki i dodatkowe koszty.
Drugie - samochód jak dla mnie chyba zbyt kozacki (Camaro);
3. ubogie wyposażenie
4. nasze drogi i opony 265 ...

Stanęło w końcu na Audi A5 2010 2.7 Tdi S-Line. Szukam teraz fajnych felg 17 do niego na zimę, ktoś mógłby coś doradzić do 400 zł ?
19 października 2014, 20:10 [cytuj]
17 do 400 zł ?? będziesz mieć problem znaleźć ;p ale swoją droga fajna fura :D Aczkolwiek bałbym się brać 2.7 TDI ;p Jak się zacznie je... psuć to worek bez dna ;p
17 do 400 zł ?? będziesz mieć problem znaleźć ;p ale swoją droga fajna fura :D Aczkolwiek bałbym się brać 2.7 TDI ;p Jak się zacznie je... psuć to worek bez dna ;p
19 października 2014, 20:29 [cytuj]
Już znalazłem , nie znam tej firmy (Carmani) ale on należą do Oxigin więc raczej jakość będzie. Spokojnie można znaleźć w okolicach 400 zł Borbety, Riale, MAMy.

Każdy silnik jak się zacznie ... psuć :-P to kosztuje. Nieważne czy 2.7, 2.0 czy 3.0. Olej wymieniam co 15 000, filtry co drugą wymianę, nie kombinuje nic w sofcie, skrzyni (Multi) staram się nie zarzynać przy starcie, ogólnie ma przjechane 135 000 tys. ale silnik chodzi jak nowy.
Już znalazłem , nie znam tej firmy (Carmani) ale on należą do Oxigin więc raczej jakość będzie. Spokojnie można znaleźć w okolicach 400 zł Borbety, Riale, MAMy.

Każdy silnik jak się zacznie ... psuć :-P to kosztuje. Nieważne czy 2.7, 2.0 czy 3.0. Olej wymieniam co 15 000, filtry co drugą wymianę, nie kombinuje nic w sofcie, skrzyni (Multi) staram się nie zarzynać przy starcie, ogólnie ma przjechane 135 000 tys. ale silnik chodzi jak nowy.
19 października 2014, 20:39 [cytuj]
Lexy ale chodziło mi raczej o to, że to V6 tdi jest :D A v6 w dieslu to jest wór bez dna :D

Sam mam diesla i już raz musiałem wymienić drumase ;p i powiem tyle, że na wiosnę zmieniam auto i na pewno kupie benzynkę i na pewno powyżej 200 KM ;p

Ale to A5 przepiękne :D chociaż jakbym miał do wyboru camaro a to A5 to chyba bym poszedł na całość i camaro wziął :D albo mustanga shelby gt 500 :D
Lexy ale chodziło mi raczej o to, że to V6 tdi jest :D A v6 w dieslu to jest wór bez dna :D

Sam mam diesla i już raz musiałem wymienić drumase ;p i powiem tyle, że na wiosnę zmieniam auto i na pewno kupie benzynkę i na pewno powyżej 200 KM ;p

Ale to A5 przepiękne :D chociaż jakbym miał do wyboru camaro a to A5 to chyba bym poszedł na całość i camaro wziął :D albo mustanga shelby gt 500 :D
19 października 2014, 20:47 [cytuj]
No tak, jest V6 ale to dosyć sprawdzone i popularne silniki, nie powinno być raczej problemów z ewentualną naprawą. Tym bardziej że samochód sprowadzony z Holandii, serwisowany do końca (4 lata minęły w sierpniu). Też myślałem nad benzyną w A5, 211 km z turbiną ale tu właśnie bym się bardziej bał ze względu na to turbo.

Za Camaro musiałbym dopłacić z 10 000 zł i w sumie dostaję łysy samochód - tyle że nówkę z salonu. O Shelby bym nawet nie pomyślał, 15 litrów na 100 ? W A5 mam fajne wyposażenie, S-Line wewnętrzny i zewnętrzny, skóry no i prawie w każdym serwisie sobie z tym poradzą, z muscle carem mogłoby by nie być tak łatwo. Nie mówię że następnego gdzieś za 2 lata nie kupię takiego (choć BMW 6 ...) ale póki co jeszcze mnie nie stać na taki samochód :-D
No tak, jest V6 ale to dosyć sprawdzone i popularne silniki, nie powinno być raczej problemów z ewentualną naprawą. Tym bardziej że samochód sprowadzony z Holandii, serwisowany do końca (4 lata minęły w sierpniu). Też myślałem nad benzyną w A5, 211 km z turbiną ale tu właśnie bym się bardziej bał ze względu na to turbo.

Za Camaro musiałbym dopłacić z 10 000 zł i w sumie dostaję łysy samochód - tyle że nówkę z salonu. O Shelby bym nawet nie pomyślał, 15 litrów na 100 ? W A5 mam fajne wyposażenie, S-Line wewnętrzny i zewnętrzny, skóry no i prawie w każdym serwisie sobie z tym poradzą, z muscle carem mogłoby by nie być tak łatwo. Nie mówię że następnego gdzieś za 2 lata nie kupię takiego (choć BMW 6 ...) ale póki co jeszcze mnie nie stać na taki samochód :-D
19 października 2014, 21:02 [cytuj]
Za ile to A5 powinąłeś, Lexy?
Za ile to A5 powinąłeś, Lexy?
19 października 2014, 21:12 [cytuj]
Łącznie z akcyzą (ta wyższą), opłatami itd. ok 95 000 zł
http://oi58.tinypic.com/k2zf55.jpg" alt="http://oi58.tinypic.com/k2zf55.jpg" width="98%">
Łącznie z akcyzą (ta wyższą), opłatami itd. ok 95 000 zł
[img]http://oi58.tinypic.com/k2zf55.jpg[/img]
19 października 2014, 21:26 [cytuj]
Nie no fura naprawdę super :) Fele git majonez :D tylko czemu boisz się o turbo w benzynie ?? Przecież w tym 2.7 też masz turbo :D Ale do mnie ta furcia trochę nie pasuję :D Ja raczej w coś takiego będę celować :D To auto to moja bratnia dusza xD http://allegro.pl/ford-focus-rs-2010-i4685736454.html Taki Szajbus :D
Nie no fura naprawdę super :) Fele git majonez :D tylko czemu boisz się o turbo w benzynie ?? Przecież w tym 2.7 też masz turbo :D Ale do mnie ta furcia trochę nie pasuję :D Ja raczej w coś takiego będę celować :D To auto to moja bratnia dusza xD http://allegro.pl/ford-focus-rs-2010-i4685736454.html Taki Szajbus :D
19 października 2014, 21:37 [cytuj]
Te fele to 19 ale mam je na lato, w zimę wolę 17 ;-)

Turbo w dieslu a w benzynie to całkowicie inna bajka, inna zasada działania, fabrycznie montują je dopiero od niedawna i jak się coś zepsuje to dopiero może pociągnąć po kieszeni.

Fordzik zacny, taki bolid. Ja chciałem coś dużego i wygodnego, przy moim 187 cm trochę dziwnie bym się czył w Focusie. No i lakier elegancki, moc potężna, będziesz częstym gościem na CPNach :-)
Te fele to 19 ale mam je na lato, w zimę wolę 17 ;-)

Turbo w dieslu a w benzynie to całkowicie inna bajka, inna zasada działania, fabrycznie montują je dopiero od niedawna i jak się coś zepsuje to dopiero może pociągnąć po kieszeni.

Fordzik zacny, taki bolid. Ja chciałem coś dużego i wygodnego, przy moim 187 cm trochę dziwnie bym się czył w Focusie. No i lakier elegancki, moc potężna, będziesz częstym gościem na CPNach :-)
19 października 2014, 21:52 [cytuj]
Kozackie auto, gdzie żeś sie nakradł żeby je kupić? Zartuje, zajebista fura, kozacki kolor. Te fele to 17? :shock:
Kozackie auto, gdzie żeś sie nakradł żeby je kupić? Zartuje, zajebista fura, kozacki kolor. Te fele to 17? :shock:
19 października 2014, 22:07 [cytuj]
Dzięki, nakradłem na biednym ludziom i rolnikom :-D

To są 19 (opona 255/35), teraz na zimę kupuję 17. Co do koloru to taki jak widać ale jak jest mniej światła to wpada w czerń, taki mega ciemny granat.
Dzięki, nakradłem na biednym ludziom i rolnikom :-D

To są 19 (opona 255/35), teraz na zimę kupuję 17. Co do koloru to taki jak widać ale jak jest mniej światła to wpada w czerń, taki mega ciemny granat.
19 października 2014, 22:10 [cytuj]
Lexy na zimę 17 to jest max jaki można mieć sam mam teraz na zimę 17 :D tylko ja mam yachty do swojego :D https://lh3.googleusercontent.com/proxy/TlbdMhUXmZW2uxsguzIOtCHr8Z8a49TZ50H49Ap5dQG6nx7XttWRNIsmF9ArXepAPA4aCD-u9qSoQzlwkR9aJRq5AU9tD69tcW9eo0uYEp4JBZzf6qymB1cEIUMl-64w1ycCHAKuWMAQAao=w500-h495-nc
Lexy na zimę 17 to jest max jaki można mieć sam mam teraz na zimę 17 :D tylko ja mam yachty do swojego :D https://lh3.googleusercontent.com/proxy/TlbdMhUXmZW2uxsguzIOtCHr8Z8a49TZ50H49Ap5dQG6nx7XttWRNIsmF9ArXepAPA4aCD-u9qSoQzlwkR9aJRq5AU9tD69tcW9eo0uYEp4JBZzf6qymB1cEIUMl-64w1ycCHAKuWMAQAao=w500-h495-nc
19 października 2014, 22:15 [cytuj]
No u mnie w sumie nic mniejszego jak 16 i tak się nie da wstawić :-P

Myśłałem o nich , świetne są AEZy, do mojego 600 zl sztuka no i muszą być dystanse bo 28ET mam na standardzie a te mają 35. No i jestem zakochany w czarnych :-D
No u mnie w sumie nic mniejszego jak 16 i tak się nie da wstawić :-P

Myśłałem o nich , świetne są AEZy, do mojego 600 zl sztuka no i muszą być dystanse bo 28ET mam na standardzie a te mają 35. No i jestem zakochany w czarnych :-D
20 października 2014, 00:24 [cytuj]
"Lexy" powiedział/a:
Turbo w dieslu a w benzynie to całkowicie inna bajka, inna zasada działania, fabrycznie montują je dopiero od niedawna i jak się coś zepsuje to dopiero może pociągnąć po kieszeni.
Nie do końca się zgodzę z pojęciem niedawno, bo grupa VAG miała już przy A4 B5 i pokrewnych jednostkę 1.8 T o mocy 150 KM z turbinką. Ponadto Saab (chyba w 9-3, 9-5 pewnie też) wszystkie benzynki "turbinował". Jeśli chodzi jednak o zasadę działania, a raczej użyteczność to zupełnie inna bajka - wolnossące diesle są cholernie wytrzymałe, mają bardzo wysoką kulturę pracy i wytrzymają więcej niż reszta. Ale przy 2.0 wyciągnie się może 70 kilka koni. Przy czym rozpędzanie będzie trwało wieki. Turbina po prostu pozwala skrócić czas dojścia do maksymalnego momentu obrotowego i nawiązać walkę z benzyniakiem. W benzyniakach turbo służy praktycznie tylko do zwiększenia mocy, bo wolnossące jednostki są zazwyczaj na tyle elastyczne, że nie ma problemu z rozpędzaniem się. A spróbuj wyprzedzać w 1.9 SD :-D Pomijam kwestię downsize'ingu, dla mnie to jest porypane wykrzesywać z 1.0 125 KM... Duża moc silnika benzynowego to tylko widlasta ósemka z pojemnością minimum 4 litry. Bez turbinek i innych dodatków :-)
"Lexy" powiedział/a:
Fordzik zacny, taki bolid. Ja chciałem coś dużego i wygodnego, przy moim 187 cm trochę dziwnie bym się czył w Focusie. No i lakier elegancki, moc potężna, będziesz częstym gościem na CPNach :-)
Znam ten ból przy moim 194 :-D Ileż ja się naszukałem.
Nie do końca się zgodzę z pojęciem niedawno, bo grupa VAG miała już przy A4 B5 i pokrewnych jednostkę 1.8 T o mocy 150 KM z turbinką. Ponadto Saab (chyba w 9-3, 9-5 pewnie też) wszystkie benzynki "turbinował". Jeśli chodzi jednak o zasadę działania, a raczej użyteczność to zupełnie inna bajka - wolnossące diesle są cholernie wytrzymałe, mają bardzo wysoką kulturę pracy i wytrzymają więcej niż reszta. Ale przy 2.0 wyciągnie się może 70 kilka koni. Przy czym rozpędzanie będzie trwało wieki. Turbina po prostu pozwala skrócić czas dojścia do maksymalnego momentu obrotowego i nawiązać walkę z benzyniakiem. W benzyniakach turbo służy praktycznie tylko do zwiększenia mocy, bo wolnossące jednostki są zazwyczaj na tyle elastyczne, że nie ma problemu z rozpędzaniem się. A spróbuj wyprzedzać w 1.9 SD :-D Pomijam kwestię downsize'ingu, dla mnie to jest porypane wykrzesywać z 1.0 125 KM... Duża moc silnika benzynowego to tylko widlasta ósemka z pojemnością minimum 4 litry. Bez turbinek i innych dodatków :-)
[quote="Lexy"] Fordzik zacny, taki bolid. Ja chciałem coś dużego i wygodnego, przy moim 187 cm trochę dziwnie bym się czył w Focusie. No i lakier elegancki, moc potężna, będziesz częstym gościem na CPNach :-)
|<  <<  <  12  13  14  15  16    >  >>  >|
tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. RB Lipsk 5 4 1 0 13
2. Bayern Monachium 5 4 0 1 12
3. Borussia Dortmund 5 4 0 1 12
4. Bayer 04 Leverkusen 5 2 3 0 9
5. VfB Stuttgart 5 2 2 1 8
6. Borussia Mönchengladbach 5 2 2 1 8
7. Werder Brema 5 2 2 1 8
cała tabela
ranking typerów
Użytkownik Punkty
1. MrProroK 81
2. RickenZMazowsza 78
3. legmg04 78
4. JungKamil3 78
5. BVB Super 78
6. angor18 75
7. Pingas 75
cała tabela

shoutbox

F1066
F1066 5 godzin temu

Szkoda, Real pod koniec pojechal

fanatyk88
fanatyk88 Wczoraj, 23:56

Ale mi szkoda Gladbach... Powinni mieć 6 pkt. A pieprzony Real powinien mieć zero...

F1066
F1066 Wczoraj, 23:18

staraerakloppa a byles live ?

staraerakloppa
staraerakloppa Wczoraj, 23:02

Teraz na pewnio nie , ale Malage to ja zapamietam do konca zycia.

Dargos
Dargos Wczoraj, 22:54

Cóż... BVB nie byłoby stać na taki comeback

F1066
F1066 Wczoraj, 22:50

2:2

F1066
F1066 Wczoraj, 22:48

Ajjjj ... Benzyna :) pb

libero180
libero180 Wczoraj, 22:43

Zgadzam się, ale możliwie ze wypali nawet w wiele lepszym klubie jeszcze od Leverkusen

Pawelinho
Pawelinho Wczoraj, 22:40

pep nawet kupił wszystkich topowych obrońców, pomocników czy napastników to i tak niczego poza angielską ligą nie wygra, a Bosz to taki trener w sam np na Leverkusen

libero180
libero180 Wczoraj, 22:38

No i Bosz sobie całkiem niezłe nawet teraz radzi po odejściu z BVB,i pewnie teraz ponownie obejmując BVB by miał o wiele lepsze rezultaty, niż wcześniej.

Pawelinho
Pawelinho Wczoraj, 22:38

pep i zizu to w zasadzie odpowiedź na twoją tezę.

staraerakloppa
staraerakloppa Wczoraj, 22:19

Real :D cos dziwnego stało sie z niketórymi zespołami , skład realu i city nie robi kompletnie wrażenia

Pawelinho
Pawelinho Wczoraj, 22:12

libero180 w Ajax'ie to on sobie może z Boszem było podobnie.

libero180
libero180 Wczoraj, 22:09

No niezłe sobie bez planu radzi w lm z ajaxem ,i to nie pierwszy sezon a jak BVB są rozkupywani co sezon.

Goczuś95
Goczuś95 Wczoraj, 21:58

Ktoś podgląda może jak sobie radzi Leo Balerdi w meczu z City?

Pawelinho
Pawelinho Wczoraj, 21:51

I skończy jak Bosz bez planu B. Zmiana trenera nic nie da bo klub jest w stagnacji dzięki obecnemu zarządowi, któremu obecna sytuacja w klubie jak najbardziej odpowiada podobnie jak fakt, że nikt od nich mistrzowskiej patery wymagać nie będzie. Ja przynajmniej przestałem mieć złudzenia dopóki Watzke jest prezesem liczy się tylko awans do Championas League i transfery z zyskiem bo trzeba gonić bayern, który jest kilkadziesiąt lat świetlnych przed Borussią.

libero180
libero180 Wczoraj, 21:43

Jak pisałem Ten Hag Erik jedyny słuszny wybór do BVB i realny.

TommyGun09
TommyGun09 Wczoraj, 20:35

Pochettino nie przyjdzie do BVB z bardzo prostego powodu. Nie gada po niemiecku a Watzke tego wymaga.

gentoofan
gentoofan Wczoraj, 16:35

Pawelinho w BVB jak przychodzi trener takiego kalibru, to już się od niego wymaga, żeby wygrał coś więcej niż SPN a dwie porażki z rzędu są katastrofą. Od Favre'a nie można tego wymagać, bo to nie jest trener, który rozstawiał wszystkich po kątach w lm w takim United też są duże oczekiwania, ale jednak inne oczekiwania będą od noname Ole, a inne będą od trenera który dotarł do finału LM. W Rosji zdobędzie stosunkowo łatwego mistrza, i będzie mógł powiedzieć, że swoją robotę wykonał, w Niemczech czy Włoszech mimo milionów, to już nie jest takie łatwe. Zobacz jakie conte dostał transfery, a i tak jego inter robi za tło dla juve i jeszcze sporo czasu minie zanim zdobędą chociaż jedno mistrzostwo.

Pawelinho
Pawelinho Wczoraj, 16:12

mhmm w BVB też nie miałby presji

gentoofan
gentoofan Wczoraj, 15:36

Dargos Jeżeli on trafi do Rosji to tylko ze względu na dobrą pensje i spokojną prace bez presji, bo wiadomo że jak tam trafi, to nikt od niego nie będzie oczekiwał że będzie walczył jak równy z równym z lepszymi klubami w LM a mistrzostwo Rosji gdzie nie ma Bayernu w lidze będzie dużo łatwiej zdobyć przy dobrym trenerze.

Alex139
Alex139 Wczoraj, 14:35

Na prawdę BVB nie stać na kontrakt dla trenera opiewający na 6,5mln EURO???

Pawelinho
Pawelinho Wczoraj, 14:10

Ja to wiem...niestety.

Alex139
Alex139 Wczoraj, 14:06

Możesz mieć niestety rację...

Pawelinho
Pawelinho Wczoraj, 08:51

Prędzej Pochettino trafi za Zidane'a do realu niż do BVB.

Alex139
Alex139 Wczoraj, 08:11

Pochettino jest moim faworytem!

Alex139
Alex139 Wczoraj, 08:08

Jeśli to jest prawda, to, to jest zamach stanu...

Murzyn
Murzyn Wczoraj, 07:42

Nie ma alternatyw i kuniec tematu. Kuniec! Będziem się kisić z dziadzią.

Dargos
Dargos Wczoraj, 06:33

I taki Pocetino może iść do Zenitu, ale do BVB nie? Powód jest prosty: z Zenitem ma walczyć o Mistrzostwo Rosji - tam mają jakiś cel w porównaniu do pewnego klubu, którego celem jest "jak najlepsza gra, ale jak przegramy to też będzie super"

UkaszBVB
UkaszBVB 1 dni temu, 2020-10-26

Zenit negocjuje z Poccetino kontrakt 6.5mln... Myslalem ze on jest dla nas niedostepny bo jakis kosmiczny kontrakt bedzie chcial... a tu normalne pieniadze. 5mln zaplacili za Bosza... to jest smiech ..

statystyki

Użytkownicy online: szymmonn, Alex139
Gości online: 41
Zarejestrowanych użytkowników: 8901
Ostatnio zarejestrowany: pawelmpc

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem