Borussia Dortmund – BVB – aktualności (transfery, mecze, skład)
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Forum dyskusyjne

|<  <<  <  12  13  14  15  16    >  >>  >|
Forum dyskusyjne » Hyde Park » Samochody
27 kwietnia 2014, 22:13 [cytuj]
@mDawid - no jeśli autem ma jeździć dwumetrowa osoba to stanowczo odradzam auta klasy C. Sam mam 1.94 i na dłuższą metę auta mniejsze niż klasa D są bardzo niekomfortowe. Głównie mam na myśli nogi, bo za mało miejsca jest.

@Hesus - Lanos jest bardzo pakowny. Kumpel miał i sporo wchodziło (nawet jak jechaliśmy w 5 osób dało radę). Octavia jest najbardziej pakowna, a między liftbackiem i kombi nie ma dużej różnicy jeśli chodzi o pojemność. Ale na pewno w dobrym stanie będzie ciężej dostać i przede wszystkim starsze roczniki. Silnik to tylko SDI (ale strasznie powolny jest) lub benzynka zagazowana. Omega rzeczywiście świetne auto, ale trwałość niestety mizerna. No i jeszcze blacha dochodzi :P
@mDawid - no jeśli autem ma jeździć dwumetrowa osoba to stanowczo odradzam auta klasy C. Sam mam 1.94 i na dłuższą metę auta mniejsze niż klasa D są bardzo niekomfortowe. Głównie mam na myśli nogi, bo za mało miejsca jest.

@Hesus - Lanos jest bardzo pakowny. Kumpel miał i sporo wchodziło (nawet jak jechaliśmy w 5 osób dało radę). Octavia jest najbardziej pakowna, a między liftbackiem i kombi nie ma dużej różnicy jeśli chodzi o pojemność. Ale na pewno w dobrym stanie będzie ciężej dostać i przede wszystkim starsze roczniki. Silnik to tylko SDI (ale strasznie powolny jest) lub benzynka zagazowana. Omega rzeczywiście świetne auto, ale trwałość niestety mizerna. No i jeszcze blacha dochodzi :P
27 kwietnia 2014, 22:21 [cytuj]
[quote]...jeśli autem ma jeździć dwumetrowa osoba to stanowczo odradzam auta klasy C. Sam mam 1.94 i na dłuższą metę auta mniejsze niż klasa D są bardzo niekomfortowe. Głównie mam na myśli nogi, bo za mało miejsca jest.[/quote] Również mam 1.94. Parę lat jeździłem Focusem(2004 rocznik)- z przodu jak dla mnie było sporo miejsca. Z tyłu podobnie, tylko lekki problem był z biciem głową o boczne słupki czy sufit, ale wszystkie do wytrzymania. :-P
Głównie zależy mi bym nie musiał trzymać kolan na wysokości brody. 8-)
Również mam 1.94. Parę lat jeździłem Focusem(2004 rocznik)- z przodu jak dla mnie było sporo miejsca. Z tyłu podobnie, tylko lekki problem był z biciem głową o boczne słupki czy sufit, ale wszystkie do wytrzymania. :-P
Głównie zależy mi bym nie musiał trzymać kolan na wysokości brody. 8-)
27 kwietnia 2014, 22:23 [cytuj]
mDawid, Jak sobie Focusa chwalisz? W benzynie czy dieslu?
[b]mDawid[/b], Jak sobie Focusa chwalisz? W benzynie czy dieslu?
27 kwietnia 2014, 22:35 [cytuj]
"Mbuti3" powiedział/a:
mDawid, Jak sobie Focusa chwalisz? W benzynie czy dieslu?
Był to konkretnie Ford Focus I 1.8 TDCi 115KM.

Przez te lata co był u mnie w domu, to jeszcze byłem w wieku nieupoważniającym do prowadzenia. Natomiast jako kierowca załapałem się może na niecały rok jego bytności w rodzinnym garażu.
Przechodząc do sedna, to był to jakiś chyba kiepski egzemplarz, bo rodzice narzekali ile wlezie. A to, że palił jak smok(dużo powyżej [URL=autocentrum.pl/spalanie/ford/focus/i/silnik-diesla-1.8-tdci-115km-2001-2005/]TYCH[/URL] średnich), a prócz tego co chwila coś się w nim psuło, więc trochę budżetu domowego cholera zżerała.

Ale tak jak mówię, musiał to być pechowy egzemplarz, bo chyba ogólnie Focusy są dość powszechnie cenione i polecane wśród kierowców.
Był to konkretnie Ford Focus I 1.8 TDCi 115KM.

Przez te lata co był u mnie w domu, to jeszcze byłem w wieku nieupoważniającym do prowadzenia. Natomiast jako kierowca załapałem się może na niecały rok jego bytności w rodzinnym garażu.
Przechodząc do sedna, to był to jakiś chyba kiepski egzemplarz, bo rodzice narzekali ile wlezie. A to, że palił jak smok(dużo powyżej [URL=http://www.autocentrum.pl/spalanie/ford/focus/i/silnik-diesla-1.8-tdci-115km-2001-2005/]TYCH[/URL] średnich), a prócz tego co chwila coś się w nim psuło, więc trochę budżetu domowego cholera zżerała.

Ale tak jak mówię, musiał to być pechowy egzemplarz, bo chyba ogólnie Focusy są dość powszechnie cenione i polecane wśród kierowców.
27 kwietnia 2014, 22:50 [cytuj]
@ Misiek

Oni mi muszą płacić bonusy za to że NS18 wykupili i muszę patrzeć na jego grę ;-)

Na E39 też kiedyś chorowałem ale to jeszcze na studiach wieki temu, zgadzam się że super klimatyczna fura ale jednak swój wiek ma. No i na pewno więcej jak 20-25 tys. bym za nią nie dał.

Sam nie jestem aż tak mega napalony że to musi być to Camaro. BMW F10, Audi A5 Sportback albo Coupe, Mercedes E 250 CGI Coupe, BMW 635 r. 2007, trochę jest tych autek które mi się podobają. Camaro wyróżnia kilka rzeczy - za te pieniądze fabrycznie nowy samochód, 323 km ze spalaniem ok. 10 l , niesamowity wygląd i "dusza" i przede wszystkim - mało elektroniki która najczęściej zawodzi, samochód można w miarę szybko i łatwo naprawić w odróżnieniu od europejskich limuzyn gdzie bez serwisu ani rusz. Dlatego mam zagwozdkę ale chyba jednak to Camaro wygra mój ranking, przy dolarze za 3 zł akurat zmieszczę się w budżecie, jak mocno skoczy to sobie odpuszczę.

I jako Polak go zagazuję, wrzucę 3 wunderbaumy i będę jeździł z zimnym łokciem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (taki żarcik).

@ Volt

też to widziałem na ich stronie, cudeńko ale to już jednak limuzyna i sporo droższa od Challngera czy Camaro, 30 tys. się ceny zaczynają. Samochód wizualnie genialny, zarówno w śrosku jak i na zewnątrz ale ja nawet o nim nie myślę ;-)

No i się zrobiły dwie dyskusje :-D
@ Misiek

Oni mi muszą płacić bonusy za to że NS18 wykupili i muszę patrzeć na jego grę ;-)

Na E39 też kiedyś chorowałem ale to jeszcze na studiach wieki temu, zgadzam się że super klimatyczna fura ale jednak swój wiek ma. No i na pewno więcej jak 20-25 tys. bym za nią nie dał.

Sam nie jestem aż tak mega napalony że to musi być to Camaro. BMW F10, Audi A5 Sportback albo Coupe, Mercedes E 250 CGI Coupe, BMW 635 r. 2007, trochę jest tych autek które mi się podobają. Camaro wyróżnia kilka rzeczy - za te pieniądze fabrycznie nowy samochód, 323 km ze spalaniem ok. 10 l , niesamowity wygląd i "dusza" i przede wszystkim - mało elektroniki która najczęściej zawodzi, samochód można w miarę szybko i łatwo naprawić w odróżnieniu od europejskich limuzyn gdzie bez serwisu ani rusz. Dlatego mam zagwozdkę ale chyba jednak to Camaro wygra mój ranking, przy dolarze za 3 zł akurat zmieszczę się w budżecie, jak mocno skoczy to sobie odpuszczę.

I jako Polak go zagazuję, wrzucę 3 wunderbaumy i będę jeździł z zimnym łokciem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (taki żarcik).

@ Volt

też to widziałem na ich stronie, cudeńko ale to już jednak limuzyna i sporo droższa od Challngera czy Camaro, 30 tys. się ceny zaczynają. Samochód wizualnie genialny, zarówno w śrosku jak i na zewnątrz ale ja nawet o nim nie myślę ;-)

No i się zrobiły dwie dyskusje :-D
2 października 2014, 17:46 [cytuj]
Miał ktoś stycznosc z Toyotą Celicą VII gen.?
Za kilka miesięcy kupuje samochód... i chyba się zauroczyłem -,-
W dodatku podobno mało awaryjna i spalanie też nie za duże.
Miał ktoś stycznosc z Toyotą Celicą VII gen.?
Za kilka miesięcy kupuje samochód... i chyba się zauroczyłem -,-
W dodatku podobno mało awaryjna i spalanie też nie za duże.
19 października 2014, 19:55 [cytuj]
Miałem napisać pod koniec wakacji, piszę dopiero teraz bo całkowicie zapomniałem o tym temacie.

Niestety plan z muscle carem spalił na panewce, po rozważeniu wszystkich za i przeciw - zbyt dużo rzeczy było na minus.
Po pierwsze cena - prawie 40 tys. USD za najbiedniejszą wersję z czego prawie połowa to cena samochodu a reszta to podatki i dodatkowe koszty.
Drugie - samochód jak dla mnie chyba zbyt kozacki (Camaro);
3. ubogie wyposażenie
4. nasze drogi i opony 265 ...

Stanęło w końcu na Audi A5 2010 2.7 Tdi S-Line. Szukam teraz fajnych felg 17 do niego na zimę, ktoś mógłby coś doradzić do 400 zł ?
Miałem napisać pod koniec wakacji, piszę dopiero teraz bo całkowicie zapomniałem o tym temacie.

Niestety plan z muscle carem spalił na panewce, po rozważeniu wszystkich za i przeciw - zbyt dużo rzeczy było na minus.
Po pierwsze cena - prawie 40 tys. USD za najbiedniejszą wersję z czego prawie połowa to cena samochodu a reszta to podatki i dodatkowe koszty.
Drugie - samochód jak dla mnie chyba zbyt kozacki (Camaro);
3. ubogie wyposażenie
4. nasze drogi i opony 265 ...

Stanęło w końcu na Audi A5 2010 2.7 Tdi S-Line. Szukam teraz fajnych felg 17 do niego na zimę, ktoś mógłby coś doradzić do 400 zł ?
19 października 2014, 20:10 [cytuj]
17 do 400 zł ?? będziesz mieć problem znaleźć ;p ale swoją droga fajna fura :D Aczkolwiek bałbym się brać 2.7 TDI ;p Jak się zacznie je... psuć to worek bez dna ;p
17 do 400 zł ?? będziesz mieć problem znaleźć ;p ale swoją droga fajna fura :D Aczkolwiek bałbym się brać 2.7 TDI ;p Jak się zacznie je... psuć to worek bez dna ;p
19 października 2014, 20:29 [cytuj]
Już znalazłem , nie znam tej firmy (Carmani) ale on należą do Oxigin więc raczej jakość będzie. Spokojnie można znaleźć w okolicach 400 zł Borbety, Riale, MAMy.

Każdy silnik jak się zacznie ... psuć :-P to kosztuje. Nieważne czy 2.7, 2.0 czy 3.0. Olej wymieniam co 15 000, filtry co drugą wymianę, nie kombinuje nic w sofcie, skrzyni (Multi) staram się nie zarzynać przy starcie, ogólnie ma przjechane 135 000 tys. ale silnik chodzi jak nowy.
Już znalazłem , nie znam tej firmy (Carmani) ale on należą do Oxigin więc raczej jakość będzie. Spokojnie można znaleźć w okolicach 400 zł Borbety, Riale, MAMy.

Każdy silnik jak się zacznie ... psuć :-P to kosztuje. Nieważne czy 2.7, 2.0 czy 3.0. Olej wymieniam co 15 000, filtry co drugą wymianę, nie kombinuje nic w sofcie, skrzyni (Multi) staram się nie zarzynać przy starcie, ogólnie ma przjechane 135 000 tys. ale silnik chodzi jak nowy.
19 października 2014, 20:39 [cytuj]
Lexy ale chodziło mi raczej o to, że to V6 tdi jest :D A v6 w dieslu to jest wór bez dna :D

Sam mam diesla i już raz musiałem wymienić drumase ;p i powiem tyle, że na wiosnę zmieniam auto i na pewno kupie benzynkę i na pewno powyżej 200 KM ;p

Ale to A5 przepiękne :D chociaż jakbym miał do wyboru camaro a to A5 to chyba bym poszedł na całość i camaro wziął :D albo mustanga shelby gt 500 :D
Lexy ale chodziło mi raczej o to, że to V6 tdi jest :D A v6 w dieslu to jest wór bez dna :D

Sam mam diesla i już raz musiałem wymienić drumase ;p i powiem tyle, że na wiosnę zmieniam auto i na pewno kupie benzynkę i na pewno powyżej 200 KM ;p

Ale to A5 przepiękne :D chociaż jakbym miał do wyboru camaro a to A5 to chyba bym poszedł na całość i camaro wziął :D albo mustanga shelby gt 500 :D
19 października 2014, 20:47 [cytuj]
No tak, jest V6 ale to dosyć sprawdzone i popularne silniki, nie powinno być raczej problemów z ewentualną naprawą. Tym bardziej że samochód sprowadzony z Holandii, serwisowany do końca (4 lata minęły w sierpniu). Też myślałem nad benzyną w A5, 211 km z turbiną ale tu właśnie bym się bardziej bał ze względu na to turbo.

Za Camaro musiałbym dopłacić z 10 000 zł i w sumie dostaję łysy samochód - tyle że nówkę z salonu. O Shelby bym nawet nie pomyślał, 15 litrów na 100 ? W A5 mam fajne wyposażenie, S-Line wewnętrzny i zewnętrzny, skóry no i prawie w każdym serwisie sobie z tym poradzą, z muscle carem mogłoby by nie być tak łatwo. Nie mówię że następnego gdzieś za 2 lata nie kupię takiego (choć BMW 6 ...) ale póki co jeszcze mnie nie stać na taki samochód :-D
No tak, jest V6 ale to dosyć sprawdzone i popularne silniki, nie powinno być raczej problemów z ewentualną naprawą. Tym bardziej że samochód sprowadzony z Holandii, serwisowany do końca (4 lata minęły w sierpniu). Też myślałem nad benzyną w A5, 211 km z turbiną ale tu właśnie bym się bardziej bał ze względu na to turbo.

Za Camaro musiałbym dopłacić z 10 000 zł i w sumie dostaję łysy samochód - tyle że nówkę z salonu. O Shelby bym nawet nie pomyślał, 15 litrów na 100 ? W A5 mam fajne wyposażenie, S-Line wewnętrzny i zewnętrzny, skóry no i prawie w każdym serwisie sobie z tym poradzą, z muscle carem mogłoby by nie być tak łatwo. Nie mówię że następnego gdzieś za 2 lata nie kupię takiego (choć BMW 6 ...) ale póki co jeszcze mnie nie stać na taki samochód :-D
19 października 2014, 21:02 [cytuj]
Za ile to A5 powinąłeś, Lexy?
Za ile to A5 powinąłeś, Lexy?
19 października 2014, 21:12 [cytuj]
Łącznie z akcyzą (ta wyższą), opłatami itd. ok 95 000 zł
oi58.tinypic.com/k2zf55.jpg" alt="oi58.tinypic.com/k2zf55.jpg" width="98%">
Łącznie z akcyzą (ta wyższą), opłatami itd. ok 95 000 zł
[img]http://oi58.tinypic.com/k2zf55.jpg[/img]
19 października 2014, 21:26 [cytuj]
Nie no fura naprawdę super :) Fele git majonez :D tylko czemu boisz się o turbo w benzynie ?? Przecież w tym 2.7 też masz turbo :D Ale do mnie ta furcia trochę nie pasuję :D Ja raczej w coś takiego będę celować :D To auto to moja bratnia dusza xD allegro.pl/ford-focus-rs-2010-i4685736454.html Taki Szajbus :D
Nie no fura naprawdę super :) Fele git majonez :D tylko czemu boisz się o turbo w benzynie ?? Przecież w tym 2.7 też masz turbo :D Ale do mnie ta furcia trochę nie pasuję :D Ja raczej w coś takiego będę celować :D To auto to moja bratnia dusza xD http://allegro.pl/ford-focus-rs-2010-i4685736454.html Taki Szajbus :D
19 października 2014, 21:37 [cytuj]
Te fele to 19 ale mam je na lato, w zimę wolę 17 ;-)

Turbo w dieslu a w benzynie to całkowicie inna bajka, inna zasada działania, fabrycznie montują je dopiero od niedawna i jak się coś zepsuje to dopiero może pociągnąć po kieszeni.

Fordzik zacny, taki bolid. Ja chciałem coś dużego i wygodnego, przy moim 187 cm trochę dziwnie bym się czył w Focusie. No i lakier elegancki, moc potężna, będziesz częstym gościem na CPNach :-)
Te fele to 19 ale mam je na lato, w zimę wolę 17 ;-)

Turbo w dieslu a w benzynie to całkowicie inna bajka, inna zasada działania, fabrycznie montują je dopiero od niedawna i jak się coś zepsuje to dopiero może pociągnąć po kieszeni.

Fordzik zacny, taki bolid. Ja chciałem coś dużego i wygodnego, przy moim 187 cm trochę dziwnie bym się czył w Focusie. No i lakier elegancki, moc potężna, będziesz częstym gościem na CPNach :-)
19 października 2014, 21:52 [cytuj]
Kozackie auto, gdzie żeś sie nakradł żeby je kupić? Zartuje, zajebista fura, kozacki kolor. Te fele to 17? :shock:
Kozackie auto, gdzie żeś sie nakradł żeby je kupić? Zartuje, zajebista fura, kozacki kolor. Te fele to 17? :shock:
19 października 2014, 22:07 [cytuj]
Dzięki, nakradłem na biednym ludziom i rolnikom :-D

To są 19 (opona 255/35), teraz na zimę kupuję 17. Co do koloru to taki jak widać ale jak jest mniej światła to wpada w czerń, taki mega ciemny granat.
Dzięki, nakradłem na biednym ludziom i rolnikom :-D

To są 19 (opona 255/35), teraz na zimę kupuję 17. Co do koloru to taki jak widać ale jak jest mniej światła to wpada w czerń, taki mega ciemny granat.
19 października 2014, 22:10 [cytuj]
Lexy na zimę 17 to jest max jaki można mieć sam mam teraz na zimę 17 :D tylko ja mam yachty do swojego :D lh3.googleusercontent.com/proxy/TlbdMhUXmZW2uxsguzIOtCHr8Z8a49TZ50H49Ap5dQG6nx7XttWRNIsmF9ArXepAPA4aCD-u9qSoQzlwkR9aJRq5AU9tD69tcW9eo0uYEp4JBZzf6qymB1cEIUMl-64w1ycCHAKuWMAQAao=w500-h495-nc
Lexy na zimę 17 to jest max jaki można mieć sam mam teraz na zimę 17 :D tylko ja mam yachty do swojego :D https://lh3.googleusercontent.com/proxy/TlbdMhUXmZW2uxsguzIOtCHr8Z8a49TZ50H49Ap5dQG6nx7XttWRNIsmF9ArXepAPA4aCD-u9qSoQzlwkR9aJRq5AU9tD69tcW9eo0uYEp4JBZzf6qymB1cEIUMl-64w1ycCHAKuWMAQAao=w500-h495-nc
19 października 2014, 22:15 [cytuj]
No u mnie w sumie nic mniejszego jak 16 i tak się nie da wstawić :-P

Myśłałem o nich , świetne są AEZy, do mojego 600 zl sztuka no i muszą być dystanse bo 28ET mam na standardzie a te mają 35. No i jestem zakochany w czarnych :-D
No u mnie w sumie nic mniejszego jak 16 i tak się nie da wstawić :-P

Myśłałem o nich , świetne są AEZy, do mojego 600 zl sztuka no i muszą być dystanse bo 28ET mam na standardzie a te mają 35. No i jestem zakochany w czarnych :-D
20 października 2014, 00:24 [cytuj]
"Lexy" powiedział/a:
Turbo w dieslu a w benzynie to całkowicie inna bajka, inna zasada działania, fabrycznie montują je dopiero od niedawna i jak się coś zepsuje to dopiero może pociągnąć po kieszeni.
Nie do końca się zgodzę z pojęciem niedawno, bo grupa VAG miała już przy A4 B5 i pokrewnych jednostkę 1.8 T o mocy 150 KM z turbinką. Ponadto Saab (chyba w 9-3, 9-5 pewnie też) wszystkie benzynki "turbinował". Jeśli chodzi jednak o zasadę działania, a raczej użyteczność to zupełnie inna bajka - wolnossące diesle są cholernie wytrzymałe, mają bardzo wysoką kulturę pracy i wytrzymają więcej niż reszta. Ale przy 2.0 wyciągnie się może 70 kilka koni. Przy czym rozpędzanie będzie trwało wieki. Turbina po prostu pozwala skrócić czas dojścia do maksymalnego momentu obrotowego i nawiązać walkę z benzyniakiem. W benzyniakach turbo służy praktycznie tylko do zwiększenia mocy, bo wolnossące jednostki są zazwyczaj na tyle elastyczne, że nie ma problemu z rozpędzaniem się. A spróbuj wyprzedzać w 1.9 SD :-D Pomijam kwestię downsize'ingu, dla mnie to jest porypane wykrzesywać z 1.0 125 KM... Duża moc silnika benzynowego to tylko widlasta ósemka z pojemnością minimum 4 litry. Bez turbinek i innych dodatków :-)
"Lexy" powiedział/a:
Fordzik zacny, taki bolid. Ja chciałem coś dużego i wygodnego, przy moim 187 cm trochę dziwnie bym się czył w Focusie. No i lakier elegancki, moc potężna, będziesz częstym gościem na CPNach :-)
Znam ten ból przy moim 194 :-D Ileż ja się naszukałem.
Nie do końca się zgodzę z pojęciem niedawno, bo grupa VAG miała już przy A4 B5 i pokrewnych jednostkę 1.8 T o mocy 150 KM z turbinką. Ponadto Saab (chyba w 9-3, 9-5 pewnie też) wszystkie benzynki "turbinował". Jeśli chodzi jednak o zasadę działania, a raczej użyteczność to zupełnie inna bajka - wolnossące diesle są cholernie wytrzymałe, mają bardzo wysoką kulturę pracy i wytrzymają więcej niż reszta. Ale przy 2.0 wyciągnie się może 70 kilka koni. Przy czym rozpędzanie będzie trwało wieki. Turbina po prostu pozwala skrócić czas dojścia do maksymalnego momentu obrotowego i nawiązać walkę z benzyniakiem. W benzyniakach turbo służy praktycznie tylko do zwiększenia mocy, bo wolnossące jednostki są zazwyczaj na tyle elastyczne, że nie ma problemu z rozpędzaniem się. A spróbuj wyprzedzać w 1.9 SD :-D Pomijam kwestię downsize'ingu, dla mnie to jest porypane wykrzesywać z 1.0 125 KM... Duża moc silnika benzynowego to tylko widlasta ósemka z pojemnością minimum 4 litry. Bez turbinek i innych dodatków :-)
[quote="Lexy"] Fordzik zacny, taki bolid. Ja chciałem coś dużego i wygodnego, przy moim 187 cm trochę dziwnie bym się czył w Focusie. No i lakier elegancki, moc potężna, będziesz częstym gościem na CPNach :-)
|<  <<  <  12  13  14  15  16    >  >>  >|

sklep z częściami samochodowymi online – iParts.pl

tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 33 24 7 2 79
2. Bayer Leverkusen 33 19 11 3 68
3. Eintracht Frankfurt 33 16 9 8 57
4. SC Freiburg 33 16 7 10 55
5. Borussia Dortmund 33 16 6 11 54
6. FSV Mainz 33 14 9 10 51
7. RB Lipsk 33 13 12 8 51
8. Werder Brema 33 13 9 11 48
9. VfB Stuttgart 33 13 8 12 47
10. Borussia Mönchengladbach 33 13 6 14 45
11. FC Augsburg 33 11 10 12 43
12. VfL Wolfsburg 33 10 10 13 40
13. Union Berlin 33 9 11 13 38
14. FC St. Pauli 33 8 8 17 32
15. TSG 1899 Hoffenheim 33 7 11 15 32
16. 1. FC Heidenheim 33 8 5 20 29
17. Holstein Kiel 33 7 6 20 27
18. VfL Bochum 33 4 7 22 19
cała tabela
Partnerzy: Portal rolniczy, Portal ogrodniczy, Portal motoryzacyjny, CafeAnimal.pl
shoutbox
Mattii
Mattii Wczoraj, 12:19

Swoją drogą ciekawi mnie jak poradzi sobie Leverkusen po takiej dużej zmianie personalnej w klubie. Odszedł już Alonso, raczej na pewno odejdzie jeszcze Writz, Tah i Frimpong. Wczoraj czytałem, że Alonso chciałby jeszcze zabrać ze sobą Grimaldo na lewe wahadło do Realu. Przypływ gotówki będzie spory, ale takie pieniądze trzeba mądrze zainwestować. Do tego potrzeba też dobrego trenera który teraz tą drużynę poskleja do kupy na nowo.

Mattii
Mattii Wczoraj, 12:15

Dokładnie jak piszesz FilipSantana, czas Juliana w BVB powinien dobiec końca, gdyż swój "PRIME" już ma za sobą i teraz jest już tylko równia w dół. Nonszalancja w zagraniach, brak kondycji i unikanie walki noga w nogę o piłkę. Niestety, ale tak grać nie przystoi na takim poziomie rozgrywkowym.

FilipSantana
FilipSantana Wczoraj, 12:01

Mając u sterów Watzke, Rickena, Sammera i Kehla nie liczylbym na to, że Brandt odejdzie latem. Dla nich liczy się echte liebe i uratowane rzutem na taśmie 4 miejsce w lidze (o ile do tego w ogóle dojdzie bo jeszcze trzeba wygrać 2 golami;) Brandt nigdy w BVB nawet nie byl w polowie tak dobry jak Reus. Gdy Marco już slabl pilkarsko i wszyscy widzieli że to jego ostatni sezon w Dortmundzie to wtedy JB osiągnąl swój "prime" i trochę wyprzedzil Reusa dając zludne wrażenie, że w końcu jest w stanie go zastąpić. Trwalo to max 2 sezony i mamy Brandta "post prime", który wrócil do ustawień fabrycznych. Czerwoniutkiego na buzi, tracącego co drugą pilkę i nie wracającego się do obrony z nonszalanckimi stratami które przyprawiają mnie o mdlości. Czyli takiego Juliana jaki przybyl do Dortmundu w 2019 roku - wiecznie w cieniu wielkiego MR11. Jeżeli Brandt zostanie z nami na następny sezon bo nie będzie chętnych na transfer to mam chociaż nadzieję, że tym Głąbom z zarządu nie przyjdzie do glowy przedlużać mu kontraktu.

wola
wola Wczoraj, 10:34

Kariera Brandt'a w BVB to jeden wielki rollercoaster. Julek jeśli jest w formie fizycznej jest naprawdę niezłym grajkiem ofensywnym. Gdy ma braki - po 10-15 minutach meczu - robi się ''czerwony jak burak'' i nadaje się do zmiany. To rzuca się w oczy natychmiast. W defensywie, w pressingu niestety Julek nigdy nie błyszczał. Moim zdaniem decyzja zapadnie jutro. Jeśli awansujemy na 4 miejsce w tabeli, BVB będzie szukać kogoś nowego na ''10''. Ja tak bym zrobił.

flammen
flammen Wczoraj, 09:13

Brandt - odżył? Proooszę Cię.... gość dalej jest daremny. Obczaj jak z nim jechał Wirtz w ostatnim meczu. To że strzelił bramkę i zaliczył asystę nie zmienia faktu, że robi durne straty przez które albo tracimy bramki albo ratuje Kobel i kompletnie gość nie istnieje w odbiorze i w walce o piłkę. Liczę na to, że pożegnają tego statystę bez żalu po sezonie.

wola
wola 1 dni temu, 2025-05-15

Sabitzer za Groß'a. Reszta bez zmian. Taka jest prognoza przez finałem o LM. Kobel - Süle, Anton, Bensebaini - Ryerson, Sabitzer, F. Nmecha, Svensson - Brandt, Adeyemi - Guirassy

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 1 dni temu, 2025-05-15

Zarząd rezygnuje z Chukwu. Oby to znaczyło postęp w sprawie Jobe'a

Kibic99
Kibic99 1 dni temu, 2025-05-15

No i belsebaini na duży plus

Kibic99
Kibic99 1 dni temu, 2025-05-15

Za Kovaca Adeyemi i Brandt odżyli i oby tak dalej i będzie bardzo dobrze

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 1 dni temu, 2025-05-15

Więc sporo piłkarzy odżyło

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 1 dni temu, 2025-05-15

Za Kovaca wziął się za granie, a po drugie Kovac to trener, który z pewnością ich po główkach nie głaszcze i nagle pojawiły się efekty.

dawid2468
dawid2468 1 dni temu, 2025-05-15

Trzeba mieć na uwadze fakt, że Brandt zostanie i dopiero przyszły sezon bedzie jego kluczowym

wola
wola 1 dni temu, 2025-05-15

Julian Brandt ... o pozostaniu w Borussii Dortmund. ''Nie mam teraz żadnych innych planów. Na razie nie mogę nic ujawnić. Uznałem za pochlebne, że co jakiś czas pojawiają się plotki. Brema ? też to widziałem. To miłe uczucie być związanym z klubem swojego rodzinnego miasta. Ale ten klub (Borussia Dortmund, red.) jest mi bliski. Lubię drużynę, w której gram, i mam dobre relacje z trenerem''.

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 2 dni temu, 2025-05-14

Elegancko

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 2 dni temu, 2025-05-14

Svensson podpisał oficjalną umowę do 2029 roku

Kapolini76
Kapolini76 2 dni temu, 2025-05-14

Co do Bensy to fajnie jakby został jeden z równiej grających piłkarzy u nas w przekroju sezonu

auman
auman 2 dni temu, 2025-05-14

@FilipSantana, z Mainz też wystarczyło wygrać a zrobili z siebie frajerów. Dlatego pytam czy remisując mają szanse chociaż na awans

FilipSantana
FilipSantana 2 dni temu, 2025-05-14

A 20mln to bardzo dobra oferta za 30-letniego obrońcę. Wiadomo Ramy ma bardzo dobry sezon ale nie jest niezastąpiony

FilipSantana
FilipSantana 2 dni temu, 2025-05-14

Oczywiście, że jak sprzedamy Bensę to trzeba kupić SO. Za Fullkruga mielismy Gurassyego i chyba nikt nie ma wątpliwości że wyszło nam to na plus

wola
wola 2 dni temu, 2025-05-14

Też tak uważam. Grając 3 SO, musisz mieć co najmniej 5

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 2 dni temu, 2025-05-14

Od jakiegoś czasu gramy trójką i prawdopodobnie tak będzie w następnym sezonie. W takiej sytuacji potrzeba conajmniej 5 gotowych do gry zwłaszcza z nieoewnym Sule

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 2 dni temu, 2025-05-14

Odkąd Ramy zmienił pozycję gra zaskakująco dobrze. A że na środku obrony gra zawodnik mający 30 lat to żaden problem, tu w 90% przypadkach trzeba doświadczenia.

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 2 dni temu, 2025-05-14

Wróci Schloter to Bensa i tak będzie tylko zmiennikiem

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 2 dni temu, 2025-05-14

Mam takie samo zdanie, rok temu Bensa był tak tragiczny, że ktoś kupiłby go maks za 5 mln, te 20 można zainwestować w kogoś perspektywicznego na przyszłość, chociaż wiemy jak to jest z tym inwestowaniem w BVB.

FilipSantana
FilipSantana 2 dni temu, 2025-05-14

A ja uważam, że 20mln za Bensebainiego to deal na miarę Fullkruga do westhamu za 30mln. Nie zapominajcie, że Ramy ma już 30 lat a na pozycji na któej obecnie gra mamy Schlotterbecka, który jest teraz kontuzjowany

FilipSantana
FilipSantana 2 dni temu, 2025-05-14

Bo tu nie potrzeba żadnej analizy - wystarczzy wygrać z Kiel dwoma bramkami przewagi

auman
auman 2 dni temu, 2025-05-14

Dlaczego nie ma newsa z analizą co się musi stać, aby Borussia grała w LM? :/

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 2 dni temu, 2025-05-14

Rok temu 20 mln za Bense uważał bym za idealny interes. Ale po dobrym sezonie i przejściu na 3 z tyłu musi zostać

wola
wola 3 dni temu, 2025-05-13

Chukwu i Beier chyba nie dali rady w takim reżimie treningowym, bo wypadli całkiem z grania

Wojtyła z Dortmundu
Wojtyła z Dortmundu 3 dni temu, 2025-05-13

Pewien Turek pewnie myślał, że kółka dookoła boiska dobrze przygotują BVB do sezonu

statystyki
Użytkownicy online:
Gości online: 120
Zarejestrowanych użytkowników: 10282
Ostatnio zarejestrowany: Kamil89BvB
Zaloguj się
Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?
Zarejestruj się
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem