Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Forum dyskusyjne

1  2  3  4  5    >  >>  >|
Forum dyskusyjne » Hyde Park » Wasze foto
9 czerwca 2007, 19:13 [cytuj]
Temat dla odważnych, chcących pochwalic się swoim foto.
Temat dla odważnych, chcących pochwalic się swoim foto.
11 czerwca 2007, 17:23 [cytuj]
Widze ze na 1 fotce ostry melanż był :)
Widze ze na 1 fotce ostry melanż był :)
11 czerwca 2007, 17:25 [cytuj]
"moRRo" powiedział/a:
Widze ze na 1 fotce ostry melanż był :)
był był , ale ja znam umiar a niektórzy nie ...

no nie bójcie się... wrzućcie swoje zdjęcia !
był był , ale ja znam umiar a niektórzy nie ...

no nie bójcie się... wrzućcie swoje zdjęcia !
11 czerwca 2007, 18:32 [cytuj]
fotka z dortmundu, 18 listopada 2006, mecz BVB - hbsc

img517.imageshack.us/img517/3100/1000110xj2.jpg" alt="img517.imageshack.us/img517/3100/1000110xj2.jpg" width="98%">
fotka z dortmundu, 18 listopada 2006, mecz BVB - hbsc

[img]http://img517.imageshack.us/img517/3100/1000110xj2.jpg[/img]
11 czerwca 2007, 22:30 [cytuj]
Ehh na stadionie jeszcze nie byłem.. tylko przed :P

A może useerka kasia by wrzuciła fotke :mrgreen: :mrgreen: ?
Ehh na stadionie jeszcze nie byłem.. tylko przed :P

A może useerka kasia by wrzuciła fotke :mrgreen: :mrgreen: ?
11 czerwca 2007, 22:31 [cytuj]
givdaf, bardzo dobry pomysł :D
[b]givdaf[/b], bardzo dobry pomysł :D
11 czerwca 2007, 22:32 [cytuj]
Kasia nie daj się prosić ...
Kasia nie daj się prosić ...
11 czerwca 2007, 22:37 [cytuj]
A co to? Wy moi koledzy jesteście? :-P :mrgreen: hihihihi :mrgreen:
A co to? Wy moi koledzy jesteście? :-P :mrgreen: hihihihi :mrgreen:
11 czerwca 2007, 22:38 [cytuj]
"Kasia" powiedział/a:
A co to? Wy moi koledzy jesteście?


Poniekąd tak ...

to jak będzie z tą fotą ?


Poniekąd tak ...

to jak będzie z tą fotą ?
11 czerwca 2007, 22:38 [cytuj]
Kasia, jesteś rodzynka na tym forum :-P
[b]Kasia[/b], jesteś rodzynka na tym forum :-P
11 czerwca 2007, 22:38 [cytuj]
zastanowie sie :-P
"givdaf" powiedział/a:
Poniekąd tak ...
yhym :-P
yhym :-P
11 czerwca 2007, 22:41 [cytuj]
Pier.... Imageshack, a chcialem dac foto, bo cos tam znalazlem
Pier.... Imageshack, a chcialem dac foto, bo cos tam znalazlem
11 czerwca 2007, 22:41 [cytuj]
"Rumcajs" powiedział/a:
Pier.... Imageshack, a chcialem dac foto, bo cos tam znalazlem
polecam iv.pl lub fotosik.pl
polecam www.iv.pl lub www.fotosik.pl
11 czerwca 2007, 22:42 [cytuj]
Rumcajs, to wrzuć sobie na fotosik.pl :D
[b]Rumcajs[/b], to wrzuć sobie na fotosik.pl :D
11 czerwca 2007, 22:59 [cytuj]
tutaj jak chcesz umieścić fotke to nie wopisujesz w znacznikach html tylko klikasz na img piszac posta ...

i wtedy pojawia ci się fota pomiędzy znacznikami link do zdjęcia <e>

o jezuuu jaka rozdzielczość tych zdjęć.. nic nie widac ::|
tutaj jak chcesz umieścić fotke to nie wopisujesz w znacznikach html tylko klikasz na img piszac posta ...

i wtedy pojawia ci się fota pomiędzy znacznikami [img]link do zdjęcia [/img]

o jezuuu jaka rozdzielczość tych zdjęć.. nic nie widac ::|
13 czerwca 2007, 14:50 [cytuj]
no nie wstydzcie się.. wrzucajcie swoje foty.. kto odważny ?
no nie wstydzcie się.. wrzucajcie swoje foty.. kto odważny ?
13 czerwca 2007, 21:32 [cytuj]
fotka.pl/profil/dziki610/ tu kiedyś wrzuciłem, najnowsza pochodzi sprzed roku w pomarańczowej koszulce. W międzyczasie miałem znów włosy długie, wcześniej przed dreadami miałem włosy do pasa, dziś mam takie jak Beatlesy;)
http://www.fotka.pl/profil/dziki610/ tu kiedyś wrzuciłem, najnowsza pochodzi sprzed roku w pomarańczowej koszulce. W międzyczasie miałem znów włosy długie, wcześniej przed dreadami miałem włosy do pasa, dziś mam takie jak Beatlesy;)
14 czerwca 2007, 21:26 [cytuj]
Tu kawałek mnie !

[url=iv.pl/view/26532.html]iv.pl/image/26532.jpeg<e>[/url]


Jeszcze kiedyś coś wkleje :P
Tu kawałek mnie !

[url=http://www.iv.pl/view/26532.html][img]http://www.iv.pl/image/26532.jpeg[/img][/url]


Jeszcze kiedyś coś wkleje :P
15 lipca 2007, 01:47 [cytuj]
ahh groźnie =] To już wiemy skąd Tomi jest =] Rzeszów sie kłania ;D pzodr
ahh groźnie =] To już wiemy skąd Tomi jest =] Rzeszów sie kłania ;D pzodr
15 lipca 2007, 02:01 [cytuj]
a czy mozna wrzucic, swoje zdjecia w sensie zrobione przez siebie :-P
a czy mozna wrzucic, swoje zdjecia w sensie zrobione przez siebie :-P
1  2  3  4  5    >  >>  >|
tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 34 24 6 4 78
2. RB Lipsk 34 19 8 7 65
3. Borussia Dortmund 34 20 4 10 64
4. VfL Wolfsburg 34 17 10 7 61
5. Eintracht Frankfurt 34 16 12 6 60
6. Bayer 04 Leverkusen 34 14 10 10 52
7. Union Berlin 34 12 14 8 50
cała tabela
ranking typerów
Użytkownik Punkty
1. JungKamil3 474
2. jasiu85 453
3. arturborussen 453
4. panoli 441
5. Asiasith 438
6. victor 438
7. ewerthon 435
cała tabela

shoutbox

F1066
F1066 godzinę temu

Poszlo w swiat....

F1066
F1066 godzinę temu

I w Dortmundzie zadyma. Tajne widamosci (RODO), poszlo o nieszczepionych :)

F1066
F1066 godzinę temu

Oki, dwa dni temu to przerabialem. Malen nach Zahlen, co zrobimy z gosciem ktory nie odpali a dalismy za niego 30+ bonusy. Moze na szpicy nie musimy grac Max 70min Stereo:) Rose niby ma Plan, podobno supcio to wyglada w Dortmund zie, moze kiedys to wypilo w Salzburg. Ale mediach wszystko fajnie kolorowo, oby nie teczowo :)

Ukasz09
Ukasz09 godzinę temu

bvbbuzz.com/2021/08/02/expected-borussia-dortmund-lineup-marco-rose-this-season/

qzase95
qzase95 2 godzin temu

z tym ananasem to jak najdalej od BVB... kicker.de/uduokhai-ich-sage-nicht-ich-muss-weg-867451/artikel

F1066
F1066 2 godzin temu

Dawaj smialo wuwuwu. nic a nic nie bedzie mi to przeszkadzac. Moze byc nawet po rumunsku.

Ukasz09
Ukasz09 2 godzin temu

Fajny artykuł wyszedl na BVBbuzz przypuszczalna 11 i ustawienie i najlepsza 11 w historii...

F1066
F1066 2 godzin temu

LeOn, tak na marginesie. Nalezysz do FClubu? A moze nawet na zlocie dostales upominek niespodzianke?

F1066
F1066 2 godzin temu

Legia :)

Le0n
Le0n 2 godzin temu

Cieszy wynik Legii w kwestii polskich drużyn w europejskich pucharach. Może znów spotkamy się w grupie LM?

F1066
F1066 2 godzin temu

Nie godej :)

Ukasz09
Ukasz09 2 godzin temu

@f1066 ty masz szczęście ze za monologi bana nie daja :) taki żarcik bez obrazy :)

Le0n
Le0n 2 godzin temu

Może najpierw pisownię w języku polskim.

Ukasz09
Ukasz09 2 godzin temu

Widze ze dalej chcesz ciągnąć spam ??... ja spasuje kontynuowanie tej konwersacji....

F1066
F1066 2 godzin temu

Sprawdze wulgaryzmy :))))))

Le0n
Le0n 2 godzin temu

O nawet nauczył się pisać po polsku. A co masz do TVN? Niby taki amerykański jesteś?

Ukasz09
Ukasz09 2 godzin temu

@wola to poco zaczynałeś... nikogo tu nie obchodzi czy Brandt się zaszczepił czy nie nawet jak nie to jego zycie.jego wybór......

Le0n
Le0n 2 godzin temu

@Wola Sorki ale ja nie wytrzymałem jak to próbowałem przeczytać. Modlin się kłania.

wola
wola 2 godzin temu

@Le0n Na takie komentarze najlepiej nie reagować

Ukasz09
Ukasz09 2 godzin temu

@ leon ... to z Pfizer ulotki ... polecam przeczytać ostatnie zdanie.. pozdrawiam... Wpływ szczepień Comirnaty na rozprzestrzenianie się wirusa w społeczeństwie nie jest jeszcze poznany. Na tym etapie badań nie wiadomo jeszcze, ile zaszczepionych osób może nadal być w stanie przenosić i rozprzestrzeniać wirusa. Obecnie nie ustalono, jak długo trwa ochrona zapewniona przez Comirnaty. Osoby zaszczepione w badaniu klinicznym będą obserwowane przez 2 lata, aby zebrać więcej informacji na temat czasu trwania ochrony.

Le0n
Le0n 3 godzin temu

Dotyczy to oczywiście komentarza Ukasz09.

Le0n
Le0n 3 godzin temu

@Wola chlopie wylacz TVN !!! zeby czlowiek normalnie myslacy takie glupoty pisal ..przeciez nawet na ulotze pFizer masz napisane let w formie testow ... czyli cale to szcepienia to jeden wielki eksperyment !!!! . posluchaj tez osub co sie negatywnie o szczepionkach wypowiadaja ... a jak nie wiesz gdzie szulkac to ci podesle pare artykuluw z usa bo tu tego od groma... ogulnie CDC potwierdzilo ze 70 % ludzi chorych teraz to ludzie w calosci zaszczepieni.. a wiec nie pisz glupot Kurwa takiego komentarza to ja w życiu nie czytałem! Czy Ty sprawdzasz to co piszesz?

F1066
F1066 4 godzin temu

I pewnie nosisz go w kieszeni albo na nadgarstku (?)

Murzyn
Murzyn 4 godzin temu

Szczepionki nie są takie złe. Ja co prawda teraz wszędzie widzę Billa Gatesa, ale już zdążyłem przywyknąć.

F1066
F1066 4 godzin temu

La Liga dogadala sie dogadala sie z CVC( nie mylic z pvc) na tylko 2,7 miliardow yuro, z czego 270 mila dla Barcelony i 261 poplynie do Madrytu.

T-Mac
T-Mac 4 godzin temu

Od Roberta z kolei tytuł naukowy będzie można kupić...

T-Mac
T-Mac 4 godzin temu

qzase95, może Vaccines by Ann :D

wola
wola 4 godzin temu

niedługo będą - By Ann

qzase95
qzase95 4 godzin temu

btw. kiedy szczepionki od head and shoulders z Lewym? :)

F1066
F1066 4 godzin temu

Szczepieni Johnson & Johnson mocno poszkodowani hahaaaaaa

statystyki

Użytkownicy online: Borussen1909PL
Gości online: 21
Zarejestrowanych użytkowników: 9163
Ostatnio zarejestrowany: Mieszko010

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem