Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Forum dyskusyjne

|<  <<  <  8  9  10  11  12    >
Forum dyskusyjne » Hyde Park » Sylwester
28 grudnia 2015, 17:32 [cytuj]
Co roku robiliśmy domówkę, tym razem większość ekipy zdecydowała, że chce iść do lokalo-klubu. Oferta fajna, nawet bardzo, ale to nie moje klimaty, ja z nietańczących jestem i w ogóle... :mrgreen:

Jako introwertyk-domator mógłbym w ogóle ignorować "sylwka" i podobne okazje, ale jednak głupio tak jakoś siedzieć w domu jak się wszyscy bawią, więc idę razem z ekipą. W razie czego to alkohol jest nieograniczony, więc jakby zabawa się nie udała to jest opcja zapasowa. :lol:
Co roku robiliśmy domówkę, tym razem większość ekipy zdecydowała, że chce iść do lokalo-klubu. Oferta fajna, nawet bardzo, ale to nie moje klimaty, ja z nietańczących jestem i w ogóle... :mrgreen:

Jako introwertyk-domator mógłbym w ogóle ignorować "sylwka" i podobne okazje, ale jednak głupio tak jakoś siedzieć w domu jak się wszyscy bawią, więc idę razem z ekipą. W razie czego to alkohol jest nieograniczony, więc jakby zabawa się nie udała to jest opcja zapasowa. :lol:
28 grudnia 2015, 18:47 [cytuj]
Domowka, dobre towarzystwo i obojętnie jaki alkohol. Taki mam plan na tegorocznego Sylwka :P miały być mazury... Ale jednak stwierdziłem że nie ważne gdzie tylko z kim.
Domowka, dobre towarzystwo i obojętnie jaki alkohol. Taki mam plan na tegorocznego Sylwka :P miały być mazury... Ale jednak stwierdziłem że nie ważne gdzie tylko z kim.
28 grudnia 2015, 20:10 [cytuj]
Dokładnie, Mortis. Nieważne gdzie, ważne, że z wariatami!

"Pingas" powiedział/a:
U mnie domówka, przed 24 na rynek na godzinkę-dwie, potem z powrotem
na domówkę :D
Robisz domówkę i nie zaprosiłeś nas? Kolegów forumowych?
Robisz domówkę i nie zaprosiłeś nas? Kolegów forumowych?
28 grudnia 2015, 20:21 [cytuj]
Nawet jak ostro imprezowałem to Sylwestra nigdy nie lubiłem :evil:

Tak więc ja do dziewczyny i wieczór w wersji spokojno-romantycznej ;-)
Nawet jak ostro imprezowałem to Sylwestra nigdy nie lubiłem :evil:

Tak więc ja do dziewczyny i wieczór w wersji spokojno-romantycznej ;-)
28 grudnia 2015, 20:35 [cytuj]
Picie ze znajomymi czystej całą noc i niekończące się dyskusje filozoficzno-polityczne (z przerwą o 12, mam nadzieję że z Nowego Światu będzie widać fajerwerki :mrgreen:).
Picie ze znajomymi czystej całą noc i niekończące się dyskusje filozoficzno-polityczne (z przerwą o 12, mam nadzieję że z Nowego Światu będzie widać fajerwerki :mrgreen:).
28 grudnia 2015, 20:44 [cytuj]
"wojnest_drugi" powiedział/a:
Picie ze znajomymi czystej całą noc i niekończące się dyskusje filozoficzno-polityczne (z przerwą o 12, mam nadzieję że z Nowego Światu będzie widać fajerwerki :mrgreen:).
+ jaranko i dokładnie to samo myśle ;D
+ jaranko i dokładnie to samo myśle ;D
29 grudnia 2015, 02:34 [cytuj]
Gotze dziwki, wóda, koks aa no i jaranko!! Rozumiem po sylwku zalogujesz sie dopiero gdzies 4 stycznia jak juz wytrzezwiejesz? 8-)
Gotze dziwki, wóda, koks aa no i jaranko!! Rozumiem po sylwku zalogujesz sie dopiero gdzies 4 stycznia jak juz wytrzezwiejesz? 8-)
29 grudnia 2015, 07:23 [cytuj]
Bez jaj, bez dziwek i koksu. Myśle, że 1 stycznia bede w optymalnej formie tylko później wstane.
Bez jaj, bez dziwek i koksu. Myśle, że 1 stycznia bede w optymalnej formie tylko później wstane.
29 grudnia 2015, 10:59 [cytuj]
Co to jest w ogóle kac? xD

A jak się pije wódkę z popitką to niech się ludzie nie dziwią że potem boli ich brzuch, czystą pije się BEZ POPITKI, jest to mało zdrowe ale przynajmniej nie ma problemów z żołądkiem.
Co to jest w ogóle kac? xD

A jak się pije wódkę z popitką to niech się ludzie nie dziwią że potem boli ich brzuch, czystą pije się BEZ POPITKI, jest to mało zdrowe ale przynajmniej nie ma problemów z żołądkiem.
29 grudnia 2015, 12:19 [cytuj]
"Bo Warszawa...!" powiedział/a:

Robisz domówkę i nie zaprosiłeś nas? Kolegów forumowych?
Nie robię tylko idę do kogoś :-P
Nie robię tylko idę do kogoś :-P
29 grudnia 2015, 12:27 [cytuj]
Podobnie jak w ostatnich latach, noc sylwestrową spędzimy z naszą psiną, próbując złagodzić jej stres spowodowany kanonadą fajerwerków.
:-|
Podobnie jak w ostatnich latach, noc sylwestrową spędzimy z naszą psiną, próbując złagodzić jej stres spowodowany kanonadą fajerwerków.
:-|
29 grudnia 2015, 12:49 [cytuj]
"Krysti" powiedział/a:
[quote="GotzePL"]Bez jaj, bez dziwek i koksu.
To pierwsze proponowałbym jednak wziąć z sobą; no chyba, że impreza tylko w męskim gronie - wtedy możesz je z czystym sumieniem zostawić w domu. :lol: :mrgreen:[/quote] Haha no fakt ;D
To pierwsze proponowałbym jednak wziąć z sobą; no chyba, że impreza tylko w męskim gronie - wtedy możesz je z czystym sumieniem zostawić w domu. :lol: :mrgreen:
30 grudnia 2015, 23:40 [cytuj]
"GotzePL" powiedział/a:
Bez jaj, bez dziwek i koksu. Myśle, że 1 stycznia bede w optymalnej formie tylko później wstane.
BEZ JAJ XD rozbawiło mnie to :mrgreen:

Domóweczka a poźniej na molo i kira ile wlezie. Standardowo trzeba opić nowy rok.
BEZ JAJ XD rozbawiło mnie to :mrgreen:

Domóweczka a poźniej na molo i kira ile wlezie. Standardowo trzeba opić nowy rok.
31 grudnia 2015, 09:56 [cytuj]
A u mnie już od rana szykowanko, ja pracuje a goscie z zona szykuja :mrgreen:

Standardowo domóweczka na jakies 10 osob.
A u mnie już od rana szykowanko, ja pracuje a goscie z zona szykuja :mrgreen:

Standardowo domóweczka na jakies 10 osob.
31 grudnia 2015, 11:57 [cytuj]
Nie może zabraknąć na każdej szanującej się imprezie sylwestrowej: [URL=youtube.com/watch?v=4W7WPMM3fN8]KLIK[/URL].
:lol: :lol: :lol:
Nie może zabraknąć na każdej szanującej się imprezie sylwestrowej: [URL=https://www.youtube.com/watch?v=4W7WPMM3fN8]KLIK[/URL].
:lol: :lol: :lol:
31 grudnia 2015, 18:56 [cytuj]
fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xlt1/v/t1.0-9/9176_913018175460484_2465551480913045409_n.png?oh=80236d794ed4c921275fb05d5aa1ef77&oe=57169150&__gda__=1459716219_b82a6baa9fddd57a843532eb982b87f9" alt="fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xlt1/v/t1.0-9/9176_913018175460484_2465551480913045409_n.png?oh=80236d794ed4c921275fb05d5aa1ef77&oe=57169150&__gda__=1459716219_b82a6baa9fddd57a843532eb982b87f9" width="98%">

Wesołego spędzania ustawowo wolnego czasu na obowiązkowym świętowaniu wystąpienia corocznego zjawiska zmiany numerków przy roku w dacie w celu przypominania, że się wszyscy nieuchronnie starzejemy.

:mrgreen:
[img]https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xlt1/v/t1.0-9/9176_913018175460484_2465551480913045409_n.png?oh=80236d794ed4c921275fb05d5aa1ef77&oe=57169150&__gda__=1459716219_b82a6baa9fddd57a843532eb982b87f9[/img]

Wesołego spędzania ustawowo wolnego czasu na obowiązkowym świętowaniu wystąpienia corocznego zjawiska zmiany numerków przy roku w dacie w celu przypominania, że się wszyscy nieuchronnie starzejemy.

:mrgreen:
31 grudnia 2015, 19:11 [cytuj]
:arrow:
:arrow:
2 stycznia 2016, 00:50 [cytuj]
Ja w tym roku w Pradze, całkiem przyjemnie a miasto genialne.
Ja w tym roku w Pradze, całkiem przyjemnie a miasto genialne.
2 stycznia 2016, 01:51 [cytuj]
"Gupi8" powiedział/a:
W ogóle koty boją się petard? Bo ja mam już drugiego i ma to w dupie, a na necie czytam łaa chrońcie kuty przed debilami z fajerwerkami wtf?
to zależy od kota chyba, u mnie na 4 koty tylko jeden się boi
to zależy od kota chyba, u mnie na 4 koty tylko jeden się boi
1 stycznia 2017, 20:39 [cytuj]
:arrow:
:arrow:
|<  <<  <  8  9  10  11  12    >
tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 28 20 5 3 65
2. RB Lipsk 28 18 6 4 60
3. VfL Wolfsburg 28 15 9 4 54
4. Eintracht Frankfurt 28 14 11 3 53
5. Borussia Dortmund 28 14 4 10 46
6. Bayer 04 Leverkusen 28 12 8 8 44
7. Union Berlin 28 9 13 6 40
cała tabela
ranking typerów
Użytkownik Punkty
1. JungKamil3 393
2. ewerthon 381
3. Michael_BvB 378
4. arturborussen 378
5. panoli 372
6. DSTmazur 369
7. Grzes2603 369
cała tabela

shoutbox

Pawelinho
Pawelinho 33 minut temu

Idealne na awans schaisse do 2. BL youtube.com/watch?v=we44WBjSvhc

F1066
F1066 50 minut temu

To moze jeszcze raz: zdf.de/nachrichten/sport/fussball-bundesliga-50-jahre-bundesliga-skandal-100.html

Pawelinho
Pawelinho 55 minut temu

Tzw tam gdzie mieszkają kibice BVB spoza Dortmundu także.

Pawelinho
Pawelinho 56 minut temu

I nie tylko artur

artur1973
artur1973 godzinę temu

Cały Dortmund dziś tak świętuje :-)

artur1973
artur1973 godzinę temu

So ein Tag, So wunderschön wie heute, So ein Tag, Der dürfte nie vergehen. So ein Tag, Auf den ich mich so freute So ein Tag, Der dürfte nie vergehn! Oh, wie ist das schön Oh, wie ist das schön So was hat man lange nicht gesehen So schön, so schön! Ja, Ja, Ja... Oh, wie ist das schön "So schön!"

Pawelinho
Pawelinho godzinę temu

Nom dokładnie.

Dargos
Dargos 2 godzin temu

No i koniec revierderbów :D. Chyba że w pucharze i chyba że z Bochum

Pawelinho
Pawelinho 2 godzin temu

*się spełniło

Pawelinho
Pawelinho 2 godzin temu

Armandzio jak każdy i nie masz za co przepraszać bo też cieszy mnie ich awans do 2. BL! Nie zawiedli mnie wierzyłem i się spełnił. W końcu wygrali coś w tej fatallidze. Tak wiem jestem złośliwy w odniesieniu do schaisse 03+1.

Sis
Sis 2 godzin temu

Panie kurła somsiad Florentino przyniósł papiery, my nie czytali a teraz trza w jakiejś superlidze grać!

Armandzio
Armandzio 2 godzin temu

oh wie szajse,oh wie szajse,oh wie szajse...przepraszam wszystkich na stronie,ale tak sie ciesze ze spadku tego niebieskiego gowna z bundesligi,ze jakby nie jutrzejsza ranka to bym impreze zrobil ;)

miko09
miko09 2 godzin temu

Hahaha!!! Szeisse :P

Pawelinho
Pawelinho 2 godzin temu

Oby jednak nie wpadł na tak głupi pomysł.

staraerakloppa
staraerakloppa 2 godzin temu

wcale sie nie zdziwie jak Wacek wezmie od nich bramkarza ,bo przeciez juz jednego Burka co spuscił Freiburg do 2 ligi maą:D

Pawelinho
Pawelinho 2 godzin temu

Pierwszy raz piłkarze schaisse mnie nie zawiedli.

staraerakloppa
staraerakloppa 3 godzin temu

Jeszcze tylko 11 minut do oficjalnego spadku Schalke.Nie do uwierzenia przed sezonem,.

Ganc5
Ganc5 3 godzin temu

Oficjalnie : Wszystkie kluby premier league wycofaly sie z smiesznej ligi

Ganc5
Ganc5 3 godzin temu

Dokladnie

CzarnoŻółtyKot
CzarnoŻółtyKot 3 godzin temu

Za łatwy terminarz ma Frankfurt, prędzej Wolfsburg się wywali na ostatniej prostej do LM niż Eintracht.

staraerakloppa
staraerakloppa 3 godzin temu

A co wy myślicie ,ze Eintrach nagle przegra wszystkie mecze do konca sezonu?Tylko po to aby BVB mogła sobie wskoczyc na 4 miejsce ?:D

Rafi1982
Rafi1982 3 godzin temu

Szastanie kasa dopiero by sie zaczęło

Pawelinho
Pawelinho 3 godzin temu

Rafia1982 rajola sam by go tam zawiózł.

auman
auman 3 godzin temu

Eintacht wygrywa kurde

Rafi1982
Rafi1982 3 godzin temu

Zaraz by przyszli po Haalanda

Pawelinho
Pawelinho 4 godzin temu

*a nie na odwal się

Pawelinho
Pawelinho 4 godzin temu

Gdyby to zrobili z sensem, a nie to co odwali to może i by się to udalo, ale im od początku chodziło tylko i wyłącznie o kasę, a nie rozwój futbol jak to wielu ludzi futbolu od tej schaisseligi argumentowało.

libero180
libero180 4 godzin temu

Real czy Perez to bardzo sprytni ludzie, Real jest niby zadłużony z powodu Santiago Bernabeu które jest przebudowywane aktualnie.Barca,City,Psg to są największe przekręty ostatnich lat a i tak dalej grają bez żadnych kar w LM co jest samo w sobie farsą,dla mnie czy superliga się rozpadnie czy będzie mi to obojętne, ja kibicuje BVB i Realowi i ich oglądam niezależnie gdzie i w jakich rozgrywkach grają.

Pawelinho
Pawelinho 4 godzin temu

A to gówno wymiera śmiercią naturalną co akurat jest dobrym rozwiązaniem sytuacji.

auman
auman 4 godzin temu

Ed Woodward zrezygnował z funkcji wiceprezesa Manchesteru United.

statystyki

Użytkownicy online: Pawelinho, mgrBezi, Marcio22
Gości online: 35
Zarejestrowanych użytkowników: 9096
Ostatnio zarejestrowany: Hochlandzik

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem