Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Forum dyskusyjne

|<  <<  <  8  9  10  11  12    >  >|
Forum dyskusyjne » Hyde Park » Święta
23 grudnia 2014, 23:00 [cytuj]
Zapakować szczelnie i wysłać do domu rodzinnego do Rosji. Będziesz mi jeszcze dziękował :lol:

@edit
Są też oczywiście inne opcje, pytanie czy wolisz opcję "z zaskoczenia" czy wręczenie "do rąk" ;-)
Zapakować szczelnie i wysłać do domu rodzinnego do Rosji. Będziesz mi jeszcze dziękował :lol:

@edit
Są też oczywiście inne opcje, pytanie czy wolisz opcję "z zaskoczenia" czy wręczenie "do rąk" ;-)
23 grudnia 2014, 23:10 [cytuj]
"kowdi" powiedział/a:
Zapakować szczelnie i wysłać do domu rodzinnego do Rosji. Będziesz mi jeszcze dziękował
Tak by było. Nie lubię kotów, ale cóż poradzić, czasami trzeba iść na te ustępstwa, szczególnie kiedy zamiast pomysłu na prezent ma się czarną dziurę w głowie :-D

No właśnie u nas od lat panuje taka tradycja, że prezenty wręcza najstarszy. Jako, że święta spędzamy w wyjątkowo licznym gronie w Polsce (rodzice narzeczonej, moi również), to prezenty będzie wręczał ktoś z rodziców. A trzymanie miałczącego pudła pod choinką na przypale średnio mi się widzi. Jeszcze kotu (nie wiem czy dorbze odmieniam) coś się stanie i będzie prezencik :lol:

Myślałem, żeby go po prostu zamknąć w drugim pokoju i zagadać do starszego, żeby go wypuścił jak będzie moment wręczenia prezentu narzeczonej, tylko nie wiem czy nie rozwali mi pokoju w tym czasie, czy narzeczona tam nie wejdzie no i te miałczenie...
Tak by było. Nie lubię kotów, ale cóż poradzić, czasami trzeba iść na te ustępstwa, szczególnie kiedy zamiast pomysłu na prezent ma się czarną dziurę w głowie :-D

No właśnie u nas od lat panuje taka tradycja, że prezenty wręcza najstarszy. Jako, że święta spędzamy w wyjątkowo licznym gronie w Polsce (rodzice narzeczonej, moi również), to prezenty będzie wręczał ktoś z rodziców. A trzymanie miałczącego pudła pod choinką na przypale średnio mi się widzi. Jeszcze kotu (nie wiem czy dorbze odmieniam) coś się stanie i będzie prezencik :lol:

Myślałem, żeby go po prostu zamknąć w drugim pokoju i zagadać do starszego, żeby go wypuścił jak będzie moment wręczenia prezentu narzeczonej, tylko nie wiem czy nie rozwali mi pokoju w tym czasie, czy narzeczona tam nie wejdzie no i te miałczenie...
23 grudnia 2014, 23:29 [cytuj]
scantis, nie możesz po prostu dać wcześniej? A pod choinkę włożyć coś symbolicznego, np butelke wódki? :D
[b]scantis[/b], nie możesz po prostu dać wcześniej? A pod choinkę włożyć coś symbolicznego, np butelke wódki? :D
23 grudnia 2014, 23:36 [cytuj]
Mogę wszystko, nawet dziś dać, ale chce by było ładnie.... :(
Mogę wszystko, nawet dziś dać, ale chce by było ładnie.... :(
23 grudnia 2014, 23:40 [cytuj]
Jak rozumiem nie masz transportera dla kota, żeby w nim go zamknąć? Wtedy można byłoby go schować w innym pokoju przed wręczaniem prezentów.
Przygotowałbyś potem paczkę prowizorkę, do której ktoś wcześniej umówiony umieściłby kota i przekazał najstarszemu przed samym wręczaniem. Tylko tak, żeby osoba umówiona oraz wręczająca wiedziały, co jest w paczce, żeby nie obracały nią itd ;)
Wtedy miałbyś kota w paczce w wersji bezpiecznej, ewentualne miauczenie byłoby przed samym wręczaniem więc mogłoby tylko podbudować atmosferę :mrgreen:
Jak rozumiem nie masz transportera dla kota, żeby w nim go zamknąć? Wtedy można byłoby go schować w innym pokoju przed wręczaniem prezentów.
Przygotowałbyś potem paczkę prowizorkę, do której ktoś wcześniej umówiony umieściłby kota i przekazał najstarszemu p[u]rzed samym wręczaniem[/u]. Tylko tak, żeby osoba umówiona oraz wręczająca wiedziały, co jest w paczce, żeby nie obracały nią itd ;)
Wtedy miałbyś kota w paczce w wersji bezpiecznej, ewentualne miauczenie byłoby przed samym wręczaniem więc mogłoby tylko podbudować atmosferę :mrgreen:
23 grudnia 2014, 23:45 [cytuj]
"kowdi" powiedział/a:
ewentualne miauczenie byłoby przed samym wręczaniem więc mogłoby tylko podbudować atmosferę :mrgreen:
Jednak ktoś mógłby dostać zawału bo pomyślał, że tam jest w środku tygrys...
ale wersja kowdi, jest bardzo dobra, a transporter to nieunikniona sprawa, bo jak będziecie przewozić kota do domu czy tam gdzieś indziej.
Jednak ktoś mógłby dostać zawału bo pomyślał, że tam jest w środku tygrys...
ale wersja [b]kowdi[/b], jest bardzo dobra, a transporter to nieunikniona sprawa, bo jak będziecie przewozić kota do domu czy tam gdzieś indziej.
23 grudnia 2014, 23:48 [cytuj]
"kowdi" powiedział/a:
Przygotowałbyś potem paczkę prowizorkę, do której ktoś wcześniej umówiony umieściłby kota i przekazał najstarszemu przed samym wręczaniem.
Dobre, dobre, dobre! W ogóle nie pomyślałem o prowizorycznej paczce. Jest trochę ryzyka, ale to chyba najlepszy pomysł. Już chciałem zrobić coś tak totalnie głupiego, żeby wsadzić do paczki od prezentu maskotkę kota, po czym kiedy ona ją otworzy i zacznie rozkminiać, to od tyłu jej dać prawdziwego. :lol:

Dzięki!
"Mbuti3" powiedział/a:
Jednak ktoś mógłby dostać zawału bo pomyślał, że tam jest w środku tygrys...
To bardzo mały kotek. Prędzej pomylą go ze szczurem. Tylko, że znając moją narzeczoną, to większą panikę wywołałby szczur niż tygrys :mrgreen:
Dobre, dobre, dobre! W ogóle nie pomyślałem o prowizorycznej paczce. Jest trochę ryzyka, ale to chyba najlepszy pomysł. Już chciałem zrobić coś tak totalnie głupiego, żeby wsadzić do paczki od prezentu maskotkę kota, po czym kiedy ona ją otworzy i zacznie rozkminiać, to od tyłu jej dać prawdziwego. :lol:

Dzięki!
[quote="Mbuti3"]Jednak ktoś mógłby dostać zawału bo pomyślał, że tam jest w środku tygrys...
23 grudnia 2014, 23:49 [cytuj]
Nie ma za co, Wesołych Świąt ;)
Nie ma za co, Wesołych Świąt ;)
23 grudnia 2014, 23:50 [cytuj]
scantis, To też nie jest głupie, bo ja też tak pomyślałem :P
[b]scantis[/b], To też nie jest głupie, bo ja też tak pomyślałem :P
24 grudnia 2014, 00:17 [cytuj]
"scantis" powiedział/a:
Dobre, dobre, dobre! W ogóle nie pomyślałem o prowizorycznej paczce. Jest trochę ryzyka, ale to chyba najlepszy pomysł. Już chciałem zrobić coś tak totalnie głupiego, żeby wsadzić do paczki od prezentu maskotkę kota, po czym kiedy ona ją otworzy i zacznie rozkminiać, to od tyłu jej dać prawdziwego. :lol:
Łeee noo, ''holiłódzka produkcja :D
Łeee noo, ''holiłódzka produkcja :D
24 grudnia 2014, 00:47 [cytuj]
Kurde rok juz minal od kiedy skladalem ostatni filmik z zyczeniami na swieta... nie chce mi sie robic nowego wiec


Wesolych Swiat, smacznego wywalczonego z trudem w Lidlu karpia i spokojnego Shoutboxa.
Kurde rok juz minal od kiedy skladalem ostatni filmik z zyczeniami na swieta... nie chce mi sie robic nowego wiec


Wesolych Swiat, smacznego wywalczonego z trudem w Lidlu karpia i spokojnego Shoutboxa.
24 grudnia 2014, 00:52 [cytuj]
"Ero" powiedział/a:
Łeee noo, ''holiłódzka produkcja :D
Co nie? Dokładnie miałem takie samo skojarzenie, dlatego uznałem to za głupie :lol:
Co nie? Dokładnie miałem takie samo skojarzenie, dlatego uznałem to za głupie :lol:
24 grudnia 2014, 13:37 [cytuj]
"zizu" powiedział/a:
Wesolych Swiat, smacznego wywalczonego z trudem w Lidlu karpia i spokojnego Shoutboxa.
I edytowania wyników w tematach meczowych.
I edytowania wyników w tematach meczowych.
24 grudnia 2014, 13:58 [cytuj]
Wesołych Świąt kochani, powrotu BVB do czołówki światowej piłki (lub co najmniej BL), realizacji planów życiowych, miłości, radości, spełnienia i edytowania wyników w tematach meczowych :mrgreen:
:*
Wesołych Świąt kochani, powrotu BVB do czołówki światowej piłki (lub co najmniej BL), realizacji planów życiowych, miłości, radości, spełnienia i edytowania wyników w tematach meczowych :mrgreen:
:*
24 grudnia 2014, 16:39 [cytuj]
Wesołych Świąt ;-)
Wesołych Świąt ;-)
24 grudnia 2014, 21:55 [cytuj]
Wesołych!
Wesołych!
24 grudnia 2014, 22:36 [cytuj]
Dobrych i serdecznych ludzi wokol.
:-)
Dobrych i serdecznych ludzi wokol.
:-)
24 grudnia 2014, 23:20 [cytuj]
Spokojnych, spędzonych w gronie najbliższych Świąt Bożego Narodzenia. ;-)

Oby Borussia przeszła w tym nowym roku prawdziwą metamorfozę!
Spokojnych, spędzonych w gronie najbliższych Świąt Bożego Narodzenia. ;-)

Oby Borussia przeszła w tym nowym roku prawdziwą metamorfozę!
5 kwietnia 2015, 13:27 [cytuj]
Ta Wielkanoc to jakiś koszmar. Wigilia jest dla mnie spoko zawsze, bo nie szaleję za rybami, więc jem w granicach rozsądku. W takie dni jak dzisiaj nie potrafię się opanować, a ilość potraw zwala z nóg. Wędliny, jajka, sałatki, mazurki, serniki, żurki. :roll:
Ta Wielkanoc to jakiś koszmar. Wigilia jest dla mnie spoko zawsze, bo nie szaleję za rybami, więc jem w granicach rozsądku. W takie dni jak dzisiaj nie potrafię się opanować, a ilość potraw zwala z nóg. Wędliny, jajka, sałatki, mazurki, serniki, żurki. :roll:
5 kwietnia 2015, 15:23 [cytuj]
Hehe ja też już nie moge :mrgreen: Najgorsze że zaczynam od tłustych potraw typu mielone z pieczarkami, dewolaje itd, później przechodze do sałatek z wędliną a na końcu ciasto i piwko :mrgreen:

I ciągle mi się żreć chce jak patrze na to co zostało, mimo ze normalnie bym pękł :mrgreen:
Hehe ja też już nie moge :mrgreen: Najgorsze że zaczynam od tłustych potraw typu mielone z pieczarkami, dewolaje itd, później przechodze do sałatek z wędliną a na końcu ciasto i piwko :mrgreen:

I ciągle mi się żreć chce jak patrze na to co zostało, mimo ze normalnie bym pękł :mrgreen:
|<  <<  <  8  9  10  11  12    >  >|
tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 34 24 6 4 78
2. RB Lipsk 34 19 8 7 65
3. Borussia Dortmund 34 20 4 10 64
4. VfL Wolfsburg 34 17 10 7 61
5. Eintracht Frankfurt 34 16 12 6 60
6. Bayer 04 Leverkusen 34 14 10 10 52
7. Union Berlin 34 12 14 8 50
cała tabela
ranking typerów
Użytkownik Punkty
1. JungKamil3 474
2. jasiu85 453
3. arturborussen 453
4. panoli 441
5. Asiasith 438
6. victor 438
7. ewerthon 435
cała tabela

shoutbox

F1066
F1066 godzinę temu

Poszlo w swiat....

F1066
F1066 godzinę temu

I w Dortmundzie zadyma. Tajne widamosci (RODO), poszlo o nieszczepionych :)

F1066
F1066 godzinę temu

Oki, dwa dni temu to przerabialem. Malen nach Zahlen, co zrobimy z gosciem ktory nie odpali a dalismy za niego 30+ bonusy. Moze na szpicy nie musimy grac Max 70min Stereo:) Rose niby ma Plan, podobno supcio to wyglada w Dortmund zie, moze kiedys to wypilo w Salzburg. Ale mediach wszystko fajnie kolorowo, oby nie teczowo :)

Ukasz09
Ukasz09 2 godzin temu

bvbbuzz.com/2021/08/02/expected-borussia-dortmund-lineup-marco-rose-this-season/

qzase95
qzase95 2 godzin temu

z tym ananasem to jak najdalej od BVB... kicker.de/uduokhai-ich-sage-nicht-ich-muss-weg-867451/artikel

F1066
F1066 2 godzin temu

Dawaj smialo wuwuwu. nic a nic nie bedzie mi to przeszkadzac. Moze byc nawet po rumunsku.

Ukasz09
Ukasz09 2 godzin temu

Fajny artykuł wyszedl na BVBbuzz przypuszczalna 11 i ustawienie i najlepsza 11 w historii...

F1066
F1066 2 godzin temu

LeOn, tak na marginesie. Nalezysz do FClubu? A moze nawet na zlocie dostales upominek niespodzianke?

F1066
F1066 2 godzin temu

Legia :)

Le0n
Le0n 2 godzin temu

Cieszy wynik Legii w kwestii polskich drużyn w europejskich pucharach. Może znów spotkamy się w grupie LM?

F1066
F1066 2 godzin temu

Nie godej :)

Ukasz09
Ukasz09 2 godzin temu

@f1066 ty masz szczęście ze za monologi bana nie daja :) taki żarcik bez obrazy :)

Le0n
Le0n 2 godzin temu

Może najpierw pisownię w języku polskim.

Ukasz09
Ukasz09 2 godzin temu

Widze ze dalej chcesz ciągnąć spam ??... ja spasuje kontynuowanie tej konwersacji....

F1066
F1066 2 godzin temu

Sprawdze wulgaryzmy :))))))

Le0n
Le0n 2 godzin temu

O nawet nauczył się pisać po polsku. A co masz do TVN? Niby taki amerykański jesteś?

Ukasz09
Ukasz09 2 godzin temu

@wola to poco zaczynałeś... nikogo tu nie obchodzi czy Brandt się zaszczepił czy nie nawet jak nie to jego zycie.jego wybór......

Le0n
Le0n 3 godzin temu

@Wola Sorki ale ja nie wytrzymałem jak to próbowałem przeczytać. Modlin się kłania.

wola
wola 3 godzin temu

@Le0n Na takie komentarze najlepiej nie reagować

Ukasz09
Ukasz09 3 godzin temu

@ leon ... to z Pfizer ulotki ... polecam przeczytać ostatnie zdanie.. pozdrawiam... Wpływ szczepień Comirnaty na rozprzestrzenianie się wirusa w społeczeństwie nie jest jeszcze poznany. Na tym etapie badań nie wiadomo jeszcze, ile zaszczepionych osób może nadal być w stanie przenosić i rozprzestrzeniać wirusa. Obecnie nie ustalono, jak długo trwa ochrona zapewniona przez Comirnaty. Osoby zaszczepione w badaniu klinicznym będą obserwowane przez 2 lata, aby zebrać więcej informacji na temat czasu trwania ochrony.

Le0n
Le0n 3 godzin temu

Dotyczy to oczywiście komentarza Ukasz09.

Le0n
Le0n 3 godzin temu

@Wola chlopie wylacz TVN !!! zeby czlowiek normalnie myslacy takie glupoty pisal ..przeciez nawet na ulotze pFizer masz napisane let w formie testow ... czyli cale to szcepienia to jeden wielki eksperyment !!!! . posluchaj tez osub co sie negatywnie o szczepionkach wypowiadaja ... a jak nie wiesz gdzie szulkac to ci podesle pare artykuluw z usa bo tu tego od groma... ogulnie CDC potwierdzilo ze 70 % ludzi chorych teraz to ludzie w calosci zaszczepieni.. a wiec nie pisz glupot Kurwa takiego komentarza to ja w życiu nie czytałem! Czy Ty sprawdzasz to co piszesz?

F1066
F1066 4 godzin temu

I pewnie nosisz go w kieszeni albo na nadgarstku (?)

Murzyn
Murzyn 4 godzin temu

Szczepionki nie są takie złe. Ja co prawda teraz wszędzie widzę Billa Gatesa, ale już zdążyłem przywyknąć.

F1066
F1066 4 godzin temu

La Liga dogadala sie dogadala sie z CVC( nie mylic z pvc) na tylko 2,7 miliardow yuro, z czego 270 mila dla Barcelony i 261 poplynie do Madrytu.

T-Mac
T-Mac 4 godzin temu

Od Roberta z kolei tytuł naukowy będzie można kupić...

T-Mac
T-Mac 4 godzin temu

qzase95, może Vaccines by Ann :D

wola
wola 4 godzin temu

niedługo będą - By Ann

qzase95
qzase95 4 godzin temu

btw. kiedy szczepionki od head and shoulders z Lewym? :)

F1066
F1066 4 godzin temu

Szczepieni Johnson & Johnson mocno poszkodowani hahaaaaaa

statystyki

Użytkownicy online:
Gości online: 22
Zarejestrowanych użytkowników: 9163
Ostatnio zarejestrowany: Mieszko010

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem