Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Forum dyskusyjne

|<  <<  <  39  40  41  42  43    >  >|
Forum dyskusyjne » Hyde Park » Bukmacherka
19 września 2013, 14:58 [cytuj]
14 godzin.
14 godzin.
19 września 2013, 15:03 [cytuj]
Napisalem do konsultanta i napisala mi ze moge wziac udzial w promocji ale max do 200zł, czy to nie jest przypadkiem jakis stary bonus (tj. ze do 200zł + ze trzeba obracac zwrotem)? Tylko wchodze w zakladke Bonusy i "oczekujace bonusy" nie mam nic.... no chyba ze sie pojawi jak wplace
Napisalem do konsultanta i napisala mi ze moge wziac udzial w promocji ale max do 200zł, czy to nie jest przypadkiem jakis stary bonus (tj. ze do 200zł + ze trzeba obracac zwrotem)? Tylko wchodze w zakladke Bonusy i "oczekujace bonusy" nie mam nic.... no chyba ze sie pojawi jak wplace
19 września 2013, 15:06 [cytuj]
Marcion: Czy w cashbacku do 400 zł, i za tyle bym chciał dziś zagrać, to czy mogę normalnie obstawić Ligę Europejską bez wahania? Minimum 3 mecze rozumiem, kursy bez różnicy, i po ewentualnej wygranej mogę natychmiast wypłacić pieniądze?
Lukasz: moze Pan nawet wytypowac jeden mecz
Lukasz: wazne aby zaklad mial 3 mozliwe wyniki
Marcion: 1X2
Lukasz: czyli np. remis, wygrana gospodarzy, wygrana gosci
Marcion: rozumiem
Lukasz: tak
Lukasz: wygrana mozna odrazu wyplacic
Marcion: w razie przegranej pisać do Was i prosić o zwrot całości tak
Marcion: odpukać.
Lukasz: zwrot zostanie przyznany w ciagu kilku godzin od rozliczenia kuponu
Marcion: ok dziekuje za informacje, pozdrawiam.


No ja mam takie coś:

Moje oczekujące bonusy

Jesteś uprawniony do skorzystania z oferty cashback do 400,00 zł. Jeśli nie wygrasz, otrzymasz zwrot stawki.
Marcion: Czy w cashbacku do 400 zł, i za tyle bym chciał dziś zagrać, to czy mogę normalnie obstawić Ligę Europejską bez wahania? Minimum 3 mecze rozumiem, kursy bez różnicy, i po ewentualnej wygranej mogę natychmiast wypłacić pieniądze?
Lukasz: moze Pan nawet wytypowac jeden mecz
Lukasz: wazne aby zaklad mial 3 mozliwe wyniki
Marcion: 1X2
Lukasz: czyli np. remis, wygrana gospodarzy, wygrana gosci
Marcion: rozumiem
Lukasz: tak
Lukasz: wygrana mozna odrazu wyplacic
Marcion: w razie przegranej pisać do Was i prosić o zwrot całości tak
Marcion: odpukać.
Lukasz: zwrot zostanie przyznany w ciagu kilku godzin od rozliczenia kuponu
Marcion: ok dziekuje za informacje, pozdrawiam.


No ja mam takie coś:

Moje oczekujące bonusy

Jesteś uprawniony do skorzystania z oferty cashback do 400,00 zł. Jeśli nie wygrasz, otrzymasz zwrot stawki.
19 września 2013, 15:12 [cytuj]
Bedziesz dzis stawiac? Mam do Ciebie prosbe, jak postawisz zaklad napisz czy od razu sie pojawilo cos w "Wykorzystanych bonusach". Bo jak tak to znajomy bedzie mial niezbyt tega mine :D

U mnie nie ma nic w bonusach do wykorzystania, bo jeszcze nic nie wplacilem. Mam nadzieje ze jak wplace to jak sie nic nie pojawi to bede mogl normalnie wyplacic :D Bo konsultantka mowila niby ze mi przysluguje bonus, no ale..
Bedziesz dzis stawiac? Mam do Ciebie prosbe, jak postawisz zaklad napisz czy od razu sie pojawilo cos w "Wykorzystanych bonusach". Bo jak tak to znajomy bedzie mial niezbyt tega mine :D

U mnie nie ma nic w bonusach do wykorzystania, bo jeszcze nic nie wplacilem. Mam nadzieje ze jak wplace to jak sie nic nie pojawi to bede mogl normalnie wyplacic :D Bo konsultantka mowila niby ze mi przysluguje bonus, no ale..
19 września 2013, 15:17 [cytuj]
Tak obstawiam dziś. Puszczam 400 zł i 3 meczyki LE. No przysługuje więc na spokój zizu. Skoro tak Tobie napisała to byłbym spokojny.
Tak obstawiam dziś. Puszczam 400 zł i 3 meczyki LE. No przysługuje więc na spokój zizu. Skoro tak Tobie napisała to byłbym spokojny.
19 września 2013, 15:30 [cytuj]
Chłopaki, też się chyba skuszę na tą promocje. Od dawna sobie tak typuje "na sucho" tj. zapisuje sobie przed meczem wynik i potem sprawdzam, często się udaje ale nigdy nie mogę się jakoś odważyć na postawienie kuponu :oops:

Może pomoglibyście, co stawiacie z LE ? Sorki, że tak pytam no ale początki dopiero, wolę podpytać wyjadaczy ;-)
Chłopaki, też się chyba skuszę na tą promocje. Od dawna sobie tak typuje "na sucho" tj. zapisuje sobie przed meczem wynik i potem sprawdzam, często się udaje ale nigdy nie mogę się jakoś odważyć na postawienie kuponu :oops:

Może pomoglibyście, co stawiacie z LE ? Sorki, że tak pytam no ale początki dopiero, wolę podpytać wyjadaczy ;-)
19 września 2013, 15:41 [cytuj]
Ja tam sobie dzisiaj z nudów poszedłem po szkole do STSu i obstawiłem całe 3 zł xD
Valencia - Swansea
Din. Zagrzeb - Czernomorec
Eintracht Frankfurt - Bordeaux
PSV - Ludogorets
Lazio - Legia

Do wygrania 73 zł:D
Ja tam sobie dzisiaj z nudów poszedłem po szkole do STSu i obstawiłem całe 3 zł xD
[b]Valencia [/b]- Swansea
[b]Din. Zagrzeb [/b]- Czernomorec
Eintracht Frankfurt - [b]Bordeaux[/b]
[b]PSV [/b]- Ludogorets
[b]Lazio [/b]- Legia

Do wygrania 73 zł:D
19 września 2013, 16:46 [cytuj]
Haha Bordeaux? No to naprawde wybor roku, cos czuje ze bedziesz zalowac swoich 3 zl :D ale kto wie. Ja tam odpuszczam Eintracht i Freiburg, bo to poki co wielkie niewiadome.
Haha Bordeaux? No to naprawde wybor roku, cos czuje ze bedziesz zalowac swoich 3 zl :D ale kto wie. Ja tam odpuszczam Eintracht i Freiburg, bo to poki co wielkie niewiadome.
19 września 2013, 16:54 [cytuj]
Freiburg też olałem.
Właśnie najbardziej obawiam się o Bordeaux. Ale ładny kurs był. 4,30 zł :D
Moim zdaniem Bordeaux są w stanie wygrać z Eintrachtem. Obie ekipy nic specjalnego nie grają, więc kto wie. Jakieś niespodzianki muszą być(oby nie remis!), gdyby wygrywali zawsze faworyci to by nie było zakładów :P Licze, że tak będzie tym razem w ty wypadku :D Bo reszta w miare oczywista.
Freiburg też olałem.
Właśnie najbardziej obawiam się o Bordeaux. Ale ładny kurs był. 4,30 zł :D
Moim zdaniem Bordeaux są w stanie wygrać z Eintrachtem. Obie ekipy nic specjalnego nie grają, więc kto wie. Jakieś niespodzianki muszą być(oby nie remis!), gdyby wygrywali zawsze faworyci to by nie było zakładów :P Licze, że tak będzie tym razem w ty wypadku :D Bo reszta w miare oczywista.
19 września 2013, 16:59 [cytuj]
Zizu, zagrałem i już nic nie mam:

Bonusy
Moje oczekujące bonusy

---
Moje wykorzystane bonusy

---
Zizu, zagrałem i już nic nie mam:

Bonusy
Moje oczekujące bonusy

---
Moje wykorzystane bonusy

---
19 września 2013, 18:10 [cytuj]
U mnie to samo. Mam nadzieję, że to nie wałek. Dzięki za cynk :)

Mój typ (jak zjebie to Sevilla):
http://i.imgur.com/9GTUNNd.png" alt="http://i.imgur.com/9GTUNNd.png" width="98%">
U mnie to samo. Mam nadzieję, że to nie wałek. Dzięki za cynk :)

Mój typ (jak zjebie to Sevilla):
[img]http://i.imgur.com/9GTUNNd.png[/img]
19 września 2013, 18:11 [cytuj]
Ja mam do wyciągniecia 1006 zł :D ale nie podam póki co meczy które postawiłem, pozostawie to dla siebie ;)
Ja mam do wyciągniecia 1006 zł :D ale nie podam póki co meczy które postawiłem, pozostawie to dla siebie ;)
19 września 2013, 18:14 [cytuj]
Ech mam nadzieje ze to co zamierzalem postawic to nie wejdzie, bo chyba jebne. Niestety wplacilem kase i mialem miec bonus do 200zł a nie mam nic w oczekujacych bonusach..... Na co pani z obslugi, ze musi wyslac zapytanie do dzialu promocji i ze dadza znac emailem... Na dodatek te konto w expekt co zarejestrwoalem to zarejestrowalem je z bledna ulica :D Nie wiem dlaczego wpisalem fikcyjna ulice ale okej, widocznie to musialo byc bardzo dawno temu :D No i teraz mam podwojny problem. Brak bonusu i musze sie je.ac z poprawieniem danych (zeby w ogole cokolwiek wyplacic) co na pewno predko sie nie zrobi :/
Ech mam nadzieje ze to co zamierzalem postawic to nie wejdzie, bo chyba jebne. Niestety wplacilem kase i mialem miec bonus do 200zł a nie mam nic w oczekujacych bonusach..... Na co pani z obslugi, ze musi wyslac zapytanie do dzialu promocji i ze dadza znac emailem... Na dodatek te konto w expekt co zarejestrwoalem to zarejestrowalem je z bledna ulica :D Nie wiem dlaczego wpisalem fikcyjna ulice ale okej, widocznie to musialo byc bardzo dawno temu :D No i teraz mam podwojny problem. Brak bonusu i musze sie je.ac z poprawieniem danych (zeby w ogole cokolwiek wyplacic) co na pewno predko sie nie zrobi :/
19 września 2013, 19:06 [cytuj]
Brawo Frankfurt, 1:0 już 4min Kadlec :d Oby tak dalej!
Brawo Frankfurt, 1:0 już 4min Kadlec :d Oby tak dalej!
19 września 2013, 19:13 [cytuj]
Nie mam pytań. Trener Bordo podobno zostawił 5 podstawowych zawodników we Francji bo chce się skupić na lidze :roll: Z czym do ludzi. Gdybym wiedział to wtedy bym napewno na nich nie postawił :-)
Nie mam pytań. Trener Bordo podobno zostawił 5 podstawowych zawodników we Francji bo chce się skupić na lidze :roll: Z czym do ludzi. Gdybym wiedział to wtedy bym napewno na nich nie postawił :-)
19 września 2013, 20:52 [cytuj]
Przyjmuję zakłady czy oddadzą mi te 400 zł :D
Przyjmuję zakłady czy oddadzą mi te 400 zł :D
19 września 2013, 20:53 [cytuj]
"zizu" powiedział/a:
Haha Bordeaux? No to naprawde wybor roku, cos czuje ze bedziesz zalowac swoich 3 zl :D
Już żałuje :D
Valencia - Swansea <-- Valencia przegrała 3:0, nie weszło
Din. Zagrzeb - Czernomorec <-- Dinamo przegrało 1:2, nie weszło
Eintracht Frankfurt - Bordeaux <-- Bordeaux przegrało 0:3, nie weszło
PSV - Ludogorets <-- PSV przegrało 0:2, nie weszło
Lazio - Legia

Co za porąbane mecze nie mam pytań :D Jeszcze brakuje żeby Legia wygrała to wtedy przeznaczenie się dopełni.
Już żałuje :D
[b]Valencia[/b] - Swansea <-- Valencia przegrała 3:0, nie weszło
[b]Din. Zagrzeb [/b]- Czernomorec <-- Dinamo przegrało 1:2, nie weszło
Eintracht Frankfurt - [b]Bordeaux [/b] <-- Bordeaux przegrało 0:3, nie weszło
[b]PSV[/b] - Ludogorets <-- PSV przegrało 0:2, nie weszło
[b]Lazio[/b] - Legia

Co za porąbane mecze nie mam pytań :D Jeszcze brakuje żeby Legia wygrała to wtedy przeznaczenie się dopełni.
19 września 2013, 20:56 [cytuj]
"Sokal" powiedział/a:
Przyjmujê zak³ady czy oddadz± mi te 400 z³ :D
A jaki kurs na tak/nie? :P
A jaki kurs na tak/nie? :P
19 września 2013, 20:59 [cytuj]
TAK - 1.5
NIE - 4

OFERUJĘ CASHBACK DO 5 ZŁ!!!
TAK - 1.5
NIE - 4

OFERUJĘ CASHBACK DO 5 ZŁ!!!
19 września 2013, 21:01 [cytuj]
Ta cała Liga Europejska to jest jakiś śmiech :) Już lepiej się opłaca stawiać na nie faworytów niż na faworytów. Mniejsze ryzyko jest jak się postawi np na +1,5 bramki.
Ta cała Liga Europejska to jest jakiś śmiech :) Już lepiej się opłaca stawiać na nie faworytów niż na faworytów. Mniejsze ryzyko jest jak się postawi np na +1,5 bramki.
|<  <<  <  39  40  41  42  43    >  >|
tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. RB Lipsk 4 3 1 0 10
2. Bayern Monachium 4 3 0 1 9
3. Borussia Dortmund 4 3 0 1 9
4. Eintracht Frankfurt 4 2 2 0 8
5. VfB Stuttgart 4 2 1 1 7
6. FC Augsburg 4 2 1 1 7
7. Werder Brema 4 2 1 1 7
cała tabela
ranking typerów
Użytkownik Punkty
1. BVB Super 60
2. RickenZMazowsza 57
3. JungKamil3 57
4. Asiasith 57
5. arturborussen 57
6. wujek83 54
7. geniu 54
cała tabela

shoutbox

Mila
Mila 12 minut temu

@Le0n Gdyby sranie jadem karać banem, ruch na naszej stronie chyba by lekko zamarł. Nie jest też zabronione robienie z siebie pośmiewiska, więc luzu troszkę. Dyskutuj z tymi, którzy są Twoim zdaniem warci dyskusji a resztę zostaw moderatorom.

1974tatajulii
1974tatajulii 19 minut temu

Pawelinho,,,,siejesz zamęt pisowski taki...typowy. Sprowokowałes temat, zauważ........ Publicznie się przyznaj....idz pisac sobie DO rzeczy, czy OD rzeczy raczej/.....

Le0n
Le0n 39 minut temu

Osobiste wycieczki to widzę, że Ty masz. Można mieć takie lub jakieś zdanie na temat gazet, dziennikarzy, ludzi ale nie sraj jadem. Masz coś do Pana Michnika to żal się jemu.

Pawelinho
Pawelinho 3 godzin temu

Także osobiste wycieczki zostaw dla siebie.

Pawelinho
Pawelinho 3 godzin temu

LeOn wiesz co to jest porównanie? Naprawdę Jeśli uważasz GW/SE/Fakt za wiarygodną "gazetę" to gratuluje i zacytuje samego Ciebie "ktoś Ci faktycznie nasrał do łba a Ty nazywasz to mózgiem." bo nawet nie warto się do tego w inny sposób skomentować.

Le0n
Le0n 4 godzin temu

które są tak wiarygodne jak gówno wybiórcze (gazeta michnika) czyli wcale. Czy ktoś tu jeszcze czuwa nad tym!!!! Pawelinho ktoś Ci faktycznie nasrał do łba a Ty nazywasz to mózgiem.

F1066
F1066 6 godzin temu

https://www.kicker.de/dommermuth-will-in-bvb-aufsichtsrat-787466/artikel#twfeed

UkaszBVB
UkaszBVB Dzisiaj, 03:09

Dzieki musialem przegapic

Pawelinho
Pawelinho Wczoraj, 22:53

Mi zwyczajnie nie chciało tego szukać artykułu.

Pawelinho
Pawelinho Wczoraj, 22:52

+1

CzarnoŻółtyKot
CzarnoŻółtyKot Wczoraj, 22:25

https://borussia.com.pl/news/25378/oficjalnie_marius_wolf_wypozyczony_do_1_fc_k_ln Było info na początku miesiąca.

Pawelinho
Pawelinho Wczoraj, 22:24

Było.

UkaszBVB
UkaszBVB Wczoraj, 22:20

Dlaczego nie bylo zadnego info ze Wolf do Koeln idzie.... Fanfary i szampan powinien sie lac ... teraz ogladam podsumowanie kolejki i zobaczylem...

UkaszBVB
UkaszBVB Wczoraj, 20:55

poco sobie takimi pierdolami glowae zawracac... Lewy jeszcze minimum 2 lata nieodda miejsca w 11.. a Haaland napewno by taki glupi niebyl zeby pchac sie w rywalizacje.. za 2 lata ok niech daja 120 baniek .. i go sobie biara ..

Pawelinho
Pawelinho Wczoraj, 20:54

które są tak wiarygodne jak gówno wybiórcze (gazeta michnika) czyli wcale.

bylokowsky
bylokowsky Wczoraj, 20:40

"Według informacji hiszpańskich mediów..." więcej nie musze czytać

steeeven
steeeven Wczoraj, 20:21

Skur... Jak nie nienawidzić te świnie?!

steeeven
steeeven Wczoraj, 20:21

https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/905604/transfery-bayern-monachium-ma-plan-erling-haaland-ma-zastapic-roberta-lewandowsk

F1066
F1066 Wczoraj, 15:52

https://www.reviersport.de/artikel/schalke-ultras-hatten-vor-dem-revierderby-redebedarf/

kasztan
kasztan Wczoraj, 14:45

Czyli Piszczu jest, a Akanjiego nie ma. Troszkę lipa, ale jakoś to będzie. Dzięki za link :)

zesik
zesik Wczoraj, 14:32

True. A po przeciwnej stronie pamiętam tą świnię Asamoah.. Boże jak ja tego frajera nie lubiłem :D

Pawelinho
Pawelinho Wczoraj, 14:27

Nom Frei był świetnym napastnikiem jak na tamte czasy.

zesik
zesik Wczoraj, 14:26

Pomijając oczywiście Freia - cóż to był za atak.. Valdez, Zidan, Klimowicz hehehe :D a w pomocy Kringe..nic dziwnego,że ciężko szło strzelanie bramek :P

zesik
zesik Wczoraj, 14:23

Derby z s04 zawsze będą inne niż pozostałe mecze. Aczkolwiek bez kibiców to nie to samo :( szkoda.. Mi oczywiście utkwiły w pamięci najbardziej 2 mecze, niedawne frajerskie 4-4 i 3-3 (kiedy przegrywaliśmy u siebie 0-3 ale Frei, Błaszczykowski, Subotic, Tinga i Hummels wtedy gryźli trawę do ostatniej sekundy.. to był piękny mecz :) ) . Mimo wszystko, teraz zadowoli mnie nudne 4-0 dla nas hehehe :D

F1066
F1066 Wczoraj, 14:19

https://www.bvb.de/Spiele/Spielberichte/2020/Champions-League/01-Lazio-Rom-Borussia-Dortmund/Vorbericht/Mit-Lukasz-Piszczek-nach-Rom

kasztan
kasztan Wczoraj, 14:14

Wiadomo już jak wygląda grupa (kadra) która poleciała do Rzymu?

F1066
F1066 Wczoraj, 13:31

"wystarczy przypomnieć pamiętną porażkę BVB z tym ścierwem 4:4, aby to pojąć." Widac, ze so4 Hasser kuma o co biega :))))))))))

Pawelinho
Pawelinho Wczoraj, 12:08

Ja odpisze jednym stwierdzeniem: Das ist revierderby!

gentoofan
gentoofan Wczoraj, 11:55

Pawelinho Dwa aspekty 1. Będzie to mecz bez kibiców, inna atmosfera inny klimat. 2. Nie będzie już wesołego w bramce, te derby 4-4 podobnie jak mecz z LFC w LE to głównie jego zasługa, że te mecze potoczyły się jak potoczyły, trudno jest wygrać mecz, jeżeli bramkarz nie potrafi wybronić jednego strzału na bramkę, i do wygrania meczu wymagane jest niedopuszczanie rywala pod własną bramkę, bo w przeciwnym wypadku zawsze był stuprocentowy gol dla przeciwnika, coś jak z Kepą w Chelsea teraz. Można tak to porównać, z tą różnicą, że ich hiszpański weidenfeller kosztował 80mln, teraz nie za bardzo wiedzą, co z nim zrobić, bo z jednej strony zawala im każdy mecz, ale z drugiej strony ciężko oddać za darmo zawodnika, którego się pozyskało za prawie 100mln.

Pawelinho
Pawelinho Wczoraj, 11:33

U nich akurat zawsze była/jest/będzie spina bez względu na to jaką mają sytuacje wystarczy przypomnieć pamiętną porażkę BVB z tym ścierwem 4:4, aby to pojąć.

statystyki

Gości online: 52
Zarejestrowanych użytkowników: 8890
Ostatnio zarejestrowany: andrzejkot

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem