Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Forum dyskusyjne

|<  <  3  4  5  6  7    >  >|
24 marca 2012, 15:42 [cytuj]
Bo może oni się nie chcą bić :lol:
Bo może oni się nie chcą bić :lol:
25 marca 2012, 09:45 [cytuj]
No i mamy zwycięski powrót adamka. Przeciwnik może nie był z najwyższej półki, ale tolerancje na ciosy miał z najwyższej półki. Adamek wygrał jednogłośnie z solidny średniakiem i było to dobre przetarcie przed czerwcową walką w newark. Może jeszcze zostanie tym CHW.
No i mamy zwycięski powrót adamka. Przeciwnik może nie był z najwyższej półki, ale tolerancje na ciosy miał z najwyższej półki. Adamek wygrał jednogłośnie z solidny średniakiem i było to dobre przetarcie przed czerwcową walką w newark. Może jeszcze zostanie tym CHW.
25 marca 2012, 11:23 [cytuj]
Bardzo fajna walka Tomka. Ładnie się ruszał w ringu, punktował rywala aż miło. Przede wszystkim fajna zmiana tempa, swietny lewy prosty, no i szybkość. W 4. rundzie Aguillera nadział się na jeden z tych lewych i tylko gong go uratował. Zygzakiem szedł do narożnika.
Bardzo fajna walka na tej "gali".
Bardzo fajna walka Tomka. Ładnie się ruszał w ringu, punktował rywala aż miło. Przede wszystkim fajna zmiana tempa, swietny lewy prosty, no i szybkość. W 4. rundzie Aguillera nadział się na jeden z tych lewych i tylko gong go uratował. Zygzakiem szedł do narożnika.
Bardzo fajna walka na tej "gali".
25 marca 2012, 12:02 [cytuj]
Mi się bardzo podobała ta gala z powodu scenerii. Przez nią walka adamka nabrała takiego oldschoolowego smaku. Wyglądało to fajnie w tej blaszanej hali.
Mi się bardzo podobała ta gala z powodu scenerii. Przez nią walka adamka nabrała takiego oldschoolowego smaku. Wyglądało to fajnie w tej blaszanej hali.
5 maja 2012, 14:50 [cytuj]
Oglądacie dzisiaj walkę floyda z cotto?? Mam nadzieję, że miguel go dzisiaj ukarze i tym samym zmusi do walki z pac-manem.
Oglądacie dzisiaj walkę floyda z cotto?? Mam nadzieję, że miguel go dzisiaj ukarze i tym samym zmusi do walki z pac-manem.
14 lipca 2012, 20:58 [cytuj]
Ej, nie wiecie Panowie o której dokładnie jest walka Chisora - Haye?? Chodzi mi tylko o tą walkę, nie o galę, bo gala już idzie...
Ej, nie wiecie Panowie o której dokładnie jest walka Chisora - Haye?? Chodzi mi tylko o tą walkę, nie o galę, bo gala już idzie...
14 lipca 2012, 21:21 [cytuj]
Około 23 tak mi się wydaje
Około 23 tak mi się wydaje
9 grudnia 2012, 11:32 [cytuj]
Pacman przegrywa z Marquezem, ciężki nokaut :shock:
Pacman przegrywa z Marquezem, ciężki nokaut :shock:
9 grudnia 2012, 11:41 [cytuj]
Rano oglądałem retransmisje. Szok, kto by się spodziewał. A miał walkę pod kontrolą.
Rano oglądałem retransmisje. Szok, kto by się spodziewał. A miał walkę pod kontrolą.
9 grudnia 2012, 12:19 [cytuj]
Walki nie oglądałem, ale Marquezowi się należało za wcześniejsze walki. Najwięksi rywale zawodowego ringu znów staną do walki :).
Walki nie oglądałem, ale Marquezowi się należało za wcześniejsze walki. Najwięksi rywale zawodowego ringu znów staną do walki :).
8 stycznia 2013, 15:06 [cytuj]
http://www.youtube.com/watch?v=7QUsCGNZI-s

Endrju nawet wywiadu nie dokończył :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=7QUsCGNZI-s

Endrju nawet wywiadu nie dokończył :lol:
8 stycznia 2013, 15:25 [cytuj]
Nie lubię boksu a przez takich gości jak Szpilka to już całkowicie mam dość. Zaczęli się nim nagle podniecać, że rośnie nam superbokser, jednak jak usłyszałem od niego raz JP czy tam CHWDP coś o policji to zwątpiłem..
Nie lubię boksu a przez takich gości jak Szpilka to już całkowicie mam dość. Zaczęli się nim nagle podniecać, że rośnie nam superbokser, jednak jak usłyszałem od niego raz JP czy tam CHWDP coś o policji to zwątpiłem..
8 stycznia 2013, 15:56 [cytuj]
Boks to ma być kultura, pasja i wzajemny szacunek. Tam nie ma mowy o jakichś bójkach po walkach albo wyzywanie na prawo i lewo.

Szpilka powinien za coś takiego od trenera dostać tak ze 50 kółek na bieżni olimpijskiej to mu temperament trochę zmięknie.
Boks to ma być kultura, pasja i wzajemny szacunek. Tam nie ma mowy o jakichś bójkach po walkach albo wyzywanie na prawo i lewo.

Szpilka powinien za coś takiego od trenera dostać tak ze 50 kółek na bieżni olimpijskiej to mu temperament trochę zmięknie.
8 stycznia 2013, 18:51 [cytuj]
''Gołota o walce dowie sie z telewizji'' bezcenny komentarz.
''Gołota o walce dowie sie z telewizji'' bezcenny komentarz.
8 stycznia 2013, 21:34 [cytuj]
Ja w ogóle nie rozumiem co ten koleś robi w ringu... Dla mnie to zwykły bandyta i źle się dzieje w naszym kraju, jeśli bandytyzm wspieramy pieniędzmi. Ja wiem, że wielu wybitnych bokserów aniołkami nie byli, ale to już przesada po całości. Okej bójka przed kamerami-spoko, walka się sprzeda, ale słowa typu ci dziecko zrobie heh , no kur,.. gdzie my zyjemy i komu kibicujemy.... :roll:
Ja w ogóle nie rozumiem co ten koleś robi w ringu... Dla mnie to zwykły bandyta i źle się dzieje w naszym kraju, jeśli bandytyzm wspieramy pieniędzmi. Ja wiem, że wielu wybitnych bokserów aniołkami nie byli, ale to już przesada po całości. Okej bójka przed kamerami-spoko, walka się sprzeda, ale słowa typu ci dziecko zrobie heh , no kur,.. gdzie my zyjemy i komu kibicujemy.... :roll:
8 stycznia 2013, 21:53 [cytuj]
Ten koleś to czysty patol, który nie powinien mieć wstępu na ring. Jednak czego się nie robi dla pieniędzy ? Im bardziej kontrowersyjne postacie, tym większa kasa i oglądalność ..
Ten koleś to czysty patol, który nie powinien mieć wstępu na ring. Jednak czego się nie robi dla pieniędzy ? Im bardziej kontrowersyjne postacie, tym większa kasa i oglądalność ..
8 stycznia 2013, 23:05 [cytuj]
On już nawet nie tyle co zachowuje się ale i wygląda na typowego dresiarza spod bloku do tego te typowe osiedlowe pyskówki, śmieszny facet, obejrzałem parę wywiadów z nim zaraz po tym jak zobaczyłem wideo z tą awanturą i koleś w każdym wywiadzie przynajmniej po kilka razy przeklina, ja nie wiem czy on nie potrafi inaczej czy chce być takim bezmózgowcem no ale jego sprawa, niemniej ta sytuacja podkręciła tempo przed walką i pewnie więcej ludzi ją obejrzy. Swoją drogą ja nie wiem jak ten koleś stał się bokserem skoro tak łatwo idzie go wyprowadzić z równowagi, przecież widać na tym filmiku że zbyt długo nie gadali a się rzuca jakby ten drugi mu co najmniej rodzinę wymordował :lol:
"Draginhio" powiedział/a:
ale słowa typu ci dziecko zrobie
Ja myślę że to miało zabrzmieć jak "ja Ci dam dziecko" - w sensie że ten drugi nazwał go dzieckiem i ten się tak wściekł.

Co do boksu, ogólnie mało się interesuję i mało też się znam na tym sporcie ale kiedyś obejrzałem parę walk Tysona, co to było za monstrum to jest niesamowite, facet na ringu nie odczuwał strachu przed niczym, fakt że pod głową może i nie miał zbyt równo ale bokserem był genialnym.
Ja myślę że to miało zabrzmieć jak "ja Ci dam dziecko" - w sensie że ten drugi nazwał go dzieckiem i ten się tak wściekł.

Co do boksu, ogólnie mało się interesuję i mało też się znam na tym sporcie ale kiedyś obejrzałem parę walk Tysona, co to było za monstrum to jest niesamowite, facet na ringu nie odczuwał strachu przed niczym, fakt że pod głową może i nie miał zbyt równo ale bokserem był genialnym.
9 stycznia 2013, 11:22 [cytuj]
Dla porownania wywiad z drugim:

http://www.bokser.org/content/2013/01/07/163615/index.jsp
Dla porownania wywiad z drugim:

http://www.bokser.org/content/2013/01/07/163615/index.jsp
9 stycznia 2013, 11:39 [cytuj]
Dla mnie Tyson jest najlepszym ciężkim w historii...
Dla mnie Tyson jest najlepszym ciężkim w historii...
9 stycznia 2013, 17:22 [cytuj]
Też nigdy mnie ani boks nie jarał ani te całe ksw. Patrząc na tego typu "fachowców" to wydaje się, że nic nie straciłem :-D
Też nigdy mnie ani boks nie jarał ani te całe ksw. Patrząc na tego typu "fachowców" to wydaje się, że nic nie straciłem :-D
|<  <  3  4  5  6  7    >  >|
tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 24 17 4 3 55
2. RB Lipsk 24 16 5 3 53
3. VfL Wolfsburg 24 12 9 3 45
4. Eintracht Frankfurt 24 11 10 3 43
5. Bayer 04 Leverkusen 24 11 7 6 40
6. Borussia Dortmund 24 12 3 9 39
7. Union Berlin 24 8 11 5 35
cała tabela
ranking typerów
Użytkownik Punkty
1. JungKamil3 330
2. arturborussen 324
3. Boro 312
4. ewerthon 312
5. Kamil0079 312
6. Michael_BvB 309
7. bvb1973 309
cała tabela

shoutbox

Alex137
Alex137 36 minut temu

Chociaż fakt, do finału CL dotarli jak już Menie nie grał :)

Alex137
Alex137 47 minut temu

No ale P$G w pucharach jakoś dramatycznie sobie nie radziło..

qzase95
qzase95 51 minut temu

Toma Menie gral w lidze ogorkowej i to w klubie gdzie rozjedzal sobie wszystkich jak walec, wiec nie dziwne, ze u nas nie odpalil tak jak kazdy myslal...

Alex137
Alex137 godzinę temu

Oby jutro na Niego Erwin postawił, bo Toma Menie jest dramatyczny...

Pawelinho
Pawelinho godzinę temu

Tego nie wie nikt naprawdę i to jest wielka niezbadana przez media tajemnica!

Alex137
Alex137 godzinę temu

Ktoś wie dlaczego Łukasz nie gra?

Pawelinho
Pawelinho godzinę temu

julo1000000 dokładnie dopóki nie znamy prawdy jest tak samo wiarygodna jak politycy czyli wcale.

qzase95
qzase95 godzinę temu

*tylko BVB

qzase95
qzase95 godzinę temu

@obywatelap, przypominam, ze COVID nie dotyka tylko Bayernu, ale wszystkich klubow na calym swiecie :)

Alex137
Alex137 godzinę temu

Nikt tej klauzuli nie potwierdził, więc być może jej nie ma, ale różnie to już w tym klubie bywało, mówiło się jedno, robiło drugie...

julo1000000
julo1000000 godzinę temu

+ Haaland ma naprawdę ogromny szacunek do klubu i fanów, nie odszedłby do Bayernu, jak dla mnie wyląduje w Realu za rok/dwa

mgrBezi
mgrBezi godzinę temu

no mówić to akurat sobie mogą :D (chociaż możliwe, że i tak by nie wzięli Haalanda)

julo1000000
julo1000000 godzinę temu

+ ta klauzula to może być jeden wielki kit

julo1000000
julo1000000 godzinę temu

Przecież działacze z Bayernu mówili, że nie ściągnął Haalanda z uwagi na Lewego

obywatelap
obywatelap godzinę temu

@bizon5314 Słusznie prawisz. Na przebudowę zespołu trzeba masę pieniędzy. 1) Nowy bramkarz. 2) Nowy stoper 3) Nowe boki obrony (zmiennik dla Guereirro + ktoś za Meuniera) 4) Ktoś za Brandta 5) Ktoś za Sancho (odejście raczej pewne). Albo Haaland zostanie i będziemy robić transfery po taniości albo odejdzie tego lata i Wacek rzuci trochę więcej kasy. Nie myślcie, że nawet 70% kasy z Sancho pójdzie na transfery. Rok Covida i 150 mln euro rezerw poszło z dymem.

Andre_1909
Andre_1909 godzinę temu

Obejrzałem na chłodno bramkę goretzki i lewego z ostatnich minut i przy dobrym bramkarzu takie coś nie wpada bo bramkarz jest szybszy z wybicia się z nóg i lepiej ustawiony. Niestety jest Hitz i jest burek

Pawelinho
Pawelinho 2 godzin temu

Alex137 tego nie wie nikt tak naprawdę i jak faktycznie to wyjdzie w praniu.

bizon5314
bizon5314 2 godzin temu

Tego nie wie nikt. Wydaje mi się, że coś musi być w tym, bo MU go nie sprowadził właśnie przez to, że chciał takiej klauzuli, więc nie wierze, że u nas odpuścił.

bizon5314
bizon5314 2 godzin temu

Druga sprawa te wypowiedzi Haalanda w ostatnim czasie co do Bayernu też wyglądają dziwnie.

Alex137
Alex137 2 godzin temu

A skąd wiadomo, że taka klauzula rzeczywiście istnieje?

obywatelap
obywatelap 2 godzin temu

Potencjalnie sprawa może się skończyć tak, że Watzke pchnie Haalanda do Realu i weźmie Jovica za jakieś 20 mln euro. W razie braku TOP4 właśnie tak może to wyglądać. A kto wie, czy mimo awansu do LM Wacek się nie połasi na pewne pieniądze. Pytanie, ile kasy z Haalanda poszłoby na wzmocnienia. Jeśli sprzedajemy Sancho + Haalanda za 230 mln euro tego lata i robimy transfery za chociaż 130 mln to tragedii nie będzie. 100 mln euro do skarpetki + wyprzedaż szrotu i jesteśmy zabezpieczeni na wypadek COVID.

bizon5314
bizon5314 2 godzin temu

Szczerze to wczoraj tak zacząłem się zastanawiać co będzie dla nas gorsze. Mianowicie, jeśli Haaland za rok ma te klauzule 75mln to idę o zakład, że Bayern będzie chciał wyciągnąć jak nic, a tego to nie chciałbym chyba bardziej niż czegokolwiek.... Kolejne 10 lat katowania w każdym meczu przez byłego zawodnika i problem w tym, że Haaland w takim zespole jak Bayern waliłby w sezonie po 45 goli w Bundeslidze z palcem w dupie. Trzeba akurat będzie te ofertę przemyśleć i jeśli faktycznie Real rzuci 150mln to nie wiem czy nie warto dać zbudować zespół Rosemu, ale no wiadomo jak to jest u naszych, że to oni będą chcieli mu dobierać. Szkoda, że Edek nic nie robi w kierunku rozwoju Moukoko, a uparł się na jakiegoś Tajgera Bonzo co kompletnie nie nadaje się na poziom Bundesligi.

Pawelinho
Pawelinho 2 godzin temu

Jednakże trzeba wziąć na poprawkę, że artykuł pochodzi z hiszpańskiego "ASa".

Pawelinho
Pawelinho 2 godzin temu

qzase95 z Watzke, którego poza zyskiem nic nie obchodzi może być do tego zdolny...niestety.

julo1000000
julo1000000 2 godzin temu

Jeśli skończymy w top 4 i np z Pucharem Niemiec ja jestem spokojny o pozostanie Haalanda u nas

qzase95
qzase95 2 godzin temu

https://transfery.info/aktualnosci/real-madryt-transfer-haalanda-sprawa-najwiekszej-wagi-borussia-dortmund-gotowa-na-ustepstwa/146092

CzarnoŻółtyKot
CzarnoŻółtyKot 3 godzin temu

Też sporo spodziewałem się po Meunierze, jako,że w Paryżu grał na przyzwoitym poziomie i nie popełniał tylu błędów co u nas. Ale nie raz tak bywa,że zawodnik tylko w jednym klubie albo u jednego trenera potrafi grać na najwyższym poziomie jak wcześniej Toljan czy Schulz u Nagelsmanna czy nawet Grosskreutz u BVB za Kloppa. Nie mniej dużo najbardziej rozczarował mnie Brandt który miał być centralną postacią drużyny a póki co daleko mu do tego co prezentował jeszcze jako zawodnik Bayeru Leverkusen.

julo1000000
julo1000000 3 godzin temu

Skład pewnie będzie podobny jak z Bayernem, tylko Morey za Meuniera i git

julo1000000
julo1000000 3 godzin temu

Pierwszym*

julo1000000
julo1000000 3 godzin temu

Nie wiem jak wy, ale ja byłem pozytywnie nastawiony do Meuniera, przychodzi prawy obrońca z Paryża który grał w pierszym składzie, a tu takie niemiłe zaskoczenie, że musimy szukać nowego Po

statystyki

Użytkownicy online: FilipBVB, TommyGun09, Mattii, Marcio22, safian, Bronek
Gości online: 54
Zarejestrowanych użytkowników: 9046
Ostatnio zarejestrowany: Alex137

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem