Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Forum dyskusyjne

|<  <<  <  116  117  118  119  120    >  >>  >|
Forum dyskusyjne » Inne ligi » Premier League
1 września 2015, 21:27 [cytuj]
50 baniek to i tak 25 za duzo jak nic, ale juz tak drastycznie jak 80 nie wygląda.

Beka ze 100 baniek za Bale zawsze grana :lol: :lol:
50 baniek to i tak 25 za duzo jak nic, ale juz tak drastycznie jak 80 nie wygląda.

Beka ze 100 baniek za Bale zawsze grana :lol: :lol:
1 września 2015, 21:33 [cytuj]
Chwila, chwila.
Skoro do wszystkich rankingów kwota za Jamesa jest wpisywana wartościowości 80 mln euro, a nie 70 to czemu nagle Martial ma mieć 50? Co to? Jakoś średnio mnie interesuje jakie to są bonusy. 80 to 80. Po co drążyć temat.

Jak jak nienawidzę tego klubu.
Chwila, chwila.
Skoro do wszystkich rankingów kwota za Jamesa jest wpisywana wartościowości 80 mln euro, a nie 70 to czemu nagle Martial ma mieć 50? Co to? Jakoś średnio mnie interesuje jakie to są bonusy. 80 to 80. Po co drążyć temat.

Jak jak nienawidzę tego klubu.
1 września 2015, 21:48 [cytuj]
W dupie mam co wpisują Jamesowi na sport.pl.

Bonusy to bonusy, nie gotówka za transfer definitywny.
W dupie mam co wpisują Jamesowi na sport.pl.

Bonusy to bonusy, nie gotówka za transfer definitywny.
1 września 2015, 21:53 [cytuj]
Zgadza się. Poza tym jest pewna logika: Skoro ''zasluży'' na bonusy (król strzelców, złota piłka etc) to znaczy, że będzie grał świetnie i się spłacał ;-)
Zgadza się. Poza tym jest pewna logika: Skoro ''zasluży'' na bonusy (król strzelców, złota piłka etc) to znaczy, że będzie grał świetnie i się spłacał ;-)
1 września 2015, 21:57 [cytuj]
A ja nie mam w dupie, bo nie chodzi o jakiś z*ebany sport.pl, tylko na przykład transfermarkt. Oni też jako kwotę odstępnego przy transferach podają: 41 mln euro za Firmino, 80 mln euro za Jamesa i... 50 mln euro za Martiala.
Może to rzeczywiście kwestia ich indywidualnej oceny szans na wypełnienie "bonusowych" zobowiązań, bądź liczą tylko normalne zapisy, typu za X rozegranych spotkań.

Albo po prostu w tamtych przypadkach kluby oficjalnie podały, że za zawodnika zapłacono tyle i tyle, plus tyle i tyle będzie trzeba dopłacić w takim i takim przypadku, a w przypadku Martiala Manchester nie chciał się bardziej kompromitować i oficjalną informację "od siebie" wypuścił tylko o 50 milionach, a reszta to doniesienia - potwierdzone i rzetelne - ale jednak tylko dziennikarskie? Pytam, bo poziom absurdu w ostatnich dniach i godzinach okienka sięgnął takiego poziomu, że po prostu się wyłączyłem i nawet nie sprawdzam żadnych informacji. Jak to dobrze, że już koniec.
A ja nie mam w dupie, bo nie chodzi o jakiś z*ebany sport.pl, tylko na przykład transfermarkt. Oni też jako kwotę odstępnego przy transferach podają: 41 mln euro za Firmino, 80 mln euro za Jamesa i... 50 mln euro za Martiala.
Może to rzeczywiście kwestia ich indywidualnej oceny szans na wypełnienie "bonusowych" zobowiązań, bądź liczą tylko normalne zapisy, typu za X rozegranych spotkań.

Albo po prostu w tamtych przypadkach kluby oficjalnie podały, że za zawodnika zapłacono tyle i tyle, plus tyle i tyle będzie trzeba dopłacić w takim i takim przypadku, a w przypadku Martiala Manchester nie chciał się bardziej kompromitować i oficjalną informację "od siebie" wypuścił tylko o 50 milionach, a reszta to doniesienia - potwierdzone i rzetelne - ale jednak tylko dziennikarskie? Pytam, bo poziom absurdu w ostatnich dniach i godzinach okienka sięgnął takiego poziomu, że po prostu się wyłączyłem i nawet nie sprawdzam żadnych informacji. Jak to dobrze, że już koniec.
16 października 2015, 15:14 [cytuj]
A propos Martiala:
[quote]Anthony Martial (Man United) został najlepszym piłkarzem września w Premier League. Wśród menedżerów triumfował Mauricio Pochettino (Tottenham). [/quote]
16 października 2015, 23:06 [cytuj]
Mahrez lub Vardy byli lepsi, ale fajnie, że dzieciaczek jest ładowany przez wszystkich na megagwiazdę.
Mahrez lub Vardy byli lepsi, ale fajnie, że dzieciaczek jest ładowany przez wszystkich na megagwiazdę.
17 października 2015, 10:49 [cytuj]
"Madrisso" powiedział/a:
Mahrez lub Vardy byli lepsi, ale fajnie, że dzieciaczek jest ładowany przez wszystkich na megagwiazdę.
Wow Madrisso, nie spodziewałem się takiej znajomości tej beznadziejnej ligi. ;-)
Wow Madrisso, nie spodziewałem się takiej znajomości tej beznadziejnej ligi. ;-)
17 października 2015, 12:36 [cytuj]
Wiesz, to że jest beznadziejna nie znaczy, że skróty czy pojedyncze mecze omijam szerokim łukiem ;-) Czasami zerknę na jakiś mecz drewnoligi, ale dobrze wiesz jakie mam zdanie na jej temat.
Tak samo na temat nastolatka za 80 mln. Nie mylcie z 50.
Wiesz, to że jest beznadziejna nie znaczy, że skróty czy pojedyncze mecze omijam szerokim łukiem ;-) Czasami zerknę na jakiś mecz drewnoligi, ale dobrze wiesz jakie mam zdanie na jej temat.
Tak samo na temat nastolatka za [b]80 mln[/b]. Nie mylcie z 50.
25 października 2015, 11:48 [cytuj]
Według angielskiego Metra w zimie uderzymy po... Vardy'ego :lol:
Z całym szacunkiem dla niego i całego Leicester, bo grają miłą dla oka piłkę (wow, na angielskie standardy to coś!) , ale to kolejny średniak.
I Anglik w Hiszpanii. Woodgate się przypomina :mrgreen: Nie, nie i jeszcze raz nie. Głupia plota, ale śmieszna jak nie wiem.

Choć ciekawi mnie fakt czy Benitez nie poprosi w zimie o napastnika. Numer 24 (i 5) jest wolny. Jest masa kontuzji a jakieś odciążenie Benzemy by się przydało. Moim faworytem byłby Aduriz, który mógłby grać w LM, ale to trochę bezsensu i tak. Jak już nie ściągnęliśmy nikogo w lecie to poczekać do końca sezonu i kupić kogoś na ławkę solidnego i lewego obrońcę (Rodriguez, Gaya).
Według angielskiego Metra w zimie uderzymy po... Vardy'ego :lol:
Z całym szacunkiem dla niego i całego Leicester, bo grają miłą dla oka piłkę (wow, na angielskie standardy to coś!) , ale to kolejny średniak.
I Anglik w Hiszpanii. Woodgate się przypomina :mrgreen: Nie, nie i jeszcze raz nie. Głupia plota, ale śmieszna jak nie wiem.

Choć ciekawi mnie fakt czy Benitez nie poprosi w zimie o napastnika. Numer 24 (i 5) jest wolny. Jest masa kontuzji a jakieś odciążenie Benzemy by się przydało. Moim faworytem byłby Aduriz, który mógłby grać w LM, ale to trochę bezsensu i tak. Jak już nie ściągnęliśmy nikogo w lecie to poczekać do końca sezonu i kupić kogoś na ławkę solidnego i lewego obrońcę (Rodriguez, Gaya).
1 listopada 2015, 23:13 [cytuj]
youtube.com/watch?v=HN3rPU55E9w
Ożeszjacieżpierdzielesz :lol:

Niech mi ktoś wytłumaczy fenomen tego człowieka. Jego mógłby zastąpić przypadkowy dzieciak z podwórka i CFC nie odczułaby żadnego ubytku,
https://www.youtube.com/watch?v=HN3rPU55E9w
Ożeszjacieżpierdzielesz :lol:

Niech mi ktoś wytłumaczy fenomen tego człowieka. Jego mógłby zastąpić przypadkowy dzieciak z podwórka i CFC nie odczułaby żadnego ubytku,
2 listopada 2015, 07:48 [cytuj]
No a Klopp odnosi pierwszą wygraną w Anglii 1:3 ogrywa Chelsea na wyjeździe.
Great oby tak dalej Jurgen!
No a Klopp odnosi pierwszą wygraną w Anglii 1:3 ogrywa Chelsea na wyjeździe.
Great oby tak dalej Jurgen!
2 listopada 2015, 09:23 [cytuj]
Madrisso traktuje piłkarzy przedmiotowo niczym kobiety :lol: To zdziwię cię kochany Madrylu, jestem dosyć na bieżąco z sytuacją Chelsea bo mój dobry kumpel jest ich fanem i dużo gadamy - Ramires to czołowy zawodnik minionych spotkań. Wrzuć jeszcze siatki Sokratisa, podnieć się i napisz że się ośmieszył. To nic, że z tej sytuacji nie wynikło absolutnie nic dla rywala poza efektami specjalnymi :lol:
Madrisso traktuje piłkarzy przedmiotowo niczym kobiety :lol: To zdziwię cię kochany Madrylu, jestem dosyć na bieżąco z sytuacją Chelsea bo mój dobry kumpel jest ich fanem i dużo gadamy - Ramires to czołowy zawodnik minionych spotkań. Wrzuć jeszcze siatki Sokratisa, podnieć się i napisz że się ośmieszył. To nic, że z tej sytuacji nie wynikło absolutnie nic dla rywala poza efektami specjalnymi :lol:
2 listopada 2015, 21:00 [cytuj]
scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/12193716_424057487799104_8498855100090238313_n.jpg?oh=ffc113bf89aac9ec4edba4dc85a2264a&oe=56C9282B" alt="scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/12193716_424057487799104_8498855100090238313_n.jpg?oh=ffc113bf89aac9ec4edba4dc85a2264a&oe=56C9282B" width="98%">
[img]https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/12193716_424057487799104_8498855100090238313_n.jpg?oh=ffc113bf89aac9ec4edba4dc85a2264a&oe=56C9282B[/img]
2 listopada 2015, 21:07 [cytuj]
Czołowy, bo Hazardy, Costy czy Fabregasy zawodzą. Poza tym kryzysem w CFC Ramires to była zwykła kłoda.
Czołowy, bo Hazardy, Costy czy Fabregasy zawodzą. Poza tym kryzysem w CFC Ramires to była zwykła kłoda.
2 listopada 2015, 22:56 [cytuj]
No bo wiadomo, że Ramires jak na warunki Chelsea to co najwyżej solidny zawodnik. Ale nie on jeden w niejednym tego typu klubie, więc nie bardzo widzę powody, żeby się nad nim szczególnie pastwić.
No bo wiadomo, że Ramires jak na warunki Chelsea to co najwyżej solidny zawodnik. Ale nie on jeden w niejednym tego typu klubie, więc nie bardzo widzę powody, żeby się nad nim szczególnie pastwić.
9 listopada 2015, 15:52 [cytuj]
Patrick Bamford zdradził, że grupa 34 zawodników wypożyczonych z Chelsea ma swoją grupę na WhatsAppie. :lol:
Patrick Bamford zdradził, że grupa 34 zawodników wypożyczonych z Chelsea ma swoją grupę na WhatsAppie. :lol:
22 listopada 2015, 11:10 [cytuj]
Klopp z LFC w czoraj rozbili Manchester City ,aż 1:4. Gra LFC wyglądała jak ta za najlepszych w barwach BVB. Coś pięknego oglądać taką gre. Coutinho + Firminho to jest po prostu miazga.
Liczę ,że uda się graczom z miasta Bitelsów wejsc do tzn Wielkiej 4.
Klopp z LFC w czoraj rozbili Manchester City ,aż 1:4. Gra LFC wyglądała jak ta za najlepszych w barwach BVB. Coś pięknego oglądać taką gre. Coutinho + Firminho to jest po prostu miazga.
Liczę ,że uda się graczom z miasta Bitelsów wejsc do tzn Wielkiej 4.
22 listopada 2015, 13:32 [cytuj]
Mają 6 punktów straty do czwartego miejsca, a minęła dopiero 1/3 sezonu, wszystko jest możliwe. Jak do gry wrócą Henderson i Sturridge, to na pewno Kloppowi będzie łatwiej o dobre rezultaty.
Mają 6 punktów straty do czwartego miejsca, a minęła dopiero 1/3 sezonu, wszystko jest możliwe. Jak do gry wrócą Henderson i Sturridge, to na pewno Kloppowi będzie łatwiej o dobre rezultaty.
22 listopada 2015, 14:06 [cytuj]
Teraz jeszcze mają całkiem przyjemny terminarz, więc jak wykorzystają szansę to spokojnie wbiją do TOP4.
Teraz jeszcze mają całkiem przyjemny terminarz, więc jak wykorzystają szansę to spokojnie wbiją do TOP4.
|<  <<  <  116  117  118  119  120    >  >>  >|
tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 8 6 1 1 19
2. Borussia Dortmund 8 6 0 2 18
3. Bayer Leverkusen 8 5 1 2 16
4. SC Freiburg 8 4 4 0 16
5. Union Berlin 8 4 3 1 15
6. VfL Wolfsburg 8 4 1 3 13
7. 1. FC Köln 8 3 3 2 12
cała tabela
ranking typerów
Użytkownik Punkty
1. Krzpiczek16 132
2. tsaw 123
3. ThinMarcin 123
4. F1066 120
5. badus22 117
6. Kamilos09 117
7. auman 117
cała tabela

shoutbox

F1066
F1066 godzinę temu

Daxo wzmocni U23 ?

wola
wola 2 godzin temu

Tak, sprawdziłem jeszcze, gdzieś - EUROSPORT1

wola
wola 2 godzin temu

Super, dzięki. No to będzie w HD

Robciu21
Robciu21 4 godzin temu

Eurosport 1

Robciu21
Robciu21 4 godzin temu

Napisane jest na flashscore że pokazuje Eurosport 1 mecz z Ingolstadt.

F1066
F1066 4 godzin temu

Nobby o Erlingu w 2011: youtu.be/uFuaQZGsddc

wola
wola 6 godzin temu

Ale jaja, Nagelsmann ma CORONĘ

wola
wola 6 godzin temu

Mecz z Ingolstadt chyba na Playerze będzie?

Helmut Geier
Helmut Geier Dzisiaj, 08:18

Ktoś oglądał młoda Borussię z ajaxem ? Mimo 5-1 Ajax nas zmiażdżył jeśli chodzi o posiadanie. W składzie niby nasze gwiazdy Rijkoff , Kamara i Gurpuz i Collins wszedł

F1066
F1066 Wczoraj, 23:07

Taka tylko ciekawostka, fcb prowadzil dzis Dino Toppmöller. Nagelsmann tylko dzis kibicowal, z hotelu:))) Ni ma bata na bayerkow, i to jeszcze przez lata !!!

F1066
F1066 Wczoraj, 22:41

Ok

F1066
F1066 Wczoraj, 22:31

Ladna buda, Respekt

F1066
F1066 Wczoraj, 22:23

W Köln siedza przed "19" monitorami i jeszcze zalezy kto kopie :))

wola
wola Wczoraj, 22:18

W BL nikt by tego nawet nie sprawdzał

F1066
F1066 Wczoraj, 22:14

Gdzie Uli ???

F1066
F1066 Wczoraj, 22:14

Hahaaaa

F1066
F1066 Wczoraj, 22:13

Scheiss fcb !!

F1066
F1066 Wczoraj, 21:43

Jak to zalicza to nie wiem !!!

wola
wola Wczoraj, 21:38

Borek wyleciał z Polsatu, konflikt interesów

F1066
F1066 Wczoraj, 21:35

Borek na chorobowym?.

wola
wola Wczoraj, 21:16

Popatrzcie na zachowanie trenera Benfiki, porównajcie z Rose, który nawet przy 0:4 się uśmiechał. A po meczu powiedział, że nie mamy Kimichia. Dla mnie Rose jest mentalnym zerem.

bvbbb
bvbbb Wczoraj, 18:57

graliśmy wczoraj jak trzecio ligowcy dno ajax był 10 razy lepszy u nas niema kreatywnych i bramko strzelnych skrzydeł to jest problem bo o obronie szkoda gadać

libero180
libero180 Wczoraj, 18:54

Adeyemi musi do nas dołączyć albo chociaż niech zarząd o niego powalczy,bo kolejna perła RB.

obywatelap
obywatelap Wczoraj, 18:19

Kiepska forma drużyny plus chyba lekceważenie przeciwnika. I dodatkowo mistyczna wiara zarządu w to, że np. Schulz będzie grał tak jak wtedy, gdy miał rok konia i się łapał do kadry.

Helmut Geier
Helmut Geier Wczoraj, 14:48

Piłkarze napluli nam wczoraj w twarz tak uważam.

wola
wola Wczoraj, 12:33

No to teraz Bielefeld, Ingolstadt i Koln Drużyny raczej w naszym zasięgu, chyba że popełnimy dużo prostych błędów....

qzase95
qzase95 Wczoraj, 11:52

wczoraj mnie zabralo po wiadrze i nie moglem obejrzec meczu, ale widze, ze sie ladnie bawili XD

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 Wczoraj, 10:59

Watzke, zagadaj do Sancho czy nie chce wrócić na wypożyczenie

libero180
libero180 Wczoraj, 07:37

Ale ten Antony z Ajaxu to świetny piłkarz, zrobił na mnie świetne wrażenie a nawet go nie znałem.

obywatelap
obywatelap Wczoraj, 00:59

Tomasz Urban @tom_ur 47 min Marco Rose po meczu: - "Przy stanie 0:2 nasza mowa ciała była taka, jakbyśmy już przegrywali 0:4... Joshua Kimmich w takiej sytuacji nie tylko machałby rękoma, ale byłby też autentycznie wściekły. Może to jest ta delikatna różnica między nami."

statystyki

Użytkownicy online:
Gości online: 58
Zarejestrowanych użytkowników: 9250
Ostatnio zarejestrowany: czerwo

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem