Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Forum dyskusyjne

|<  <<  <  12  13  14  15  16    >
Forum dyskusyjne » Rozgrywki w Niemczech » Bayer Leverkusen - zbiorczy
14 lipca 2015, 21:51 [cytuj]
Coooooooo? Jeśli serio dopną ten transfer, to będzie coś! Kovacic to kocur.
Coooooooo? Jeśli serio dopną ten transfer, to będzie coś! Kovacic to kocur.
14 lipca 2015, 23:24 [cytuj]
Fajnie jak im wyjdzie ten transfer , kolejna ekipa sie wzmacnia i dobrze .
Fajnie jak im wyjdzie ten transfer , kolejna ekipa sie wzmacnia i dobrze .
15 lipca 2015, 10:58 [cytuj]
Włosi Januszami Biznesu. :lol:
Włosi Januszami Biznesu. :lol:
15 lipca 2015, 13:08 [cytuj]
Bayeru nie stać na niego, więc nie przyjdzie.

Za to już praktycznie został kupiony Jonathan Tah z HSV. Kwota transferu 7-10 mln euro.
Bayeru nie stać na niego, więc nie przyjdzie.

Za to już praktycznie został kupiony Jonathan Tah z HSV. Kwota transferu 7-10 mln euro.
15 lipca 2015, 13:15 [cytuj]
"Gupi8" powiedział/a:
Bayeru nie stać na niego, więc nie przyjdzie.

Za to już praktycznie został kupiony Jonathan Tah z HSV. Kwota transferu 7-10 mln euro.
Dobry transfer, w przyszłości może być świetna para Jedvaj&Tah na środku obrony.
Dobry transfer, w przyszłości może być świetna para Jedvaj&Tah na środku obrony.
11 sierpnia 2015, 19:32 [cytuj]
Gratulacje dla Bayeru za ostatnie ruchy na rynku transferowym! Według mnie kadrowo stoją na poziomie Wolfsburga, jak wyjmą De Bruyne to ich przebijają.

W końcu ustabilizowana obrona: Papadopulos i Toprak + świetnie rokujący Tah. Na lewej duży talent Wendell który ma za sobą bardzo udany sezon. Po prawej doświadczony Hilbert i może grać tam też chyba fajny Jedvaj.

Środek pola również bogaty: Bender, Kramer, Aranguiz.

Do ofensywy doszedł niedrogi Mehmedi. Jest silny skład i kilku cennych rezerwowych:

Ławka: Kresic, Jedvaj, Tah, Kramer, Brandt, Mehmedi.
Gratulacje dla Bayeru za ostatnie ruchy na rynku transferowym! Według mnie kadrowo stoją na poziomie Wolfsburga, jak wyjmą De Bruyne to ich przebijają.

W końcu ustabilizowana obrona: Papadopulos i Toprak + świetnie rokujący Tah. Na lewej duży talent Wendell który ma za sobą bardzo udany sezon. Po prawej doświadczony Hilbert i może grać tam też chyba fajny Jedvaj.

Środek pola również bogaty: Bender, Kramer, Aranguiz.

Do ofensywy doszedł niedrogi Mehmedi. Jest silny skład i kilku cennych rezerwowych:

Ławka: Kresic, Jedvaj, Tah, Kramer, Brandt, Mehmedi.
11 sierpnia 2015, 19:36 [cytuj]
Moim zdaniem skład bez porównania lepszy, niż Wolfsburga, a na pewno bardziej wyrównany i zrównoważony. Jak z Wilków wyjąć Belga i Rodrigueza, to naprawdę niewiele tam zostanie.
Moim zdaniem skład bez porównania lepszy, niż Wolfsburga, a na pewno bardziej wyrównany i zrównoważony. Jak z Wilków wyjąć Belga i Rodrigueza, to naprawdę niewiele tam zostanie.
11 sierpnia 2015, 19:58 [cytuj]
Toprak nie jest kontuzjowany na całą rundę? Coś mi się tak o uszy obiło.
Toprak nie jest kontuzjowany na całą rundę? Coś mi się tak o uszy obiło.
11 sierpnia 2015, 20:05 [cytuj]
Jeszcze Andre Ramalho - 23-letni Brazylijczyk, który przyszedł z Salzburga i gra na środku pomocy jest warty wspomnienia.

Jedynie do ataku można by się przyczepić, ale ogólnie Bayer to chyba najstabilniejszy klub w Niemczech oprócz Bayernu.
Jeszcze Andre Ramalho - 23-letni Brazylijczyk, który przyszedł z Salzburga i gra na środku pomocy jest warty wspomnienia.

Jedynie do ataku można by się przyczepić, ale ogólnie Bayer to chyba najstabilniejszy klub w Niemczech oprócz Bayernu.
12 sierpnia 2015, 23:38 [cytuj]
Bardzo sie z tego powodu ciesze, bo bayern w tabeli top6 znowu w bezposrednich pojedynkach bedzie ssal pale . :D

PS: bardzo ciekawy jestem przygody aptekarzy w LM (jak przejda mocne Lazio) bo skład co by nie powiedzieć mają naprawdę spoko.
Bardzo sie z tego powodu ciesze, bo bayern w tabeli top6 znowu w bezposrednich pojedynkach bedzie ssal pale . :D

PS: bardzo ciekawy jestem przygody aptekarzy w LM (jak przejda mocne Lazio) bo skład co by nie powiedzieć mają naprawdę spoko.
13 sierpnia 2015, 11:30 [cytuj]
Piguły sfinalizowały właśnie transfer Aranguiza. Kontrakt na pięć lat.
Piguły sfinalizowały właśnie transfer Aranguiza. Kontrakt na pięć lat.
20 sierpnia 2015, 23:25 [cytuj]
Aranguiz doznał kontuzji i nie zagra do końca roku.
Aranguiz doznał kontuzji i nie zagra do końca roku.
20 sierpnia 2015, 23:27 [cytuj]
Dobry deal.
Dobry deal.
21 sierpnia 2015, 10:18 [cytuj]
Jak Nastasic. Ech, mają pecha kluby Bl już na starcie.
Jak Nastasic. Ech, mają pecha kluby Bl już na starcie.
21 sierpnia 2015, 10:51 [cytuj]
Sebastian Rode albo Pierre-Emile Höjbjerg głownymi kandydatami do wypełnienia luki po Aranguizie. Znowu Bayer wyszkoli im klasowego zawodnika, tak jak to miało miejsce z Toni Kroosem.
Sebastian Rode albo Pierre-Emile Höjbjerg głownymi kandydatami do wypełnienia luki po Aranguizie. Znowu Bayer wyszkoli im klasowego zawodnika, tak jak to miało miejsce z Toni Kroosem.
21 sierpnia 2015, 16:00 [cytuj]
A potem taki delikwent skończy w Realu? Nie miałbym nic przeciwko :mrgreen:
A potem taki delikwent skończy w Realu? Nie miałbym nic przeciwko :mrgreen:
26 sierpnia 2015, 14:16 [cytuj]
Heung-Min Son dzisiaj ma przejść testy medyczne w Tottenhamie. Kwota odstępnego wyniesie 30mln euro.

źródło: Paweł Musiał, transfery.info :mrgreen:
Heung-Min Son dzisiaj ma przejść testy medyczne w Tottenhamie. Kwota odstępnego wyniesie 30mln euro.

źródło: Paweł Musiał, transfery.info :mrgreen:
26 sierpnia 2015, 16:23 [cytuj]
Dobry grajek, ale 30 baniek :shock:

Myślę, że Bayer za tę kasę może dokonać takich transferów, że finalnie wyjdą korzystnie na tej transakcji.
Dobry grajek, ale 30 baniek :shock:

Myślę, że Bayer za tę kasę może dokonać takich transferów, że finalnie wyjdą korzystnie na tej transakcji.
26 sierpnia 2015, 18:22 [cytuj]
"Emrod" powiedział/a:
Dobry grajek, ale 30 baniek :shock:
Azjata w Premierleague to maszynka do robienia pieniędzy ;-)
Azjata w Premierleague to maszynka do robienia pieniędzy ;-)
26 sierpnia 2015, 20:31 [cytuj]
Jak dla mnie byłby to trochę dziwny ruch ze strony Bayeru. Sprzedawać swojego najlepszego(jednego z najlepszych) zawodnika tydzień przed końcem okienka?
Mało czasu na sprowadzenie nowego/nowych graczy i ryzyko, że nie zaczną spełniać oczekiwań z miejsca. Chociaż z drugiej strony Leverkusen gra na 3 frontach, więc sprzedając jednego zawodnika mogliby kupić dwóch i trochę poszerzyć skład ale to tylko na papierze. Może skończyć się jak z Mikim, a tak to mają pewniaka do strzelania bramek.
IMO byłoby błędem sprzedawanie go teraz. Może gdyby to zrobili w czerwcu/lipcu to jeszcze jest sporo czasu na porządne zakupy, teraz jest już chyba na to za późno.
Jak dla mnie byłby to trochę dziwny ruch ze strony Bayeru. Sprzedawać swojego najlepszego(jednego z najlepszych) zawodnika tydzień przed końcem okienka?
Mało czasu na sprowadzenie nowego/nowych graczy i ryzyko, że nie zaczną spełniać oczekiwań z miejsca. Chociaż z drugiej strony Leverkusen gra na 3 frontach, więc sprzedając jednego zawodnika mogliby kupić dwóch i trochę poszerzyć skład ale to tylko na papierze. Może skończyć się jak z Mikim, a tak to mają pewniaka do strzelania bramek.
IMO byłoby błędem sprzedawanie go teraz. Może gdyby to zrobili w czerwcu/lipcu to jeszcze jest sporo czasu na porządne zakupy, teraz jest już chyba na to za późno.
|<  <<  <  12  13  14  15  16    >
tabela ligowa
Drużyna M Z R P PKT
1. Bayern Monachium 8 6 1 1 19
2. Borussia Dortmund 8 6 0 2 18
3. Bayer Leverkusen 8 5 1 2 16
4. SC Freiburg 8 4 4 0 16
5. Union Berlin 8 4 3 1 15
6. VfL Wolfsburg 8 4 1 3 13
7. 1. FC Köln 8 3 3 2 12
cała tabela
ranking typerów
Użytkownik Punkty
1. Krzpiczek16 132
2. tsaw 123
3. ThinMarcin 123
4. F1066 120
5. badus22 117
6. Kamilos09 117
7. auman 117
cała tabela

shoutbox

Sis
Sis 3 godzin temu

No spoko, tylko po co wydawali takie siano w sytuacji, gdy mają gościa wychowanka za darmo który stylem praktycznie jest 1:1? Greenwood może mniej asystuje, ale ma lepsze wykończenie.

Q4RTRIDG3
Q4RTRIDG3 3 godzin temu

Sancho w formie jest bardzo kreatywny i tworzy wiele sytuacji bramkowych

Sis
Sis 4 godzin temu

Swoją drogą... nie rozumiem dlaczego MU podebrało nam Sancho mając młodszego Greenwooda, swojego wychowanka ogranego na poziomie PL. Nonsens.

Sis
Sis 4 godzin temu

Nie przesadzałbym, ale nie dołuj mnie nawet :D Liczę że jak nasi inwalidzi wrócą po kontuzjach to jakoś się ogarniemy.

BVBdude
BVBdude 4 godzin temu

Sis , Legia na tle Napoli i tak wygląda o stokroć lepiej niż my na tle Ajaxu...

Sis
Sis 4 godzin temu

legia na tle Napoli wygląda jak dzieci z orlika na tle dorosłych. Aż żal patrzeć.

F1066
F1066 Wczoraj, 18:53

Daxo wzmocni U23 ?

wola
wola Wczoraj, 17:22

Tak, sprawdziłem jeszcze, gdzieś - EUROSPORT1

wola
wola Wczoraj, 17:17

Super, dzięki. No to będzie w HD

Robciu21
Robciu21 Wczoraj, 15:34

Eurosport 1

Robciu21
Robciu21 Wczoraj, 15:30

Napisane jest na flashscore że pokazuje Eurosport 1 mecz z Ingolstadt.

F1066
F1066 Wczoraj, 15:07

Nobby o Erlingu w 2011: youtu.be/uFuaQZGsddc

wola
wola Wczoraj, 13:34

Ale jaja, Nagelsmann ma CORONĘ

wola
wola Wczoraj, 13:27

Mecz z Ingolstadt chyba na Playerze będzie?

Helmut Geier
Helmut Geier Wczoraj, 08:18

Ktoś oglądał młoda Borussię z ajaxem ? Mimo 5-1 Ajax nas zmiażdżył jeśli chodzi o posiadanie. W składzie niby nasze gwiazdy Rijkoff , Kamara i Gurpuz i Collins wszedł

F1066
F1066 1 dni temu, 2021-10-20

Taka tylko ciekawostka, fcb prowadzil dzis Dino Toppmöller. Nagelsmann tylko dzis kibicowal, z hotelu:))) Ni ma bata na bayerkow, i to jeszcze przez lata !!!

F1066
F1066 1 dni temu, 2021-10-20

Ok

F1066
F1066 1 dni temu, 2021-10-20

Ladna buda, Respekt

F1066
F1066 1 dni temu, 2021-10-20

W Köln siedza przed "19" monitorami i jeszcze zalezy kto kopie :))

wola
wola 1 dni temu, 2021-10-20

W BL nikt by tego nawet nie sprawdzał

F1066
F1066 1 dni temu, 2021-10-20

Gdzie Uli ???

F1066
F1066 1 dni temu, 2021-10-20

Hahaaaa

F1066
F1066 1 dni temu, 2021-10-20

Scheiss fcb !!

F1066
F1066 1 dni temu, 2021-10-20

Jak to zalicza to nie wiem !!!

wola
wola 1 dni temu, 2021-10-20

Borek wyleciał z Polsatu, konflikt interesów

F1066
F1066 1 dni temu, 2021-10-20

Borek na chorobowym?.

wola
wola 1 dni temu, 2021-10-20

Popatrzcie na zachowanie trenera Benfiki, porównajcie z Rose, który nawet przy 0:4 się uśmiechał. A po meczu powiedział, że nie mamy Kimichia. Dla mnie Rose jest mentalnym zerem.

bvbbb
bvbbb 1 dni temu, 2021-10-20

graliśmy wczoraj jak trzecio ligowcy dno ajax był 10 razy lepszy u nas niema kreatywnych i bramko strzelnych skrzydeł to jest problem bo o obronie szkoda gadać

libero180
libero180 1 dni temu, 2021-10-20

Adeyemi musi do nas dołączyć albo chociaż niech zarząd o niego powalczy,bo kolejna perła RB.

obywatelap
obywatelap 1 dni temu, 2021-10-20

Kiepska forma drużyny plus chyba lekceważenie przeciwnika. I dodatkowo mistyczna wiara zarządu w to, że np. Schulz będzie grał tak jak wtedy, gdy miał rok konia i się łapał do kadry.

statystyki

Użytkownicy online:
Gości online: 49
Zarejestrowanych użytkowników: 9251
Ostatnio zarejestrowany: azyk

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem