Pełna funkcjonalność tej strony wymaga internetowych ciasteczek, więcej informacji o nich znajdziesz tutaj. AKCEPTUJĘ
zapamiętaj mnie
Załóż konto

Archiwum Shoutboxa

Kristf
Użytkownik jest online
Dommin, Reus wypada nam regularnie i dajemy radę bez niego. Graliśmy też bez Goetze, bez Schurrle. To samo się mówi, że Barca bez Messiego dużo straci, no niewątpliwie, ale jak nie grał też dawali sobie radę.
henupb
OK juz nie ważne , jak ktoś chce obejrzeć to na Canale+Sport pokazują
dommin22
Kristf, zasadniczo to nic, problem pojawi się, kiedy te indywidualności nam wypadną.
henupb
Leci gdzieś w tv te losowanie ?
Kristf
Użytkownik jest online
Cześć :) Ostatnio dużo przeczytałem komentarzy o tym, że wygrywamy mecze dzięki indywidualnościom, chciałbym zapytać, co w tym złego ?
Kicinho
Nie wiem czy tez to zauwazyliscie, ale pod koniec meczu, gdy Atalanta byla przy pilce Marco pokazal w strone pomocnikow(kiwnieciem reki w przod) aby ci podeszli wyzej do pressingu, a sekunde pozniej Szahin podobnym gestem, aczkolwiek w druga strone nakazal trzymac sie pozycji i nie atakowac przeciwnikow... Co chce przez to powiedziec to, to ze ten turek z kazdym kolejnym meczem coraz bardziej udowadnia ze sie nadaje conajwyzej do 2. Bundesligi. Tak mi sie to rzucilo w oczy, ze nie mogle sie powstrzymac aby o tym nie wspomniec. Szczerze juz dosc mam ogladania tej lini pomocy, braku checi wychodzenia na wolna pozycje przez ŚP, ktorzy powinni rozgrywac pilke, rozgrywanie od OŚ, dluga laga(zwykle niecelna). Zero jakiejkolwiek finezji, zagrania na jeden kontakt ze zmiana pozycji, przemieszczania sie w trojkatach, tylko podania do tylu lub w poprzek, a jak juz zagranie do przodu to albo bezproduktywne, albo niecelne. Zwrocilem uwage wczoraj, ze jak Toprak albo Papa maja pilke przy nodze, to ani Szahin, ani Dahoud nie robia nic aby oderwac sie od krycia, stoja jak te woły i sie patrza co zrobi inny, a w razie czego to sie usprawiedliwia, ze przeciez byli pod kryciem. Granie na alibi to najgorsze ze wszystkich mozliwych sposobow rozegrania akcji, meczu.
dommin22
Bo porównując chociażby do pary Casemiro Kovacic z Realu, to wygląda jak jakaś kompletna amatorka.
dommin22
Kowal, jasne, że jest, ale już porównując pomiędzy tym, co mamy, to takie wnioski jak napisałem są chyba jedynymi, jakie się pojawiają.
TheKowal
Polecam pooglądać grafiki czołowych klubów. Troszkę różnicy jest.
dommin22
https://twitter.com/axlsem niektórzy lubią tu takie grafiki. Dahoud taki zły i straszny, a Weigl najlepszy, szkoda, że mapa podań Juliana wygląda zazwyczaj tak jak ta Sahina, a Dahouda wygląda bardziej tak, jak powinna wyglądać u pomocnika. Nie miałem niestety możliwości zobaczenia meczu, ale zgodnie z zasadą, nie znam się to się wypowiem, wydaje mnie się, że para Weigl - Mo to najlepsza aktualnie opcja.
F1066

http://www.buzz09.de/09-gifs-zum-letzten-bvb-spieltag/?buzz09
artur1973
Mówcie co chcecie, przy czym nie chodzi tu o gola, tylko kilka na prawdę niezłych zagrań, o których Toljan może marzyć, ze Schmelle rozegrał wczoraj na prawdę niezle zawody
BVBVBVBVBVB
Piszczek często okazuje się tym jedynym graczem, który umie przetransportować piłkę z obrony do ofensywy. Nie wiem co to jest za taktyka...
Borix
@Kristf

Stoger zastosował wariant ofensywny w drugiej połowie i Piszczek grał praktycznie jako skrzydłowy.
Czy nie wytrzymuje fizycznie? Możliwe. Tylko skąd były te sprinty w końcówce spotkania? :)
marian40
każdy obrońca musi mieć asekurację swojego pomocnika z danej strony jak niema takiej pomocy to zawsze środkowy idzie na pomoc do boku i robi się dziura w obronie
Lukasz84
Mozna sprobowac 352 dzis Papa duzo na boku pomagal Piszczkowi... a ten by sobie odpoczal 1 mecz bo widac ze mu jest potrzebny odpoczynek bo jeszcze jakas glupia kontuzja sie trafi..

Papa Toprak Marcel
Castro Weigl
Puli Mario Andre
Batman Isak
F1066
Toljan albo Opa Piszczu?
W tym przypadku stawiam na dziadka. Moze to ostatnie tygodnie, ale jednak :)
Xercon
Sokratis to ma akurat zboczenie schodzenia do boku często bardzo niepotrzebnie. Jak to mówi Hajto nie trzyma głębi :D.
Kristf
Użytkownik jest online
Piszczek zagrał słabo, wręcz bardzo słabo. W końcówce widać było doświadczenie, ale fizycznie nie daje rady grać 2 razy w tygodniu. Czasem miałem wrażenie, że to Sokratis grał na prawej obronie. Ratował wiele razy d..e Piszczowi. Wieku nie oszukasz niestety. Mam nadzieję, że sobie odpocznie i zagra Toljan na prawej w końcu, bo w takim tempie to go Stoger a wcześniej Bosz go wykończą.
F1066

http://m.spox.com/de/sport/fussball/europaleague/1802/News/bvb-stuermer-michy-batshuayi-beklagt-bei-twitter-rassistische-affenlaute.html