Poszukiwane mp3

Moderator: Mods

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Trance_man
Posty: 193
Rejestracja: 08 cze 2007, 22:11
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Poszukiwane mp3

Post autor: Trance_man » 03 sie 2007, 21:57

Tutaj mozecie prosic innych uzytkownikow o utwory ktorych nie znacie tytułow, badz znacie slowa piosenek... cokolwiek co moze sie skojarzyc z tytulem dla innych ;-) przydatna rzecz na kazdym forum.. zatem dla mnie 2 wazne nutki jezeli ktos posiada to prosze o upload :

Michael Cassette - David [Anjunadeep] (moze byc zwykla wersja)

oraz Svenson and Gielen - beachbreeze (green court remix)
Borussia 1909 Dortmund

Awatar użytkownika
flammen
Posty: 127
Rejestracja: 01 lip 2007, 22:56
Lokalizacja: S-ec
Kontakt:

Post autor: flammen » 31 paź 2007, 10:54

Nie wiem czy ktoś będzie to kojarzył jest to staaary kawałek dance'owy z lat 90-tych :] ale cholernie ciężko go namierzyć...

Pharao - There is a star

Lub ten pop-owy z końca lat 90-tych :]

Tombestone - Sweet thing
"Wszystko jest trucizną, decyduje tylko dawka" - Paracelsus

Awatar użytkownika
Murzyn
Moderator
Posty: 3742
Rejestracja: 26 paź 2007, 11:51
Lokalizacja: Sodoma k. Gomory
Kontakt:

Post autor: Murzyn » 31 paź 2007, 12:11

flammen pisze:cholernie ciężko go namierzyć... Pharao - There is a star
Podaj mi tu albo na pw swojego maila to Ci prześlę.
Jeżu, ufam Tobie!

Awatar użytkownika
flammen
Posty: 127
Rejestracja: 01 lip 2007, 22:56
Lokalizacja: S-ec
Kontakt:

Post autor: flammen » 31 paź 2007, 12:31

taaa !!!!! gitarra!! thnx /Murzyn/ !!! wyślij proszę na adres kaszmir91@o2.pl z góry dzięki eszcze raz :D
"Wszystko jest trucizną, decyduje tylko dawka" - Paracelsus

Awatar użytkownika
Murzyn
Moderator
Posty: 3742
Rejestracja: 26 paź 2007, 11:51
Lokalizacja: Sodoma k. Gomory
Kontakt:

Post autor: Murzyn » 31 paź 2007, 14:53

Poszło! Mam nadzieję, że dotarło w całości ;-) Miłego słuchania...
Jeżu, ufam Tobie!

Awatar użytkownika
flammen
Posty: 127
Rejestracja: 01 lip 2007, 22:56
Lokalizacja: S-ec
Kontakt:

Post autor: flammen » 31 paź 2007, 16:41

QRNA DZIĘKI WIEEELKIE /MURZYN/ !!!! Nawet nie wiesz jak dłuugo szukałem tej mp3!! Przy najbliższym zlocie masz oczywiście u mnie bro :) Pozdrówka!!!

Spoko, fajnie, że mogłem pomóc - Murzyn
Ostatnio zmieniony 31 paź 2007, 18:34 przez flammen, łącznie zmieniany 1 raz.
"Wszystko jest trucizną, decyduje tylko dawka" - Paracelsus

Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 338
Rejestracja: 08 cze 2007, 16:42
Kontakt:

Post autor: Tomi » 07 sie 2008, 13:44

szukam tego w formacie mp3, a nie uzywam żadnych miśków czy emule :(

http://www.youtube.com/watch?v=Krz5LGjnQHQ
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcion
Posty: 640
Rejestracja: 08 cze 2007, 20:41
Lokalizacja: Bocholt/Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Marcion » 07 sie 2008, 19:52


Awatar użytkownika
abdul11
Posty: 125
Rejestracja: 06 wrz 2008, 09:50
Kontakt:

NAZWA PIOSENKI

Post autor: abdul11 » 13 wrz 2008, 21:33

witam


od dawna poszukuje jednej piosenki z gatunku hip-hop o ile się nie mylę, były tam min. takie cytaty
-lata praktyki widać wyniki
-muza z bumboka ciepły klimat stwarza lecz na pewno nie usłyszysz tu grabarza
-niech każdy uważa będąc obok cmentarza
szukałem wszędzie nic nie znalazłem parę wirusów (DAŁEM TĘ WIADOMOŚĆ NA 2 FORACHALE NIC) może tu ktoś mi Surprisedk: pomoże
z góry dzięki
A TO DLA "GOŚCI" KTÓRZY NIE MAJĄ KONTA 5999266 GG

To się naucz szukać, bo taki temat już istnieje - Murzyn
oko
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2008, 12:04 przez abdul11, łącznie zmieniany 2 razy.
bogactwo sława i wspaniała zabawa

szrama23
Posty: 3
Rejestracja: 06 sie 2008, 16:24
Kontakt:

jak się zwie piosnka ta?!

Post autor: szrama23 » 07 kwie 2009, 20:29

http://alex283.wrzuta.pl/film/b9MVlp0a9 ... ronaldinho --- jak się nazywa piosenka z tegoż filmiku? kto wie?

Awatar użytkownika
Volverin
Moderator
Posty: 10773
Rejestracja: 13 sie 2008, 09:40
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Volverin » 07 kwie 2009, 20:35

Znalazłem w minutę chociaż nigdy tego nie słyszałem. Czy nie prościej było by napisać "Concert - techno" w googlach? ;-) Słowa są tak skomplikowane :-P

http://tosia186.wrzuta.pl/audio/xorIH3T ... he_concert
Siwy zrezygnował!
data rezygnacji: 20.09.15 #yuhupark

szrama23
Posty: 3
Rejestracja: 06 sie 2008, 16:24
Kontakt:

Post autor: szrama23 » 07 kwie 2009, 21:12

I own you man :D

A co to ma wspólnego z multimediami Borussii? Zanim założysz temat to warto poszukać czy takowego już nie ma. Przenoszę i scalam z odpowiednim tematem - Murzyn
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2009, 22:07 przez szrama23, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Lampard7
Posty: 40
Rejestracja: 15 sie 2008, 14:11
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Poszukiwane mp3

Post autor: Lampard7 » 19 kwie 2009, 21:23

Trance_man pisze:Tutaj mozecie prosic innych uzytkownikow o utwory ktorych nie znacie tytułow, badz znacie slowa piosenek

Ja mam chyba najlepsze rozwiązanie problemu wielu z was. Gdy słuchamy jakieś muzyki np. z filmiku z YT i nie wiemy jaki jest wykonawca ani jaki jest tytuł tej piosenki to ściągamy program... Tunatic. Po ściągnięciu wchodzimy w film i włączamy program, przykładamy mikrofon do głośników i program po 1 minucie znajduje tytuł i autora danej pieśni :p

Mam nadzieję, że pomogłem ;]
Obrazek
Obrazek

WIELKI POWRÓT NA BORUSSIA.COM.PL

Awatar użytkownika
T-Mac
Posty: 2013
Rejestracja: 27 cze 2007, 22:55
Kontakt:

Post autor: T-Mac » 23 sty 2010, 16:29

Poszukuję następujących numerów z serii "Above & Beyond - Trance Around The World"...

:arrow: 159, 158, 144, 142, 140, 139, 137, 135, 132, 130, 129, 124, 123, 121, 120, 116 i niemal wszystkie wcześniejsze... :-)


Natomiast z serii "Anjunabeats Worldwide" mam już wszystko ogarnięte... 8-) Można spokojnie na bieżąco łapać nowości...


Będę wdzięczny za pomoc w dorwaniu nawet pojedynczych setów z powyższej listy... :-)
ORLANDO MAGIC, BORUSSIA DORTMUND, MARIA SHARAPOVA & SCUDERIA FERRARI MARLBORO... 8-)

Awatar użytkownika
Siwy
Posty: 3174
Rejestracja: 29 lip 2010, 02:09
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: Siwy » 01 sie 2013, 15:30

Mam pytanie, ktoś zna może tytuł piosenki...no właśnie, piosenki której osobiście nie znam ale podejrzewam że jest przez wielu bardzo dobrze znana. W tytule jest coś takiego -> "sialalala sialalala heeey..." - powiem tyle że jest to rock albo coś podobnego (na pewno starego) a sam utwór brzmi w stylu U2 albo Simple Minds (a może to nawet oni) w każdym razie wyłapałem to bo Śląsk Wrocław ma taką przyśpiewkę -> "sialalala sialalala heeey Śląąąsk" i od paru dni nie mogę sobie tego wybić z głowy i muszę to znaleźć :P

wiem że to może być szukanie igły w stogu siana i mało wam dałem wskazówek ale może akurat ktoś będzie wiedział. :-P
Ostatnio zmieniony 01 sie 2013, 15:34 przez Siwy, łącznie zmieniany 1 raz.
"Nie trać czasu na wyjaśnienia. Ludzie i tak słyszą to, co chcą słyszeć..."

Zuruck in der Konigsklasse!!
"Immer ein Borusse" - Nuri Sahin


Awatar użytkownika
Siwy
Posty: 3174
Rejestracja: 29 lip 2010, 02:09
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: Siwy » 01 sie 2013, 16:40

Dokładnie o ten motyw mi chodziło :-D a czy były jeszcze jakieś inne wersje tej piosenki bo wydawało mi się że słyszałem jednak bardziej nowszy utwór, albo może mi się wydaje tylko, w każdym razie wielkie dzięki ;-)

Piwo dla Ciebie
Obrazek
"Nie trać czasu na wyjaśnienia. Ludzie i tak słyszą to, co chcą słyszeć..."

Zuruck in der Konigsklasse!!
"Immer ein Borusse" - Nuri Sahin

Pazo
Posty: 346
Rejestracja: 14 lip 2010, 19:21
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: Pazo » 01 sie 2013, 16:44

http://www.youtube.com/watch?v=QaG2Acg8n60
http://www.youtube.com/watch?v=n6RoOwSKI7M

Może o coś takiego chodziło ? Wiem, że kibice Borussii mają z tym przyśpiewkę "nananana nananana hey hey hey BVB" czy jakoś tak ;)

Awatar użytkownika
Siwy
Posty: 3174
Rejestracja: 29 lip 2010, 02:09
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: Siwy » 01 sie 2013, 16:47

Nieee to są na pewno Beatlesi, dobra już znalazłem to co chciałem, chodziło mi o solową wersję Paula Mccartney'a z koncertu ;-) Jeszcze raz dzięki wielkie.
"Nie trać czasu na wyjaśnienia. Ludzie i tak słyszą to, co chcą słyszeć..."

Zuruck in der Konigsklasse!!
"Immer ein Borusse" - Nuri Sahin

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości